ember84 írta:
anubisz írta:
ember84 írta:
Sziasztok!e46 320d-m van,faceliftes,225/45r17-es nyári kerék,futóművön minden tuti,nem szar,de összevissza megy!Télim205/55r16,azzal szuper!A nyári kerék ET-je 35!Nem hiszem,hogy ennek vályús úton húznia kéne,ha normálisan,komolyan állítanának futóművet!Nem???Akkor hogy adnák el gyárilak ekkora kerékkel például??Mit szóltok?
Higgyétek el már, hogy mindenkinek megy. Nekem ugyan ez van. 225/45R17 amint váltok télire 205 méretre, azonnal szuper.
Futóművem a BMW szervizbe van állítva mindig, a szemem előtt, ott állok. Minden évben állítok. Új lengőkarok, új csillapíttok, új gömbfejek. Új kormánymű, gyári, BMW márkaszervizbe szerelve minden. Állítás után ki van nyomtatva a papír, rajta az értékek,és eltérések. Nem zugszervizbe van állítgatva.
És ki az,aki olyan szart vásárol újonnan,ami az árokba húz??Ez nem egy zsiguli,vagy az 10 millióért??
Nem az autó szar, az utak. Gondolod egy 20 millás x5 nem indul meg, balra, jobbra, mikor olyan nyomvályúk vannak, hogy 5,10 cm víz áll meg benne?
Egyszerű fizika. Néha a pályán is visz, csak kicsit, ha nagyon sima az út elengedem a kormányt, nyíl egyenesen megy, csak néha kell kicsit belenyúlni, mikor lassan elindul, befelé, vagy kifelé, sima főúton meg markolni kell 2 kézzel, ha olyan az út.
Most lehet hülyeséget írok, de gondolom minél jobb egy futómű félépítésé annál jobban közvetíti vissza az utat a vezetőnek,vannak olyan autó márkák ahol nem olyan profi a futómű, és ott nem annyira érezhető. Nem véletlen beszélnek a tesztekbe hogy az úthibákat menyire kezeli, közvetíti vissza a vezetőnek az autó. A BMW nek, az E46 pedig híresen jó a futóműve, és a kormányzása. Persze hogy jobban visszavezeti az úthibát a sofőrnek. De ez csak privát vélemény. A szervizbe mondta a szerelő, az ujjakat is viszi, ott nap mint nap visznek minden típust próbaútra.