Összesen 3743 találat
Atesz35 Elküldve: 2012-08-25 07:55 Autóvásárlás
YELLOW írta:
Atesz35 írta:
YELLOW írta:
Atesz35 írta:
Sziasztok!
Autócsere előtt állunk, és most nézegetem a BMW-ket. Az E46-osokat nézegetem és az 1.6 vagy az 1.8 között vacilálok. Szerintetek melyiket lenne érdemesebb venni? Az hogy mennyire megy az nem igazán hoz lázba. Inkább tartósság megbízhatóság, és persze a fogyasztás. Nagyobb részt városi (miskolc) normális vezetési stílus mellet lenne használva az autó. Csak városi fogyasztása mennyi ezeknek az autóknak? Ki melyiket venné vagy választaná? Dieselt semmi képpen se akarok.
Előre is köszönöm a segítséget!
az 1.6 sehogy nem jó választás... facelift előttibe ráadásul 1.9-es sokat is eszik, viszont gyenge. facelift utániba pedig az N40 motorkódú egy rakás kaksi.
tehát mind a két esetben az 1.8-as a jobb választás. én azért venném csak az újabbat N42-es motorkódost, mert lehet vele úgy autózni, hogy jó alacsony fogyasztása legyen, és van benne tartalék is. bár a facelift elptti modellek "1.6"-os motorja is megbízható nem igazán van velük gond.
Tehát akkor az 1.6-os az mindenképpen felejtős? Akkor inkább nézelődök az 1.8 között. És mikortól vannak az N42-es motorkód? és ezeknek a városi fogyasztása hogy alakul?
2001 szeptembertől már lehetett kapni az N42-est, igaz főleg compact-ban, szerintem 2002 felett kell keresni akkor.
szerintem egész jó a városi fogyija, ha ügyes vagy 7-7,5 ből simán megvan.
7-7.5 ?? az igen nagyon jó egy 1.8-as 116 Le-s motortól. A mostani 1.4-es 82 Le-s autómmal vagyok el 7-8 literrel városba. És mi a különbség N40 és az N42 motor között?
YELLOW Elküldve: 2012-08-25 06:26 Autóvásárlás
Atesz35 írta:
YELLOW írta:
Atesz35 írta:
Sziasztok!
Autócsere előtt állunk, és most nézegetem a BMW-ket. Az E46-osokat nézegetem és az 1.6 vagy az 1.8 között vacilálok. Szerintetek melyiket lenne érdemesebb venni? Az hogy mennyire megy az nem igazán hoz lázba. Inkább tartósság megbízhatóság, és persze a fogyasztás. Nagyobb részt városi (miskolc) normális vezetési stílus mellet lenne használva az autó. Csak városi fogyasztása mennyi ezeknek az autóknak? Ki melyiket venné vagy választaná? Dieselt semmi képpen se akarok.
Előre is köszönöm a segítséget!
az 1.6 sehogy nem jó választás... facelift előttibe ráadásul 1.9-es sokat is eszik, viszont gyenge. facelift utániba pedig az N40 motorkódú egy rakás kaksi.
tehát mind a két esetben az 1.8-as a jobb választás. én azért venném csak az újabbat N42-es motorkódost, mert lehet vele úgy autózni, hogy jó alacsony fogyasztása legyen, és van benne tartalék is. bár a facelift elptti modellek "1.6"-os motorja is megbízható nem igazán van velük gond.
Tehát akkor az 1.6-os az mindenképpen felejtős? Akkor inkább nézelődök az 1.8 között. És mikortól vannak az N42-es motorkód? és ezeknek a városi fogyasztása hogy alakul?
2001 szeptembertől már lehetett kapni az N42-est, igaz főleg compact-ban, szerintem 2002 felett kell keresni akkor.
szerintem egész jó a városi fogyija, ha ügyes vagy 7-7,5 ből simán megvan.
Atesz35 Elküldve: 2012-08-24 17:54 Autóvásárlás
YELLOW írta:
Atesz35 írta:
Sziasztok!
Autócsere előtt állunk, és most nézegetem a BMW-ket. Az E46-osokat nézegetem és az 1.6 vagy az 1.8 között vacilálok. Szerintetek melyiket lenne érdemesebb venni? Az hogy mennyire megy az nem igazán hoz lázba. Inkább tartósság megbízhatóság, és persze a fogyasztás. Nagyobb részt városi (miskolc) normális vezetési stílus mellet lenne használva az autó. Csak városi fogyasztása mennyi ezeknek az autóknak? Ki melyiket venné vagy választaná? Dieselt semmi képpen se akarok.
Előre is köszönöm a segítséget!
az 1.6 sehogy nem jó választás... facelift előttibe ráadásul 1.9-es sokat is eszik, viszont gyenge. facelift utániba pedig az N40 motorkódú egy rakás kaksi.
tehát mind a két esetben az 1.8-as a jobb választás. én azért venném csak az újabbat N42-es motorkódost, mert lehet vele úgy autózni, hogy jó alacsony fogyasztása legyen, és van benne tartalék is. bár a facelift elptti modellek "1.6"-os motorja is megbízható nem igazán van velük gond.
Tehát akkor az 1.6-os az mindenképpen felejtős? Akkor inkább nézelődök az 1.8 között. És mikortól vannak az N42-es motorkód? és ezeknek a városi fogyasztása hogy alakul?
YELLOW Elküldve: 2012-08-24 17:06 Autóvásárlás
Atesz35 írta:
Sziasztok!
Autócsere előtt állunk, és most nézegetem a BMW-ket. Az E46-osokat nézegetem és az 1.6 vagy az 1.8 között vacilálok. Szerintetek melyiket lenne érdemesebb venni? Az hogy mennyire megy az nem igazán hoz lázba. Inkább tartósság megbízhatóság, és persze a fogyasztás. Nagyobb részt városi (miskolc) normális vezetési stílus mellet lenne használva az autó. Csak városi fogyasztása mennyi ezeknek az autóknak? Ki melyiket venné vagy választaná? Dieselt semmi képpen se akarok.
Előre is köszönöm a segítséget!
az 1.6 sehogy nem jó választás... facelift előttibe ráadásul 1.9-es sokat is eszik, viszont gyenge. facelift utániba pedig az N40 motorkódú egy rakás kaksi.
tehát mind a két esetben az 1.8-as a jobb választás. én azért venném csak az újabbat N42-es motorkódost, mert lehet vele úgy autózni, hogy jó alacsony fogyasztása legyen, és van benne tartalék is. bár a facelift elptti modellek "1.6"-os motorja is megbízható nem igazán van velük gond.
m_attila Elküldve: 2012-08-23 14:00 Autóvásárlás
zoliika írta:
szandersz írta:
zoliika írta:
Ezt azért elolvasnám előtte!Onnantól kezdve,hogy 7-ben ülsz,igen másképp látod a világot,ez 100% ,nekem csak e-32-m volt de a "hajó" érzés Bmw stílussal vegyítve hát igen :twisted::kiraly:De, nekem nagyon meggyűlt a bajom ezzel a tipussal mindent duplán számoltak a szervízben mint előtte (e-34 525i-ből ültem át akkor)........
Ezt a tipust amit Te szeretnél elég beteges tipus,ráncfelvarrás után már sokat javult az autó ,de az látszik is a használtautó vételárán gyakorlatilag egy szakadék és valószínű,hogy nem hiába:(szandersz írta:
YELLOW írta:
.......szandersz írta:
egyébként általánosan tekintve fent tarthatóság szempontjából nagy különbség van egy 5-ös és 7-es között?
Az évjárat természetesen azonos 2003-2004-2005
szinte hasponlóan épül fel a motor/hajtáslánc. ám az tény, hogy picivel a nagyobb típus árai vastagabban vannak húzva. pont ma néztem egy autókozmetika árait, ahol van árkategória.alsó, közép és felső kategória. a BMW a felsőbe tartozik, a kis autók meg az alsóba. ám az 1-es bmw pl felső. tehát eleve drágább minden csak mert bmw, audi, merci, stb. a szervizek is eszerint dolgoznak. sőt ha látják, akkor le is húznak. hogy miért pont 7-est néztél ki azt nem tudom, nem akarok találgatni, mert lehet megsértenélek vele :mrgreen: de szerintem inkább 5-ös, vagy 3-as. szerintem mint fiatalnak, jobban való ez. hacsak nem kis grofó vagyol, vagy díler :fetreng:
////
:))) Nem vagyok díler :)) illetve Grófo se :DD Igaz kisebbséghez tartozom de nincsenek vajda rokonaim illetve zsidó se vagyok maradjunk ennyiben :) nem sértenél meg, de mielőtt találgatnál elárulom, hogy mért a 7-es :)
Először is mindig is megalomániás voltam, szal mindenből a legnagyobbat a legfa*szábbat :) nem tudom mikor fogom kinőni, de egyenlőre még eszerint élek :)
Továbbá nem voltam soha az a pörgős fajta, piros lámpánál túráztatós, padlógázzal elindulós típus :) Inkább az a "beülök a 7-es fotelébe feltekerem a muzsikát szakítsa le a fejemet a basszus zöldnél fék felenged és komótosan elindulva tolom neki" típus.
Autópályán ha elkap a gépszíj belsőbe parkettával odabaszni hogy elinduljon a bálna és tolni lefelé a népeket a belsőből, mind ezt egy kényelmes fotelből természetesen :)))
Valami ilyesmi ami per pillanat a 7-es hez húz :)
Lehet most jókat mosolyogsz ezeken ezzel nincs is baj mert ugye én még amatőr vagyok :))
egyenlőre csak tapogatózok... :))
Lehet akkor várnom kéne jövő nyárig és akkor a 2005-ös modellek lesznek hasonló árban mint most a 04-esek :)
Nem tudom.........de,ha jól megnézed a választékot facelift és nem facelift között szerintem irreálisan sok a különbség!:?Ez kint németben ill. külföldön is igaz tehát,ez nem egy kitalált dolog "néphiedelem"M.O-on,hogy amit 2004-ig gyártottak hetest az "beteges":kiraly:
Főleg mert millió km van bennük:)
zoliika Elküldve: 2012-08-23 13:53 Autóvásárlás
szandersz írta:
zoliika írta:
Ezt azért elolvasnám előtte!Onnantól kezdve,hogy 7-ben ülsz,igen másképp látod a világot,ez 100% ,nekem csak e-32-m volt de a "hajó" érzés Bmw stílussal vegyítve hát igen :twisted::kiraly:De, nekem nagyon meggyűlt a bajom ezzel a tipussal mindent duplán számoltak a szervízben mint előtte (e-34 525i-ből ültem át akkor)........
Ezt a tipust amit Te szeretnél elég beteges tipus,ráncfelvarrás után már sokat javult az autó ,de az látszik is a használtautó vételárán gyakorlatilag egy szakadék és valószínű,hogy nem hiába:(szandersz írta:
YELLOW írta:
.......szandersz írta:
egyébként általánosan tekintve fent tarthatóság szempontjából nagy különbség van egy 5-ös és 7-es között?
Az évjárat természetesen azonos 2003-2004-2005
szinte hasponlóan épül fel a motor/hajtáslánc. ám az tény, hogy picivel a nagyobb típus árai vastagabban vannak húzva. pont ma néztem egy autókozmetika árait, ahol van árkategória.alsó, közép és felső kategória. a BMW a felsőbe tartozik, a kis autók meg az alsóba. ám az 1-es bmw pl felső. tehát eleve drágább minden csak mert bmw, audi, merci, stb. a szervizek is eszerint dolgoznak. sőt ha látják, akkor le is húznak. hogy miért pont 7-est néztél ki azt nem tudom, nem akarok találgatni, mert lehet megsértenélek vele :mrgreen: de szerintem inkább 5-ös, vagy 3-as. szerintem mint fiatalnak, jobban való ez. hacsak nem kis grofó vagyol, vagy díler :fetreng:
////
:))) Nem vagyok díler :)) illetve Grófo se :DD Igaz kisebbséghez tartozom de nincsenek vajda rokonaim illetve zsidó se vagyok maradjunk ennyiben :) nem sértenél meg, de mielőtt találgatnál elárulom, hogy mért a 7-es :)
Először is mindig is megalomániás voltam, szal mindenből a legnagyobbat a legfa*szábbat :) nem tudom mikor fogom kinőni, de egyenlőre még eszerint élek :)
Továbbá nem voltam soha az a pörgős fajta, piros lámpánál túráztatós, padlógázzal elindulós típus :) Inkább az a "beülök a 7-es fotelébe feltekerem a muzsikát szakítsa le a fejemet a basszus zöldnél fék felenged és komótosan elindulva tolom neki" típus.
Autópályán ha elkap a gépszíj belsőbe parkettával odabaszni hogy elinduljon a bálna és tolni lefelé a népeket a belsőből, mind ezt egy kényelmes fotelből természetesen :)))
Valami ilyesmi ami per pillanat a 7-es hez húz :)
Lehet most jókat mosolyogsz ezeken ezzel nincs is baj mert ugye én még amatőr vagyok :))
egyenlőre csak tapogatózok... :))
Lehet akkor várnom kéne jövő nyárig és akkor a 2005-ös modellek lesznek hasonló árban mint most a 04-esek :)
Nem tudom.........de,ha jól megnézed a választékot facelift és nem facelift között szerintem irreálisan sok a különbség!:?Ez kint németben ill. külföldön is igaz tehát,ez nem egy kitalált dolog "néphiedelem"M.O-on,hogy amit 2004-ig gyártottak hetest az "beteges":kiraly:
kakszy Elküldve: 2012-08-21 19:59 angel eye
Kérek szépen mindenkit aki ezt olvassa van egy BMW530D Kombi autóm összetörtem fogtam egy őzet!Sűrgősen kellenne egy bal első lámpa Xenonos,Faceliftes a xenon rész nem kell csak a lámpa maga,meg egy klíma ventilátor de csak a ventilátor a hűtő nem!!!Meg ha valaki tud 2 db BMW embléma egy 82mm-es meg egy 77mm-es!!!Előre is köszönöm a segítséget!!!
Gerzson Elküldve: 2012-08-19 08:36 Navi frissítés
2002 facelift e46 touring nagy navival németo-ból vásárolt, minden működik, csak Magyarországot nem ismeri,és gondolom 10éves a térképe amúgy is. mi a teendő ilyenkor?
tud vk segíteni?
köszi
Tano Elküldve: 2012-08-17 15:39 Gyári Xenon Lámpa
wizzaerr írta:
Sziasztok!
Gyári AL xenon lámpát szeretnék szerelni halogén helyére (e46 2004 facelift) és a fórumokat olvasva néhány dolog homályos, hálás lennék ha valaki aki csinált vagy csináltatott ilyesmit helyre tenne néhány dolgot.
- NCS expert-el fel lehet kódolni a lámpamodult, vagy DIS-re, esetleg GT1-re van szükség?
- A felkódolás után szükséges vezetékeket húzni a lámpamodultól a két lámpáig, hogy a bi-xenon funkció működjön (halogén távolsági + xenon projektor teljes fényerővel) vagy ezt csak amerikai e46-nál kell elvégezni?
http://www.e46fanatics.com/for...p?t=534364
- Kódolás után a magasságállítás elveszik, nagyon bonyolult ezt "visszanyerni"? (mindenképp kódolni szeretném, nem kondival meg ellenállással átverni)
Előre is köszi!
-Igen, NCSExperttel is fel tudod kódolni.
-A vezetéket szerintem itt is be kellene húzni a bihez, de a WDS-ben utána tudsz nézni ennek.
-A magasságállítás sem veszik el, ezt szintén NCS-sel be tudod állítani, hogy megmaradjon manuálisnak ha így akarod.
csbalu Elküldve: 2012-08-17 14:37 Gyári Xenon Lámpa
wizzaerr írta:
Sziasztok!
Gyári AL xenon lámpát szeretnék szerelni halogén helyére (e46 2004 facelift) és a fórumokat olvasva néhány dolog homályos, hálás lennék ha valaki aki csinált vagy csináltatott ilyesmit helyre tenne néhány dolgot.
- NCS expert-el fel lehet kódolni a lámpamodult, vagy DIS-re, esetleg GT1-re van szükség?
- A felkódolás után szükséges vezetékeket húzni a lámpamodultól a két lámpáig, hogy a bi-xenon funkció működjön (halogén távolsági + xenon projektor teljes fényerővel) vagy ezt csak amerikai e46-nál kell elvégezni?
http://www.e46fanatics.com/for...p?t=534364
- Kódolás után a magasságállítás elveszik, nagyon bonyolult ezt "visszanyerni"? (mindenképp kódolni szeretném, nem kondival meg ellenállással átverni)
Előre is köszi!
Kérdésedre a választ sajnos nem tudom, de ha Te megtudod (nem itt a fórumon esetleg) akkor örülnék ha megosztanád velem.
Előre is köszi
Üdv.