Keresőkifejezés: Kapcsolat:
Összesen 3743 találat


wizzaerr Elküldve: 2012-08-17 14:28 Gyári Xenon Lámpa

Sziasztok!

Gyári AL xenon lámpát szeretnék szerelni halogén helyére (e46 2004 facelift) és a fórumokat olvasva néhány dolog homályos, hálás lennék ha valaki aki csinált vagy csináltatott ilyesmit helyre tenne néhány dolgot.

- NCS expert-el fel lehet kódolni a lámpamodult, vagy DIS-re, esetleg GT1-re van szükség?

- A felkódolás után szükséges vezetékeket húzni a lámpamodultól a két lámpáig, hogy a bi-xenon funkció működjön (halogén távolsági + xenon projektor teljes fényerővel) vagy ezt csak amerikai e46-nál kell elvégezni?
http://www.e46fanatics.com/for...p?t=534364

- Kódolás után a magasságállítás elveszik, nagyon bonyolult ezt "visszanyerni"? (mindenképp kódolni szeretném, nem kondival meg ellenállással átverni)

Előre is köszi!


Matyi330 Elküldve: 2012-08-16 12:06 Megvegyem? Vegyek ilyet?

Szemy írta:
Matyi330 írta: Sziasztok!

Nagyon érdekelne egy E46 318ci Facelift (2000cm/143Le)-es Bömös! (2003-2006)
Sor 4 henger, Valvetronic bla bla bla....
Hallottam róla jót, rosszat, de igazán a ti véleményetekre vagyok kíváncsi.

Csak annyit szeretnék, hogy bárkinek bármilyen tapasztalata volt vagy van egy ilyem típusú bömösről, az sokat segítene nekem a döntésemben. Érdemes-e rajta rágódnom vagy hagyjam a picsába.

Igazából nem szeretnék ennél se erősebbet, se gyengébbet és nem is akarom hülyegyerek módjára vezetni, csak használni, munkaba járni, ami nem nagy táv.

A válaszokat előre is köszi! :)


Szia Matyi!

Nekem olyan autom volt (csak 4 ajtos limuzin kivitelben), mint amilyet keresel. :) 49000km-rel vasaroltam es 115000km-rel adtam el. En nagyon meg voltam elegedve a motorral, soha semmi gondom nem volt vele (1 dl olaj nem sok, annyit sem evett) a fent emlitett idöszakban. Viszonylag "racionalis" felfogasban szoktam vezetni (de nem nagypapasan), az atlag fogyasztasom 2 ev alatt 7,9 l/100km volt (ebböl 60-70% tiszta varosi közlekedes). Egyszoval a motor megelözte a korat jo nehany evvel. Ami viszont nekem nagyon nem tetszett, az a valto attetelezese: 140km/h autopalyan 5. fokozatban (6. fokozat ugye nincs) es maris 4000 1/perc-et forog a motor...amikor elöször ezt meglattam, majdnem sirva fakadtam. :) Egyszoval nem igazan erre optimalizaltak a hajtomüvet.

Remelem tudtam valamicsket segiteni!

Tovabbi kellemes napot kivanok es jo autovadaszatot!
Szemy


Szia Szemy!!

Nagyon szépen köszönöm a sok hasznos infót, remélem sikerül találnom egy szép megkímélt példányt, bár szerintem Magyarországon nem fogok... De mivel fanatikus vagyok, így számomra nincsenek határok!! :D

Neked is további szép napot!!

Szemy Elküldve: 2012-08-16 11:53 Megvegyem? Vegyek ilyet?

Matyi330 írta: Sziasztok!

Nagyon érdekelne egy E46 318ci Facelift (2000cm/143Le)-es Bömös! (2003-2006)
Sor 4 henger, Valvetronic bla bla bla....
Hallottam róla jót, rosszat, de igazán a ti véleményetekre vagyok kíváncsi.

Csak annyit szeretnék, hogy bárkinek bármilyen tapasztalata volt vagy van egy ilyem típusú bömösről, az sokat segítene nekem a döntésemben. Érdemes-e rajta rágódnom vagy hagyjam a picsába.

Igazából nem szeretnék ennél se erősebbet, se gyengébbet és nem is akarom hülyegyerek módjára vezetni, csak használni, munkaba járni, ami nem nagy táv.

A válaszokat előre is köszi! :)


Szia Matyi!

Nekem olyan autom volt (csak 4 ajtos limuzin kivitelben), mint amilyet keresel. :) 49000km-rel vasaroltam es 115000km-rel adtam el. En nagyon meg voltam elegedve a motorral, soha semmi gondom nem volt vele (1 dl olaj nem sok, annyit sem evett) a fent emlitett idöszakban. Viszonylag "racionalis" felfogasban szoktam vezetni (de nem nagypapasan), az atlag fogyasztasom 2 ev alatt 7,9 l/100km volt (ebböl 60-70% tiszta varosi közlekedes). Egyszoval a motor megelözte a korat jo nehany evvel. Ami viszont nekem nagyon nem tetszett, az a valto attetelezese: 140km/h autopalyan 5. fokozatban (6. fokozat ugye nincs) es maris 4000 1/perc-et forog a motor...amikor elöször ezt meglattam, majdnem sirva fakadtam. :) Egyszoval nem igazan erre optimalizaltak a hajtomüvet.

Remelem tudtam valamicsket segiteni!

Tovabbi kellemes napot kivanok es jo autovadaszatot!
Szemy

jrtom Elküldve: 2012-08-15 19:53 Megvegyem? Vegyek ilyet?

Egy olyan motoros kabrió mint a Tied az pont 250kg-al nehezebb mint a limód.
Agyon vannak merevítve mindenhol. És azt a 250-et nagyon is megérzi az a kis motor, fogyasztásról nem is beszélve.

YELLOW írta:
Coyote írta:
Matyi330 írta: Sziasztok!

Nagyon érdekelne egy E46 318ci Facelift (2000cm/143Le)-es Bömös! (2003-2006)
Sor 4 henger, Valvetronic bla bla bla....
Hallottam róla jót, rosszat, de igazán a ti véleményetekre vagyok kíváncsi.

Csak annyit szeretnék, hogy bárkinek bármilyen tapasztalata volt vagy van egy ilyem típusú bömösről, az sokat segítene nekem a döntésemben. Érdemes-e rajta rágódnom vagy hagyjam a picsába.

Igazából nem szeretnék ennél se erősebbet, se gyengébbet és nem is akarom hülyegyerek módjára vezetni, csak használni, munkaba járni, ami nem nagy táv.

A válaszokat előre is köszi! :)


Kérdezd Bbubbukát!


Coyote ez szemét volt:twisted:

igaz nekem 1.8-as és megmondom őszintén, hogy a 2.0-ról több rosszat hallottam. ismerős cabriójában is oylan van, és valós 80ezer ellenére, síkoltatva van, meg dugózva, vagy mittudom én, tehát bontani kellett. pontosan nem tudom mi baja volt, de kintről vette pedig, és utána rögtön vinnie kellett javítani.

még mindig jobb választás, mint egy dízel:neszorakozz: (remélem ugranak rá)
lehet velük spórolósan is menni, de mennek is. ettől csak régebbi autót tudsz venni, ami ilyen LE-s de azok eszik az olajat, meg kitudja mennyit mentek. a BMW benyás motorok alapvetően jó motorok. én még lehet 1.8-ban is gondolkoznék 115 lovasban. annyival nem nehezebb a cabrio, mint az enyém és még picit jobban megy az enyém. vagy lehet az enyém is 2.0, csak papíron 1.8 meg 115 ló. németeknél sosem tudni...
semmivel nincs több gond vele, mint más autóéval.
annyi, hogy kicsit szokni kell a hangját, néha alapjáraton, egy nagyobb tempó után dízeles:mrgreen:


YELLOW Elküldve: 2012-08-15 15:49 Megvegyem? Vegyek ilyet?

Coyote írta:
Matyi330 írta: Sziasztok!

Nagyon érdekelne egy E46 318ci Facelift (2000cm/143Le)-es Bömös! (2003-2006)
Sor 4 henger, Valvetronic bla bla bla....
Hallottam róla jót, rosszat, de igazán a ti véleményetekre vagyok kíváncsi.

Csak annyit szeretnék, hogy bárkinek bármilyen tapasztalata volt vagy van egy ilyem típusú bömösről, az sokat segítene nekem a döntésemben. Érdemes-e rajta rágódnom vagy hagyjam a picsába.

Igazából nem szeretnék ennél se erősebbet, se gyengébbet és nem is akarom hülyegyerek módjára vezetni, csak használni, munkaba járni, ami nem nagy táv.

A válaszokat előre is köszi! :)


Kérdezd Bbubbukát!


Coyote ez szemét volt:twisted:

igaz nekem 1.8-as és megmondom őszintén, hogy a 2.0-ról több rosszat hallottam. ismerős cabriójában is oylan van, és valós 80ezer ellenére, síkoltatva van, meg dugózva, vagy mittudom én, tehát bontani kellett. pontosan nem tudom mi baja volt, de kintről vette pedig, és utána rögtön vinnie kellett javítani.

még mindig jobb választás, mint egy dízel:neszorakozz: (remélem ugranak rá)
lehet velük spórolósan is menni, de mennek is. ettől csak régebbi autót tudsz venni, ami ilyen LE-s de azok eszik az olajat, meg kitudja mennyit mentek. a BMW benyás motorok alapvetően jó motorok. én még lehet 1.8-ban is gondolkoznék 115 lovasban. annyival nem nehezebb a cabrio, mint az enyém és még picit jobban megy az enyém. vagy lehet az enyém is 2.0, csak papíron 1.8 meg 115 ló. németeknél sosem tudni...
semmivel nincs több gond vele, mint más autóéval.
annyi, hogy kicsit szokni kell a hangját, néha alapjáraton, egy nagyobb tempó után dízeles:mrgreen:

Coyote Elküldve: 2012-08-15 15:36 Megvegyem? Vegyek ilyet?

Matyi330 írta: Sziasztok!

Nagyon érdekelne egy E46 318ci Facelift (2000cm/143Le)-es Bömös! (2003-2006)
Sor 4 henger, Valvetronic bla bla bla....
Hallottam róla jót, rosszat, de igazán a ti véleményetekre vagyok kíváncsi.

Csak annyit szeretnék, hogy bárkinek bármilyen tapasztalata volt vagy van egy ilyem típusú bömösről, az sokat segítene nekem a döntésemben. Érdemes-e rajta rágódnom vagy hagyjam a picsába.

Igazából nem szeretnék ennél se erősebbet, se gyengébbet és nem is akarom hülyegyerek módjára vezetni, csak használni, munkaba járni, ami nem nagy táv.

A válaszokat előre is köszi! :)


Kérdezd Bbubbukát!

Matyi330 Elküldve: 2012-08-15 15:24 Megvegyem? Vegyek ilyet?

Sziasztok!

Nagyon érdekelne egy E46 318ci Facelift (2000cm/143Le)-es Bömös! (2003-2006)
Sor 4 henger, Valvetronic bla bla bla....
Hallottam róla jót, rosszat, de igazán a ti véleményetekre vagyok kíváncsi.

Csak annyit szeretnék, hogy bárkinek bármilyen tapasztalata volt vagy van egy ilyem típusú bömösről, az sokat segítene nekem a döntésemben. Érdemes-e rajta rágódnom vagy hagyjam a picsába.

Igazából nem szeretnék ennél se erősebbet, se gyengébbet és nem is akarom hülyegyerek módjára vezetni, csak használni, munkaba járni, ami nem nagy táv.

A válaszokat előre is köszi! :)

Pistamann Elküldve: 2012-08-10 21:54 BMW e46 Antenna

kempelen írta:
hancurozo írta:
kempelen írta:
Pistamann írta: Sziasztok.

Olyan problémám van, hogy a rádiómnak gyenge a jele. Bp.-ről kimegyek akkor már nem jön be semmi. :)

16:9-es nagy navis fejegységem volt, beszereltettem egy másikat és továbbra is ez a baj. A kábeleket átnéztük, hátul a csomagtartóban lévő jelerősítő kiválóan működik. Utánaolvastam és állítólag gyakori probléma, hogy a szélvédőn lévő vagy a hátsó csomagtérajtó műanyag borítása alatt megtörik az antenna (azt hiszem az ablakfűtő szálakat használja) és akkor kampec. Tud valaki olcsó és jó megoldást?


meg kell nézni a hátsó ajtó átvezetőjénél, hogy a sok nyitogatástól nem törött e meg az antenna vezetéke. Két gumiharmonika szerű átvezetést is fogsz találni le kell őket húzni óvatosan és alájuk nézni....



Nem tudom változott-e a facelift után, de ha jól tudom a touringnál a bal hátsó oldalablakba van az antenna. Alatta van az jelerősítője. Ez hajlamos arra, hogy nedves legyen (nem tudom beázás vagy más ok, de sok touringnál találkoztam erősen oxidált jelerősítővel)


Igen az is lehetséges, de megy fel a hátsó ajtóba is egy másik szál vezeték abból a jelerősítőből, ami a bal hátsó oldalablak alatt van. Legalábbis nekem megy fel, bár nem tudom ez valami opció volt e vagy mindegyikben széria.



Igen ez így van. Megy egy szál az oldalsó ablakba és megy egy szál a hátsó csomagtérajtóhoz. Figyelem a hasonló évjáratú touringokat és szinte mindegyik beszereltetett már egy antennát a tetőre. Kicsit szkeptikus vagyok ha a gyári lemezt fúrják faragják.....

kempelen Elküldve: 2012-08-10 10:22 BMW e46 Antenna

hancurozo írta:
kempelen írta:
Pistamann írta: Sziasztok.

Olyan problémám van, hogy a rádiómnak gyenge a jele. Bp.-ről kimegyek akkor már nem jön be semmi. :)

16:9-es nagy navis fejegységem volt, beszereltettem egy másikat és továbbra is ez a baj. A kábeleket átnéztük, hátul a csomagtartóban lévő jelerősítő kiválóan működik. Utánaolvastam és állítólag gyakori probléma, hogy a szélvédőn lévő vagy a hátsó csomagtérajtó műanyag borítása alatt megtörik az antenna (azt hiszem az ablakfűtő szálakat használja) és akkor kampec. Tud valaki olcsó és jó megoldást?


meg kell nézni a hátsó ajtó átvezetőjénél, hogy a sok nyitogatástól nem törött e meg az antenna vezetéke. Két gumiharmonika szerű átvezetést is fogsz találni le kell őket húzni óvatosan és alájuk nézni....



Nem tudom változott-e a facelift után, de ha jól tudom a touringnál a bal hátsó oldalablakba van az antenna. Alatta van az jelerősítője. Ez hajlamos arra, hogy nedves legyen (nem tudom beázás vagy más ok, de sok touringnál találkoztam erősen oxidált jelerősítővel)


Igen az is lehetséges, de megy fel a hátsó ajtóba is egy másik szál vezeték abból a jelerősítőből, ami a bal hátsó oldalablak alatt van. Legalábbis nekem megy fel, bár nem tudom ez valami opció volt e vagy mindegyikben széria.

hancurozo Elküldve: 2012-08-10 09:19 BMW e46 Antenna

kempelen írta:
Pistamann írta: Sziasztok.

Olyan problémám van, hogy a rádiómnak gyenge a jele. Bp.-ről kimegyek akkor már nem jön be semmi. :)

16:9-es nagy navis fejegységem volt, beszereltettem egy másikat és továbbra is ez a baj. A kábeleket átnéztük, hátul a csomagtartóban lévő jelerősítő kiválóan működik. Utánaolvastam és állítólag gyakori probléma, hogy a szélvédőn lévő vagy a hátsó csomagtérajtó műanyag borítása alatt megtörik az antenna (azt hiszem az ablakfűtő szálakat használja) és akkor kampec. Tud valaki olcsó és jó megoldást?


meg kell nézni a hátsó ajtó átvezetőjénél, hogy a sok nyitogatástól nem törött e meg az antenna vezetéke. Két gumiharmonika szerű átvezetést is fogsz találni le kell őket húzni óvatosan és alájuk nézni....



Nem tudom változott-e a facelift után, de ha jól tudom a touringnál a bal hátsó oldalablakba van az antenna. Alatta van az jelerősítője. Ez hajlamos arra, hogy nedves legyen (nem tudom beázás vagy más ok, de sok touringnál találkoztam erősen oxidált jelerősítővel)