Keresőkifejezés: Kapcsolat:
Összesen 3743 találat


Thony Elküldve: 2012-08-09 15:52 Valaki segítsen

Redna írta: Sziasztok!
Új vagyok itt BMW vásárlás előtt állok és mint eddig mindegyik autómat a BMW-t is magam akarom "felspécizni". Sajnos sok információt hallottam össze vissza és egyik üti a másikat, abban reménykedem, hogy itt konkrét válaszokat kapok.
Amúgy E46 320D-t szeretnék Facelifteset

Tehát a pár kérdésem:
1. Adott egy Plüss belső az adott kocsiban. Milyen bőr belsőt lehet beletenni? Csak E46osét vagy esetleg E39, E38asét is (plug&play)? (hallottam valakitől ilyet)

2.Sedan/Limo Belső elemek (első ülések, hátsó ülés, ajtókárpit) megegyezik a Touring/kombiéval?

3. 4ágú multi kormány kicserélhető egy az egyben 3 ágúra? Kell légzsákot nullázni vagy minden egyes gyújtás ráadásnál ellenőrzi a légzsákot (nulláz)?

4. Manuális Klímát mennyire macerás átépíteni Digitálisra? (gondolom nem csak az "előlap/konzol" a különbség...

A válaszokat előre is köszönöm!:roll:


Én a helyedben körbenéznék a külföldi piacon is, visszavett BMW-t keresve! Nem kell megijedni, a visszavett nem ugyan azt takar mint itthon ... vagyis kibelezett autók kitépett, navik, felgyújtott belsők stb. Kint az emberek, nem minimálbérre veszik a panelban szorongva az új BMW-t lesz ami lesz alapon... Sokszor céges autókat, nem vásárolja meg az alkalmazott és le lesznek adva meg hasonlók.
Példának okáért az enyém, tökéletes állapotnak örvend úgy hogy én nagyon háklis vagyok karcra, gombra, mindenre... visszavezetett szervizkönyv, amit ellenőriztettem, úgy adták le hogy az előző 4 olajcsere és az összes egyéb számla a kesztyűtartó tartalma volt. Ennek ellenér, itthon is átnézetem kiolvastatom szakműhellyel és cseréltetek rajta minden olyat amit egy új autónál illik... vezérlést nem, mert azon tényleg látszik hogy 3 ezret futott, számlával szerízkönyvvel alátámasztva... az már csak az én mániám, hogy szeretem látni benne az általam beleöntött olajat.
Sokan hoznak be autókat, először fényképről ha adott típusokat keresel... én láttam ennek a kocsinak a testvérét ami ugyanaz azon cég adott le, csak más navival... tökéletes volt! Így jött, hogy hagyom a hazai kínálatot és minimális előleget (esetemben 150 ezer) adok (ami fontos, szerződésben leírtak szerint)! Bejött a kiskocsi megnéztem kipróbáltam, tetszett stb. most viszem a köv héten ellenőriztetni a szakszervizzel, meg a turbóhoz próbálok hozzáférni hogy lötyög-e a tengelye vagy milyen... ha minden rendben van, akkor odaadom a maradék pénzt, ha a honosítás is rendben zárult!
Még sosem vettem így autót, mindenkinek egyfajta csodálat ül az arcán de ha ez működhet így akkor miért ne!? Nincs több, lehetősége az átverésnek mint itt egy jó magyar gazda után... jelzem a fórumosok kivételek, itt a mai autópiac többségét jellemezném!



Kérdésem lenne, a turbó felől... van lehetőség arra, hogy a turbóhoz hozzáférjen az ember, vagy a tűzfal irányéban van. Belenéznék, legalább a tengelylógást illetően... ha más nem ma már egy felújító szett nem a világ ha van turbós ismerősöd, aki kiegyenlíti szakszerűen... de ha szétrepül akkor már kuka az egész... véleményetek?

kempelen Elküldve: 2012-08-08 19:14 Valaki segítsen

Redna írta: Sziasztok!
Új vagyok itt BMW vásárlás előtt állok és mint eddig mindegyik autómat a BMW-t is magam akarom "felspécizni". Sajnos sok információt hallottam össze vissza és egyik üti a másikat, abban reménykedem, hogy itt konkrét válaszokat kapok.
Amúgy E46 320D-t szeretnék Facelifteset

Tehát a pár kérdésem:
1. Adott egy Plüss belső az adott kocsiban. Milyen bőr belsőt lehet beletenni? Csak E46osét vagy esetleg E39, E38asét is (plug&play)? (hallottam valakitől ilyet)

2.Sedan/Limo Belső elemek (első ülések, hátsó ülés, ajtókárpit) megegyezik a Touring/kombiéval?

3. 4ágú multi kormány kicserélhető egy az egyben 3 ágúra? Kell légzsákot nullázni vagy minden egyes gyújtás ráadásnál ellenőrzi a légzsákot (nulláz)?

4. Manuális Klímát mennyire macerás átépíteni Digitálisra? (gondolom nem csak az "előlap/konzol" a különbség...

A válaszokat előre is köszönöm!:roll:


Szia! Üdv a fórumon.

1. Bármilyen kárpitkombinációt csereberélhetsz feltéve ha E46-osba való. A többi bmw modellel az E46 kárpitja nem csereszabatos. Persze vannak hasonló kárpitváltozatok a modellváltozatok között, de sem formára, alakra, sem a felfogatás miatt ezek nem csereszabatosak.

2. A sedan/touring ajtókárpitjai és az első ülései egyeznek. A hátsó ülés ülőlapjai is, de a hátsó ülés háttámlája már nem.

3. A 4-ágú multikormány cserélhető egy az egyben légzsákbetéttel együtt. Ha a csere folyamán nem tesszük a gyújtáskapcsolót 1-es állásba (amikor már ellenőriz a légzsákvezérlő) akkor helyes csere után nem veszi észre a légzsákvezérlő a kormánnyal együtt cserélt légzsákbetétet.

4. Erről nem tudok bővebben nyilatkozni. Vannak akiknek építettek át már ilyet, tényleg nem csak a vezérlő a különbség. Kell még plusz egy vezérlőmotor, egy napfényszenzor és asszem a kábelkötege sem azonos.

Majd jönnek a többiek és kijavítanak....


Redna Elküldve: 2012-08-08 19:05 Valaki segítsen

Sziasztok!
Új vagyok itt BMW vásárlás előtt állok és mint eddig mindegyik autómat a BMW-t is magam akarom "felspécizni". Sajnos sok információt hallottam össze vissza és egyik üti a másikat, abban reménykedem, hogy itt konkrét válaszokat kapok.
Amúgy E46 320D-t szeretnék Facelifteset

Tehát a pár kérdésem:
1. Adott egy Plüss belső az adott kocsiban. Milyen bőr belsőt lehet beletenni? Csak E46osét vagy esetleg E39, E38asét is (plug&play)? (hallottam valakitől ilyet)

2.Sedan/Limo Belső elemek (első ülések, hátsó ülés, ajtókárpit) megegyezik a Touring/kombiéval?

3. 4ágú multi kormány kicserélhető egy az egyben 3 ágúra? Kell légzsákot nullázni vagy minden egyes gyújtás ráadásnál ellenőrzi a légzsákot (nulláz)?

4. Manuális Klímát mennyire macerás átépíteni Digitálisra? (gondolom nem csak az "előlap/konzol" a különbség...

A válaszokat előre is köszönöm!:roll:

YELLOW Elküldve: 2012-08-05 19:49 Ajtónyítási Gondok!

ute107 írta:
YELLOW írta: úgy látszik a facelift előttieknél a zárszerkezet, a facelifteseknél meg a relé a gyenge pont.


Záregység megrendelve, betéve, és a hiba forrása megoldva. Véleményem szerint egyedi eset!

A cilinder - zárbetét el volt repedve és ahogy kiszedtem a helyéből szétesett :-S :vazze::levele:

Most k...szott ideges vagyok. Ilyenkor hogy tudok új zárbetét szerezni. Olyan megoldás érdekelne, hogy nem kell új gyújtáskapcsolót vennem és kulcsokat.

Lehetséges hogy holnapi napon alvázszám alapján tudok egyet rendelni szervízből, vagy inkább egy bontott szétszerelése és a lamellákkal való játék után lesz egy új-használt zárbetétem?!

Ja és jó az autó: nyitok, ablak lehúz és 3-4. próbálkozásra a belső nyitóval ki tudom nyitni a zárat... :karates::vazze:


én lehet úgy csinálnám, hogy pattintós zárat felrakni... zárbetét ledugózva. csak gombra nyílik. persze ha bexarik a központi.... akkor még a csomitartón keresztül mindig be tudsz menni :)

ute107 Elküldve: 2012-08-05 19:47 Ajtónyítási Gondok!

YELLOW írta: úgy látszik a facelift előttieknél a zárszerkezet, a facelifteseknél meg a relé a gyenge pont.


Záregység megrendelve, betéve, és a hiba forrása megoldva. Véleményem szerint egyedi eset!

A cilinder - zárbetét el volt repedve és ahogy kiszedtem a helyéből szétesett :-S :vazze::levele:

Most k...szott ideges vagyok. Ilyenkor hogy tudok új zárbetét szerezni. Olyan megoldás érdekelne, hogy nem kell új gyújtáskapcsolót vennem és kulcsokat.

Lehetséges hogy holnapi napon alvázszám alapján tudok egyet rendelni szervízből, vagy inkább egy bontott szétszerelése és a lamellákkal való játék után lesz egy új-használt zárbetétem?!

Ja és jó az autó: nyitok, ablak lehúz és 3-4. próbálkozásra a belső nyitóval ki tudom nyitni a zárat... :karates::vazze:

YELLOW Elküldve: 2012-08-04 13:15 Autóvásárlás

lalada írta:
jaja egyetértek. nekem a multikormány meg a navi hiányzott nagyon, ezeket rakattam bele.
de amúgy nem volt fapados, csak ez tette teljesebbé a képet.
bár sok kritizáló mondta, hogy neked még a tükröt se hajtja be a záráskor? meg a hátsó ablakok is kurblisak? mondom, ja.. és akkor mi van? főleg francia off kocsik tulajai tiszteltek meg így... aztán mentek vele egy kört és mondták, hogy húúbazeg. itt nem a tükör meg a hátsó ablak és a dönthető ülés az ami számít...na.

Idézet: én nem tudom ki hogy, de nekem nem hiányzik az elektromos/bőr ülés (a sport igen), nem hiányzik az ülésfűtés, a xenon, de még a HK sem. sem a hátsó elektromos ablak (úgysem viszek ott senkit). talán a napfénytetőt említeném, ami nem lenne rossz, de igazából az sem hiányzik. mi van még, amitől jobb lehetne? nagyon semmi. M-es kormányt szereztem, van tempomat nem is kell más. még a lehajtható hátsó ülés sem hiányzik... komolyan nem tudom, nekem ezek nem extrák. valszeg újonnan sem kellett volna bele, ha veszem.


egy másik fórumon beszéltem egy sráccal, aki szintén megnézte az autómat, amikor még nem az enyém volt. azt mondta nem vette meg, mert túl fapad volt neki.

aztán vett egy facelift előtti 318i-t amiben volt a régi 3 ágú multis kormány, meg ülésfűtés, meg valószínű hatos CD-tár, mert elől kazettás magnyó volt. ezenkívül semmi. ugyanúgy tekerős ablak hátul, ráadásul a kilincsek nem voltak a kocsi szinére fújva.
neki nem volt benne esőérzékelő, se automata lámpa, a felni is csúnyább. hát.... nem tom...

én is nézegettem jobb felszereltségűeket, de anynival drágábbak, sőt a legtöbb nagyobb motoros is volt, nah meg dízel, ami nálam eleve kizárt volt, hogy anynit nekem nem ér.
garázsban állok, ha télen mégis fáznék, veszek egy 1500 ft-os szívargyújtós melegítőt.

Helioport Elküldve: 2012-07-29 15:21 Társalgó

hil írta:
YELLOW írta:
Helioport írta:
hil írta:
Helioport írta: Először is annyit, hogy működik:ugyis: a záráskori ablakfelhúzásom,:kiraly: ami annyit tesz, hogy mikor megnyomom a zárást, az ABLAK FELHÚZÓDIK. Már régebben is kérdeztem (decemberben), hogy hogyan lehetne, de eddig azt a választ kaptam, hogy NEM LEHET.

Punkte.

:idea:DE LEHET. Kell hozzá NCS EXPERT, de lehet. És a kulcs fogja tudni, cserébe viszont megszűnt nekem a kulcs általi le- és felhúzás, tehát a kulccsal már nem tudom lehúzni az ablakot. Ezt a funkciót én sosem használtam, de valaki biztos, annak kellhet.:kockafej:
Aki tud inglis, annak már szedtem össze infót, tehát okosan és szépen. Ha valakinek volt ilyen funktion, az örüljön neki. :kiraly:

http://superiorvehiclerepair.c...eries.html




Jah, majdnem elfelejtettem: egy thx elég lesz, de igazából nem nekem jár (max az infoért) hanem Wagustynak: http://www.bmwfanatics.hu/tagok/wagusty.html


Szia! Ez tudott dolog volt, csodálkozom, hogy Te mint régi BMW-s nem tudtál róla. Ha teszel fel egy mail címet, akkor el tudom küldeni a CKM programozás lehetőségeit.



Nem tudtam, de ahányszor szó volt róla, mindig az volt a válasz, hogy lehet, hogy a Vectra tudja ezt, de a BMW nem és kész. Nekem meg hiányzott as hell, és tegnap sikerült Wagustynak, de nem tudta, hogyan. Aztán tegnap még éjjel elkezdtem beleásni magam ebbe. Úgyhogy most azon vagyok, hogy szépen ki lett mentve az fsw psw file txtbe, és mivel magyart nem találtam, bedobtam googlebe, aztán most magyarítom. Nekem rengeteg olyan funkció tűnik elő ebből a szöveges fileból, amit még senkinél nem láttam.:kiraly:


http://youtu.be/7UsWaOfw8kc


jaja mindenki aszonta, nem tudja úgy mint a vektra, csak ha nyomva tartjuk a gombot. de így legalább tutti fel lesz húzva :mrgreen:


Sziasztok!
A B Vectránál a facelift előtti nem tudta az ablak felhúzást. Erre csinált ott a fórumon egy srác egy kicsi áramkört egy db 555 IC-vel és a beépítése után az is tudta. A facelift B Vectránál ez a funkció már megvolt. Én így emlékszem. A BMW- nél úgy tudom, csak úgy működik az ablak fel/le, hogy a megfelelő gombot folyamatosan nyomni kell. Lehet, hogy facelift után már megy rövid idejű túlnyomársa is, mint ahogyan az a videón látható.
Helioport: nagyon nem kéne bíbelődnöd a keresgéléssel és magyarítással, mert ez mint említettem meg van magyarul és küldeném is, ha tudnám hová! Meg van csinálva az NCs Expert Német- Angol átváltás is.




a nevem és gmail.com az emailcímem, kiváncsi vagyok.
B Vectránál kellett a komfort modul és akkor tudta a lehúzáskor és felhúzáskori automatikát, illetve hogy záráskor felhúzta az ablakokat. Az oldal, amit előkerestem azt mondja, hogy az olyan BMWnél, amin ez a funkció még nem volt meg, azoknál is feltanítható ez a funkció, csak be kell írni egy szót, meg hogy aktív. Aztán tudja is.
Hil kolléga, akkor várom a leírást, amit előre is köszönök.:kiraly:

hil Elküldve: 2012-07-29 14:56 Társalgó

YELLOW írta:
Helioport írta:
hil írta:
Helioport írta: Először is annyit, hogy működik:ugyis: a záráskori ablakfelhúzásom,:kiraly: ami annyit tesz, hogy mikor megnyomom a zárást, az ABLAK FELHÚZÓDIK. Már régebben is kérdeztem (decemberben), hogy hogyan lehetne, de eddig azt a választ kaptam, hogy NEM LEHET.

Punkte.

:idea:DE LEHET. Kell hozzá NCS EXPERT, de lehet. És a kulcs fogja tudni, cserébe viszont megszűnt nekem a kulcs általi le- és felhúzás, tehát a kulccsal már nem tudom lehúzni az ablakot. Ezt a funkciót én sosem használtam, de valaki biztos, annak kellhet.:kockafej:
Aki tud inglis, annak már szedtem össze infót, tehát okosan és szépen. Ha valakinek volt ilyen funktion, az örüljön neki. :kiraly:

http://superiorvehiclerepair.c...eries.html




Jah, majdnem elfelejtettem: egy thx elég lesz, de igazából nem nekem jár (max az infoért) hanem Wagustynak: http://www.bmwfanatics.hu/tagok/wagusty.html


Szia! Ez tudott dolog volt, csodálkozom, hogy Te mint régi BMW-s nem tudtál róla. Ha teszel fel egy mail címet, akkor el tudom küldeni a CKM programozás lehetőségeit.



Nem tudtam, de ahányszor szó volt róla, mindig az volt a válasz, hogy lehet, hogy a Vectra tudja ezt, de a BMW nem és kész. Nekem meg hiányzott as hell, és tegnap sikerült Wagustynak, de nem tudta, hogyan. Aztán tegnap még éjjel elkezdtem beleásni magam ebbe. Úgyhogy most azon vagyok, hogy szépen ki lett mentve az fsw psw file txtbe, és mivel magyart nem találtam, bedobtam googlebe, aztán most magyarítom. Nekem rengeteg olyan funkció tűnik elő ebből a szöveges fileból, amit még senkinél nem láttam.:kiraly:


http://youtu.be/7UsWaOfw8kc


jaja mindenki aszonta, nem tudja úgy mint a vektra, csak ha nyomva tartjuk a gombot. de így legalább tutti fel lesz húzva :mrgreen:


Sziasztok!
A B Vectránál a facelift előtti nem tudta az ablak felhúzást. Erre csinált ott a fórumon egy srác egy kicsi áramkört egy db 555 IC-vel és a beépítése után az is tudta. A facelift B Vectránál ez a funkció már megvolt. Én így emlékszem. A BMW- nél úgy tudom, csak úgy működik az ablak fel/le, hogy a megfelelő gombot folyamatosan nyomni kell. Lehet, hogy facelift után már megy rövid idejű túlnyomársa is, mint ahogyan az a videón látható.
Helioport: nagyon nem kéne bíbelődnöd a keresgéléssel és magyarítással, mert ez mint említettem meg van magyarul és küldeném is, ha tudnám hová! Meg van csinálva az NCs Expert Német- Angol átváltás is.



YELLOW Elküldve: 2012-07-27 19:31 Az E46 Üzembentartási költsége.

petermover írta: Csináltam gyors egy képet, melyik cső tövénél áll víz. Most is ott áll, ahova a nyíl mutat a csavaroknál.
Viszont most hazafelé sem jelzett a lámpa.



u.i.: most látom valami koszos dög bent lakik a háztető alatt... az a műanyag alsó lemez csupa sáros lábnyom, meg van néhány madártoll és kukorica is... :?


facelift-es és ilyen motor van benne? 8O

hancurozo Elküldve: 2012-07-26 19:49 Futómû és hibái

jons írta: 1998. 7. hó-ig gyártottak ilyet ha jól emlékszem. Nem hiszem, hogy Yellow keverte volna el ezt a dolgot, mert a RCS-nél Vadkerten Turboá-ék is így magyarázták nekem, hogy a segédkerettel volt baj. Egyből nézték, hogy nálam minden oké-e, de az enyém 9. hóban készült, ott már javításra került ez a hiba.




YELLOW írta: hát YELLOW nem keverte össze... E46-ról csak olvastam, de E36-ot kettőt is láttam saját szememmel. és ha jól tudom E46-ból pont emiatt lett volna visszahívás, ám hárítottak, de az alkatrész kínálatba megjelentek erősítő lemezek, amiket fel lehet hegeszteni. a szervízek meg is csinálták. főleg a nagyobb nyomatákkal rendelkező autókra volt jellemző, E46-nál a facelift előttiekre.
igen a "toronycsapágyas" dologról tudok, sőt van is autós újságom, amiben benne van, sőt anno én szkenneltem be ide.


Csak ez a hiba létezik. Ez viszont érinti a korai e46-t is. (és ide volt a lemez amit be lehetett építeni)
És ezért írtam, hogy összekeverte YELLOW.
Viszont ha másképpen van, és a segédkeret is kiszakadásra hajlamos (és nem csak városi legenda) akkor támasszátok alá valamivel. (kicsit sok a cimborától hallottam dolog itt, még akkor is, ha Turboá szaktudását elismerem)