Összesen 3743 találat
YELLOW Elküldve: 2012-07-12 11:36 Társalgó
Robinson írta:
Nincs véletlenül valakinek 2 hétre kölcsönbe egy facelift előtti hátsó lámpa szettje?
Vagy esetleg pesten valaki be tud kábelezni facelift előtti e46-ba egy faceliftes lámpát? :D
A mostani ledes lámpáim kukaérettek, jövőhéten utazok el, és nem akarnék vitázni a szerb rendőrökkel. Faceliftes lámpa vásárlódik, de ahhoz kell 3 új szálat hátrahúzni, meg fel is kell kódolni, amit Mikivel csináltatnék meg, de már utazás előtt nem lesz időm elmenni hozzá nyíregyre. 2 hétre meg nem vennék facelift előtti szettet, amit még én is képes vagyok berakni :)
viszont ha mész Mikihez, akkor szólj, mint ahogy írtam már egy párszor!!! :D
Robinson Elküldve: 2012-07-12 11:32 Társalgó
Nincs véletlenül valakinek 2 hétre kölcsönbe egy facelift előtti hátsó lámpa szettje?
Vagy esetleg pesten valaki be tud kábelezni facelift előtti e46-ba egy faceliftes lámpát? :D
A mostani ledes lámpáim kukaérettek, jövőhéten utazok el, és nem akarnék vitázni a szerb rendőrökkel. Faceliftes lámpa vásárlódik, de ahhoz kell 3 új szálat hátrahúzni, meg fel is kell kódolni, amit Mikivel csináltatnék meg, de már utazás előtt nem lesz időm elmenni hozzá nyíregyre. 2 hétre meg nem vennék facelift előtti szettet, amit még én is képes vagyok berakni :)
Popi0910 Elküldve: 2012-07-09 14:02 Autóvásárlás
Coyote írta:
YELLOW írta:
Popi0910 írta:
YELLOW írta:
Popi0910 írta:
sziasztok! Az lenne a kerdesem hogy E60 530d-t akartam venni es azt mondtak nekem hogy nevegyek olyat mert nagyon szerviz igenyes a turbot surun kell benne cserelni meg hogy az elektronika sokszor baszakszik! 2 eve nezegetem oket meg gyujtom a penzt es mar neha rosszul alszom hogy meg nincs nallam..:D Erre fel ma ultem egy E39 alpina bmw-be es szerelmes lettem... Es o is azt mondta hogy E60 vagy E39 et akarok venni akkor benzinest! Mert igazabol ez a 2 o ami szoba johet a tobbi annyira nem dobantja meg a szivemet! Szoval az a kerdesem hogy milyet vegyek??? Kerlek segitseket amit csak tudtok! koszonom szepen
hát E39-ből neház le, oylat kifogni, ami nincs legyalázva. inkább kintről valahonnan, csak ne német törököktől.
szerintem az 30d egy marha jó motor, nincs azzal baj. aki nem követi az aranyszabályokat turbós motornál, az ne csodálkozzon ha meghal a turbo. viszont ha dízel, akkor csak 30d a többi felejtős ezejben a típusokban. benyásból mindegy.
Ahha koszi szepen 530i es 530d kozott loeroben es fogyasztasban mi a kulombseg?
fogyasztásban sok LE-ben nem sok. attól is függ melyik típusról beszélünk. a 30d jól megy, de mellette keveset fogyaszt. én nem sok dízelt vennék meg de a 30d-t igen. E60-asban sok ismerősnek van, és nem igazán panaszkodnak. a benyás is jó, nem igazán lesz vele gond, csak jóval többet fogyaszt.
ha E39-ben gondolkozol, akkor inkább benyás, ha E60-ban, akkor inkább dízel, bár ott sem rossz a benyás. csak E39-ben a legtöbb dízel a 2.5-ös, amik nem igazán jók. ha tudod az automata váltót kerüld el. ismerőseim ezzel szívnak a legtöbbet.
Ránéztem, mert engem is érdekel:
E39 530i - 231 LE / 300 Nm
E39 530d - 193 LE / 410 Nm (facelift után)
E60 530i - 272 LE / 320 Nm
E60 530d - 232 LE / 500 Nm
Tanulság: a lóerőkben a benyás a jobb, de nyomatékban a dízel - az adatokat látva szerintem mind a négy opció megfelelően hátbavág gázadáskor. Nekem mindegyik tetszene. A szokásos javaslatom: inkább egy jól kiforrott E39, mint egy alsó árkategóriás, leharcolt E60 - kivéve, ha 6 milliód van az E60-ra minimum.
koszonom szepen az infokat sokat segitettel! Hat ja nincs 6 milliom 3-4 millioert meg nem veszek leharcolt E60 at akkor igazad van inkabb egy E39 et benzinesbe! CSaK AZOK MEG 5 sebessegesek es automata valtoban gondolkodtam de azt hallottam enis hogy azzal sok gebasz van!! Szoval nem konnyu donteni!:S
Coyote Elküldve: 2012-07-09 13:21 Autóvásárlás
YELLOW írta:
Popi0910 írta:
YELLOW írta:
Popi0910 írta:
sziasztok! Az lenne a kerdesem hogy E60 530d-t akartam venni es azt mondtak nekem hogy nevegyek olyat mert nagyon szerviz igenyes a turbot surun kell benne cserelni meg hogy az elektronika sokszor baszakszik! 2 eve nezegetem oket meg gyujtom a penzt es mar neha rosszul alszom hogy meg nincs nallam..:D Erre fel ma ultem egy E39 alpina bmw-be es szerelmes lettem... Es o is azt mondta hogy E60 vagy E39 et akarok venni akkor benzinest! Mert igazabol ez a 2 o ami szoba johet a tobbi annyira nem dobantja meg a szivemet! Szoval az a kerdesem hogy milyet vegyek??? Kerlek segitseket amit csak tudtok! koszonom szepen
hát E39-ből neház le, oylat kifogni, ami nincs legyalázva. inkább kintről valahonnan, csak ne német törököktől.
szerintem az 30d egy marha jó motor, nincs azzal baj. aki nem követi az aranyszabályokat turbós motornál, az ne csodálkozzon ha meghal a turbo. viszont ha dízel, akkor csak 30d a többi felejtős ezejben a típusokban. benyásból mindegy.
Ahha koszi szepen 530i es 530d kozott loeroben es fogyasztasban mi a kulombseg?
fogyasztásban sok LE-ben nem sok. attól is függ melyik típusról beszélünk. a 30d jól megy, de mellette keveset fogyaszt. én nem sok dízelt vennék meg de a 30d-t igen. E60-asban sok ismerősnek van, és nem igazán panaszkodnak. a benyás is jó, nem igazán lesz vele gond, csak jóval többet fogyaszt.
ha E39-ben gondolkozol, akkor inkább benyás, ha E60-ban, akkor inkább dízel, bár ott sem rossz a benyás. csak E39-ben a legtöbb dízel a 2.5-ös, amik nem igazán jók. ha tudod az automata váltót kerüld el. ismerőseim ezzel szívnak a legtöbbet.
Ránéztem, mert engem is érdekel:
E39 530i - 231 LE / 300 Nm
E39 530d - 193 LE / 410 Nm (facelift után)
E60 530i - 272 LE / 320 Nm
E60 530d - 232 LE / 500 Nm
Tanulság: a lóerőkben a benyás a jobb, de nyomatékban a dízel - az adatokat látva szerintem mind a négy opció megfelelően hátbavág gázadáskor. Nekem mindegyik tetszene. A szokásos javaslatom: inkább egy jól kiforrott E39, mint egy alsó árkategóriás, leharcolt E60 - kivéve, ha 6 milliód van az E60-ra minimum.
Generator Elküldve: 2012-07-08 21:30 Autóvásárlás
Szia Jons!
Köszi a válaszokat.
Idézet:
Valóban nem érné meg. Ha nem számít a fogyasztás csak az élmény akkor 328(c)i. Ha számít akkor 323i. A 20-as 6 hengeres csak némileg erősebb, mint a 18i. Viszont minden nehezebb benne és "másfelszer" annyi cucc van hozzákötözgetve a motorhoz
Hát, azért valamennyire számít az is :roll:
Idézet:
Ne viccelj már. Nekem óra szerint van benne 230k. Ami inkább 350k. Semmi baja nincs. Még az olaj sem fogy olyan mértékben ami meghaladná az ingerküszöbömet. 1 L/10k km. Talán. De ebben benne van az első főtengely szimmering is...
A magyarországi futásteljesítményeket ne vedd alapul. 1 kattintás és annyi van benne amennyit akarsz. Az alapanyagok amikből készült az autó nem indikálják az elhasználódó autó képét még 300k km futás után sem.
Nos, ennyit megeszik az én jelenlegi autóm is. Azt tudom, hogy könnyen manipulálják az órát. Viszont azt olvastam, a kulcsból ki lehet olvasni. Ehhez mindenképp szakszervíz kell, vagy ki lehet valahogy olvasni (EDIABAS vagy vmi más)
jons írta:
Nekem csak ASC van. Észen kell lenni hóban jégben, mert ez nem vezet helyetted. Szó szerint, mint a malac a jégen. DSC-vel már más a helyzet. Itt a fórumon is volt egy két olyan beszámoló ami nyilvánvalósítja, hogy ez egy elegedhetetlen segédeszköz. Egyébként elsőkerekes gyenge autó is tud olyan lenni, hóban jégben mint egy darab szar a hullámzó tengeren.
Na akkor azt hiszem, a DSC majd feliratkozik a kötelező minimum listájára.
Idézet:
Egyébként mennyit szánsz rá pénzben? Van már kiszemelt? Linkeld be és kivesézzük! Lehet lesz olyan kartárs aki meg is nézi neked.
Konkrétan kiszemelt példány még nincs. Először még tájékozódok (pl: DSC szükségesség :) ) Ha lesz, belinkelem mindenképp. Egyébként -már amennyire meg tudom állapítani a különbséget- nekem a facelift előtti kivitel tetszik egy kicsit jobban, meg ugye azok kicsit olcsóbbak. Van itt a fórumon valami lista, mi volt a facelift különbsége? Ha van, légyszi linkeld be.
Köszönöm, üdv
YELLOW Elküldve: 2012-07-08 16:52 Autóvásárlás
Szabi46 írta:
M packet?! Facelift?!
Most találtam ezt a hirdetést ami egyből szemet szúrt. No nem azért mert anyira tetszik, csak a leírás és a képek kicsit ellentmondásosak :D
Vagy az M packett néhol azt jelenti hogy veszek rá Mpack2 lökösöket meg küszöböt, a facelift meg azt hogy kicserélem a hátsó lámpát ledesre?
ha full m-pack lenne, akkor belül is az lenne, és belül semmi nem az. a égzsák is hülyén áll. zerint összetörte, aztán m-est rakott kívülre...
hát a szöveggel eladja magát, amúgy meg vicces:porgosnevetos:
Szabi46 Elküldve: 2012-07-08 16:33 Autóvásárlás
M packet?! Facelift?!Most találtam ezt a hirdetést ami egyből szemet szúrt. No nem azért mert anyira tetszik, csak a leírás és a képek kicsit ellentmondásosak :D
Vagy az M packett néhol azt jelenti hogy veszek rá Mpack2 lökösöket meg küszöböt, a facelift meg azt hogy kicserélem a hátsó lámpát ledesre?
YELLOW Elküldve: 2012-07-07 08:05 Ajtónyítási Gondok!
úgy látszik a facelift előttieknél a zárszerkezet, a facelifteseknél meg a relé a gyenge pont.
csbalu Elküldve: 2012-06-28 13:41 AUX
Coyote írta:
csbalu írta:
Coyote írta:
csbalu írta:
Coyote írta:
csbalu írta:
Végre egy normális leírás.
http://www.kaiser-media.de/bmw...nessCD.pdf
Ezt már korrektnek nevezem! :) Németek..........
Valaki magyarázza meg, hogy ha ilyen egyszerűen megoldható, akkor miért spórolta ki a BMW??? :merges1:
Nem spórolta ki a BMW, de nem tartotta jó üzletpolitikának hogy árulja. 2002-ben annak örültél ha nem kazettás magnó volt a kocsidban hanem CD-s. Nem volt még akkora jelentősége mint most amikor mindenki zsebében ott figyel az MP3lejtászós 3.5mm Jack-es okostelefon. Annak idején jobb esetben Walkmann-t köthettél a CD-s egységedre vagy Discman-t a kazettásra és slussz passz.
Az első iPod 2001-ben jelent meg, 2002-ben már bombasiker volt... Sztem a facelift után belerakhatták volna. Az mp3 már 1999-ben is nagy sláger volt. Erre az én 2004-es autómba egy CD-tárat meg kazettát bírtak belepakolni...
Az autóipar mindig legalább 5 évvel a technika mögött kullog. Mivel az autógyártás eléggé összetett folyamat és a gyártás előtt már 2-3 évvel összeálnak a végleges céltervek ezért nem kerülnek bele a legmodernebb kütyük a kocsikba. Esetünkben 1999-től gyártották ezt a kocsit az azt jelenti hogy azt kell végiggondolni hogy mi volt 1997-ben. A Faceliftben már egyetértek, de ott sem egyértelmű. Vegyenek inkább CD-tárat méregdrágán mint AUX-ot IPOD-al
az elmaradásban igazad van, meg lehet nézni a mai autók fos kijelzőit...nem ám LED meg HD, örülhetsz, ha színes LCD vagy TFT...
Én az iparban dolgozok, elektronikai mérőeszközöket fejlesztünk, és elárulom Neked hogy nem növelé számottevően egy érintőképernyős gyári fejegység ami mindent tud a kocsi gyártási költségét max 5000Ft-al.... De akkor nem lehetne mindenért rengeteg pénzt elkérni. Én már régóta gondolkozom hogy belekezdek és csinálok ilyen cuccokat mint a Dynaviv vagy a Dension. Még a Dynaviv is le van maradva mint a borravaló az Androidos kütyüjével meg a rezisztív kijelzővel és ahhoz képest méregdrágán adja.
Durván 20.000Ft az önköltsége annak a kütyünek, de akko rmár be is van csomagolva szinesbe szagosba.
Coyote Elküldve: 2012-06-28 13:35 AUX
csbalu írta:
Coyote írta:
csbalu írta:
Coyote írta:
csbalu írta:
Végre egy normális leírás.
http://www.kaiser-media.de/bmw...nessCD.pdf
Ezt már korrektnek nevezem! :) Németek..........
Valaki magyarázza meg, hogy ha ilyen egyszerűen megoldható, akkor miért spórolta ki a BMW??? :merges1:
Nem spórolta ki a BMW, de nem tartotta jó üzletpolitikának hogy árulja. 2002-ben annak örültél ha nem kazettás magnó volt a kocsidban hanem CD-s. Nem volt még akkora jelentősége mint most amikor mindenki zsebében ott figyel az MP3lejtászós 3.5mm Jack-es okostelefon. Annak idején jobb esetben Walkmann-t köthettél a CD-s egységedre vagy Discman-t a kazettásra és slussz passz.
Az első iPod 2001-ben jelent meg, 2002-ben már bombasiker volt... Sztem a facelift után belerakhatták volna. Az mp3 már 1999-ben is nagy sláger volt. Erre az én 2004-es autómba egy CD-tárat meg kazettát bírtak belepakolni...
Az autóipar mindig legalább 5 évvel a technika mögött kullog. Mivel az autógyártás eléggé összetett folyamat és a gyártás előtt már 2-3 évvel összeálnak a végleges céltervek ezért nem kerülnek bele a legmodernebb kütyük a kocsikba. Esetünkben 1999-től gyártották ezt a kocsit az azt jelenti hogy azt kell végiggondolni hogy mi volt 1997-ben. A Faceliftben már egyetértek, de ott sem egyértelmű. Vegyenek inkább CD-tárat méregdrágán mint AUX-ot IPOD-al
az elmaradásban igazad van, meg lehet nézni a mai autók fos kijelzőit...nem ám LED meg HD, örülhetsz, ha színes LCD vagy TFT...