Keresőkifejezés: Kapcsolat:
Összesen 3743 találat


pomzi Elküldve: 2012-05-29 16:04 Autóvásárlás

A bajoroknál mi a helyzet?[/quote]

azért jobbak a 18d-k mert amúgy mindenben egyeznek szinte mint a 20d-k. de mivel kisebb a teljesítményük, így tartósabbak. a CR-rel itt is vannak gondok, ugye a porlasztók szeretik megadni magukat. bár erre pontosabb és jobb választ dízeles tudna neked adni. a faceliftes 20d 6 sebességes váltóval van, ami jó a hosszú távoknak, a többi motor csak 5-ös. én azt mondom szerintem egy 18d megbízhatóbb, nincs is úgy széthajtva.[/quote]

A 18d primitívebb, ergo kevesebb probléma lehet vele. Bár nem jellemző, hogy a common rail fossa össze magát, de ha mégis, akkor az drága lehet.
Ha neked nem fontos, hogy 330 Nm csapjon hátba, akkor inkább választ a 18D-t, vagy facelift előtti 20D-t. Igaz, a CR 20D nem csak jobban megy, de ügyesebben is lehet vele takarékoskodni, mivel 6 sebességes. Szerintem 2 milla alatt ebből a típusból végképp nem kapsz jót.[/quote]

Az enyém nem eladó, de 2 millióért odaadom :D
Egyébként érdekes, hogy hogy ingadoznak az árak, tavaly ősszel mikor vettem a facelift előttiek teteje kb 1,7m volt, most meg azért több 2 millióhoz közelit is láttam, hogy gyorsan szétnéztem :D és az én tapasztalatom is az, hogy a jobbakért megkérik az árukat, de azért ott is vannak selejtesek.


(sorry h így adja be de nem sikerül sosem a hozzászólás szerkesztése)

Coyote Elküldve: 2012-05-29 15:35 Autóvásárlás

YELLOW írta:
vfeca írta:
YELLOW írta:
18d a facelift előtti nekem úgy rámlik, hogy 1.9-es, kisebb turbó, más vezérlés. a facelift utáni 18d 116 lovas, kisebb turbó, de ugyanúgy 2.0-ás. 20d-ben a 136 lovas a FL előtti adagolós, a 150 lovas FL utáni CR.



Köszönöm a választ! Megbízhatóságban nagy a különbség közöttük?
Más gyártónál van rossz tapasztalatunk a családban a CR-rel, nem részletezném, de olyat soha.
A bajoroknál mi a helyzet?


azért jobbak a 18d-k mert amúgy mindenben egyeznek szinte mint a 20d-k. de mivel kisebb a teljesítményük, így tartósabbak. a CR-rel itt is vannak gondok, ugye a porlasztók szeretik megadni magukat. bár erre pontosabb és jobb választ dízeles tudna neked adni. a faceliftes 20d 6 sebességes váltóval van, ami jó a hosszú távoknak, a többi motor csak 5-ös. én azt mondom szerintem egy 18d megbízhatóbb, nincs is úgy széthajtva.


A 18d primitívebb, ergo kevesebb probléma lehet vele. Bár nem jellemző, hogy a common rail fossa össze magát, de ha mégis, akkor az drága lehet.
Ha neked nem fontos, hogy 330 Nm csapjon hátba, akkor inkább választ a 18D-t, vagy facelift előtti 20D-t. Igaz, a CR 20D nem csak jobban megy, de ügyesebben is lehet vele takarékoskodni, mivel 6 sebességes. Szerintem 2 milla alatt ebből a típusból végképp nem kapsz jót.

vfeca Elküldve: 2012-05-29 15:22 Autóvásárlás

vivaladiesel írta:

A 320d (136le) változatot a modellfrissítés előtti autókba szerelték, elektromos adagolósak. Kétezres dízel.

Szintén 320d néven fut (150le) a modellfrissítés utáni e46-ba szerelt kétezres dízel, ez már nem adagolós hanem közös nyomócsöves tehát CR.
A 318d az előbb említett 150 lovas Cr motor "butított" változata.

Amiket linkeltél azok mind a modelfrissítés (2001-2002?) előtti "régi" lámpás modellek. Az 2002 utáni autókon más az első fényszóró!



Kívülről megy a különbség (álmomból is, szélesebb vese, nincs törés az első kerék fölött, stb...), csak a motorokban nem voltam biztos, de köszi azért. ;-)
Nekem speciel jobban tetszik a facelift előtti E46, azért is linkeltem be olyanokat, hozzám közelebb áll az a forma.
Egyébként úgy tudom, hogy a 318i-nél is volt motorcsere a facelift-tel, előtte 118LE 1.9l-es volt, utána meg 143LE 2.0l-es, viszont láttam már új kasztnit régi motorral...
Szóval az a biztos, ha kérdezek. :-)

YELLOW Elküldve: 2012-05-29 15:19 Autóvásárlás

vfeca írta:
YELLOW írta:
18d a facelift előtti nekem úgy rámlik, hogy 1.9-es, kisebb turbó, más vezérlés. a facelift utáni 18d 116 lovas, kisebb turbó, de ugyanúgy 2.0-ás. 20d-ben a 136 lovas a FL előtti adagolós, a 150 lovas FL utáni CR.



Köszönöm a választ! Megbízhatóságban nagy a különbség közöttük?
Más gyártónál van rossz tapasztalatunk a családban a CR-rel, nem részletezném, de olyat soha.
A bajoroknál mi a helyzet?


azért jobbak a 18d-k mert amúgy mindenben egyeznek szinte mint a 20d-k. de mivel kisebb a teljesítményük, így tartósabbak. a CR-rel itt is vannak gondok, ugye a porlasztók szeretik megadni magukat. bár erre pontosabb és jobb választ dízeles tudna neked adni. a faceliftes 20d 6 sebességes váltóval van, ami jó a hosszú távoknak, a többi motor csak 5-ös. én azt mondom szerintem egy 18d megbízhatóbb, nincs is úgy széthajtva.

vfeca Elküldve: 2012-05-29 15:12 Autóvásárlás

YELLOW írta:
18d a facelift előtti nekem úgy rámlik, hogy 1.9-es, kisebb turbó, más vezérlés. a facelift utáni 18d 116 lovas, kisebb turbó, de ugyanúgy 2.0-ás. 20d-ben a 136 lovas a FL előtti adagolós, a 150 lovas FL utáni CR.



Köszönöm a választ! Megbízhatóságban nagy a különbség közöttük?
Más gyártónál van rossz tapasztalatunk a családban a CR-rel, nem részletezném, de olyat soha.
A bajoroknál mi a helyzet?

YELLOW Elküldve: 2012-05-29 14:58 Autóvásárlás

vfeca írta: Kibontakozott korábban egy kis eszmefuttatás, hogy 2M alatt nem érdemes dízelt venni.
Ezekkel akkor nem is érdemes foglalkozni?

Egyik olcsó dízel
Másik olcsó dízel
Egyik kicsit drágább, de elég szimpatikus dízel
Másik szimpatikus dízel

Szerk.:

Illetve vki világosítson már fel, hogy mi a technikai különbség a 318d (116LE), a 320d (136LE) és a 320d (150LE) között, mert én akárhogy nézem, kb. ugyanarról a motorról van szó, csak más a teljesítménye.


1. a szőnyeg tiszta retek, sáros lábbal mászkáltak benne, de úgy látszik kimosni lusta volt
2. ki van puceválva, de az ülés állítókarjainak műanyag körítésén vastagon a por. nincs gondos tulaja, csak felületes takarítást csinált rajta. amúgy az ülésért irigy vagyok.

többiről nem mondok semmit, az egyikhez ír 230ezer vagy menniy km-t, de a kormány sokkal kopottabb.

18d a facelift előtti nekem úgy rámlik, hogy 1.9-es, kisebb turbó, más vezérlés. a facelift utáni 18d 116 lovas, kisebb turbó, de ugyanúgy 2.0-ás. 20d-ben a 136 lovas a FL előtti adagolós, a 150 lovas FL utáni CR.

csbalu Elküldve: 2012-05-28 16:33 Társalgó

Coyote írta:
csbalu írta:
Coyote írta:
csbalu írta: Bakker ezt eléggé kalácsra vágták :) Légzsák biztos nem nyílt :)
Egy 500-600 Eurot megérne azért :) Vajon mennyin fog lejárni?
http://www.ebay.de/itm/M-Techn...692wt_1185



Hát ennek az eleje már menthetetlen (mint az ex-sofőrje, valószínűleg), viszont én látom benne a magyar fantáziát: középen flex, szerzel hozzá egy hátulról leamortizáltat, és kész a sérülésmentes E46. Lehet válogatni milyen motorral és felszereltséggel kéred, csak a hátulja fix, sedan lesz :-)


Látom Téged sem adnak el azért 2 féltengely gumiharangért :)


ezt a szar autószerelő dumát, kifeküdtem tőle :fetreng:

tegnap hallottam egy másik dumát: edzőcsajtól kérdezem, hogy biztos dolgozik-e vasárnap, mert azt mondta, hogy hétfőn, a pünkösd miatt nem. A válasza: vasárnap dolgozunk, hétfőn nem, mert A HÉTFŐ PÜNKÖSDEBB.

lol



Hát igyekszik az ember odatenni magát a hsz-ekben :)

Akkor ma nagyon pünkösdebb nap van :)

Coyote Elküldve: 2012-05-28 16:20 Társalgó

csbalu írta:
Coyote írta:
csbalu írta: Bakker ezt eléggé kalácsra vágták :) Légzsák biztos nem nyílt :)
Egy 500-600 Eurot megérne azért :) Vajon mennyin fog lejárni?
http://www.ebay.de/itm/M-Techn...692wt_1185



Hát ennek az eleje már menthetetlen (mint az ex-sofőrje, valószínűleg), viszont én látom benne a magyar fantáziát: középen flex, szerzel hozzá egy hátulról leamortizáltat, és kész a sérülésmentes E46. Lehet válogatni milyen motorral és felszereltséggel kéred, csak a hátulja fix, sedan lesz :-)


Látom Téged sem adnak el azért 2 féltengely gumiharangért :)


ezt a szar autószerelő dumát, kifeküdtem tőle :fetreng:

tegnap hallottam egy másik dumát: edzőcsajtól kérdezem, hogy biztos dolgozik-e vasárnap, mert azt mondta, hogy hétfőn, a pünkösd miatt nem. A válasza: vasárnap dolgozunk, hétfőn nem, mert A HÉTFŐ PÜNKÖSDEBB.

lol

csbalu Elküldve: 2012-05-28 16:17 Társalgó

Coyote írta:
csbalu írta: Bakker ezt eléggé kalácsra vágták :) Légzsák biztos nem nyílt :)
Egy 500-600 Eurot megérne azért :) Vajon mennyin fog lejárni?
http://www.ebay.de/itm/M-Techn...692wt_1185



Hát ennek az eleje már menthetetlen (mint az ex-sofőrje, valószínűleg), viszont én látom benne a magyar fantáziát: középen flex, szerzel hozzá egy hátulról leamortizáltat, és kész a sérülésmentes E46. Lehet válogatni milyen motorral és felszereltséggel kéred, csak a hátulja fix, sedan lesz :-)


Látom Téged sem adnak el azért 2 féltengely gumiharangért :)

Coyote Elküldve: 2012-05-28 16:11 Társalgó

csbalu írta: Bakker ezt eléggé kalácsra vágták :) Légzsák biztos nem nyílt :)
Egy 500-600 Eurot megérne azért :) Vajon mennyin fog lejárni?
http://www.ebay.de/itm/M-Techn...692wt_1185



Hát ennek az eleje már menthetetlen (mint az ex-sofőrje, valószínűleg), viszont én látom benne a magyar fantáziát: középen flex, szerzel hozzá egy hátulról leamortizáltat, és kész a sérülésmentes E46. Lehet válogatni milyen motorral és felszereltséggel kéred, csak a hátulja fix, sedan lesz :-)