Keresőkifejezés: Kapcsolat:
Összesen 3743 találat


Coyote Elküldve: 2012-05-06 17:44 Autóvásárlás

YELLOW írta:
captainsun írta: Szevasztok!
Segítségeteket kérem, egy BMW 318d az álmom. Most válok, vissza kell térnem az életbe. :iszunkra:
Eddig Toyotám és Hyundai-m volt, de anyagilag kicsit viseltes lettem a tortúra miatt. Ezért le sem írom, most mivel járok, mert körberöhögtök...
A használtautó.hu-n van egy 2002. évjáratú, ezüst 318d, 1.719.000Ft-ért, magyarországi, a Wallisnál vásárolt, szervizkönyves, egy éves turbóval(?).
Ha megnéznétek és lenne építő, vagy allenkező véleményetek róla, esetleg alternatíva másik autó tekintetében hasonló árfekvésben, akkor megköszönném, ha megosztanátok velem. A touring kivitel is érdekel.
Nem ismerem a használtautó-eladás trükkjeit, nem akarok befürödni, egy szép és jó BMW-t szeretnék.
Előre is köszönöm mindenkinek!




reális lenne az ára, ha nem lenne a mostani gazdasági helyzet. így viszont drága szerintem.

http://www.hasznaltauto.hu/aut...8d-5743987


Én ezt jó árnak tartom, amennyivel én többet fizettem az enyémért tavaly, annyival nem kaptam többet. A fotók és leírás alapján ez őszinte 175000 lehet, persze tudjuk, hogy most már filléres dolog kívül-belül kipucoltatni az autót, és a szervízkönyvek hitelessége egy gyengébb fajta bulvárlapéval vetekszik...
Az kétségtelen, hogy magyar, mert: már a faceliftes, de a legtakarékosabb motorral van szerelve és full fapad (kivéve könnyűfém-felni).
Meg kell nézni, ha valóban ilyen akkor el kell hozni. Némi összeget dobsz még hozzá, ha rendbejössz anyagilag, és lesz frankó hifid, esetleg multikormányod, ami épp érdekel. Nekem nagyon tetszik, hogy a BMW olyan mint a LEGO - utólag simán lehet továbbépíteni, minden elérhető hozzá.

Thony Elküldve: 2012-05-05 00:23 Üzemanyag fogyasztás

pomzi írta:
Thony írta:
pomzi írta:
Thony írta: Nézegettem a dieseleket is! Kérdésem az lenne, hogy a BMW-en adagolós a rendszer vagy twin csöves, vagy valami egyéni BMW-s megoldás az adagoló helyére?


A facelift előttiek ilyen elektromos adagolósak, nem tudom mi a hivatalos neve, nem a sima mechanikus cucc az a lényeg. Faceift után meg common rail



Akkor a felfele húzódó indexes már com-os ugye így gondoltad?



Úgy-úgy:kiraly:


Köszönöm!

Még egy kérdés, a 2002.08 vagy a 2002.12. havi dízel, benzines 3-sok milyen EURO besorolásban vannak? 3 vagy 4?

pomzi Elküldve: 2012-05-04 23:48 Üzemanyag fogyasztás

Thony írta:
pomzi írta:
Thony írta: Nézegettem a dieseleket is! Kérdésem az lenne, hogy a BMW-en adagolós a rendszer vagy twin csöves, vagy valami egyéni BMW-s megoldás az adagoló helyére?


A facelift előttiek ilyen elektromos adagolósak, nem tudom mi a hivatalos neve, nem a sima mechanikus cucc az a lényeg. Faceift után meg common rail



Akkor a felfele húzódó indexes már com-os ugye így gondoltad?



Úgy-úgy:kiraly:

Thony Elküldve: 2012-05-04 23:44 Üzemanyag fogyasztás

pomzi írta:
Thony írta: Nézegettem a dieseleket is! Kérdésem az lenne, hogy a BMW-en adagolós a rendszer vagy twin csöves, vagy valami egyéni BMW-s megoldás az adagoló helyére?


A facelift előttiek ilyen elektromos adagolósak, nem tudom mi a hivatalos neve, nem a sima mechanikus cucc az a lényeg. Faceift után meg common rail



Akkor a felfele húzódó indexes már com-os ugye így gondoltad?

pomzi Elküldve: 2012-05-04 22:57 Üzemanyag fogyasztás

Thony írta: Nézegettem a dieseleket is! Kérdésem az lenne, hogy a BMW-en adagolós a rendszer vagy twin csöves, vagy valami egyéni BMW-s megoldás az adagoló helyére?


A facelift előttiek ilyen elektromos adagolósak, nem tudom mi a hivatalos neve, nem a sima mechanikus cucc az a lényeg. Faceift után meg common rail

Thony Elküldve: 2012-05-01 09:54 Megvegyem? Vegyek ilyet?

YELLOW írta:
Thony írta:
YELLOW írta:
Thony írta:
Coyote írta:
Thony írta:
YELLOW írta:
Thony írta: Kit kocsi között gondolkozok, fogyasztás és tartósság szempontjából! Mindkettő, jó egészségnek örvend... bár a régebbinek a 10 küllős felnije ami nagyon csábít:)
Mire figyeljek a két külön korosztálynál vásárláskor? Mi a motorok közötti különbség a ccm-en kívül, takarékosabb az újabb vagy megbízhatóbb a nagyobb motor?

http://www.hasznaltauto.hu/aut...ot-5670260

http://www.hasznaltauto.hu/aut...6i-5552699


én tutti nem adnám oda az enyémet ennyi kavicsért... hát ez vicces 1.300.000 egy afceliftes BMW... egy E36 is kerül ennyibe. tiszta gáz, hogy szarért-hugyért adogatják ezeket.... vagy valami nem kóser vele...


http://www.hasznaltauto.hu/aut...6i-5661733

példáúl ez is már a friss verzió és nem rossz... ami a hibája, hogy a kocsi visszahívott és a fődarabok cserélve voltak a motorban... 2008-ban szakeszervízben, papírosan... valami halkan elkezdett 50 ezer kilométer múlva a vezlánc csere után csörögni alapjáraton... ha tényleg csak ez a gond, ez is megér ennyit... persze aki betolja a szakszervizbe cseréltetni annak gatyája rámegy... ezeknek ahogy utánanéztem, nagyon kis aranyos egyszerű motorjuk van... ha az elektronikához nem ér az ember:)


ha muszáj lenne ezek közül választani, akkor a kéket választanám. Az sem 1.3, hanem papírokkal 1.55 - bár a futásteljesítményt felejtsd el. De az tetszik, főleg az ülései.
Mondjuk tényleg szégyen, hogy ennyi pénzért mennek ezek, én tavaly ilyenkor 2.9-ért vettem egy olyat, ami persze jobb, de laikus szemmel elenyésző a különbség.
De egy dolgot megfogadtam: inkább egy jól kiforrott és felszerelt régebbi generáció, mint egy fapados az új generáció elejéről. Ez a BMW-kre hatványozottan igaz.


Fogyasztásra, a 1.6 réginél tényleg jobb a 1.8 újabb?


nekem nem hiszed el, amiket mondtam? akkor miért kérdezted meg privátban? asszem kezdem unni privátok megválaszolgatását....


Hogyne hinném el, csak véletlen töröltem és nem volt pofám megint megkérdezni :(
Ha jól emlékszem, azt mondtad hogy a te fajta motorod a jobb... ami tiszta de minden újabb motor valvetonic-os? Nem akartalak megbántani, a segítőkészségedért meg főleg nem!


E46-ba csak valvetronic-osat tudsz venni, ha faceliftest veszel. talán ha jól emlékszem az N46 már nem tronicos, hanem simán vanos-os. de lehet ez az N45, amit az 1-esekbe tesznek. én mindenképp újabbat vennék, mert az autó szerkezetileg is jobb, mint a régebbi, a motor mege gyértelműen jobb. az E46-ban ami valóban 1.6-os az N40B16 motorkódra hallgat. én ezt kihagynám. komolyan nem haza akarok beszélni, de az enyém teljesen jó. már a környéken is van pár hasonló, nem sokan panaszkodnak.


Akkor meglesem majd motorkódját, egyenlőre a kék a befutó a héten megyek meglesni... ha szép és jó és tényleg egyben van akkor lefoglalózom! A "van-os" amúgy mit jelent? Ez a szelep állítgatós dolog amit írtál?

YELLOW Elküldve: 2012-05-01 09:15 Megvegyem? Vegyek ilyet?

Thony írta:
YELLOW írta:
Thony írta:
Coyote írta:
Thony írta:
YELLOW írta:
Thony írta: Kit kocsi között gondolkozok, fogyasztás és tartósság szempontjából! Mindkettő, jó egészségnek örvend... bár a régebbinek a 10 küllős felnije ami nagyon csábít:)
Mire figyeljek a két külön korosztálynál vásárláskor? Mi a motorok közötti különbség a ccm-en kívül, takarékosabb az újabb vagy megbízhatóbb a nagyobb motor?

http://www.hasznaltauto.hu/aut...ot-5670260

http://www.hasznaltauto.hu/aut...6i-5552699


én tutti nem adnám oda az enyémet ennyi kavicsért... hát ez vicces 1.300.000 egy afceliftes BMW... egy E36 is kerül ennyibe. tiszta gáz, hogy szarért-hugyért adogatják ezeket.... vagy valami nem kóser vele...


http://www.hasznaltauto.hu/aut...6i-5661733

példáúl ez is már a friss verzió és nem rossz... ami a hibája, hogy a kocsi visszahívott és a fődarabok cserélve voltak a motorban... 2008-ban szakeszervízben, papírosan... valami halkan elkezdett 50 ezer kilométer múlva a vezlánc csere után csörögni alapjáraton... ha tényleg csak ez a gond, ez is megér ennyit... persze aki betolja a szakszervizbe cseréltetni annak gatyája rámegy... ezeknek ahogy utánanéztem, nagyon kis aranyos egyszerű motorjuk van... ha az elektronikához nem ér az ember:)


ha muszáj lenne ezek közül választani, akkor a kéket választanám. Az sem 1.3, hanem papírokkal 1.55 - bár a futásteljesítményt felejtsd el. De az tetszik, főleg az ülései.
Mondjuk tényleg szégyen, hogy ennyi pénzért mennek ezek, én tavaly ilyenkor 2.9-ért vettem egy olyat, ami persze jobb, de laikus szemmel elenyésző a különbség.
De egy dolgot megfogadtam: inkább egy jól kiforrott és felszerelt régebbi generáció, mint egy fapados az új generáció elejéről. Ez a BMW-kre hatványozottan igaz.


Fogyasztásra, a 1.6 réginél tényleg jobb a 1.8 újabb?


nekem nem hiszed el, amiket mondtam? akkor miért kérdezted meg privátban? asszem kezdem unni privátok megválaszolgatását....


Hogyne hinném el, csak véletlen töröltem és nem volt pofám megint megkérdezni :(
Ha jól emlékszem, azt mondtad hogy a te fajta motorod a jobb... ami tiszta de minden újabb motor valvetonic-os? Nem akartalak megbántani, a segítőkészségedért meg főleg nem!


E46-ba csak valvetronic-osat tudsz venni, ha faceliftest veszel. talán ha jól emlékszem az N46 már nem tronicos, hanem simán vanos-os. de lehet ez az N45, amit az 1-esekbe tesznek. én mindenképp újabbat vennék, mert az autó szerkezetileg is jobb, mint a régebbi, a motor mege gyértelműen jobb. az E46-ban ami valóban 1.6-os az N40B16 motorkódra hallgat. én ezt kihagynám. komolyan nem haza akarok beszélni, de az enyém teljesen jó. már a környéken is van pár hasonló, nem sokan panaszkodnak.

wizzaerr Elküldve: 2012-04-26 14:49 Lökhárító

kempelen írta:
wizzaerr írta:
kempelen írta:
wizzaerr írta: Sziasztok!

BMW online etk szerint az e46 faceliftes sedan bal első dobbetétje és a facelift előtti bal első dobbetétje ugyanaz, gyári szám meg minden. Hirdetésekben viszont azt olvasom, hogy bal első dobbetét facelift előtti e46-hoz. Meg tudná mondani valaki, hogy van-e különbség a kettő között?

Köszi előre is!


Ha a cikkszám egyezik, akkor ugyanaz.

Valószínű hogy a hírdetésekben azért írják így, mert nem vállalják a felelősséget és inkább azt írják amelyik autóból kiszedték. Kiszedték egy facelift előttiből és így teszik fel.



Értem és köszönöm! Már csak egy kérdés: az említett online etk-ban a faceliftes autóknál is lefelé ível a lámpa, lusták voltak kicserélni a képet? :)

http://www.grando.hu/bmw-3-e46...1487737080

Akkor ezt megrendelhetem facelifthez?

itt a robbantott ábra:
http://www.realoem.com/bmw/sho...&fg=10

Valahogy nem hasonlítanak...bocs az értetlenkedésért



Az tuti, hogy a gyári facelift előtti és utáni felső dobbetét ugyanaz.

Bal oldali esetében a cikkszám 51717039677 és ezt hozza mindvégig facelift előtt és után.

Amit te kinéztél az egy utángyártott termék. Nem tudom utángyárott esetben van e különbség. Nem szabadna lenni, de utángyárottban sokminden előfordulhat.


http://klokkerholm.com/xProduc...up=1064168

Megtaláltam a gyártó (klokkerholm) honlapján a terméket és azt írja, hogy az alkatrész eredeti gyári száma: 51 71 8 269 083 (BMW)
Azt írja, hogy 2004 e46 sedanhoz is jó.

Viszont a gyári szám compacthoz van:
http://bmwfans.info/parts/cata...nel_front/

Lehetséges, hogy 51 71 8 269 083 compact dobbetét és 51717039677 sedan dobbetét ugyanaz?




kempelen Elküldve: 2012-04-26 13:45 Lökhárító

wizzaerr írta:
kempelen írta:
wizzaerr írta: Sziasztok!

BMW online etk szerint az e46 faceliftes sedan bal első dobbetétje és a facelift előtti bal első dobbetétje ugyanaz, gyári szám meg minden. Hirdetésekben viszont azt olvasom, hogy bal első dobbetét facelift előtti e46-hoz. Meg tudná mondani valaki, hogy van-e különbség a kettő között?

Köszi előre is!


Ha a cikkszám egyezik, akkor ugyanaz.

Valószínű hogy a hírdetésekben azért írják így, mert nem vállalják a felelősséget és inkább azt írják amelyik autóból kiszedték. Kiszedték egy facelift előttiből és így teszik fel.



Értem és köszönöm! Már csak egy kérdés: az említett online etk-ban a faceliftes autóknál is lefelé ível a lámpa, lusták voltak kicserélni a képet? :)

http://www.grando.hu/bmw-3-e46...1487737080

Akkor ezt megrendelhetem facelifthez?

itt a robbantott ábra:
http://www.realoem.com/bmw/sho...&fg=10

Valahogy nem hasonlítanak...bocs az értetlenkedésért



Az tuti, hogy a gyári facelift előtti és utáni felső dobbetét ugyanaz.

Bal oldali esetében a cikkszám 51717039677 és ezt hozza mindvégig facelift előtt és után.

Amit te kinéztél az egy utángyártott termék. Nem tudom utángyárott esetben van e különbség. Nem szabadna lenni, de utángyárottban sokminden előfordulhat.

wizzaerr Elküldve: 2012-04-26 10:25 Lökhárító

kempelen írta:
wizzaerr írta: Sziasztok!

BMW online etk szerint az e46 faceliftes sedan bal első dobbetétje és a facelift előtti bal első dobbetétje ugyanaz, gyári szám meg minden. Hirdetésekben viszont azt olvasom, hogy bal első dobbetét facelift előtti e46-hoz. Meg tudná mondani valaki, hogy van-e különbség a kettő között?

Köszi előre is!


Ha a cikkszám egyezik, akkor ugyanaz.

Valószínű hogy a hírdetésekben azért írják így, mert nem vállalják a felelősséget és inkább azt írják amelyik autóból kiszedték. Kiszedték egy facelift előttiből és így teszik fel.



Értem és köszönöm! Már csak egy kérdés: az említett online etk-ban a faceliftes autóknál is lefelé ível a lámpa, lusták voltak kicserélni a képet? :)

http://www.grando.hu/bmw-3-e46...1487737080

Akkor ezt megrendelhetem facelifthez?

itt a robbantott ábra:
http://www.realoem.com/bmw/sho...&fg=10

Valahogy nem hasonlítanak...bocs az értetlenkedésért