csbalu írta:
Coyote írta:
A Székesfehérvár-Zalaegerszeg táv kb. 1:45, dinamikusan haladva, de nem durván száguldva. (GPS szerint majdnem 2 óra). Én ezt múltkor lenyomtam a céges Mondeoval 1:28 alatt, Zegtől B-szentgyörgyig vadállat módon hajtva, utána M7-en végig 180-210 között toltam neki.
Azon kívül, hogy életveszélyes volt, megevett szerencsétlen 8,5 litert (2.0 dízel, 6 literes fogyasztással), füstölt is rendesen, mikor a parkolóba értem és rátoltam egy kövéret (ez sem normális jelenség), magyarán kihajtottam a lelkét.
Mindezt 17 perc előnyért.
Utána meg elmentem szarni 15 percre, és huss, el is ment az előny, pedig a meló miatt siettem, nem a WC-re.
Jó, persze, elméletben megérte (mert nem szartam be :mrgreen: ), de őszintén szólva, ez saját autóval egyáltalán nem éri meg, abszolút bukta a száguldozás. A traffipaxról nem is beszélve...
Ez abszolút így van. Nekem még szoknom kell egyenlőre hogy ha nem figyelek 160-nal megyek, és 2esben egy kövérebb gáznál meg 70el. Épp ezért lesz az első beszerelt extrám egy tempomat, akkor nem nyomkodom feleslegesen a gázt. Sajnos az én útvonalamon gyakran trafiznak... :(
Hát hallod, én az autózás forradalmasításának tartom a tempomatot. Pályán 120-130, M0-án 80, lakott területen 50 - mindig belövöm, és nem esek bele abba a hibába, hogy előzés vagy gyorsítás után magasabb tempón maradok. Imádom ezt a kis kütyüt, soha többé nem szeretnék tempomatmentes autót (a másik ilyen olcsó kedvencem a tolatóradar, és nem azért mert béna vagyok, hanem azért mert lusta, és szeretek faszán parkolni :mrgreen: )
kchris: benzinesről váltottam, de OFF autóról, nem BMW-ről. BMW-ben sorhatos benyásat vennék szívem szerint, de a rengeteg használat miatt kénytelen voltam figyelembe venni a dízel gazdaságosságát. Az egyes fokozat tényleg egy idegesítő 3 másodperces rántás, a kettes se túl hosszú, az 50-et 3-asban lehet dinamikusan, 4-esben kényelmesen tartani. A pesti toszorgásnál egyenesen utálom a kéziváltómat. Lehet, hogy a facelift előtti 5 sebességeseknél kényelmesebb, hosszabb volt az egyes.