Keresőkifejezés: Kapcsolat:
Összesen 3743 találat


kempelen Elküldve: 2012-04-26 09:45 Lökhárító

wizzaerr írta: Sziasztok!

BMW online etk szerint az e46 faceliftes sedan bal első dobbetétje és a facelift előtti bal első dobbetétje ugyanaz, gyári szám meg minden. Hirdetésekben viszont azt olvasom, hogy bal első dobbetét facelift előtti e46-hoz. Meg tudná mondani valaki, hogy van-e különbség a kettő között?

Köszi előre is!


Ha a cikkszám egyezik, akkor ugyanaz.

Valószínű hogy a hírdetésekben azért írják így, mert nem vállalják a felelősséget és inkább azt írják amelyik autóból kiszedték. Kiszedték egy facelift előttiből és így teszik fel.

wizzaerr Elküldve: 2012-04-26 09:38 Lökhárító

Sziasztok!

BMW online etk szerint az e46 faceliftes sedan bal első dobbetétje és a facelift előtti bal első dobbetétje ugyanaz, gyári szám meg minden. Hirdetésekben viszont azt olvasom, hogy bal első dobbetét facelift előtti e46-hoz. Meg tudná mondani valaki, hogy van-e különbség a kettő között?

Köszi előre is!

kchris Elküldve: 2012-04-19 16:43 Üzemanyag fogyasztás

YELLOW írta:
csbalu írta:

Nekem faceliftes van de 5 sebességes és 3-ban kényelmes az 50 ilyen 1800as fordulattal, de még tapasztalgatom egyenlőre mi hogy jó.:kiraly:


hát nekem a benyás 5.-ben is kényelmes 50-nel.
mostanában azért szoktam rá a 50-nél 4.-ben való haladásra, mert nem fogyaszt többet, mint 5.-ben. illetve így kevesebbet kell váltanom kímélem a kuplung szerkezetet.


hát ez stimmel ha sík terep ill minimális emelkedő akkor én is tudom a benyás 1.6-ossal tartani. a kuplungszerkezet kímélése érdekében én elég sokszor egyszerűen kihagyom a 4-est :). mondjuk abban is van valami hogy 4-esben se fogyaszt többet, és azért dinamikusabb marad a motor, viszont ha picit feljebb lehet menni sebességben akkor máris lehetne 5-ösbe tenni.

YELLOW Elküldve: 2012-04-18 20:43 Karosszéria (javítás?)

Sycora írta:
YELLOW írta:
Sycora írta: Helo mindenkinek. E46-os 320D vásárlását tervezem a közeljövőben. Arra lennék kíváncsi, hogy ez a széria már galvanizált-e?


96-tól galvanizál a BMW, ha jól tudom. szóval igen.



Ok. Köszönöm, ez jó hír, mert hosszú távra terveznék......


sajnos ez attól nem jelent semmit. sokaknak van gondja, köztük már sajnos nekem is. mondjuk nekem sérülve volt az oldala. de van egy ismerősöm, neki még nem a facelift-es van, és neki is van rozsda rajta igaz neki 5 éve csillaggarázs van.
az első sárvédő kritikus pont a jobb oldali. isten tudja miért. ha full sérülésmentes az autó, akkor nem hiszem, hogy gond lenne vele.

YELLOW Elküldve: 2012-04-18 16:19 Üzemanyag fogyasztás

csbalu írta:
YELLOW írta:
csbalu írta:

Nekem faceliftes van de 5 sebességes és 3-ban kényelmes az 50 ilyen 1800as fordulattal, de még tapasztalgatom egyenlőre mi hogy jó.:kiraly:


hát nekem a benyás 5.-ben is kényelmes 50-nel.
mostanában azért szoktam rá a 50-nél 4.-ben való haladásra, mert nem fogyaszt többet, mint 5.-ben. illetve így kevesebbet kell váltanom kímélem a kuplung szerkezetet.


Na majd mindjárt megnézem. Mennyire mérvadó ez a pillanatnyi fogyasztásmérő? Kb reálisat mutat?


nálam kb jól mutat, én azért szoktam is figyelni elég rendesen, és tudok is jó fogyasztást produkálni.
hétvégén megyek pestre, le fogom nullázni, aztán autópályán 130 tempomat, meg ahol tudom hazsnálni és megnézem mi jön ki.

csbalu Elküldve: 2012-04-18 16:11 Üzemanyag fogyasztás

YELLOW írta:
csbalu írta:

Nekem faceliftes van de 5 sebességes és 3-ban kényelmes az 50 ilyen 1800as fordulattal, de még tapasztalgatom egyenlőre mi hogy jó.:kiraly:


hát nekem a benyás 5.-ben is kényelmes 50-nel.
mostanában azért szoktam rá a 50-nél 4.-ben való haladásra, mert nem fogyaszt többet, mint 5.-ben. illetve így kevesebbet kell váltanom kímélem a kuplung szerkezetet.


Na majd mindjárt megnézem. Mennyire mérvadó ez a pillanatnyi fogyasztásmérő? Kb reálisat mutat?

YELLOW Elküldve: 2012-04-18 16:01 Üzemanyag fogyasztás

csbalu írta:

Nekem faceliftes van de 5 sebességes és 3-ban kényelmes az 50 ilyen 1800as fordulattal, de még tapasztalgatom egyenlőre mi hogy jó.:kiraly:


hát nekem a benyás 5.-ben is kényelmes 50-nel.
mostanában azért szoktam rá a 50-nél 4.-ben való haladásra, mert nem fogyaszt többet, mint 5.-ben. illetve így kevesebbet kell váltanom kímélem a kuplung szerkezetet.

csbalu Elküldve: 2012-04-18 15:52 Üzemanyag fogyasztás

Coyote írta:
csbalu írta:
Coyote írta:
A Székesfehérvár-Zalaegerszeg táv kb. 1:45, dinamikusan haladva, de nem durván száguldva. (GPS szerint majdnem 2 óra). Én ezt múltkor lenyomtam a céges Mondeoval 1:28 alatt, Zegtől B-szentgyörgyig vadállat módon hajtva, utána M7-en végig 180-210 között toltam neki.
Azon kívül, hogy életveszélyes volt, megevett szerencsétlen 8,5 litert (2.0 dízel, 6 literes fogyasztással), füstölt is rendesen, mikor a parkolóba értem és rátoltam egy kövéret (ez sem normális jelenség), magyarán kihajtottam a lelkét.
Mindezt 17 perc előnyért.
Utána meg elmentem szarni 15 percre, és huss, el is ment az előny, pedig a meló miatt siettem, nem a WC-re.

Jó, persze, elméletben megérte (mert nem szartam be :mrgreen: ), de őszintén szólva, ez saját autóval egyáltalán nem éri meg, abszolút bukta a száguldozás. A traffipaxról nem is beszélve...





Ez abszolút így van. Nekem még szoknom kell egyenlőre hogy ha nem figyelek 160-nal megyek, és 2esben egy kövérebb gáznál meg 70el. Épp ezért lesz az első beszerelt extrám egy tempomat, akkor nem nyomkodom feleslegesen a gázt. Sajnos az én útvonalamon gyakran trafiznak... :(


Hát hallod, én az autózás forradalmasításának tartom a tempomatot. Pályán 120-130, M0-án 80, lakott területen 50 - mindig belövöm, és nem esek bele abba a hibába, hogy előzés vagy gyorsítás után magasabb tempón maradok. Imádom ezt a kis kütyüt, soha többé nem szeretnék tempomatmentes autót (a másik ilyen olcsó kedvencem a tolatóradar, és nem azért mert béna vagyok, hanem azért mert lusta, és szeretek faszán parkolni :mrgreen: )

kchris: benzinesről váltottam, de OFF autóról, nem BMW-ről. BMW-ben sorhatos benyásat vennék szívem szerint, de a rengeteg használat miatt kénytelen voltam figyelembe venni a dízel gazdaságosságát. Az egyes fokozat tényleg egy idegesítő 3 másodperces rántás, a kettes se túl hosszú, az 50-et 3-asban lehet dinamikusan, 4-esben kényelmesen tartani. A pesti toszorgásnál egyenesen utálom a kéziváltómat. Lehet, hogy a facelift előtti 5 sebességeseknél kényelmesebb, hosszabb volt az egyes.




Nekem faceliftes van de 5 sebességes és 3-ban kényelmes az 50 ilyen 1800as fordulattal, de még tapasztalgatom egyenlőre mi hogy jó.:kiraly:

Coyote Elküldve: 2012-04-18 15:49 Üzemanyag fogyasztás

csbalu írta:
Coyote írta:
A Székesfehérvár-Zalaegerszeg táv kb. 1:45, dinamikusan haladva, de nem durván száguldva. (GPS szerint majdnem 2 óra). Én ezt múltkor lenyomtam a céges Mondeoval 1:28 alatt, Zegtől B-szentgyörgyig vadállat módon hajtva, utána M7-en végig 180-210 között toltam neki.
Azon kívül, hogy életveszélyes volt, megevett szerencsétlen 8,5 litert (2.0 dízel, 6 literes fogyasztással), füstölt is rendesen, mikor a parkolóba értem és rátoltam egy kövéret (ez sem normális jelenség), magyarán kihajtottam a lelkét.
Mindezt 17 perc előnyért.
Utána meg elmentem szarni 15 percre, és huss, el is ment az előny, pedig a meló miatt siettem, nem a WC-re.

Jó, persze, elméletben megérte (mert nem szartam be :mrgreen: ), de őszintén szólva, ez saját autóval egyáltalán nem éri meg, abszolút bukta a száguldozás. A traffipaxról nem is beszélve...



Ez abszolút így van. Nekem még szoknom kell egyenlőre hogy ha nem figyelek 160-nal megyek, és 2esben egy kövérebb gáznál meg 70el. Épp ezért lesz az első beszerelt extrám egy tempomat, akkor nem nyomkodom feleslegesen a gázt. Sajnos az én útvonalamon gyakran trafiznak... :(


Hát hallod, én az autózás forradalmasításának tartom a tempomatot. Pályán 120-130, M0-án 80, lakott területen 50 - mindig belövöm, és nem esek bele abba a hibába, hogy előzés vagy gyorsítás után magasabb tempón maradok. Imádom ezt a kis kütyüt, soha többé nem szeretnék tempomatmentes autót (a másik ilyen olcsó kedvencem a tolatóradar, és nem azért mert béna vagyok, hanem azért mert lusta, és szeretek faszán parkolni :mrgreen: )

kchris: benzinesről váltottam, de OFF autóról, nem BMW-ről. BMW-ben sorhatos benyásat vennék szívem szerint, de a rengeteg használat miatt kénytelen voltam figyelembe venni a dízel gazdaságosságát. Az egyes fokozat tényleg egy idegesítő 3 másodperces rántás, a kettes se túl hosszú, az 50-et 3-asban lehet dinamikusan, 4-esben kényelmesen tartani. A pesti toszorgásnál egyenesen utálom a kéziváltómat. Lehet, hogy a facelift előtti 5 sebességeseknél kényelmesebb, hosszabb volt az egyes.

Maistro Elküldve: 2012-04-15 20:24 CD fejegység, Navi....

Na megnéztem 17pin es van az enyémben is! Köszönöm a segítséget!




csatis1 írta:
Maistro írta: egy 2002 es kocsiban nem tudod megmondani milyen van ??? és melyik oldal lenne az ahonnan mindent egybe be tudok szerezni????:?:




csatis1 írta:
Maistro írta: Sziasztok! Segítséget szeretnék kérni. Egy piooner fejegységet szeretnék betenni a gyári fejegység helyére.Tudom, hogy kell hozzá egy beépítőkeret.Az lenne a kérdésem hogy milyen kiegészítők kellenek még hozzá?? gondolok itt csatlakozó antenna átalakító stb. Válaszotokat előre is köszönöm!


Kelleni fog hozzá egy 1DIN-es beépítő keret, egy antenna csatlakozó átalakító és egy ISO csatlakozó átalakító. Ez utóbbinál arra kell figyelned, hogy a te kocsidban 17pin-es vagy 40pin-es csatlakozó van-e.





Nekem 2004/06 évjáratú és 17pin-es a csatlakozó. Viszont állítólag a 17pin-es a facelift előttieknél van.
Viszont 10 perces meló megnézned, hogy a tiéd milyen. Leveszed először műszerfalról az utas oldali díszlécet, aztán a cd-felettit, 2db csillagfejű csavar rögzíti a cd-t. Azokat kicsavarozod, és már ki is tudod venni a lejátszód, hogy megnézd a tiéd milyen.

szerk.: innen tudsz rendelni egy helyről mindent.