Keresőkifejezés: Kapcsolat:
Összesen 3743 találat


anubisz Elküldve: 2012-01-27 13:06 Társalgó

Bero írta:
xlzx írta:
hancurozo írta:
ute107 írta:
seta írta:
Mármint ez?



Aha.. ez az. Köszi. Én csak nagyon drágán találtam.

Csak én még húzok rá egy kicsi - sötétítő fóliát... :-)


Náluk is érdemes rákérdezni. Nem vészesek az árak: http://www.autofenyszoro.hu/al...1-01.08.31


igaz jóval drágább,de én ilyenen gondolkodom... nagyon szépen égne helyzetjelzőként is a led az angel mellett:roll: http://www.ebay.de/itm/LED-FRO...2a18962ab3


Ez nagyon szép! Facelift előtti sedanhoz is van? Csak,mert én sehol se találtam ledeset belőle!


Vigyázz az ilyen lámpákkal. Borzalmas lesz az autó,ha nincs összhangba vele. Nincs próbadarab,hogy beszereld,és megnézd,hogy mutat vele. Megjön,beteszed,aztán vagy ciki lesz,vagy nem, és megy a Veterára.

Bero Elküldve: 2012-01-27 12:53 Társalgó

xlzx írta:
hancurozo írta:
ute107 írta:
seta írta:
Mármint ez?



Aha.. ez az. Köszi. Én csak nagyon drágán találtam.

Csak én még húzok rá egy kicsi - sötétítő fóliát... :-)


Náluk is érdemes rákérdezni. Nem vészesek az árak: http://www.autofenyszoro.hu/al...1-01.08.31


igaz jóval drágább,de én ilyenen gondolkodom... nagyon szépen égne helyzetjelzőként is a led az angel mellett:roll: http://www.ebay.de/itm/LED-FRO...2a18962ab3


Ez nagyon szép! Facelift előtti sedanhoz is van? Csak,mert én sehol se találtam ledeset belőle!

m_attila Elküldve: 2012-01-25 21:16 Lökhárító

Urak

E46 facelift első lökhárító fekete eladó..
nem m-es

a legjobb ajánlatért elvihető

m_attila


YELLOW írta: valaki keresett facelift előtti coupe lököst. hát itt van:

E46 COUPE FACELIFT ELŐTTI ELSŐ LÖKÖS HIBÁTLAN ÁLLAPOTBAN,KÖDLÁMPÁKKAL.

Ár:45ezer Ft KOMPLETTEN

Tel:20/5696748 E-mail:bamowe@freemail.hu



YELLOW Elküldve: 2012-01-24 22:34 Lökhárító

valaki keresett facelift előtti coupe lököst. hát itt van:

E46 COUPE FACELIFT ELŐTTI ELSŐ LÖKÖS HIBÁTLAN ÁLLAPOTBAN,KÖDLÁMPÁKKAL.

Ár:45ezer Ft KOMPLETTEN

Tel:20/5696748 E-mail:bamowe@freemail.hu

YELLOW Elküldve: 2012-01-24 21:21 Autóvásárlás

BMW_0902 írta:
YELLOW írta:
YELLOW írta:
BMW_0902 írta:

Szervusz Savi!

Átérzem a helyzetedet. Én is nem rég vettem meg (remélem) életem bömbijét. 318i Touring és az 1995cc-s fajta. Én közel két éven (!) keresztül nézegettem, h melyiket is vegyem meg. Igen sokat megnéztem személyesen is. Hogy melyiknél mit tapasztaltam, ha érdekel olvasd el a mikroblogoldalamon: http://bmwe46.tumblr.com/page/2
Előzetesen jegyzem meg, nekem a nepperekkel csak rossz tapasztalatom, van DE VANNAK kivételek! Én a végén oda jutottam, h tuti, h németo-ból veszem meg, aztán lám-lám, mégiscsak kishazánkból került ki a járgány. (Igaz német volt, és végig vezették a szervízkönyvét.) Amúgy meg psze nem minden igaz amit én leírtam. Ez az én tapasztalatom 10+ autó után.
Láttam a legalját, és olyat is amit nem annak hirdettek, de közben az volt...

Szóval sok sikert, remélem tudtam segíteni.

Ja és ne feledd, amit én is a BMW fanaticson olvastam és megfogadtam: “Ne kapkodd el a vásárlást. Olyat válassz ami minden tekintetben megfelel az elvárásaidnak és amelyikbe ha beleülsz soha nem fog elkapni az az érzés, hogy “jobb lett volna talán várni még…”. Ha 318i-t szeretnél akkor várj még rá. Egy BMW-t nem azért vesz valaki, mert hirtelen egy kocsira van szüksége. A BMW egy életforma…”


végre én is elolvastam az élményeidet. volt egy-két dolog, amit nem igazán értettem, hogy aggódsz miatta.
pl. az egyik autónál, hogy L-es rendszám volt rajta, és ez is bosszantott, meg hogy a km.
nagyon sok autókereskedő új rendszámot rakat az autóra, aminek nem feltétélen az az oka, hogy import autóról van szó. eleve nagyon sokan, saját maguk cserélik le, mert nekik új kell. hogy ez miért jó ne kérdezd, de pl mondjuk egy 2002-es facelift-est 2005-ben érdemes volt lecserélni, mert a szomszédok, vagy ismerősök hihetták, hogy új autó, főleg ha állapotban olyan volt. magyarán a látszat miatt 3 évet csaltak és a szomszéd bosszankodhatott, hogy a másiknakmiből tellik új BMW-re. tudok ilyenről.

az én esetem: marhára nem néztem meg más BMW-t. sőt nem is akartam még akkor 2006-ban venni, más típusokat néztem. aztán amikor láttam, hogy akkori kiszemeltjeimhez képest ugyanolyan árban 1-2 évvel idősebb BMW-t is lehet venni, akkor nem volt kérdés.
hirdetések közül sokat megnéztem, de személyesen egyet sem. a legjobban egy pápai autó keltette fel a figyelmem. (ami van) magánszemély. a hírdetésben 57ezer km-rel volt feltéve. ekkor az autó 3-4 éves volt. mindegy nagy túrába vágtam és elmentem megnézni. az ára kb annyi volt, mint a többinek, tehát átlagos. 2002/6 havi gyártású volt. külsőre pl a bal első ajtó alsó sarka ki volt hajolva egy picit, mikor mutattam, azt mondta fel sem tűnt neki. tetőn horpadások, mintha nehezebb dolgott tettek volna rá. simán kicuppantható. azt láttam, hogy a bal oldala fényezve volt, átlagos munka.
később még a bal első torony hegesztéssel is foglalkoztam itt a fórumon, mert a pasztázás minősége nem olyan volt mint a többin. gondoltam utólag jól össze lehetett törve. igaz rétegvastagság mérő nem volt nálam, de az oldalán kívül, mindenhol eredeti a fényezés. eredeti lámpák vannak benne, dátum, minden stimmel. mikor megvettem nekem is kapásból összekarcolta valaki a farát. annyira nem vészes.
a lényeg, hogy az első tulaj egy magyar nő volt, vagyis az ő nevén volt. svájban dolgozott. olasz irományok voltak hozzá, ott is beszélnek úgy, de közben kiderült, hogy olaszból vitték át eladásra, fél évet szalonban állt. szinte csak akkor volt használva, amikor a tulaj hazajött vele, vannak szervíz számlák, bár nem teljesen tiszta. osztrákban szervizelták, eleve közel laktak a határhoz. 2004-ben lett honosítva, amikor is hazaköltözött. a második tulaj 2006 elején vette, alig hazsnálta egy évig, de km azért ment bele, hisz 15-20 km -re (x2 oda-vissza) lévő munkahelyére járt vele +kirándulgatni az országban. ez stimmelt is ahogy ő 38ezer km körül megvette. hozzám 61ezerrel került. a haverja mutatta meg az autót, mert ő dolgozott, de lementünk oda. közben mesélte, hogy az első tulaj nem is tudott az autó eladásáról, mert a férje szó nélkül adta el, még majdnem rendőrséget is hívni kellett, mert az előleg/foglaló ki volt fizetve és nem nyitottak ajtót. a második tulaj álítólag ház vásárlás miatt árulta. gondoltam magamban szép mese, se sok minden egyezett. én nem vittem sehova, egy szerelő aknára álltunk be, még kipróbálni is alig engedte, mondom azé ha megveszem, csak kipróbálnám.
én pofátlanul alkudtam. átvállatam tőle a részletet, igaz még egy +hónapot be is fizetett+ az eredetiség vizsgálatot és a hitel módosítási díjat. jó konstrukció volt, ezért mentem bele, a havi részlet állandó. persze kp-t is tokolni kellett. 1 millám volt kp-ban. telefonban is látatlanban 1,3-ban egyeztünk meg. ha hozzá adom a hitelt, már így is 300-at alkudtam. aztán még 300 lett. az a szöveg bejön, hogy ennyim van, látod nem ezért jöttem le 450 km-t, stb. így utólag nem bánom, pedig túl sokat még nem kellett rá költeni, komolyabb baja sem volt.
szóval első BMW, beleugrottam nem bántam meg. közben kiderült az órája nem volt tekergetve. az meg egy-két helyen látszott, hogy női tulaja is volt. az is lehet az oldalával is csinált valamit, lehet meghúzta egy picit. üvegek mindenhol eredetiek.
mondjuk amikor megvettem, január volt 2007. nyárra új gumikat kapott, szilentblokk lett kicserélve. következő 2008 tavaszán a féktárcsák betétek következtek, a régi is simán ment volna, de fő a biztonság. (ha kell valakinek a régi, akkor hazsnálható állapotban eladom :D). még a régi gyári kipuff dobot is megkaptam hozzá, ami alig futott. mondjuk én túl sokat nem mentem vele, most járok sacc 88ezernél. eső alig látta nálam, garázsban alszik, ennek ellenére vannak zörejek, amit szakszerűtlen kárpit leszedésből adódnak, beletörve bolha. ablakfóliázás miatt.

szóval azért ki lehet fogni jó autót, nekem részben szerencsém volt, legalább egyszer az életben.


ez már az az autó amit megvettél?
ha igen, akkor évjárat? km? ár?
elég csúnyácska, mikor megláttam, valahogy nem egyezett azzal, amiket írtál tapasztalatokat.
http://bmwe46.tumblr.com/post/...-megerteni
ha nem ez a nyertes, akkor a tiéd mutasd már be!


Na akkor nem rejtegetem tovább. :-)
Íme:
220.000km (ugye Berlini volt a drágaság)
ár: 1,6, de ezen nincs rajta a regadó...
(...)
ez a rohadásos, ez egy érdekes sztori volt. A képen nagyon szépnek nézett ki aztán helyben, azaz Gödöllőn a MOL kútnál ért a hidegzuhany. Ez nem BMW volt, hanem egy roncs!


én már azt hittem azt vetted...:)

szerk.: közben már láttam a blog-odon, a két képet

BMW_0902 Elküldve: 2012-01-24 21:17 Autóvásárlás

YELLOW írta:
YELLOW írta:
BMW_0902 írta:

Szervusz Savi!

Átérzem a helyzetedet. Én is nem rég vettem meg (remélem) életem bömbijét. 318i Touring és az 1995cc-s fajta. Én közel két éven (!) keresztül nézegettem, h melyiket is vegyem meg. Igen sokat megnéztem személyesen is. Hogy melyiknél mit tapasztaltam, ha érdekel olvasd el a mikroblogoldalamon: http://bmwe46.tumblr.com/page/2
Előzetesen jegyzem meg, nekem a nepperekkel csak rossz tapasztalatom, van DE VANNAK kivételek! Én a végén oda jutottam, h tuti, h németo-ból veszem meg, aztán lám-lám, mégiscsak kishazánkból került ki a járgány. (Igaz német volt, és végig vezették a szervízkönyvét.) Amúgy meg psze nem minden igaz amit én leírtam. Ez az én tapasztalatom 10+ autó után.
Láttam a legalját, és olyat is amit nem annak hirdettek, de közben az volt...

Szóval sok sikert, remélem tudtam segíteni.

Ja és ne feledd, amit én is a BMW fanaticson olvastam és megfogadtam: “Ne kapkodd el a vásárlást. Olyat válassz ami minden tekintetben megfelel az elvárásaidnak és amelyikbe ha beleülsz soha nem fog elkapni az az érzés, hogy “jobb lett volna talán várni még…”. Ha 318i-t szeretnél akkor várj még rá. Egy BMW-t nem azért vesz valaki, mert hirtelen egy kocsira van szüksége. A BMW egy életforma…”


végre én is elolvastam az élményeidet. volt egy-két dolog, amit nem igazán értettem, hogy aggódsz miatta.
pl. az egyik autónál, hogy L-es rendszám volt rajta, és ez is bosszantott, meg hogy a km.
nagyon sok autókereskedő új rendszámot rakat az autóra, aminek nem feltétélen az az oka, hogy import autóról van szó. eleve nagyon sokan, saját maguk cserélik le, mert nekik új kell. hogy ez miért jó ne kérdezd, de pl mondjuk egy 2002-es facelift-est 2005-ben érdemes volt lecserélni, mert a szomszédok, vagy ismerősök hihetták, hogy új autó, főleg ha állapotban olyan volt. magyarán a látszat miatt 3 évet csaltak és a szomszéd bosszankodhatott, hogy a másiknakmiből tellik új BMW-re. tudok ilyenről.

az én esetem: marhára nem néztem meg más BMW-t. sőt nem is akartam még akkor 2006-ban venni, más típusokat néztem. aztán amikor láttam, hogy akkori kiszemeltjeimhez képest ugyanolyan árban 1-2 évvel idősebb BMW-t is lehet venni, akkor nem volt kérdés.
hirdetések közül sokat megnéztem, de személyesen egyet sem. a legjobban egy pápai autó keltette fel a figyelmem. (ami van) magánszemély. a hírdetésben 57ezer km-rel volt feltéve. ekkor az autó 3-4 éves volt. mindegy nagy túrába vágtam és elmentem megnézni. az ára kb annyi volt, mint a többinek, tehát átlagos. 2002/6 havi gyártású volt. külsőre pl a bal első ajtó alsó sarka ki volt hajolva egy picit, mikor mutattam, azt mondta fel sem tűnt neki. tetőn horpadások, mintha nehezebb dolgott tettek volna rá. simán kicuppantható. azt láttam, hogy a bal oldala fényezve volt, átlagos munka.
később még a bal első torony hegesztéssel is foglalkoztam itt a fórumon, mert a pasztázás minősége nem olyan volt mint a többin. gondoltam utólag jól össze lehetett törve. igaz rétegvastagság mérő nem volt nálam, de az oldalán kívül, mindenhol eredeti a fényezés. eredeti lámpák vannak benne, dátum, minden stimmel. mikor megvettem nekem is kapásból összekarcolta valaki a farát. annyira nem vészes.
a lényeg, hogy az első tulaj egy magyar nő volt, vagyis az ő nevén volt. svájban dolgozott. olasz irományok voltak hozzá, ott is beszélnek úgy, de közben kiderült, hogy olaszból vitték át eladásra, fél évet szalonban állt. szinte csak akkor volt használva, amikor a tulaj hazajött vele, vannak szervíz számlák, bár nem teljesen tiszta. osztrákban szervizelták, eleve közel laktak a határhoz. 2004-ben lett honosítva, amikor is hazaköltözött. a második tulaj 2006 elején vette, alig hazsnálta egy évig, de km azért ment bele, hisz 15-20 km -re (x2 oda-vissza) lévő munkahelyére járt vele +kirándulgatni az országban. ez stimmelt is ahogy ő 38ezer km körül megvette. hozzám 61ezerrel került. a haverja mutatta meg az autót, mert ő dolgozott, de lementünk oda. közben mesélte, hogy az első tulaj nem is tudott az autó eladásáról, mert a férje szó nélkül adta el, még majdnem rendőrséget is hívni kellett, mert az előleg/foglaló ki volt fizetve és nem nyitottak ajtót. a második tulaj álítólag ház vásárlás miatt árulta. gondoltam magamban szép mese, se sok minden egyezett. én nem vittem sehova, egy szerelő aknára álltunk be, még kipróbálni is alig engedte, mondom azé ha megveszem, csak kipróbálnám.
én pofátlanul alkudtam. átvállatam tőle a részletet, igaz még egy +hónapot be is fizetett+ az eredetiség vizsgálatot és a hitel módosítási díjat. jó konstrukció volt, ezért mentem bele, a havi részlet állandó. persze kp-t is tokolni kellett. 1 millám volt kp-ban. telefonban is látatlanban 1,3-ban egyeztünk meg. ha hozzá adom a hitelt, már így is 300-at alkudtam. aztán még 300 lett. az a szöveg bejön, hogy ennyim van, látod nem ezért jöttem le 450 km-t, stb. így utólag nem bánom, pedig túl sokat még nem kellett rá költeni, komolyabb baja sem volt.
szóval első BMW, beleugrottam nem bántam meg. közben kiderült az órája nem volt tekergetve. az meg egy-két helyen látszott, hogy női tulaja is volt. az is lehet az oldalával is csinált valamit, lehet meghúzta egy picit. üvegek mindenhol eredetiek.
mondjuk amikor megvettem, január volt 2007. nyárra új gumikat kapott, szilentblokk lett kicserélve. következő 2008 tavaszán a féktárcsák betétek következtek, a régi is simán ment volna, de fő a biztonság. (ha kell valakinek a régi, akkor hazsnálható állapotban eladom :D). még a régi gyári kipuff dobot is megkaptam hozzá, ami alig futott. mondjuk én túl sokat nem mentem vele, most járok sacc 88ezernél. eső alig látta nálam, garázsban alszik, ennek ellenére vannak zörejek, amit szakszerűtlen kárpit leszedésből adódnak, beletörve bolha. ablakfóliázás miatt.

szóval azért ki lehet fogni jó autót, nekem részben szerencsém volt, legalább egyszer az életben.


ez már az az autó amit megvettél?
ha igen, akkor évjárat? km? ár?
elég csúnyácska, mikor megláttam, valahogy nem egyezett azzal, amiket írtál tapasztalatokat.
http://bmwe46.tumblr.com/post/...-megerteni
ha nem ez a nyertes, akkor a tiéd mutasd már be!


Na akkor nem rejtegetem tovább. :-)
Íme:
220.000km (ugye Berlini volt a drágaság)
ár: 1,6, de ezen nincs rajta a regadó...
(...)
ez a rohadásos, ez egy érdekes sztori volt. A képen nagyon szépnek nézett ki aztán helyben, azaz Gödöllőn a MOL kútnál ért a hidegzuhany. Ez nem BMW volt, hanem egy roncs!

YELLOW Elküldve: 2012-01-24 21:03 Autóvásárlás

YELLOW írta:
BMW_0902 írta:

Szervusz Savi!

Átérzem a helyzetedet. Én is nem rég vettem meg (remélem) életem bömbijét. 318i Touring és az 1995cc-s fajta. Én közel két éven (!) keresztül nézegettem, h melyiket is vegyem meg. Igen sokat megnéztem személyesen is. Hogy melyiknél mit tapasztaltam, ha érdekel olvasd el a mikroblogoldalamon: http://bmwe46.tumblr.com/page/2
Előzetesen jegyzem meg, nekem a nepperekkel csak rossz tapasztalatom, van DE VANNAK kivételek! Én a végén oda jutottam, h tuti, h németo-ból veszem meg, aztán lám-lám, mégiscsak kishazánkból került ki a járgány. (Igaz német volt, és végig vezették a szervízkönyvét.) Amúgy meg psze nem minden igaz amit én leírtam. Ez az én tapasztalatom 10+ autó után.
Láttam a legalját, és olyat is amit nem annak hirdettek, de közben az volt...

Szóval sok sikert, remélem tudtam segíteni.

Ja és ne feledd, amit én is a BMW fanaticson olvastam és megfogadtam: “Ne kapkodd el a vásárlást. Olyat válassz ami minden tekintetben megfelel az elvárásaidnak és amelyikbe ha beleülsz soha nem fog elkapni az az érzés, hogy “jobb lett volna talán várni még…”. Ha 318i-t szeretnél akkor várj még rá. Egy BMW-t nem azért vesz valaki, mert hirtelen egy kocsira van szüksége. A BMW egy életforma…”


végre én is elolvastam az élményeidet. volt egy-két dolog, amit nem igazán értettem, hogy aggódsz miatta.
pl. az egyik autónál, hogy L-es rendszám volt rajta, és ez is bosszantott, meg hogy a km.
nagyon sok autókereskedő új rendszámot rakat az autóra, aminek nem feltétélen az az oka, hogy import autóról van szó. eleve nagyon sokan, saját maguk cserélik le, mert nekik új kell. hogy ez miért jó ne kérdezd, de pl mondjuk egy 2002-es facelift-est 2005-ben érdemes volt lecserélni, mert a szomszédok, vagy ismerősök hihetták, hogy új autó, főleg ha állapotban olyan volt. magyarán a látszat miatt 3 évet csaltak és a szomszéd bosszankodhatott, hogy a másiknakmiből tellik új BMW-re. tudok ilyenről.

az én esetem: marhára nem néztem meg más BMW-t. sőt nem is akartam még akkor 2006-ban venni, más típusokat néztem. aztán amikor láttam, hogy akkori kiszemeltjeimhez képest ugyanolyan árban 1-2 évvel idősebb BMW-t is lehet venni, akkor nem volt kérdés.
hirdetések közül sokat megnéztem, de személyesen egyet sem. a legjobban egy pápai autó keltette fel a figyelmem. (ami van) magánszemély. a hírdetésben 57ezer km-rel volt feltéve. ekkor az autó 3-4 éves volt. mindegy nagy túrába vágtam és elmentem megnézni. az ára kb annyi volt, mint a többinek, tehát átlagos. 2002/6 havi gyártású volt. külsőre pl a bal első ajtó alsó sarka ki volt hajolva egy picit, mikor mutattam, azt mondta fel sem tűnt neki. tetőn horpadások, mintha nehezebb dolgott tettek volna rá. simán kicuppantható. azt láttam, hogy a bal oldala fényezve volt, átlagos munka.
később még a bal első torony hegesztéssel is foglalkoztam itt a fórumon, mert a pasztázás minősége nem olyan volt mint a többin. gondoltam utólag jól össze lehetett törve. igaz rétegvastagság mérő nem volt nálam, de az oldalán kívül, mindenhol eredeti a fényezés. eredeti lámpák vannak benne, dátum, minden stimmel. mikor megvettem nekem is kapásból összekarcolta valaki a farát. annyira nem vészes.
a lényeg, hogy az első tulaj egy magyar nő volt, vagyis az ő nevén volt. svájban dolgozott. olasz irományok voltak hozzá, ott is beszélnek úgy, de közben kiderült, hogy olaszból vitték át eladásra, fél évet szalonban állt. szinte csak akkor volt használva, amikor a tulaj hazajött vele, vannak szervíz számlák, bár nem teljesen tiszta. osztrákban szervizelták, eleve közel laktak a határhoz. 2004-ben lett honosítva, amikor is hazaköltözött. a második tulaj 2006 elején vette, alig hazsnálta egy évig, de km azért ment bele, hisz 15-20 km -re (x2 oda-vissza) lévő munkahelyére járt vele +kirándulgatni az országban. ez stimmelt is ahogy ő 38ezer km körül megvette. hozzám 61ezerrel került. a haverja mutatta meg az autót, mert ő dolgozott, de lementünk oda. közben mesélte, hogy az első tulaj nem is tudott az autó eladásáról, mert a férje szó nélkül adta el, még majdnem rendőrséget is hívni kellett, mert az előleg/foglaló ki volt fizetve és nem nyitottak ajtót. a második tulaj álítólag ház vásárlás miatt árulta. gondoltam magamban szép mese, se sok minden egyezett. én nem vittem sehova, egy szerelő aknára álltunk be, még kipróbálni is alig engedte, mondom azé ha megveszem, csak kipróbálnám.
én pofátlanul alkudtam. átvállatam tőle a részletet, igaz még egy +hónapot be is fizetett+ az eredetiség vizsgálatot és a hitel módosítási díjat. jó konstrukció volt, ezért mentem bele, a havi részlet állandó. persze kp-t is tokolni kellett. 1 millám volt kp-ban. telefonban is látatlanban 1,3-ban egyeztünk meg. ha hozzá adom a hitelt, már így is 300-at alkudtam. aztán még 300 lett. az a szöveg bejön, hogy ennyim van, látod nem ezért jöttem le 450 km-t, stb. így utólag nem bánom, pedig túl sokat még nem kellett rá költeni, komolyabb baja sem volt.
szóval első BMW, beleugrottam nem bántam meg. közben kiderült az órája nem volt tekergetve. az meg egy-két helyen látszott, hogy női tulaja is volt. az is lehet az oldalával is csinált valamit, lehet meghúzta egy picit. üvegek mindenhol eredetiek.
mondjuk amikor megvettem, január volt 2007. nyárra új gumikat kapott, szilentblokk lett kicserélve. következő 2008 tavaszán a féktárcsák betétek következtek, a régi is simán ment volna, de fő a biztonság. (ha kell valakinek a régi, akkor hazsnálható állapotban eladom :D). még a régi gyári kipuff dobot is megkaptam hozzá, ami alig futott. mondjuk én túl sokat nem mentem vele, most járok sacc 88ezernél. eső alig látta nálam, garázsban alszik, ennek ellenére vannak zörejek, amit szakszerűtlen kárpit leszedésből adódnak, beletörve bolha. ablakfóliázás miatt.

szóval azért ki lehet fogni jó autót, nekem részben szerencsém volt, legalább egyszer az életben.


ez már az az autó amit megvettél?
ha igen, akkor évjárat? km? ár?
elég csúnyácska, mikor megláttam, valahogy nem egyezett azzal, amiket írtál tapasztalatokat.
http://bmwe46.tumblr.com/post/...-megerteni
ha nem ez a nyertes, akkor a tiéd mutasd már be!

YELLOW Elküldve: 2012-01-23 14:21 Autóvásárlás

BMW_0902 írta:

Szervusz Savi!

Átérzem a helyzetedet. Én is nem rég vettem meg (remélem) életem bömbijét. 318i Touring és az 1995cc-s fajta. Én közel két éven (!) keresztül nézegettem, h melyiket is vegyem meg. Igen sokat megnéztem személyesen is. Hogy melyiknél mit tapasztaltam, ha érdekel olvasd el a mikroblogoldalamon: http://bmwe46.tumblr.com/page/2
Előzetesen jegyzem meg, nekem a nepperekkel csak rossz tapasztalatom, van DE VANNAK kivételek! Én a végén oda jutottam, h tuti, h németo-ból veszem meg, aztán lám-lám, mégiscsak kishazánkból került ki a járgány. (Igaz német volt, és végig vezették a szervízkönyvét.) Amúgy meg psze nem minden igaz amit én leírtam. Ez az én tapasztalatom 10+ autó után.
Láttam a legalját, és olyat is amit nem annak hirdettek, de közben az volt...

Szóval sok sikert, remélem tudtam segíteni.

Ja és ne feledd, amit én is a BMW fanaticson olvastam és megfogadtam: “Ne kapkodd el a vásárlást. Olyat válassz ami minden tekintetben megfelel az elvárásaidnak és amelyikbe ha beleülsz soha nem fog elkapni az az érzés, hogy “jobb lett volna talán várni még…”. Ha 318i-t szeretnél akkor várj még rá. Egy BMW-t nem azért vesz valaki, mert hirtelen egy kocsira van szüksége. A BMW egy életforma…”


végre én is elolvastam az élményeidet. volt egy-két dolog, amit nem igazán értettem, hogy aggódsz miatta.
pl. az egyik autónál, hogy L-es rendszám volt rajta, és ez is bosszantott, meg hogy a km.
nagyon sok autókereskedő új rendszámot rakat az autóra, aminek nem feltétélen az az oka, hogy import autóról van szó. eleve nagyon sokan, saját maguk cserélik le, mert nekik új kell. hogy ez miért jó ne kérdezd, de pl mondjuk egy 2002-es facelift-est 2005-ben érdemes volt lecserélni, mert a szomszédok, vagy ismerősök hihetták, hogy új autó, főleg ha állapotban olyan volt. magyarán a látszat miatt 3 évet csaltak és a szomszéd bosszankodhatott, hogy a másiknakmiből tellik új BMW-re. tudok ilyenről.

az én esetem: marhára nem néztem meg más BMW-t. sőt nem is akartam még akkor 2006-ban venni, más típusokat néztem. aztán amikor láttam, hogy akkori kiszemeltjeimhez képest ugyanolyan árban 1-2 évvel idősebb BMW-t is lehet venni, akkor nem volt kérdés.
hirdetések közül sokat megnéztem, de személyesen egyet sem. a legjobban egy pápai autó keltette fel a figyelmem. (ami van) magánszemély. a hírdetésben 57ezer km-rel volt feltéve. ekkor az autó 3-4 éves volt. mindegy nagy túrába vágtam és elmentem megnézni. az ára kb annyi volt, mint a többinek, tehát átlagos. 2002/6 havi gyártású volt. külsőre pl a bal első ajtó alsó sarka ki volt hajolva egy picit, mikor mutattam, azt mondta fel sem tűnt neki. tetőn horpadások, mintha nehezebb dolgott tettek volna rá. simán kicuppantható. azt láttam, hogy a bal oldala fényezve volt, átlagos munka.
később még a bal első torony hegesztéssel is foglalkoztam itt a fórumon, mert a pasztázás minősége nem olyan volt mint a többin. gondoltam utólag jól össze lehetett törve. igaz rétegvastagság mérő nem volt nálam, de az oldalán kívül, mindenhol eredeti a fényezés. eredeti lámpák vannak benne, dátum, minden stimmel. mikor megvettem nekem is kapásból összekarcolta valaki a farát. annyira nem vészes.
a lényeg, hogy az első tulaj egy magyar nő volt, vagyis az ő nevén volt. svájban dolgozott. olasz irományok voltak hozzá, ott is beszélnek úgy, de közben kiderült, hogy olaszból vitték át eladásra, fél évet szalonban állt. szinte csak akkor volt használva, amikor a tulaj hazajött vele, vannak szervíz számlák, bár nem teljesen tiszta. osztrákban szervizelták, eleve közel laktak a határhoz. 2004-ben lett honosítva, amikor is hazaköltözött. a második tulaj 2006 elején vette, alig hazsnálta egy évig, de km azért ment bele, hisz 15-20 km -re (x2 oda-vissza) lévő munkahelyére járt vele +kirándulgatni az országban. ez stimmelt is ahogy ő 38ezer km körül megvette. hozzám 61ezerrel került. a haverja mutatta meg az autót, mert ő dolgozott, de lementünk oda. közben mesélte, hogy az első tulaj nem is tudott az autó eladásáról, mert a férje szó nélkül adta el, még majdnem rendőrséget is hívni kellett, mert az előleg/foglaló ki volt fizetve és nem nyitottak ajtót. a második tulaj álítólag ház vásárlás miatt árulta. gondoltam magamban szép mese, se sok minden egyezett. én nem vittem sehova, egy szerelő aknára álltunk be, még kipróbálni is alig engedte, mondom azé ha megveszem, csak kipróbálnám.
én pofátlanul alkudtam. átvállatam tőle a részletet, igaz még egy +hónapot be is fizetett+ az eredetiség vizsgálatot és a hitel módosítási díjat. jó konstrukció volt, ezért mentem bele, a havi részlet állandó. persze kp-t is tokolni kellett. 1 millám volt kp-ban. telefonban is látatlanban 1,3-ban egyeztünk meg. ha hozzá adom a hitelt, már így is 300-at alkudtam. aztán még 300 lett. az a szöveg bejön, hogy ennyim van, látod nem ezért jöttem le 450 km-t, stb. így utólag nem bánom, pedig túl sokat még nem kellett rá költeni, komolyabb baja sem volt.
szóval első BMW, beleugrottam nem bántam meg. közben kiderült az órája nem volt tekergetve. az meg egy-két helyen látszott, hogy női tulaja is volt. az is lehet az oldalával is csinált valamit, lehet meghúzta egy picit. üvegek mindenhol eredetiek.
mondjuk amikor megvettem, január volt 2007. nyárra új gumikat kapott, szilentblokk lett kicserélve. következő 2008 tavaszán a féktárcsák betétek következtek, a régi is simán ment volna, de fő a biztonság. (ha kell valakinek a régi, akkor hazsnálható állapotban eladom :D). még a régi gyári kipuff dobot is megkaptam hozzá, ami alig futott. mondjuk én túl sokat nem mentem vele, most járok sacc 88ezernél. eső alig látta nálam, garázsban alszik, ennek ellenére vannak zörejek, amit szakszerűtlen kárpit leszedésből adódnak, beletörve bolha. ablakfóliázás miatt.

szóval azért ki lehet fogni jó autót, nekem részben szerencsém volt, legalább egyszer az életben.

Bero Elküldve: 2012-01-22 22:41 Társalgó

Coyote írta:
Bero írta: A jó öreg Chuck :biglol: Most jön ki nemsokára a feláldozhatók 2 ! Abba benne lesz minden nagy név,csak hogy offoljak :D Chuck Norris,jean clude,stallone,schwarzi stb... Amúgy,hogy témánál maradjak nekem sehogy se tetszik a sima 1-es se az 1m. Kövezzetek meg nyugodtan,nekem kis gnóm :fetreng:


nekem sokáig az volt, de most már tetszik. Így voltam az E60-nal, a facelift előtti E90-nel is: ebből is látszik, hogy a BMW évekre előre képes tervezni. Agyilag nem bírtam felzárkózni, csak most - de ezzel nem vagyok egyedül, úgy látom. Jelenleg az új 1-es elejét gusztustalannak tartom, de biztosan mást mondok majd 5 év múlva.


Ebben van valami! Mondjuk nekem az E90-es facelift előtti most se tetszik,pedig pár éve látom már. Viszont az E60 se tetszett elöször,de most már szépnek tartom :)

Coyote Elküldve: 2012-01-22 22:31 Társalgó

Bero írta: A jó öreg Chuck :biglol: Most jön ki nemsokára a feláldozhatók 2 ! Abba benne lesz minden nagy név,csak hogy offoljak :D Chuck Norris,jean clude,stallone,schwarzi stb... Amúgy,hogy témánál maradjak nekem sehogy se tetszik a sima 1-es se az 1m. Kövezzetek meg nyugodtan,nekem kis gnóm :fetreng:


nekem sokáig az volt, de most már tetszik. Így voltam az E60-nal, a facelift előtti E90-nel is: ebből is látszik, hogy a BMW évekre előre képes tervezni. Agyilag nem bírtam felzárkózni, csak most - de ezzel nem vagyok egyedül, úgy látom. Jelenleg az új 1-es elejét gusztustalannak tartom, de biztosan mást mondok majd 5 év múlva.