Keresőkifejezés: Kapcsolat:
Összesen 3743 találat


Gabesz1701 Elküldve: 2017-03-22 14:58 E90 vásárlás

Johnnie84 írta:
Dutch írta:
YELLOW írta:
Dutch írta:
YELLOW írta:
Dutch írta:
YELLOW írta:
Dutch írta:
YELLOW írta:
lalada írta:
Johnnie84 írta: Sziasztok!

Visszaolvasgattam a fórumot és most nem tudom, hogy jól értettem, de E9x-ből egyáltalán ne vegyek benzinest? 325i-ben gondolkodom, de jót senki nem mond róla, mert hogy N-es motorkód stb. Van itt olyan akinek tartós ideje van ilyen benzines? Mik voltak a problémák vele? Akár a 330i is érdekelhet. Mennyi a fenntartása éves szinten egy ilyennek? Mindenki lebeszél róla. Tudom, hogy ez attól függ kitől milyen állapotban vettük, de mégis. A jelenlegi kocsimra 5 év alatt közel 1 milla ment el minden szervizt beleértve + tankolás. Ennél is többre számoljak éves szinten? A kocsival több évet tervezek. E46 nem játszik nálam..


Az N5x-ek közül még az N52 a legjobb mert nem direkt befecskendezős. Szerintem itt kevés embernek van ilyen kocsija, ha megvan, lehet nem mondja meg:oops: Olvasgass sok fórumot, tele van az internet az N motorokkal én is ilyet akartam, de miközben megbízhatatlan többet is eszik mint egy dízel.. akkor meg minek, a hangjáért? Ha kabrióm lenne vagy roadster, abba talán bevállalnám, mondjuk egy Z4 25i vagy 30i formájában, de talán a nagyobbat akkor.


lehet nem direkt befecskendezéses, de ott a dupla Vanos + a Valvetronic. ;) ezek jó dolgok, de ha baj van, akkor drágább. míg a direkt befecsis motorknál, max tisztítani kell dolgokat, mert kokszolódik
a lényeg, hogy az összes N motorkódos motor már nem arra vannak gyártva, hogy sok 100ezret elmenjenek. aki oafigyel, és félidőkben cserél olajat, szűrőt, annak viszont sokáig gond nélkül elmehetnek. a legtöbb esetben a felhazsnálón dől el a dolog. sajnos ezek már kényes motorok. ezt kell elfogadni és odafigyelni alapvető dolgokra.


Az N53ban nincs vanos és valvetronic? :) Nekem is N52B25 van én sem panaszkodom rá, nem értem mitől megbízhatatlan??? Itt nem kokszolodik semmi, motortól függően pár ezer km után kell egy liter olaj, Nekem 7ezrenként. Az N53 ban van egy nagynyomású pumpa + piezo befecskendezők. Próbáltam anno nem egyet. Jol fogyasztanak de több a hibalehetőség. Vezérműlánc lehet nem olyan "vastag " mint egy E39-ben de szerintem az ujabb dizelekkel is ugyanigy van. Sőt ott szakadnak is bizonyos típusokban ;)


szövegértési problémákat vélek felfedezni.
attól, hogy te nem tapasztalsz gondot az N52-vel, attól még problémásabb, mint egy N53. összetettebb a motor is. ezért írtam azt, hogy a legtöbb motornál függ a használó és tulaj felhasználási, karbantartási hozzáállása.
azért nincs problémád vele, mert te vagy az előző tulaj/ok normális emberek voltak, odafigyeltek rá, karbantartották.
de hidd el az N52-t javítani motorikusan komolyabb és drágább is. hogy jó a fogyasztása, de ha kell tud menni, az köszönhető a Vanos-Valvetronic párosításnak. de ezek plusz alkatrészek, plusz hibaforrások. ezen nem fogunk vitatkozni, mert így van. :wink:
N53 hátránya, hogy használattól függően, de kb 100ezrenként érdemes áttisztítani az egészet a szívó részen. és ez nem bonyolultabb, mint az N52.


Szerintem attól hogy elhagyták a valvetronicot az N53nál nem tartom az N52-t komplikáltnak. Sőt mivel az N53-ban vannak olyan szenzorok ami az N52 ben nincs (nem olcsók) + nagynyomású rendszer szerintem az a komplikáltabb. És ez a nagynyomású rendszernek is van nyűgje, van az ismeretségi körben N53as motor.Ha számszerűsíteni kellene bekerülési költségekkel több a hibaforrás az N53-nál. Szerintem. De kinek mi a véleménye :)


én inkább vennék egy kiváló E9x kasztnit (motor nem érdekelne mi van benne), aztán addig járnék utána, amíg be nem építhetnék egy M54B30 blokkot :D


:biglol: :D igen az lenne az igazi :D az tuti jó blokk egy barátomnak E46ban van manuál 6-os, :D szerintem E9x-s árat kapna érte :D Egyébként anno egy évig keresgettem mire megtaláltam az enyémet, mivel felszereltséget is szerettem volna (M-pakett, kéziváltó, prof.navi, panorámatető stb stb) így azt tudom javasolni, hogy külföldön is nézz szét, a választék lehet nagyobb. De jó pénzért eladom az enyémet :D :D :D :D


nem keeeel kombi!!! :D


A BMW touringot gyárt nem kombit!!! :D :P :D :D


Úgy érzem mégis ez lesz ebből. Így külső szemmel nem hangzik ez olyan vészesnek...




Ugyanebben a cipőben járok :)
E90-et szeretnék 330i-t de én se nagyon merem megvenni, a fent leírt dolgok miatt.
Viszont úgy döntöttem lesz*rom :) ilyen autó kell és kész.
Próbálok inkább várni kicsit és több pénzt összeszedni egy kicsit kevesebbet futott példányra.
Gondolkodtam még az E60 530i facelift előtti változatán, amit M54-el szereltek még... de az meg az E60 "betegeskedései" miatt nem ajánlott (mások szerint)

Valóban az lenne az igazi, hogy E90 kasztni, M54B30-al :) dehát az élet nem kívánságműsor

notoriusbg Elküldve: 2017-03-21 12:09 Autóvásárlás

Sziasztok! Az egyik közeli családtagom egy faceliftes, 2012 végi 116d megvásárlásán gondolkozik. Tudtok valamit tanácsolni, mire kell odafigyelni ennél a típusnál (elvileg kb. 100e km van a járgányban)?

Előre is köszi! :)

Tano Elküldve: 2017-03-20 12:38 Chip tuning

rezso írta: Üdv mindenki!

2015 F20 facelift 1.6 4 henger Turbo 136LE
(sajnos ilyet nem lehet választani a forumba regisztráláskor)

Az 1.6-ost lehetett kapni 170 majd 177 lóerővel is, amég meg nem jött helyette a 3 hengeres,nem sokkal a facelift után.
Szerintetek hardverileg miben különböznek a 136 lóerőstől?
Mekkora az esély, hogy a turbó tönkremegy, ha ez esetleg más?

Melyik chiptuning céget javasoljátok?
A netes keresgélés alapján az Autokorbel a legmeggyőzőbb.
Természetesen alacsony fordulaton is kell az erő, nem szeretem bőgetni.


Helló!
Itt a kék gombra kattintva, majd pipálva és újra kékre kattintva le tudod tölteni az N13 technikai leírását. Ebben szerepel mindkét verzió. Ahogy gyorsan átfutottam, az olajhűtésben tér el az erősebb verzió, de persze apróbb eltérések még lehetnek amit itt nem részleteznek.
Illetve érdemes még az ETK-ban összehasonlítani a 16i és a 18i verziók ábráit/cikkszámait (pl csapágyak stb.), abból is látszódhat különbség. Ha ezek stimmelnek, akkor szerintem egy plusz olajhűtő alkalmazásával elbírja a 16i is a nagyobb teljesítményt. De erről egy tuningos szakembert kérdezz meg inkább.

rezso Elküldve: 2017-03-19 23:08 Chip tuning

Üdv mindenki!

2015 F20 facelift 1.6 4 henger Turbo 136LE
(sajnos ilyet nem lehet választani a forumba regisztráláskor)

Az 1.6-ost lehetett kapni 170 majd 177 lóerővel is, amég meg nem jött helyette a 3 hengeres,nem sokkal a facelift után.
Szerintetek hardverileg miben különböznek a 136 lóerőstől?
Mekkora az esély, hogy a turbó tönkremegy, ha ez esetleg más?

Melyik chiptuning céget javasoljátok?
A netes keresgélés alapján az Autokorbel a legmeggyőzőbb.
Természetesen alacsony fordulaton is kell az erő, nem szeretem bőgetni.


Gabesz1701 Elküldve: 2017-03-11 15:05 E90 vásárlás

YELLOW írta:
Gabesz1701 írta:
YELLOW írta:
Gabesz1701 írta: Sziasztok!
Hát sajnos ez a gép nem lett jó :(
https://www.hasznaltauto.hu/au...n-11207195

Pedig nagyon tetszett... így egyelőre jegelem a dolgot, majd lehet gyűjtök még és kicsit fiatalabbat / kevesebb kilóméterest próbálok meg nézni


mi volt a gond, leírod?


Hát megpróbálom :) Az a baj, hogy nem értek hozzá, így a felét nem értettem, de egy korrekt független szerelő nézte meg és a saját szerelőm is ott volt.
Megpróbálom elmondani amit mondott, remélem nem írok hülyeséget :)

Igazából rátette a computerre, és utána azt mondta nézzek inkább másikat.. ő tovább nem is nézné alaposabban... így pénzt sem kért szóval nagyon korrekt volt

Azt mondta a Valvetronic hibát jelez, valami 40km-el ezelőtti hiba, de ez biztosan vissza fog térni... illetve szerinte kopott a vezérműtengely is, szóval az egész ilyen több 100ezres történetig is elmehet. Meg még azt mondta, hogy ha elkezdem taposni neki, akkor lehet nyár végére más gondok is lesznek.

Meg, hogy a motortérben a kábelek se úgy állnak ahogy kellene, szóval valami nem kerek.
Én kb. ennyit fogtam fel :)


hát benne lehet a pakliban. ha nem is a vez.tengely kopott, de a Valvetronic excenteres állítótengelye lehet. Bár fura, ha azt nem tudták javítani annyi év alatt. Vagy maga az állító himbák kopottak.
A gond az, hogy az újabb motorok meg már turbósak.
nagyon meg van lőve az ember,főleg az, aki már élt abban az időben, amikor még készültek jó motorok. :D
de most amúgy mindegy, mert ha olyat veszel ami látszólag nincs gond, még nálad lehet 100-vagy pár ezer km után elő fog jönni.
nekem is van valami kopás a Valvetronic-nál, de alapjáraton jelentkezik inkább gond, ahogy próbálja állítgatni, mikor már bemelegedett. hibakódom sosem volt erre vonatkozólag, sőt motorikusan 1x volt, amikor a trafó tönkre ment. pedig ez 62ezer km óta ilyen. de már 18ezernél is cserélgettek valamit, vagy a vezérlőjét, vagy a motort. valamelyiket.
pedig az ötlet, és a dolog működik, jó dolog lehetne. anno mikor elkezdték, az év motorja is lett ez pedig. mármint az enyém.
sajnos nehéz dió lesz.
esetleg N53, de ritka lesz, ugye az közvetlen befecskendezéses, annak is meg van a maga hátránya.



Az N53-at melyikbe pakolták? :)
Igen egyébként hallottam a közvetlen befecskendezésesről is, hogy nem jó.

A régi jó motorokról csak annyit, hogy E36 325i volt az első autóm... istenem de imádtam... kényszerből adtam el sajna. n
Néha elgondolkodok, hogy veszek egy sz*rt 500ezerért, meg ráköltök még 2,5 millát és csinálok inkább abból egy jó autót

Leírom mire jutottam a mostaniakkal:
- M54 motorok elvileg jók... de 3-asban az E46-ba rakták, azt meg már nem akarnék venni, mert 1) most is az van 2)elég rohadós a kasztni
- Az E90-be viszont már N52-t raktak amitől óva int mindenki...
- Az E60 is tetszik... az 530i-nak van egy facelift előtti változata ami még M54, de azt meg az E60 sok nyűgje miatt nem ajánlják
Veszek inkább egy swift-et :)

Gabesz1701 Elküldve: 2017-03-06 15:40 E90 vásárlás

MattM325 írta:
Gabesz1701 írta:
YELLOW írta:
Gabesz1701 írta:
Gabesz1701 írta: Sziasztok!

Csak kíváncsiságból megkérdezném, hogy ti mit tudtok az E90 328i motorjáról?
Eddig én 330i-ket nézegettem, csak most véletlenül találtam egy 328xi -t.
De sehol nincs róla semmi infó. Ráadásul ami neten (akár németben is) van, azok úgy látom US modellek javarészt.
Ez ugyanaz az N52B30 blokk? 3000 ccm, de csak nem 258 LE, hanem 237.
Esetleg valakinek van tapasztalata ezzel a típussal?

Amúgy ezt néztem ki
https://www.hasznaltauto.hu/au...i-11078621

Persze ez csak akkor játszik nálam, ha 330i-t nem találok szépet.. illetve ha nagyon jó állapotban találnék egy 328-at.
Köszi előre is


Szóval ezekről a motorokról nem tudtok valamit? :)


én annyit tudok, hogy a legtöbb helyen azt írják, aki teheti vegyen M-es motorkódost és az N-eseket kerülje. pedig az M-es nagy motorosok is szerették enni az olajat, vagyis a 2.2-es biztos.
szerintem annyi a gond az N-esekkel, hogy mér könnyű a blokk, és sokkal igényesebbek. használtan meg kitudja, mennyire foglalkoztak a szervizzel.
N52, ha lehet turbo mentes változatot érdemes venni. anélkül is van benne Valvetronic, dupla-Vanos. alég az is. magnézium/alu motor, vezérműlánc ebben sem a duplasoros van.
pedig a Z4-ben a 30si-t dícsérik.

szerk.: ja, ebben lehet nincs is turbo :)



Jah ezeket mondták nekem is az N52-ről... hogy inkább M54-et vegyek. Csak az a baj, hogy 30i-t szeretnék, az pedig E46-ban volt M54. Az E90 az már N52. Illetve azt hiszem az E60-nak volt még 530i-je a facelift előtti ami M54-es blokkal volt szerelve.
Az E60-at pedig más okokból nem ajánlják... sok vele a gond (a legtöbbel)

Egyébként a kérdésem főleg arra irányúlna, hogy tudjátok-e mi a különbség az E90 330i, és a 328i motorja között? Ha nem találok 30i-t akkor egyezzek ki egy 28i-vel?



Itt lehet nézelődni. Egyébként a különbség szívócső és elektronika. Én is hasonló cipőben járok, a közeljövőben tervezek autóvásárlást (E92, E82), de bármikor mélyebben beletúrok a témába, mindig arra jutok, hogy felejtsem el a benzineseket. Felfoghatatlan, hogy mennyit fejlődött (sajnos visszafelé) a BMW. Volt M54-em, igaz rá kellett töltenem olajcserénként majdnem 1 liter olajat, de a motorra nem kellett különösebben költenem (1-2 tömítés maximum), pedig elég sokáig volt nálam. Most dízelem van, különösebb problémák nélkül, de szeretnék egy kupét. Vagy 23d vagy 30d.

szerk.: józan paraszti ésszel egy E46 330Ci lenne a legtökéletesebb, vagy esetleg más márkáknál is körbeszimatolni. :kockafej::hulyevagyok:




Nah hát én is mindig erre jutok a benzinesekkel kapcsolatban.
Csak az a baj, hogy a dízel nem játszik, mert összesen oda-vissza napi 6 km-t teszek meg hétköznap.. csak hétvégén járatom meg jobban.

E46 330i-ben is gondolkodtam, de az meg nagyon rohad ott meg a kasztni nem az igazi

MattM325 Elküldve: 2017-03-06 11:59 E90 vásárlás

Gabesz1701 írta:
YELLOW írta:
Gabesz1701 írta:
Gabesz1701 írta: Sziasztok!

Csak kíváncsiságból megkérdezném, hogy ti mit tudtok az E90 328i motorjáról?
Eddig én 330i-ket nézegettem, csak most véletlenül találtam egy 328xi -t.
De sehol nincs róla semmi infó. Ráadásul ami neten (akár németben is) van, azok úgy látom US modellek javarészt.
Ez ugyanaz az N52B30 blokk? 3000 ccm, de csak nem 258 LE, hanem 237.
Esetleg valakinek van tapasztalata ezzel a típussal?

Amúgy ezt néztem ki
https://www.hasznaltauto.hu/au...i-11078621

Persze ez csak akkor játszik nálam, ha 330i-t nem találok szépet.. illetve ha nagyon jó állapotban találnék egy 328-at.
Köszi előre is


Szóval ezekről a motorokról nem tudtok valamit? :)


én annyit tudok, hogy a legtöbb helyen azt írják, aki teheti vegyen M-es motorkódost és az N-eseket kerülje. pedig az M-es nagy motorosok is szerették enni az olajat, vagyis a 2.2-es biztos.
szerintem annyi a gond az N-esekkel, hogy mér könnyű a blokk, és sokkal igényesebbek. használtan meg kitudja, mennyire foglalkoztak a szervizzel.
N52, ha lehet turbo mentes változatot érdemes venni. anélkül is van benne Valvetronic, dupla-Vanos. alég az is. magnézium/alu motor, vezérműlánc ebben sem a duplasoros van.
pedig a Z4-ben a 30si-t dícsérik.

szerk.: ja, ebben lehet nincs is turbo :)



Jah ezeket mondták nekem is az N52-ről... hogy inkább M54-et vegyek. Csak az a baj, hogy 30i-t szeretnék, az pedig E46-ban volt M54. Az E90 az már N52. Illetve azt hiszem az E60-nak volt még 530i-je a facelift előtti ami M54-es blokkal volt szerelve.
Az E60-at pedig más okokból nem ajánlják... sok vele a gond (a legtöbbel)

Egyébként a kérdésem főleg arra irányúlna, hogy tudjátok-e mi a különbség az E90 330i, és a 328i motorja között? Ha nem találok 30i-t akkor egyezzek ki egy 28i-vel?



Itt lehet nézelődni. Egyébként a különbség szívócső és elektronika. Én is hasonló cipőben járok, a közeljövőben tervezek autóvásárlást (E92, E82), de bármikor mélyebben beletúrok a témába, mindig arra jutok, hogy felejtsem el a benzineseket. Felfoghatatlan, hogy mennyit fejlődött (sajnos visszafelé) a BMW. Volt M54-em, igaz rá kellett töltenem olajcserénként majdnem 1 liter olajat, de a motorra nem kellett különösebben költenem (1-2 tömítés maximum), pedig elég sokáig volt nálam. Most dízelem van, különösebb problémák nélkül, de szeretnék egy kupét. Vagy 23d vagy 30d.

szerk.: józan paraszti ésszel egy E46 330Ci lenne a legtökéletesebb, vagy esetleg más márkáknál is körbeszimatolni. :kockafej::hulyevagyok:


Gabesz1701 Elküldve: 2017-03-06 08:02 E90 vásárlás

YELLOW írta:
Gabesz1701 írta:
Gabesz1701 írta: Sziasztok!

Csak kíváncsiságból megkérdezném, hogy ti mit tudtok az E90 328i motorjáról?
Eddig én 330i-ket nézegettem, csak most véletlenül találtam egy 328xi -t.
De sehol nincs róla semmi infó. Ráadásul ami neten (akár németben is) van, azok úgy látom US modellek javarészt.
Ez ugyanaz az N52B30 blokk? 3000 ccm, de csak nem 258 LE, hanem 237.
Esetleg valakinek van tapasztalata ezzel a típussal?

Amúgy ezt néztem ki
https://www.hasznaltauto.hu/au...i-11078621

Persze ez csak akkor játszik nálam, ha 330i-t nem találok szépet.. illetve ha nagyon jó állapotban találnék egy 328-at.
Köszi előre is


Szóval ezekről a motorokról nem tudtok valamit? :)


én annyit tudok, hogy a legtöbb helyen azt írják, aki teheti vegyen M-es motorkódost és az N-eseket kerülje. pedig az M-es nagy motorosok is szerették enni az olajat, vagyis a 2.2-es biztos.
szerintem annyi a gond az N-esekkel, hogy mér könnyű a blokk, és sokkal igényesebbek. használtan meg kitudja, mennyire foglalkoztak a szervizzel.
N52, ha lehet turbo mentes változatot érdemes venni. anélkül is van benne Valvetronic, dupla-Vanos. alég az is. magnézium/alu motor, vezérműlánc ebben sem a duplasoros van.
pedig a Z4-ben a 30si-t dícsérik.

szerk.: ja, ebben lehet nincs is turbo :)



Jah ezeket mondták nekem is az N52-ről... hogy inkább M54-et vegyek. Csak az a baj, hogy 30i-t szeretnék, az pedig E46-ban volt M54. Az E90 az már N52. Illetve azt hiszem az E60-nak volt még 530i-je a facelift előtti ami M54-es blokkal volt szerelve.
Az E60-at pedig más okokból nem ajánlják... sok vele a gond (a legtöbbel)

Egyébként a kérdésem főleg arra irányúlna, hogy tudjátok-e mi a különbség az E90 330i, és a 328i motorja között? Ha nem találok 30i-t akkor egyezzek ki egy 28i-vel?

YELLOW Elküldve: 2017-02-05 10:22 Megvegyem? Vegyek ilyet?

Vinbalazs írta:
YELLOW írta:
Vinbalazs írta: Sziasztok!

E46 sedan vásárlásán töröm a fejemet az utóbbi pár hétben. Nagyon megtetszett ez a forma, hogy még ennyi idősen sem öregszik még, plusz a vezetési élményről is hallottam már...
A DPF-es 2.0 TDI Passat CC-t néha már sajnálom 2-3 km-re beindítgatni, szóval az E46 lenne olyan városban szaladgálós, a VW meg hosszabb utakra.
Csak 316-okat nézegettem, facelift után. Ugye 2 motorral hírdetik őket (1596, 1796 cm3) fogyasztás szempontjából itt a városban mire lehet számítani? Az a 200ccm3 különbség számít valamennyit a fogyasztásban vagy elenyésző? "Kiforrottság" szempontjából melyiket érdemesebb választani?

Előre is köszönöm a válaszokat!


E46 facelift után az E90 van ;) értem én facelift-eset.
amire neked kellene autó arra jó a Toyota Prius, vagy egy 1-es Swift.
az 1.6-os N40 motorkód Vanos-os, az 1.8 meg N42 Vanos+Valvetronic.
szerintem N40-el több a gond, és nem fogyaszt kevesebbet. láncugrás mindkettőnél lehet, számolnak be róla. olajfogyasztásról is terjengenek rém mesék. valvetronic-nál lehet gond azzal is.
jobban járnál egy M43-as motoros autóval, FL előttről. vagy FL-esből is van elvétve pár példány, amiben az M43 motor van.
illetve valahogy úgy érzem, hogy ami összeget szánsz rá, abból csak lepukkant, roncsot fogsz venni.


Szia!

Nem tudom, de engem a Prius formájától kiráz a hideg :)
Amúgy olyan 1.3m ft körül szánnék rá (ez csak az autó ára lenne).
Látom Neked is N42-es motorral szerelt 316i van. Te idáig mennyi km-t mentél vele és milyen hibák fordultak vele elő eddig? Amilyen hibàkról írtál azok előfordultak Nálad is?


én rossz alany vagyok. 10 éve van meg, de csak 48ezer körül mentem vele. nálam nincs olajfogyasztás. azt tudom, hogy 18ezernél már a valvetronic-kal volt valami. sőt lehet most is van, még pedig, amikor bemelegszik és valvetronic módba vált a motor, akkor alapjáraton, van egy fura hangja. kopott lehet az xcenter tengely, vagy annak himbái és nem találja a pozíciót. mióta megvettem ilyen, de sok amit hallok, azoknál is hallom. de amúgy nincs bajom vele. jó a fogyasztás, ha kell, akkor megy, van ereje. ha óvatosan jár az ember vele, nagyon jól tud fogyasztani simán 20d fogyasztást tud városban is (én tudok 6,5-7literrel eljárni városban, mondjuk nem pesten). 20d-vel is lehet alacsony fogyasztást elérni, csak azzal is úgy kell vezetni.

Vinbalazs Elküldve: 2017-02-05 10:16 Megvegyem? Vegyek ilyet?

YELLOW írta:
Vinbalazs írta: Sziasztok!

E46 sedan vásárlásán töröm a fejemet az utóbbi pár hétben. Nagyon megtetszett ez a forma, hogy még ennyi idősen sem öregszik még, plusz a vezetési élményről is hallottam már...
A DPF-es 2.0 TDI Passat CC-t néha már sajnálom 2-3 km-re beindítgatni, szóval az E46 lenne olyan városban szaladgálós, a VW meg hosszabb utakra.
Csak 316-okat nézegettem, facelift után. Ugye 2 motorral hírdetik őket (1596, 1796 cm3) fogyasztás szempontjából itt a városban mire lehet számítani? Az a 200ccm3 különbség számít valamennyit a fogyasztásban vagy elenyésző? "Kiforrottság" szempontjából melyiket érdemesebb választani?

Előre is köszönöm a válaszokat!


E46 facelift után az E90 van ;) értem én facelift-eset.
amire neked kellene autó arra jó a Toyota Prius, vagy egy 1-es Swift.
az 1.6-os N40 motorkód Vanos-os, az 1.8 meg N42 Vanos+Valvetronic.
szerintem N40-el több a gond, és nem fogyaszt kevesebbet. láncugrás mindkettőnél lehet, számolnak be róla. olajfogyasztásról is terjengenek rém mesék. valvetronic-nál lehet gond azzal is.
jobban járnál egy M43-as motoros autóval, FL előttről. vagy FL-esből is van elvétve pár példány, amiben az M43 motor van.
illetve valahogy úgy érzem, hogy ami összeget szánsz rá, abból csak lepukkant, roncsot fogsz venni.


Szia!

Nem tudom, de engem a Prius formájától kiráz a hideg :)
Amúgy olyan 1.3m ft körül szánnék rá (ez csak az autó ára lenne).
Látom Neked is N42-es motorral szerelt 316i van. Te idáig mennyi km-t mentél vele és milyen hibák fordultak vele elő eddig? Amilyen hibàkról írtál azok előfordultak Nálad is?