Összesen 3743 találat
Hori Elküldve: 2011-12-08 21:32 Kasza mester 0670-5799225
MatNob írta:
Üdv!
Az alábbi cuccokat keresem e46 faceliftes Touring 320d (150LE) kocsiba.
olajszint szenzor
hátsó szélvédő
króm ablakkeret
tetősín
gyári 16os felnik (mondjuk styling 45 vagy 46)
Vannak nálatok? Esetleg árakat tudnál mondani? (az olajszenzor elég fontos lenne, a többi érdeklődés szintű.)
Szia
a felsoroltak közül van minden /felni styling 45/
árakról és egyébről telefonon
üdv
MatNob Elküldve: 2011-12-08 20:51 Kasza mester 0670-5799225
Üdv!
Az alábbi cuccokat keresem e46 faceliftes Touring 320d (150LE) kocsiba.
olajszint szenzor
hátsó szélvédő
króm ablakkeret
tetősín
gyári 16os felnik (mondjuk styling 45 vagy 46)
Vannak nálatok? Esetleg árakat tudnál mondani? (az olajszenzor elég fontos lenne, a többi érdeklődés szintű.)
Hori Elküldve: 2011-12-07 15:22 Kasza mester 0670-5799225
e46 facelift touring 20diesel 150le eu3 érkezett
Tano Elküldve: 2011-12-05 21:38 Társalgó
Robinson írta:
JANI77 írta:
Sziasztok! Nem ez a téma teljesen de megtudjátok nekem mondani ,hogy minden e46 facelift coupe nak automatikusan befordul e a külső tükre?? vagy ez hogyan is működik??köszönöm...
Szia,
Nem. Extra, amihez lámpamodul kell ha jól tudom. De nem biztos :)
Nem lámpamodul. Van egy külön vezérlője aminek a kesztyűtartó mögött a helye, kábel, valamint a kapcsoló a tükörállító panelon. Lásd még:
http://wds.spaghetticoder.org/...EA208A.htmhttp://wds.spaghetticoder.org/....svg?m=e46
Robinson Elküldve: 2011-12-05 21:08 Társalgó
JANI77 írta:
Sziasztok! Nem ez a téma teljesen de megtudjátok nekem mondani ,hogy minden e46 facelift coupe nak automatikusan befordul e a külső tükre?? vagy ez hogyan is működik??köszönöm...
Szia,
Nem. Extra, amihez lámpamodul kell ha jól tudom. De nem biztos :)
JANI77 Elküldve: 2011-12-05 20:43 Társalgó
Sziasztok! Nem ez a téma teljesen de megtudjátok nekem mondani ,hogy minden e46 facelift coupe nak automatikusan befordul e a külső tükre?? vagy ez hogyan is működik??köszönöm...
anubisz Elküldve: 2011-12-05 20:17 Társalgó
RePTaiL írta:
anubisz írta:
RePTaiL írta:
anubisz írta:
RePTaiL írta:
http://cgi.ebay.com/ws/eBayISA...0669892731
Láttatok már ilyen lámpás BMW-t? Nekem kajak tetszik :) olyan a lámpája mint az i-s concept BMW-nek
jó ez a link,csak meg nem nyílik soha,egy böngészővel sem.Fehér lapon pörög egy karika,azt akkor jóccakát. Már vagy fél órája.Vagy ez valami vicc?
Upsz valóban....
http://www.coolprojectors.com/...DDRL-C.jpg
nah erre gondoltam, ha valaki tud olyan linket vagy képet ahol már beszerelve van ossza meg legyen oly kedves, mert kíváncsi vagyok rá
Azt hittem,már a gépem rossz. Ez tényleg szép,csak milyen lehet kézben,nem e valami széthullós darab.És ez mibe jó?
ez az I-s concept tuning lámpája az e46-nak....lehet h rendelek is egy párat
Itt van az I-s szériában:
http://static2.origos.hu/i/101...mwvid1.jpg
Faceliftbe?
anubisz Elküldve: 2011-11-30 22:47 Kerepelő hang, 320d
harmas írta:
szeda írta:
harmas írta:
YELLOW írta:
SP_323i írta:
zcsatari írta:
Az autó: e46 320d 2001 (facelift előtti modell)
A jelenség érdekes :
-3. sebességben 1900-2000 között jelentkezik erős dübörgő hang (én úgy érzem hogy az autó alól jön, epicentrumát a könyöklő alá tenném, nagyon hangos)
-4.ben pedig 1200-1300 között van ez az erős dübörgő hang
Mindkét esetben én csak a az adott fordulatszám tartomány körül észlelem de akkor nagyon erőteljes, alatta-fölötte semmi. Valami olyasmihez hasonlítanám mintha huzatot csinálnék az autóban nagy sebességnél és az dübörögne, de ez valahonnan az autó alól jön.
Köszi előre is!:wink:
Z.
Látom a kardánt már mondták.
Igaz, hogy csak fordulatszámot írtál, de szerintem az nagyjából az a sebesség is lesz? Nem?! Akkor viszont még a gumikat is érdemes megnézni. Nekem az előző garnitúra nyári gumi csinált hasomlót. Autópálya 130-as tempó és másodpercenkét ismétlődő dobogás/morgás -szerű hang, ami nem volt hangos (csak kikapcsolt rádiónál lehetett hallani).
Mindent átnéztünk és a gumi maradt a végére. Miután kicseréltem be is igazolódott a gyanú.
biztos, hogy sebességfüggő, mert ahogy írja a fokozatot/fordulatot, abból totál az jön le, hogy ugyanazon sebességtartományról beszélünk. akkor viszont leginkább a kerékkel lesz csak összefüggésbe.
egy tipp: szerintem valamelyik első kerekedben benne van egy csavar/nagy kavics. nekem a minta közé elfeküdt eccer, eszméletlen volt, hírtelen nem tudtam mi van.
ezenkívül ha acél felniről van szó, akkor a súlyokat nézd meg, nem mozognak-e. illetve a gumi oldalfalát, lehet elszakadt egy szál.
Mint ahogy a kardán is azon a fordulaton forog.
A kardán kereszt (pontosabban a tűgörgők) széthullása okozhat ilyen berezonálást. Meg a középső "gumicsapágyat" is mindenképpen ellenőrizni kell.
Off autónál a kardánkereszt kopása azt eredményezte, hogy bizonyos fordulaton belevert a biztonsági öv felfogató csavarjába. És bizony ilyen dübörgő hangot adott.
Minél előbb menjetek alája, mielőtt..
Hát az a kardánkereszt akkor vagy gyárilag szar vagy extra sokat futott a kocsi mert nem szokott szétesni.Még egy nyomatékos motorra azt mondom oké de egy 20d-nél...
A 330NM nyomatékot azért nem nevezném picsafüstnek;) A háromliteres benzines sem nagyon tudja ezt hozni.
Ahogy érzed;)
Mindenesetre amit leírtam az konkrét példa volt. És minden elromolhat, lásd Anubisz kardán esetét (az 60NM több)
Az ám,és mikor alul megrángattuk meg sem mozdult,leszedve meg majd szét esett,volt vagy 1 centi holtjátéka,bizonyos fordulaton meg pont a sebváltóhoz vert fel,aztán a végén mikor már nagyon szar volt,rázta az egész kocsi hátulját,rezonált minden,emelkedőn meg mikor húzta a nyomaték alig lehetett felmenni,annyira rázta az egész kocsit. Jó én eltrehánykodtam,mert nem foglalkoztam vele,mikor még csak susogó hangot adott,aztán pár hónap alatt meg is ölte magát.
harmas Elküldve: 2011-11-30 21:39 Kerepelő hang, 320d
szeda írta:
harmas írta:
YELLOW írta:
SP_323i írta:
zcsatari írta:
Az autó: e46 320d 2001 (facelift előtti modell)
A jelenség érdekes :
-3. sebességben 1900-2000 között jelentkezik erős dübörgő hang (én úgy érzem hogy az autó alól jön, epicentrumát a könyöklő alá tenném, nagyon hangos)
-4.ben pedig 1200-1300 között van ez az erős dübörgő hang
Mindkét esetben én csak a az adott fordulatszám tartomány körül észlelem de akkor nagyon erőteljes, alatta-fölötte semmi. Valami olyasmihez hasonlítanám mintha huzatot csinálnék az autóban nagy sebességnél és az dübörögne, de ez valahonnan az autó alól jön.
Köszi előre is!:wink:
Z.
Látom a kardánt már mondták.
Igaz, hogy csak fordulatszámot írtál, de szerintem az nagyjából az a sebesség is lesz? Nem?! Akkor viszont még a gumikat is érdemes megnézni. Nekem az előző garnitúra nyári gumi csinált hasomlót. Autópálya 130-as tempó és másodpercenkét ismétlődő dobogás/morgás -szerű hang, ami nem volt hangos (csak kikapcsolt rádiónál lehetett hallani).
Mindent átnéztünk és a gumi maradt a végére. Miután kicseréltem be is igazolódott a gyanú.
biztos, hogy sebességfüggő, mert ahogy írja a fokozatot/fordulatot, abból totál az jön le, hogy ugyanazon sebességtartományról beszélünk. akkor viszont leginkább a kerékkel lesz csak összefüggésbe.
egy tipp: szerintem valamelyik első kerekedben benne van egy csavar/nagy kavics. nekem a minta közé elfeküdt eccer, eszméletlen volt, hírtelen nem tudtam mi van.
ezenkívül ha acél felniről van szó, akkor a súlyokat nézd meg, nem mozognak-e. illetve a gumi oldalfalát, lehet elszakadt egy szál.
Mint ahogy a kardán is azon a fordulaton forog.
A kardán kereszt (pontosabban a tűgörgők) széthullása okozhat ilyen berezonálást. Meg a középső "gumicsapágyat" is mindenképpen ellenőrizni kell.
Off autónál a kardánkereszt kopása azt eredményezte, hogy bizonyos fordulaton belevert a biztonsági öv felfogató csavarjába. És bizony ilyen dübörgő hangot adott.
Minél előbb menjetek alája, mielőtt..
Hát az a kardánkereszt akkor vagy gyárilag szar vagy extra sokat futott a kocsi mert nem szokott szétesni.Még egy nyomatékos motorra azt mondom oké de egy 20d-nél...
A 330NM nyomatékot azért nem nevezném picsafüstnek;) A háromliteres benzines sem nagyon tudja ezt hozni.
Ahogy érzed;)
Mindenesetre amit leírtam az konkrét példa volt. És minden elromolhat, lásd Anubisz kardán esetét (az 60NM több)
szeda Elküldve: 2011-11-30 21:15 Kerepelő hang, 320d
harmas írta:
YELLOW írta:
SP_323i írta:
zcsatari írta:
Az autó: e46 320d 2001 (facelift előtti modell)
A jelenség érdekes :
-3. sebességben 1900-2000 között jelentkezik erős dübörgő hang (én úgy érzem hogy az autó alól jön, epicentrumát a könyöklő alá tenném, nagyon hangos)
-4.ben pedig 1200-1300 között van ez az erős dübörgő hang
Mindkét esetben én csak a az adott fordulatszám tartomány körül észlelem de akkor nagyon erőteljes, alatta-fölötte semmi. Valami olyasmihez hasonlítanám mintha huzatot csinálnék az autóban nagy sebességnél és az dübörögne, de ez valahonnan az autó alól jön.
Köszi előre is!:wink:
Z.
Látom a kardánt már mondták.
Igaz, hogy csak fordulatszámot írtál, de szerintem az nagyjából az a sebesség is lesz? Nem?! Akkor viszont még a gumikat is érdemes megnézni. Nekem az előző garnitúra nyári gumi csinált hasomlót. Autópálya 130-as tempó és másodpercenkét ismétlődő dobogás/morgás -szerű hang, ami nem volt hangos (csak kikapcsolt rádiónál lehetett hallani).
Mindent átnéztünk és a gumi maradt a végére. Miután kicseréltem be is igazolódott a gyanú.
biztos, hogy sebességfüggő, mert ahogy írja a fokozatot/fordulatot, abból totál az jön le, hogy ugyanazon sebességtartományról beszélünk. akkor viszont leginkább a kerékkel lesz csak összefüggésbe.
egy tipp: szerintem valamelyik első kerekedben benne van egy csavar/nagy kavics. nekem a minta közé elfeküdt eccer, eszméletlen volt, hírtelen nem tudtam mi van.
ezenkívül ha acél felniről van szó, akkor a súlyokat nézd meg, nem mozognak-e. illetve a gumi oldalfalát, lehet elszakadt egy szál.
Mint ahogy a kardán is azon a fordulaton forog.
A kardán kereszt (pontosabban a tűgörgők) széthullása okozhat ilyen berezonálást. Meg a középső "gumicsapágyat" is mindenképpen ellenőrizni kell.
Off autónál a kardánkereszt kopása azt eredményezte, hogy bizonyos fordulaton belevert a biztonsági öv felfogató csavarjába. És bizony ilyen dübörgő hangot adott.
Minél előbb menjetek alája, mielőtt..
Hát az a kardánkereszt akkor vagy gyárilag szar vagy extra sokat futott a kocsi mert nem szokott szétesni.Még egy nyomatékos motorra azt mondom oké de egy 20d-nél...