« előző12következő »
YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15598 pont) | Hozzászólások: 17579

Elküldve: 2018. június 20. szerda, 20:19


hil írta:
HorserabbiT írta: Sziasztok,
Miután leállítom a motort egy kerepelő, berregő propeller szerű hang jön a motorblokk környékéről. Mi lehet ennek az oka? 2014 BMW 320d f30.
Köszi a válaszokat előre is!

Szia,
látom senki nem válaszol, de ahogyan korábban olvasgattam erről, talán a kettőstömegű lehet, de ez csak tipp.


attól függ meddig hallja leállítás után. mert a lendkerék az egy fél másodperc kb, és a leállással együtt hallani. ha leállítás után tovább hallani, és főleg nagyobb melegben csinálja, akkor a hűtéshez lehet köze, még megy a venti mondjuk, és az elektromos vízpumpa még keringet.

hil
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 318i
Évjárat: 2003

státusz hil

BMWfanatic

Elismertség: 9% (283 pont) | Hozzászólások: 3070

Elküldve: 2018. június 20. szerda, 19:36


HorserabbiT írta: Sziasztok,
Miután leállítom a motort egy kerepelő, berregő propeller szerű hang jön a motorblokk környékéről. Mi lehet ennek az oka? 2014 BMW 320d f30.
Köszi a válaszokat előre is!

Szia,
látom senki nem válaszol, de ahogyan korábban olvasgattam erről, talán a kettőstömegű lehet, de ez csak tipp.



HorserabbiT

státusz HorserabbiT

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 1

Elküldve: 2018. június 18. hétfő, 18:45


Sziasztok,
Miután leállítom a motort egy kerepelő, berregő propeller szerű hang jön a motorblokk környékéről. Mi lehet ennek az oka? 2014 BMW 320d f30.
Köszi a válaszokat előre is!

ateszka86
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2001

státusz ateszka86

Megrögzött BMW-s

Elismertség: 2% (10 pont) | Hozzászólások: 390

Elküldve: 2014. január 15. szerda, 13:27


sziasztok! Tudna nekem vki a hidrotőkéről flevilágosítást adni? mivel jár a javítása? mire kell odafigyelni? kb milyen összeg? és minden érdekel. köszi

Coyote
autója adatai
Széria: Z4
Típus: E89
Kivitel: Roadster
Modell: Z4 30i
Évjárat: 2009

státusz Coyote

BMWfanatic

Elismertség: 12% (171 pont) | Hozzászólások: 1417

Elküldve: 2012. december 13. csütörtök, 09:17


Hori írta:
mibmw írta: Sziasztok!

Az én kis drágám hidegindításnál "kerepelő hangot ad", amely ha melegszik a motor alább hagy. Érdekesség, hogy a vízhőfok mérő - így télen - soha nem áll be középre, mindig kicsit kevesebbet mutat, mint a középérték. Olajcsere, szűrők, hűtőfolyadék, fogyasztás, erő rendben, - csak ronda kerepelő, zúgó hangja van főleg hidegen. (tip. 2004 dec. évj. 320d automata.) Mi lehet a baj?


semmi baja a kocsidnak!! hidegen mindegyik CR diesel kerepel, melegen meg elhallgat, az meg hogy nem áll be rendesen a vizhőfokod az termosztát hiba azokat a helyedben kicseréltetném



Reggel elképedtem, már másodszor fordult elő, hogy -7.5 fokban 3 napja állt a gép, és a reggeli indításnál a kerti traktor effekt indult be. Ami még kevésbé tetszett, hogy elinduláskor mély dübörgő hangot adott alacsonyabb fordulatszámnál. Bemelegedés után elillant a traktorhang és a dübörgés is...

Vehetem úgy, hogy ez normál?

anubisz

státusz anubisz

BMWfanatic

Elismertség: 9% (412 pont) | Hozzászólások: 4245

Elküldve: 2011. november 30. szerda, 22:47


harmas írta:
szeda írta:
harmas írta:
YELLOW írta:
SP_323i írta:
zcsatari írta: Az autó: e46 320d 2001 (facelift előtti modell)

A jelenség érdekes :
-3. sebességben 1900-2000 között jelentkezik erős dübörgő hang (én úgy érzem hogy az autó alól jön, epicentrumát a könyöklő alá tenném, nagyon hangos)
-4.ben pedig 1200-1300 között van ez az erős dübörgő hang

Mindkét esetben én csak a az adott fordulatszám tartomány körül észlelem de akkor nagyon erőteljes, alatta-fölötte semmi. Valami olyasmihez hasonlítanám mintha huzatot csinálnék az autóban nagy sebességnél és az dübörögne, de ez valahonnan az autó alól jön.

Köszi előre is!

Z.



Látom a kardánt már mondták.
Igaz, hogy csak fordulatszámot írtál, de szerintem az nagyjából az a sebesség is lesz? Nem?! Akkor viszont még a gumikat is érdemes megnézni. Nekem az előző garnitúra nyári gumi csinált hasomlót. Autópálya 130-as tempó és másodpercenkét ismétlődő dobogás/morgás -szerű hang, ami nem volt hangos (csak kikapcsolt rádiónál lehetett hallani).
Mindent átnéztünk és a gumi maradt a végére. Miután kicseréltem be is igazolódott a gyanú.


biztos, hogy sebességfüggő, mert ahogy írja a fokozatot/fordulatot, abból totál az jön le, hogy ugyanazon sebességtartományról beszélünk. akkor viszont leginkább a kerékkel lesz csak összefüggésbe.
egy tipp: szerintem valamelyik első kerekedben benne van egy csavar/nagy kavics. nekem a minta közé elfeküdt eccer, eszméletlen volt, hírtelen nem tudtam mi van.
ezenkívül ha acél felniről van szó, akkor a súlyokat nézd meg, nem mozognak-e. illetve a gumi oldalfalát, lehet elszakadt egy szál.


Mint ahogy a kardán is azon a fordulaton forog.
A kardán kereszt (pontosabban a tűgörgők) széthullása okozhat ilyen berezonálást. Meg a középső "gumicsapágyat" is mindenképpen ellenőrizni kell.
Off autónál a kardánkereszt kopása azt eredményezte, hogy bizonyos fordulaton belevert a biztonsági öv felfogató csavarjába. És bizony ilyen dübörgő hangot adott.
Minél előbb menjetek alája, mielőtt..


Hát az a kardánkereszt akkor vagy gyárilag szar vagy extra sokat futott a kocsi mert nem szokott szétesni.Még egy nyomatékos motorra azt mondom oké de egy 20d-nél...




A 330NM nyomatékot azért nem nevezném picsafüstnek A háromliteres benzines sem nagyon tudja ezt hozni.
Ahogy érzed
Mindenesetre amit leírtam az konkrét példa volt. És minden elromolhat, lásd Anubisz kardán esetét (az 60NM több)


Az ám,és mikor alul megrángattuk meg sem mozdult,leszedve meg majd szét esett,volt vagy 1 centi holtjátéka,bizonyos fordulaton meg pont a sebváltóhoz vert fel,aztán a végén mikor már nagyon szar volt,rázta az egész kocsi hátulját,rezonált minden,emelkedőn meg mikor húzta a nyomaték alig lehetett felmenni,annyira rázta az egész kocsit. Jó én eltrehánykodtam,mert nem foglalkoztam vele,mikor még csak susogó hangot adott,aztán pár hónap alatt meg is ölte magát.

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2005

státusz harmas

Újonc

Elismertség: 30% (27 pont) | Hozzászólások: 90

Elküldve: 2011. november 30. szerda, 21:39


szeda írta:
harmas írta:
YELLOW írta:
SP_323i írta:
zcsatari írta: Az autó: e46 320d 2001 (facelift előtti modell)

A jelenség érdekes :
-3. sebességben 1900-2000 között jelentkezik erős dübörgő hang (én úgy érzem hogy az autó alól jön, epicentrumát a könyöklő alá tenném, nagyon hangos)
-4.ben pedig 1200-1300 között van ez az erős dübörgő hang

Mindkét esetben én csak a az adott fordulatszám tartomány körül észlelem de akkor nagyon erőteljes, alatta-fölötte semmi. Valami olyasmihez hasonlítanám mintha huzatot csinálnék az autóban nagy sebességnél és az dübörögne, de ez valahonnan az autó alól jön.

Köszi előre is!

Z.



Látom a kardánt már mondták.
Igaz, hogy csak fordulatszámot írtál, de szerintem az nagyjából az a sebesség is lesz? Nem?! Akkor viszont még a gumikat is érdemes megnézni. Nekem az előző garnitúra nyári gumi csinált hasomlót. Autópálya 130-as tempó és másodpercenkét ismétlődő dobogás/morgás -szerű hang, ami nem volt hangos (csak kikapcsolt rádiónál lehetett hallani).
Mindent átnéztünk és a gumi maradt a végére. Miután kicseréltem be is igazolódott a gyanú.


biztos, hogy sebességfüggő, mert ahogy írja a fokozatot/fordulatot, abból totál az jön le, hogy ugyanazon sebességtartományról beszélünk. akkor viszont leginkább a kerékkel lesz csak összefüggésbe.
egy tipp: szerintem valamelyik első kerekedben benne van egy csavar/nagy kavics. nekem a minta közé elfeküdt eccer, eszméletlen volt, hírtelen nem tudtam mi van.
ezenkívül ha acél felniről van szó, akkor a súlyokat nézd meg, nem mozognak-e. illetve a gumi oldalfalát, lehet elszakadt egy szál.


Mint ahogy a kardán is azon a fordulaton forog.
A kardán kereszt (pontosabban a tűgörgők) széthullása okozhat ilyen berezonálást. Meg a középső "gumicsapágyat" is mindenképpen ellenőrizni kell.
Off autónál a kardánkereszt kopása azt eredményezte, hogy bizonyos fordulaton belevert a biztonsági öv felfogató csavarjába. És bizony ilyen dübörgő hangot adott.
Minél előbb menjetek alája, mielőtt..


Hát az a kardánkereszt akkor vagy gyárilag szar vagy extra sokat futott a kocsi mert nem szokott szétesni.Még egy nyomatékos motorra azt mondom oké de egy 20d-nél...




A 330NM nyomatékot azért nem nevezném picsafüstnek A háromliteres benzines sem nagyon tudja ezt hozni.
Ahogy érzed
Mindenesetre amit leírtam az konkrét példa volt. És minden elromolhat, lásd Anubisz kardán esetét (az 60NM több)



szeda
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2002

státusz szeda

Törzsvendég

Elismertség: 5% (9 pont) | Hozzászólások: 179

Elküldve: 2011. november 30. szerda, 21:15


harmas írta:
YELLOW írta:
SP_323i írta:
zcsatari írta: Az autó: e46 320d 2001 (facelift előtti modell)

A jelenség érdekes :
-3. sebességben 1900-2000 között jelentkezik erős dübörgő hang (én úgy érzem hogy az autó alól jön, epicentrumát a könyöklő alá tenném, nagyon hangos)
-4.ben pedig 1200-1300 között van ez az erős dübörgő hang

Mindkét esetben én csak a az adott fordulatszám tartomány körül észlelem de akkor nagyon erőteljes, alatta-fölötte semmi. Valami olyasmihez hasonlítanám mintha huzatot csinálnék az autóban nagy sebességnél és az dübörögne, de ez valahonnan az autó alól jön.

Köszi előre is!

Z.



Látom a kardánt már mondták.
Igaz, hogy csak fordulatszámot írtál, de szerintem az nagyjából az a sebesség is lesz? Nem?! Akkor viszont még a gumikat is érdemes megnézni. Nekem az előző garnitúra nyári gumi csinált hasomlót. Autópálya 130-as tempó és másodpercenkét ismétlődő dobogás/morgás -szerű hang, ami nem volt hangos (csak kikapcsolt rádiónál lehetett hallani).
Mindent átnéztünk és a gumi maradt a végére. Miután kicseréltem be is igazolódott a gyanú.


biztos, hogy sebességfüggő, mert ahogy írja a fokozatot/fordulatot, abból totál az jön le, hogy ugyanazon sebességtartományról beszélünk. akkor viszont leginkább a kerékkel lesz csak összefüggésbe.
egy tipp: szerintem valamelyik első kerekedben benne van egy csavar/nagy kavics. nekem a minta közé elfeküdt eccer, eszméletlen volt, hírtelen nem tudtam mi van.
ezenkívül ha acél felniről van szó, akkor a súlyokat nézd meg, nem mozognak-e. illetve a gumi oldalfalát, lehet elszakadt egy szál.


Mint ahogy a kardán is azon a fordulaton forog.
A kardán kereszt (pontosabban a tűgörgők) széthullása okozhat ilyen berezonálást. Meg a középső "gumicsapágyat" is mindenképpen ellenőrizni kell.
Off autónál a kardánkereszt kopása azt eredményezte, hogy bizonyos fordulaton belevert a biztonsági öv felfogató csavarjába. És bizony ilyen dübörgő hangot adott.
Minél előbb menjetek alája, mielőtt..


Hát az a kardánkereszt akkor vagy gyárilag szar vagy extra sokat futott a kocsi mert nem szokott szétesni.Még egy nyomatékos motorra azt mondom oké de egy 20d-nél...




Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2011. november 30. szerda, 21:16

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2005

státusz harmas

Újonc

Elismertség: 30% (27 pont) | Hozzászólások: 90

Elküldve: 2011. november 30. szerda, 20:45


YELLOW írta:
SP_323i írta:
zcsatari írta: Az autó: e46 320d 2001 (facelift előtti modell)

A jelenség érdekes :
-3. sebességben 1900-2000 között jelentkezik erős dübörgő hang (én úgy érzem hogy az autó alól jön, epicentrumát a könyöklő alá tenném, nagyon hangos)
-4.ben pedig 1200-1300 között van ez az erős dübörgő hang

Mindkét esetben én csak a az adott fordulatszám tartomány körül észlelem de akkor nagyon erőteljes, alatta-fölötte semmi. Valami olyasmihez hasonlítanám mintha huzatot csinálnék az autóban nagy sebességnél és az dübörögne, de ez valahonnan az autó alól jön.

Köszi előre is!

Z.




Látom a kardánt már mondták.
Igaz, hogy csak fordulatszámot írtál, de szerintem az nagyjából az a sebesség is lesz? Nem?! Akkor viszont még a gumikat is érdemes megnézni. Nekem az előző garnitúra nyári gumi csinált hasomlót. Autópálya 130-as tempó és másodpercenkét ismétlődő dobogás/morgás -szerű hang, ami nem volt hangos (csak kikapcsolt rádiónál lehetett hallani).
Mindent átnéztünk és a gumi maradt a végére. Miután kicseréltem be is igazolódott a gyanú.


biztos, hogy sebességfüggő, mert ahogy írja a fokozatot/fordulatot, abból totál az jön le, hogy ugyanazon sebességtartományról beszélünk. akkor viszont leginkább a kerékkel lesz csak összefüggésbe.
egy tipp: szerintem valamelyik első kerekedben benne van egy csavar/nagy kavics. nekem a minta közé elfeküdt eccer, eszméletlen volt, hírtelen nem tudtam mi van.
ezenkívül ha acél felniről van szó, akkor a súlyokat nézd meg, nem mozognak-e. illetve a gumi oldalfalát, lehet elszakadt egy szál.


Mint ahogy a kardán is azon a fordulaton forog.
A kardán kereszt (pontosabban a tűgörgők) széthullása okozhat ilyen berezonálást. Meg a középső "gumicsapágyat" is mindenképpen ellenőrizni kell.
Off autónál a kardánkereszt kopása azt eredményezte, hogy bizonyos fordulaton belevert a biztonsági öv felfogató csavarjába. És bizony ilyen dübörgő hangot adott.
Minél előbb menjetek alája, mielőtt..


YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15598 pont) | Hozzászólások: 17579

Elküldve: 2011. november 30. szerda, 15:19


SP_323i írta:
zcsatari írta: Az autó: e46 320d 2001 (facelift előtti modell)

A jelenség érdekes :
-3. sebességben 1900-2000 között jelentkezik erős dübörgő hang (én úgy érzem hogy az autó alól jön, epicentrumát a könyöklő alá tenném, nagyon hangos)
-4.ben pedig 1200-1300 között van ez az erős dübörgő hang

Mindkét esetben én csak a az adott fordulatszám tartomány körül észlelem de akkor nagyon erőteljes, alatta-fölötte semmi. Valami olyasmihez hasonlítanám mintha huzatot csinálnék az autóban nagy sebességnél és az dübörögne, de ez valahonnan az autó alól jön.

Köszi előre is!

Z.




Látom a kardánt már mondták.
Igaz, hogy csak fordulatszámot írtál, de szerintem az nagyjából az a sebesség is lesz? Nem?! Akkor viszont még a gumikat is érdemes megnézni. Nekem az előző garnitúra nyári gumi csinált hasomlót. Autópálya 130-as tempó és másodpercenkét ismétlődő dobogás/morgás -szerű hang, ami nem volt hangos (csak kikapcsolt rádiónál lehetett hallani).
Mindent átnéztünk és a gumi maradt a végére. Miután kicseréltem be is igazolódott a gyanú.


biztos, hogy sebességfüggő, mert ahogy írja a fokozatot/fordulatot, abból totál az jön le, hogy ugyanazon sebességtartományról beszélünk. akkor viszont leginkább a kerékkel lesz csak összefüggésbe.
egy tipp: szerintem valamelyik első kerekedben benne van egy csavar/nagy kavics. nekem a minta közé elfeküdt eccer, eszméletlen volt, hírtelen nem tudtam mi van.
ezenkívül ha acél felniről van szó, akkor a súlyokat nézd meg, nem mozognak-e. illetve a gumi oldalfalát, lehet elszakadt egy szál.

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15598 pont) | Hozzászólások: 17579

Elküldve: 2011. november 30. szerda, 15:13


anubisz írta:

Hát az 1-es az nem komoly hiba,az idősebb kocsiknál jellemző,van hogy 2x,3x be kel kuplungolni,hogy betudja tolni az ember. Múltkor vezettem egy Fiat Grande Puntót abba csak 30 ezer volt,de lámpánál nem ment be egyesbe. 2x kellett kuplungot nyomnom,hogy beakadjon,befeszíteni nem akartam. Meg kel nézned,lehet valami csapágyad is a végét járja. Valami szakemberrel nézesd meg,az is alul fogja keresni a hibát, ha nem találja,akkor kezdj el félni,mert megindul a fantáziája,és az súlyos ezrekbe kerül mindig.Kicserélteti a fél váltót, ha nem figyelsz nézd végig mikor keresi a hibát.


ez a dupla kuplung leginkább a rükire jellemző és a GM modelleknél...

SP_323i
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2002

státusz SP_323i

BMWfanatic

Elismertség: 5% (24 pont) | Hozzászólások: 432

Elküldve: 2011. november 30. szerda, 15:12


anubisz írta:
zcsatari írta:
anubisz írta:
zcsatari írta:
anubisz írta:
zcsatari írta: Az autó: e46 320d 2001 (facelift előtti modell)

A jelenség érdekes :
-3. sebességben 1900-2000 között jelentkezik erős dübörgő hang (én úgy érzem hogy az autó alól jön, epicentrumát a könyöklő alá tenném, nagyon hangos)
-4.ben pedig 1200-1300 között van ez az erős dübörgő hang

Mindkét esetben én csak a az adott fordulatszám tartomány körül észlelem de akkor nagyon erőteljes, alatta-fölötte semmi. Valami olyasmihez hasonlítanám mintha huzatot csinálnék az autóban nagy sebességnél és az dübörögne, de ez valahonnan az autó alól jön.

Köszi előre is!

Z.


Te is tudod,erre így senki nem tud tutit mondani. Fel kel emelni,le kel bontani,megrángatni ott alul mindent,nem e a gardán,más nincs nagyon ott,vagy a váltó,bár ha nincs semmi váltás gondod,nem tudom mi lehet.Lehet még valami brittó lemez is el lehet szabadulva,de csak tipp.


Köszönöm gyors válaszod, azért így már van kiindulási pontom, az a baj h nem tudom behatárolni milyen jellegű a hang, nagyon mély dübörgés ennyit tudok és csak azokon a fordulatokon jelentkezik.
A kardánnál a gumi ágy okozhat ilyen jellegű hangot?


Nézd a gardán nagyon csalóka,az is sokszor csak bizonyos fordulatszámon kezd mesélni magáról,és csak bizonyos erőbehatásra,nyomatékra.ha csak simád gurul a kocsi,szinte hangtalan,pedig lehet majd szét esik. Nekem volt ilyen hibám,ott a kép az albumomba. De nem biztos neked az van,csak mondom,de ugye ezt meg kel nézni,nézetni,amíg le nem szakad ott valami,mert nem ok nélkül kiabál ott valami. Bizonyos fordulat tartomány hoz ki sokszor hibát,mert azon a tartományon kezd beremegni,az a dolog ami ezt ott csinálja.
Ha csak azon a tartományon mennél x távolságot,lehet szét is,le is szakadna.Mint a híd ami egy bizonyos rezgéshatáron már leomlik. Tartomány alatt csendbe van,eléri a tartományt szól,utána megint csendbe marad.De mondom,lehet egy egyszerű lelazult burkoló műanyag amiből hiányzik,1,2 rögzítő patent,és a menetszél,a rezonancia megszólaltatja bizonyos fordulaton,de lehet ott komolyabb kopás is valamiben. Váltóval minden rendben,simád jár,kapcsol?


Valamivel komolyabb a hang, szóval szerintem nem burkoló műanyag okozza. Hát néha az egyest nem veszi be olyan könnyen, de amúgy normálisan működik.


Hát az 1-es az nem komoly hiba,az idősebb kocsiknál jellemző,van hogy 2x,3x be kel kuplungolni,hogy betudja tolni az ember. Múltkor vezettem egy Fiat Grande Puntót abba csak 30 ezer volt,de lámpánál nem ment be egyesbe. 2x kellett kuplungot nyomnom,hogy beakadjon,befeszíteni nem akartam. Meg kel nézned,lehet valami csapágyad is a végét járja. Valami szakemberrel nézesd meg,az is alul fogja keresni a hibát, ha nem találja,akkor kezdj el félni,mert megindul a fantáziája,és az súlyos ezrekbe kerül mindig.Kicserélteti a fél váltót, ha nem figyelsz nézd végig mikor keresi a hibát.



Látom a kardánt már mondták.
Igaz, hogy csak fordulatszámot írtál, de szerintem az nagyjából az a sebesség is lesz? Nem?! Akkor viszont még a gumikat is érdemes megnézni. Nekem az előző garnitúra nyári gumi csinált hasomlót. Autópálya 130-as tempó és másodpercenkét ismétlődő dobogás/morgás -szerű hang, ami nem volt hangos (csak kikapcsolt rádiónál lehetett hallani).
Mindent átnéztünk és a gumi maradt a végére. Miután kicseréltem be is igazolódott a gyanú.


anubisz

státusz anubisz

BMWfanatic

Elismertség: 9% (412 pont) | Hozzászólások: 4245

Elküldve: 2011. november 30. szerda, 14:53


zcsatari írta:
anubisz írta:
zcsatari írta:
anubisz írta:
zcsatari írta: Az autó: e46 320d 2001 (facelift előtti modell)

A jelenség érdekes :
-3. sebességben 1900-2000 között jelentkezik erős dübörgő hang (én úgy érzem hogy az autó alól jön, epicentrumát a könyöklő alá tenném, nagyon hangos)
-4.ben pedig 1200-1300 között van ez az erős dübörgő hang

Mindkét esetben én csak a az adott fordulatszám tartomány körül észlelem de akkor nagyon erőteljes, alatta-fölötte semmi. Valami olyasmihez hasonlítanám mintha huzatot csinálnék az autóban nagy sebességnél és az dübörögne, de ez valahonnan az autó alól jön.

Köszi előre is!

Z.


Te is tudod,erre így senki nem tud tutit mondani. Fel kel emelni,le kel bontani,megrángatni ott alul mindent,nem e a gardán,más nincs nagyon ott,vagy a váltó,bár ha nincs semmi váltás gondod,nem tudom mi lehet.Lehet még valami brittó lemez is el lehet szabadulva,de csak tipp.


Köszönöm gyors válaszod, azért így már van kiindulási pontom, az a baj h nem tudom behatárolni milyen jellegű a hang, nagyon mély dübörgés ennyit tudok és csak azokon a fordulatokon jelentkezik.
A kardánnál a gumi ágy okozhat ilyen jellegű hangot?


Nézd a gardán nagyon csalóka,az is sokszor csak bizonyos fordulatszámon kezd mesélni magáról,és csak bizonyos erőbehatásra,nyomatékra.ha csak simád gurul a kocsi,szinte hangtalan,pedig lehet majd szét esik. Nekem volt ilyen hibám,ott a kép az albumomba. De nem biztos neked az van,csak mondom,de ugye ezt meg kel nézni,nézetni,amíg le nem szakad ott valami,mert nem ok nélkül kiabál ott valami. Bizonyos fordulat tartomány hoz ki sokszor hibát,mert azon a tartományon kezd beremegni,az a dolog ami ezt ott csinálja.
Ha csak azon a tartományon mennél x távolságot,lehet szét is,le is szakadna.Mint a híd ami egy bizonyos rezgéshatáron már leomlik. Tartomány alatt csendbe van,eléri a tartományt szól,utána megint csendbe marad.De mondom,lehet egy egyszerű lelazult burkoló műanyag amiből hiányzik,1,2 rögzítő patent,és a menetszél,a rezonancia megszólaltatja bizonyos fordulaton,de lehet ott komolyabb kopás is valamiben. Váltóval minden rendben,simád jár,kapcsol?


Valamivel komolyabb a hang, szóval szerintem nem burkoló műanyag okozza. Hát néha az egyest nem veszi be olyan könnyen, de amúgy normálisan működik.


Hát az 1-es az nem komoly hiba,az idősebb kocsiknál jellemző,van hogy 2x,3x be kel kuplungolni,hogy betudja tolni az ember. Múltkor vezettem egy Fiat Grande Puntót abba csak 30 ezer volt,de lámpánál nem ment be egyesbe. 2x kellett kuplungot nyomnom,hogy beakadjon,befeszíteni nem akartam. Meg kel nézned,lehet valami csapágyad is a végét járja. Valami szakemberrel nézesd meg,az is alul fogja keresni a hibát, ha nem találja,akkor kezdj el félni,mert megindul a fantáziája,és az súlyos ezrekbe kerül mindig.Kicserélteti a fél váltót, ha nem figyelsz nézd végig mikor keresi a hibát.

zcsatari
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2001

státusz zcsatari

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 13

Elküldve: 2011. november 30. szerda, 14:45


anubisz írta:
zcsatari írta:
anubisz írta:
zcsatari írta: Az autó: e46 320d 2001 (facelift előtti modell)

A jelenség érdekes :
-3. sebességben 1900-2000 között jelentkezik erős dübörgő hang (én úgy érzem hogy az autó alól jön, epicentrumát a könyöklő alá tenném, nagyon hangos)
-4.ben pedig 1200-1300 között van ez az erős dübörgő hang

Mindkét esetben én csak a az adott fordulatszám tartomány körül észlelem de akkor nagyon erőteljes, alatta-fölötte semmi. Valami olyasmihez hasonlítanám mintha huzatot csinálnék az autóban nagy sebességnél és az dübörögne, de ez valahonnan az autó alól jön.

Köszi előre is!

Z.


Te is tudod,erre így senki nem tud tutit mondani. Fel kel emelni,le kel bontani,megrángatni ott alul mindent,nem e a gardán,más nincs nagyon ott,vagy a váltó,bár ha nincs semmi váltás gondod,nem tudom mi lehet.Lehet még valami brittó lemez is el lehet szabadulva,de csak tipp.


Köszönöm gyors válaszod, azért így már van kiindulási pontom, az a baj h nem tudom behatárolni milyen jellegű a hang, nagyon mély dübörgés ennyit tudok és csak azokon a fordulatokon jelentkezik.
A kardánnál a gumi ágy okozhat ilyen jellegű hangot?


Nézd a gardán nagyon csalóka,az is sokszor csak bizonyos fordulatszámon kezd mesélni magáról,és csak bizonyos erőbehatásra,nyomatékra.ha csak simád gurul a kocsi,szinte hangtalan,pedig lehet majd szét esik. Nekem volt ilyen hibám,ott a kép az albumomba. De nem biztos neked az van,csak mondom,de ugye ezt meg kel nézni,nézetni,amíg le nem szakad ott valami,mert nem ok nélkül kiabál ott valami. Bizonyos fordulat tartomány hoz ki sokszor hibát,mert azon a tartományon kezd beremegni,az a dolog ami ezt ott csinálja.
Ha csak azon a tartományon mennél x távolságot,lehet szét is,le is szakadna.Mint a híd ami egy bizonyos rezgéshatáron már leomlik. Tartomány alatt csendbe van,eléri a tartományt szól,utána megint csendbe marad.De mondom,lehet egy egyszerű lelazult burkoló műanyag amiből hiányzik,1,2 rögzítő patent,és a menetszél,a rezonancia megszólaltatja bizonyos fordulaton,de lehet ott komolyabb kopás is valamiben. Váltóval minden rendben,simád jár,kapcsol?


Valamivel komolyabb a hang, szóval szerintem nem burkoló műanyag okozza. Hát néha az egyest nem veszi be olyan könnyen, de amúgy normálisan működik.

anubisz

státusz anubisz

BMWfanatic

Elismertség: 9% (412 pont) | Hozzászólások: 4245

Elküldve: 2011. november 30. szerda, 14:25


zcsatari írta:
anubisz írta:
zcsatari írta: Az autó: e46 320d 2001 (facelift előtti modell)

A jelenség érdekes :
-3. sebességben 1900-2000 között jelentkezik erős dübörgő hang (én úgy érzem hogy az autó alól jön, epicentrumát a könyöklő alá tenném, nagyon hangos)
-4.ben pedig 1200-1300 között van ez az erős dübörgő hang

Mindkét esetben én csak a az adott fordulatszám tartomány körül észlelem de akkor nagyon erőteljes, alatta-fölötte semmi. Valami olyasmihez hasonlítanám mintha huzatot csinálnék az autóban nagy sebességnél és az dübörögne, de ez valahonnan az autó alól jön.

Köszi előre is!

Z.


Te is tudod,erre így senki nem tud tutit mondani. Fel kel emelni,le kel bontani,megrángatni ott alul mindent,nem e a gardán,más nincs nagyon ott,vagy a váltó,bár ha nincs semmi váltás gondod,nem tudom mi lehet.Lehet még valami brittó lemez is el lehet szabadulva,de csak tipp.


Köszönöm gyors válaszod, azért így már van kiindulási pontom, az a baj h nem tudom behatárolni milyen jellegű a hang, nagyon mély dübörgés ennyit tudok és csak azokon a fordulatokon jelentkezik.
A kardánnál a gumi ágy okozhat ilyen jellegű hangot?


Nézd a gardán nagyon csalóka,az is sokszor csak bizonyos fordulatszámon kezd mesélni magáról,és csak bizonyos erőbehatásra,nyomatékra.ha csak simád gurul a kocsi,szinte hangtalan,pedig lehet majd szét esik. Nekem volt ilyen hibám,ott a kép az albumomba. De nem biztos neked az van,csak mondom,de ugye ezt meg kel nézni,nézetni,amíg le nem szakad ott valami,mert nem ok nélkül kiabál ott valami. Bizonyos fordulat tartomány hoz ki sokszor hibát,mert azon a tartományon kezd beremegni,az a dolog ami ezt ott csinálja.
Ha csak azon a tartományon mennél x távolságot,lehet szét is,le is szakadna.Mint a híd ami egy bizonyos rezgéshatáron már leomlik. Tartomány alatt csendbe van,eléri a tartományt szól,utána megint csendbe marad.De mondom,lehet egy egyszerű lelazult burkoló műanyag amiből hiányzik,1,2 rögzítő patent,és a menetszél,a rezonancia megszólaltatja bizonyos fordulaton,de lehet ott komolyabb kopás is valamiben. Váltóval minden rendben,simád jár,kapcsol?

« előző12következő »