Keresőkifejezés: Kapcsolat:
Összesen 3743 találat


valter320d Elküldve: 2011-11-21 23:46 Szívócsonk-pillangószelep

kempelen írta:
valter320d írta:
Hello hello kérdésem az lenne hol vetted a vakdugókat és mennyiért? elöre is köszi az infót!



http://swirlflaps.co.uk/

Lehet már rendelni tőlük EU-n belül nyugodtan és küldik is most már ide is.

(de látom neked facelift elötti modell van, abban nincs ilyen dili-szelep)




Jaj de király Köszönöm

PG_Junior Elküldve: 2011-11-21 20:34 Turbo

És ha ledugózom, akkor minek kell történnie? A vákuumcsöveket már kicseréltem az összeset, a vákuum mérés még esetleg lehet, de ilyen mérőt honnan szedek???
Ahogy néztem, a turbó jól be van építve, úgyhogy azt remek lesz majd tisztítani... :(

Köszönöm a segítséget.


ute107 írta:
PG_Junior írta: Sziasztok!

Korábban már írtam a problémámról részletesen. Az a problémám, hogy valamikor szépen, egyenletesen megy az autó, de előfordul, hogy darabosan húz. 2000-es fordulat körül szépen megindul az autó, aztán ahogy átlépi egy kicsivel, elfogy az erő. Diagra volt szerencsém feltenni, a turbóra nem jelzett hibát, úgyhogy valami a vácuum, EGR körül lehet, bár az EGR kb. 1,5 - 2 hete tisztítva lett - ekkor vettem észre, hogy a turbó-n nem volt fent jól a turbócső, esetleg a geometriát ez boríthatta?! - igazából változást nem nagyon veszek észre. Az összes vácuum csövem cserélve lett ezért az sem okozhat gondot. Azt is észre vettem, hogy az alapjáratom ingadozik... egyszer 800 köröl van, aztán felugrik 1000-re, majd vissza. Fogyasztásmérőm 1-2-3-as fokozatban ha odalépek mindig kimegy 20 l-ig, ezért a légtömegmérő hibára nem gondolok, de hát ki tudja, bármi megeshet. A diag. azt mutatta, hogy az optimális levegőbeáramlás helyett nekem a duplája van. Ezt lenne jó kideríteni miért??
Mivel elég sok lehetőség van, nem szeretnék mindenből újat venni, ezért kérném valaki segítségét. Szükségem lenne egy EGR szelepre, egy légtömegmérőre, 2 db vácuum szelepre és egy vácuum tartályra, hogy ki tudjam próbálni - így kizárva a hibalehetőséget. Akinek van esetleg bontott, vagy felesleg, aki kölcsön tudná adni egy próba erejéig (Fejér megye és Somogy megye lenne jó), nagyon megköszönném. Természetesen ha megvan a hiba oka, és jó a kipróbált cucc, amennyiben eladó, meg is venném.


Akinek nem egyértelmű, a vácuum szelepről és tartályról mellékeltem képet.

Itt: http://kepfeltoltes.hu/111121/...es.hu_.png

Nagyon köszönöm a segítséget, lehet nyugodtan priviben is írni, mert azt előbb látom.

Üdv,
PG


Na leírom mit hogy csinálj.
2000 évjáratú az autód. Szóval facelift előtti. Dugózd le az EGR szelepet még az EGR hűtő előtt. Nem lesz hibakódod, mivel nincs még ilyen visszajelző a kocsidba. Nálam sincs.
EGR hiba így már kilőve.

Ellenőrizd a vákumcsöveket, én ki is cseréltem őket mert a gyári elöregedik 10 év alatt.
Következő lépés meg kell mérni egy vákummérővel, hogy a kocsid elő állítja-e a 0,6-os vákumot. Értelemszerűn az érkező vákumcsöveknél. Majd a vákumszelepek kivezetésénél is ellenőrizni kell a vákumot, hogy ott is meg van-e a 0,6. Utóbbit úgy tudod, hogy adni kell neki 12 V-t és alapból előállítja a 0.6 vákumot.

Ezt a vákumellenőrzést a BMW Divinyi József mondta nekem.
Ne csak az EGR-t tisztíts meg, hanem a szivósor hátsó részénél lévő turbo nyomás érzékelőt.

A még mindig nem javult meg a gép, akkor pedig turbo, katalizátor leszed és kipucol...

Ennyi az egész... GYEREKJÁTÉK!
:iszunkra:

Ja és még, ha okosítani akarsz, kösd ki a kartergázt is.... :kiraly:








ute107 Elküldve: 2011-11-21 20:05 Turbo

PG_Junior írta: Sziasztok!

Korábban már írtam a problémámról részletesen. Az a problémám, hogy valamikor szépen, egyenletesen megy az autó, de előfordul, hogy darabosan húz. 2000-es fordulat körül szépen megindul az autó, aztán ahogy átlépi egy kicsivel, elfogy az erő. Diagra volt szerencsém feltenni, a turbóra nem jelzett hibát, úgyhogy valami a vácuum, EGR körül lehet, bár az EGR kb. 1,5 - 2 hete tisztítva lett - ekkor vettem észre, hogy a turbó-n nem volt fent jól a turbócső, esetleg a geometriát ez boríthatta?! - igazából változást nem nagyon veszek észre. Az összes vácuum csövem cserélve lett ezért az sem okozhat gondot. Azt is észre vettem, hogy az alapjáratom ingadozik... egyszer 800 köröl van, aztán felugrik 1000-re, majd vissza. Fogyasztásmérőm 1-2-3-as fokozatban ha odalépek mindig kimegy 20 l-ig, ezért a légtömegmérő hibára nem gondolok, de hát ki tudja, bármi megeshet. A diag. azt mutatta, hogy az optimális levegőbeáramlás helyett nekem a duplája van. Ezt lenne jó kideríteni miért??
Mivel elég sok lehetőség van, nem szeretnék mindenből újat venni, ezért kérném valaki segítségét. Szükségem lenne egy EGR szelepre, egy légtömegmérőre, 2 db vácuum szelepre és egy vácuum tartályra, hogy ki tudjam próbálni - így kizárva a hibalehetőséget. Akinek van esetleg bontott, vagy felesleg, aki kölcsön tudná adni egy próba erejéig (Fejér megye és Somogy megye lenne jó), nagyon megköszönném. Természetesen ha megvan a hiba oka, és jó a kipróbált cucc, amennyiben eladó, meg is venném.


Akinek nem egyértelmű, a vácuum szelepről és tartályról mellékeltem képet.

Itt: http://kepfeltoltes.hu/111121/...es.hu_.png

Nagyon köszönöm a segítséget, lehet nyugodtan priviben is írni, mert azt előbb látom.

Üdv,
PG


Na leírom mit hogy csinálj.
2000 évjáratú az autód. Szóval facelift előtti. Dugózd le az EGR szelepet még az EGR hűtő előtt. Nem lesz hibakódod, mivel nincs még ilyen visszajelző a kocsidba. Nálam sincs.
EGR hiba így már kilőve.

Ellenőrizd a vákumcsöveket, én ki is cseréltem őket mert a gyári elöregedik 10 év alatt.
Következő lépés meg kell mérni egy vákummérővel, hogy a kocsid elő állítja-e a 0,6-os vákumot. Értelemszerűn az érkező vákumcsöveknél. Majd a vákumszelepek kivezetésénél is ellenőrizni kell a vákumot, hogy ott is meg van-e a 0,6. Utóbbit úgy tudod, hogy adni kell neki 12 V-t és alapból előállítja a 0.6 vákumot.

Ezt a vákumellenőrzést a BMW Divinyi József mondta nekem.
Ne csak az EGR-t tisztíts meg, hanem a szivósor hátsó részénél lévő turbo nyomás érzékelőt.

A még mindig nem javult meg a gép, akkor pedig turbo, katalizátor leszed és kipucol...

Ennyi az egész... GYEREKJÁTÉK!
:iszunkra:

Ja és még, ha okosítani akarsz, kösd ki a kartergázt is.... :kiraly:






Hori Elküldve: 2011-11-20 15:21 Kasza mester 0670-5799225

jokerface írta: e46 320d sedan facelifthez nincs ilyen fekete bör,combtámaszos ülés garnitúra eladásra?
Memo nem lényeg. Jó lenne a verdámba.






Sajnos nincs, várólista van rá

jokerface Elküldve: 2011-11-19 12:40 Kasza mester 0670-5799225

e46 320d sedan facelifthez nincs ilyen fekete bör,combtámaszos ülés garnitúra eladásra?
Memo nem lényeg. Jó lenne a verdámba.


YELLOW Elküldve: 2011-11-18 19:13 Karosszéria (javítás?)

YELLOW írta: háj!

bárki aki tud válaszóljon. évjárattól függetlenül.
arra lennék kiváncsi, hogy kinek milyen évjáratú az autója, és valahol jelentkezett-e már a kasztnin rozsda? (sárvédőív, küszöb, stb bárhol.)
kiváncsi vagyok mennyire rohadósak ezek a kasztnik. én elég ritkán mosom, esőben is ritkán használom, jó lenne felmérni a helyzetet. kinek milyen tapasztalata van? esetleg amikor autót nézett, a kereskedőknél mik voltak?


privátban is lehet írni, nem adom tovább.
komolyan érdekelne. van akinek tudom, hogy néz ki... de úgy átlagban érdekelne. mert furcsállom, hogy az miért néz ki úgy, főleg, hogy sérülésmentes. emlékszem valaki írta itt a sárvédőt (nevet is tudok, de nem írom, mert nem azért érdekel), hogy neki ott rozsdafoltos volt. igaz eddig facelift előttieken láttam gondot.

kempelen Elküldve: 2011-11-18 06:48 Szívócsonk-pillangószelep

valter320d írta:
Hello hello kérdésem az lenne hol vetted a vakdugókat és mennyiért? elöre is köszi az infót!



http://swirlflaps.co.uk/

Lehet már rendelni tőlük EU-n belül nyugodtan és küldik is most már ide is.

(de látom neked facelift elötti modell van, abban nincs ilyen dili-szelep)


Robinson Elküldve: 2011-11-15 23:02 Társalgó

JANI77 írta: Sziasztok! segítségre lenne szükségem. E 46 330 cd facelift elejéhez kellenének lámpák és komplett mosó.. ötlet?? köszönöm!


Ebben kasza biztosan tud segíteni!

JANI77 Elküldve: 2011-11-15 22:40 Társalgó

Sziasztok! segítségre lenne szükségem. E 46 330 cd facelift elejéhez kellenének lámpák és komplett mosó.. ötlet?? köszönöm!

YELLOW Elküldve: 2011-11-12 14:37 Teligumiszett

matya80 írta: Az király! Azt is tudod, hogy miért? Megoldásként marad a 16-os?
köszi előre is!


mert az első fék nagyobb. a facelift előttire még felmegy a 15-ös, de a facelift-esre már nem.