Keresőkifejezés: Kapcsolat:
Összesen 3743 találat


YELLOW Elküldve: 2011-11-08 14:08 lámpa

jons írta: Általában nem bízok az ilyesmiben, csak mégis megkérdezem, mert tetszik, amióta Beronál láttam valami ilyesmit:
http://racing-bazar.hu/alkatre...u_gyarilag

Mennyire lehet ez megbízható? Van rá esély, hogy nem jelez hibát a computernek a lámpáról?
Esetleg a lámpamodult DIS-sel hozzáillesztve (retrofit) a kocsihoz jó lehet?


ezek a LED-es hátsók elég sok embernek ki szoktak égni, és akkor elég nehéz cserélni őket. az én véleményem, hoyg egyáltalán nem tetszik. mondjuk a facelift előtti hátsó gyáriba sem. a facelift-esé olyan szép csíkban világít a csomi ajtós rész is.

Robinson Elküldve: 2011-11-07 13:04 DSC

ute107 írta:
Robinson írta: Jó, mondjuk ebben volt egy faceliftes féltengely berakás is, az olajcsere elenyésző időt vett igénybe, plusz zárszerkezet csere, és azt is javítani kellett, hogy sikerült a kormányművem ricnijeit kisimítanom mikor megpróbáltam segíteni az oszlop visszahelyezésében :D (Na, azzal elég komolyat szoptak a srácok)



A DSC-hez kell a faceliftes féltengely vagy az más okból került bele a gépezetbe?!


Mindenki azt mondja, és így tudja, hogy a váltáskor keletkező puffogást a hátsó tengely felől csak a diffiszilent okozhatja. Ezzel a cserével bizonyította be Miki, hogy márpedig a 10 éves féltengely holtjátéka is puffogást okoz. Mindenki hülyének nézett, mikor Miklós eme elméletét előadtam, és lám, mégis igaza lett, azóta nem puffog a verda ha váltok :):orokhala::kiraly:

ute107 Elküldve: 2011-11-07 12:40 DSC

Robinson írta: Jó, mondjuk ebben volt egy faceliftes féltengely berakás is, az olajcsere elenyésző időt vett igénybe, plusz zárszerkezet csere, és azt is javítani kellett, hogy sikerült a kormányművem ricnijeit kisimítanom mikor megpróbáltam segíteni az oszlop visszahelyezésében :D (Na, azzal elég komolyat szoptak a srácok)



A DSC-hez kell a faceliftes féltengely vagy az más okból került bele a gépezetbe?!

YELLOW Elküldve: 2011-11-07 07:40 DSC

Robinson írta:
YELLOW írta: ha már ennyire téma:

nekem is MK60-as DSC III van.
viszont DSC I és II-t még nem láttam írva sehol. van egyáltalán? mik a különbségek?
IK írta, hogy neki is DSC III van és neki sem facelift-es. azért coupe-nál kasztniban később volt váltás, de belsőleg ugyanakkor, ha jól tudom. a Coupe 2004-ben lett facelift-es.
Miki ennyire macerás beüzemelni, hogy többet nem vállalsz?


A komplett DSC tömböt cserélni kell, csövekkel, ABS jeladókkal (bár ez azt hiszem csak azért volt szükséges, mert az enyém ASC-s volt, és annak mások a jeladói), kábelezéssel, fékrendszer légtelenítésével stb. Elmondva nem tűnhet soknak, de az enyémben az ASC csere DSC-re 19 órát vett igénybe. Jó, mondjuk ebben volt egy faceliftes féltengely berakás is, az olajcsere elenyésző időt vett igénybe, plusz zárszerkezet csere, és azt is javítani kellett, hogy sikerült a kormányművem ricnijeit kisimítanom mikor megpróbáltam segíteni az oszlop visszahelyezésében :D (Na, azzal elég komolyat szoptak a srácok)


hát azt meg, hogy? nem bírsz az erőddel? :fetreng:
és amúgy érzel valami változást az ASC-hez képest? vagy még nem nézted? majd ha leesik a hó számolj be róla.

Robinson Elküldve: 2011-11-06 22:54 DSC

YELLOW írta: ha már ennyire téma:

nekem is MK60-as DSC III van.
viszont DSC I és II-t még nem láttam írva sehol. van egyáltalán? mik a különbségek?
IK írta, hogy neki is DSC III van és neki sem facelift-es. azért coupe-nál kasztniban később volt váltás, de belsőleg ugyanakkor, ha jól tudom. a Coupe 2004-ben lett facelift-es.
Miki ennyire macerás beüzemelni, hogy többet nem vállalsz?


A komplett DSC tömböt cserélni kell, csövekkel, ABS jeladókkal (bár ez azt hiszem csak azért volt szükséges, mert az enyém ASC-s volt, és annak mások a jeladói), kábelezéssel, fékrendszer légtelenítésével stb. Elmondva nem tűnhet soknak, de az enyémben az ASC csere DSC-re 19 órát vett igénybe. Jó, mondjuk ebben volt egy faceliftes féltengely berakás is, az olajcsere elenyésző időt vett igénybe, plusz zárszerkezet csere, és azt is javítani kellett, hogy sikerült a kormányművem ricnijeit kisimítanom mikor megpróbáltam segíteni az oszlop visszahelyezésében :D (Na, azzal elég komolyat szoptak a srácok)

YELLOW Elküldve: 2011-11-06 21:50 DSC

ha már ennyire téma:

nekem is MK60-as DSC III van.
viszont DSC I és II-t még nem láttam írva sehol. van egyáltalán? mik a különbségek?
IK írta, hogy neki is DSC III van és neki sem facelift-es. azért coupe-nál kasztniban később volt váltás, de belsőleg ugyanakkor, ha jól tudom. a Coupe 2004-ben lett facelift-es.
Miki ennyire macerás beüzemelni, hogy többet nem vállalsz?

InsectKiller Elküldve: 2011-11-06 21:47 Kasza mester 0670-5799225

bmw320d4 írta:
InsectKiller írta:
bmw320d4 írta:
Bero írta:
InsectKiller írta:
Robinson írta: Ezúton is köszönöm Kaszának a koplett DSC rendszert aminek minden eleme kifogástalanul működik:
dsc tömb madzaggal, tartóval együtt; szögérzékelő csatival, madzaggal és tartóval; oldalgyorsulás érzékelő, madzaggal, csavarokkal, anyával; főfékmunkahenger nyomásszenzorral, csatival, fékolajtartállyal; 2 db vastag fékcső ami a főfékmunkahengertől megy a dsc tömbhöz; 4 abs jeladó

Ilyen komplett rendszert, ilyen áron hibátlan állapotban máshonnan nem tudtam volna összeszedni! (Nagyon fontos, hogy minden csavar meglegyen, mert speciális formájúak)

Neki, és bmw320d4 kivételes tehetségének köszönhetően lett az autóm Magyarország (és valószínüleg Európa) második DSC-vel szerelt facelift előtti E46-os BMW-je! :) :kiraly:



Erre reagáltam én pár hsz-el ezelőtt. Mivel Robinson írta, h 2.DSCIII-as facelift előtti bmw-je Európában. Én meg jöttem, h az enyém is facelift előtti, és már gyárilag DCSIII. Röviden...


Ja,akkor csak lemaradtam :D Így már értem,köszi :kiraly:


A robinsoné DSC MK60, aminek sokkal fejlettebb szoftvere van mint az 5.7-es DSC III-nak.



És az enyémet lehet fejleszteni?


Mindent lehet, de nekem ez volt az utolsó :evil:



Ja hát ha nagyon sok átalakítással jár, akkor mind1, azt gondoltam, h 1 program átírás és kész. Nekem tudod amúgy is a lámpamodulomat kellene tanítgatni, az volna a lényeg!

bmw320d4 Elküldve: 2011-11-06 21:23 Kasza mester 0670-5799225

InsectKiller írta:
bmw320d4 írta:
Bero írta:
InsectKiller írta:
Robinson írta: Ezúton is köszönöm Kaszának a koplett DSC rendszert aminek minden eleme kifogástalanul működik:
dsc tömb madzaggal, tartóval együtt; szögérzékelő csatival, madzaggal és tartóval; oldalgyorsulás érzékelő, madzaggal, csavarokkal, anyával; főfékmunkahenger nyomásszenzorral, csatival, fékolajtartállyal; 2 db vastag fékcső ami a főfékmunkahengertől megy a dsc tömbhöz; 4 abs jeladó

Ilyen komplett rendszert, ilyen áron hibátlan állapotban máshonnan nem tudtam volna összeszedni! (Nagyon fontos, hogy minden csavar meglegyen, mert speciális formájúak)

Neki, és bmw320d4 kivételes tehetségének köszönhetően lett az autóm Magyarország (és valószínüleg Európa) második DSC-vel szerelt facelift előtti E46-os BMW-je! :) :kiraly:



Erre reagáltam én pár hsz-el ezelőtt. Mivel Robinson írta, h 2.DSCIII-as facelift előtti bmw-je Európában. Én meg jöttem, h az enyém is facelift előtti, és már gyárilag DCSIII. Röviden...


Ja,akkor csak lemaradtam :D Így már értem,köszi :kiraly:


A robinsoné DSC MK60, aminek sokkal fejlettebb szoftvere van mint az 5.7-es DSC III-nak.



És az enyémet lehet fejleszteni?


Mindent lehet, de nekem ez volt az utolsó :evil:

InsectKiller Elküldve: 2011-11-06 21:19 Kasza mester 0670-5799225

bmw320d4 írta:
Bero írta:
InsectKiller írta:
Robinson írta: Ezúton is köszönöm Kaszának a koplett DSC rendszert aminek minden eleme kifogástalanul működik:
dsc tömb madzaggal, tartóval együtt; szögérzékelő csatival, madzaggal és tartóval; oldalgyorsulás érzékelő, madzaggal, csavarokkal, anyával; főfékmunkahenger nyomásszenzorral, csatival, fékolajtartállyal; 2 db vastag fékcső ami a főfékmunkahengertől megy a dsc tömbhöz; 4 abs jeladó

Ilyen komplett rendszert, ilyen áron hibátlan állapotban máshonnan nem tudtam volna összeszedni! (Nagyon fontos, hogy minden csavar meglegyen, mert speciális formájúak)

Neki, és bmw320d4 kivételes tehetségének köszönhetően lett az autóm Magyarország (és valószínüleg Európa) második DSC-vel szerelt facelift előtti E46-os BMW-je! :) :kiraly:



Erre reagáltam én pár hsz-el ezelőtt. Mivel Robinson írta, h 2.DSCIII-as facelift előtti bmw-je Európában. Én meg jöttem, h az enyém is facelift előtti, és már gyárilag DCSIII. Röviden...


Ja,akkor csak lemaradtam :D Így már értem,köszi :kiraly:


A robinsoné DSC MK60, aminek sokkal fejlettebb szoftvere van mint az 5.7-es DSC III-nak.



És az enyémet lehet fejleszteni?

bmw320d4 Elküldve: 2011-11-06 21:03 Kasza mester 0670-5799225

Bero írta:
InsectKiller írta:
Robinson írta: Ezúton is köszönöm Kaszának a koplett DSC rendszert aminek minden eleme kifogástalanul működik:
dsc tömb madzaggal, tartóval együtt; szögérzékelő csatival, madzaggal és tartóval; oldalgyorsulás érzékelő, madzaggal, csavarokkal, anyával; főfékmunkahenger nyomásszenzorral, csatival, fékolajtartállyal; 2 db vastag fékcső ami a főfékmunkahengertől megy a dsc tömbhöz; 4 abs jeladó

Ilyen komplett rendszert, ilyen áron hibátlan állapotban máshonnan nem tudtam volna összeszedni! (Nagyon fontos, hogy minden csavar meglegyen, mert speciális formájúak)

Neki, és bmw320d4 kivételes tehetségének köszönhetően lett az autóm Magyarország (és valószínüleg Európa) második DSC-vel szerelt facelift előtti E46-os BMW-je! :) :kiraly:



Erre reagáltam én pár hsz-el ezelőtt. Mivel Robinson írta, h 2.DSCIII-as facelift előtti bmw-je Európában. Én meg jöttem, h az enyém is facelift előtti, és már gyárilag DCSIII. Röviden...


Ja,akkor csak lemaradtam :D Így már értem,köszi :kiraly:


A robinsoné DSC MK60, aminek sokkal fejlettebb szoftvere van mint az 5.7-es DSC III-nak.