Keresőkifejezés: Kapcsolat:
Összesen 3743 találat


YELLOW Elküldve: 2017-02-05 09:50 Megvegyem? Vegyek ilyet?

Vinbalazs írta: Sziasztok!

E46 sedan vásárlásán töröm a fejemet az utóbbi pár hétben. Nagyon megtetszett ez a forma, hogy még ennyi idősen sem öregszik még, plusz a vezetési élményről is hallottam már...
A DPF-es 2.0 TDI Passat CC-t néha már sajnálom 2-3 km-re beindítgatni, szóval az E46 lenne olyan városban szaladgálós, a VW meg hosszabb utakra.
Csak 316-okat nézegettem, facelift után. Ugye 2 motorral hírdetik őket (1596, 1796 cm3) fogyasztás szempontjából itt a városban mire lehet számítani? Az a 200ccm3 különbség számít valamennyit a fogyasztásban vagy elenyésző? "Kiforrottság" szempontjából melyiket érdemesebb választani?

Előre is köszönöm a válaszokat!


E46 facelift után az E90 van ;) értem én facelift-eset.
amire neked kellene autó arra jó a Toyota Prius, vagy egy 1-es Swift.
az 1.6-os N40 motorkód Vanos-os, az 1.8 meg N42 Vanos+Valvetronic.
szerintem N40-el több a gond, és nem fogyaszt kevesebbet. láncugrás mindkettőnél lehet, számolnak be róla. olajfogyasztásról is terjengenek rém mesék. valvetronic-nál lehet gond azzal is.
jobban járnál egy M43-as motoros autóval, FL előttről. vagy FL-esből is van elvétve pár példány, amiben az M43 motor van.
illetve valahogy úgy érzem, hogy ami összeget szánsz rá, abból csak lepukkant, roncsot fogsz venni.

Vinbalazs Elküldve: 2017-02-04 22:49 Megvegyem? Vegyek ilyet?

Sziasztok!

E46 sedan vásárlásán töröm a fejemet az utóbbi pár hétben. Nagyon megtetszett ez a forma, hogy még ennyi idősen sem öregszik még, plusz a vezetési élményről is hallottam már...
A DPF-es 2.0 TDI Passat CC-t néha már sajnálom 2-3 km-re beindítgatni, szóval az E46 lenne olyan városban szaladgálós, a VW meg hosszabb utakra.
Csak 316-okat nézegettem, facelift után. Ugye 2 motorral hírdetik őket (1596, 1796 cm3) fogyasztás szempontjából itt a városban mire lehet számítani? Az a 200ccm3 különbség számít valamennyit a fogyasztásban vagy elenyésző? "Kiforrottság" szempontjából melyiket érdemesebb választani?

Előre is köszönöm a válaszokat!

Gabesz1701 Elküldve: 2017-02-04 13:57 Megvegyem? Vegyek ilyet?

trafordo27 írta:
notoriusbg írta:
MattM325 írta:
notoriusbg írta:
MattM325 írta:
Gabesz1701 írta: Sziasztok!

Még nem írtam a fórumba de szoktam olvasgatni.
Most viszont egy kis segítséget szeretnék kérni, mert pár hónap múlva le szeretném cserélni az autót.
A rászánt keret az 3M - 3.5M FT
E90 330i, esetleg 325i jöhet szóba.
Illetve nagyon tetszik az E60, ott is 530i vagy 525i.
Az E60-ból mennyire jó 530-nek a facelift előtti változata? Ami még a 231 lovas motorral van szerelve (tehát ilyen 2004 körüli)? Vagy inkább a 258 lovasat éri meg megvenni ami 2006-2007-es?
Illetve az 525 az mennyire dinamikus ahhoz a nagy kasztnihoz.
Dízel nem jön szóba, pedig szemezgettem vele, de reggelente keveset megyek.
Kb 5 percre van a meló, és szerintem az nem szeretné, hogy mindig hidegen van járatva.



Régen egy E36 325i-m volt, most pedig egy E46 318i.
Valami tanácsotok van esetleg, hogy a fenti keretösszegben merre induljak el?
Inkább 30i-t szertnék mint 25-öst, de attól függ melyikből lehet szépet kapni.
A fogyasztás nem számít.. nem azért veszem.
Bár a szervizköltség azért fontos szempont.

Jah és manuál vagy autómata? Én manuál párti voltam, de meggyőzhető vagyok :)

Előre is köszi, ha segítetek.



A fő különbség mégis a fogyasztásban van. A 30i-nél módosították a dugattyúgyűrűket, ezáltal már nem zabálja az olajat ész nélkül. Automata váltó is vállalható, nekem nem ez lenne a fő szempont a vásárlásnál, ezeknél a motoroknál bőven élvezhető kategória ez is.




Csak megerősítésképpen - az én autómban lévő motorban most elvileg kb. 130e km van (ebből az utsó 30e-et tettem bele én) és két olajcsere között (8-10e km) max 1 deci olaj ha elfogy belőle, de inkább semmi. :D Van ilyen is. De nyilván az a lényeg, hogy jól karbantartott példány legyen. Én amúgy 231 lovas 30i-re gyúrnék a helyedben, ahhoz a kasztnihoz kell az a plusz nyomaték a 25i-hez képest, de szerintem a 258 lóhoz képest hiányzó teljesítményt bőven kompenzálja, hogy ez elvileg kevésbé problémás motor. Azt persze nem tudom, hogy a motoron kívül van-e más előnye esetleg a facelift-es modellnek a 2004 körülihez képest... :roll:


N-es motorról volt szó. A tiéd tényleg egyedi eset, az M54-ek kivétel nélkül olajzabálós motorok.



Akkor ezek szerint mégsem teljesen kivétel nélkül... :wink: M54-ről is volt ám itt szó, de fogtam, te N-esről beszéltél - így viszont akkor nem tudlak megerősíteni :mrgreen:


Nekem volt szerencsém ismerősök 330i ill. 530i autóiban is utazni, de messze jobban ment a 330i. Az 5-ösnek nagy a kasznija és dögnehéz.:wink:



Én is egyre jobban az E90 330i felé hajlok.. remélhetőleg fogok találni valami szép állapotban lévőt. Egyébként az az érdekes, hogy az E60-nak elvileg 1500 kg körül van a saját tömege, az E90-nek pedig 1525 kg. Azt hittem nagyobb a különbség.

ogre320 Elküldve: 2017-02-03 15:42 Megvegyem? Vegyek ilyet?

MattM325 írta:
notoriusbg írta:
MattM325 írta:
Gabesz1701 írta: Sziasztok!

Még nem írtam a fórumba de szoktam olvasgatni.
Most viszont egy kis segítséget szeretnék kérni, mert pár hónap múlva le szeretném cserélni az autót.
A rászánt keret az 3M - 3.5M FT
E90 330i, esetleg 325i jöhet szóba.
Illetve nagyon tetszik az E60, ott is 530i vagy 525i.
Az E60-ból mennyire jó 530-nek a facelift előtti változata? Ami még a 231 lovas motorral van szerelve (tehát ilyen 2004 körüli)? Vagy inkább a 258 lovasat éri meg megvenni ami 2006-2007-es?
Illetve az 525 az mennyire dinamikus ahhoz a nagy kasztnihoz.
Dízel nem jön szóba, pedig szemezgettem vele, de reggelente keveset megyek.
Kb 5 percre van a meló, és szerintem az nem szeretné, hogy mindig hidegen van járatva.



Régen egy E36 325i-m volt, most pedig egy E46 318i.
Valami tanácsotok van esetleg, hogy a fenti keretösszegben merre induljak el?
Inkább 30i-t szertnék mint 25-öst, de attól függ melyikből lehet szépet kapni.
A fogyasztás nem számít.. nem azért veszem.
Bár a szervizköltség azért fontos szempont.

Jah és manuál vagy autómata? Én manuál párti voltam, de meggyőzhető vagyok :)

Előre is köszi, ha segítetek.



A fő különbség mégis a fogyasztásban van. A 30i-nél módosították a dugattyúgyűrűket, ezáltal már nem zabálja az olajat ész nélkül. Automata váltó is vállalható, nekem nem ez lenne a fő szempont a vásárlásnál, ezeknél a motoroknál bőven élvezhető kategória ez is.




Csak megerősítésképpen - az én autómban lévő motorban most elvileg kb. 130e km van (ebből az utsó 30e-et tettem bele én) és két olajcsere között (8-10e km) max 1 deci olaj ha elfogy belőle, de inkább semmi. :D Van ilyen is. De nyilván az a lényeg, hogy jól karbantartott példány legyen. Én amúgy 231 lovas 30i-re gyúrnék a helyedben, ahhoz a kasztnihoz kell az a plusz nyomaték a 25i-hez képest, de szerintem a 258 lóhoz képest hiányzó teljesítményt bőven kompenzálja, hogy ez elvileg kevésbé problémás motor. Azt persze nem tudom, hogy a motoron kívül van-e más előnye esetleg a facelift-es modellnek a 2004 körülihez képest... :roll:


N-es motorról volt szó. A tiéd tényleg egyedi eset, az M54-ek kivétel nélkül olajzabálós motorok.


Az enyém 6 decit evett meg 5000km alatt 5w30-as totalból, amit nem tartok vészesen soknak, tekintve, hogy pár csepp van alatta a betonon is, de nem számottevő. A német tulaj 10w40 liqui mollyt használt, de sajnos 25 ezrenként cserélték csak, úgyhogy mosós ciklusokon vagyok, szépen jött is ki a retek belőle, már 5 ezer után elég mocskos volt a szűrő, az olaj meg már 100km után kezdett színeződni, most kipróbálom szintén 5000km erejéig a 10w40-et. Kiváncsi leszek melyik tetszik neki jobban, egyenlőre az a tapasztalat, hogy a 10w40-el csendesebben jár melegen, viszont hidegen kicsit zakatolósabban indul, talán az 5w40 lesz az arany középút. :D

trafordo27 Elküldve: 2017-02-03 15:36 Megvegyem? Vegyek ilyet?

notoriusbg írta:
MattM325 írta:
notoriusbg írta:
MattM325 írta:
Gabesz1701 írta: Sziasztok!

Még nem írtam a fórumba de szoktam olvasgatni.
Most viszont egy kis segítséget szeretnék kérni, mert pár hónap múlva le szeretném cserélni az autót.
A rászánt keret az 3M - 3.5M FT
E90 330i, esetleg 325i jöhet szóba.
Illetve nagyon tetszik az E60, ott is 530i vagy 525i.
Az E60-ból mennyire jó 530-nek a facelift előtti változata? Ami még a 231 lovas motorral van szerelve (tehát ilyen 2004 körüli)? Vagy inkább a 258 lovasat éri meg megvenni ami 2006-2007-es?
Illetve az 525 az mennyire dinamikus ahhoz a nagy kasztnihoz.
Dízel nem jön szóba, pedig szemezgettem vele, de reggelente keveset megyek.
Kb 5 percre van a meló, és szerintem az nem szeretné, hogy mindig hidegen van járatva.



Régen egy E36 325i-m volt, most pedig egy E46 318i.
Valami tanácsotok van esetleg, hogy a fenti keretösszegben merre induljak el?
Inkább 30i-t szertnék mint 25-öst, de attól függ melyikből lehet szépet kapni.
A fogyasztás nem számít.. nem azért veszem.
Bár a szervizköltség azért fontos szempont.

Jah és manuál vagy autómata? Én manuál párti voltam, de meggyőzhető vagyok :)

Előre is köszi, ha segítetek.



A fő különbség mégis a fogyasztásban van. A 30i-nél módosították a dugattyúgyűrűket, ezáltal már nem zabálja az olajat ész nélkül. Automata váltó is vállalható, nekem nem ez lenne a fő szempont a vásárlásnál, ezeknél a motoroknál bőven élvezhető kategória ez is.




Csak megerősítésképpen - az én autómban lévő motorban most elvileg kb. 130e km van (ebből az utsó 30e-et tettem bele én) és két olajcsere között (8-10e km) max 1 deci olaj ha elfogy belőle, de inkább semmi. :D Van ilyen is. De nyilván az a lényeg, hogy jól karbantartott példány legyen. Én amúgy 231 lovas 30i-re gyúrnék a helyedben, ahhoz a kasztnihoz kell az a plusz nyomaték a 25i-hez képest, de szerintem a 258 lóhoz képest hiányzó teljesítményt bőven kompenzálja, hogy ez elvileg kevésbé problémás motor. Azt persze nem tudom, hogy a motoron kívül van-e más előnye esetleg a facelift-es modellnek a 2004 körülihez képest... :roll:


N-es motorról volt szó. A tiéd tényleg egyedi eset, az M54-ek kivétel nélkül olajzabálós motorok.



Akkor ezek szerint mégsem teljesen kivétel nélkül... :wink: M54-ről is volt ám itt szó, de fogtam, te N-esről beszéltél - így viszont akkor nem tudlak megerősíteni :mrgreen:


Nekem volt szerencsém ismerősök 330i ill. 530i autóiban is utazni, de messze jobban ment a 330i. Az 5-ösnek nagy a kasznija és dögnehéz.:wink:

notoriusbg Elküldve: 2017-02-03 14:45 Megvegyem? Vegyek ilyet?

MattM325 írta:
notoriusbg írta:
MattM325 írta:
Gabesz1701 írta: Sziasztok!

Még nem írtam a fórumba de szoktam olvasgatni.
Most viszont egy kis segítséget szeretnék kérni, mert pár hónap múlva le szeretném cserélni az autót.
A rászánt keret az 3M - 3.5M FT
E90 330i, esetleg 325i jöhet szóba.
Illetve nagyon tetszik az E60, ott is 530i vagy 525i.
Az E60-ból mennyire jó 530-nek a facelift előtti változata? Ami még a 231 lovas motorral van szerelve (tehát ilyen 2004 körüli)? Vagy inkább a 258 lovasat éri meg megvenni ami 2006-2007-es?
Illetve az 525 az mennyire dinamikus ahhoz a nagy kasztnihoz.
Dízel nem jön szóba, pedig szemezgettem vele, de reggelente keveset megyek.
Kb 5 percre van a meló, és szerintem az nem szeretné, hogy mindig hidegen van járatva.



Régen egy E36 325i-m volt, most pedig egy E46 318i.
Valami tanácsotok van esetleg, hogy a fenti keretösszegben merre induljak el?
Inkább 30i-t szertnék mint 25-öst, de attól függ melyikből lehet szépet kapni.
A fogyasztás nem számít.. nem azért veszem.
Bár a szervizköltség azért fontos szempont.

Jah és manuál vagy autómata? Én manuál párti voltam, de meggyőzhető vagyok :)

Előre is köszi, ha segítetek.



A fő különbség mégis a fogyasztásban van. A 30i-nél módosították a dugattyúgyűrűket, ezáltal már nem zabálja az olajat ész nélkül. Automata váltó is vállalható, nekem nem ez lenne a fő szempont a vásárlásnál, ezeknél a motoroknál bőven élvezhető kategória ez is.




Csak megerősítésképpen - az én autómban lévő motorban most elvileg kb. 130e km van (ebből az utsó 30e-et tettem bele én) és két olajcsere között (8-10e km) max 1 deci olaj ha elfogy belőle, de inkább semmi. :D Van ilyen is. De nyilván az a lényeg, hogy jól karbantartott példány legyen. Én amúgy 231 lovas 30i-re gyúrnék a helyedben, ahhoz a kasztnihoz kell az a plusz nyomaték a 25i-hez képest, de szerintem a 258 lóhoz képest hiányzó teljesítményt bőven kompenzálja, hogy ez elvileg kevésbé problémás motor. Azt persze nem tudom, hogy a motoron kívül van-e más előnye esetleg a facelift-es modellnek a 2004 körülihez képest... :roll:


N-es motorról volt szó. A tiéd tényleg egyedi eset, az M54-ek kivétel nélkül olajzabálós motorok.



Akkor ezek szerint mégsem teljesen kivétel nélkül... :wink: M54-ről is volt ám itt szó, de fogtam, te N-esről beszéltél - így viszont akkor nem tudlak megerősíteni :mrgreen:

MattM325 Elküldve: 2017-02-03 13:57 Megvegyem? Vegyek ilyet?

notoriusbg írta:
MattM325 írta:
Gabesz1701 írta: Sziasztok!

Még nem írtam a fórumba de szoktam olvasgatni.
Most viszont egy kis segítséget szeretnék kérni, mert pár hónap múlva le szeretném cserélni az autót.
A rászánt keret az 3M - 3.5M FT
E90 330i, esetleg 325i jöhet szóba.
Illetve nagyon tetszik az E60, ott is 530i vagy 525i.
Az E60-ból mennyire jó 530-nek a facelift előtti változata? Ami még a 231 lovas motorral van szerelve (tehát ilyen 2004 körüli)? Vagy inkább a 258 lovasat éri meg megvenni ami 2006-2007-es?
Illetve az 525 az mennyire dinamikus ahhoz a nagy kasztnihoz.
Dízel nem jön szóba, pedig szemezgettem vele, de reggelente keveset megyek.
Kb 5 percre van a meló, és szerintem az nem szeretné, hogy mindig hidegen van járatva.



Régen egy E36 325i-m volt, most pedig egy E46 318i.
Valami tanácsotok van esetleg, hogy a fenti keretösszegben merre induljak el?
Inkább 30i-t szertnék mint 25-öst, de attól függ melyikből lehet szépet kapni.
A fogyasztás nem számít.. nem azért veszem.
Bár a szervizköltség azért fontos szempont.

Jah és manuál vagy autómata? Én manuál párti voltam, de meggyőzhető vagyok :)

Előre is köszi, ha segítetek.



A fő különbség mégis a fogyasztásban van. A 30i-nél módosították a dugattyúgyűrűket, ezáltal már nem zabálja az olajat ész nélkül. Automata váltó is vállalható, nekem nem ez lenne a fő szempont a vásárlásnál, ezeknél a motoroknál bőven élvezhető kategória ez is.




Csak megerősítésképpen - az én autómban lévő motorban most elvileg kb. 130e km van (ebből az utsó 30e-et tettem bele én) és két olajcsere között (8-10e km) max 1 deci olaj ha elfogy belőle, de inkább semmi. :D Van ilyen is. De nyilván az a lényeg, hogy jól karbantartott példány legyen. Én amúgy 231 lovas 30i-re gyúrnék a helyedben, ahhoz a kasztnihoz kell az a plusz nyomaték a 25i-hez képest, de szerintem a 258 lóhoz képest hiányzó teljesítményt bőven kompenzálja, hogy ez elvileg kevésbé problémás motor. Azt persze nem tudom, hogy a motoron kívül van-e más előnye esetleg a facelift-es modellnek a 2004 körülihez képest... :roll:


N-es motorról volt szó. A tiéd tényleg egyedi eset, az M54-ek kivétel nélkül olajzabálós motorok.

notoriusbg Elküldve: 2017-02-03 13:49 Megvegyem? Vegyek ilyet?

MattM325 írta:
Gabesz1701 írta: Sziasztok!

Még nem írtam a fórumba de szoktam olvasgatni.
Most viszont egy kis segítséget szeretnék kérni, mert pár hónap múlva le szeretném cserélni az autót.
A rászánt keret az 3M - 3.5M FT
E90 330i, esetleg 325i jöhet szóba.
Illetve nagyon tetszik az E60, ott is 530i vagy 525i.
Az E60-ból mennyire jó 530-nek a facelift előtti változata? Ami még a 231 lovas motorral van szerelve (tehát ilyen 2004 körüli)? Vagy inkább a 258 lovasat éri meg megvenni ami 2006-2007-es?
Illetve az 525 az mennyire dinamikus ahhoz a nagy kasztnihoz.
Dízel nem jön szóba, pedig szemezgettem vele, de reggelente keveset megyek.
Kb 5 percre van a meló, és szerintem az nem szeretné, hogy mindig hidegen van járatva.



Régen egy E36 325i-m volt, most pedig egy E46 318i.
Valami tanácsotok van esetleg, hogy a fenti keretösszegben merre induljak el?
Inkább 30i-t szertnék mint 25-öst, de attól függ melyikből lehet szépet kapni.
A fogyasztás nem számít.. nem azért veszem.
Bár a szervizköltség azért fontos szempont.

Jah és manuál vagy autómata? Én manuál párti voltam, de meggyőzhető vagyok :)

Előre is köszi, ha segítetek.



A fő különbség mégis a fogyasztásban van. A 30i-nél módosították a dugattyúgyűrűket, ezáltal már nem zabálja az olajat ész nélkül. Automata váltó is vállalható, nekem nem ez lenne a fő szempont a vásárlásnál, ezeknél a motoroknál bőven élvezhető kategória ez is.




Csak megerősítésképpen - az én autómban lévő motorban most elvileg kb. 130e km van (ebből az utsó 30e-et tettem bele én) és két olajcsere között (8-10e km) max 1 deci olaj ha elfogy belőle, de inkább semmi. :D Van ilyen is. De nyilván az a lényeg, hogy jól karbantartott példány legyen. Én amúgy 231 lovas 30i-re gyúrnék a helyedben, ahhoz a kasztnihoz kell az a plusz nyomaték a 25i-hez képest, de szerintem a 258 lóhoz képest hiányzó teljesítményt bőven kompenzálja, hogy ez elvileg kevésbé problémás motor. Azt persze nem tudom, hogy a motoron kívül van-e más előnye esetleg a facelift-es modellnek a 2004 körülihez képest... :roll:

Gabesz1701 Elküldve: 2017-02-03 12:30 Megvegyem? Vegyek ilyet?

MattM325 írta:
Gabesz1701 írta: Sziasztok!

Még nem írtam a fórumba de szoktam olvasgatni.
Most viszont egy kis segítséget szeretnék kérni, mert pár hónap múlva le szeretném cserélni az autót.
A rászánt keret az 3M - 3.5M FT
E90 330i, esetleg 325i jöhet szóba.
Illetve nagyon tetszik az E60, ott is 530i vagy 525i.
Az E60-ból mennyire jó 530-nek a facelift előtti változata? Ami még a 231 lovas motorral van szerelve (tehát ilyen 2004 körüli)? Vagy inkább a 258 lovasat éri meg megvenni ami 2006-2007-es?
Illetve az 525 az mennyire dinamikus ahhoz a nagy kasztnihoz.
Dízel nem jön szóba, pedig szemezgettem vele, de reggelente keveset megyek.
Kb 5 percre van a meló, és szerintem az nem szeretné, hogy mindig hidegen van járatva.



Régen egy E36 325i-m volt, most pedig egy E46 318i.
Valami tanácsotok van esetleg, hogy a fenti keretösszegben merre induljak el?
Inkább 30i-t szertnék mint 25-öst, de attól függ melyikből lehet szépet kapni.
A fogyasztás nem számít.. nem azért veszem.
Bár a szervizköltség azért fontos szempont.

Jah és manuál vagy autómata? Én manuál párti voltam, de meggyőzhető vagyok :)

Előre is köszi, ha segítetek.



A fő különbség mégis a fogyasztásban van. A 30i-nél módosították a dugattyúgyűrűket, ezáltal már nem zabálja az olajat ész nélkül. Automata váltó is vállalható, nekem nem ez lenne a fő szempont a vásárlásnál, ezeknél a motoroknál bőven élvezhető kategória ez is.



Köszi!
Igazából úgy látom a fő szempont az az, hogy a 25i-ből vagy a 30i-ből lehet ennyi pénzért szebbet/jobb állapotút találni.

MattM325 Elküldve: 2017-02-03 12:14 Megvegyem? Vegyek ilyet?

Gabesz1701 írta: Sziasztok!

Még nem írtam a fórumba de szoktam olvasgatni.
Most viszont egy kis segítséget szeretnék kérni, mert pár hónap múlva le szeretném cserélni az autót.
A rászánt keret az 3M - 3.5M FT
E90 330i, esetleg 325i jöhet szóba.
Illetve nagyon tetszik az E60, ott is 530i vagy 525i.
Az E60-ból mennyire jó 530-nek a facelift előtti változata? Ami még a 231 lovas motorral van szerelve (tehát ilyen 2004 körüli)? Vagy inkább a 258 lovasat éri meg megvenni ami 2006-2007-es?
Illetve az 525 az mennyire dinamikus ahhoz a nagy kasztnihoz.
Dízel nem jön szóba, pedig szemezgettem vele, de reggelente keveset megyek.
Kb 5 percre van a meló, és szerintem az nem szeretné, hogy mindig hidegen van járatva.



Régen egy E36 325i-m volt, most pedig egy E46 318i.
Valami tanácsotok van esetleg, hogy a fenti keretösszegben merre induljak el?
Inkább 30i-t szertnék mint 25-öst, de attól függ melyikből lehet szépet kapni.
A fogyasztás nem számít.. nem azért veszem.
Bár a szervizköltség azért fontos szempont.

Jah és manuál vagy autómata? Én manuál párti voltam, de meggyőzhető vagyok :)

Előre is köszi, ha segítetek.



A fő különbség mégis a fogyasztásban van. A 30i-nél módosították a dugattyúgyűrűket, ezáltal már nem zabálja az olajat ész nélkül. Automata váltó is vállalható, nekem nem ez lenne a fő szempont a vásárlásnál, ezeknél a motoroknál bőven élvezhető kategória ez is.