Keresőkifejezés: Kapcsolat:
Összesen 3743 találat


Gabesz1701 Elküldve: 2017-02-03 08:02 Megvegyem? Vegyek ilyet?

Livaj írta:
ogre320 írta:
Gabesz1701 írta: Sziasztok!

Még nem írtam a fórumba de szoktam olvasgatni.
Most viszont egy kis segítséget szeretnék kérni, mert pár hónap múlva le szeretném cserélni az autót.
A rászánt keret az 3M - 3.5M FT
E90 330i, esetleg 325i jöhet szóba.
Illetve nagyon tetszik az E60, ott is 530i vagy 525i.
Az E60-ból mennyire jó 530-nek a facelift előtti változata? Ami még a 231 lovas motorral van szerelve (tehát ilyen 2004 körüli)? Vagy inkább a 258 lovasat éri meg megvenni ami 2006-2007-es?
Illetve az 525 az mennyire dinamikus ahhoz a nagy kasztnihoz.
Dízel nem jön szóba, pedig szemezgettem vele, de reggelente keveset megyek.
Kb 5 percre van a meló, és szerintem az nem szeretné, hogy mindig hidegen van járatva.



Régen egy E36 325i-m volt, most pedig egy E46 318i.
Valami tanácsotok van esetleg, hogy a fenti keretösszegben merre induljak el?
Inkább 30i-t szertnék mint 25-öst, de attól függ melyikből lehet szépet kapni.
A fogyasztás nem számít.. nem azért veszem.
Bár a szervizköltség azért fontos szempont.

Jah és manuál vagy autómata? Én manuál párti voltam, de meggyőzhető vagyok :)

Előre is köszi, ha segítetek.



A 170/192/231 lovas E60-ak még M54 motorosak, a 258 lovas N52 már valvetronic vezérlésű, a 2007 utáni N53 meg már közvetlen befecskendezésű.

Nekem most M54B22 motoros e46-om van, tökéletesen elégedett vagyok vele, utódja lehet, hogy egy szintén M54 motoros E60 lesz, sok rosszat mondanak a valvetronicról és a közvetlen befecskendezés miatt kokszolódó szívószelep problémákról, de tapasztalatom nincs vele, viszont az M54-ről a szokásos olajfogyasztáson meg szivárgáson kívül talán a DISA szelep hibát szokták említeni, de ez kb semmi... Az enyém szerencsére nem fogyasztja jelentősen, viszont szivárog egy picit valahol(nem a szelepfedélnél), de ez legyen a legnagyobb bajom vele... :D


Helló,

Én is M54b30-as e46-ot használok (autópályán, városban, napi szinten, jó sokat, persze most ebben a dzsuvás időben alszik :roll:). Én is nagyon imádom ezt a motort. Eddig nekem sem volt bajom bele. Persze szelepfedéltömítés cserélve lett, hűtőrendszer átmosva, vezérlés cserélve, illetve az olajat is eszegeti kicsit, de ez már csak így van.
Fogyasztása szerintem nem sok egyáltalán, bár ez nekem sem szempont.
Szervizköltség szinten nincsen nagy különbség 25i és 30i között (ismerősnek M54b25 e46 van).
A 30i nyomatékosabb, én biztosan maradok a 30i-nél. (persze a meglévő mellé)
Enyém 6-os manuális, így aut-ról nem tudok nyilatkozni.

üdv.



Köszi az eddigi infókat :) Akkor itt fordítva van mint a dízelnél, mert 530d-nél pont azt olvastam, hogy a 218 lovasat nem szabad megvenni, a facelift utáni 231, és 235 lovasak már jók. Akkor a benzinesből a facelift előtti a kevésbé nyűgös?! :
Közbe jöhetnek a javaslatok is, hogy ki mit venne 3M - 3,5M környékén. E90 330i-ből például jelnleg elég szegényes a választék.. kb 2 db-ot láttam amit egyáltalán megnéznék ha most akarnék venni.

Livaj Elküldve: 2017-02-02 22:24 Megvegyem? Vegyek ilyet?

ogre320 írta:
Gabesz1701 írta: Sziasztok!

Még nem írtam a fórumba de szoktam olvasgatni.
Most viszont egy kis segítséget szeretnék kérni, mert pár hónap múlva le szeretném cserélni az autót.
A rászánt keret az 3M - 3.5M FT
E90 330i, esetleg 325i jöhet szóba.
Illetve nagyon tetszik az E60, ott is 530i vagy 525i.
Az E60-ból mennyire jó 530-nek a facelift előtti változata? Ami még a 231 lovas motorral van szerelve (tehát ilyen 2004 körüli)? Vagy inkább a 258 lovasat éri meg megvenni ami 2006-2007-es?
Illetve az 525 az mennyire dinamikus ahhoz a nagy kasztnihoz.
Dízel nem jön szóba, pedig szemezgettem vele, de reggelente keveset megyek.
Kb 5 percre van a meló, és szerintem az nem szeretné, hogy mindig hidegen van járatva.



Régen egy E36 325i-m volt, most pedig egy E46 318i.
Valami tanácsotok van esetleg, hogy a fenti keretösszegben merre induljak el?
Inkább 30i-t szertnék mint 25-öst, de attól függ melyikből lehet szépet kapni.
A fogyasztás nem számít.. nem azért veszem.
Bár a szervizköltség azért fontos szempont.

Jah és manuál vagy autómata? Én manuál párti voltam, de meggyőzhető vagyok :)

Előre is köszi, ha segítetek.



A 170/192/231 lovas E60-ak még M54 motorosak, a 258 lovas N52 már valvetronic vezérlésű, a 2007 utáni N53 meg már közvetlen befecskendezésű.

Nekem most M54B22 motoros e46-om van, tökéletesen elégedett vagyok vele, utódja lehet, hogy egy szintén M54 motoros E60 lesz, sok rosszat mondanak a valvetronicról és a közvetlen befecskendezés miatt kokszolódó szívószelep problémákról, de tapasztalatom nincs vele, viszont az M54-ről a szokásos olajfogyasztáson meg szivárgáson kívül talán a DISA szelep hibát szokták említeni, de ez kb semmi... Az enyém szerencsére nem fogyasztja jelentősen, viszont szivárog egy picit valahol(nem a szelepfedélnél), de ez legyen a legnagyobb bajom vele... :D


Helló,

Én is M54b30-as e46-ot használok (autópályán, városban, napi szinten, jó sokat, persze most ebben a dzsuvás időben alszik :roll:). Én is nagyon imádom ezt a motort. Eddig nekem sem volt bajom bele. Persze szelepfedéltömítés cserélve lett, hűtőrendszer átmosva, vezérlés cserélve, illetve az olajat is eszegeti kicsit, de ez már csak így van.
Fogyasztása szerintem nem sok egyáltalán, bár ez nekem sem szempont.
Szervizköltség szinten nincsen nagy különbség 25i és 30i között (ismerősnek M54b25 e46 van).
A 30i nyomatékosabb, én biztosan maradok a 30i-nél. (persze a meglévő mellé)
Enyém 6-os manuális, így aut-ról nem tudok nyilatkozni.

üdv.



ogre320 Elküldve: 2017-02-02 17:42 Megvegyem? Vegyek ilyet?

Gabesz1701 írta: Sziasztok!

Még nem írtam a fórumba de szoktam olvasgatni.
Most viszont egy kis segítséget szeretnék kérni, mert pár hónap múlva le szeretném cserélni az autót.
A rászánt keret az 3M - 3.5M FT
E90 330i, esetleg 325i jöhet szóba.
Illetve nagyon tetszik az E60, ott is 530i vagy 525i.
Az E60-ból mennyire jó 530-nek a facelift előtti változata? Ami még a 231 lovas motorral van szerelve (tehát ilyen 2004 körüli)? Vagy inkább a 258 lovasat éri meg megvenni ami 2006-2007-es?
Illetve az 525 az mennyire dinamikus ahhoz a nagy kasztnihoz.
Dízel nem jön szóba, pedig szemezgettem vele, de reggelente keveset megyek.
Kb 5 percre van a meló, és szerintem az nem szeretné, hogy mindig hidegen van járatva.



Régen egy E36 325i-m volt, most pedig egy E46 318i.
Valami tanácsotok van esetleg, hogy a fenti keretösszegben merre induljak el?
Inkább 30i-t szertnék mint 25-öst, de attól függ melyikből lehet szépet kapni.
A fogyasztás nem számít.. nem azért veszem.
Bár a szervizköltség azért fontos szempont.

Jah és manuál vagy autómata? Én manuál párti voltam, de meggyőzhető vagyok :)

Előre is köszi, ha segítetek.



A 170/192/231 lovas E60-ak még M54 motorosak, a 258 lovas N52 már valvetronic vezérlésű, a 2007 utáni N53 meg már közvetlen befecskendezésű.

Nekem most M54B22 motoros e46-om van, tökéletesen elégedett vagyok vele, utódja lehet, hogy egy szintén M54 motoros E60 lesz, sok rosszat mondanak a valvetronicról és a közvetlen befecskendezés miatt kokszolódó szívószelep problémákról, de tapasztalatom nincs vele, viszont az M54-ről a szokásos olajfogyasztáson meg szivárgáson kívül talán a DISA szelep hibát szokták említeni, de ez kb semmi... Az enyém szerencsére nem fogyasztja jelentősen, viszont szivárog egy picit valahol(nem a szelepfedélnél), de ez legyen a legnagyobb bajom vele... :D

N3mus Elküldve: 2017-02-02 14:26 Autóvásárlás

Gabesz1701 írta:
YELLOW írta:
Gabesz1701 írta:
N3mus írta:
YELLOW írta:
N3mus írta: Sziasztok!

Segítséget / véleményt kérnék vele kapcsolatban :

318i

Ami nincs a hirdetésben :
- Németből jött ( az árban benne van a regadó + forgalmoba helyezés. )
- téli gumi felniken.
- A fékek biztos cserések mert teljesen elvannak kopva a tárcsák és a pofák .

Elég régóta vágyam már egy e46 de eddig mindig közbejött valami de most talán sikerül ( persze még egy szerelő kell neki ) viszont nem vagyok benne biztos hogy az ár érték aránya jó.


jó vétel szerintem, így képekről. gyári M-pack. ettől olcsóbban csak sz@rt lehet venni.



Sajnos csak kívülről volt szép. Bevizsgáltuk de annyi mindent kellene javítani cserélni hogy nem ő lesz az igazi . ( Egy 600000 árajánlatot kaptam a rá és ebben még nincs benne a motornál található olajfolyás )


Szia!
Csak kíváncsiságból mik voltak vele a gondok?
Nagy vonalakban?
Nekem is egy 318i-m van de az facelift előtti, majd kb fél év múlva el akarom adni, addig is rakatom rendbe (ahogy eddig) amit tudok rajta, mert nem akarom kevés pénzért elpazarolni... sokat költöttem már rá.

Hátha tanulok belőle, hogy te mibe futottál bele :)
Köszi


az a probléma, hogy amit ráköltesz, senki nem fogja kifizetni. mert az olcsó sz@rokkal fognak példálozni. és meg fogod unni, majd odaadod bagóért, vagy inkább el sem akarod adni. annak nincs értelme, hogy ráköltesz egy vagyont, azért, hogy tökéletes vagy közel tökéletes autót eladj. ezek pont abban a korban vannak, amikor pont nem éri meg. egy 10 év múlva már igen, mert talán egy jó példány értéke emelkedni fog. de most nem térül meg. hogy megérje eladni, ahhoz drága lenne és inkább megveszik a lelakott E9x szériát. vagy fele annyiért a roncs E46-okat.
én ezt így látom. sajnos ez a helyzet.


Igazad van! Ezzel tisztában is vagyok. Nyilván nem célom tökéletes autót eladni bagóért. Csak annyiról van szó, hogy nem egy lepusztult szart akarok árulni, főleg hogy még pár hónapig használni fogom.
Azért írtam mert a fenti példából okulhatok, hogy mik azok a dolgok amik a vásárlót elriasztják :) Az enyém azér nem olyan állapotba van mint a fent leírt... folyamatosan szervízelem és karban tartom... ha nem egy kis 318 lenne hanem 6 henger akkor talán el sem adnám :)
Mindenesetre kíváncsi vagyok mi volt az a sok gond a linkelt autóval


Hát én már elég régóta keresgélek de mivel csak bezinest nézek eléggé limitált a választék. Sajna anno még gyerekkoromba szerelembe estem az M-pack 2 megjelenésével és már 5 éve arra gyűjtők csak 318-320-vagy felette de eddig rosszakat fogtam. Holnap megyünk félegyházára nézni egyet pont ugyan ilyen csak 2013.12 havi és fekete de minden már paraméter egyezik ( reméljük a hibák nem ).

Gabesz1701 Elküldve: 2017-02-02 13:51 Autóvásárlás

YELLOW írta:
Gabesz1701 írta:
N3mus írta:
YELLOW írta:
N3mus írta: Sziasztok!

Segítséget / véleményt kérnék vele kapcsolatban :

318i

Ami nincs a hirdetésben :
- Németből jött ( az árban benne van a regadó + forgalmoba helyezés. )
- téli gumi felniken.
- A fékek biztos cserések mert teljesen elvannak kopva a tárcsák és a pofák .

Elég régóta vágyam már egy e46 de eddig mindig közbejött valami de most talán sikerül ( persze még egy szerelő kell neki ) viszont nem vagyok benne biztos hogy az ár érték aránya jó.


jó vétel szerintem, így képekről. gyári M-pack. ettől olcsóbban csak sz@rt lehet venni.



Sajnos csak kívülről volt szép. Bevizsgáltuk de annyi mindent kellene javítani cserélni hogy nem ő lesz az igazi . ( Egy 600000 árajánlatot kaptam a rá és ebben még nincs benne a motornál található olajfolyás )


Szia!
Csak kíváncsiságból mik voltak vele a gondok?
Nagy vonalakban?
Nekem is egy 318i-m van de az facelift előtti, majd kb fél év múlva el akarom adni, addig is rakatom rendbe (ahogy eddig) amit tudok rajta, mert nem akarom kevés pénzért elpazarolni... sokat költöttem már rá.

Hátha tanulok belőle, hogy te mibe futottál bele :)
Köszi


az a probléma, hogy amit ráköltesz, senki nem fogja kifizetni. mert az olcsó sz@rokkal fognak példálozni. és meg fogod unni, majd odaadod bagóért, vagy inkább el sem akarod adni. annak nincs értelme, hogy ráköltesz egy vagyont, azért, hogy tökéletes vagy közel tökéletes autót eladj. ezek pont abban a korban vannak, amikor pont nem éri meg. egy 10 év múlva már igen, mert talán egy jó példány értéke emelkedni fog. de most nem térül meg. hogy megérje eladni, ahhoz drága lenne és inkább megveszik a lelakott E9x szériát. vagy fele annyiért a roncs E46-okat.
én ezt így látom. sajnos ez a helyzet.


Igazad van! Ezzel tisztában is vagyok. Nyilván nem célom tökéletes autót eladni bagóért. Csak annyiról van szó, hogy nem egy lepusztult szart akarok árulni, főleg hogy még pár hónapig használni fogom.
Azért írtam mert a fenti példából okulhatok, hogy mik azok a dolgok amik a vásárlót elriasztják :) Az enyém azér nem olyan állapotba van mint a fent leírt... folyamatosan szervízelem és karban tartom... ha nem egy kis 318 lenne hanem 6 henger akkor talán el sem adnám :)
Mindenesetre kíváncsi vagyok mi volt az a sok gond a linkelt autóval

N3mus Elküldve: 2017-02-02 13:48 Autóvásárlás

Gabesz1701 írta:
N3mus írta:
YELLOW írta:
N3mus írta: Sziasztok!

Segítséget / véleményt kérnék vele kapcsolatban :

318i

Ami nincs a hirdetésben :
- Németből jött ( az árban benne van a regadó + forgalmoba helyezés. )
- téli gumi felniken.
- A fékek biztos cserések mert teljesen elvannak kopva a tárcsák és a pofák .

Elég régóta vágyam már egy e46 de eddig mindig közbejött valami de most talán sikerül ( persze még egy szerelő kell neki ) viszont nem vagyok benne biztos hogy az ár érték aránya jó.


jó vétel szerintem, így képekről. gyári M-pack. ettől olcsóbban csak sz@rt lehet venni.



Sajnos csak kívülről volt szép. Bevizsgáltuk de annyi mindent kellene javítani cserélni hogy nem ő lesz az igazi . ( Egy 600000 árajánlatot kaptam a rá és ebben még nincs benne a motornál található olajfolyás )


Szia!
Csak kíváncsiságból mik voltak vele a gondok?
Nagy vonalakban?
Nekem is egy 318i-m van de az facelift előtti, majd kb fél év múlva el akarom adni, addig is rakatom rendbe (ahogy eddig) amit tudok rajta, mert nem akarom kevés pénzért elpazarolni... sokat költöttem már rá.

Hátha tanulok belőle, hogy te mibe futottál bele :)
Köszi


Hát hol is kezdjem amik nagyon nagy gondok voltak :
Fékek mind a 4 tárcsa + pofa + kézi fék pofák cseréje. Behúzott kéziféknél forgott a kerék a padon...
Kisebb rozsda volt a két küszöb alatt meg a jobboldali íven. ( Ez normálisnak könyvelem el nem mai autó )
Gumik kukák rajta téli/nyári ( a nyári szerintem csoda hogy nem durrant ki )
Motornál középen erőteljes olaj folyás. Álló helyben szépen csöpögött belőle az olaj.
Diagnosztikán több hiba is volt ( lopás gátló és hasonlók nem mentek )
Bütykös tengely hibát is dobott.
Két hátsó fékvezeték szakadt elsők repedtek.

Szóval jah lett volna mit javítani/cserélni

YELLOW Elküldve: 2017-02-02 13:42 Autóvásárlás

Gabesz1701 írta:
N3mus írta:
YELLOW írta:
N3mus írta: Sziasztok!

Segítséget / véleményt kérnék vele kapcsolatban :

318i

Ami nincs a hirdetésben :
- Németből jött ( az árban benne van a regadó + forgalmoba helyezés. )
- téli gumi felniken.
- A fékek biztos cserések mert teljesen elvannak kopva a tárcsák és a pofák .

Elég régóta vágyam már egy e46 de eddig mindig közbejött valami de most talán sikerül ( persze még egy szerelő kell neki ) viszont nem vagyok benne biztos hogy az ár érték aránya jó.


jó vétel szerintem, így képekről. gyári M-pack. ettől olcsóbban csak sz@rt lehet venni.



Sajnos csak kívülről volt szép. Bevizsgáltuk de annyi mindent kellene javítani cserélni hogy nem ő lesz az igazi . ( Egy 600000 árajánlatot kaptam a rá és ebben még nincs benne a motornál található olajfolyás )


Szia!
Csak kíváncsiságból mik voltak vele a gondok?
Nagy vonalakban?
Nekem is egy 318i-m van de az facelift előtti, majd kb fél év múlva el akarom adni, addig is rakatom rendbe (ahogy eddig) amit tudok rajta, mert nem akarom kevés pénzért elpazarolni... sokat költöttem már rá.

Hátha tanulok belőle, hogy te mibe futottál bele :)
Köszi


az a probléma, hogy amit ráköltesz, senki nem fogja kifizetni. mert az olcsó sz@rokkal fognak példálozni. és meg fogod unni, majd odaadod bagóért, vagy inkább el sem akarod adni. annak nincs értelme, hogy ráköltesz egy vagyont, azért, hogy tökéletes vagy közel tökéletes autót eladj. ezek pont abban a korban vannak, amikor pont nem éri meg. egy 10 év múlva már igen, mert talán egy jó példány értéke emelkedni fog. de most nem térül meg. hogy megérje eladni, ahhoz drága lenne és inkább megveszik a lelakott E9x szériát. vagy fele annyiért a roncs E46-okat.
én ezt így látom. sajnos ez a helyzet.

Gabesz1701 Elküldve: 2017-02-02 12:12 Autóvásárlás

N3mus írta:
YELLOW írta:
N3mus írta: Sziasztok!

Segítséget / véleményt kérnék vele kapcsolatban :

318i

Ami nincs a hirdetésben :
- Németből jött ( az árban benne van a regadó + forgalmoba helyezés. )
- téli gumi felniken.
- A fékek biztos cserések mert teljesen elvannak kopva a tárcsák és a pofák .

Elég régóta vágyam már egy e46 de eddig mindig közbejött valami de most talán sikerül ( persze még egy szerelő kell neki ) viszont nem vagyok benne biztos hogy az ár érték aránya jó.


jó vétel szerintem, így képekről. gyári M-pack. ettől olcsóbban csak sz@rt lehet venni.



Sajnos csak kívülről volt szép. Bevizsgáltuk de annyi mindent kellene javítani cserélni hogy nem ő lesz az igazi . ( Egy 600000 árajánlatot kaptam a rá és ebben még nincs benne a motornál található olajfolyás )


Szia!
Csak kíváncsiságból mik voltak vele a gondok?
Nagy vonalakban?
Nekem is egy 318i-m van de az facelift előtti, majd kb fél év múlva el akarom adni, addig is rakatom rendbe (ahogy eddig) amit tudok rajta, mert nem akarom kevés pénzért elpazarolni... sokat költöttem már rá.

Hátha tanulok belőle, hogy te mibe futottál bele :)
Köszi

Gabesz1701 Elküldve: 2017-02-02 09:45 Megvegyem? Vegyek ilyet?

Sziasztok!

Még nem írtam a fórumba de szoktam olvasgatni.
Most viszont egy kis segítséget szeretnék kérni, mert pár hónap múlva le szeretném cserélni az autót.
A rászánt keret az 3M - 3.5M FT
E90 330i, esetleg 325i jöhet szóba.
Illetve nagyon tetszik az E60, ott is 530i vagy 525i.
Az E60-ból mennyire jó 530-nek a facelift előtti változata? Ami még a 231 lovas motorral van szerelve (tehát ilyen 2004 körüli)? Vagy inkább a 258 lovasat éri meg megvenni ami 2006-2007-es?
Illetve az 525 az mennyire dinamikus ahhoz a nagy kasztnihoz.
Dízel nem jön szóba, pedig szemezgettem vele, de reggelente keveset megyek.
Kb 5 percre van a meló, és szerintem az nem szeretné, hogy mindig hidegen van járatva.



Régen egy E36 325i-m volt, most pedig egy E46 318i.
Valami tanácsotok van esetleg, hogy a fenti keretösszegben merre induljak el?
Inkább 30i-t szertnék mint 25-öst, de attól függ melyikből lehet szépet kapni.
A fogyasztás nem számít.. nem azért veszem.
Bár a szervizköltség azért fontos szempont.

Jah és manuál vagy autómata? Én manuál párti voltam, de meggyőzhető vagyok :)

Előre is köszi, ha segítetek.

Micka Elküldve: 2017-01-20 08:55 M43TU motor

Ha a facelift előtti 318i motoromat akarom lecserélni egy fl előtti 316i motorral akkor mi az aminek maradnia kell a 318i-ből hogy maradjon az elvi 118 lóerő és ne 105 lóerős legyen?
szívósor?
motorvezérlő?
stb ??