Keresőkifejezés: Kapcsolat:
Összesen 3743 találat


Coyote Elküldve: 2011-07-22 12:01 hogyan......

YELLOW írta:
troooger írta:
YELLOW írta:
szeda írta:
YELLOW írta:
szeda írta: Sziasztok,

Valaki meg tudná mondani hogy hogyan lehet szétszedni a kulcsot? Ma meghalt rajta a bmw logós gomb amivel bezárom az ajtókat.köszönöm:roll:


és ha csak be kell tanítani? keress rá! pl ajtónyitási gondok topicban.


Azért nem gondolom mert a napokban egyre nehezebben működött.A többi gomb megy rendesen de már az is csak 1-2 méterről így szerintem az elem mindenképpen cserés lesz.De azért megnézem köszi.



de a tiéd nem elemes, hanem akksis. bár azt is kellhet cserélni. hidd el más is járt így, aztán a tanítás megoldotta. szerintem mielőtt szétszeded csináld meg, 1 percig nem tart a művelet.



Honnan lehet megtudni, hogy aksi vagy elem van a kulcsomban? :)


általában a facelift utáni rombusz kulcsok már akksisak. meg amúgyis ha elemes lenne, akkor kb egy év alatt lemerülni normális használat mellett.


Nekem is akkus kulcsom van, és a bezárással voltak gondjaim (aztán később a nyitással) de egy hosszabb út során feltételezem, hogy feltöltődött a kulcs, mert azóta semmi gond nem volt. Tanitani nem kellett. Amúgy elég sokat gyűröm a kulcsot, szinte kétnaponta nyitáskor lehúzom vele az ablakokat, mikor kinn áll a napon.

YELLOW Elküldve: 2011-07-22 09:57 hogyan......

troooger írta:
YELLOW írta:
szeda írta:
YELLOW írta:
szeda írta: Sziasztok,

Valaki meg tudná mondani hogy hogyan lehet szétszedni a kulcsot? Ma meghalt rajta a bmw logós gomb amivel bezárom az ajtókat.köszönöm:roll:


és ha csak be kell tanítani? keress rá! pl ajtónyitási gondok topicban.


Azért nem gondolom mert a napokban egyre nehezebben működött.A többi gomb megy rendesen de már az is csak 1-2 méterről így szerintem az elem mindenképpen cserés lesz.De azért megnézem köszi.



de a tiéd nem elemes, hanem akksis. bár azt is kellhet cserélni. hidd el más is járt így, aztán a tanítás megoldotta. szerintem mielőtt szétszeded csináld meg, 1 percig nem tart a művelet.



Honnan lehet megtudni, hogy aksi vagy elem van a kulcsomban? :)


általában a facelift utáni rombusz kulcsok már akksisak. meg amúgyis ha elemes lenne, akkor kb egy év alatt lemerülni normális használat mellett.

Coyote Elküldve: 2011-07-20 19:47 Társalgó

bmw320d4 írta:
YELLOW írta:
a lényeg, hogy van különbség :wink:
mindegy én ezt olvastam, persze tévedhet a cikk írója is...



Van különbség a kasztnielemekben és a lámpákban.

Ugyanúgy elromlik a grundmodul a 2004-esben is, szar az ülésfoglaltság érzékelő, eltörnek a hátsó rugók, eltörik a kipuf rezgőtag, tönkremegy a motortartó, a klíma süni, a klíma venti, a kiegészítő fűtés, az ablakemelő szerkezet, ugyanúgy lóg a kormánymű, és az első lengőkarok se bírnak többet, a hátsó lámpa testhibája se szűnt meg.


Azt nehogy kifelejtsük, hogy a faceliftes is fogyaszt üzemanyagot, és a gumik is elkopnak :biglol:

Ha így folytatod a listát, elmegy a kedvem, és felteszem hasznaltauto.hu-ra az enyémet :D:D:D Amúgy a hátsó lámpa testhibája nálam is befigyel, de nem érdekel annyira, hogy szétszedessem. Ennél sokkal gázabb a szétégő xenon foncsor...

kempelen Elküldve: 2011-07-20 15:47 Társalgó

bmw320d4 írta:
kempelen írta:

Saját véleményem a végén pedig, hogy nekem a facelift mindig jobban tetszett, még amikor nem is volt még meg az enyém...



Ezért van nekem is facelift hátsó lámpám :D (Testhibával, de már javítva)




Hát sajnos touring témában ehhez nem tudok mit hozzászólni. :-)

bmw320d4 Elküldve: 2011-07-20 15:45 Társalgó

kempelen írta:

Saját véleményem a végén pedig, hogy nekem a facelift mindig jobban tetszett, még amikor nem is volt még meg az enyém...



Ezért van nekem is facelift hátsó lámpám :D (Testhibával, de már javítva)


bmw320d4 Elküldve: 2011-07-20 15:43 Társalgó

kempelen írta:
Coyote írta: 6-sebességes manuálváltó az 5-sebességes helyett (ez mondjuk fontos szerintem)


2002-ig még megvolt az 5 sebességes váltó a 150 lovas dízelben és már facelift volt...

Aki eddig használt facelift 150 lóerős motorral 5 és 6 sebességest is az eddig mindig az 5-ösre esküdött, mert kevesebbet kell váltani a hosszabb áttételek miatt.

Aki persze csak a 6 sebességest ismeri, elhiszem hogy imádja... ;-)




És ha már évjárat, akkor az adagolós 20d motort még 2003-ig szerelték E46-ba 18d néven, tehát az se szűnt meg a facelifttel.

kempelen Elküldve: 2011-07-20 15:43 Társalgó

kleroo írta: Üdv!
Milyen változások javítások történtek az e46nál facelift során?
Én mostanáig megrögzött facelift előtt fanatista voltam. Sokkal harmónikusabb aranyosabb,szebb úgy az autó számomra.De van a faceliftnek is előnye:
Akár 2004es kocsit is vehetek,ami már nem is olyan vén,illetve a 330Dben is már erősebb motor van a legkésőbbi modellekben. Vn még más fontos javítás,modernizálás a faceliftben?
Vagy csak elrontották a kocsi orrát.


Csak hogy egy pillanatra szólhassak ehhez a meddő témához...

Azért érzem annak mert a kinézet mindenki számára szubjektív és érzelmekkel, érzésekkel hogy kinek melyik tetszik jobban nem hiszem hogy érdemes vititkozni.

A műszaki megoldások léte/nemléte tény kérdés, de annak már nem sok köze van a kinézethez... Ebből a szempontból nem meddő a téma, de olyan kicsi a különbség, hogy vajon érdemes-e foglalkozni ezzel? Csak kérdezem...

Tehát szerintem mindenkinek azt amit szeret....

Saját véleményem a végén pedig, hogy nekem a facelift mindig jobban tetszett, még amikor nem is volt még meg az enyém...


kempelen Elküldve: 2011-07-20 15:39 Társalgó

Coyote írta: 6-sebességes manuálváltó az 5-sebességes helyett (ez mondjuk fontos szerintem)


2002-ig még megvolt az 5 sebességes váltó a 150 lovas dízelben és már facelift volt...

Aki eddig használt facelift 150 lóerős motorral 5 és 6 sebességest is az eddig mindig az 5-ösre esküdött, mert kevesebbet kell váltani a hosszabb áttételek miatt.

Aki persze csak a 6 sebességest ismeri, elhiszem hogy imádja... ;-)

YELLOW Elküldve: 2011-07-20 15:22 Társalgó

bmw320d4 írta:
YELLOW írta:
azért a facelift futóműve feszesebbre hangolt, erősebb. az ülések tömete tartósabb, keményebb. elektromos gázpedál minden motorhoz. ugye amiket felsoroltak korábban, lámpák, indexek, vesék, mocitető, első sárvédők, lökösök. és még számtalan apró dolog, ami pl ugyanúgy néz ki de az anyag minősége változott.



Jól el vagy tájolva....

Nézd meg az ETK-t ,pl ami facelift előtt standard csillapító, az facelift után SPORT

A hátsó rugók is feleannyi vastagságúak



a lényeg, hogy van különbség :wink:
mindegy én ezt olvastam, persze tévedhet a cikk írója is...

bmw320d4 Elküldve: 2011-07-20 15:15 Társalgó

YELLOW írta:
azért a facelift futóműve feszesebbre hangolt, erősebb. az ülések tömete tartósabb, keményebb. elektromos gázpedál minden motorhoz. ugye amiket felsoroltak korábban, lámpák, indexek, vesék, mocitető, első sárvédők, lökösök. és még számtalan apró dolog, ami pl ugyanúgy néz ki de az anyag minősége változott.



Jól el vagy tájolva....

Nézd meg az ETK-t ,pl ami facelift előtt standard csillapító, az facelift után SPORT

A hátsó rugók is feleannyi vastagságúak