Keresőkifejezés: Kapcsolat:
Összesen 3743 találat


Bero Elküldve: 2011-07-06 16:27 Autóvásárlás

kleroo írta: Köszönöm mindenkinek.
95%,hogy nem veszem meg. Sokat segített a véleményetek,mert én elég elfogult vagyok a kocsival,és jobban elnézném a hibáit.
Akkor 1évig minden fityinget félreteszek,és 2misi körül veszek egy pompás állapotú facelift előtti e46ot. Lehetőleg a 330d-t :) (grafitszürke fényezés,világoszürke kárpit,fekete műszerfal,ezüst díszcsíkokkal.Full extra.Ez lenne az álmom :)
De ezzel is megbékélnék ha itt állna :D : 330d)

csanad09 !!
Én maximálisan ajánlanám neked az offos 3-as Golfot.Szerintem még mai szemmel is kiváló,minősége beltere van,szép designnal,tipikus kiváló németes minőségérzettel(puffano,élvezetes ajtóhang,finom anyagok,csillapított kapaszkodók,és ilyesmik).Helykínálat jó. És az 1.9es TD motor(75le/150nm) a világból is kimegy 4-5literes fogyival Esetleg a TDI verzió(90le) de erről nincs személyes tapasztalat.
Ha meg kell puttony,akkor vento!!!!
Szerintem nincs alternatívája ezeknek a verdáknak. Egy bajuk van,hogy a benzines motorok nem vlaami vadállaotk,és a futómű is érzékeny a szar utakra. De én csak ajánlani tudom.

De az E36 is bombajó kocsi.De szerintem az zsebbenyúlósabb ilyen alacsony vásárlási árnál.És nehezebb is lehet találni nem széthajtott/nem tc példányt


Na ez már mindjárt más! Gyűjts egy ilyenre,ez jó választás :kiraly: Ezen az autón a hátsó lökös gyári vagy valami ''csinált''? Gondolok itt a diffúzor szerű műanyagra alul.

kleroo Elküldve: 2011-07-06 15:41 Autóvásárlás

Köszönöm mindenkinek.
95%,hogy nem veszem meg. Sokat segített a véleményetek,mert én elég elfogult vagyok a kocsival,és jobban elnézném a hibáit.
Akkor 1évig minden fityinget félreteszek,és 2misi körül veszek egy pompás állapotú facelift előtti e46ot. Lehetőleg a 330d-t :) (grafitszürke fényezés,világoszürke kárpit,fekete műszerfal,ezüst díszcsíkokkal.Full extra.Ez lenne az álmom :)
De ezzel is megbékélnék ha itt állna :D : 330d)

csanad09 !!
Én maximálisan ajánlanám neked az offos 3-as Golfot.Szerintem még mai szemmel is kiváló,minősége beltere van,szép designnal,tipikus kiváló németes minőségérzettel(puffano,élvezetes ajtóhang,finom anyagok,csillapított kapaszkodók,és ilyesmik).Helykínálat jó. És az 1.9es TD motor(75le/150nm) a világból is kimegy 4-5literes fogyival Esetleg a TDI verzió(90le) de erről nincs személyes tapasztalat.
Ha meg kell puttony,akkor vento!!!!
Szerintem nincs alternatívája ezeknek a verdáknak. Egy bajuk van,hogy a benzines motorok nem vlaami vadállaotk,és a futómű is érzékeny a szar utakra. De én csak ajánlani tudom.

De az E36 is bombajó kocsi.De szerintem az zsebbenyúlósabb ilyen alacsony vásárlási árnál.És nehezebb is lehet találni nem széthajtott/nem tc példányt

Bero Elküldve: 2011-07-04 11:51 Multikormány beszerelése utólag...

bmw320d4 írta:
Bero írta: Úgy néz ki,hogy kedden megjön a 3 küllős multikormányom. Most nekem 4 küllős gomb nélküli van. Nekem ugyebár bowdenes gázpedálom van,tehát tempomat nem lesz. Viszont szeretném,hogy világítsanak a gombok és tudjam irányítani a rádióm. Nekem ezek a funkciók kellenek. Ehhez is kell vennem új kábelköteget? Nekem 2000.03 évjáratú,facelift előtti gépem van,ebbe szerintetek már a dupla indítós légzsák van? Mit kell cserélnem/vennem,hogy ezek a funkciók működjenek? Átvezető gyűrűt is cserélnem kell vagy jó a mostani? Köszönöm előre is a sok kérdésemre a válaszokat! :kiraly: Bero


Igen, venned kell kábelköteget (6500Ft),átvezető marad (mindegyik tudja a 2 indítót), a légzsákod meg nem tudom milyen (elméletileg 2000.06.22-től van gyártásban a kétindítós), de ha 2 indítóst veszel, az biztos jó lesz bele.




Köszönöm! :kiraly:

bmw320d4 Elküldve: 2011-07-04 00:20 Multikormány beszerelése utólag...

Bero írta: Úgy néz ki,hogy kedden megjön a 3 küllős multikormányom. Most nekem 4 küllős gomb nélküli van. Nekem ugyebár bowdenes gázpedálom van,tehát tempomat nem lesz. Viszont szeretném,hogy világítsanak a gombok és tudjam irányítani a rádióm. Nekem ezek a funkciók kellenek. Ehhez is kell vennem új kábelköteget? Nekem 2000.03 évjáratú,facelift előtti gépem van,ebbe szerintetek már a dupla indítós légzsák van? Mit kell cserélnem/vennem,hogy ezek a funkciók működjenek? Átvezető gyűrűt is cserélnem kell vagy jó a mostani? Köszönöm előre is a sok kérdésemre a válaszokat! :kiraly: Bero


Igen, venned kell kábelköteget (6500Ft),átvezető marad (mindegyik tudja a 2 indítót), a légzsákod meg nem tudom milyen (elméletileg 2000.06.22-től van gyártásban a kétindítós), de ha 2 indítóst veszel, az biztos jó lesz bele.


Robinson Elküldve: 2011-07-03 13:07 Multikormány beszerelése utólag...

Bero írta: Bocs,Robinson! :mrgreen: Tehát: Úgy néz ki,hogy kedden megjön a 3 küllős multikormányom. Most nekem 4 küllős gomb nélküli van. Nekem ugyebár bowdenes gázpedálom van,tehát tempomat nem lesz. Viszont szeretném,hogy világítsanak a gombok és tudjam irányítani a rádióm. Nekem ezek a funkciók kellenek. Ehhez is kell vennem új kábelköteget? Nekem 2000.03 évjáratú,facelift előtti gépem van,ebbe szerintetek már a dupla indítós légzsák van? Mit kell cserélnem/vennem,hogy ezek a funkciók működjenek? Átvezető gyűrűt is cserélnem kell vagy jó a mostani? Köszönöm előre is a sok kérdésemre a válaszokat! :kiraly: Bero


No problem, de ha braktam ide, minek írtad be mégegyszer? :D Na sebaj :D

Bero Elküldve: 2011-07-03 10:03 Multikormány beszerelése utólag...

Bocs,Robinson! :mrgreen: Tehát: Úgy néz ki,hogy kedden megjön a 3 küllős multikormányom. Most nekem 4 küllős gomb nélküli van. Nekem ugyebár bowdenes gázpedálom van,tehát tempomat nem lesz. Viszont szeretném,hogy világítsanak a gombok és tudjam irányítani a rádióm. Nekem ezek a funkciók kellenek. Ehhez is kell vennem új kábelköteget? Nekem 2000.03 évjáratú,facelift előtti gépem van,ebbe szerintetek már a dupla indítós légzsák van? Mit kell cserélnem/vennem,hogy ezek a funkciók működjenek? Átvezető gyűrűt is cserélnem kell vagy jó a mostani? Köszönöm előre is a sok kérdésemre a válaszokat! :kiraly: Bero

YELLOW Elküldve: 2011-07-01 17:13 Autóvásárlás

kleroo írta:
Nehéz a döntés.Van egy nagyon jó állapotú offos autóm(ford focus 1.8 ghia,ami az e46 kisöccsének mondható,mert szintén a vezetés örömére van kihegyezve,csak épp olcsóbban,olcsóbb anyagokból) Ez elmenne 1.2-1.3 körül.Van itthon 360ezer KP-m.
Fél év van hátra egyetemből.És pont most jött a semmiből,hogy eladnák a bömöst,mert kell egy telepjáró lovat húzni,ect.
És a nagy baj,hogy imádom a kocsit,de kisgyerekkorom óta a facelift előtti e46ért rajongok.Szóval nagyon necces a dolog.És itt kerestem egy kis segítséget,hogy miként döntsek.Mert ha kellően olcsón megvenném,korrekt áron,úgy hogy marad 150k-m esetleges hibákra,akkor bele mernék vágni.És fél év múlva már zsebben a diploma és vmilyen meló is lesz már,szóval minden a "helyére" kerülne.
Pont fordulóponton jött ez a lehetőség. Mert ha most kezdeném a sulit,akkor el sem gondolkodnék rajta,mert értelmetlen lenne még azért is gürcölni,hogy egy bmw-t fenntartsak.
De így talán vállalható.Rossz esetben van 1.520000am az egészre.-100.000 az átírási procedúra.-120.000 a felmerülő komoly hibákra. Tehát 1.3ért elhozhatnám .De a legjobb 1.2 lenne,mert 220ezerből azért már csak megoldok bármit.Azért nem roncs. :D
Csak azzal tényleg nem vagyok képben,hogy szemétség-e a részemről ennyit ajánlani érte.
Konkrét árak még nincsenek.A hölgy meglepiként fog szombaton kapni egy tiguant.És én addigra nem azt a akrom mondai,hogy "őőő lehet érdekelne a bömös",hanem egy konkrét,reális,megfontolt ajánlattal előállni,amit nem én találtam ki hasraütve,hanem más e46,bmw tulajok,akik képben vannak :)


én azt mondom legyél pofátlan, és ajánlj érte 1 misit, vagy 1.1-et. az asszony úgyis csak kapja a segge alá a verdákat nem hiszem, hogy számít neki mennyiért adja el. jelen pillanatban meg úgyis a lányát boldogítod. szal ez a legkevesebb, hogy xaré-hugyé eladja neked :fetreng:

kleroo Elküldve: 2011-07-01 15:43 Autóvásárlás

Qucsy írta:
kleroo írta:
Qucsy írta:
kleroo írta:
Qucsy írta:
én is csatlakoznék az előttem szólókhoz, az hogyha nő-é volt ....


Nő tulaja volt.Pontos előéletét tudom,mert a párom édesanyja kapta vadonat újonnan.
És pontosan tudom hogyan használja.
Magyarul mondva kurvajól vezet.Szerintem sokan néznének egy nagyot itt a fórumon is,hogy mennyire frankón,ügyesen vezet.A kuplungot is tökéletesen kezeli.Az viszont tény,hogy a nők 95% tényleg botrányosan vezet.És a kocsikhoz való hozzáállás....
Itt inkább csak az ár lenne a kérdés.Mert az nagy előny,hogy a kocsi pontos előéletét ismerem, sőt 6éves kora óta pedig néha-néha utas is voltam benne.
És a használt piacot nézve, főleg bömbiket,lehet hogy drágábban vennék egy jónak tűnő,ám de 300ról visszatekert rojtosra tört,javíthatatlan vackot,amit már 5 tulaj tiport.
Így pontosan tisztában vagyok a hibákkal,amit te is írtál,hogy kis szorgalom és pénz és ki lehet pofozni a kocsit. csak motorikusan ne legyen vele nagy probléma még 1 évig(addigra összegyűlne bőven elég pénz az esetleges szervízre)


amennyiben ismered az autó előéletét, sőt ismered magát az autót is akkor gond 1 szál se..én biztos hogy beújítanám magamnak..

De mennyiiérrt :D:D:D
Az itt a kérdés :D Mert sejtelmem sincs az áráról. Hahun van már 1.1től,de akár 1.7-8ig is elkúsznak az árak.Ezért írtam ide,a kocsi összes baját leírva amit tudok,illetve a felhasználási körülményeket ami alapján lehet következtetni a hibákra.(a kuplung sajna esélyes)

Az én offos típusomnál tudom melyik egyed mennyit érhet. Gondolom "nálatok" is így van :)


mivel az egész cselekmény rokoni szálon fút...és tudva az esedékes problémákat az autón én amondó vagyok ha eltudod hozni 1.1-1.2-ért akkor hozd...bár az árak igazad van igen csak 1.8-1.9 mozognak..de azért vegyük figyelembe a korát és az esedékes problémákat
..a lakásom előtt van vagy 3-4 autókereskedés..itt is megtalálhatóak ezek a tipusok bár igaz többsége 2004-2005-ös évjárat és igen csak 2.5-2.7 millió körül járnak.. mérlegeld az autóra szánt pénzt és a leendő költségeket és annak alapján dönts..
mrt lehet hogy jobban jársz ha 1 fiatalabbat veszel..de semmire nem akarlak rábeszélni nem látok bele a pénz tárcádba és a javítandó költségekbe..

Nehéz a döntés.Van egy nagyon jó állapotú offos autóm(ford focus 1.8 ghia,ami az e46 kisöccsének mondható,mert szintén a vezetés örömére van kihegyezve,csak épp olcsóbban,olcsóbb anyagokból) Ez elmenne 1.2-1.3 körül.Van itthon 360ezer KP-m.
Fél év van hátra egyetemből.És pont most jött a semmiből,hogy eladnák a bömöst,mert kell egy telepjáró lovat húzni,ect.
És a nagy baj,hogy imádom a kocsit,de kisgyerekkorom óta a facelift előtti e46ért rajongok.Szóval nagyon necces a dolog.És itt kerestem egy kis segítséget,hogy miként döntsek.Mert ha kellően olcsón megvenném,korrekt áron,úgy hogy marad 150k-m esetleges hibákra,akkor bele mernék vágni.És fél év múlva már zsebben a diploma és vmilyen meló is lesz már,szóval minden a "helyére" kerülne.
Pont fordulóponton jött ez a lehetőség. Mert ha most kezdeném a sulit,akkor el sem gondolkodnék rajta,mert értelmetlen lenne még azért is gürcölni,hogy egy bmw-t fenntartsak.
De így talán vállalható.Rossz esetben van 1.520000am az egészre.-100.000 az átírási procedúra.-120.000 a felmerülő komoly hibákra. Tehát 1.3ért elhozhatnám .De a legjobb 1.2 lenne,mert 220ezerből azért már csak megoldok bármit.Azért nem roncs. :D
Csak azzal tényleg nem vagyok képben,hogy szemétség-e a részemről ennyit ajánlani érte.
Konkrét árak még nincsenek.A hölgy meglepiként fog szombaton kapni egy tiguant.És én addigra nem azt a akrom mondai,hogy "őőő lehet érdekelne a bömös",hanem egy konkrét,reális,megfontolt ajánlattal előállni,amit nem én találtam ki hasraütve,hanem más e46,bmw tulajok,akik képben vannak :)

Hori Elküldve: 2011-06-25 15:46 Kasza mester 0670-5799225

e46 sedan touring lámpák /nem facelift/

15000ft/db

Bero Elküldve: 2011-06-22 20:56 M-packet

Hali! Tudom már kérdeztem,de konkrét válasz nem érkezett arra a kérdésemre,hogy az M-packet hátsó lökös adata hogy is néz ki? Szélessége,magassága, ilyesmire gondolok. Mivel az enyém,facelift előtti sedan így a hátsó lökös elég csúnya attól a műanyag résztől így megkéne csinálni egy műanyagossal csak megkéne tudnom az M-es adatait! Aki tud az segítsen! Köszönöm! :kiraly: