Keresőkifejezés: Kapcsolat:
Összesen 3743 találat


Bero Elküldve: 2011-01-18 18:22 M-packet

Üdv! Én most vettem M-packet-et bimmer.hu-n. Úgy látom itt mindenkinek facelift-es bömöse van és azon van rajta a packet! Az facelift előttire is simán rámegy vagy kicsit más a módja? Ezt a féklevegő hűtőt,ha kihagyom az nagyon gáz? Nekem mennyivel más lesz felpakolni a packet-et? A csávó mondta,hogy előtte próbáljuk fel,mert ha nemjó akkor visszavásárolja (tiszta jó arc :fetreng:) Köszi a válaszokat!:kiraly:

Alesi Elküldve: 2011-01-18 11:51 320d Motor

wizzaerr írta:
Alesi írta: Sziasztok!

Az normális, hogy ilyenkor télen, hidegben, alig hajlandó a vízhőfokmérőm középső állásba állni?

Gyakorlatilag normál, városi használat mellett valamivel alatt mindig megáll, kivéve, ha elkezdem egy kicsit észnélkül taposni, de utána meg van, hogy visszahűl kicsit...a baj, hogy tavaly télen nem emlékszem, hogy lett volna ezzel probléma.



Ha az első vonalnál megáll, akkor az rossz termosztátot jelent. Nekem is 320d-m van és tegnap cseréltünk nagy termosztátot, azóta tökéletes (12óránál megáll és nem ingadozik). Az enyémben csak 1 termosztát van ami faceliftesnél ritka. A titkos menüben ellenőrizheted a vízhőmérsékletet, 88 C fok körül kell lennie, ha ennél alacsonyabb akkor ne pörgesd a motort és cseréld azt a termosztátot mihamarabb. (nekem 10600Ft volt a legjobb ajánlat).



Az első vonalnál azért tovább megy, mondom kicsivel 12 ora előtt áll meg ha megáll (olyan 11:15 körül:), tehát nem olyan vészes a különbség.
Az aggasztó inkább az, hogy ha egyszer beáll középre, akkor onnan miért hajlamos visszamenni (egyébként nem mindig csinálja ezt, függ a hőfoktol). Mindegy, ha tényleg ilyen 10e FT környéki költségről van szó, akkor következő szerviznél csere. De azért ezt a titkosmenüs dolgot majd még kipróbálom.

Na, közben hazafelé meg is néztem a BC-s módszerrel. Nekem normálisnak tünik, de azért leirom a tapasztalatokat.
Szóval kb 20 perces városi kocsikázás, aztán 15 perces várakozás miatti egy helyben járatás, 60 fokig viszonylag egyenletesen, bár elég lassan melegedett, utána folyamatosan ingázott 60-64 között (első csik, itt azért nem nagyon akart tovább menni), nagy nehezen felment olyan 70ig, majd a 15 perces állás során ment el 80 fok környékéig (gondolom ez az üzemi), utána aztán már 84 és 77 között ingázott összevissza, attól függöen, hogy hajtani, vagy állni kellett.

Nekem ez igy egészségesnek tünik, bár mondjátok meg, ha nem.
Sajnos ez nem feltétlenül jelenti, hogy jo is, mert a múltkor pl. Bécsbe menet nem volt függőlegesben a mutató, hanem kicsivel alatta (sztem 70fok körül), és ez autópályatempónál elég aggasztó, még akkor is, ha minusz 15 fok volt...


wizzaerr Elküldve: 2011-01-18 10:04 320d Motor

Tano írta:
wizzaerr írta:
Tano írta:
wizzaerr írta: Más: a ventillátorházhoz nektek is csatlakozik vákumcső?


Igen, mivel a ventiházon lévő zsalukat egy vákumszelep nyitja-zárja.


Azt gondoltam csak nekem van... vákumszelep is meg zsalu is és ettől "léghűtéses" az egr-em:)
Csak kíváncsiságból kérdem, ezek a zsaluk akkor nyitnak amikor a ventillátor bekapcsol és egyébként zárva vannak?


No most kikerestem, mert ez engem is érdekelt korábban. Tehát a zsalut nyitja a motorvezérlés:
- A facelift előtti modelleknél, vagy amelyikben még nem a common rail motor van DDE3-as vezérlővel: 107 celsius vízhőfoknál, vagy 3000 ventifordulatnál
- A facelift utáni modelleknél, amelyikben már a common rail motor van DDE5-ös vezérlővel: 111 celsius vízhőfoknál, vagy 3000 ventifordulatnál



woow:orokhala::orokhala:

Tano Elküldve: 2011-01-18 01:03 320d Motor

wizzaerr írta:
Tano írta:
wizzaerr írta: Más: a ventillátorházhoz nektek is csatlakozik vákumcső?


Igen, mivel a ventiházon lévő zsalukat egy vákumszelep nyitja-zárja.


Azt gondoltam csak nekem van... vákumszelep is meg zsalu is és ettől "léghűtéses" az egr-em:)
Csak kíváncsiságból kérdem, ezek a zsaluk akkor nyitnak amikor a ventillátor bekapcsol és egyébként zárva vannak?


No most kikerestem, mert ez engem is érdekelt korábban. Tehát a zsalut nyitja a motorvezérlés:
- A facelift előtti modelleknél, vagy amelyikben még nem a common rail motor van DDE3-as vezérlővel: 107 celsius vízhőfoknál, vagy 3000 ventifordulatnál
- A facelift utáni modelleknél, amelyikben már a common rail motor van DDE5-ös vezérlővel: 111 celsius vízhőfoknál, vagy 3000 ventifordulatnál

wizzaerr Elküldve: 2011-01-17 23:20 320d Motor

"Szeva!

Hogy érted, hogy egy termosztát van a tiedben????
Szerintem meg kettő."


Hát ez az, eleinte én sem értettem, mert mki azt írta, hogy a faceliftesben 2 db van...
Az enyém viszont ilyen:

:)
Asszem emiatt csak euro3-as a motor, de ebben nem vagyok biztos.

Más: a ventillátorházhoz nektek is csatlakozik vákumcső?




jrtom Elküldve: 2011-01-17 19:53 320d Motor

Szeva!

Hogy érted, hogy egy termosztát van a tiedben????
Szerintem meg kettő.

wizzaerr írta:
Alesi írta: Sziasztok!

Az normális, hogy ilyenkor télen, hidegben, alig hajlandó a vízhőfokmérőm középső állásba állni?

Gyakorlatilag normál, városi használat mellett valamivel alatt mindig megáll, kivéve, ha elkezdem egy kicsit észnélkül taposni, de utána meg van, hogy visszahűl kicsit...a baj, hogy tavaly télen nem emlékszem, hogy lett volna ezzel probléma.



Ha az első vonalnál megáll, akkor az rossz termosztátot jelent. Nekem is 320d-m van és tegnap cseréltünk nagy termosztátot, azóta tökéletes (12óránál megáll és nem ingadozik). Az enyémben csak 1 termosztát van ami faceliftesnél ritka. A titkos menüben ellenőrizheted a vízhőmérsékletet, 88 C fok körül kell lennie, ha ennél alacsonyabb akkor ne pörgesd a motort és cseréld azt a termosztátot mihamarabb. (nekem 10600Ft volt a legjobb ajánlat).



wizzaerr Elküldve: 2011-01-17 18:58 320d Motor

Alesi írta: Sziasztok!

Az normális, hogy ilyenkor télen, hidegben, alig hajlandó a vízhőfokmérőm középső állásba állni?

Gyakorlatilag normál, városi használat mellett valamivel alatt mindig megáll, kivéve, ha elkezdem egy kicsit észnélkül taposni, de utána meg van, hogy visszahűl kicsit...a baj, hogy tavaly télen nem emlékszem, hogy lett volna ezzel probléma.



Ha az első vonalnál megáll, akkor az rossz termosztátot jelent. Nekem is 320d-m van és tegnap cseréltünk nagy termosztátot, azóta tökéletes (12óránál megáll és nem ingadozik). Az enyémben csak 1 termosztát van ami faceliftesnél ritka. A titkos menüben ellenőrizheted a vízhőmérsékletet, 88 C fok körül kell lennie, ha ennél alacsonyabb akkor ne pörgesd a motort és cseréld azt a termosztátot mihamarabb. (nekem 10600Ft volt a legjobb ajánlat).

SirToma Elküldve: 2011-01-16 17:20 320d Motor

YELLOW írta:
bomos535 írta:
YELLOW írta:
ocsi1 írta: SZIASZTOK!
KERESEK EGY KÖNYVET A BMW 320D E46 2005 LIRÁSÁROL
A NEVE-IGY CSINÁLD!
HA VALAKI TUDJA HONNAN TUDOM LETÖLTENI KÉREM SEGITSEN.
ELÖRE IS KÖSZÖNÖM.
DR Hans-Rüdiger Etzold
okleveles gépjárműipari mérnök könyve
IGY CSINÁLD!:kockafej:


kb 10 perc és megy e-mail-ben. de ez facelift előtti

:wink:

Yellow! Legyszi kuld el nekem is ha van ra lehetoseged. Koszi


ment!


Szia Yellow.

Kerhetnem en is?
Koszi

YELLOW Elküldve: 2011-01-16 17:04 320d Motor

bomos535 írta:
YELLOW írta:
ocsi1 írta: SZIASZTOK!
KERESEK EGY KÖNYVET A BMW 320D E46 2005 LIRÁSÁROL
A NEVE-IGY CSINÁLD!
HA VALAKI TUDJA HONNAN TUDOM LETÖLTENI KÉREM SEGITSEN.
ELÖRE IS KÖSZÖNÖM.
DR Hans-Rüdiger Etzold
okleveles gépjárműipari mérnök könyve
IGY CSINÁLD!:kockafej:


kb 10 perc és megy e-mail-ben. de ez facelift előtti

:wink:

Yellow! Legyszi kuld el nekem is ha van ra lehetoseged. Koszi


ment!

bomos535 Elküldve: 2011-01-16 16:59 320d Motor

YELLOW írta:
ocsi1 írta: SZIASZTOK!
KERESEK EGY KÖNYVET A BMW 320D E46 2005 LIRÁSÁROL
A NEVE-IGY CSINÁLD!
HA VALAKI TUDJA HONNAN TUDOM LETÖLTENI KÉREM SEGITSEN.
ELÖRE IS KÖSZÖNÖM.
DR Hans-Rüdiger Etzold
okleveles gépjárműipari mérnök könyve
IGY CSINÁLD!:kockafej:


kb 10 perc és megy e-mail-ben. de ez facelift előtti

:wink:

Yellow! Legyszi kuld el nekem is ha van ra lehetoseged. Koszi