Keresőkifejezés: Kapcsolat:
Összesen 3743 találat


CFirpo Elküldve: 2011-01-04 09:03 320d Motor

BarG írta:
RePTaiL írta:
YELLOW írta:
CFirpo írta: Sziasztok, Nemreg vettem ezt az autom, egy gyors kerdesem lenne. 90 - 100 km/h kozott picit raz, olyan mint amikor nincs rendesen kicentirozva a gumi vagy picit hullamos uton mennek. Remelem az miatt van, de a valto kart megfogva mintha rezonalna ennel a sebessegnel. Lehet ez a lendkerek miatt? Valos 180ezer van benne... Tipp? koszi


a gumit nem szokták centrírozni (szerintem centírozni).
lehet leesett egy súly, vagy elcsúszott egy súly, szálszakadt a gumi. nekem akkor csinált ilyet amikor facsavar volt benne :mrgreen:

a kereken kívül okozhat rázást lengőkar szilent is, ha ki van kopva.

ezenkívül szokott egy olyan dolog lenni, amit én is itt hallottam, hogy a kipuff rezocső rossz. azt kell cserélni. ez ott a váltó környékén található asszem.

persze lehet kardán, vagy féltengely ütés is, de azt nem anynira fordul elő főleg nem iylen futásteljesítménynél.


Szia!

Minap én is így jártam! Lassan mentem semmi, ha gyorsítottam olyan 90 körül elkezdett rázni a kocsi meg a kormány! Ajánlom először állj be egy fűtött garázsba vagy csapasd le a felniket meleg vízzel, nehogy az legyen, hogy jégtömbök rakodtak le a felnire és olyan hatást keltsenek mintha nem lenne kicentrírozva a felni! (nekem bevált)

Viszont Nekem is lenne egy kérdésem
Most vettem meg életem első BMW-jét, ami egy 2005-ös E46-os, szóval még nagyon gyerekcipőben járok ennek az autónak az ismeretében. Ezért is fordulnék hozzátok egy pár kérdéssel.

Sima lámpás, nem projektoros, de szint automata szintállítós állítós , de szeretnék venni bele angel eye karikát, de annyi fajta van belőlük, hogy nem tudom melyik lenne jó hozzájuk (pl. ebay-en olyanok írnak utánuk, hogy facelift meg 2D, 4D)! Xenon-t milyet tehetek bele?
Mikor megy a fűtés és meleget fúj az autó néha gondol egyet és elkezd hidegre váltani, hideget fúj egy pár percig vagy másodpercig majd megint meleget.
A használati utasításában (nem pont az ővé, mert ez németből van) olvastam, hogy nem kell járatni az autót elindulás előtt! Igaz ez? Mert minden dieselestől azt hallottam, hogy ketyegtetni kell a motort míg bemelegszik (nem volt még diesel autóm).
Egyenlőre ennyi lenne Smile , bocsi a sok (lehet bugyuta kérdésért),de inkább kérdezek mint hüleséget csináljak!



Én most csak egy dologba szólnék bele, mégpedig a "járassuk-e, amíg bemelegszik?" kérdésbe. Környezetvédelemmel szokták megokolni, hogy ne melengesd a motort, hanem egyből indulj el vele. Én ezt nem tartom jónak, mert egy csonthideg motort terhelsz, akárhogy is óvatoskodsz vele. De az is igaz, ha álltó helyben akarnád megvárni, amíg bemelegszik, akkor egy órát szobrozhatnál vele pöfögve. Az igazság szerintem valahol a kettő között van. Szerencsére van benne kisegítő elektromos fűtés, így kb 30 C-t valóban másodpercek alatt eléri, nem kell több, mint 30-60 sec, aztán lehet indulni. A titkos menüben lehet nézegetni, hogy mikor is van meg.



Kosz a valaszokat, garazsban all, jeg meg ilyenek miatt nem lehet a razas, a tobbi pedig jo tanacs, megnezetem majd. Bar a gumi szalszakadas nem hiszem hogy egy sebessegtartomanyban jon ki...

Jah es ha elirok valamit vagy pongyolan fogalmazok az ne tevesszen meg senkit, annyira hulye nem vagyok mint amilyennek latszom :D . De BMW teren meg tapasztalatlan...

BarG Elküldve: 2011-01-03 20:19 320d Motor

RePTaiL írta:
YELLOW írta:
CFirpo írta: Sziasztok, Nemreg vettem ezt az autom, egy gyors kerdesem lenne. 90 - 100 km/h kozott picit raz, olyan mint amikor nincs rendesen kicentirozva a gumi vagy picit hullamos uton mennek. Remelem az miatt van, de a valto kart megfogva mintha rezonalna ennel a sebessegnel. Lehet ez a lendkerek miatt? Valos 180ezer van benne... Tipp? koszi


a gumit nem szokták centrírozni (szerintem centírozni).
lehet leesett egy súly, vagy elcsúszott egy súly, szálszakadt a gumi. nekem akkor csinált ilyet amikor facsavar volt benne :mrgreen:

a kereken kívül okozhat rázást lengőkar szilent is, ha ki van kopva.

ezenkívül szokott egy olyan dolog lenni, amit én is itt hallottam, hogy a kipuff rezocső rossz. azt kell cserélni. ez ott a váltó környékén található asszem.

persze lehet kardán, vagy féltengely ütés is, de azt nem anynira fordul elő főleg nem iylen futásteljesítménynél.


Szia!

Minap én is így jártam! Lassan mentem semmi, ha gyorsítottam olyan 90 körül elkezdett rázni a kocsi meg a kormány! Ajánlom először állj be egy fűtött garázsba vagy csapasd le a felniket meleg vízzel, nehogy az legyen, hogy jégtömbök rakodtak le a felnire és olyan hatást keltsenek mintha nem lenne kicentrírozva a felni! (nekem bevált)

Viszont Nekem is lenne egy kérdésem
Most vettem meg életem első BMW-jét, ami egy 2005-ös E46-os, szóval még nagyon gyerekcipőben járok ennek az autónak az ismeretében. Ezért is fordulnék hozzátok egy pár kérdéssel.

Sima lámpás, nem projektoros, de szint automata szintállítós állítós , de szeretnék venni bele angel eye karikát, de annyi fajta van belőlük, hogy nem tudom melyik lenne jó hozzájuk (pl. ebay-en olyanok írnak utánuk, hogy facelift meg 2D, 4D)! Xenon-t milyet tehetek bele?
Mikor megy a fűtés és meleget fúj az autó néha gondol egyet és elkezd hidegre váltani, hideget fúj egy pár percig vagy másodpercig majd megint meleget.
A használati utasításában (nem pont az ővé, mert ez németből van) olvastam, hogy nem kell járatni az autót elindulás előtt! Igaz ez? Mert minden dieselestől azt hallottam, hogy ketyegtetni kell a motort míg bemelegszik (nem volt még diesel autóm).
Egyenlőre ennyi lenne Smile , bocsi a sok (lehet bugyuta kérdésért),de inkább kérdezek mint hüleséget csináljak!



Én most csak egy dologba szólnék bele, mégpedig a "járassuk-e, amíg bemelegszik?" kérdésbe. Környezetvédelemmel szokták megokolni, hogy ne melengesd a motort, hanem egyből indulj el vele. Én ezt nem tartom jónak, mert egy csonthideg motort terhelsz, akárhogy is óvatoskodsz vele. De az is igaz, ha álltó helyben akarnád megvárni, amíg bemelegszik, akkor egy órát szobrozhatnál vele pöfögve. Az igazság szerintem valahol a kettő között van. Szerencsére van benne kisegítő elektromos fűtés, így kb 30 C-t valóban másodpercek alatt eléri, nem kell több, mint 30-60 sec, aztán lehet indulni. A titkos menüben lehet nézegetni, hogy mikor is van meg.

YELLOW Elküldve: 2011-01-03 19:57 Lámpák

ha esetleg érdekel valakit. facelift előtti E46-ra sima első lámpa, és hátsó.

ide klikk ha érdekel

RePTaiL Elküldve: 2011-01-03 19:08 320d Motor

YELLOW írta:
CFirpo írta: Sziasztok, Nemreg vettem ezt az autom, egy gyors kerdesem lenne. 90 - 100 km/h kozott picit raz, olyan mint amikor nincs rendesen kicentirozva a gumi vagy picit hullamos uton mennek. Remelem az miatt van, de a valto kart megfogva mintha rezonalna ennel a sebessegnel. Lehet ez a lendkerek miatt? Valos 180ezer van benne... Tipp? koszi


a gumit nem szokták centrírozni (szerintem centírozni).
lehet leesett egy súly, vagy elcsúszott egy súly, szálszakadt a gumi. nekem akkor csinált ilyet amikor facsavar volt benne :mrgreen:

a kereken kívül okozhat rázást lengőkar szilent is, ha ki van kopva.

ezenkívül szokott egy olyan dolog lenni, amit én is itt hallottam, hogy a kipuff rezocső rossz. azt kell cserélni. ez ott a váltó környékén található asszem.

persze lehet kardán, vagy féltengely ütés is, de azt nem anynira fordul elő főleg nem iylen futásteljesítménynél.


Szia!

Minap én is így jártam! Lassan mentem semmi, ha gyorsítottam olyan 90 körül elkezdett rázni a kocsi meg a kormány! Ajánlom először állj be egy fűtött garázsba vagy csapasd le a felniket meleg vízzel, nehogy az legyen, hogy jégtömbök rakodtak le a felnire és olyan hatást keltsenek mintha nem lenne kicentrírozva a felni! (nekem bevált)

Viszont Nekem is lenne egy kérdésem
Most vettem meg életem első BMW-jét, ami egy 2005-ös E46-os, szóval még nagyon gyerekcipőben járok ennek az autónak az ismeretében. Ezért is fordulnék hozzátok egy pár kérdéssel.

Sima lámpás, nem projektoros, de szint automata szintállítós állítós , de szeretnék venni bele angel eye karikát, de annyi fajta van belőlük, hogy nem tudom melyik lenne jó hozzájuk (pl. ebay-en olyanok írnak utánuk, hogy facelift meg 2D, 4D)! Xenon-t milyet tehetek bele?
Mikor megy a fűtés és meleget fúj az autó néha gondol egyet és elkezd hidegre váltani, hideget fúj egy pár percig vagy másodpercig majd megint meleget.
A használati utasításában (nem pont az ővé, mert ez németből van) olvastam, hogy nem kell járatni az autót elindulás előtt! Igaz ez? Mert minden dieselestől azt hallottam, hogy ketyegtetni kell a motort míg bemelegszik (nem volt még diesel autóm).
Egyenlőre ennyi lenne Smile , bocsi a sok (lehet bugyuta kérdésért),de inkább kérdezek mint hüleséget csináljak!

Reneolus Elküldve: 2010-12-31 13:13 320d Motor

Reneolus írta:
BarG írta:
Hori írta:
Reneolus írta: Sziasztok,

8-10 éves 320D -t szeretnék venni, de segítsetek abban pls., hogy tartósság, megbízhatóság és szerviz költségek szempontjából a facelift előtti, vagy utáni motorral szerelt gépet érdemes megvenni? Végigolvastam a topic-ot és volt egy-két utalás arra, hogy a facelift előttinek jóval olcsóbb a javíttatása. Tudtok összehasonlító összegeket mondani pl. a porlasztócsúcs, injektor stb. tönkremennek, akkor a csere mennyibe kerül egyik és másik típusú motor esetén? Kb. mennyi km-t megy el a motor javíttatás nélkül, mert 150e km futás alatti gépeket nem nagyon lehet találni? Legalább 5 évig szeretném használni az autót (Budapesten 80-100e km, tehát kb. 250e km lenne az autóban 5 év múltán), milyen meghibásodásokra számíthatok és azok javítása kb. mennyi lesz?

Előre is köszi!




az a baj hogy rossz irányból állsz hozzá a kereséshez. 8-10éves 20d-ben igen csak ritka a 150ekm-t futott autó. sztem nézz meg többet és hasonlítsd őket össze állapot ügyileg úgy talán jutsz valamire hogy melyiket vedd meg:kiraly:


Ha ilyen elvárások vannak - akkor fog találni olyat, amiben ennyi km-t fog mutatni az óra.
Inkább arra kell kalkulálni, hogy a 8-10 évhez reális 250-300e km-es (de akár 3-500e is lehet rosszabb esetben) futásteljesítménynél már számítani kell néhányszázezer pluszkiadásra - turbó, porlasztócsúcsok, nagynyomású szivattyú, meg néhány kiegészítő. Persze lehet, hogy mindezek rendben vannak, de ki tudja milyen gazdája volt a gépnek, amíg kb 5-6 (vagy több)Földmegkerülésnyi futás összejött.
Ha ezekre a kiadásokra nem futi, akkor felejtsd el a BMW-t. :mrgreen:



Köszi a válaszokat! Természetesen tervezem, hogy bevizsgáltatom az autót, egyébként jelenleg is hirdetnek 150e km körüli futással 8-10 éves szervizkönyves gépeket, persze nagyon keveset és az áruk is jóval magasabb a kortársaiknál. Én inkább vásárláskor fizetek többet egy megkímélt kevesebb km-es példányért, minthogy állandóan szervizbe járjak.

Azt meg tudjátok mondani, hogy a facelift előtti, vagy utáni a megbízhatóbb motor? Valamelyik topicban az olvastam, hogy a facelift előtti, ráadásul ennél az összes porlasztócsúcs cseréje kerül annyiba, mint a facelift utáninál egy darabé. Ez igaz?


Pl.:

http://www.hasznaltauto.hu/aut...ng-4340518

Reneolus Elküldve: 2010-12-31 13:07 320d Motor

BarG írta:
Hori írta:
Reneolus írta: Sziasztok,

8-10 éves 320D -t szeretnék venni, de segítsetek abban pls., hogy tartósság, megbízhatóság és szerviz költségek szempontjából a facelift előtti, vagy utáni motorral szerelt gépet érdemes megvenni? Végigolvastam a topic-ot és volt egy-két utalás arra, hogy a facelift előttinek jóval olcsóbb a javíttatása. Tudtok összehasonlító összegeket mondani pl. a porlasztócsúcs, injektor stb. tönkremennek, akkor a csere mennyibe kerül egyik és másik típusú motor esetén? Kb. mennyi km-t megy el a motor javíttatás nélkül, mert 150e km futás alatti gépeket nem nagyon lehet találni? Legalább 5 évig szeretném használni az autót (Budapesten 80-100e km, tehát kb. 250e km lenne az autóban 5 év múltán), milyen meghibásodásokra számíthatok és azok javítása kb. mennyi lesz?

Előre is köszi!




az a baj hogy rossz irányból állsz hozzá a kereséshez. 8-10éves 20d-ben igen csak ritka a 150ekm-t futott autó. sztem nézz meg többet és hasonlítsd őket össze állapot ügyileg úgy talán jutsz valamire hogy melyiket vedd meg:kiraly:


Ha ilyen elvárások vannak - akkor fog találni olyat, amiben ennyi km-t fog mutatni az óra.
Inkább arra kell kalkulálni, hogy a 8-10 évhez reális 250-300e km-es (de akár 3-500e is lehet rosszabb esetben) futásteljesítménynél már számítani kell néhányszázezer pluszkiadásra - turbó, porlasztócsúcsok, nagynyomású szivattyú, meg néhány kiegészítő. Persze lehet, hogy mindezek rendben vannak, de ki tudja milyen gazdája volt a gépnek, amíg kb 5-6 (vagy több)Földmegkerülésnyi futás összejött.
Ha ezekre a kiadásokra nem futi, akkor felejtsd el a BMW-t. :mrgreen:



Köszi a válaszokat! Természetesen tervezem, hogy bevizsgáltatom az autót, egyébként jelenleg is hirdetnek 150e km körüli futással 8-10 éves szervizkönyves gépeket, persze nagyon keveset és az áruk is jóval magasabb a kortársaiknál. Én inkább vásárláskor fizetek többet egy megkímélt kevesebb km-es példányért, minthogy állandóan szervizbe járjak.

Azt meg tudjátok mondani, hogy a facelift előtti, vagy utáni a megbízhatóbb motor? Valamelyik topicban az olvastam, hogy a facelift előtti, ráadásul ennél az összes porlasztócsúcs cseréje kerül annyiba, mint a facelift utáninál egy darabé. Ez igaz?

BarG Elküldve: 2010-12-31 12:20 320d Motor

Hori írta:
Reneolus írta: Sziasztok,

8-10 éves 320D -t szeretnék venni, de segítsetek abban pls., hogy tartósság, megbízhatóság és szerviz költségek szempontjából a facelift előtti, vagy utáni motorral szerelt gépet érdemes megvenni? Végigolvastam a topic-ot és volt egy-két utalás arra, hogy a facelift előttinek jóval olcsóbb a javíttatása. Tudtok összehasonlító összegeket mondani pl. a porlasztócsúcs, injektor stb. tönkremennek, akkor a csere mennyibe kerül egyik és másik típusú motor esetén? Kb. mennyi km-t megy el a motor javíttatás nélkül, mert 150e km futás alatti gépeket nem nagyon lehet találni? Legalább 5 évig szeretném használni az autót (Budapesten 80-100e km, tehát kb. 250e km lenne az autóban 5 év múltán), milyen meghibásodásokra számíthatok és azok javítása kb. mennyi lesz?

Előre is köszi!




az a baj hogy rossz irányból állsz hozzá a kereséshez. 8-10éves 20d-ben igen csak ritka a 150ekm-t futott autó. sztem nézz meg többet és hasonlítsd őket össze állapot ügyileg úgy talán jutsz valamire hogy melyiket vedd meg:kiraly:


Ha ilyen elvárások vannak - akkor fog találni olyat, amiben ennyi km-t fog mutatni az óra.
Inkább arra kell kalkulálni, hogy a 8-10 évhez reális 250-300e km-es (de akár 3-500e is lehet rosszabb esetben) futásteljesítménynél már számítani kell néhányszázezer pluszkiadásra - turbó, porlasztócsúcsok, nagynyomású szivattyú, meg néhány kiegészítő. Persze lehet, hogy mindezek rendben vannak, de ki tudja milyen gazdája volt a gépnek, amíg kb 5-6 (vagy több)Földmegkerülésnyi futás összejött.
Ha ezekre a kiadásokra nem futi, akkor felejtsd el a BMW-t. :mrgreen:

Hori Elküldve: 2010-12-30 22:35 320d Motor

Reneolus írta: Sziasztok,

8-10 éves 320D -t szeretnék venni, de segítsetek abban pls., hogy tartósság, megbízhatóság és szerviz költségek szempontjából a facelift előtti, vagy utáni motorral szerelt gépet érdemes megvenni? Végigolvastam a topic-ot és volt egy-két utalás arra, hogy a facelift előttinek jóval olcsóbb a javíttatása. Tudtok összehasonlító összegeket mondani pl. a porlasztócsúcs, injektor stb. tönkremennek, akkor a csere mennyibe kerül egyik és másik típusú motor esetén? Kb. mennyi km-t megy el a motor javíttatás nélkül, mert 150e km futás alatti gépeket nem nagyon lehet találni? Legalább 5 évig szeretném használni az autót (Budapesten 80-100e km, tehát kb. 250e km lenne az autóban 5 év múltán), milyen meghibásodásokra számíthatok és azok javítása kb. mennyi lesz?

Előre is köszi!




az a baj hogy rossz irányból állsz hozzá a kereséshez. 8-10éves 20d-ben igen csak ritka a 150ekm-t futott autó. sztem nézz meg többet és hasonlítsd őket össze állapot ügyileg úgy talán jutsz valamire hogy melyiket vedd meg:kiraly:

Dog Elküldve: 2010-12-30 21:04 320d Motor

Reneolus írta: Sziasztok,

8-10 éves 320D -t szeretnék venni, de segítsetek abban pls., hogy tartósság, megbízhatóság és szerviz költségek szempontjából a facelift előtti, vagy utáni motorral szerelt gépet érdemes megvenni? Végigolvastam a topic-ot és volt egy-két utalás arra, hogy a facelift előttinek jóval olcsóbb a javíttatása. Tudtok összehasonlító összegeket mondani pl. a porlasztócsúcs, injektor stb. tönkremennek, akkor a csere mennyibe kerül egyik és másik típusú motor esetén? Kb. mennyi km-t megy el a motor javíttatás nélkül, mert 150e km futás alatti gépeket nem nagyon lehet találni? Legalább 5 évig szeretném használni az autót (Budapesten 80-100e km, tehát kb. 250e km lenne az autóban 5 év múltán), milyen meghibásodásokra számíthatok és azok javítása kb. mennyi lesz?

Előre is köszi!


Nagyon pesszimistán állsz a dolgokhoz igy biztos beletenyerelsz valami vacakba.:levele: Inkább gyurj arra hogy bevizsgáltatod vétel elött a vasat és akkor a kötelezö dolgokon kivül nem nagyon kell rákölteni,ésszerü használat melett. :D

Qucsy Elküldve: 2010-12-30 19:16 Autóvásárlás

borigabi írta:
Burns írta:
Metacska írta: Kedves BMW Tulajok és Fanok!

Megérett a jó öreg 1.6-os Fiat Bravom a cserére és a következő, most már biztosnak tűnő utód fog a közeljövőben a helyére lépni. (kicsit terjengős lesz)

Adott édesapám jó ismerőse tipikus maszek szerelő (túl már a 60-on). Mindig ő szervizelte a Fiatomat, gondosan és szuperül, egyszóval profi.
4 évvel ezelőtt vett magának egy 1999 évjáratú (nem faceliftes) 318i Bömöst. 4 év alatt mindösszesen 10 000 (!!) km-et tett bele. Jelenleg is garázsban áll az autó, ponyvázva, a téli gumik rajta sincsenek mert tavaszig ki sem fog állni a garázsból.

Paraméterek és fontosabb infók:
-az autó nem mindenáron eladó, nincs hirdetve sehol sem
-1999 július havi
-Az autó garantáltan törés és karcmentes
-jelenleg 230 000 km van benne (ez az egyetlen dolog ami aggaszt)
-Banki igazgatói autó volt
-230 000 km-ig Wallisnál vezetett szervizkönyve van.

-Gyári CD-s rádió
-Digit klíma
-6 légzsák
-Fekete szín
-elektromos tükrök
-elektromos ablakok (csak elől)
-műholdas követőrendszer
-ABS, ESP
-Most volt az autón cserélve első/hátsó fékbetét és tárcsa
-Új Bosch akksi

Az autóhoz adná a tulajdonos:

+ lemezfelnire szerelt téli gumikat
+ van 1 garnitúra hibátlan gyári 15 colos BMW felnije
+ 1 garnitúra 16 colos szintén gyári felni, hibátlan nyárigumikkal
+ nyáron járna le a forgalmija ezért megcsináltatná grátiszba
+ összes gyári kulcs és szervízkulcs

Az autó valóban makulátlan kívül és belül, tényleg karcmentes.

Az autóért az Úr 1. 600 000 Ft-ot kér és ez a vége.

Kedves tagok várom, ötleteiteket és észrevételeiteket. A fentiek tükrében ti hogyan döntenétek? Az árról mi a véleményetek?

Várom megtisztelő válaszotokat! :D

Üdvözlet!




Ha valóban ismert az előélete és tényleg olyan, amit leírtál, szerintem vedd meg.


Ha amit leírtál, tényleg tejesen fedi a valóságot, ne habozz, sokáig keresgélhetsz, mire egy hasonlót találhatsz, ha létezik ilyen...



osztom a véleményt...ha csak a fele igaz akkor lépd meg..