Összesen 3743 találat
borigabi Elküldve: 2010-12-30 19:08 Autóvásárlás
Burns írta:
Metacska írta:
Kedves BMW Tulajok és Fanok!
Megérett a jó öreg 1.6-os Fiat Bravom a cserére és a következő, most már biztosnak tűnő utód fog a közeljövőben a helyére lépni. (kicsit terjengős lesz)
Adott édesapám jó ismerőse tipikus maszek szerelő (túl már a 60-on). Mindig ő szervizelte a Fiatomat, gondosan és szuperül, egyszóval profi.
4 évvel ezelőtt vett magának egy 1999 évjáratú (nem faceliftes) 318i Bömöst. 4 év alatt mindösszesen 10 000 (!!) km-et tett bele. Jelenleg is garázsban áll az autó, ponyvázva, a téli gumik rajta sincsenek mert tavaszig ki sem fog állni a garázsból.
Paraméterek és fontosabb infók:
-az autó nem mindenáron eladó, nincs hirdetve sehol sem
-1999 július havi
-Az autó garantáltan törés és karcmentes
-jelenleg 230 000 km van benne (ez az egyetlen dolog ami aggaszt)
-Banki igazgatói autó volt
-230 000 km-ig Wallisnál vezetett szervizkönyve van.
-Gyári CD-s rádió
-Digit klíma
-6 légzsák
-Fekete szín
-elektromos tükrök
-elektromos ablakok (csak elől)
-műholdas követőrendszer
-ABS, ESP
-Most volt az autón cserélve első/hátsó fékbetét és tárcsa
-Új Bosch akksi
Az autóhoz adná a tulajdonos:
+ lemezfelnire szerelt téli gumikat
+ van 1 garnitúra hibátlan gyári 15 colos BMW felnije
+ 1 garnitúra 16 colos szintén gyári felni, hibátlan nyárigumikkal
+ nyáron járna le a forgalmija ezért megcsináltatná grátiszba
+ összes gyári kulcs és szervízkulcs
Az autó valóban makulátlan kívül és belül, tényleg karcmentes.
Az autóért az Úr 1. 600 000 Ft-ot kér és ez a vége.
Kedves tagok várom, ötleteiteket és észrevételeiteket. A fentiek tükrében ti hogyan döntenétek? Az árról mi a véleményetek?
Várom megtisztelő válaszotokat! :D
Üdvözlet!
Ha valóban ismert az előélete és tényleg olyan, amit leírtál, szerintem vedd meg.
Ha amit leírtál, tényleg tejesen fedi a valóságot, ne habozz, sokáig keresgélhetsz, mire egy hasonlót találhatsz, ha létezik ilyen...
Vendég Elküldve: 2010-12-30 17:34 Autóvásárlás
Metacska írta:
Kedves BMW Tulajok és Fanok!
Megérett a jó öreg 1.6-os Fiat Bravom a cserére és a következő, most már biztosnak tűnő utód fog a közeljövőben a helyére lépni. (kicsit terjengős lesz)
Adott édesapám jó ismerőse tipikus maszek szerelő (túl már a 60-on). Mindig ő szervizelte a Fiatomat, gondosan és szuperül, egyszóval profi.
4 évvel ezelőtt vett magának egy 1999 évjáratú (nem faceliftes) 318i Bömöst. 4 év alatt mindösszesen 10 000 (!!) km-et tett bele. Jelenleg is garázsban áll az autó, ponyvázva, a téli gumik rajta sincsenek mert tavaszig ki sem fog állni a garázsból.
Paraméterek és fontosabb infók:
-az autó nem mindenáron eladó, nincs hirdetve sehol sem
-1999 július havi
-Az autó garantáltan törés és karcmentes
-jelenleg 230 000 km van benne (ez az egyetlen dolog ami aggaszt)
-Banki igazgatói autó volt
-230 000 km-ig Wallisnál vezetett szervizkönyve van.
-Gyári CD-s rádió
-Digit klíma
-6 légzsák
-Fekete szín
-elektromos tükrök
-elektromos ablakok (csak elől)
-műholdas követőrendszer
-ABS, ESP
-Most volt az autón cserélve első/hátsó fékbetét és tárcsa
-Új Bosch akksi
Az autóhoz adná a tulajdonos:
+ lemezfelnire szerelt téli gumikat
+ van 1 garnitúra hibátlan gyári 15 colos BMW felnije
+ 1 garnitúra 16 colos szintén gyári felni, hibátlan nyárigumikkal
+ nyáron járna le a forgalmija ezért megcsináltatná grátiszba
+ összes gyári kulcs és szervízkulcs
Az autó valóban makulátlan kívül és belül, tényleg karcmentes.
Az autóért az Úr 1. 600 000 Ft-ot kér és ez a vége.
Kedves tagok várom, ötleteiteket és észrevételeiteket. A fentiek tükrében ti hogyan döntenétek? Az árról mi a véleményetek?
Várom megtisztelő válaszotokat! :D
Üdvözlet!
Ha valóban ismert az előélete és tényleg olyan, amit leírtál, szerintem vedd meg.
Zolee Elküldve: 2010-12-30 17:27 Autóvásárlás
YELLOW írta:
Metacska írta:
Kedves BMW Tulajok és Fanok!
Megérett a jó öreg 1.6-os Fiat Bravom a cserére és a következő, most már biztosnak tűnő utód fog a közeljövőben a helyére lépni. (kicsit terjengős lesz)
Adott édesapám jó ismerőse tipikus maszek szerelő (túl már a 60-on). Mindig ő szervizelte a Fiatomat, gondosan és szuperül, egyszóval profi.
4 évvel ezelőtt vett magának egy 1999 évjáratú (nem faceliftes) 318i Bömöst. 4 év alatt mindösszesen 10 000 (!!) km-et tett bele. Jelenleg is garázsban áll az autó, ponyvázva, a téli gumik rajta sincsenek mert tavaszig ki sem fog állni a garázsból.
Paraméterek és fontosabb infók:
-az autó nem mindenáron eladó, nincs hirdetve sehol sem
-1999 július havi
-Az autó garantáltan törés és karcmentes
-jelenleg 230 000 km van benne (ez az egyetlen dolog ami aggaszt)
-Banki igazgatói autó volt
-230 000 km-ig Wallisnál vezetett szervizkönyve van.
-Gyári CD-s rádió
-Digit klíma
-6 légzsák
-Fekete szín
-elektromos tükrök
-elektromos ablakok (csak elől)
-műholdas követőrendszer
-ABS, ESP
-Most volt az autón cserélve első/hátsó fékbetét és tárcsa
-Új Bosch akksi
Az autóhoz adná a tulajdonos:
+ lemezfelnire szerelt téli gumikat
+ van 1 garnitúra hibátlan gyári 15 colos BMW felnije
+ 1 garnitúra 16 colos szintén gyári felni, hibátlan nyárigumikkal
+ nyáron járna le a forgalmija ezért megcsináltatná grátiszba
+ összes gyári kulcs és szervízkulcs
Az autó valóban makulátlan kívül és belül, tényleg karcmentes.
Az autóért az Úr 1. 600 000 Ft-ot kér és ez a vége.
Kedves tagok várom, ötleteiteket és észrevételeiteket. A fentiek tükrében ti hogyan döntenétek? Az árról mi a véleményetek?
Várom megtisztelő válaszotokat! :D
Üdvözlet!
semmi baj nem lenen az árral, ha nem a mostani gazdasági helyzet lenne. sajnos a mostani dolgok miatt ez drágának mondható, enyniért fiatalabbat is lehet kapni.
persze ha valóban patika, akkor biztos van akinek megéri. de sajnos se a felszereltség, se a motorizáltság nem megfelelő ehhez az árhoz.
persze a pakliban benne van, hogy a piacon forgó autók nagyrésze meg isten tudja milyen állapotú.
de ha azt nézzük némely e36 is kerül enynibe, ahhoz viszonyítva, viszont jó ár.
én tanácstalan vagyok. az állapota miatt megérné, de amúgy nem.
Ha kivitelezhető csináltass 1 diagot, ha ott minden OK, kérd el 1-2 körre, hallgasd meg a motort minden tartományban, teszteld le kanyarban, ha se füst, se csörgés, se kopogás stb. és jól érezted benne magad vedd meg. Tényleg sok a km, de ezek bírják.
hil Elküldve: 2010-12-30 17:24 Autóvásárlás
Metacska írta:
Kedves BMW Tulajok és Fanok!
Megérett a jó öreg 1.6-os Fiat Bravom a cserére és a következő, most már biztosnak tűnő utód fog a közeljövőben a helyére lépni. (kicsit terjengős lesz)
Adott édesapám jó ismerőse tipikus maszek szerelő (túl már a 60-on). Mindig ő szervizelte a Fiatomat, gondosan és szuperül, egyszóval profi.
4 évvel ezelőtt vett magának egy 1999 évjáratú (nem faceliftes) 318i Bömöst. 4 év alatt mindösszesen 10 000 (!!) km-et tett bele. Jelenleg is garázsban áll az autó, ponyvázva, a téli gumik rajta sincsenek mert tavaszig ki sem fog állni a garázsból.
Paraméterek és fontosabb infók:
-az autó nem mindenáron eladó, nincs hirdetve sehol sem
-1999 július havi
-Az autó garantáltan törés és karcmentes
-jelenleg 230 000 km van benne (ez az egyetlen dolog ami aggaszt)
-Banki igazgatói autó volt
-230 000 km-ig Wallisnál vezetett szervizkönyve van.
-Gyári CD-s rádió
-Digit klíma
-6 légzsák
-Fekete szín
-elektromos tükrök
-elektromos ablakok (csak elől)
-műholdas követőrendszer
-ABS, ESP
-Most volt az autón cserélve első/hátsó fékbetét és tárcsa
-Új Bosch akksi
Az autóhoz adná a tulajdonos:
+ lemezfelnire szerelt téli gumikat
+ van 1 garnitúra hibátlan gyári 15 colos BMW felnije
+ 1 garnitúra 16 colos szintén gyári felni, hibátlan nyárigumikkal
+ nyáron járna le a forgalmija ezért megcsináltatná grátiszba
+ összes gyári kulcs és szervízkulcs
Az autó valóban makulátlan kívül és belül, tényleg karcmentes.
Az autóért az Úr 1. 600 000 Ft-ot kér és ez a vége.
Kedves tagok várom, ötleteiteket és észrevételeiteket. A fentiek tükrében ti hogyan döntenétek? Az árról mi a véleményetek?
Várom megtisztelő válaszotokat! :D
Üdvözlet!
Szerintem ha valóban igaz amit mondtak róla, akkor nem drága. Én 1,7-1,9 között láttam igaz fiatalabb autókat (2004-es)de szarul néztek ki és biztosan tekerve voltak. Szerintem a facelift előttinek szebb az eleje. Én megvenném, a lemezfelni nem csáberő, karcmentes gyári alu felnit (4db) láttam már 20000-ért is.
YELLOW Elküldve: 2010-12-30 16:21 Autóvásárlás
Metacska írta:
Kedves BMW Tulajok és Fanok!
Megérett a jó öreg 1.6-os Fiat Bravom a cserére és a következő, most már biztosnak tűnő utód fog a közeljövőben a helyére lépni. (kicsit terjengős lesz)
Adott édesapám jó ismerőse tipikus maszek szerelő (túl már a 60-on). Mindig ő szervizelte a Fiatomat, gondosan és szuperül, egyszóval profi.
4 évvel ezelőtt vett magának egy 1999 évjáratú (nem faceliftes) 318i Bömöst. 4 év alatt mindösszesen 10 000 (!!) km-et tett bele. Jelenleg is garázsban áll az autó, ponyvázva, a téli gumik rajta sincsenek mert tavaszig ki sem fog állni a garázsból.
Paraméterek és fontosabb infók:
-az autó nem mindenáron eladó, nincs hirdetve sehol sem
-1999 július havi
-Az autó garantáltan törés és karcmentes
-jelenleg 230 000 km van benne (ez az egyetlen dolog ami aggaszt)
-Banki igazgatói autó volt
-230 000 km-ig Wallisnál vezetett szervizkönyve van.
-Gyári CD-s rádió
-Digit klíma
-6 légzsák
-Fekete szín
-elektromos tükrök
-elektromos ablakok (csak elől)
-műholdas követőrendszer
-ABS, ESP
-Most volt az autón cserélve első/hátsó fékbetét és tárcsa
-Új Bosch akksi
Az autóhoz adná a tulajdonos:
+ lemezfelnire szerelt téli gumikat
+ van 1 garnitúra hibátlan gyári 15 colos BMW felnije
+ 1 garnitúra 16 colos szintén gyári felni, hibátlan nyárigumikkal
+ nyáron járna le a forgalmija ezért megcsináltatná grátiszba
+ összes gyári kulcs és szervízkulcs
Az autó valóban makulátlan kívül és belül, tényleg karcmentes.
Az autóért az Úr 1. 600 000 Ft-ot kér és ez a vége.
Kedves tagok várom, ötleteiteket és észrevételeiteket. A fentiek tükrében ti hogyan döntenétek? Az árról mi a véleményetek?
Várom megtisztelő válaszotokat! :D
Üdvözlet!
semmi baj nem lenen az árral, ha nem a mostani gazdasági helyzet lenne. sajnos a mostani dolgok miatt ez drágának mondható, enyniért fiatalabbat is lehet kapni.
persze ha valóban patika, akkor biztos van akinek megéri. de sajnos se a felszereltség, se a motorizáltság nem megfelelő ehhez az árhoz.
persze a pakliban benne van, hogy a piacon forgó autók nagyrésze meg isten tudja milyen állapotú.
de ha azt nézzük némely e36 is kerül enynibe, ahhoz viszonyítva, viszont jó ár.
én tanácstalan vagyok. az állapota miatt megérné, de amúgy nem.
Metacska Elküldve: 2010-12-30 15:45 Autóvásárlás
Kedves BMW Tulajok és Fanok!
Megérett a jó öreg 1.6-os Fiat Bravom a cserére és a következő, most már biztosnak tűnő utód fog a közeljövőben a helyére lépni. (kicsit terjengős lesz)
Adott édesapám jó ismerőse tipikus maszek szerelő (túl már a 60-on). Mindig ő szervizelte a Fiatomat, gondosan és szuperül, egyszóval profi.
4 évvel ezelőtt vett magának egy 1999 évjáratú (nem faceliftes) 318i Bömöst. 4 év alatt mindösszesen 10 000 (!!) km-et tett bele. Jelenleg is garázsban áll az autó, ponyvázva, a téli gumik rajta sincsenek mert tavaszig ki sem fog állni a garázsból.
Paraméterek és fontosabb infók:
-az autó nem mindenáron eladó, nincs hirdetve sehol sem
-1999 július havi
-Az autó garantáltan törés és karcmentes
-jelenleg 230 000 km van benne (ez az egyetlen dolog ami aggaszt)
-Banki igazgatói autó volt
-230 000 km-ig Wallisnál vezetett szervizkönyve van.
-Gyári CD-s rádió
-Digit klíma
-6 légzsák
-Fekete szín
-elektromos tükrök
-elektromos ablakok (csak elől)
-műholdas követőrendszer
-ABS, ESP
-Most volt az autón cserélve első/hátsó fékbetét és tárcsa
-Új Bosch akksi
Az autóhoz adná a tulajdonos:
+ lemezfelnire szerelt téli gumikat
+ van 1 garnitúra hibátlan gyári 15 colos BMW felnije
+ 1 garnitúra 16 colos szintén gyári felni, hibátlan nyárigumikkal
+ nyáron járna le a forgalmija ezért megcsináltatná grátiszba
+ összes gyári kulcs és szervízkulcs
Az autó valóban makulátlan kívül és belül, tényleg karcmentes.
Az autóért az Úr 1. 600 000 Ft-ot kér és ez a vége.
Kedves tagok várom, ötleteiteket és észrevételeiteket. A fentiek tükrében ti hogyan döntenétek? Az árról mi a véleményetek?
Várom megtisztelő válaszotokat! :D
Üdvözlet!
Reneolus Elküldve: 2010-12-30 12:19 320d Motor
Sziasztok,
8-10 éves 320D -t szeretnék venni, de segítsetek abban pls., hogy tartósság, megbízhatóság és szerviz költségek szempontjából a facelift előtti, vagy utáni motorral szerelt gépet érdemes megvenni? Végigolvastam a topic-ot és volt egy-két utalás arra, hogy a facelift előttinek jóval olcsóbb a javíttatása. Tudtok összehasonlító összegeket mondani pl. a porlasztócsúcs, injektor stb. tönkremennek, akkor a csere mennyibe kerül egyik és másik típusú motor esetén? Kb. mennyi km-t megy el a motor javíttatás nélkül, mert 150e km futás alatti gépeket nem nagyon lehet találni? Legalább 5 évig szeretném használni az autót (Budapesten 80-100e km, tehát kb. 250e km lenne az autóban 5 év múltán), milyen meghibásodásokra számíthatok és azok javítása kb. mennyi lesz?
Előre is köszi!
YELLOW Elküldve: 2010-12-29 11:33 Elsõ lámpák
Bianconero írta:
YELLOW írta:
itt elég olcsók a lámpák, igaz DEPO-s, de ha maga egy plexi már 26ezer, itt 22-ért komplett lámpát kapsz.
http://www.autolampashop.hu/in...p;Itemid=6
Köszi, de ahogy elnézem itt csak facelift előttihez van lámpa..
akkor rosszul nézed... a lista elején van a 2001-től 2005-ig lévő... engem is becsapott majdnem
Bianconero Elküldve: 2010-12-29 10:14 Elsõ lámpák
YELLOW írta:
itt elég olcsók a lámpák, igaz DEPO-s, de ha maga egy plexi már 26ezer, itt 22-ért komplett lámpát kapsz.
http://www.autolampashop.hu/in...p;Itemid=6
Köszi, de ahogy elnézem itt csak facelift előttihez van lámpa..
kchris Elküldve: 2010-12-26 11:18 Üzemanyag fogyasztás
egy új dolgot szeretnék felvetni. barátommal megnéztük az autókatalógust ami az én facelift előtti 316i-mre vonatkozik elvileg és az előírt üzemanyag 98-as!! Elírás benne vagy tényleg ez az igazság??
mellesleg a start-stop rendszerrel én sem nagyon értek egyet, nemcsak hogy szerintem nem éri meg 1 percre leállítani a motort hanem sok áramot is visz el amit városi üzemben VAGY visszatermel az autó (+fogyasztás árán ugye..) VAGY nem... Bpi lévén a nagy-nagy Alföld közepén ragadtam majdnem, amikor nem indult.. betoltuk, pöccre indult, otthon utána akksi napokig lassú üzemben töltőn, azóta noproblem. Lehet nem kellett volna hidegben másfél órát folyamatos belső világítással mobilozni, ill 3-4* egymás után indít leáll.. ennyit fogyasztanak azok a sofita izzók?? de ez már erősen off....