Keresőkifejezés: Kapcsolat:
Összesen 3743 találat


mleslie Elküldve: 2010-07-29 16:35 Autóvásárlás

Köszi a gyors választ!

Nem volt még dízel kocsim és szívesen kipróbálnám. Persze nem minden áron. :)
Túl nagy motort sem szeretnék, mert az meg fenntartási költségben lesz drága.
Mivel családi autó lenne főként (azért is kombit nézek) így azt gondolom, hogy 2000-es motorig és 170 lóerőig nézelődöm majd. (Luxus adó van még e fölött?)
Elolvastam egy kazal tesztet, a 320D-t mindenhol dicsérik, persze egyik sem használt-teszt volt...
A benzines attól tartok megeszi a fejemet is ezekben a 350Ft/literes időkben. Vagy annyit nem fogyaszt?
Ha benzines, akkor viszont 6 hengerest kéne nézni, az meg csak a régebbiben van, ha jól láttam. Az újak állítólag sima 4 hengeresek.

Viszont jó ötlet, hogy találkozni kellene az itteni klubtársakkal. Szívesen megnéznék 1-2 szép autót élőben is. Beülni sem lenne rossz. ;-) Persze csak, ha lenne miskolci jelentkező ilyenre! :)


YELLOW írta:
mleslie írta: Sziasztok!

Szinte gyermekkori álmom egy BMW, amit lassan meg is tudnék valósítani, de lenne pár kérdésem, ha nem gond. A fórumot természetesen folyamatosan olvasom vissza.

Ami szóba jönne az kb. 2004 - 2005-ös évjáratú kombi.
Felszereltségben amiket szeretnék az digitklima, tempomat, tolató radar, vonóhorog esetleg napfénytető. Mondjuk nem is tudom pontosan milyen extrák jöhetnek szóba...
Sorolnám a kérdéseket:

- A jól kiforrott faceliftes régit vagy a 2005-ben megjelent újabbat érdemes választani?
- Nyugodtan lehet dízeleket nézegetnem, vagy használtban lutri és maradjak a jól bevált benzineseknél? (porlasztócsúcs, turbo)
- Gondolkodom automata váltósban, de kérdés, hogy horror összeg-e ha gond van vele?
- Milyen típushibák jöhetnek szóba, amire vételnél oda kell figyelni?
- Külföldi behozatal is érdekelt, amíg azt nem olvastam, hogy nem nagyon éri meg. Ez igaz?

Hirtelen nem is jut több eszembe, pedig az elmúlt héten sokat agyaltam. :)


dízel automatával a legnagyobb kockázattal járó költséget nem kímélő megoldás. a dízelehze drágább szinte minden alkatrész, ami nem az egy árban van a benzinessel. a váltó dettó. olajat cserélni kell benne, és 6-7-8 liter is megy bele. ha már dízel, akkor legalább manuális váltós legyen, és ha dízel, akkor 30d! szerintem a 20d-kkel az odlalt olvasva elég sok a probléma, persze van aki nem is ismeri ezt a szót közülök:mrgreen:
inkább benzines:kiraly:

mire figyelj? idő nem lenne leírni. ha a közeledben lakik BMW tulaj kolléga, netalántán innen az oldalról, biztos segítenek neked, ha valamit át kell nézni. szinte mindent meg kell szemlélni bármi árulkodhat a rossz előéletről... mindenképp érdemes elvinni egy távolabbi szervízbe, ahol lehetőleg a tulaj "nem fizette le" a szervizeseket.:wink:



YELLOW Elküldve: 2010-07-29 16:12 Autóvásárlás

mleslie írta: Sziasztok!

Szinte gyermekkori álmom egy BMW, amit lassan meg is tudnék valósítani, de lenne pár kérdésem, ha nem gond. A fórumot természetesen folyamatosan olvasom vissza.

Ami szóba jönne az kb. 2004 - 2005-ös évjáratú kombi.
Felszereltségben amiket szeretnék az digitklima, tempomat, tolató radar, vonóhorog esetleg napfénytető. Mondjuk nem is tudom pontosan milyen extrák jöhetnek szóba...
Sorolnám a kérdéseket:

- A jól kiforrott faceliftes régit vagy a 2005-ben megjelent újabbat érdemes választani?
- Nyugodtan lehet dízeleket nézegetnem, vagy használtban lutri és maradjak a jól bevált benzineseknél? (porlasztócsúcs, turbo)
- Gondolkodom automata váltósban, de kérdés, hogy horror összeg-e ha gond van vele?
- Milyen típushibák jöhetnek szóba, amire vételnél oda kell figyelni?
- Külföldi behozatal is érdekelt, amíg azt nem olvastam, hogy nem nagyon éri meg. Ez igaz?

Hirtelen nem is jut több eszembe, pedig az elmúlt héten sokat agyaltam. :)


dízel automatával a legnagyobb kockázattal járó költséget nem kímélő megoldás. a dízelehze drágább szinte minden alkatrész, ami nem az egy árban van a benzinessel. a váltó dettó. olajat cserélni kell benne, és 6-7-8 liter is megy bele. ha már dízel, akkor legalább manuális váltós legyen, és ha dízel, akkor 30d! szerintem a 20d-kkel az odlalt olvasva elég sok a probléma, persze van aki nem is ismeri ezt a szót közülök:mrgreen:
inkább benzines:kiraly:

mire figyelj? idő nem lenne leírni. ha a közeledben lakik BMW tulaj kolléga, netalántán innen az oldalról, biztos segítenek neked, ha valamit át kell nézni. szinte mindent meg kell szemlélni bármi árulkodhat a rossz előéletről... mindenképp érdemes elvinni egy távolabbi szervízbe, ahol lehetőleg a tulaj "nem fizette le" a szervizeseket.:wink:

mleslie Elküldve: 2010-07-29 15:56 Autóvásárlás

Sziasztok!

Szinte gyermekkori álmom egy BMW, amit lassan meg is tudnék valósítani, de lenne pár kérdésem, ha nem gond. A fórumot természetesen folyamatosan olvasom vissza.

Ami szóba jönne az kb. 2004 - 2005-ös évjáratú kombi.
Felszereltségben amiket szeretnék az digitklima, tempomat, tolató radar, vonóhorog esetleg napfénytető. Mondjuk nem is tudom pontosan milyen extrák jöhetnek szóba...
Sorolnám a kérdéseket:

- A jól kiforrott faceliftes régit vagy a 2005-ben megjelent újabbat érdemes választani?
- Nyugodtan lehet dízeleket nézegetnem, vagy használtban lutri és maradjak a jól bevált benzineseknél? (porlasztócsúcs, turbo)
- Gondolkodom automata váltósban, de kérdés, hogy horror összeg-e ha gond van vele?
- Milyen típushibák jöhetnek szóba, amire vételnél oda kell figyelni?
- Külföldi behozatal is érdekelt, amíg azt nem olvastam, hogy nem nagyon éri meg. Ez igaz?

Hirtelen nem is jut több eszembe, pedig az elmúlt héten sokat agyaltam. :)

Gep13 Elküldve: 2010-07-27 12:27 bmw diagnosztika

Chipcad777 írta: Sziasztok!

Diag vásárlásán gondolkozok...
http://www.fulldiag.fw.hu/ ezen az oldalon néztem a BMW INPA-GT1/DIS Can-Bus-os cuccost.
Valakinek van véleményes errõl? Érdemes megvenni?

Köszönöm elõre is a hozzászólásokat!

üdv.: Bálint


Szia!

Nalunk 3 BMW van a csaladban egy 1994-es E36 318is egy 2002-es facelift-es E46 320d es egy 2004-es E60 525d mi errol az oldalrol vettuk meg a kabelt. ("BMW INPA 5.02 CAN-BUS interface BMW NCS szoftver kiegészítéssel: 1996-tól 2008-ig kezeli az E38, E39, E46, E53, E60, E65, E87, E90, E83 stb. tipusú BMW-t. GT1/DIS szoftver") Ugy hirdeti a srac, hogy 35 a kabel plusz 5 a szoftver mi szoftver nelkul vettuk mivel a szoftver barhonnan letoltheto es o se az eredetit adja hanem egy masolatot. En nem tudom ez Can-Bus-os-e vagy nem de az E46-ot es az E60-at gond nelkul kezeli az INPA szoftverrel is es a DIS-el is, minden funkcio mukodik (Memoriak olvasasa, irasa, torlese, Teljes diagnosztiak, Elo adatok stb) Ugye ez a kabel az E36-hoz nem is kene, hogy jo legyen mivel az 94-es es a leiras szerint csak a 96 utani E36-okhoz jo. En kiprobaltam INPA-val a feket meg meg valamit letudott kerni az E36-nal is. A tobbinel hibat dobott a DIS pedig ki is irta melyik vezerlok hianyoznak az E36 eseteben. Annyi tapasztalat, hogy a DIS az szerintem jobban hasznalhato mert egy egy hiba eseten ugyan angoluol de megoldasokat is kinal a hibara esetleg kiirja, hogy a hibas alkatreszt, hogy tudod kimerni vagy, hogyan tudsz meggyozodni rola valoban azzal van-e a gond.

Udv.

Udv:iszunkra:

Danny999 Elküldve: 2010-07-26 21:25 E46 TÍPUSHIBÁK

Hali.

Nekem is 2001-es (4 havi) 320d-m van.
En mar szetszedtem a szivocsonkot amikor kitisztitottam, es nem volt benne ez a pillangoszelep.
A 2001 9. hotol a facelift-es modellekben van benne.

minden jot:mrgreen:

kempelen Elküldve: 2010-07-13 16:15 Társalgó

InsectKiller írta:
bmwszabi írta:
InsectKiller írta:
seta írta: Sziasztok!
Most lehet h tök triviális dologra kérdezek rá, de mi az a facelift?
Mindenhol írjátok h facelift elötti meg utáni, de nem találtam sehol h az pontosan mit jelent.


2002-ben volt a BMW-nek egy kis módosítása az E46-okon. Legnagyobb különbség, ami szemmel látható, hogy a facelift előttiek indexe még lefelé néz, míg a már facelifteseké már már felfele ível, "mosolygós".
Így lehet a legkönnyebben észrevenni.
A többit meg majd hozzáteszik! :D


2001-ben volt a facelift ('ráncfelvarrás' hülyén kifejezve magyarul) nem InsectKiller!?
Mármint Sedan-on és Touring-on, Coupe-n meg Cabrio-n 2003-ban.
De seta a te esetedben nem jelent sokat, mert a Compact-okon nem változtattak úgy tudom.
Ahogy írták főleg az autó orrán feltűnő a különbség, de a hátsó lámpák is módosultak kicsit, meg ilyenkor szokott változni a színpaletta, kárpit szinek, anyagok, meg persze folyamatosan egy autó gyártási évei során fejlesztgetnek az autókon: új motorok, meg rengteg apróság, ami a tulajdonosok által visszajelzésre kerül, plusz amiket maguk a gyárban dolgozók is észrevesznek esetleges hibákat.




Hát biztos úgy van!:porgosnevetos:
Pontos évszámot sose tudtam csak h úgy 2001-2002 környékén.


Ha pontosan nézzük 2002-es modellévtől lett ráncfelvarrott, ami ugye 2001 szep-től kezdődik. Szerintem mindkettőtöknek igaza lehet, attól függően hogyan nézzük. :-)

BarG Elküldve: 2010-07-13 15:42 Társalgó

InsectKiller írta:
bmwszabi írta:
InsectKiller írta:
seta írta: Sziasztok!
Most lehet h tök triviális dologra kérdezek rá, de mi az a facelift?
Mindenhol írjátok h facelift elötti meg utáni, de nem találtam sehol h az pontosan mit jelent.


2002-ben volt a BMW-nek egy kis módosítása az E46-okon. Legnagyobb különbség, ami szemmel látható, hogy a facelift előttiek indexe még lefelé néz, míg a már facelifteseké már már felfele ível, "mosolygós".
Így lehet a legkönnyebben észrevenni.
A többit meg majd hozzáteszik! :D


2001-ben volt a facelift ('ráncfelvarrás' hülyén kifejezve magyarul) nem InsectKiller!?
Mármint Sedan-on és Touring-on, Coupe-n meg Cabrio-n 2003-ban.
De seta a te esetedben nem jelent sokat, mert a Compact-okon nem változtattak úgy tudom.
Ahogy írták főleg az autó orrán feltűnő a különbség, de a hátsó lámpák is módosultak kicsit, meg ilyenkor szokott változni a színpaletta, kárpit szinek, anyagok, meg persze folyamatosan egy autó gyártási évei során fejlesztgetnek az autókon: új motorok, meg rengteg apróság, ami a tulajdonosok által visszajelzésre kerül, plusz amiket maguk a gyárban dolgozók is észrevesznek esetleges hibákat.




Hát biztos úgy van!:porgosnevetos:
Pontos évszámot sose tudtam csak h úgy 2001-2002 környékén.


A coupéknál 2003-baan volt ráncfelvarrás, akkor jelent meg a 330Cd :ugyis: . Amúgy a sedan ráncfelvarrásnál (2002?) lett 330 a 328-ból, talán akkor lett commonrail 150LE a 320d, az addigi 136LE helyett, számomra a lökhárítók különbsége a leglátványosabb.

YELLOW Elküldve: 2010-07-13 12:11 Társalgó

bmwszabi írta:
InsectKiller írta:
seta írta: Sziasztok!
Most lehet h tök triviális dologra kérdezek rá, de mi az a facelift?
Mindenhol írjátok h facelift elötti meg utáni, de nem találtam sehol h az pontosan mit jelent.


2002-ben volt a BMW-nek egy kis módosítása az E46-okon. Legnagyobb különbség, ami szemmel látható, hogy a facelift előttiek indexe még lefelé néz, míg a már facelifteseké már már felfele ível, "mosolygós".
Így lehet a legkönnyebben észrevenni.
A többit meg majd hozzáteszik! :D


2001-ben volt a facelift ('ráncfelvarrás' hülyén kifejezve magyarul) nem InsectKiller!?
Mármint Sedan-on és Touring-on, Coupe-n meg Cabrio-n 2003-ban.
De seta a te esetedben nem jelent sokat, mert a Compact-okon nem változtattak úgy tudom.
Ahogy írták főleg az autó orrán feltűnő a különbség, de a hátsó lámpák is módosultak kicsit, meg ilyenkor szokott változni a színpaletta, kárpit szinek, anyagok, meg persze folyamatosan egy autó gyártási évei során fejlesztgetnek az autókon: új motorok, meg rengteg apróság, ami a tulajdonosok által visszajelzésre kerül, plusz amiket maguk a gyárban dolgozók is észrevesznek esetleges hibákat.




az E46 Compact-ok nem akkor jelentek meg, amikor a faceliftesítések voltak? így azon valóban nem tudtak újítani... ha esetleg korábban is volt E46 compact (bár nem hiszem), akkor kívülről valszeg nem változott, de a belsőleg mindent módosítottak szerintem.

InsectKiller Elküldve: 2010-07-13 11:04 Társalgó

bmwszabi írta:
InsectKiller írta:
seta írta: Sziasztok!
Most lehet h tök triviális dologra kérdezek rá, de mi az a facelift?
Mindenhol írjátok h facelift elötti meg utáni, de nem találtam sehol h az pontosan mit jelent.


2002-ben volt a BMW-nek egy kis módosítása az E46-okon. Legnagyobb különbség, ami szemmel látható, hogy a facelift előttiek indexe még lefelé néz, míg a már facelifteseké már már felfele ível, "mosolygós".
Így lehet a legkönnyebben észrevenni.
A többit meg majd hozzáteszik! :D


2001-ben volt a facelift ('ráncfelvarrás' hülyén kifejezve magyarul) nem InsectKiller!?
Mármint Sedan-on és Touring-on, Coupe-n meg Cabrio-n 2003-ban.
De seta a te esetedben nem jelent sokat, mert a Compact-okon nem változtattak úgy tudom.
Ahogy írták főleg az autó orrán feltűnő a különbség, de a hátsó lámpák is módosultak kicsit, meg ilyenkor szokott változni a színpaletta, kárpit szinek, anyagok, meg persze folyamatosan egy autó gyártási évei során fejlesztgetnek az autókon: új motorok, meg rengteg apróság, ami a tulajdonosok által visszajelzésre kerül, plusz amiket maguk a gyárban dolgozók is észrevesznek esetleges hibákat.




Hát biztos úgy van!:porgosnevetos:
Pontos évszámot sose tudtam csak h úgy 2001-2002 környékén.

bmwszabi Elküldve: 2010-07-13 10:57 Társalgó

InsectKiller írta:
seta írta: Sziasztok!
Most lehet h tök triviális dologra kérdezek rá, de mi az a facelift?
Mindenhol írjátok h facelift elötti meg utáni, de nem találtam sehol h az pontosan mit jelent.


2002-ben volt a BMW-nek egy kis módosítása az E46-okon. Legnagyobb különbség, ami szemmel látható, hogy a facelift előttiek indexe még lefelé néz, míg a már facelifteseké már már felfele ível, "mosolygós".
Így lehet a legkönnyebben észrevenni.
A többit meg majd hozzáteszik! :D


2001-ben volt a facelift ('ráncfelvarrás' hülyén kifejezve magyarul) nem InsectKiller!?
Mármint Sedan-on és Touring-on, Coupe-n meg Cabrio-n 2003-ban.
De seta a te esetedben nem jelent sokat, mert a Compact-okon nem változtattak úgy tudom.
Ahogy írták főleg az autó orrán feltűnő a különbség, de a hátsó lámpák is módosultak kicsit, meg ilyenkor szokott változni a színpaletta, kárpit szinek, anyagok, meg persze folyamatosan egy autó gyártási évei során fejlesztgetnek az autókon: új motorok, meg rengteg apróság, ami a tulajdonosok által visszajelzésre kerül, plusz amiket maguk a gyárban dolgozók is észrevesznek esetleges hibákat.