Keresőkifejezés: Kapcsolat:
Összesen 3743 találat


laleeboy Elküldve: 2010-07-05 15:00 M43TU motor

vsop14 írta:
laleeboy írta:
YELLOW írta:
laleeboy írta:
YELLOW írta:
laleeboy írta: Hali mindenkinek

Adott egy E46 316i 1985 Ccm-es motorral 105 le-vel

Az lenne a kérdésem hogy valaki átalakított -e már M43TU 105le-s ből (ami az E46 316i 1895 Ccm-es motorral) 118le-s re (ami az E46 318i 1895 Ccm-es motorral)vagy még többet ki lehet e hozni belőle?

Meglehet e egyáltalán ezt az átalakítást valósítani ?

Kösz

laleeboy


van már topic, ahol kérdezte ezt más is, válasz nem nagyon jött rá. ha minden igaz ez a motor van 140 lovas körül is, de az már 16 szelepes, de lehet pont ez a különbség a 105 és 118 lovas között is. ezekszerint facelift előtti autóról van szó. hallottam már, hogy van rá módszer, de állítólag nem éri meg az átalakítás. ahogy az öreg BMW-sek szokták mondani, ha BMW-t akar motorikusan tuningolni, akkor vegyél bele nagyobb motort, vagy nagyobb motoros autót. ha hosszútávra tervezel, akkor az a legjobb ha minden úgy marad ahogyan a gyárból kijött. dízeleknél kicsit másabb a helyzet.


Köszi

Nem arról van szó hogy nem tudnák megvenni és fenntartani egy nagyobb motorral szerelt autót hanem az hogy láttam egyet fullos felszereltséggel de gyenge motorral. Ezért érdeklődtem a lehetőségekről mivel a két motor ugyanaz "csak "a teljesítménye más.
Az általad említett 140 ló körüli pedig már egy teljesen más motor aminek N43 v N44 a kódja és csak a facelift utáni autókba van szerelve

Üdv

laleeboy



jah M44 1.9 138 LE




Hát én ezt nem ismerem mibe tették ezt ? ?

http://www.powerfanatics.com/lexikon.php

És mikortól??

e36 318IS-be, 95től.


Az jó mert azegész úgy kezdődött hogy "Adott egy E46 316i 1985 Ccm-es motorral 105 le-vel"....

vsop14 Elküldve: 2010-07-05 14:38 M43TU motor

laleeboy írta:
YELLOW írta:
laleeboy írta:
YELLOW írta:
laleeboy írta: Hali mindenkinek

Adott egy E46 316i 1985 Ccm-es motorral 105 le-vel

Az lenne a kérdésem hogy valaki átalakított -e már M43TU 105le-s ből (ami az E46 316i 1895 Ccm-es motorral) 118le-s re (ami az E46 318i 1895 Ccm-es motorral)vagy még többet ki lehet e hozni belőle?

Meglehet e egyáltalán ezt az átalakítást valósítani ?

Kösz

laleeboy


van már topic, ahol kérdezte ezt más is, válasz nem nagyon jött rá. ha minden igaz ez a motor van 140 lovas körül is, de az már 16 szelepes, de lehet pont ez a különbség a 105 és 118 lovas között is. ezekszerint facelift előtti autóról van szó. hallottam már, hogy van rá módszer, de állítólag nem éri meg az átalakítás. ahogy az öreg BMW-sek szokták mondani, ha BMW-t akar motorikusan tuningolni, akkor vegyél bele nagyobb motort, vagy nagyobb motoros autót. ha hosszútávra tervezel, akkor az a legjobb ha minden úgy marad ahogyan a gyárból kijött. dízeleknél kicsit másabb a helyzet.


Köszi

Nem arról van szó hogy nem tudnák megvenni és fenntartani egy nagyobb motorral szerelt autót hanem az hogy láttam egyet fullos felszereltséggel de gyenge motorral. Ezért érdeklődtem a lehetőségekről mivel a két motor ugyanaz "csak "a teljesítménye más.
Az általad említett 140 ló körüli pedig már egy teljesen más motor aminek N43 v N44 a kódja és csak a facelift utáni autókba van szerelve

Üdv

laleeboy



jah M44 1.9 138 LE




Hát én ezt nem ismerem mibe tették ezt ? ?

http://www.powerfanatics.com/lexikon.php

És mikortól??

e36 318IS-be, 95től.

laleeboy Elküldve: 2010-07-05 14:30 M43TU motor

YELLOW írta:
laleeboy írta:
YELLOW írta:
laleeboy írta: Hali mindenkinek

Adott egy E46 316i 1985 Ccm-es motorral 105 le-vel

Az lenne a kérdésem hogy valaki átalakított -e már M43TU 105le-s ből (ami az E46 316i 1895 Ccm-es motorral) 118le-s re (ami az E46 318i 1895 Ccm-es motorral)vagy még többet ki lehet e hozni belőle?

Meglehet e egyáltalán ezt az átalakítást valósítani ?

Kösz

laleeboy


van már topic, ahol kérdezte ezt más is, válasz nem nagyon jött rá. ha minden igaz ez a motor van 140 lovas körül is, de az már 16 szelepes, de lehet pont ez a különbség a 105 és 118 lovas között is. ezekszerint facelift előtti autóról van szó. hallottam már, hogy van rá módszer, de állítólag nem éri meg az átalakítás. ahogy az öreg BMW-sek szokták mondani, ha BMW-t akar motorikusan tuningolni, akkor vegyél bele nagyobb motort, vagy nagyobb motoros autót. ha hosszútávra tervezel, akkor az a legjobb ha minden úgy marad ahogyan a gyárból kijött. dízeleknél kicsit másabb a helyzet.


Köszi

Nem arról van szó hogy nem tudnák megvenni és fenntartani egy nagyobb motorral szerelt autót hanem az hogy láttam egyet fullos felszereltséggel de gyenge motorral. Ezért érdeklődtem a lehetőségekről mivel a két motor ugyanaz "csak "a teljesítménye más.
Az általad említett 140 ló körüli pedig már egy teljesen más motor aminek N43 v N44 a kódja és csak a facelift utáni autókba van szerelve

Üdv

laleeboy



jah M44 1.9 138 LE




Hát én ezt nem ismerem mibe tették ezt ? ?

http://www.powerfanatics.com/lexikon.php

És mikortól??

YELLOW Elküldve: 2010-07-05 14:17 M43TU motor

laleeboy írta:
YELLOW írta:
laleeboy írta: Hali mindenkinek

Adott egy E46 316i 1985 Ccm-es motorral 105 le-vel

Az lenne a kérdésem hogy valaki átalakított -e már M43TU 105le-s ből (ami az E46 316i 1895 Ccm-es motorral) 118le-s re (ami az E46 318i 1895 Ccm-es motorral)vagy még többet ki lehet e hozni belőle?

Meglehet e egyáltalán ezt az átalakítást valósítani ?

Kösz

laleeboy


van már topic, ahol kérdezte ezt más is, válasz nem nagyon jött rá. ha minden igaz ez a motor van 140 lovas körül is, de az már 16 szelepes, de lehet pont ez a különbség a 105 és 118 lovas között is. ezekszerint facelift előtti autóról van szó. hallottam már, hogy van rá módszer, de állítólag nem éri meg az átalakítás. ahogy az öreg BMW-sek szokták mondani, ha BMW-t akar motorikusan tuningolni, akkor vegyél bele nagyobb motort, vagy nagyobb motoros autót. ha hosszútávra tervezel, akkor az a legjobb ha minden úgy marad ahogyan a gyárból kijött. dízeleknél kicsit másabb a helyzet.


Köszi

Nem arról van szó hogy nem tudnák megvenni és fenntartani egy nagyobb motorral szerelt autót hanem az hogy láttam egyet fullos felszereltséggel de gyenge motorral. Ezért érdeklődtem a lehetőségekről mivel a két motor ugyanaz "csak "a teljesítménye más.
Az általad említett 140 ló körüli pedig már egy teljesen más motor aminek N43 v N44 a kódja és csak a facelift utáni autókba van szerelve

Üdv

laleeboy



jah M44 1.9 138 LE

laleeboy Elküldve: 2010-07-05 13:59 M43TU motor

YELLOW írta:
laleeboy írta: Hali mindenkinek

Adott egy E46 316i 1985 Ccm-es motorral 105 le-vel

Az lenne a kérdésem hogy valaki átalakított -e már M43TU 105le-s ből (ami az E46 316i 1895 Ccm-es motorral) 118le-s re (ami az E46 318i 1895 Ccm-es motorral)vagy még többet ki lehet e hozni belőle?

Meglehet e egyáltalán ezt az átalakítást valósítani ?

Kösz

laleeboy


van már topic, ahol kérdezte ezt más is, válasz nem nagyon jött rá. ha minden igaz ez a motor van 140 lovas körül is, de az már 16 szelepes, de lehet pont ez a különbség a 105 és 118 lovas között is. ezekszerint facelift előtti autóról van szó. hallottam már, hogy van rá módszer, de állítólag nem éri meg az átalakítás. ahogy az öreg BMW-sek szokták mondani, ha BMW-t akar motorikusan tuningolni, akkor vegyél bele nagyobb motort, vagy nagyobb motoros autót. ha hosszútávra tervezel, akkor az a legjobb ha minden úgy marad ahogyan a gyárból kijött. dízeleknél kicsit másabb a helyzet.


Köszi

Nem arról van szó hogy nem tudnák megvenni és fenntartani egy nagyobb motorral szerelt autót hanem az hogy láttam egyet fullos felszereltséggel de gyenge motorral. Ezért érdeklődtem a lehetőségekről mivel a két motor ugyanaz "csak "a teljesítménye más.
Az általad említett 140 ló körüli pedig már egy teljesen más motor aminek N43 v N44 a kódja és csak a facelift utáni autókba van szerelve

Üdv

laleeboy

YELLOW Elküldve: 2010-07-05 12:06 M43TU motor

laleeboy írta: Hali mindenkinek

Adott egy E46 316i 1985 Ccm-es motorral 105 le-vel

Az lenne a kérdésem hogy valaki átalakított -e már M43TU 105le-s ből (ami az E46 316i 1895 Ccm-es motorral) 118le-s re (ami az E46 318i 1895 Ccm-es motorral)vagy még többet ki lehet e hozni belőle?

Meglehet e egyáltalán ezt az átalakítást valósítani ?

Kösz

laleeboy


van már topic, ahol kérdezte ezt más is, válasz nem nagyon jött rá. ha minden igaz ez a motor van 140 lovas körül is, de az már 16 szelepes, de lehet pont ez a különbség a 105 és 118 lovas között is. ezekszerint facelift előtti autóról van szó. hallottam már, hogy van rá módszer, de állítólag nem éri meg az átalakítás. ahogy az öreg BMW-sek szokták mondani, ha BMW-t akar motorikusan tuningolni, akkor vegyél bele nagyobb motort, vagy nagyobb motoros autót. ha hosszútávra tervezel, akkor az a legjobb ha minden úgy marad ahogyan a gyárból kijött. dízeleknél kicsit másabb a helyzet.

Tano Elküldve: 2010-07-04 13:43 Tolató radar

Danny999 írta: Sziasztok.

2001-es touring-om van.
A kerdesem az hogy hol lehet olyan lecet venni amiben van tolato radar? Vagy kulon-kulon kell venni? erdekelne hasznaltan is, persze ha mukodokepes.
Ha talalok ilyen lecet, bele tudom rakni az univerzalis tolatoradart?

Valaszokat elore is koszonom.

Udv mindenkinek...


Lehet külön venni, vagy bontóban vagy gyári forrásból. Konkrétabban mikori az autód? Faceliftes vagy még az előtti? Mert a váltásnál változtattak a hátsó lökösön is, és ezzel együtt a PDC elhelyezése is módosult.
Az, hogy nem gyári érzékelőt bele tudsz-e rakni szerintem kérdéses, nem hinném hogy az utólagos érzékelők átmérője és rögzítése stimmelne a gyárival. De lehet valakinek van ilyennel tapasztalata.

chiccoka Elküldve: 2010-06-20 17:59 elso hatso bontott 316i fektarcsa betettel.

faceliftes 316 os 115hp.
Meg 30 at elmegy
4 tarcsa 8 betet.
vigyetek el csak a helyet foglalja :-)

Lacci Elküldve: 2010-06-19 03:01 Mart féktárcsa hátsó

EBC USR903 mart hátsó féktárcsa pár eladó.
Új gyári dobozában.

Ára: kb magyar forgalmazó ár -40%.

Hibás rendelés miatt nekem másik párat kell vennem. E46 20d faceliftre NEM JÓ :)

Amire igen:
BMW 318:
2.0 (E46) 2001-2004
BMW 320:
2.0 (E46) 98-2000
2.2 (E46) 2000-2006
2.0 TD (E46) (136LE) 98-2002

BMW 323:
2.5 (E36) 95-98
2.5 (E46) 98-2000

BMW 328:
2.8 (E36) 95-98

Compact:
316 1.8 (E46) 2001-2005
318 2.0 (E46) 2001-2005

Coupe:
318 2.0 (E46) 2001-2007
320 2.0 (E46) 99-2000
320 2.2 (E46) 2000-2007
323 2.5 (E36) 95-99
323 2.5 (E46) 99-2000
328 2.8 (E36) 95-99

zolitds Elküldve: 2010-06-04 13:18 BMW E46 bal első Xenonos lámpa, facelift előttihez

BMW E46 facelift előttihez bal eslő lámpa bal, Xenonos, 98-01-ig gyártottakhoz. Bosch. Komplett izzóval és trafóval. Limuzinhoz és Touringhoz. 45.000.-