Keresőkifejezés: Kapcsolat:
Összesen 3743 találat


Bryan Elküldve: 2021-02-01 16:45 Olvasólámpás belsõ világítás

Sziasztok! Adott egy facelift előtti E46 touring.
Gondoltam kicserélem a belső világítást. Elsőt beraktam, jó is. Hátulra is beraktam, ezáltal egyik lámpa de működik. Gyújtás le és vissza, bekapcsolom a lámpát, felvillan az első és hátsó, és ennyi is volt.
De, ha berakok egy hagyományos T10-és izzót az egyikbe, már működik is a másik, csak a kettő led nem megy egyszerre. Valakinek valami ötlete van? :)
Vagy inkább engedjem el?

Nonomix Elküldve: 2021-01-05 07:53 M-packet

YELLOW írta:
Nonomix írta: Sziasztok!
Remélem tud nekem valaki segíteni, aki cserélt már M packet-es első lökhárítót.
Szóval...nekem egy 2008-as évjáratú E81-es bömim van, amely már a faceliftes változat. Nemrég rendeltem hozzá egy bontott M-es első lökhárítót, amire én hiszékeny azt hittem, hogy simán passzolni fog. Egy-két ismerőst (nem BMW-s fanatikusokat) is megkérdeztem azzal kapcsolatban, hogy mennyire fog passzolni, és mind azt mondta, hogy simán felrakható a mostani helyére...de mint kiderült, sajnos nem így van. ☹️
A középső vese résznél jóval mélyebbre benyúlik a műanyag rész, ami így beleütközik a hűtő előtti lamellákba, így nem lehet felhelyezni a régi helyére. Ráadásul a vese betétei sem passzolnak bele. Mint "kiderült", ez az M packet-es lőkös a 2004-től 2007-ig (facelift előtti) szériára való.
A kérdésem pedig az lenne, hogy valahogy, valamilyen formában felaplikálható lenne-e az én szériámra, vagy ne kísérletezzek vele, hanem inkább adjam el?
Köszönöm előre is a segítséget!


képeket kisebb méretben kell feltölteni. azért látszik ilyen furán. 1024 pixeltől nem lehet szélesebb a kép. régi hiba, sosem lesz megoldva úgy érzem... :D
biztos m-pack a lökös és nem M-es? ez a vese probléma nem hiszem, hogy facelift probléma lenne. én nem tudom pontosan mi a helyzet, élőben jó lenne látni, de valami megoldás tuti létezik. lehet kicsit fúrni faragni kell, de tutkó megoldható.
ha jól veszem ki a képekből, már amennyi látható belőle, akkor a vesét be kell ragasztani vagy valahogy rögzíteni és azt a plusz műanyagot kihagyni.


Nagyon szépen köszönöm a gyors választ és észrevételt!
Közben átkonvertáltam- és újból felraktam a képeket, hogy látszódjon is valami.
Én is arra jutottam, hogy a vese behelyezése után valószínű faragni kell.
Most próbálok vesét szerezni bele, hogy lássam mi a szitu.

kisskarex Elküldve: 2021-01-03 16:46 E46 karosszéria, lámpák, indexek

Bitu79 írta:
TomyMU írta: Sziasztok! Tudja valaki véletlenül, hogy faceliftes E46-hoz hol lehet rendelni index lámpa tömítést, mert nem nagyon találok? Az egyiket már sajnos elhagytam.:roll:
Sehol,mivel egyben van az index-el...Az indexbúra és a karosszéria között nincs semmi külön tömítés.Az indexbúrán van gyárilag rajta egy tömítőgumi,és ennyi.Amit elhagytál,az valami utólagos cuccos lehetett...

Szia.
Én nemrég cseréltem indexet igaz compact-on de ott sincs külön tömités.A kaszti és az index között van az bele van gyárilag integrálva az egységbe.Szerintem vegyél másikat!
Lehet ugyan a szedánnál másképp működik de véleményem szerint jól mondják a fiúk.

YELLOW Elküldve: 2020-12-27 20:54 M-packet

Nonomix írta: Sziasztok!
Remélem tud nekem valaki segíteni, aki cserélt már M packet-es első lökhárítót.
Szóval...nekem egy 2008-as évjáratú E81-es bömim van, amely már a faceliftes változat. Nemrég rendeltem hozzá egy bontott M-es első lökhárítót, amire én hiszékeny azt hittem, hogy simán passzolni fog. Egy-két ismerőst (nem BMW-s fanatikusokat) is megkérdeztem azzal kapcsolatban, hogy mennyire fog passzolni, és mind azt mondta, hogy simán felrakható a mostani helyére...de mint kiderült, sajnos nem így van. ☹️
A középső vese résznél jóval mélyebbre benyúlik a műanyag rész, ami így beleütközik a hűtő előtti lamellákba, így nem lehet felhelyezni a régi helyére. Ráadásul a vese betétei sem passzolnak bele. Mint "kiderült", ez az M packet-es lőkös a 2004-től 2007-ig (facelift előtti) szériára való.
A kérdésem pedig az lenne, hogy valahogy, valamilyen formában felaplikálható lenne-e az én szériámra, vagy ne kísérletezzek vele, hanem inkább adjam el?
Köszönöm előre is a segítséget!


képeket kisebb méretben kell feltölteni. azért látszik ilyen furán. 1024 pixeltől nem lehet szélesebb a kép. régi hiba, sosem lesz megoldva úgy érzem... :D
biztos m-pack a lökös és nem M-es? ez a vese probléma nem hiszem, hogy facelift probléma lenne. én nem tudom pontosan mi a helyzet, élőben jó lenne látni, de valami megoldás tuti létezik. lehet kicsit fúrni faragni kell, de tutkó megoldható.
ha jól veszem ki a képekből, már amennyi látható belőle, akkor a vesét be kell ragasztani vagy valahogy rögzíteni és azt a plusz műanyagot kihagyni.

Nonomix Elküldve: 2020-12-27 19:32 M-packet

Sziasztok!
Remélem tud nekem valaki segíteni, aki cserélt már M packet-es első lökhárítót.
Szóval...nekem egy 2008-as évjáratú E81-es bömim van, amely már a faceliftes változat. Nemrég rendeltem hozzá egy bontott M-es első lökhárítót, amire én hiszékeny azt hittem, hogy simán passzolni fog. Egy-két ismerőst (nem BMW-s fanatikusokat) is megkérdeztem azzal kapcsolatban, hogy mennyire fog passzolni, és mind azt mondta, hogy simán felrakható a mostani helyére...de mint kiderült, sajnos nem így van. ☹️
A középső vese résznél jóval mélyebbre benyúlik a műanyag rész, ami így beleütközik a hűtő előtti lamellákba, így nem lehet felhelyezni a régi helyére. Ráadásul a vese betétei sem passzolnak bele. Mint "kiderült", ez az M packet-es lőkös a 2004-től 2007-ig (facelift előtti) szériára való.
A kérdésem pedig az lenne, hogy valahogy, valamilyen formában felaplikálható lenne-e az én szériámra, vagy ne kísérletezzek vele, hanem inkább adjam el?
Köszönöm előre is a segítséget!















YELLOW Elküldve: 2020-11-19 23:00 Termosztát

katonaza írta:
Bmwe46fan írta:
Bocsesz, ezentúl alulra írok :D
Hát, lesd meg, most csináltam ezt a képet róla, mert már tényleg összezavart mindenki, szerelők azt mondják nincs benne, fórumokon mindenki azt állítja fix van benne.
http://www.kepfeltoltes.eu/vie...bmwe46.jpg
Nem tudom, jól fotóztam-e és jó helyen kerestem-e, de a képet amit küldtél próbáltam beilleszteni a motortérbe, de nem jártam sikerrel az EGR termosztát megtalálása kapcsán...
Egy motorkódot még leírok, az alapján még egr termosztátot is találok alkatrésznek..
BMW E46 320D 150LE,Touring 2002, M47 D20 (204D4)


Ez valószínűleg egy Euro3-as motor, amiben nincs EGR hűtő, ennél fogva EGR termosztát sem.

Automata váltós a bringa?


igazad van, hülyeséget írtam. nem is néztem, hogy 2002-es, az még EU3.
a fotózott képen azt hittem oda van berakva mögé a termosztát. mármint a cső mögé.
pedig a facelift előtti 20d-n is van EGR hűtő. csak azon kerek.

Bmwe46fan Elküldve: 2020-11-18 16:08 Termosztát

Hali! Megint én. Cserélve lett gyárira a nagy termosztát (Mint kiderült ebbe nincsen EGR termosztát.) Viszont az autó ugyan olyan lomha. Jobban melegszik valamivel, fűtés van, ma elvittem lemosatni, gondoltam utána bemelegítem és meghúzatom kicsit. El is vittem egy nagyobb körre, nem igazán akart az első csík felé menni a vízhőfok mutató, de azért sikerült valamennyire a közepéig eltornászni. Ezután kapott egy kövér gázt, 3masból húzattam 4ezerig. A gyorsulása elég siralmas volt, 60-80 nem egy évtized, de azért kellett neki idő. Nem is érzem annyira nagyobb fordulaton azt a hatalmas turbónyomást amit régebben éreztem, hogy elindul az autó és megy és megy. Ezután bekapcsoltam a fűtést, már hazafele tartottam kicsit "hűtöttem", majd észrevettem hogy a fűtés bekapcsolása után a vízhőfokmérő vissza-vissza csúszik egyre iramosabb tempóban az első csík alá. Hazajöttem, beállítottam ezt a "hidden menü" dolgot a műszerfalon, majd benyomtam a Coolant temperature fület neki, beindítottam az autót és 70-72 fokos a víz őszerinte (Akkor már majdnem felén volt a mutató újra). A vízcsövek melegek, felső mondhatni forró, az alsó langyosabb, de inkább meleg. A hűtő szintúgy langyos, szóval kezdem elvetni ezt a termosztát problémát (még jó, hisz most lett tegnap cserélve benne gyárira...) A kérdésem már csak az, mennyire valószínű az, hogy olajcsere és gázolajszűrő csere után kezdtem el érezni ezt a lomha stílust? Belehet rakni ezt a gázolajszűrőt "szarul" is? Ami miatt nem kapnak elég kaját a pacik az autóba? KÖszi a válaszokat előre is.


YELLOW írta:
Bmwe46fan írta:
YELLOW írta:
Bmwe46fan írta: Sziasztok! Van egy E46 320d Facelift Touringom!
A hetekbe lett benne előtét ellenállás cserélve, egy ideig ment a fűtés, viszont az autó gyengének bizonyult. A mai nap folyamán egy nagyobb út után a vízhőfok mutatóm a béka segge alatt maradt, egyáltalán nem melegedett illetve fűtés sem fújt meleg levegőt. Az autó gyenge, nagyobb út után sem melegszik be, szörnyen lomha. Mi okozhatja a problémát?
Azt még ideírnám, hogy nyáron semmi gond nem volt vele, a közepéig felment a mutató, dinamikusabb is volt talán. Nem tudom pontosan, mikor mehetett el belőle az erő, olaj és olajszűrő csere után kezdtem el érezni, hogy nem úgy húz mint amikor kb. 3-4hónapja megvettem.


mármint minek az előtét ellenállása lett cserélve? a belső motornak, vagy a külső ventinek? bár nem is tudom a külsőnek van-e... de mindegy a meleghez annak nincs köze.
azért lomha az autó, mert hideg hűtővíznél, feltételezve a hideg motort, nem engedi a teljes erőt. ahogy írták korábban, valószínű termosztát lesz. És célszerű mindet cserélni 2 vagy 3 van benne, mert az esetek nagy %-ban azt cseréled ki aminek ne volt baja, sőt jellemzően már mindkettőnek baja szokott lenni, ezért is célszerű.


Szuper. Köszi a válaszokat. Azt lehet tudni, hol helyezkedik el ez a 2-3 Termosztát? Manuális az autó, szóval elvileg 2 van benne.


jah, előtét ellenállás sztornó a hűtő ventire, nem olyan hűtőventid van :D
8-as (ahol a 11-es szém van) az EGR termosztát.

4-es (ahol a 8-as szám van) az meg a nagy termosztát, ami a vízpumpára megy rá.


YELLOW Elküldve: 2020-11-10 21:34 Termosztát

Bmwe46fan írta:
YELLOW írta:
Bmwe46fan írta: Sziasztok! Van egy E46 320d Facelift Touringom!
A hetekbe lett benne előtét ellenállás cserélve, egy ideig ment a fűtés, viszont az autó gyengének bizonyult. A mai nap folyamán egy nagyobb út után a vízhőfok mutatóm a béka segge alatt maradt, egyáltalán nem melegedett illetve fűtés sem fújt meleg levegőt. Az autó gyenge, nagyobb út után sem melegszik be, szörnyen lomha. Mi okozhatja a problémát?
Azt még ideírnám, hogy nyáron semmi gond nem volt vele, a közepéig felment a mutató, dinamikusabb is volt talán. Nem tudom pontosan, mikor mehetett el belőle az erő, olaj és olajszűrő csere után kezdtem el érezni, hogy nem úgy húz mint amikor kb. 3-4hónapja megvettem.


mármint minek az előtét ellenállása lett cserélve? a belső motornak, vagy a külső ventinek? bár nem is tudom a külsőnek van-e... de mindegy a meleghez annak nincs köze.
azért lomha az autó, mert hideg hűtővíznél, feltételezve a hideg motort, nem engedi a teljes erőt. ahogy írták korábban, valószínű termosztát lesz. És célszerű mindet cserélni 2 vagy 3 van benne, mert az esetek nagy %-ban azt cseréled ki aminek ne volt baja, sőt jellemzően már mindkettőnek baja szokott lenni, ezért is célszerű.


Szuper. Köszi a válaszokat. Azt lehet tudni, hol helyezkedik el ez a 2-3 Termosztát? Manuális az autó, szóval elvileg 2 van benne.


jah, előtét ellenállás sztornó a hűtő ventire, nem olyan hűtőventid van :D
8-as (ahol a 11-es szém van) az EGR termosztát.

4-es (ahol a 8-as szám van) az meg a nagy termosztát, ami a vízpumpára megy rá.

Bmwe46fan Elküldve: 2020-11-10 19:25 Termosztát

YELLOW írta:
Bmwe46fan írta: Sziasztok! Van egy E46 320d Facelift Touringom!
A hetekbe lett benne előtét ellenállás cserélve, egy ideig ment a fűtés, viszont az autó gyengének bizonyult. A mai nap folyamán egy nagyobb út után a vízhőfok mutatóm a béka segge alatt maradt, egyáltalán nem melegedett illetve fűtés sem fújt meleg levegőt. Az autó gyenge, nagyobb út után sem melegszik be, szörnyen lomha. Mi okozhatja a problémát?
Azt még ideírnám, hogy nyáron semmi gond nem volt vele, a közepéig felment a mutató, dinamikusabb is volt talán. Nem tudom pontosan, mikor mehetett el belőle az erő, olaj és olajszűrő csere után kezdtem el érezni, hogy nem úgy húz mint amikor kb. 3-4hónapja megvettem.


mármint minek az előtét ellenállása lett cserélve? a belső motornak, vagy a külső ventinek? bár nem is tudom a külsőnek van-e... de mindegy a meleghez annak nincs köze.
azért lomha az autó, mert hideg hűtővíznél, feltételezve a hideg motort, nem engedi a teljes erőt. ahogy írták korábban, valószínű termosztát lesz. És célszerű mindet cserélni 2 vagy 3 van benne, mert az esetek nagy %-ban azt cseréled ki aminek ne volt baja, sőt jellemzően már mindkettőnek baja szokott lenni, ezért is célszerű.



Szuper. Köszi a válaszokat. Azt lehet tudni, hol helyezkedik el ez a 2-3 Termosztát? Manuális az autó, szóval elvileg 2 van benne.

YELLOW Elküldve: 2020-11-10 17:06 Termosztát

Bmwe46fan írta: Sziasztok! Van egy E46 320d Facelift Touringom!
A hetekbe lett benne előtét ellenállás cserélve, egy ideig ment a fűtés, viszont az autó gyengének bizonyult. A mai nap folyamán egy nagyobb út után a vízhőfok mutatóm a béka segge alatt maradt, egyáltalán nem melegedett illetve fűtés sem fújt meleg levegőt. Az autó gyenge, nagyobb út után sem melegszik be, szörnyen lomha. Mi okozhatja a problémát?
Azt még ideírnám, hogy nyáron semmi gond nem volt vele, a közepéig felment a mutató, dinamikusabb is volt talán. Nem tudom pontosan, mikor mehetett el belőle az erő, olaj és olajszűrő csere után kezdtem el érezni, hogy nem úgy húz mint amikor kb. 3-4hónapja megvettem.


mármint minek az előtét ellenállása lett cserélve? a belső motornak, vagy a külső ventinek? bár nem is tudom a külsőnek van-e... de mindegy a meleghez annak nincs köze.
azért lomha az autó, mert hideg hűtővíznél, feltételezve a hideg motort, nem engedi a teljes erőt. ahogy írták korábban, valószínű termosztát lesz. És célszerű mindet cserélni 2 vagy 3 van benne, mert az esetek nagy %-ban azt cseréled ki aminek ne volt baja, sőt jellemzően már mindkettőnek baja szokott lenni, ezért is célszerű.