Keresőkifejezés: Kapcsolat:
Összesen 3743 találat


david00 Elküldve: 2010-02-21 14:28 Nagyon sürgõs!!! Nem indul...

hancurozo írta:
david00 írta:
YELLOW írta: pótkulccsal próbáld meg... ha facelift elõtti az autó, akkor lehet az elem lemerülése is. bár nekem a natúr kulccsal is indul az autó, amit nem teljesen értek :lol:

david00 írta: csak nekem az a baj, hogy meg sem mozditja a motrot!! Olyan mintha nem kapna jelet a motor!!semmit sem csinal! Én nagyon az immobilizer-re gondolok! Esetleg valami tanács?


Sajnos nincs pótkulcs, de viszont a kocsit nyitottam vele központi mûködött!

ha az aksid jó, és tudtad nyitni, akkor tuti immo a ludas. /az immobilisernek nem kell elem, ha trapéz kulcsod van./


Igen trapéz kulcsom van. Imot házilag nem lehet betanítani, vagy minden képpen gépre kell rakni?

hancurozo Elküldve: 2010-02-21 14:23 Nagyon sürgõs!!! Nem indul...

david00 írta:
YELLOW írta: pótkulccsal próbáld meg... ha facelift elõtti az autó, akkor lehet az elem lemerülése is. bár nekem a natúr kulccsal is indul az autó, amit nem teljesen értek :lol:

david00 írta: csak nekem az a baj, hogy meg sem mozditja a motrot!! Olyan mintha nem kapna jelet a motor!!semmit sem csinal! Én nagyon az immobilizer-re gondolok! Esetleg valami tanács?


Sajnos nincs pótkulcs, de viszont a kocsit nyitottam vele központi mûködött!

ha az aksid jó, és tudtad nyitni, akkor tuti immo a ludas. /az immobilisernek nem kell elem, ha trapéz kulcsod van./

david00 Elküldve: 2010-02-21 14:19 Nagyon sürgõs!!! Nem indul...

YELLOW írta: pótkulccsal próbáld meg... ha facelift elõtti az autó, akkor lehet az elem lemerülése is. bár nekem a natúr kulccsal is indul az autó, amit nem teljesen értek :lol:

david00 írta: csak nekem az a baj, hogy meg sem mozditja a motrot!! Olyan mintha nem kapna jelet a motor!!semmit sem csinal! Én nagyon az immobilizer-re gondolok! Esetleg valami tanács?


Sajnos nincs pótkulcs, de viszont a kocsit nyitottam vele központi mûködött!

YELLOW Elküldve: 2010-02-21 14:15 Nagyon sürgõs!!! Nem indul...

pótkulccsal próbáld meg... ha facelift elõtti az autó, akkor lehet az elem lemerülése is. bár nekem a natúr kulccsal is indul az autó, amit nem teljesen értek :lol:

david00 írta: csak nekem az a baj, hogy meg sem mozditja a motrot!! Olyan mintha nem kapna jelet a motor!!semmit sem csinal! Én nagyon az immobilizer-re gondolok! Esetleg valami tanács?

Robinson Elküldve: 2010-02-20 16:37 lámpa

Csum írta: értem és ahol be szerezted ott az újabb lámpáshoz is be lehetne szerezni felháborító áron?


Vaterán vettem egy sráctól, mint kiderült Õ is regisztrált az oldalon, és az ültetõrugóimat is tõle vettem :D
Szóval neki megtörték a kocsija elejét, ezért úgy döntött faceliftesíti, ezért adta el a régi lámpáit. Úgy vettem tõle trafóval 50-ért, hogy a fülek le vannak törve, illetve az egyik házon van egy repedés, szóval vagy mûanyagos, vagy a mostani házammal össze lehet hozni.

wagusty Elküldve: 2010-02-19 10:49 Kasza mester 0670-5799225

Tényleg ilyen van neki én is láttam és valami nagyon durván olcsón vette a srác!!! le sem írom mert szemtelenül olcsó volt!! :)


SoundkeY írta: Nekem ilyen van :P


YELLOW írta: Mester!

ilyeneket keresnék, már korábban írtam e-mail-t, sõt Hori-t is nyaggattam ezek miatt:

- E46 M-es multikormány (ezüst betét)
- E46 M-tech II elsõ lökös (lehetõleg fekete színben, facelift sedan-hoz)
- E46 combtámaszos szövet sportülés, két elsõ (kárpitmintázat: lásd galériában a képek)
- belsõ ezüst díszcsík+váltó köré (2 el.ablakos, sedan)
- vese, fekete, facelift sedan-hoz

ülésben pont ilyen kellene mintába mindenben:

SoundkeY Elküldve: 2010-02-19 10:32 Kasza mester 0670-5799225

Nekem ilyen van :P


YELLOW írta: Mester!

ilyeneket keresnék, már korábban írtam e-mail-t, sõt Hori-t is nyaggattam ezek miatt:

- E46 M-es multikormány (ezüst betét)
- E46 M-tech II elsõ lökös (lehetõleg fekete színben, facelift sedan-hoz)
- E46 combtámaszos szövet sportülés, két elsõ (kárpitmintázat: lásd galériában a képek)
- belsõ ezüst díszcsík+váltó köré (2 el.ablakos, sedan)
- vese, fekete, facelift sedan-hoz

ülésben pont ilyen kellene mintába mindenben:

Hori Elküldve: 2010-02-18 22:30 Benzin VS Dízel

lepke írta:
Hori írta:
bmw520ds írta:
SoundkeY írta: HAt 330i kemeny azer :P gyari adat 6,5 ha meg van direktszuro, kipufogo meg mittomen mi akkor az 530d 218lovas kb 7,1 ( 7,3 automata ) ideje keveskenek tunik. Kerdes van e chip az 530-ba vagy mar a faceliftes 235lovas.......meg mennyire tudja hozni a kezivaltoval a "gyari" gyorsulast a 30i illetve a 30d automataval......

A 35d meg 6,5 ir ha 272 lovas, 100 felett tuti elmenne szerintem.

TESZTELJUNK ! :p
Az e-90 30i Coupé az M-6-on csak kanyarban tudta lerázni magáról és természetes hogy manuál.Nézd meg az 535d adatait,azt tudja.Egy turbóval.A szaktárs írásában pl.ezzel sem értek egyet,mert mondjuk míg a 20i 150 le addig a 20d 136le,az egyik 6hengerrel a másik néggyel.Akkor miért nem reális.Mindig a köbcenti lóerõ arányt kell hasonlítani egymáshoz.Ha meg a 30i automata akkor ott már sok elvész a gyorsulásnál,míg a diesel két tizeddel rosszabb.Azt érezni vajon?Ami még kell az igazsághoz,nézd meg a 80-120km adatokat.Magáért beszél.



na azért azt megnézném hogy a 530d hogy tudja tartani a 330i-t, szeretek hülyeségeket olvasni de egy kicsit nézzünk már utána. ha a legujabb 30d akkor is 245 le forgatónyomatékban elég jó DE a 30i 25lóval erösebb 7900nál vált el 4400helyett és vagy 2-300kg könyebb, kisebb a légellenállása, a következõ az lesz hogy 535d-vel ütöttük az M5öt, földbedöngöltük az M3at, és épp hogy megfogtuk az RS6ot?

Helo Hori
Nem azt mondtam hogy egy egy M-es BMW-t lenyom a 35dezsõ :wink: :wink:
üdv zoli




Szia Lepke

Nem nekd céloztam azt a beirást, te reálisan látod a menetteljesitményeket de van itt akinek e60 30d je van és lassan ott tart hogy unalmas délutánjain F430akat aláz a porba :lol:

lepke Elküldve: 2010-02-18 21:42 Benzin VS Dízel

Hori írta:
bmw520ds írta:
SoundkeY írta: HAt 330i kemeny azer :P gyari adat 6,5 ha meg van direktszuro, kipufogo meg mittomen mi akkor az 530d 218lovas kb 7,1 ( 7,3 automata ) ideje keveskenek tunik. Kerdes van e chip az 530-ba vagy mar a faceliftes 235lovas.......meg mennyire tudja hozni a kezivaltoval a "gyari" gyorsulast a 30i illetve a 30d automataval......

A 35d meg 6,5 ir ha 272 lovas, 100 felett tuti elmenne szerintem.

TESZTELJUNK ! :p
Az e-90 30i Coupé az M-6-on csak kanyarban tudta lerázni magáról és természetes hogy manuál.Nézd meg az 535d adatait,azt tudja.Egy turbóval.A szaktárs írásában pl.ezzel sem értek egyet,mert mondjuk míg a 20i 150 le addig a 20d 136le,az egyik 6hengerrel a másik néggyel.Akkor miért nem reális.Mindig a köbcenti lóerõ arányt kell hasonlítani egymáshoz.Ha meg a 30i automata akkor ott már sok elvész a gyorsulásnál,míg a diesel két tizeddel rosszabb.Azt érezni vajon?Ami még kell az igazsághoz,nézd meg a 80-120km adatokat.Magáért beszél.



na azért azt megnézném hogy a 530d hogy tudja tartani a 330i-t, szeretek hülyeségeket olvasni de egy kicsit nézzünk már utána. ha a legujabb 30d akkor is 245 le forgatónyomatékban elég jó DE a 30i 25lóval erösebb 7900nál vált el 4400helyett és vagy 2-300kg könyebb, kisebb a légellenállása, a következõ az lesz hogy 535d-vel ütöttük az M5öt, földbedöngöltük az M3at, és épp hogy megfogtuk az RS6ot?

Helo Hori
Nem azt mondtam hogy egy egy M-es BMW-t lenyom a 35dezsõ :wink: :wink:
üdv zoli

Hori Elküldve: 2010-02-17 23:02 Benzin VS Dízel

bmw520ds írta:
SoundkeY írta: HAt 330i kemeny azer :P gyari adat 6,5 ha meg van direktszuro, kipufogo meg mittomen mi akkor az 530d 218lovas kb 7,1 ( 7,3 automata ) ideje keveskenek tunik. Kerdes van e chip az 530-ba vagy mar a faceliftes 235lovas.......meg mennyire tudja hozni a kezivaltoval a "gyari" gyorsulast a 30i illetve a 30d automataval......

A 35d meg 6,5 ir ha 272 lovas, 100 felett tuti elmenne szerintem.

TESZTELJUNK ! :p
Az e-90 30i Coupé az M-6-on csak kanyarban tudta lerázni magáról és természetes hogy manuál.Nézd meg az 535d adatait,azt tudja.Egy turbóval.A szaktárs írásában pl.ezzel sem értek egyet,mert mondjuk míg a 20i 150 le addig a 20d 136le,az egyik 6hengerrel a másik néggyel.Akkor miért nem reális.Mindig a köbcenti lóerõ arányt kell hasonlítani egymáshoz.Ha meg a 30i automata akkor ott már sok elvész a gyorsulásnál,míg a diesel két tizeddel rosszabb.Azt érezni vajon?Ami még kell az igazsághoz,nézd meg a 80-120km adatokat.Magáért beszél.



na azért azt megnézném hogy a 530d hogy tudja tartani a 330i-t, szeretek hülyeségeket olvasni de egy kicsit nézzünk már utána. ha a legujabb 30d akkor is 245 le forgatónyomatékban elég jó DE a 30i 25lóval erösebb 7900nál vált el 4400helyett és vagy 2-300kg könyebb, kisebb a légellenállása, a következõ az lesz hogy 535d-vel ütöttük az M5öt, földbedöngöltük az M3at, és épp hogy megfogtuk az RS6ot?