Keresőkifejezés: Kapcsolat:
Összesen 3743 találat


YELLOW Elküldve: 2008-12-28 22:19 Lemezfelni 1.6-osra

én korábban írtam neked privit, és még nem jött válasz

m_attila írta: szia

nekem van eladó 15 ös garnitúrám
1,6 osra jó hiába faceliftes

15000 ft

20-326-4882

m_attila Elküldve: 2008-12-28 21:53 Lemezfelni 1.6-osra

szia

nekem van eladó 15 ös garnitúrám
1,6 osra jó hiába faceliftes

15000 ft

20-326-4882

Woockie Elküldve: 2008-12-28 21:52 Lemezfelni 1.6-osra

InsectKiller írta: Naná hogy nem megy fel! Faceliftes kocsira csak a 16 v annál nagyobb, a 30 vagy a fölötti motorokra meg csak a 17 v nagyobb!

Ez igy ebben a formaban nem igaz. Most ugyebar egy 2001 utan gyartott 316i-rol beszelunk. Aminek a gyari merete 195/65R15, hiaba faceliftes.

InsectKiller Elküldve: 2008-12-28 21:42 Lemezfelni 1.6-osra

Naná hogy nem megy fel! Faceliftes kocsira csak a 16 v annál nagyobb, a 30 vagy a fölötti motorokra meg csak a 17 v nagyobb!


ducati113 írta: Vigyázat nem minden autóra jó a 15-õs felni.Pl az én autómra sem megy fel.

Enkozpont74 Elküldve: 2008-12-28 17:56 Autóvásárlás

chiccoka írta: Sikerült bezsákolnom 1 E46 -os faceliftest .sajna csak 1.6 de a folytószelep nélküli motor.

Hány köbcentis ez valójában és hány Le ???????mert nem megyek el ezeken.Motorszámot még nem tudok csak alvázat egyenlõre még Hétfõig nem tudjuk levenni róla a banki terhelést.

http://www.hasznaltauto.hu/2601332_bmw_316i_2002

30.000 km-nél Wallis garanciába motort cserélt hmmm de most 95.000 van a paripában a mociban 30.000 kevesebb.

remélem nem fog cserben hagyni nekem tetszik de ha valaki tud valami infót róla ne tartsa magában .

Vagy ha van ismerõs aki utána tud nézni Wallis-nál annak is örülnék.


Köszi

Attila



Szia!

Ha az autót le szeretnéd informálni keress meg pü-ben.

chiccoka Elküldve: 2008-12-28 15:55 Autóvásárlás

YELLOW írta: de most akkor a tiéd face liftes? mert a link, a hasznaltautós, azon az szerepel, meg írtam visszább rögtön az elsõ hsz-edre a motorkódot nézd már meg... :wink:

chiccoka írta:
YELLOW írta: miért ne? lehet sokáig húzódott a motorcserés téma, hogy garis legyen, így addig kivonták a forgalomból... minek fizess, ha úgy sem tudod használni?


Húhh rendesen beindult a topic.Én sem tudom miért K-s rendszám.Nekem az ignisem 1 évet állt banki lefoglalt telepen.1 év után mikor megvettem elment vizsgára és ujra kapta a mûszakiját.Rendszám maradt.

2003.07 rendszáma INK az a k elött van.Ez 2002.12 havi.

Nem tudom mi volt a háttérben az elsõ Magyar tulaj vagy az egyetlen itthon 1 Kecskeméti csaj volt .elsõ szervize 13.000 Wallis majd 29.000 beírták,hogy összes trafó cserélve lett majd rá 1 hétre nem indul és garanciás motorcsere.
Részemrõl engem nem tántorít el.Én is cseréltettem az ignisen toronycsapágyat még gariban.Amíg ök fizetik nem gond :-)

Most megy szép új géptetõt kapott amúgy nyulvány lökös alatt amit láttam nem sérült.Nekem tetszik szinte a legjobb amit az utóbbi idõben megnéztem.

kb 3-400.000 forinttal több a faceliftes és nekem a kormány jobban tetszik meg minden 1 kicsit átdolgozottabbnak tûnik.

Remélem nem bánom meg.1.6 hát nem tudom az ignisem sem 1 rakéta szerintem nekem elég lesz és suzihoz képes biztos 1 autó nem 1 kocsi.

Ami fontos volt a kondi meg a tempomat.Hát a második nem jött össze az nincs ez volt a kompromisszum.

Be lehet szerelni utólag valami modullal?másik kérdésem mire kell figyelnem az autóval kapcsolatban.Futómû?
Nekem eddig igénytelen Suzik voltak tudtam hol kell tankolni meg 15.000 folyadék cserék és ennyi.

Természetesen 1 olaj levegõ sz és és váltó motor olaj cserével indítunk.
94.000 kell ennél cserélni szíjakat ilyesmit?mondjuk az még csak 60.000 a motorban de biztos ami biztos.
köszi a válaszokat




Nincs nálam a gép még.Holnap megyünk kifizetni a banknak amíg van rajta tartozás nem lehet átírni.Foglalózva van

YELLOW Elküldve: 2008-12-28 15:50 Autóvásárlás

de most akkor a tiéd face liftes? mert a link, a hasznaltautós, azon az szerepel, meg írtam visszább rögtön az elsõ hsz-edre a motorkódot nézd már meg... :wink:

chiccoka írta:
YELLOW írta: miért ne? lehet sokáig húzódott a motorcserés téma, hogy garis legyen, így addig kivonták a forgalomból... minek fizess, ha úgy sem tudod használni?


Húhh rendesen beindult a topic.Én sem tudom miért K-s rendszám.Nekem az ignisem 1 évet állt banki lefoglalt telepen.1 év után mikor megvettem elment vizsgára és ujra kapta a mûszakiját.Rendszám maradt.

2003.07 rendszáma INK az a k elött van.Ez 2002.12 havi.

Nem tudom mi volt a háttérben az elsõ Magyar tulaj vagy az egyetlen itthon 1 Kecskeméti csaj volt .elsõ szervize 13.000 Wallis majd 29.000 beírták,hogy összes trafó cserélve lett majd rá 1 hétre nem indul és garanciás motorcsere.
Részemrõl engem nem tántorít el.Én is cseréltettem az ignisen toronycsapágyat még gariban.Amíg ök fizetik nem gond :-)

Most megy szép új géptetõt kapott amúgy nyulvány lökös alatt amit láttam nem sérült.Nekem tetszik szinte a legjobb amit az utóbbi idõben megnéztem.

kb 3-400.000 forinttal több a faceliftes és nekem a kormány jobban tetszik meg minden 1 kicsit átdolgozottabbnak tûnik.

Remélem nem bánom meg.1.6 hát nem tudom az ignisem sem 1 rakéta szerintem nekem elég lesz és suzihoz képes biztos 1 autó nem 1 kocsi.

Ami fontos volt a kondi meg a tempomat.Hát a második nem jött össze az nincs ez volt a kompromisszum.

Be lehet szerelni utólag valami modullal?másik kérdésem mire kell figyelnem az autóval kapcsolatban.Futómû?
Nekem eddig igénytelen Suzik voltak tudtam hol kell tankolni meg 15.000 folyadék cserék és ennyi.

Természetesen 1 olaj levegõ sz és és váltó motor olaj cserével indítunk.
94.000 kell ennél cserélni szíjakat ilyesmit?mondjuk az még csak 60.000 a motorban de biztos ami biztos.
köszi a válaszokat

chiccoka Elküldve: 2008-12-28 15:49 Autóvásárlás

Burns írta:
chiccoka írta:

Húhh rendesen beindult a topic.Én sem tudom miért K-s rendszám.Nekem az ignisem 1 évet állt banki lefoglalt telepen.1 év után mikor megvettem elment vizsgára és ujra kapta a mûszakiját.Rendszám maradt.

2003.07 rendszáma INK az a k elött van.Ez 2002.12 havi.

Nem tudom mi volt a háttérben az elsõ Magyar tulaj vagy az egyetlen itthon 1 Kecskeméti csaj volt .elsõ szervize 13.000 Wallis majd 29.000 beírták,hogy összes trafó cserélve lett majd rá 1 hétre nem indul és garanciás motorcsere.
Részemrõl engem nem tántorít el.Én is cseréltettem az ignisen toronycsapágyat még gariban.Amíg ök fizetik nem gond :-)

Most megy szép új géptetõt kapott amúgy nyulvány lökös alatt amit láttam nem sérült.Nekem tetszik szinte a legjobb amit az utóbbi idõben megnéztem.

kb 3-400.000 forinttal több a faceliftes és nekem a kormány jobban tetszik meg minden 1 kicsit átdolgozottabbnak tûnik.

Remélem nem bánom meg.1.6 hát nem tudom az ignisem sem 1 rakéta szerintem nekem elég lesz és suzihoz képes biztos 1 autó nem 1 kocsi.

Ami fontos volt a kondi meg a tempomat.Hát a második nem jött össze az nincs ez volt a kompromisszum.

Be lehet szerelni utólag valami modullal?másik kérdésem mire kell figyelnem az autóval kapcsolatban.Futómû?
Nekem eddig igénytelen Suzik voltak tudtam hol kell tankolni meg 15.000 folyadék cserék és ennyi.

Természetesen 1 olaj levegõ sz és és váltó motor olaj cserével indítunk.
94.000 kell ennél cserélni szíjakat ilyesmit?mondjuk az még csak 60.000 a motorban de biztos ami biztos.
köszi a válaszokat



Nahát, Te is BMW tulaj lettél...


Még nem de talán a 2 nap elég a bürokráciára.

Visszatérve a 6 hengerre igen az a hang az etalon.Gyönyörû mondhatnám harmonizál a kaszni szépségével.találtam is 1 szép darabot Sofiában 13.000 leva(6500e)a gond az,hogy nem tudom ott regisztrálni itthon meg nem érdemes meg sem mertem nézni mennyi a reg adó rá de a nepper haverom csak annyit kérdezett szerinted én miért nem hozok?????

Vendég Elküldve: 2008-12-28 15:33 Autóvásárlás

chiccoka írta:

Húhh rendesen beindult a topic.Én sem tudom miért K-s rendszám.Nekem az ignisem 1 évet állt banki lefoglalt telepen.1 év után mikor megvettem elment vizsgára és ujra kapta a mûszakiját.Rendszám maradt.

2003.07 rendszáma INK az a k elött van.Ez 2002.12 havi.

Nem tudom mi volt a háttérben az elsõ Magyar tulaj vagy az egyetlen itthon 1 Kecskeméti csaj volt .elsõ szervize 13.000 Wallis majd 29.000 beírták,hogy összes trafó cserélve lett majd rá 1 hétre nem indul és garanciás motorcsere.
Részemrõl engem nem tántorít el.Én is cseréltettem az ignisen toronycsapágyat még gariban.Amíg ök fizetik nem gond :-)

Most megy szép új géptetõt kapott amúgy nyulvány lökös alatt amit láttam nem sérült.Nekem tetszik szinte a legjobb amit az utóbbi idõben megnéztem.

kb 3-400.000 forinttal több a faceliftes és nekem a kormány jobban tetszik meg minden 1 kicsit átdolgozottabbnak tûnik.

Remélem nem bánom meg.1.6 hát nem tudom az ignisem sem 1 rakéta szerintem nekem elég lesz és suzihoz képes biztos 1 autó nem 1 kocsi.

Ami fontos volt a kondi meg a tempomat.Hát a második nem jött össze az nincs ez volt a kompromisszum.

Be lehet szerelni utólag valami modullal?másik kérdésem mire kell figyelnem az autóval kapcsolatban.Futómû?
Nekem eddig igénytelen Suzik voltak tudtam hol kell tankolni meg 15.000 folyadék cserék és ennyi.

Természetesen 1 olaj levegõ sz és és váltó motor olaj cserével indítunk.
94.000 kell ennél cserélni szíjakat ilyesmit?mondjuk az még csak 60.000 a motorban de biztos ami biztos.
köszi a válaszokat



Nahát, Te is BMW tulaj lettél...

chiccoka Elküldve: 2008-12-28 15:21 Autóvásárlás

YELLOW írta: miért ne? lehet sokáig húzódott a motorcserés téma, hogy garis legyen, így addig kivonták a forgalomból... minek fizess, ha úgy sem tudod használni?


Húhh rendesen beindult a topic.Én sem tudom miért K-s rendszám.Nekem az ignisem 1 évet állt banki lefoglalt telepen.1 év után mikor megvettem elment vizsgára és ujra kapta a mûszakiját.Rendszám maradt.

2003.07 rendszáma INK az a k elött van.Ez 2002.12 havi.

Nem tudom mi volt a háttérben az elsõ Magyar tulaj vagy az egyetlen itthon 1 Kecskeméti csaj volt .elsõ szervize 13.000 Wallis majd 29.000 beírták,hogy összes trafó cserélve lett majd rá 1 hétre nem indul és garanciás motorcsere.
Részemrõl engem nem tántorít el.Én is cseréltettem az ignisen toronycsapágyat még gariban.Amíg ök fizetik nem gond :-)

Most megy szép új géptetõt kapott amúgy nyulvány lökös alatt amit láttam nem sérült.Nekem tetszik szinte a legjobb amit az utóbbi idõben megnéztem.

kb 3-400.000 forinttal több a faceliftes és nekem a kormány jobban tetszik meg minden 1 kicsit átdolgozottabbnak tûnik.

Remélem nem bánom meg.1.6 hát nem tudom az ignisem sem 1 rakéta szerintem nekem elég lesz és suzihoz képes biztos 1 autó nem 1 kocsi.

Ami fontos volt a kondi meg a tempomat.Hát a második nem jött össze az nincs ez volt a kompromisszum.

Be lehet szerelni utólag valami modullal?másik kérdésem mire kell figyelnem az autóval kapcsolatban.Futómû?
Nekem eddig igénytelen Suzik voltak tudtam hol kell tankolni meg 15.000 folyadék cserék és ennyi.

Természetesen 1 olaj levegõ sz és és váltó motor olaj cserével indítunk.
94.000 kell ennél cserélni szíjakat ilyesmit?mondjuk az még csak 60.000 a motorban de biztos ami biztos.
köszi a válaszokat