Összesen 3743 találat
YELLOW Elküldve: 2016-03-24 09:44 RDC guminyomás érzékelõ
lantika írta:
lela írta:
lantika írta:
lela írta:
lantika írta:
Schaltzentrumba rendeltem 1 db RDC/RPA gombot,amint megjön bekäbelezem az autot,es beteszem a kapcsolot. Termeszetesen el fogom vegezni a kapcsolos tesztet is,es megosztom veletek.
Amivel tisztäban kell lenni:
Az RDC szenzorok segitsegevel meri a gumiban levö nyomäst,es jelez akär 0.2 bar elteresnel is. Az RPA az ABS szenzorok segitsegevel meri a kerekek fordulatszämät,es egyes forräsok szerint 0.5 bar elterest kepes jelezni,mäs forräsok szerint 1.0 bar elterest erzekel. Toväbbä RPA eseteben,ha egy Touringot megpakolunk 5 mäzsa cementtel,es az utämfutora felteszünk 2 tehenet,akkor elkepzelhetö,hogy jelezni fog az RPA,mivel terhelt ällapotban laposabb lesz a gumi.
Köszönjük!!!
1 kérdés: Úgy tudom hogy a 2001 utáni faceliftesekbe különböző Schaltzentrum van. Tehát nem lehet csak egy gombot cserélni. Ezzel kapcsolatban van valami infód? Ergo nekem van ülésfűtés dsc Harman/Kardon, ha akarok RPA-t akkor cserélnem kell kompletten egy olyanra amin rajta van minden + még az RPA. Nézegettem már, de nem tudom hogy ezeket külön cikkszámozzák és ha igen azt hol lehet megtalálni, mert realoemben nem hozza?
A kapcsolokat bele tudod tenni egyesevel. Minden kapcsolonak mäs ellenälläsi erteke van,innen tudja a schaltzentrum,hogy mi az amit megnyomtäl. Nagyon sok fajta kapcsolo van,es ha megnezed akkor csak az ülesfütesnek,es a DSC-nek van fix helye,a többi vältozik. Ha megjön az RDC kapcsolo akkor meg tudom irni a szämot.
Értem és az előlapot a Schaltzentrum-on hogy vágod ki?
És ezt a kapcsolót külön rendeled a BMW-től, tehát van cikkszáma, mert én mindenhol csak kompletten látom?
Egyébként a Schaltzentrum is egy modulnak számít? Tehát INPA ban látszik? Még nem próbáltam az az igazság. PL ha installálsz egy kapcsolót akkor ebben a modulban is kell módosítani NCS-el?
Nem BMW-töl,hanem ebay-en vettem. Elölapot nem tudom hogyan fogom kivägni,majd kiderül ha kiszedem,es szetbontom. Schaltzentrum egy külön modul,de nem lehet programozni. Kapcsolot bele kell tenni,es fel fogja ismerni,hogy mi az a kapcsolo.
és vajon akinek csake gy nyamvadt DSC gombja van, annak is ez a sálcentrum van, vagy esetlege gy butított verzió, ami 1 gombot fogad? (azért nem bontom ki, csak érdeklődök.)
lantika Elküldve: 2016-03-23 14:07 RDC guminyomás érzékelõ
lela írta:
lantika írta:
lela írta:
lantika írta:
Schaltzentrumba rendeltem 1 db RDC/RPA gombot,amint megjön bekäbelezem az autot,es beteszem a kapcsolot. Termeszetesen el fogom vegezni a kapcsolos tesztet is,es megosztom veletek.
Amivel tisztäban kell lenni:
Az RDC szenzorok segitsegevel meri a gumiban levö nyomäst,es jelez akär 0.2 bar elteresnel is. Az RPA az ABS szenzorok segitsegevel meri a kerekek fordulatszämät,es egyes forräsok szerint 0.5 bar elterest kepes jelezni,mäs forräsok szerint 1.0 bar elterest erzekel. Toväbbä RPA eseteben,ha egy Touringot megpakolunk 5 mäzsa cementtel,es az utämfutora felteszünk 2 tehenet,akkor elkepzelhetö,hogy jelezni fog az RPA,mivel terhelt ällapotban laposabb lesz a gumi.
Köszönjük!!!
1 kérdés: Úgy tudom hogy a 2001 utáni faceliftesekbe különböző Schaltzentrum van. Tehát nem lehet csak egy gombot cserélni. Ezzel kapcsolatban van valami infód? Ergo nekem van ülésfűtés dsc Harman/Kardon, ha akarok RPA-t akkor cserélnem kell kompletten egy olyanra amin rajta van minden + még az RPA. Nézegettem már, de nem tudom hogy ezeket külön cikkszámozzák és ha igen azt hol lehet megtalálni, mert realoemben nem hozza?
A kapcsolokat bele tudod tenni egyesevel. Minden kapcsolonak mäs ellenälläsi erteke van,innen tudja a schaltzentrum,hogy mi az amit megnyomtäl. Nagyon sok fajta kapcsolo van,es ha megnezed akkor csak az ülesfütesnek,es a DSC-nek van fix helye,a többi vältozik. Ha megjön az RDC kapcsolo akkor meg tudom irni a szämot.
Értem és az előlapot a Schaltzentrum-on hogy vágod ki?
És ezt a kapcsolót külön rendeled a BMW-től, tehát van cikkszáma, mert én mindenhol csak kompletten látom?
Egyébként a Schaltzentrum is egy modulnak számít? Tehát INPA ban látszik? Még nem próbáltam az az igazság. PL ha installálsz egy kapcsolót akkor ebben a modulban is kell módosítani NCS-el?
Nem BMW-töl,hanem ebay-en vettem. Elölapot nem tudom hogyan fogom kivägni,majd kiderül ha kiszedem,es szetbontom. Schaltzentrum egy külön modul,de nem lehet programozni. Kapcsolot bele kell tenni,es fel fogja ismerni,hogy mi az a kapcsolo.
lela Elküldve: 2016-03-20 16:38 RDC guminyomás érzékelõ
lantika írta:
lela írta:
lantika írta:
Schaltzentrumba rendeltem 1 db RDC/RPA gombot,amint megjön bekäbelezem az autot,es beteszem a kapcsolot. Termeszetesen el fogom vegezni a kapcsolos tesztet is,es megosztom veletek.
Amivel tisztäban kell lenni:
Az RDC szenzorok segitsegevel meri a gumiban levö nyomäst,es jelez akär 0.2 bar elteresnel is. Az RPA az ABS szenzorok segitsegevel meri a kerekek fordulatszämät,es egyes forräsok szerint 0.5 bar elterest kepes jelezni,mäs forräsok szerint 1.0 bar elterest erzekel. Toväbbä RPA eseteben,ha egy Touringot megpakolunk 5 mäzsa cementtel,es az utämfutora felteszünk 2 tehenet,akkor elkepzelhetö,hogy jelezni fog az RPA,mivel terhelt ällapotban laposabb lesz a gumi.
Köszönjük!!!
1 kérdés: Úgy tudom hogy a 2001 utáni faceliftesekbe különböző Schaltzentrum van. Tehát nem lehet csak egy gombot cserélni. Ezzel kapcsolatban van valami infód? Ergo nekem van ülésfűtés dsc Harman/Kardon, ha akarok RPA-t akkor cserélnem kell kompletten egy olyanra amin rajta van minden + még az RPA. Nézegettem már, de nem tudom hogy ezeket külön cikkszámozzák és ha igen azt hol lehet megtalálni, mert realoemben nem hozza?
A kapcsolokat bele tudod tenni egyesevel. Minden kapcsolonak mäs ellenälläsi erteke van,innen tudja a schaltzentrum,hogy mi az amit megnyomtäl. Nagyon sok fajta kapcsolo van,es ha megnezed akkor csak az ülesfütesnek,es a DSC-nek van fix helye,a többi vältozik. Ha megjön az RDC kapcsolo akkor meg tudom irni a szämot.
Értem és az előlapot a Schaltzentrum-on hogy vágod ki?
És ezt a kapcsolót külön rendeled a BMW-től, tehát van cikkszáma, mert én mindenhol csak kompletten látom?
Egyébként a Schaltzentrum is egy modulnak számít? Tehát INPA ban látszik? Még nem próbáltam az az igazság. PL ha installálsz egy kapcsolót akkor ebben a modulban is kell módosítani NCS-el?
lantika Elküldve: 2016-03-20 14:27 RDC guminyomás érzékelõ
lela írta:
lantika írta:
Schaltzentrumba rendeltem 1 db RDC/RPA gombot,amint megjön bekäbelezem az autot,es beteszem a kapcsolot. Termeszetesen el fogom vegezni a kapcsolos tesztet is,es megosztom veletek.
Amivel tisztäban kell lenni:
Az RDC szenzorok segitsegevel meri a gumiban levö nyomäst,es jelez akär 0.2 bar elteresnel is. Az RPA az ABS szenzorok segitsegevel meri a kerekek fordulatszämät,es egyes forräsok szerint 0.5 bar elterest kepes jelezni,mäs forräsok szerint 1.0 bar elterest erzekel. Toväbbä RPA eseteben,ha egy Touringot megpakolunk 5 mäzsa cementtel,es az utämfutora felteszünk 2 tehenet,akkor elkepzelhetö,hogy jelezni fog az RPA,mivel terhelt ällapotban laposabb lesz a gumi.
Köszönjük!!!
1 kérdés: Úgy tudom hogy a 2001 utáni faceliftesekbe különböző Schaltzentrum van. Tehát nem lehet csak egy gombot cserélni. Ezzel kapcsolatban van valami infód? Ergo nekem van ülésfűtés dsc Harman/Kardon, ha akarok RPA-t akkor cserélnem kell kompletten egy olyanra amin rajta van minden + még az RPA. Nézegettem már, de nem tudom hogy ezeket külön cikkszámozzák és ha igen azt hol lehet megtalálni, mert realoemben nem hozza?
A kapcsolokat bele tudod tenni egyesevel. Minden kapcsolonak mäs ellenälläsi erteke van,innen tudja a schaltzentrum,hogy mi az amit megnyomtäl. Nagyon sok fajta kapcsolo van,es ha megnezed akkor csak az ülesfütesnek,es a DSC-nek van fix helye,a többi vältozik. Ha megjön az RDC kapcsolo akkor meg tudom irni a szämot.
lela Elküldve: 2016-03-20 14:07 RDC guminyomás érzékelõ
lantika írta:
Schaltzentrumba rendeltem 1 db RDC/RPA gombot,amint megjön bekäbelezem az autot,es beteszem a kapcsolot. Termeszetesen el fogom vegezni a kapcsolos tesztet is,es megosztom veletek.
Amivel tisztäban kell lenni:
Az RDC szenzorok segitsegevel meri a gumiban levö nyomäst,es jelez akär 0.2 bar elteresnel is. Az RPA az ABS szenzorok segitsegevel meri a kerekek fordulatszämät,es egyes forräsok szerint 0.5 bar elterest kepes jelezni,mäs forräsok szerint 1.0 bar elterest erzekel. Toväbbä RPA eseteben,ha egy Touringot megpakolunk 5 mäzsa cementtel,es az utämfutora felteszünk 2 tehenet,akkor elkepzelhetö,hogy jelezni fog az RPA,mivel terhelt ällapotban laposabb lesz a gumi.
Köszönjük!!!
1 kérdés: Úgy tudom hogy a 2001 utáni faceliftesekbe különböző Schaltzentrum van. Tehát nem lehet csak egy gombot cserélni. Ezzel kapcsolatban van valami infód? Ergo nekem van ülésfűtés dsc Harman/Kardon, ha akarok RPA-t akkor cserélnem kell kompletten egy olyanra amin rajta van minden + még az RPA. Nézegettem már, de nem tudom hogy ezeket külön cikkszámozzák és ha igen azt hol lehet megtalálni, mert realoemben nem hozza?
Ropika Elküldve: 2016-03-18 11:42 Kartergázszûrõ - 20d - 136LE
Tano írta:
Ropika írta:
Plusz vissza olvastam itt pár oldalt a témában, és valaki azt írta, hogy a faceliftes 20D-ben is régen a szűrős változat volt, aztán más cikkszámmal utána már csak a lecsapatót lehetett bele kapni. Ezek alapján kompatibilis kell legyen az új a régivel.
Ha rákeresel cikkszám alapján, akkor látszik, hogy a FL előtti 136 lovas dízelnek és a FL utáni 150 lovasnak nem azonos ez a szűrője, gyakorlatilag tükörkép a két oldala egymásnak. De most nézem neked 30d-d van. Azé lehet hogy kompatibilis, a képek alapján annak ugyanolyan elosztású mint a 150 lovas 20d-nek. Esetleg nézd meg egy ismerős 20d-é belemegy-e.
Köszi Tano Mester!
Szerintem leveszem a régit és viszem magammal oda ahol megveszem. Összehasonlítóm.
Írok ha jó lett bele.
Tano Elküldve: 2016-03-17 16:14 Kartergázszûrõ - 20d - 136LE
Ropika írta:
Plusz vissza olvastam itt pár oldalt a témában, és valaki azt írta, hogy a faceliftes 20D-ben is régen a szűrős változat volt, aztán más cikkszámmal utána már csak a lecsapatót lehetett bele kapni. Ezek alapján kompatibilis kell legyen az új a régivel.
Ha rákeresel cikkszám alapján, akkor látszik, hogy a FL előtti 136 lovas dízelnek és a FL utáni 150 lovasnak nem azonos ez a szűrője, gyakorlatilag tükörkép a két oldala egymásnak. De most nézem neked 30d-d van. Azé lehet hogy kompatibilis, a képek alapján annak ugyanolyan elosztású mint a 150 lovas 20d-nek. Esetleg nézd meg egy ismerős 20d-é belemegy-e.
Ropika Elküldve: 2016-03-17 15:35 Kartergázszûrõ - 20d - 136LE
Plusz vissza olvastam itt pár oldalt a témában, és valaki azt írta, hogy a faceliftes 20D-ben is régen a szűrős változat volt, aztán más cikkszámmal utána már csak a lecsapatót lehetett bele kapni. Ezek alapján kompatibilis kell legyen az új a régivel.
Ropika Elküldve: 2016-03-17 15:28 Kartergázszûrõ - 20d - 136LE
Tano írta:
Ropika írta:
Sziasztok,
E46 facelift előttiekben ugyebár a szivacsos kartergáz szűrő van, facelift utániban már a lecsapatós műanyag vortex típus. Állítólag nem véletlen volt a változtatás, mert sokkal kevesebb törődést igényel nem kell cserélni, csak tisztítani, és hatékonyabb is mint elődje. A kérdés, hogy be lehet-e tenni a szivacsos helyére az újabb típusút facelift előtti autóba? Valaki próbálta már? Ha kell magát a szűrő házát is cserélném, mert az is aktuális lesz.
Hi!
Korábban én is gondoltam rá, hogy kicserélem az újabbra, de sajnos nem kompatibilis a kettő verzió, így maradt a szűrős.
Én annyit csinálok, hogy minden második inspekciónál cserélem a házat is, a másik alkalmakkor pedig csak a betétet. Így 30 ezrenként van cserélve a betét és 60 ezrenknt az egész ház. Eddig bevált.
Hát házat még a büdös életbe nem cseréltem csak a betétet, de most cserélem azt is. Bele is próbáltad az újabb fajtát vagy csak olvastad hogy nem jó hozzá?
Tano Elküldve: 2016-03-17 13:45 Kartergázszûrõ - 20d - 136LE
Ropika írta:
Sziasztok,
E46 facelift előttiekben ugyebár a szivacsos kartergáz szűrő van, facelift utániban már a lecsapatós műanyag vortex típus. Állítólag nem véletlen volt a változtatás, mert sokkal kevesebb törődést igényel nem kell cserélni, csak tisztítani, és hatékonyabb is mint elődje. A kérdés, hogy be lehet-e tenni a szivacsos helyére az újabb típusút facelift előtti autóba? Valaki próbálta már? Ha kell magát a szűrő házát is cserélném, mert az is aktuális lesz.
Hi!
Korábban én is gondoltam rá, hogy kicserélem az újabbra, de sajnos nem kompatibilis a kettő verzió, így maradt a szűrős.
Én annyit csinálok, hogy minden második inspekciónál cserélem a házat is, a másik alkalmakkor pedig csak a betétet. Így 30 ezrenként van cserélve a betét és 60 ezrenknt az egész ház. Eddig bevált.