Keresőkifejezés: Kapcsolat:
Összesen 3743 találat


b_imi Elküldve: 2020-11-10 13:57 Termosztát

Bmwe46fan írta: Sziasztok! Van egy E46 320d Facelift Touringom!
A hetekbe lett benne előtét ellenállás cserélve, egy ideig ment a fűtés, viszont az autó gyengének bizonyult. A mai nap folyamán egy nagyobb út után a vízhőfok mutatóm a béka segge alatt maradt, egyáltalán nem melegedett illetve fűtés sem fújt meleg levegőt. Az autó gyenge, nagyobb út után sem melegszik be, szörnyen lomha. Mi okozhatja a problémát?
Azt még ideírnám, hogy nyáron semmi gond nem volt vele, a közepéig felment a mutató, dinamikusabb is volt talán. Nem tudom pontosan, mikor mehetett el belőle az erő, olaj és olajszűrő csere után kezdtem el érezni, hogy nem úgy húz mint amikor kb. 3-4hónapja megvettem.



Belső menüben meg tudod nézni az aktuális vízhőfokot. Két termosztát van a manuálisban, az automatában három. Így ne használd, mert nem tesz jót a motornak ha nem tud bemelegedni.

Bmwe46fan Elküldve: 2020-11-10 12:57 Termosztát

Sziasztok! Van egy E46 320d Facelift Touringom!
A hetekbe lett benne előtét ellenállás cserélve, egy ideig ment a fűtés, viszont az autó gyengének bizonyult. A mai nap folyamán egy nagyobb út után a vízhőfok mutatóm a béka segge alatt maradt, egyáltalán nem melegedett illetve fűtés sem fújt meleg levegőt. Az autó gyenge, nagyobb út után sem melegszik be, szörnyen lomha. Mi okozhatja a problémát?
Azt még ideírnám, hogy nyáron semmi gond nem volt vele, a közepéig felment a mutató, dinamikusabb is volt talán. Nem tudom pontosan, mikor mehetett el belőle az erő, olaj és olajszűrő csere után kezdtem el érezni, hogy nem úgy húz mint amikor kb. 3-4hónapja megvettem.

BMW0926 Elküldve: 2020-07-08 17:11 Lengéscsillapitó

Sziasztok

E46 Sedan alá szeretnék vásárolni mostanában Sachs lengéscsillapítókat, előre hátra. ugyanis ezt a márkát ajánlottátok, ahogy olvasgattam a múltkor. Viszont ebből több féle típus létezik márkán belül, belinkelem:
A link neve

Ezek közül honnan lehet tudni, hogy melyik típus ajánlott a rossz utakra? Hasonló keménységet szeretnék elérni, mint a gyári megoldások. És nem tudom számít-e, de Eibach Pro Kit rugószetthez lesz.

Szerk.: 2001/5-ös sedanom van, még facelift előtti széria.( M54B22 170LE motorral)






YELLOW Elküldve: 2020-05-11 20:20 Inditozásra nem inditt a kocsi !

Fogi74 írta:
YELLOW írta:
Fogi74 írta: Sziasztok!
Abban kérném a segítségeteket, hogy hol kezdjem a probléma keresését!
Az autó 2009-es évjáratú, faceliftes E91 320D, N47D20C.
Az utóbbi időben jó néhányszor előfordult, hogy az autó melegen el sem kezd indítózni. Hidegen soha nincs vele probléma, de ha mondjuk elmegyek vásárolni, telepakolom a kocsit, csak a gyújtást kapcsolgatja a start/stop gomb megnyomása után. Hosszabb várakozás és a motor visszahülése után simán indul ismét! Persze ezt sem mindig produkálja, de így elég macerás a használata. Hibakód nincs.
Előre is nagyon szépen köszönöm a segítséget.


csak tipp szinten főtengely jeladó, de azt írná hibának.
önindító behúzórelé.


Nagyon szépen köszönöm, ha írná, akkor a főtengely jeladót kizárom, mert semmi hibát nem rögzített a computer, akkor kiszedem az önindítót és felújíttatom. Csak attol félek, valami testkábel, vagy egyéb kontakthiba szopat, más márkájú autómnál, már volt ilyenben részem.


lehet itt is az van, át kell nézni a testkábeleket.

Fogi74 Elküldve: 2020-05-11 18:29 Inditozásra nem inditt a kocsi !

YELLOW írta:
Fogi74 írta: Sziasztok!
Abban kérném a segítségeteket, hogy hol kezdjem a probléma keresését!
Az autó 2009-es évjáratú, faceliftes E91 320D, N47D20C.
Az utóbbi időben jó néhányszor előfordult, hogy az autó melegen el sem kezd indítózni. Hidegen soha nincs vele probléma, de ha mondjuk elmegyek vásárolni, telepakolom a kocsit, csak a gyújtást kapcsolgatja a start/stop gomb megnyomása után. Hosszabb várakozás és a motor visszahülése után simán indul ismét! Persze ezt sem mindig produkálja, de így elég macerás a használata. Hibakód nincs.
Előre is nagyon szépen köszönöm a segítséget.


csak tipp szinten főtengely jeladó, de azt írná hibának.
önindító behúzórelé.


Nagyon szépen köszönöm, ha írná, akkor a főtengely jeladót kizárom, mert semmi hibát nem rögzített a computer, akkor kiszedem az önindítót és felújíttatom. Csak attol félek, valami testkábel, vagy egyéb kontakthiba szopat, más márkájú autómnál, már volt ilyenben részem.

YELLOW Elküldve: 2020-05-11 16:38 Inditozásra nem inditt a kocsi !

Fogi74 írta: Sziasztok!
Abban kérném a segítségeteket, hogy hol kezdjem a probléma keresését!
Az autó 2009-es évjáratú, faceliftes E91 320D, N47D20C.
Az utóbbi időben jó néhányszor előfordult, hogy az autó melegen el sem kezd indítózni. Hidegen soha nincs vele probléma, de ha mondjuk elmegyek vásárolni, telepakolom a kocsit, csak a gyújtást kapcsolgatja a start/stop gomb megnyomása után. Hosszabb várakozás és a motor visszahülése után simán indul ismét! Persze ezt sem mindig produkálja, de így elég macerás a használata. Hibakód nincs.
Előre is nagyon szépen köszönöm a segítséget.


csak tipp szinten főtengely jeladó, de azt írná hibának.
önindító behúzórelé.

Fogi74 Elküldve: 2020-05-11 12:44 Inditozásra nem inditt a kocsi !

Sziasztok!
Abban kérném a segítségeteket, hogy hol kezdjem a probléma keresését!
Az autó 2009-es évjáratú, faceliftes E91 320D, N47D20C.
Az utóbbi időben jó néhányszor előfordult, hogy az autó melegen el sem kezd indítózni. Hidegen soha nincs vele probléma, de ha mondjuk elmegyek vásárolni, telepakolom a kocsit, csak a gyújtást kapcsolgatja a start/stop gomb megnyomása után. Hosszabb várakozás és a motor visszahülése után simán indul ismét! Persze ezt sem mindig produkálja, de így elég macerás a használata. Hibakód nincs.
Előre is nagyon szépen köszönöm a segítséget.

Adriano98 Elküldve: 2020-03-25 17:51 Autóvásárlás

YELLOW írta:
Adriano98 írta:
Benyo89 írta:
YELLOW írta:
Adriano98 írta: Sziasztok!

Lassan eljön nálam is a "modellfrissítés", már csak az a kérdés, hogy mire.
Eddig kettő modellt néztem ki magamnak, esetleg plusz egyet:
-Facelift E92
-Facelift E60
-vagy esetleg Facelift E65

Tulajok, szerelők! Tapasztalatok, vélemények, érvek-ellenérvek? Melyik lenne a jobb választás?8)


egyik se jó már. sajnos ez nem előre lépés. mondjuk az E92 szép. de pl E90 semmivel sem ad többet, mint az E46. nem nagyon van ezekben már jó motor. ha van, akkor széria elei darabok, még több hibával, mint a széria végiek.
dízel+automata+E60 a legrosszabb kombó. talán egy 30d a kivétel, de szétnyúzzák őket és csillió km van bennük.
néha E65-ön elagyalok, de 30 millás autók voltak, attól, hogy most olcsó, még az alkatrészek menyisége adott, és költséges. tele millió extrával.
őszintén ezekből egyiket sem választanám. kivétel ha jó áron lenne, garantált keveset futott és benzines 6 hengeres. belső térben ezek nem a kedvenceim, sőt...


Sziasztok!
Én E46-ból ültem át E61-be.
Szerintem a 3-as után egy 5-ös mindenképp érezhető ugrást jelent.
Legalábbis nálam az volt.
Én direkt M54 motorkódú benzinest kerestem úgyhogy évjáratban nem nagyon volt választásom. Így lett M54B25.
Én nem bántam meg a döntésem igaz azért egy idős prémiumról van szó úgyhogy költeni azért kell rá.
Nézegettem e91-et is. Nekem az nem volt annyival jobb mint a 46.
Arra én is azt mondom még egy generációt kell ugorni.


Szóval akkor érdemesebb lenne már az F32 vagy F10-esek között keresgélni? De ha jól tudom, akkor a következő generáció még az előző Faceliftes motorjait kapta. Például egy Facelift előtti F10-ben ugyanaz a motor van, mint egy Faceliftes E60-ban.


hát én is ezt mondom, hogy E46 után az E9x nem annyira nagy valami, sőt... mondom, ahhoz nagyon jó vételnek kellene lennie. méretben az E6x nyilván ugrás. az F10, F11 is elég betegágy, de nekem is tetszik. megint az a probléma, hogy fenntartani nehéz ezeket, mert az árához képest minden alkatrész, ami elromolhat, az drága.
az E60 még M54-es motorrak, köztük is a 2.5-ös jó választás lehet egy manuális váltóval. a lehető legjobb, ha valaki E60-ban gondolkozik. de az elektronikai problémák ugyanúgy jelen lehetnek.
jó vételt nagyon nehéz kifogni, de már mindenképp F vagy G széria az, amiben érdemes gondolkozni. sajnos marha drágák. régen 3-4 milláért vehettél egy 5 éves- 3-ast, most 10 évest is necces olyat, ami normálisan rendben van, a km pedig mindegyikben sok már ennyi idősen. én is szeretnék, de mindig oda jutok, nem éri meg váltani.


Értem, szóval jobb, ha inkább már G-szériás ötös. Inkább a vételára legyen a több, és kevesebb szerviz és aggódás :D :D Amúgy az F-szériásoknál is olyan hámlós a műanyag, mint az E46-nál? :D

YELLOW Elküldve: 2020-03-25 13:05 Autóvásárlás

Adriano98 írta:
Benyo89 írta:
YELLOW írta:
Adriano98 írta: Sziasztok!

Lassan eljön nálam is a "modellfrissítés", már csak az a kérdés, hogy mire.
Eddig kettő modellt néztem ki magamnak, esetleg plusz egyet:
-Facelift E92
-Facelift E60
-vagy esetleg Facelift E65

Tulajok, szerelők! Tapasztalatok, vélemények, érvek-ellenérvek? Melyik lenne a jobb választás?8)


egyik se jó már. sajnos ez nem előre lépés. mondjuk az E92 szép. de pl E90 semmivel sem ad többet, mint az E46. nem nagyon van ezekben már jó motor. ha van, akkor széria elei darabok, még több hibával, mint a széria végiek.
dízel+automata+E60 a legrosszabb kombó. talán egy 30d a kivétel, de szétnyúzzák őket és csillió km van bennük.
néha E65-ön elagyalok, de 30 millás autók voltak, attól, hogy most olcsó, még az alkatrészek menyisége adott, és költséges. tele millió extrával.
őszintén ezekből egyiket sem választanám. kivétel ha jó áron lenne, garantált keveset futott és benzines 6 hengeres. belső térben ezek nem a kedvenceim, sőt...


Sziasztok!
Én E46-ból ültem át E61-be.
Szerintem a 3-as után egy 5-ös mindenképp érezhető ugrást jelent.
Legalábbis nálam az volt.
Én direkt M54 motorkódú benzinest kerestem úgyhogy évjáratban nem nagyon volt választásom. Így lett M54B25.
Én nem bántam meg a döntésem igaz azért egy idős prémiumról van szó úgyhogy költeni azért kell rá.
Nézegettem e91-et is. Nekem az nem volt annyival jobb mint a 46.
Arra én is azt mondom még egy generációt kell ugorni.


Szóval akkor érdemesebb lenne már az F32 vagy F10-esek között keresgélni? De ha jól tudom, akkor a következő generáció még az előző Faceliftes motorjait kapta. Például egy Facelift előtti F10-ben ugyanaz a motor van, mint egy Faceliftes E60-ban.


hát én is ezt mondom, hogy E46 után az E9x nem annyira nagy valami, sőt... mondom, ahhoz nagyon jó vételnek kellene lennie. méretben az E6x nyilván ugrás. az F10, F11 is elég betegágy, de nekem is tetszik. megint az a probléma, hogy fenntartani nehéz ezeket, mert az árához képest minden alkatrész, ami elromolhat, az drága.
az E60 még M54-es motorrak, köztük is a 2.5-ös jó választás lehet egy manuális váltóval. a lehető legjobb, ha valaki E60-ban gondolkozik. de az elektronikai problémák ugyanúgy jelen lehetnek.
jó vételt nagyon nehéz kifogni, de már mindenképp F vagy G széria az, amiben érdemes gondolkozni. sajnos marha drágák. régen 3-4 milláért vehettél egy 5 éves- 3-ast, most 10 évest is necces olyat, ami normálisan rendben van, a km pedig mindegyikben sok már ennyi idősen. én is szeretnék, de mindig oda jutok, nem éri meg váltani.

Adriano98 Elküldve: 2020-03-25 08:43 Autóvásárlás

Benyo89 írta:
YELLOW írta:
Adriano98 írta: Sziasztok!

Lassan eljön nálam is a "modellfrissítés", már csak az a kérdés, hogy mire.
Eddig kettő modellt néztem ki magamnak, esetleg plusz egyet:
-Facelift E92
-Facelift E60
-vagy esetleg Facelift E65

Tulajok, szerelők! Tapasztalatok, vélemények, érvek-ellenérvek? Melyik lenne a jobb választás?8)


egyik se jó már. sajnos ez nem előre lépés. mondjuk az E92 szép. de pl E90 semmivel sem ad többet, mint az E46. nem nagyon van ezekben már jó motor. ha van, akkor széria elei darabok, még több hibával, mint a széria végiek.
dízel+automata+E60 a legrosszabb kombó. talán egy 30d a kivétel, de szétnyúzzák őket és csillió km van bennük.
néha E65-ön elagyalok, de 30 millás autók voltak, attól, hogy most olcsó, még az alkatrészek menyisége adott, és költséges. tele millió extrával.
őszintén ezekből egyiket sem választanám. kivétel ha jó áron lenne, garantált keveset futott és benzines 6 hengeres. belső térben ezek nem a kedvenceim, sőt...


Sziasztok!
Én E46-ból ültem át E61-be.
Szerintem a 3-as után egy 5-ös mindenképp érezhető ugrást jelent.
Legalábbis nálam az volt.
Én direkt M54 motorkódú benzinest kerestem úgyhogy évjáratban nem nagyon volt választásom. Így lett M54B25.
Én nem bántam meg a döntésem igaz azért egy idős prémiumról van szó úgyhogy költeni azért kell rá.
Nézegettem e91-et is. Nekem az nem volt annyival jobb mint a 46.
Arra én is azt mondom még egy generációt kell ugorni.


Szóval akkor érdemesebb lenne már az F32 vagy F10-esek között keresgélni? De ha jól tudom, akkor a következő generáció még az előző Faceliftes motorjait kapta. Például egy Facelift előtti F10-ben ugyanaz a motor van, mint egy Faceliftes E60-ban.