Keresőkifejezés: Kapcsolat:
Összesen 3743 találat


Elküldve: 2015-11-21 21:58 Autóvásárlás

Tomi88 írta:
Bitu79 írta:
vsop14 írta:
Bitu79 írta:
Dagadtmokus írta: Üdv Bömbi fanok!
Először is köszönöm a korábbi kérdésemre adott válaszokat. Szűkült a látóköröm. E46 szedán, 323i vagy 325i, teljesítménytől függetlenül melyik a jobb választás kb 1.5 M keretig? Érdemes egy jó faceliftes 25-re várni vagy megteszi egy 1998-2000-ig gyártott jó állapotú 23 is? egyéb lehetséges buktatók a típusoknál.


Elárulok neked valamit.
Ennyi pénzért biztosan bontószökevényt kapsz.
Jó állapotút 100% h. nem találsz.
Ezek piaci ára olyan 2.5 M forint körül van.
Ha mégis ennyiért veszel autót,arra tuti rákölthetsz akár 1 misit is...vagy többet.


szerintem erősen túlzol azzal, hogy ezeknek a piaci ára 2,5 körül van. Annyiért már kapsz egy jó e46 cabriot is...
De most, hogy átnéztem a hahut, nem találtam egy darab értelmes 325i-t sem. Szóval inkább sztem az a baj, hogy nincs belőle nagyon kínálat. De sztem nem ér már egy e46 25i két milliónál többet.


Nincs kinálat az igazán jókból...
Roncsderbikből akad azért elég sok,másfél körül.
Amik jó állapotúak,azoknak meg tényleg ennyi az ára,amit írtam.
A mai napig modern autónak számít az e46,és én simán kiperkálnék ennyit érte,ha valóban karbantartott autóról lenne szó.

Én inkább megtartottam a 316-ost,pedig lenne rá vevő 1.9 misiért.
De ennyiből nem találok normális e46-ost minimum 2500 lökettérfogattal,és benyásban...
ezt be kellett látnom sajnos.

A nagy álmom egy m3-as lenne e46-osban persze. De annyi pénzem még akkor sem lenne,ha eladnám a garázsomat is...mert azok úgy 5 misitől kezdődnek.



Van egy olyan könyvjelzőm elmentve, hogy:
2002 utáni
2100 köbcenti feletti
benzines E46 szedánok.

Lassan 2 éve napi szinten nézem, és alig árulnak jót. Én 10 hónapot vártam a sajátomra, kínomban már majdnem 20-ast vagy kombit vettem. Amiket árulnak, azokhoz mindig oda írják, hogy hibátlan és full extrás, de már a képeken látszik, hogy egyik állítás sem igaz. Az igazán jók ára tényleg 2-2,2 millió körül mozog, de néha látni olcsóbban is jót, ami hamar eltűnik, vagy drágábban vackokat, amik hónapokig fent vannak.

Ha 1,5 millióm lenne, akkor vagy keresnék egy nagyon jó állapotú 323-328-at, vagy nem kapkodnék, hanem kivárnám a pénzemért kapható legjobb faceliftes 25i-t, és elfogadnám, hogy valószínűleg költeni kell majd rá.



Te kocsid mennyibe van eddig?

Tomi88 Elküldve: 2015-11-21 21:13 Autóvásárlás

Bitu79 írta:
vsop14 írta:
Bitu79 írta:
Dagadtmokus írta: Üdv Bömbi fanok!
Először is köszönöm a korábbi kérdésemre adott válaszokat. Szűkült a látóköröm. E46 szedán, 323i vagy 325i, teljesítménytől függetlenül melyik a jobb választás kb 1.5 M keretig? Érdemes egy jó faceliftes 25-re várni vagy megteszi egy 1998-2000-ig gyártott jó állapotú 23 is? egyéb lehetséges buktatók a típusoknál.


Elárulok neked valamit.
Ennyi pénzért biztosan bontószökevényt kapsz.
Jó állapotút 100% h. nem találsz.
Ezek piaci ára olyan 2.5 M forint körül van.
Ha mégis ennyiért veszel autót,arra tuti rákölthetsz akár 1 misit is...vagy többet.


szerintem erősen túlzol azzal, hogy ezeknek a piaci ára 2,5 körül van. Annyiért már kapsz egy jó e46 cabriot is...
De most, hogy átnéztem a hahut, nem találtam egy darab értelmes 325i-t sem. Szóval inkább sztem az a baj, hogy nincs belőle nagyon kínálat. De sztem nem ér már egy e46 25i két milliónál többet.


Nincs kinálat az igazán jókból...
Roncsderbikből akad azért elég sok,másfél körül.
Amik jó állapotúak,azoknak meg tényleg ennyi az ára,amit írtam.
A mai napig modern autónak számít az e46,és én simán kiperkálnék ennyit érte,ha valóban karbantartott autóról lenne szó.

Én inkább megtartottam a 316-ost,pedig lenne rá vevő 1.9 misiért.
De ennyiből nem találok normális e46-ost minimum 2500 lökettérfogattal,és benyásban...
ezt be kellett látnom sajnos.

A nagy álmom egy m3-as lenne e46-osban persze. De annyi pénzem még akkor sem lenne,ha eladnám a garázsomat is...mert azok úgy 5 misitől kezdődnek.



Van egy olyan könyvjelzőm elmentve, hogy:
2002 utáni
2100 köbcenti feletti
benzines E46 szedánok.

Lassan 2 éve napi szinten nézem, és alig árulnak jót. Én 10 hónapot vártam a sajátomra, kínomban már majdnem 20-ast vagy kombit vettem. Amiket árulnak, azokhoz mindig oda írják, hogy hibátlan és full extrás, de már a képeken látszik, hogy egyik állítás sem igaz. Az igazán jók ára tényleg 2-2,2 millió körül mozog, de néha látni olcsóbban is jót, ami hamar eltűnik, vagy drágábban vackokat, amik hónapokig fent vannak.

Ha 1,5 millióm lenne, akkor vagy keresnék egy nagyon jó állapotú 323-328-at, vagy nem kapkodnék, hanem kivárnám a pénzemért kapható legjobb faceliftes 25i-t, és elfogadnám, hogy valószínűleg költeni kell majd rá.

Elküldve: 2015-11-21 19:08 Autóvásárlás

vsop14 írta:
Bitu79 írta:
Dagadtmokus írta: Üdv Bömbi fanok!
Először is köszönöm a korábbi kérdésemre adott válaszokat. Szűkült a látóköröm. E46 szedán, 323i vagy 325i, teljesítménytől függetlenül melyik a jobb választás kb 1.5 M keretig? Érdemes egy jó faceliftes 25-re várni vagy megteszi egy 1998-2000-ig gyártott jó állapotú 23 is? egyéb lehetséges buktatók a típusoknál.


Elárulok neked valamit.
Ennyi pénzért biztosan bontószökevényt kapsz.
Jó állapotút 100% h. nem találsz.
Ezek piaci ára olyan 2.5 M forint körül van.
Ha mégis ennyiért veszel autót,arra tuti rákölthetsz akár 1 misit is...vagy többet.


szerintem erősen túlzol azzal, hogy ezeknek a piaci ára 2,5 körül van. Annyiért már kapsz egy jó e46 cabriot is...
De most, hogy átnéztem a hahut, nem találtam egy darab értelmes 325i-t sem. Szóval inkább sztem az a baj, hogy nincs belőle nagyon kínálat. De sztem nem ér már egy e46 25i két milliónál többet.


Nincs kinálat az igazán jókból...
Roncsderbikből akad azért elég sok,másfél körül.
Amik jó állapotúak,azoknak meg tényleg ennyi az ára,amit írtam.
A mai napig modern autónak számít az e46,és én simán kiperkálnék ennyit érte,ha valóban karbantartott autóról lenne szó.

Én inkább megtartottam a 316-ost,pedig lenne rá vevő 1.9 misiért.
De ennyiből nem találok normális e46-ost minimum 2500 lökettérfogattal,és benyásban...
ezt be kellett látnom sajnos.

A nagy álmom egy m3-as lenne e46-osban persze. De annyi pénzem még akkor sem lenne,ha eladnám a garázsomat is...mert azok úgy 5 misitől kezdődnek.






YELLOW Elküldve: 2015-11-21 13:53 Autóvásárlás

vsop14 írta:
YELLOW írta:
Dagadtmokus írta: Üdv Bömbi fanok!
Először is köszönöm a korábbi kérdésemre adott válaszokat. Szűkült a látóköröm. E46 szedán, 323i vagy 325i, teljesítménytől függetlenül melyik a jobb választás kb 1.5 M keretig? Érdemes egy jó faceliftes 25-re várni vagy megteszi egy 1998-2000-ig gyártott jó állapotú 23 is? egyéb lehetséges buktatók a típusoknál.


mindenképp FL-es. kevésbbé kiszakadós a hátsó bölcső, elvileg orvosolva van. mégis csak újabb forma, javított dolgok.
én 25i-t venném.
viszont a 23i gazdaságosabb adózási szempontokból, biztosítás ügyileg. és kisebb pénzből lehet belőle 25i-t csinálni, a blokk ugyanaz. szívósorcsere és egykis programozás ha minden igaz és máris 25i-d van, ami papíron 23i. bár hivatalosan is 2,5 literes, de a teljesítmény miatt olcsóbbak a biztosítások és egyebek.


tehát veszel egy 23i-t, mert arra olcsóbb a bizti (néhány ezer Ft lehet a diffi), majd ráköltesz egy valag pénzt, hogy erősebb legyen :D
Érdekes logika!


sztoj!
én azt mondtam én a 25i-t venném!!! :wink:
a második része arra utalt sokan így csinálják. és akinek első autója lesz saját néven, azaz most kezdi a bónusz málusz témát és fiatal is, azoknak nem 1-2ezer Ft-ot jelent. csak egy alternatívát mondtam a 23i mellett.

vsop14 Elküldve: 2015-11-21 13:01 Autóvásárlás

Bitu79 írta:
Dagadtmokus írta: Üdv Bömbi fanok!
Először is köszönöm a korábbi kérdésemre adott válaszokat. Szűkült a látóköröm. E46 szedán, 323i vagy 325i, teljesítménytől függetlenül melyik a jobb választás kb 1.5 M keretig? Érdemes egy jó faceliftes 25-re várni vagy megteszi egy 1998-2000-ig gyártott jó állapotú 23 is? egyéb lehetséges buktatók a típusoknál.


Elárulok neked valamit.
Ennyi pénzért biztosan bontószökevényt kapsz.
Jó állapotút 100% h. nem találsz.
Ezek piaci ára olyan 2.5 M forint körül van.
Ha mégis ennyiért veszel autót,arra tuti rákölthetsz akár 1 misit is...vagy többet.


szerintem erősen túlzol azzal, hogy ezeknek a piaci ára 2,5 körül van. Annyiért már kapsz egy jó e46 cabriot is...
De most, hogy átnéztem a hahut, nem találtam egy darab értelmes 325i-t sem. Szóval inkább sztem az a baj, hogy nincs belőle nagyon kínálat. De sztem nem ér már egy e46 25i két milliónál többet.

Elküldve: 2015-11-21 12:10 Autóvásárlás

Dagadtmokus írta: Üdv Bömbi fanok!
Először is köszönöm a korábbi kérdésemre adott válaszokat. Szűkült a látóköröm. E46 szedán, 323i vagy 325i, teljesítménytől függetlenül melyik a jobb választás kb 1.5 M keretig? Érdemes egy jó faceliftes 25-re várni vagy megteszi egy 1998-2000-ig gyártott jó állapotú 23 is? egyéb lehetséges buktatók a típusoknál.


Elárulok neked valamit.
Ennyi pénzért biztosan bontószökevényt kapsz.
Jó állapotút 100% h. nem találsz.
Ezek piaci ára olyan 2.5 M forint körül van.
Ha mégis ennyiért veszel autót,arra tuti rákölthetsz akár 1 misit is...vagy többet.






vsop14 Elküldve: 2015-11-21 11:12 Autóvásárlás

YELLOW írta:
Dagadtmokus írta: Üdv Bömbi fanok!
Először is köszönöm a korábbi kérdésemre adott válaszokat. Szűkült a látóköröm. E46 szedán, 323i vagy 325i, teljesítménytől függetlenül melyik a jobb választás kb 1.5 M keretig? Érdemes egy jó faceliftes 25-re várni vagy megteszi egy 1998-2000-ig gyártott jó állapotú 23 is? egyéb lehetséges buktatók a típusoknál.


mindenképp FL-es. kevésbbé kiszakadós a hátsó bölcső, elvileg orvosolva van. mégis csak újabb forma, javított dolgok.
én 25i-t venném.
viszont a 23i gazdaságosabb adózási szempontokból, biztosítás ügyileg. és kisebb pénzből lehet belőle 25i-t csinálni, a blokk ugyanaz. szívósorcsere és egykis programozás ha minden igaz és máris 25i-d van, ami papíron 23i. bár hivatalosan is 2,5 literes, de a teljesítmény miatt olcsóbbak a biztosítások és egyebek.


tehát veszel egy 23i-t, mert arra olcsóbb a bizti (néhány ezer Ft lehet a diffi), majd ráköltesz egy valag pénzt, hogy erősebb legyen :D
Érdekes logika!

YELLOW Elküldve: 2015-11-21 08:46 Autóvásárlás

Dagadtmokus írta: Üdv Bömbi fanok!
Először is köszönöm a korábbi kérdésemre adott válaszokat. Szűkült a látóköröm. E46 szedán, 323i vagy 325i, teljesítménytől függetlenül melyik a jobb választás kb 1.5 M keretig? Érdemes egy jó faceliftes 25-re várni vagy megteszi egy 1998-2000-ig gyártott jó állapotú 23 is? egyéb lehetséges buktatók a típusoknál.


mindenképp FL-es. kevésbbé kiszakadós a hátsó bölcső, elvileg orvosolva van. mégis csak újabb forma, javított dolgok.
én 25i-t venném.
viszont a 23i gazdaságosabb adózási szempontokból, biztosítás ügyileg. és kisebb pénzből lehet belőle 25i-t csinálni, a blokk ugyanaz. szívósorcsere és egykis programozás ha minden igaz és máris 25i-d van, ami papíron 23i. bár hivatalosan is 2,5 literes, de a teljesítmény miatt olcsóbbak a biztosítások és egyebek.

Dagadtmokus Elküldve: 2015-11-21 08:02 Autóvásárlás

Üdv Bömbi fanok!
Először is köszönöm a korábbi kérdésemre adott válaszokat. Szűkült a látóköröm. E46 szedán, 323i vagy 325i, teljesítménytől függetlenül melyik a jobb választás kb 1.5 M keretig? Érdemes egy jó faceliftes 25-re várni vagy megteszi egy 1998-2000-ig gyártott jó állapotú 23 is? egyéb lehetséges buktatók a típusoknál.

katonaza Elküldve: 2015-11-20 21:48 lámpa

E46 Facelift.
Délutáni indításkor műszerfalon kis piros reflektor ikon.
Eső szemerkél, épp ideális izzócserére.
Alig használt papírzsepivel a nem világító bal oldali tompított H7 halogént kivesz, tartalék szettből egyet berak.
Ugyanúgy nem világít.
Mondom, milyen hülye vagyok, múltkor biztos visszaraktam a rosszat. (Az extra nagy fényerejűek gyorsan halnak.)
Péntek délutáni vidám kirándulás hipermarketbe izzóért. Végre emberek között:(
Oda a vidámság, ugyanis a vadi újjal ugyanúgy nem világít.
Félszeműen voltam kénytelen hazajönni 120 km-ről. Nem élveztem, mint ahogy gondolom az ideiglenesen előttem autózók sem a kiegészítésül bekapcsolt ködfényt (a nem látszani és a túlságosan látszani közül utóbbit választottam).
Itthon kimértem: áram nem jut el az izzóig.
Biztosítéktáblát átnéztem és mivel nem láttam az első tompítotthoz valót, elkezdtem a megfejtésért a fórumot böngészni. Nem találtam egyértelmű utalást a problémámra. (Más világítási problémák kapcsán a lámpamodul került emlegetésre.)

Szeretném a hétvége folyamán magam megjavítani, amennyiben az lehetséges.
Hétfőn mennem kell..

Meg tudja valaki mondani, hogy melyik a beteg alkatrész, az hol található és mi a teendő vele?
Köszönöm.