Keresőkifejezés: Kapcsolat:
Összesen 3743 találat


sutius Elküldve: 2015-09-21 20:28 Futómû és hibái

Umberto írta: Sziasztok!
Hallottam az E46 hátsó futómű kiszakadás problémájáról erősebb motorok esetében. Gondolom itt 328i 330i-ről van szó.
Az lenne a kérdésem, hogy ezt a BMW szériában javította-e, ha igen, akkor csak az erősebb változatok esetében, vagy a 20-25i is megkapta az erősebbet? Vagy azokban megmaradt a gyengébb?
Köszönöm és Üdv!

ha jól tudom a facelift utáni modellekben ezek már javitva lettek, kis és nagy motoroknál egyaránt.
ha jól látom a tied már FL utáni, tehát nem érint ez a probléma:kiraly:
Üdv,
Norbi

YELLOW Elküldve: 2015-09-07 20:23 Mi lehet a baj?

irodlak írta:
YELLOW írta:
irodlak írta: Sziasztok!

Egy kis segítségre / tanácsra lenne szükségem. Egy facelift bmw e46 330i-ről lenne szó (M54B30 motor). Nyáron mentem vele, semmi gondja nem volt. Viszont mióta visszaesett a hőmérséklet az elmúlt napokban furcsa dolgokat produkál. Néha nem nyitja ki a központi zár az ajtókat a nap elején se kulcssal, se belülről gombbal, viszont ha már megyek vele egy idő után elkezd működni és azután működik gond nélkül.

Azután ma egy pillanatra felvillant a váltó ellenőrző lámpa (fogaskerék belül felkiáltójellel) plusz sípolt egyet. De körülbelül mintha egy reboot lett volna el is tűnt és azóta sincs baja a váltónak. Ezzel egyidőben a rádió is rebootolt egyet.

Viszont most kint állt az autó az utcán és teljesen lehűlt a motor. Mikor beindítottam kigyulladt a motor ellenőrző lámpa és olyan mintha néhány henger nem menne. Borzalmas a hangja és teljesen egyenetlenül jár. Régebben is csinált ilyet télen, de egy leállítás és újra indítózás után ment mintha mi se történt volna. Most viszont nem. Többször újraindiítottam az autót de a lámpa továbbra is világít és a motor egyenetlenül jár.

Bár tavaly többször próbáltuk tesztelni az akksit és jónak tűnt, de már nem mai darab. Viszont nekem olyan furcsának tűnnek ezek a jelek, hogy arra gondoltam, nem az akksi okozza-e ezeket a problémákat semmint hogy minden egyszerre romlik el.

Van esetleg valakinek tapasztalata ilyesmivel? Sajnos nincs hibakód olvasóm, úgyhogy hibakóddal nem tudok szolgálni. Persze el fogom vinni szerelőhöz, de jó lenne tudni, hogy látott e már valaki hasonlót.

Köszi a segítséget!
Tamás


szia! én is akksit mondanám. bár az egyenetlen járáshoz nem kellene köze legyen. mondjuk a töltésvezérlő már okozhatja éppen, vagy a fesz szabályzó. amíg nem írtad ezt az egyenetlen járást, addig tipikusan akksit mondtam volna. viszont rosszalkodhat valamelyik trafód is. azt meg tudod nézni! indítsd be a gépet és sorban húzd le a trafókat. aztán vissza dugod és mész egyesével sorba. ahol nem változik meg ez a förtelmes járás (nem lesz rosszabb), azzal a trafóval lesz gond. de a többi az inkább akksi baj.


Sziasztok!

Köszönöm a segítséget! Nem vagyok egy nagy műszaki zseni, de azért szeretem az autókat, úgyhogy addig eljutottam, hogy lebontottam a borítást és végigpróbálgatva a hengereket kiderült hogy hátulról a második henger nem dolgozik (mindegyik másiknál ha kihuztam a kábelt növekedett a motor egyenetlensége, ennél nem változott)

Ebből már következik, hogy vegyek egy trafót vagy azért nézessem meg szerelőnél? (tavaly lett cserélve az összes gyertya)

További kérdésem, hogy itthon nekiálljak egy trafó cserének, vagy azért ahhoz már kell némi gyakorlat? (Meg ki kell-e ütni a computert utána) A fő gondom az, hogy jövő hét végén mennék külföldre a kocsival és már nem nagyon van hely szerelőknél (és nem is nagyon bízok bennük amúgy sem).

Köszi!
Tamás


igen valószínű trafó lesz, még a tiédben is a hibás darabok vannak. nekem is gyertya csere után ment tönkre. már előtte is előfordult 2x, hogy indításnál nem indult be. gyertya csere után 150km-rel meg végleg, de menet közben, kb. 500m után.
szerintem érdemes az összeset cserélni, anno azt mondták, ha egy kiment, utána megy majd a többi is. Beru-t lehet venni jó helyről 8ezer Ft körül db-ját. míg a Bosch duplája kb.
csere nem túl nehéz, de valószínű nehéz lesz kihúzni vigyázni kell, nehogy megrántsd magad.
a hibajel majd eltűnik pár indítás után, vagy x km után.

irodlak Elküldve: 2015-09-07 20:14 Mi lehet a baj?

YELLOW írta:
irodlak írta: Sziasztok!

Egy kis segítségre / tanácsra lenne szükségem. Egy facelift bmw e46 330i-ről lenne szó (M54B30 motor). Nyáron mentem vele, semmi gondja nem volt. Viszont mióta visszaesett a hőmérséklet az elmúlt napokban furcsa dolgokat produkál. Néha nem nyitja ki a központi zár az ajtókat a nap elején se kulcssal, se belülről gombbal, viszont ha már megyek vele egy idő után elkezd működni és azután működik gond nélkül.

Azután ma egy pillanatra felvillant a váltó ellenőrző lámpa (fogaskerék belül felkiáltójellel) plusz sípolt egyet. De körülbelül mintha egy reboot lett volna el is tűnt és azóta sincs baja a váltónak. Ezzel egyidőben a rádió is rebootolt egyet.

Viszont most kint állt az autó az utcán és teljesen lehűlt a motor. Mikor beindítottam kigyulladt a motor ellenőrző lámpa és olyan mintha néhány henger nem menne. Borzalmas a hangja és teljesen egyenetlenül jár. Régebben is csinált ilyet télen, de egy leállítás és újra indítózás után ment mintha mi se történt volna. Most viszont nem. Többször újraindiítottam az autót de a lámpa továbbra is világít és a motor egyenetlenül jár.

Bár tavaly többször próbáltuk tesztelni az akksit és jónak tűnt, de már nem mai darab. Viszont nekem olyan furcsának tűnnek ezek a jelek, hogy arra gondoltam, nem az akksi okozza-e ezeket a problémákat semmint hogy minden egyszerre romlik el.

Van esetleg valakinek tapasztalata ilyesmivel? Sajnos nincs hibakód olvasóm, úgyhogy hibakóddal nem tudok szolgálni. Persze el fogom vinni szerelőhöz, de jó lenne tudni, hogy látott e már valaki hasonlót.

Köszi a segítséget!
Tamás


szia! én is akksit mondanám. bár az egyenetlen járáshoz nem kellene köze legyen. mondjuk a töltésvezérlő már okozhatja éppen, vagy a fesz szabályzó. amíg nem írtad ezt az egyenetlen járást, addig tipikusan akksit mondtam volna. viszont rosszalkodhat valamelyik trafód is. azt meg tudod nézni! indítsd be a gépet és sorban húzd le a trafókat. aztán vissza dugod és mész egyesével sorba. ahol nem változik meg ez a förtelmes járás (nem lesz rosszabb), azzal a trafóval lesz gond. de a többi az inkább akksi baj.


Sziasztok!

Köszönöm a segítséget! Nem vagyok egy nagy műszaki zseni, de azért szeretem az autókat, úgyhogy addig eljutottam, hogy lebontottam a borítást és végigpróbálgatva a hengereket kiderült hogy hátulról a második henger nem dolgozik (mindegyik másiknál ha kihuztam a kábelt növekedett a motor egyenetlensége, ennél nem változott)

Ebből már következik, hogy vegyek egy trafót vagy azért nézessem meg szerelőnél? (tavaly lett cserélve az összes gyertya)

További kérdésem, hogy itthon nekiálljak egy trafó cserének, vagy azért ahhoz már kell némi gyakorlat? (Meg ki kell-e ütni a computert utána) A fő gondom az, hogy jövő hét végén mennék külföldre a kocsival és már nem nagyon van hely szerelőknél (és nem is nagyon bízok bennük amúgy sem).

Köszi!
Tamás

szotakdavid Elküldve: 2015-09-06 20:31 Mi lehet a baj?

YELLOW írta:
irodlak írta: Sziasztok!

Egy kis segítségre / tanácsra lenne szükségem. Egy facelift bmw e46 330i-ről lenne szó (M54B30 motor). Nyáron mentem vele, semmi gondja nem volt. Viszont mióta visszaesett a hőmérséklet az elmúlt napokban furcsa dolgokat produkál. Néha nem nyitja ki a központi zár az ajtókat a nap elején se kulcssal, se belülről gombbal, viszont ha már megyek vele egy idő után elkezd működni és azután működik gond nélkül.

Azután ma egy pillanatra felvillant a váltó ellenőrző lámpa (fogaskerék belül felkiáltójellel) plusz sípolt egyet. De körülbelül mintha egy reboot lett volna el is tűnt és azóta sincs baja a váltónak. Ezzel egyidőben a rádió is rebootolt egyet.

Viszont most kint állt az autó az utcán és teljesen lehűlt a motor. Mikor beindítottam kigyulladt a motor ellenőrző lámpa és olyan mintha néhány henger nem menne. Borzalmas a hangja és teljesen egyenetlenül jár. Régebben is csinált ilyet télen, de egy leállítás és újra indítózás után ment mintha mi se történt volna. Most viszont nem. Többször újraindiítottam az autót de a lámpa továbbra is világít és a motor egyenetlenül jár.

Bár tavaly többször próbáltuk tesztelni az akksit és jónak tűnt, de már nem mai darab. Viszont nekem olyan furcsának tűnnek ezek a jelek, hogy arra gondoltam, nem az akksi okozza-e ezeket a problémákat semmint hogy minden egyszerre romlik el.

Van esetleg valakinek tapasztalata ilyesmivel? Sajnos nincs hibakód olvasóm, úgyhogy hibakóddal nem tudok szolgálni. Persze el fogom vinni szerelőhöz, de jó lenne tudni, hogy látott e már valaki hasonlót.

Köszi a segítséget!
Tamás


szia! én is akksit mondanám. bár az egyenetlen járáshoz nem kellene köze legyen. mondjuk a töltésvezérlő már okozhatja éppen, vagy a fesz szabályzó. amíg nem írtad ezt az egyenetlen járást, addig tipikusan akksit mondtam volna. viszont rosszalkodhat valamelyik trafód is. azt meg tudod nézni! indítsd be a gépet és sorban húzd le a trafókat. aztán vissza dugod és mész egyesével sorba. ahol nem változik meg ez a förtelmes járás (nem lesz rosszabb), azzal a trafóval lesz gond. de a többi az inkább akksi baj.


Diagot csináltass és mérjetek egy aksit. Dunakeszin tudok benne segíteni.

YELLOW Elküldve: 2015-09-06 19:54 Mi lehet a baj?

irodlak írta: Sziasztok!

Egy kis segítségre / tanácsra lenne szükségem. Egy facelift bmw e46 330i-ről lenne szó (M54B30 motor). Nyáron mentem vele, semmi gondja nem volt. Viszont mióta visszaesett a hőmérséklet az elmúlt napokban furcsa dolgokat produkál. Néha nem nyitja ki a központi zár az ajtókat a nap elején se kulcssal, se belülről gombbal, viszont ha már megyek vele egy idő után elkezd működni és azután működik gond nélkül.

Azután ma egy pillanatra felvillant a váltó ellenőrző lámpa (fogaskerék belül felkiáltójellel) plusz sípolt egyet. De körülbelül mintha egy reboot lett volna el is tűnt és azóta sincs baja a váltónak. Ezzel egyidőben a rádió is rebootolt egyet.

Viszont most kint állt az autó az utcán és teljesen lehűlt a motor. Mikor beindítottam kigyulladt a motor ellenőrző lámpa és olyan mintha néhány henger nem menne. Borzalmas a hangja és teljesen egyenetlenül jár. Régebben is csinált ilyet télen, de egy leállítás és újra indítózás után ment mintha mi se történt volna. Most viszont nem. Többször újraindiítottam az autót de a lámpa továbbra is világít és a motor egyenetlenül jár.

Bár tavaly többször próbáltuk tesztelni az akksit és jónak tűnt, de már nem mai darab. Viszont nekem olyan furcsának tűnnek ezek a jelek, hogy arra gondoltam, nem az akksi okozza-e ezeket a problémákat semmint hogy minden egyszerre romlik el.

Van esetleg valakinek tapasztalata ilyesmivel? Sajnos nincs hibakód olvasóm, úgyhogy hibakóddal nem tudok szolgálni. Persze el fogom vinni szerelőhöz, de jó lenne tudni, hogy látott e már valaki hasonlót.

Köszi a segítséget!
Tamás


szia! én is akksit mondanám. bár az egyenetlen járáshoz nem kellene köze legyen. mondjuk a töltésvezérlő már okozhatja éppen, vagy a fesz szabályzó. amíg nem írtad ezt az egyenetlen járást, addig tipikusan akksit mondtam volna. viszont rosszalkodhat valamelyik trafód is. azt meg tudod nézni! indítsd be a gépet és sorban húzd le a trafókat. aztán vissza dugod és mész egyesével sorba. ahol nem változik meg ez a förtelmes járás (nem lesz rosszabb), azzal a trafóval lesz gond. de a többi az inkább akksi baj.

irodlak Elküldve: 2015-09-06 19:48 Mi lehet a baj?

Sziasztok!

Egy kis segítségre / tanácsra lenne szükségem. Egy facelift bmw e46 330i-ről lenne szó (M54B30 motor). Nyáron mentem vele, semmi gondja nem volt. Viszont mióta visszaesett a hőmérséklet az elmúlt napokban furcsa dolgokat produkál. Néha nem nyitja ki a központi zár az ajtókat a nap elején se kulcssal, se belülről gombbal, viszont ha már megyek vele egy idő után elkezd működni és azután működik gond nélkül.

Azután ma egy pillanatra felvillant a váltó ellenőrző lámpa (fogaskerék belül felkiáltójellel) plusz sípolt egyet. De körülbelül mintha egy reboot lett volna el is tűnt és azóta sincs baja a váltónak. Ezzel egyidőben a rádió is rebootolt egyet.

Viszont most kint állt az autó az utcán és teljesen lehűlt a motor. Mikor beindítottam kigyulladt a motor ellenőrző lámpa és olyan mintha néhány henger nem menne. Borzalmas a hangja és teljesen egyenetlenül jár. Régebben is csinált ilyet télen, de egy leállítás és újra indítózás után ment mintha mi se történt volna. Most viszont nem. Többször újraindiítottam az autót de a lámpa továbbra is világít és a motor egyenetlenül jár.

Bár tavaly többször próbáltuk tesztelni az akksit és jónak tűnt, de már nem mai darab. Viszont nekem olyan furcsának tűnnek ezek a jelek, hogy arra gondoltam, nem az akksi okozza-e ezeket a problémákat semmint hogy minden egyszerre romlik el.

Van esetleg valakinek tapasztalata ilyesmivel? Sajnos nincs hibakód olvasóm, úgyhogy hibakóddal nem tudok szolgálni. Persze el fogom vinni szerelőhöz, de jó lenne tudni, hogy látott e már valaki hasonlót.

Köszi a segítséget!
Tamás

YELLOW Elküldve: 2015-08-31 07:25 Műszerfal kijelzés

bohnerroli írta: Sziasztok!Tudnatok abban segiteni nekem hogy miert nem gyullad ki inditaskor a mil lampam,muszaki elott allok es belekotottek!Gepre teve semmi hibat nem hozott ki!Valaki?


ha jól emlékszem a pre-facelift-es dízelnél sem világít. nézni kell egy műszerfal tesztet, ha világít akkor, akkor nem kell neki gyújtásra.

Jotek Elküldve: 2015-08-27 13:08 BMW Navigáció CD/DVD-rol minden

csbalu írta:
Jotek írta: Sziasztok!

Tudna nekem valaki segíteni abban, hogyan lehetne az E60-as BMW Business navigációján térképet megjeleníteni?

Előre is köszönöm
Jocó


Tudomásom szerint az M-ask1-en ami a tiédben van nem lehet térképet megjeleníteni, az M-ask2 ami a kicsit későbbi évjáratokban volt (de nem facelift) már volt térkép megjelenítés. Nem annyira vészes áron vannak azok a modulok, nézz egy cseredarabot, ha szeretnél térképet, szerintem praktikus :)



Köszönöm a válaszod.
Valószínűleg az van benne, mert csak nyilakat mutat és az egy fabatkát sem ér.
Reméltem, hogy esetleg a meglévő navit meg lehet hekkelni, vagy egy kiegészítő modullal térképet varázsolni rá. Hallottam, hogy valakinek az Igo-t kötötték rá erre a navira, de én eddig senkit sem találtam, aki ezt kivitelezni tudná nekem.

csbalu Elküldve: 2015-08-27 10:53 BMW Navigáció CD/DVD-rol minden

Jotek írta: Sziasztok!

Tudna nekem valaki segíteni abban, hogyan lehetne az E60-as BMW Business navigációján térképet megjeleníteni?

Előre is köszönöm
Jocó


Tudomásom szerint az M-ask1-en ami a tiédben van nem lehet térképet megjeleníteni, az M-ask2 ami a kicsit későbbi évjáratokban volt (de nem facelift) már volt térkép megjelenítés. Nem annyira vészes áron vannak azok a modulok, nézz egy cseredarabot, ha szeretnél térképet, szerintem praktikus :)

Csabika136 Elküldve: 2015-08-26 08:50 Multikormány beszerelése utólag...

YELLOW írta:
Csabika136 írta:
Tano írta:
Csabika136 írta: Sziasztok!
Múltkor valamelyiktek írta, hogy a multikormányhoz tud olyan kábel köteget adni, amit utólagos multikormány beszereléshez kell beépíteni. Nem tudja valaki hogy ki volt az? Szerintem engem is érdekelne.
Meg lenne mégegy kérdésem: 4 küllős nem multi kormány van az E46 320D touring-BMW-m ben. Ez vajon dupla indítós légzsákos lehet, vagy sem? Hogy lehet ezt egyszerűen megállapítani? Ha leveszem a kormányt, akkor látom?
Bocsi a túl egyszerű kérdésért, de ez az első BMW-m és még nem ismerem annyira.


Legegyszerűbb ha kiveszed a légzsákot és egy csatlakozó van rajta akkor egy indítós, ha kettő, akkor két indítós.:wink:
Valamint évjárat is adja. Ha a kicsi kerek, akkor dupla, ha a régebbi nagyobb téglalap alakú négyküllős kamionkormány, akkor szimpla.

Értem. Nekem a 4 küllős van. 2001-es évjáratú a vas. Ezek szerint ez szimpla lesz. Van ehhez olyan vezeték? Vagy lehet csinálni is?
Az a baj, hogy a Youtube-on csak a kerek közepű kormány okosításáról találok videót, ahogy a kormány alatt a csatlakozóba teszik azt a 3 vezetéket, a világítás kapcsolóra menő kötegbe beágaztatnak két vezetéket, és egy kéket kinn a motortérben a nagy csatiba. Ez lenne talán a motorvezérlő?
Na mindegy, a lényeg, hogy ezt találtam, és nem tudom mi újság pontosan? Tudom, vagyis gondolom hogy lerágtátok párszor ezt a csontot, de jó lenne most nekem is kicsit jobban képben lennem. De engem csak akkor érdekel ez a dolog, ha az én 4 küllős kormányomat multi 4 küllősre ki lehet cserélni. A másik két formátum nem jöhet szóba, mert nem tetszenek. Még a háromszögletű esetleg, de a kör alakú nekem nem illik a képbe.


szerintem nem jelent semmit. biztosra csak akkor mehetsz, ha kiveszed a légzsákot. mert 2001 már majdnem facelift, nekem a 2002-esben 4 ágú volt és dupla indítós.


Oké. Kiveszem. megnézem.