Keresőkifejezés: Kapcsolat:
Összesen 3743 találat


YELLOW Elküldve: 2015-08-26 05:36 Multikormány beszerelése utólag...

Csabika136 írta:
Tano írta:
Csabika136 írta: Sziasztok!
Múltkor valamelyiktek írta, hogy a multikormányhoz tud olyan kábel köteget adni, amit utólagos multikormány beszereléshez kell beépíteni. Nem tudja valaki hogy ki volt az? Szerintem engem is érdekelne.
Meg lenne mégegy kérdésem: 4 küllős nem multi kormány van az E46 320D touring-BMW-m ben. Ez vajon dupla indítós légzsákos lehet, vagy sem? Hogy lehet ezt egyszerűen megállapítani? Ha leveszem a kormányt, akkor látom?
Bocsi a túl egyszerű kérdésért, de ez az első BMW-m és még nem ismerem annyira.


Legegyszerűbb ha kiveszed a légzsákot és egy csatlakozó van rajta akkor egy indítós, ha kettő, akkor két indítós.:wink:
Valamint évjárat is adja. Ha a kicsi kerek, akkor dupla, ha a régebbi nagyobb téglalap alakú négyküllős kamionkormány, akkor szimpla.

Értem. Nekem a 4 küllős van. 2001-es évjáratú a vas. Ezek szerint ez szimpla lesz. Van ehhez olyan vezeték? Vagy lehet csinálni is?
Az a baj, hogy a Youtube-on csak a kerek közepű kormány okosításáról találok videót, ahogy a kormány alatt a csatlakozóba teszik azt a 3 vezetéket, a világítás kapcsolóra menő kötegbe beágaztatnak két vezetéket, és egy kéket kinn a motortérben a nagy csatiba. Ez lenne talán a motorvezérlő?
Na mindegy, a lényeg, hogy ezt találtam, és nem tudom mi újság pontosan? Tudom, vagyis gondolom hogy lerágtátok párszor ezt a csontot, de jó lenne most nekem is kicsit jobban képben lennem. De engem csak akkor érdekel ez a dolog, ha az én 4 küllős kormányomat multi 4 küllősre ki lehet cserélni. A másik két formátum nem jöhet szóba, mert nem tetszenek. Még a háromszögletű esetleg, de a kör alakú nekem nem illik a képbe.


szerintem nem jelent semmit. biztosra csak akkor mehetsz, ha kiveszed a légzsákot. mert 2001 már majdnem facelift, nekem a 2002-esben 4 ágú volt és dupla indítós.

kzste Elküldve: 2015-08-20 21:42 Vezérműlánc

lela írta: Had kérdezzem már meg hogy a 320d 150le faceliftnél ennyire NEM létező probléma a lánc nyúlás vagy a láncfeszítő probléma.Hiába keresek nem igazán van vele tele a net. Mert nekem korábban egyik percről másikra meleg járó motornálilyen hangja lett az autónak, de rá egy pár hétre eltűnt ez a hang, de akkor is csak melegen volt hallható.Most megint előjött egy enyhébb kelepelés, de csak hidegen, és ugyan onnan a motor szíjtárcsák részétől jövő hang. ugyan ilyen ciripelés szerűAmikor rálépek a gázra semmi hang.Nem lehet hogy a feszítőben lévő két dugattyú közül az egyik nem nyomja eléggé eléggé a vezetőpályát, ergo nem feszíti a láncot és amikor rálépek a gázra megnő az olajnyomás és akkor már megfeszíti? Nem tudom hogy lehet ezt a feszítőt kicserélni de gondolom rommá kell bontani hozzá a motor elejét, tetejét(szelepfedél.Egyébként ha leveszem az olajsapkát ott nem tudom a láncot meghúzni csak oldalra van egy pici löttye.180ezer van a kocsiban, esetleg ha járó motornál picit megemelem az olajsapkát hogy ne verje ki az olajat akkor lehet hallani ha verődik a lánc?
Van valakinek esetleg felvétele láncfeszességnek milyen hangja van? Gondoltam először szíjtárcsára is de az nincsen megreccsenve.Nem tudom hogy szíjtárcsa esetén milyen hang van mert olyat sem találtam.Szóval tanácstalan vagyok.



Találtál választ a kérdésedre valahol? Enyém is ilyen motorral van szerelve és jó volna tudni, hogy kell e ilyesmi miatt aggódnom.

Sagat Elküldve: 2015-08-13 20:50 Autóvásárlás

nickname írta:
krissz írta:
Sagat írta: facelift E60 dízel 525D-530D vagy facelift E92 325i benzines? :P :) mennyire megbízhatóak ezek a motorok? mennyit fogyasztanak? E60 dízel motor teljes felújítása kb. mennyibe fáj?


Ne szivasd magad, vegyél 25i-t! Sokkal megbízhatóbb motor, mint a dízelek, elképesztő milyen hibákat tudnak produkálni a 25-30d. Felújítás árát nem tudom.


Na mit mesélj ? ugyanazok a motorok vannak a hármasban is :D


igen,de az egyik dízel,a másik benyás. :D ja látom nem nekem írtad. :)


nickname Elküldve: 2015-08-13 20:44 Autóvásárlás

krissz írta:
Sagat írta: facelift E60 dízel 525D-530D vagy facelift E92 325i benzines? :P :) mennyire megbízhatóak ezek a motorok? mennyit fogyasztanak? E60 dízel motor teljes felújítása kb. mennyibe fáj?


Ne szivasd magad, vegyél 25i-t! Sokkal megbízhatóbb motor, mint a dízelek, elképesztő milyen hibákat tudnak produkálni a 25-30d. Felújítás árát nem tudom.


Na mit mesélj ? ugyanazok a motorok vannak a hármasban is :D

Sagat Elküldve: 2015-08-13 10:06 Autóvásárlás

krissz írta:
Sagat írta: facelift E60 dízel 525D-530D vagy facelift E92 325i benzines? :P :) mennyire megbízhatóak ezek a motorok? mennyit fogyasztanak? E60 dízel motor teljes felújítása kb. mennyibe fáj?


Ne szivasd magad, vegyél 25i-t! Sokkal megbízhatóbb motor, mint a dízelek, elképesztő milyen hibákat tudnak produkálni a 25-30d. Felújítás árát nem tudom.


köszi! azt tudom,hogy a benzines sokkal megbízhatóbb. E92 picivel jobban tetszik. csak hát E60 családi autónak is jó lenne,sedan 5 személyes,nem 4. 8)
meg ugye E60 dízelt úgy érdemes venni,hogy pluszba van félre téve 1 milla ft. a motorjavításhoz. sosem lehet tudni mikor döglik be a motorja....





krissz Elküldve: 2015-08-13 09:32 Autóvásárlás

Sagat írta: facelift E60 dízel 525D-530D vagy facelift E92 325i benzines? :P :) mennyire megbízhatóak ezek a motorok? mennyit fogyasztanak? E60 dízel motor teljes felújítása kb. mennyibe fáj?


Ne szivasd magad, vegyél 25i-t! Sokkal megbízhatóbb motor, mint a dízelek, elképesztő milyen hibákat tudnak produkálni a 25-30d. Felújítás árát nem tudom.

Sagat Elküldve: 2015-08-12 20:51 Autóvásárlás

facelift E60 dízel 525D-530D vagy facelift E92 325i benzines? :P :) mennyire megbízhatóak ezek a motorok? mennyit fogyasztanak? E60 dízel motor teljes felújítása kb. mennyibe fáj?

YELLOW Elküldve: 2015-08-09 20:17 Olajokról általában - Amirõl nem tudod, hova írjad :)

gyorfimiki írta: Sziasztok!

2002-es 1.8 benzin faceliftes e46-al egyhuzamban levezettem autópályán 130-140es tempóval kb 1000km-t.
3dl olajat kellett utánatöltenem amikor ellenőriztem a szintet.

Ez "eszi az olajat" jelenségnek számít?


vagy csak a közben benne lévő üzemanyag párolgott el. általában hosszú úton jön ez ki.

gyorfimiki Elküldve: 2015-08-09 17:49 Olajokról általában - Amirõl nem tudod, hova írjad :)

Sziasztok!

2002-es 1.8 benzin faceliftes e46-al egyhuzamban levezettem autópályán 130-140es tempóval kb 1000km-t.
3dl olajat kellett utánatöltenem amikor ellenőriztem a szintet.

Ez "eszi az olajat" jelenségnek számít?

memento Elküldve: 2015-08-01 15:50 Nem tudom mi a baja az autómnak

lantika írta:
Csabika136 írta:
memento írta:
Csabika136 írta:
memento írta:
YELLOW írta:
memento írta:
YELLOW írta:
memento írta: Sziasztok. Reggelente, hetente úgy kb 2-3x nehezen indul az autom (318Ci 2002 es évjaratu kocsirol beszélek (csak teker, néha elindul, de egybol leall. Viszont, ha elindul rendesen 3. Ra 4.re, akkor mar aznap semmi probléma. Mar szinte minden lehetséges dolog cseréje megtortént.Egy forumon olvastam hogy egy szoftver frissités segíthet talán.Mi a véleményetek errol a frissitésrol? mennyire tud nagy okozni és milyen gyakorisaggal fordulhat elo ez altal egy nagyobb baj? Ha valaki jart mar hasonlo problémaval annak is szivesen varom valaszat mert mar 3 honapja ezt jatsza és a 4. Szerelot jarom meg vele és egyik sem tudja mi lehet a Gond. Mindegyik aztmondja náluk semmi probléma. Igaz tényleg van hogy 2 hetig sem csinalja. Koszonom valaszotokat! Linkeltem egy videot is amit en toltottem fel. Ezt a 2 dolgot csinalja veletlenszerűen. Valamikor az első valamikor a masodik. https://youtu.be/vMVkWnInVws


mi az a minden ami cserélve volt?


Lánc, komplett vezerles, benzinpumpa, benzinszűrő, vezerműtengely jeladó,szinte osszes tomites, de mindig ugyanaz a hiba. Allitolag ezek kkozhatjak ezt. Csak lassan 200 ezret rakoltottem a kocsira hoba meg meg mindig fennal es nem tudjak mi lehet.



hát igen én is ezeket mondtam volna így nem kellett feleslegesen leírnom. mert AC gyanús volt főleg, amikor nem akar beindulni. injektorokat lenne még érdemes megvizsgálni, esetleg a gyújtásrészt. nem cserélni, csak átvizsgálni, minden jó-e. szerintem itt SW frissítés nem segít.


az a vicc ugye , hogy csak hidegen és hideg időben. Tehát nyaron ha ejjel jó idő van akkor semmi ha viszont kicsit lehűl az idő , akkor napközben is csinalta egyszer, de mivel altalaban mar reggel megyek vele ezert utana mar nem csinalja.hőmersekleti jeladot is atneztek elvileg. Mert ugy logikus de allitolag semmi baja. Pedig az logikus lenne Koszonom valaszodat amúgy!




Szia! Sziasztok!
Távol álljon tőlem hogy okoskodjak, mivel még csak kb.egy hónapja van BMW-m. E46 320D non facelift. Viszont van némi tapasztalatom a reggeli és időnkénti nem indulások terén. Itt az ideje, egyszer muszáj lesz bevallanom, mert barátotok szeretnék lenni itt a BMW-sek körében, ezelőtt Hondám volt. Szakmám autószerelő, ezért rettenetesen sokat szereltem mindkét Hondát, ami a családban volt. Azon a márkán, és nem feltétlenül akarom többet itt leírni ezt a szót hogy Honda, volt egy főrelé, ami a sok km-alatt és az évek alatt simán tönkre tudott menni. Egy 7 lábú reléről volt szó, ami valójában egy közös panelre forrasztott két db relé volt. És itt volt a lényeg: A két relé lábai egyszerűen kimozdultak a panelból és nem mindig érintkeztek. Ki kellett szerelni a kocsiból és a lábakat újra forrasztani. Lehetőleg plusz ón felvitelével, hogy ezentúl jobban tartson. Az olyan autót, ami a város kellős közepén egy parkolóban nem indult csak 10-dik kulcsfordításra, ugyanazzal a forrasztott relével évekig gond nélkül hibátlanul indult. Hasonló jelenség volt, ha a gyújtáskapcsoló betét azon része beégett, ami az elektronikus dolgoknak ad feszültséget. Soha nem cseréltem azt sem. Ha vettem egy Hondát, azzal indítottam, hogy felforrasztottam a gyújtáskapcsolóját és évekig gondtalanul működött.
Bocsi a nagy történetért! Valójában ez egy felvezetése volt a következő kérdésnek, mert BMW-n nem tudom: Van itt valami főrelé féle?



egyaltalan nem veszem okoskodasnak.egyaltalan nem hulyeseg amit irtal. Erre ki gondolna?? :) Nagyon is koszonom a segitseget. Utananezek ennek is.minden tipp jol johet. Hol van ez a rele pontosan? Mert ami jobb oldalt van a motorterbe az ki van merve. Viszont lehet a csatlakozo el lehet kopva amibe belemegy,ahogy irod.
Sok sikert a bmw hez. Es üdv a klubban ;)



Nem a relének a csatlakozó lábaira gondoltam ám! A relén belül vana panel, amire a relék forrasztva vannak és onnan mozdul ki. Hondán újra kell ilyenkor forrasztani és kész. Nézd meg ezt a linket, de bal oldalt az UP felirat alatti menüpontokat is és talán megérted: Honda főrelé javítás
Ez a relé ad áramot az injektoroknak és a benzinszivattyúnak és az ECU vezérli.
Mint ahogy este a hsz-em végén írtam is, nem tudom hol van a BMW-n és azt sem, hogy külön van-e ilyen relé, de szerintem kell hogy legyen.
A másik, amit említettem a gyújtáskapcsoló betét. Itt van erre is egy link. Képekkel illusztrálva hogy miről van szó? Ezt szintén nem BMW, hanem H.. de ettől még nem tartom kizártnak ezt a hibát a BMW-nél sem. A képeken jól látszik hogy a gyakran használt érintkezők be vannak égve. Ez amit látsz, véleményem szerint még nem is biztos hogy javításra szorult volna, csak a presentáció készítője meg szerette volna mutatni, hogy mit kell csinálni vele. Ennél sokkal jobban meg szokott égni. Gyújtáskapcsoló betét javítása H..da
Én fel is szoktam ezeket az érintkezőket forrasztani. Gyakorlatilag kipótolni Ónnal és utána síkba csiszolgatni, és reszelni. Minden kocsimon megcsináltam eddig és hosszú éveken keresztül nem volt gond vele. Egyébként a Gyújtáskapcsoló betét cserélhető alkatrész. Boltban lehet legtöbb kocsihoz ezt is venni. Szakszerű javítása mind a relének, mind a betétnek a csere. Én azért szoktam erre a javításos módszerre rá, mert amíg nem tudom biztosan hogy mi a probléma, addig nem szeretek sok ezret költeni pusztán a próba kedvéért. Szerintem én már így fogok megöregedni.


Nemet forumon olvastam:
Benzines inditäsi problema megoldäs-> üzemanyag pumpa rele csere.
Dizel inditäsi problema megoldäs-> DDE rele csere.
DDE rele
Üzemanyag rele kesztyütarto mögött. Egyik alkatresz sem dräga,otthon ki lehet cserelni,szoval 1 probät meger. Minden esetben hideg motor inditäskor fellepö problema lett igy orvosolva (e46fanatics.de-n).:kiraly:


Köszönöm mindenkinek a segítséget, úgy néz ki jó lett a verda.Szoftverfrissítés után már jó ideje nem csinálta még hidegben sem. SZereleső sem gondolt erre így hát mondtam neki próbáljuk meg :) bejött ;-) koppkoppkopp