ignasow Elküldve: 2015-05-02 13:30 Autóvásárlás
Egy jó barátom Bmw vásárlás előtt áll, egy E46 318i 2002 facelift a kiszemelt.
Ez a 143Lóerős N42B20 motorral szerelt 4 henger, 16 szelep. Mi a véleményetek erről a tipusról? Üdv.
ignasow Elküldve: 2015-05-02 13:30 Autóvásárlás
Hektor Elküldve: 2015-04-28 09:29 Mi lehet a baj?
csbalu írta:Hektor írta:lantika írta:Hektor írta:lantika írta:YELLOW írta:Hektor írta:YELLOW írta:Hektor írta:leroyclub írta:Hektor írta: Nekem a következő problémám lenne:
Az autóm első ködlámpája ( facelift gyári kis kör ) rendesen világít, azonban sötétben tompított mellett bekapcsolva a fényereje egyenlő a nullával. Ha a visszajelző nem mutatná, nem is érzékelném hogy fölkapcsoltam. Ez ilyen gyenge, vagy lehet vele valami probléma ? ( se föl, se le nincs elállítva, csak egyszerűen nulla fényerő )
Töltés hiba? Generátorra méress rá első körben, majd a kábeleket nézd meg.
Nem erre gondolok, nem vettem eddig észre, hogy töltésemmel bármi probléma is lenne.
A ködlámpa kívülről nézve rendes fényerővel világít ( látszólag ) azonban az autóban ülve hatásfoka semmi. Felkapcsolatlanul eleve sötét színe van a lámpáknak. Szokott itt a foncsor megégni, vagy porosodni, piszkolódni ? No mindegy ma szétszedem, megnézem..
inkább nekem ez lesz gyanus, hogy lehet a ködlámpa van belőve nappali menetfénynek. aztán amikor kapcsolsz rendesen lámpát, a ködlámpa lemegy alfába.
amikor beindítod a motort rögtön világít a ködlámpa? ha igen akkor biztos DRL-re van belőve. viszont ha a lámpakapcsoló 0-lás állásban van, és úgy fel tudod kapcsolni a ködlámpát, akkor ott el van kötözgetve valami, vagy valami hiba lesz. ugyanis ködlámpát csak úgy tudsz kapcsolni, ha legalább a helyzetjelző ég.
A ködlámpa gyári, rendeltetésszerű kapcsolásra van kötve, azaz 0 állásnál nem is kapcsolható. Ma szétszedem, megnézem..
akkor meg nem értem... akkor helyzetjelzőnél normálisan világít a ködlámpa, és ha kapcsolsz tompítottra, akkor csökken le a fényereje a ködlámpának?
Cserelj izzokat,es ällittasd be rendesen. (Vagy az ülesmagassägot ällitsd fentebb,mert alacsony poziciobol nem lätszik,mivel a ködlämpa a kocsi elötti reszt vilägitja meg.:fetreng:)
Nem csökken semmi sehová, azonos fényerővel világítva nem ér semmit.. Köszönöm jól ülök és köszönöm a felvilágosítást, mely szerint a kocsi előtti részt világítja. Gondoltam másnak volt mint fent írtad pl. izzó csere, takarítás,mattulás, állítás stb.problémája.
Nem baj, szétszedem, megnézem aztán lesz ahogy lesz. Sokat nem használom, ..sőtt..
Komolyra forditva a szot. Amikor nincs köd,es bekapcsolom este a ködlämpät,akkor en inkäbb az auto mellett veszem eszre,hogy müködik,nem pedig az auto elött. Nem tudom,hogy ez Nälad is igy van e. Viszont ködben mär elöl is eszre lehet venni,nem csak oldalt.
Nos ez lehet. Ködben nem néztem ( nem volt mostanság )de mint mondtam nem nagyon használom. Mivel esik az eső, nem szerelem, megvárom a ködöt és kipróbálom. Több szót ez nem érdemel köszönöm
Semmit nem érnek ezek a ködlámpák, nem véletlen járnak a skandináv országokban kiegészítő HELLA-val a hűtőrácson :)
csbalu Elküldve: 2015-04-28 09:28 Mi lehet a baj?
Hektor írta:lantika írta:Hektor írta:lantika írta:YELLOW írta:Hektor írta:YELLOW írta:Hektor írta:leroyclub írta:Hektor írta: Nekem a következő problémám lenne:
Az autóm első ködlámpája ( facelift gyári kis kör ) rendesen világít, azonban sötétben tompított mellett bekapcsolva a fényereje egyenlő a nullával. Ha a visszajelző nem mutatná, nem is érzékelném hogy fölkapcsoltam. Ez ilyen gyenge, vagy lehet vele valami probléma ? ( se föl, se le nincs elállítva, csak egyszerűen nulla fényerő )
Töltés hiba? Generátorra méress rá első körben, majd a kábeleket nézd meg.
Nem erre gondolok, nem vettem eddig észre, hogy töltésemmel bármi probléma is lenne.
A ködlámpa kívülről nézve rendes fényerővel világít ( látszólag ) azonban az autóban ülve hatásfoka semmi. Felkapcsolatlanul eleve sötét színe van a lámpáknak. Szokott itt a foncsor megégni, vagy porosodni, piszkolódni ? No mindegy ma szétszedem, megnézem..
inkább nekem ez lesz gyanus, hogy lehet a ködlámpa van belőve nappali menetfénynek. aztán amikor kapcsolsz rendesen lámpát, a ködlámpa lemegy alfába.
amikor beindítod a motort rögtön világít a ködlámpa? ha igen akkor biztos DRL-re van belőve. viszont ha a lámpakapcsoló 0-lás állásban van, és úgy fel tudod kapcsolni a ködlámpát, akkor ott el van kötözgetve valami, vagy valami hiba lesz. ugyanis ködlámpát csak úgy tudsz kapcsolni, ha legalább a helyzetjelző ég.
A ködlámpa gyári, rendeltetésszerű kapcsolásra van kötve, azaz 0 állásnál nem is kapcsolható. Ma szétszedem, megnézem..
akkor meg nem értem... akkor helyzetjelzőnél normálisan világít a ködlámpa, és ha kapcsolsz tompítottra, akkor csökken le a fényereje a ködlámpának?
Cserelj izzokat,es ällittasd be rendesen. (Vagy az ülesmagassägot ällitsd fentebb,mert alacsony poziciobol nem lätszik,mivel a ködlämpa a kocsi elötti reszt vilägitja meg.:fetreng:)
Nem csökken semmi sehová, azonos fényerővel világítva nem ér semmit.. Köszönöm jól ülök és köszönöm a felvilágosítást, mely szerint a kocsi előtti részt világítja. Gondoltam másnak volt mint fent írtad pl. izzó csere, takarítás,mattulás, állítás stb.problémája.
Nem baj, szétszedem, megnézem aztán lesz ahogy lesz. Sokat nem használom, ..sőtt..
Komolyra forditva a szot. Amikor nincs köd,es bekapcsolom este a ködlämpät,akkor en inkäbb az auto mellett veszem eszre,hogy müködik,nem pedig az auto elött. Nem tudom,hogy ez Nälad is igy van e. Viszont ködben mär elöl is eszre lehet venni,nem csak oldalt.
Nos ez lehet. Ködben nem néztem ( nem volt mostanság )de mint mondtam nem nagyon használom. Mivel esik az eső, nem szerelem, megvárom a ködöt és kipróbálom. Több szót ez nem érdemel köszönöm
Hektor Elküldve: 2015-04-28 09:26 Mi lehet a baj?
lantika írta:Hektor írta:lantika írta:YELLOW írta:Hektor írta:YELLOW írta:Hektor írta:leroyclub írta:Hektor írta: Nekem a következő problémám lenne:
Az autóm első ködlámpája ( facelift gyári kis kör ) rendesen világít, azonban sötétben tompított mellett bekapcsolva a fényereje egyenlő a nullával. Ha a visszajelző nem mutatná, nem is érzékelném hogy fölkapcsoltam. Ez ilyen gyenge, vagy lehet vele valami probléma ? ( se föl, se le nincs elállítva, csak egyszerűen nulla fényerő )
Töltés hiba? Generátorra méress rá első körben, majd a kábeleket nézd meg.
Nem erre gondolok, nem vettem eddig észre, hogy töltésemmel bármi probléma is lenne.
A ködlámpa kívülről nézve rendes fényerővel világít ( látszólag ) azonban az autóban ülve hatásfoka semmi. Felkapcsolatlanul eleve sötét színe van a lámpáknak. Szokott itt a foncsor megégni, vagy porosodni, piszkolódni ? No mindegy ma szétszedem, megnézem..
inkább nekem ez lesz gyanus, hogy lehet a ködlámpa van belőve nappali menetfénynek. aztán amikor kapcsolsz rendesen lámpát, a ködlámpa lemegy alfába.
amikor beindítod a motort rögtön világít a ködlámpa? ha igen akkor biztos DRL-re van belőve. viszont ha a lámpakapcsoló 0-lás állásban van, és úgy fel tudod kapcsolni a ködlámpát, akkor ott el van kötözgetve valami, vagy valami hiba lesz. ugyanis ködlámpát csak úgy tudsz kapcsolni, ha legalább a helyzetjelző ég.
A ködlámpa gyári, rendeltetésszerű kapcsolásra van kötve, azaz 0 állásnál nem is kapcsolható. Ma szétszedem, megnézem..
akkor meg nem értem... akkor helyzetjelzőnél normálisan világít a ködlámpa, és ha kapcsolsz tompítottra, akkor csökken le a fényereje a ködlámpának?
Cserelj izzokat,es ällittasd be rendesen. (Vagy az ülesmagassägot ällitsd fentebb,mert alacsony poziciobol nem lätszik,mivel a ködlämpa a kocsi elötti reszt vilägitja meg.:fetreng:)
Nem csökken semmi sehová, azonos fényerővel világítva nem ér semmit.. Köszönöm jól ülök és köszönöm a felvilágosítást, mely szerint a kocsi előtti részt világítja. Gondoltam másnak volt mint fent írtad pl. izzó csere, takarítás,mattulás, állítás stb.problémája.
Nem baj, szétszedem, megnézem aztán lesz ahogy lesz. Sokat nem használom, ..sőtt..
Komolyra forditva a szot. Amikor nincs köd,es bekapcsolom este a ködlämpät,akkor en inkäbb az auto mellett veszem eszre,hogy müködik,nem pedig az auto elött. Nem tudom,hogy ez Nälad is igy van e. Viszont ködben mär elöl is eszre lehet venni,nem csak oldalt.
lantika Elküldve: 2015-04-28 09:17 Mi lehet a baj?
Hektor írta:lantika írta:YELLOW írta:Hektor írta:YELLOW írta:Hektor írta:leroyclub írta:Hektor írta: Nekem a következő problémám lenne:
Az autóm első ködlámpája ( facelift gyári kis kör ) rendesen világít, azonban sötétben tompított mellett bekapcsolva a fényereje egyenlő a nullával. Ha a visszajelző nem mutatná, nem is érzékelném hogy fölkapcsoltam. Ez ilyen gyenge, vagy lehet vele valami probléma ? ( se föl, se le nincs elállítva, csak egyszerűen nulla fényerő )
Töltés hiba? Generátorra méress rá első körben, majd a kábeleket nézd meg.
Nem erre gondolok, nem vettem eddig észre, hogy töltésemmel bármi probléma is lenne.
A ködlámpa kívülről nézve rendes fényerővel világít ( látszólag ) azonban az autóban ülve hatásfoka semmi. Felkapcsolatlanul eleve sötét színe van a lámpáknak. Szokott itt a foncsor megégni, vagy porosodni, piszkolódni ? No mindegy ma szétszedem, megnézem..
inkább nekem ez lesz gyanus, hogy lehet a ködlámpa van belőve nappali menetfénynek. aztán amikor kapcsolsz rendesen lámpát, a ködlámpa lemegy alfába.
amikor beindítod a motort rögtön világít a ködlámpa? ha igen akkor biztos DRL-re van belőve. viszont ha a lámpakapcsoló 0-lás állásban van, és úgy fel tudod kapcsolni a ködlámpát, akkor ott el van kötözgetve valami, vagy valami hiba lesz. ugyanis ködlámpát csak úgy tudsz kapcsolni, ha legalább a helyzetjelző ég.
A ködlámpa gyári, rendeltetésszerű kapcsolásra van kötve, azaz 0 állásnál nem is kapcsolható. Ma szétszedem, megnézem..
akkor meg nem értem... akkor helyzetjelzőnél normálisan világít a ködlámpa, és ha kapcsolsz tompítottra, akkor csökken le a fényereje a ködlámpának?
Cserelj izzokat,es ällittasd be rendesen. (Vagy az ülesmagassägot ällitsd fentebb,mert alacsony poziciobol nem lätszik,mivel a ködlämpa a kocsi elötti reszt vilägitja meg.:fetreng:)
Nem csökken semmi sehová, azonos fényerővel világítva nem ér semmit.. Köszönöm jól ülök és köszönöm a felvilágosítást, mely szerint a kocsi előtti részt világítja. Gondoltam másnak volt mint fent írtad pl. izzó csere, takarítás,mattulás, állítás stb.problémája.
Nem baj, szétszedem, megnézem aztán lesz ahogy lesz. Sokat nem használom, ..sőtt..
Hektor Elküldve: 2015-04-28 09:07 Mi lehet a baj?
lantika írta:YELLOW írta:Hektor írta:YELLOW írta:Hektor írta:leroyclub írta:Hektor írta: Nekem a következő problémám lenne:
Az autóm első ködlámpája ( facelift gyári kis kör ) rendesen világít, azonban sötétben tompított mellett bekapcsolva a fényereje egyenlő a nullával. Ha a visszajelző nem mutatná, nem is érzékelném hogy fölkapcsoltam. Ez ilyen gyenge, vagy lehet vele valami probléma ? ( se föl, se le nincs elállítva, csak egyszerűen nulla fényerő )
Töltés hiba? Generátorra méress rá első körben, majd a kábeleket nézd meg.
Nem erre gondolok, nem vettem eddig észre, hogy töltésemmel bármi probléma is lenne.
A ködlámpa kívülről nézve rendes fényerővel világít ( látszólag ) azonban az autóban ülve hatásfoka semmi. Felkapcsolatlanul eleve sötét színe van a lámpáknak. Szokott itt a foncsor megégni, vagy porosodni, piszkolódni ? No mindegy ma szétszedem, megnézem..
inkább nekem ez lesz gyanus, hogy lehet a ködlámpa van belőve nappali menetfénynek. aztán amikor kapcsolsz rendesen lámpát, a ködlámpa lemegy alfába.
amikor beindítod a motort rögtön világít a ködlámpa? ha igen akkor biztos DRL-re van belőve. viszont ha a lámpakapcsoló 0-lás állásban van, és úgy fel tudod kapcsolni a ködlámpát, akkor ott el van kötözgetve valami, vagy valami hiba lesz. ugyanis ködlámpát csak úgy tudsz kapcsolni, ha legalább a helyzetjelző ég.
A ködlámpa gyári, rendeltetésszerű kapcsolásra van kötve, azaz 0 állásnál nem is kapcsolható. Ma szétszedem, megnézem..
akkor meg nem értem... akkor helyzetjelzőnél normálisan világít a ködlámpa, és ha kapcsolsz tompítottra, akkor csökken le a fényereje a ködlámpának?
Cserelj izzokat,es ällittasd be rendesen. (Vagy az ülesmagassägot ällitsd fentebb,mert alacsony poziciobol nem lätszik,mivel a ködlämpa a kocsi elötti reszt vilägitja meg.:fetreng:)
lantika Elküldve: 2015-04-28 08:39 Mi lehet a baj?
YELLOW írta:Hektor írta:YELLOW írta:Hektor írta:leroyclub írta:Hektor írta: Nekem a következő problémám lenne:
Az autóm első ködlámpája ( facelift gyári kis kör ) rendesen világít, azonban sötétben tompított mellett bekapcsolva a fényereje egyenlő a nullával. Ha a visszajelző nem mutatná, nem is érzékelném hogy fölkapcsoltam. Ez ilyen gyenge, vagy lehet vele valami probléma ? ( se föl, se le nincs elállítva, csak egyszerűen nulla fényerő )
Töltés hiba? Generátorra méress rá első körben, majd a kábeleket nézd meg.
Nem erre gondolok, nem vettem eddig észre, hogy töltésemmel bármi probléma is lenne.
A ködlámpa kívülről nézve rendes fényerővel világít ( látszólag ) azonban az autóban ülve hatásfoka semmi. Felkapcsolatlanul eleve sötét színe van a lámpáknak. Szokott itt a foncsor megégni, vagy porosodni, piszkolódni ? No mindegy ma szétszedem, megnézem..
inkább nekem ez lesz gyanus, hogy lehet a ködlámpa van belőve nappali menetfénynek. aztán amikor kapcsolsz rendesen lámpát, a ködlámpa lemegy alfába.
amikor beindítod a motort rögtön világít a ködlámpa? ha igen akkor biztos DRL-re van belőve. viszont ha a lámpakapcsoló 0-lás állásban van, és úgy fel tudod kapcsolni a ködlámpát, akkor ott el van kötözgetve valami, vagy valami hiba lesz. ugyanis ködlámpát csak úgy tudsz kapcsolni, ha legalább a helyzetjelző ég.
A ködlámpa gyári, rendeltetésszerű kapcsolásra van kötve, azaz 0 állásnál nem is kapcsolható. Ma szétszedem, megnézem..
akkor meg nem értem... akkor helyzetjelzőnél normálisan világít a ködlámpa, és ha kapcsolsz tompítottra, akkor csökken le a fényereje a ködlámpának?
YELLOW Elküldve: 2015-04-28 07:53 Mi lehet a baj?
Hektor írta:YELLOW írta:Hektor írta:leroyclub írta:Hektor írta: Nekem a következő problémám lenne:
Az autóm első ködlámpája ( facelift gyári kis kör ) rendesen világít, azonban sötétben tompított mellett bekapcsolva a fényereje egyenlő a nullával. Ha a visszajelző nem mutatná, nem is érzékelném hogy fölkapcsoltam. Ez ilyen gyenge, vagy lehet vele valami probléma ? ( se föl, se le nincs elállítva, csak egyszerűen nulla fényerő )
Töltés hiba? Generátorra méress rá első körben, majd a kábeleket nézd meg.
Nem erre gondolok, nem vettem eddig észre, hogy töltésemmel bármi probléma is lenne.
A ködlámpa kívülről nézve rendes fényerővel világít ( látszólag ) azonban az autóban ülve hatásfoka semmi. Felkapcsolatlanul eleve sötét színe van a lámpáknak. Szokott itt a foncsor megégni, vagy porosodni, piszkolódni ? No mindegy ma szétszedem, megnézem..
inkább nekem ez lesz gyanus, hogy lehet a ködlámpa van belőve nappali menetfénynek. aztán amikor kapcsolsz rendesen lámpát, a ködlámpa lemegy alfába.
amikor beindítod a motort rögtön világít a ködlámpa? ha igen akkor biztos DRL-re van belőve. viszont ha a lámpakapcsoló 0-lás állásban van, és úgy fel tudod kapcsolni a ködlámpát, akkor ott el van kötözgetve valami, vagy valami hiba lesz. ugyanis ködlámpát csak úgy tudsz kapcsolni, ha legalább a helyzetjelző ég.
A ködlámpa gyári, rendeltetésszerű kapcsolásra van kötve, azaz 0 állásnál nem is kapcsolható. Ma szétszedem, megnézem..
Hektor Elküldve: 2015-04-28 07:13 Mi lehet a baj?
YELLOW írta:Hektor írta:leroyclub írta:Hektor írta: Nekem a következő problémám lenne:
Az autóm első ködlámpája ( facelift gyári kis kör ) rendesen világít, azonban sötétben tompított mellett bekapcsolva a fényereje egyenlő a nullával. Ha a visszajelző nem mutatná, nem is érzékelném hogy fölkapcsoltam. Ez ilyen gyenge, vagy lehet vele valami probléma ? ( se föl, se le nincs elállítva, csak egyszerűen nulla fényerő )
Töltés hiba? Generátorra méress rá első körben, majd a kábeleket nézd meg.
Nem erre gondolok, nem vettem eddig észre, hogy töltésemmel bármi probléma is lenne.
A ködlámpa kívülről nézve rendes fényerővel világít ( látszólag ) azonban az autóban ülve hatásfoka semmi. Felkapcsolatlanul eleve sötét színe van a lámpáknak. Szokott itt a foncsor megégni, vagy porosodni, piszkolódni ? No mindegy ma szétszedem, megnézem..
inkább nekem ez lesz gyanus, hogy lehet a ködlámpa van belőve nappali menetfénynek. aztán amikor kapcsolsz rendesen lámpát, a ködlámpa lemegy alfába.
amikor beindítod a motort rögtön világít a ködlámpa? ha igen akkor biztos DRL-re van belőve. viszont ha a lámpakapcsoló 0-lás állásban van, és úgy fel tudod kapcsolni a ködlámpát, akkor ott el van kötözgetve valami, vagy valami hiba lesz. ugyanis ködlámpát csak úgy tudsz kapcsolni, ha legalább a helyzetjelző ég.
YELLOW Elküldve: 2015-04-28 06:57 Mi lehet a baj?
Hektor írta:leroyclub írta:Hektor írta: Nekem a következő problémám lenne:
Az autóm első ködlámpája ( facelift gyári kis kör ) rendesen világít, azonban sötétben tompított mellett bekapcsolva a fényereje egyenlő a nullával. Ha a visszajelző nem mutatná, nem is érzékelném hogy fölkapcsoltam. Ez ilyen gyenge, vagy lehet vele valami probléma ? ( se föl, se le nincs elállítva, csak egyszerűen nulla fényerő )
Töltés hiba? Generátorra méress rá első körben, majd a kábeleket nézd meg.
Nem erre gondolok, nem vettem eddig észre, hogy töltésemmel bármi probléma is lenne.
A ködlámpa kívülről nézve rendes fényerővel világít ( látszólag ) azonban az autóban ülve hatásfoka semmi. Felkapcsolatlanul eleve sötét színe van a lámpáknak. Szokott itt a foncsor megégni, vagy porosodni, piszkolódni ? No mindegy ma szétszedem, megnézem..