Keresőkifejezés: Kapcsolat:
Összesen 3743 találat


csbalu Elküldve: 2015-04-08 09:00 OBD2 kérdések + hibakód olvasó

e46f4n írta:
nickname írta:
Ez a típusú kábel nálam tökéletesen működött DIS -el forrasztás nélkül.


Te hol vetted és mennyiért? Sajnos nekem is úgy rémlik, hogy mikor ezt választottam akkor olyat kerestem amihez már nem kell hozzányúlni... Lehet el is rontom így! Hm hm


Én úgy tudom, hogy csak a Faceliftes modellekhez 2002-körültől-2005-6-ig kell a forrasztás. Előtte és utána már nem. Ennek ellenére találkoztam olyan kábellel ami forrasztás nélkül is működött INPA-val az én autómmal amihez a másik adaptereknél össze kellett kötni a 2 lábat.

Üdv
Balu

YELLOW Elküldve: 2015-04-07 16:33 E46 ra ramegy ezzel az ET -vel

tothgabor22 írta: Sziasztok!
Az lenne a kérdésem,hogy
8X17
R542
5x120 Et35
Replika M3 dream 542
típusú felni az jó-e a kis Bömbim :D alá ami e46 318i limusin (facelift):lol: típusú.....Illetve h tehermentesítő gyűrű vagy nyomtáv szélesítő kell-e hozzá!
Válaszotokat előre is meg köszönöm!


jó lesz, nem kell hozzá semmi.

tothgabor22 Elküldve: 2015-04-07 16:04 E46 ra ramegy ezzel az ET -vel

Sziasztok!
Az lenne a kérdésem,hogy
8X17
R542
5x120 Et35
Replika M3 dream 542
típusú felni az jó-e a kis Bömbim :D alá ami e46 318i limusin (facelift):lol: típusú.....Illetve h tehermentesítő gyűrű vagy nyomtáv szélesítő kell-e hozzá!
Válaszotokat előre is meg köszönöm!

ember84 Elküldve: 2015-03-31 22:32 Lengéscsillapitó

Sziasztok!
e46 20d-m van facelift.Eibach -3cm rugók vannak alatta,elől Boge automatik csillapító,széria futóműhöz való.Hátra berakható szerintetek a 25-i hez való Sachs csillapító?Új,kedvező áron eladó,érdemes megvenni?Vagy inkább az ehhez valót?Ha nem számít,miért vannak más cikkszámon?

krissz Elküldve: 2015-03-28 15:23 lámpa

Sziasztok! Facelift előtti E46 coupeba szeretnék hátsó LED lámpát tenni. Találtam is egyet, amelyikbol ki van égve pár led, jóval ár alatt. Kérdéseim: valahogy lehet cserélni ezekben ledeket? Beszerelhető anélkül, hogy össze-vissza villogna ill. hibát dobna?

YELLOW Elküldve: 2015-03-27 14:04 Fékolaj

tuzko62 írta: Sziasztok!

Kérdésem a következő:
Már megvettem az 1L-es ATE SL DOT4-es fékfolyadékot. Visszaolvasva láttam itt sokan az SL.6-ost javasolják. Jó amit vettem vagy cseréljem ki? Gyáriba a simát SL-t irja több lap is.... Előre is köszönöm a válaszokat.
Az autó: 2004-es 318Ci faceliftes coupe N46B20A motorral DSC


szerintem simán belerakhatod. én is beletettem a ATE Super-t is, ha már tévesen megvettem, kidobni nem fogom, átvenni senki nem vette. nem érzek különbséget az SL.6 és e között. annyi lehet, hogy ha sokat van dolgoztatva a DSC, szerintem jobban terhelhető. itt nem a hőterhelésre gondolok, hanem a DSC-ben történő munkájáról. átlagos felhasználás esetén szerintem mindegy, a DOT stimmeljen az előírásra.

tuzko62 Elküldve: 2015-03-27 13:33 Fékolaj

Sziasztok!

Kérdésem a következő:
Már megvettem az 1L-es ATE SL DOT4-es fékfolyadékot. Visszaolvasva láttam itt sokan az SL.6-ost javasolják. Jó amit vettem vagy cseréljem ki? Gyáriba a simát SL-t irja több lap is.... Előre is köszönöm a válaszokat.
Az autó: 2004-es 318Ci faceliftes coupe N46B20A motorral DSC

Zoli777 Elküldve: 2015-03-26 19:50 Autóvásárlás

Sziasztok.
318ci vagy 320ci tulajdonszerzése lenne a cél. Évjárat tekintetében 2003 utáni. Manuális.
Tudomásom szerint itt már csak a húzott lámpás FL-esek vannak jelen.

Amennyiben 318 mellett döntök ebben a korosztályban, itt is lehetséges a láncugrás/nyúlás?
(lehet hogy annyit olvastam már hogy keverem...)

pl.:
http://www.hasznaltauto.hu/aut...uf-8809294
http://www.hasznaltauto.hu/aut...ci-8783922
http://www.hasznaltauto.hu/aut...et-8694406
http://www.hasznaltauto.hu/aut...ci-8401967
http://www.hasznaltauto.hu/aut...yv-8728466

A cél egy gyári állapothoz közeli, hergelésmentes állapotú példány.

Esetleg van valahol összegyűjtve motorkód alapján valamilyen leirás az előforduló problémákra?

Előre is köszönöm az infokat.

Rorybreaker Elküldve: 2015-03-21 12:03 Vezérműlánc

germina írta:
lela írta: Had kérdezzem már meg hogy a 320d 150le faceliftnél ennyire NEM létező probléma a lánc nyúlás vagy a láncfeszítő probléma.Hiába keresek nem igazán van vele tele a net. Mert nekem korábban egyik percről másikra meleg járó motornálilyen hangja lett az autónak, de rá egy pár hétre eltűnt ez a hang, de akkor is csak melegen volt hallható.Most megint előjött egy enyhébb kelepelés, de csak hidegen, és ugyan onnan a motor szíjtárcsák részétől jövő hang. ugyan ilyen ciripelés szerűAmikor rálépek a gázra semmi hang.Nem lehet hogy a feszítőben lévő két dugattyú közül az egyik nem nyomja eléggé eléggé a vezetőpályát, ergo nem feszíti a láncot és amikor rálépek a gázra megnő az olajnyomás és akkor már megfeszíti? Nem tudom hogy lehet ezt a feszítőt kicserélni de gondolom rommá kell bontani hozzá a motor elejét, tetejét(szelepfedél.Egyébként ha leveszem az olajsapkát ott nem tudom a láncot meghúzni csak oldalra van egy pici löttye.180ezer van a kocsiban, esetleg ha járó motornál picit megemelem az olajsapkát hogy ne verje ki az olajat akkor lehet hallani ha verődik a lánc?
Van valakinek esetleg felvétele láncfeszességnek milyen hangja van? Gondoltam először szíjtárcsára is de az nincsen megreccsenve.Nem tudom hogy szíjtárcsa esetén milyen hang van mert olyat sem találtam.Szóval tanácstalan vagyok.



Nem biztos, hogy a vezérlés kopott vagy nyúlt meg!
Lánclazulást okozhat az elégtelen olajnyomás is.


Nekem azt mondta a szerelőm, (BMW márkaszervizben dolgozik 30 éve) Hogy a lánc 180-200e km után elkezd problémásan nyúlott lenni. A gyár előírja (pl az én motoromnál biztos, többit nem tudom) a cserét... Meg is volt nyúlva rendesen, most cseréltük.

germina Elküldve: 2015-03-21 10:11 Vezérműlánc

lela írta: Had kérdezzem már meg hogy a 320d 150le faceliftnél ennyire NEM létező probléma a lánc nyúlás vagy a láncfeszítő probléma.Hiába keresek nem igazán van vele tele a net. Mert nekem korábban egyik percről másikra meleg járó motornálilyen hangja lett az autónak, de rá egy pár hétre eltűnt ez a hang, de akkor is csak melegen volt hallható.Most megint előjött egy enyhébb kelepelés, de csak hidegen, és ugyan onnan a motor szíjtárcsák részétől jövő hang. ugyan ilyen ciripelés szerűAmikor rálépek a gázra semmi hang.Nem lehet hogy a feszítőben lévő két dugattyú közül az egyik nem nyomja eléggé eléggé a vezetőpályát, ergo nem feszíti a láncot és amikor rálépek a gázra megnő az olajnyomás és akkor már megfeszíti? Nem tudom hogy lehet ezt a feszítőt kicserélni de gondolom rommá kell bontani hozzá a motor elejét, tetejét(szelepfedél.Egyébként ha leveszem az olajsapkát ott nem tudom a láncot meghúzni csak oldalra van egy pici löttye.180ezer van a kocsiban, esetleg ha járó motornál picit megemelem az olajsapkát hogy ne verje ki az olajat akkor lehet hallani ha verődik a lánc?
Van valakinek esetleg felvétele láncfeszességnek milyen hangja van? Gondoltam először szíjtárcsára is de az nincsen megreccsenve.Nem tudom hogy szíjtárcsa esetén milyen hang van mert olyat sem találtam.Szóval tanácstalan vagyok.



Nem biztos, hogy a vezérlés kopott vagy nyúlt meg!
Lánclazulást okozhat az elégtelen olajnyomás is.