Keresőkifejezés: Kapcsolat:
Összesen 3743 találat


YELLOW Elküldve: 2020-01-24 11:27 Nem nyílik!

Arpad írta:
YELLOW írta:
Arpad írta:
YELLOW írta:
Arpad írta:
YELLOW írta:
Arpad írta:
YELLOW írta:
Arpad írta:
YELLOW írta:
Arpad írta:
Hali!
Nekem is ugyanez a problémám. Annyi különbséggel, hogy nekem nagy nehezen nyit a gomb. De kb. 1 percig nyomkodnom kell. Előfordul, hogy pöccre nyit. E46 316i, 4 ajtós. Az én vevőm és erősítőm hol találom?


neked a C oszlopon van a borítás alatt. vagy várj lehet az a rádió. nem tudom lehet egyik oldalon az egyik, a másikon a másik.
de ha zárni zár rögtön, csak nyitni nyit nehezen, az inkább relé probléma a GM modulon.


Rosszul fogalmaztam. A jelenség nyitásra és zárásra is ugyanúgy vonatkozik.


neked még az elemes kulcsod van, vagy az akksis? én inkább azt mondanám esetedben kevés a delej benne, gyenge a jel, amit a kulcs kiad.


Rombusz kulcsom van. 2002-es facelift. Eddig úgy tudtam az nem elemes.


nem néztem az évjáratot csak azt láttam 316i 1.9-es. szerintem 2002-esben már nem volt ez a motor. Esetleg 2001. 9-10 haviban esetleg. láttam már olyat.
akksis, a kérdés fel van-e töltődve rendesen.


Gyártási év: 2002; hengerűrtartalom: 1895 cm3. 2 hete mentem vele 280km-t egy huzamban. Úgy gondolom, ennyi alatt fel kellene töltenie. Lehet, hogy az akksi gyenge, vagy nem töltődik? Meg tudom valahogy nézni a töltöttségét?


így néz ki a motorod?


Igen. Ilyen.


jah, hogy jobb kormányos? hát ettől függetlenül maga a gyártási ideje szerintem nem 2002, de lehet volt már, akinek 2002-02 gyártású és még benne volt ez a motor, de ez nagyon ritka.
igazából mindegy, akksis valóban a kulcs. ha nagyon gatya 280km kevés... valamikor régen beszéltük ezt mennyi kell kb, de már nem emlékszem. nagyon mérni nem lehet az akksija töltöttségét. a jel erősségét amit a kulcs kiad lehet mérni, de olyan helyen ahol tudják mérni a megfelelő eszközzel.


Hali!

Rég nem jártam itt. Szóval nem jobb kormányos. Akkor nyilván nekem az a ritkaság-om van. Nem is ez a lényeg.
Leírom a kálváriám, hátha tanulságos másnak is. Szóval gombra nem nagyon akartak nyílni az ajtóim. Próbáltam a tartalékkulccsal, azzal sem működött. A belső lámpa sem kapcsolt fel. Néha-néha nyitott, de nem akartam égetni magam a parkolóban, így inkább tervbe vettem, hogy megcsináltatom Yellow tanácsára a kocsi vevőjét. Addig is a zárral nyitottam, zártam. Éreztem, hogy ezt annyira nem szereti a zár mechanika. Néha előfordult, hogy nem teljesen jött fel a gomb, ilyenkor még egyszer rányitottam. Biztonság kedvéért hordtam magammal a másik kulcsot, biztos ami biztos.
Egyik nap ezt nem tettem meg, és pont aznap történt a baj. Kocsi nyitáskor a kulcs körbeforgott a zárban. A kulcsot nem is tudtam kivenni belőle. Ott álltam a bezárt kocsi mellett, úgy hogy a kulcs a zárban maradt. Segítségemre sietett egy szerelő srác, aki ki tudta venni a kulcsot, de a kocsit nem tudta kinyitni. Felhívtam a feleségem, hozza el a másik kulcsot, hátha sikerül. Hál istennek azonnal nyitotta a zárat gombbal. A lakatosom azt mondta, ki kell szedni a zárat, ha javítható megcsinálja, ha nem akkor vagy bontó, de akkor két kulccsal kell mászkálnom, vagy rendelek a BMW-től, ami meg 80 rugó környéke lesz. Szétszedte, mutatta a kis darabot ami eltört. Kuka.
Hazafelé eszembe jutott, hogy van egy ügyes kulcsmásoló kontaktom. Megkérdem, hátha zárakhoz is ért. Elvittem hozzá. "Semmi gond van ilyen záram polcon." 10 perc és ki is cserélte. 10.000. Az, hogy ezután mindkét kulcsot szétszedte, akksit cserélt bele db-onként 5.000-ért már maga volt a megváltás.

Tehát a tanulság:
1. Ügyes zárszerelő ki tudja cserélni a zárat, nem kell bontó, vagy gyártói alkatrész csere.
2. A rombusz kulcsok akksijai is elfáradnak évek alatt. Ezt lehet cserélni. Igaz szét kell szedni a vízálló kulcsot, ami eztán nem lesz vízálló, de nem kell a Balcsiban fürdeni vele.

Ja és még újra sem kell tanítani.


ha gyorsan cserél akksit, akkor nem kell tanítani.
sajnos ez a cilinderes zár nem arra való, hogy rendszeresen használják. viszont szennyeződik nem árt néha belefújni valami kenőanyagot és megmozgatni, de ennyi. Az vészmegoldásnak van, ha véletlen kulcsról nem nyílna.
viszont ha nem kapcsolt fel a belső világítás, akkor valóban nem vetet a jelet, vagy nem adta rendesen. ugye a kulcs jelszintje , erőssége mérhető megfelelő eszközzel.
örülök, hogy megoldódott.

Arpad Elküldve: 2020-01-24 11:00 Nem nyílik!

YELLOW írta:
Arpad írta:
YELLOW írta:
Arpad írta:
YELLOW írta:
Arpad írta:
YELLOW írta:
Arpad írta:
YELLOW írta:
Arpad írta:
Hali!
Nekem is ugyanez a problémám. Annyi különbséggel, hogy nekem nagy nehezen nyit a gomb. De kb. 1 percig nyomkodnom kell. Előfordul, hogy pöccre nyit. E46 316i, 4 ajtós. Az én vevőm és erősítőm hol találom?


neked a C oszlopon van a borítás alatt. vagy várj lehet az a rádió. nem tudom lehet egyik oldalon az egyik, a másikon a másik.
de ha zárni zár rögtön, csak nyitni nyit nehezen, az inkább relé probléma a GM modulon.


Rosszul fogalmaztam. A jelenség nyitásra és zárásra is ugyanúgy vonatkozik.


neked még az elemes kulcsod van, vagy az akksis? én inkább azt mondanám esetedben kevés a delej benne, gyenge a jel, amit a kulcs kiad.


Rombusz kulcsom van. 2002-es facelift. Eddig úgy tudtam az nem elemes.


nem néztem az évjáratot csak azt láttam 316i 1.9-es. szerintem 2002-esben már nem volt ez a motor. Esetleg 2001. 9-10 haviban esetleg. láttam már olyat.
akksis, a kérdés fel van-e töltődve rendesen.


Gyártási év: 2002; hengerűrtartalom: 1895 cm3. 2 hete mentem vele 280km-t egy huzamban. Úgy gondolom, ennyi alatt fel kellene töltenie. Lehet, hogy az akksi gyenge, vagy nem töltődik? Meg tudom valahogy nézni a töltöttségét?


így néz ki a motorod?


Igen. Ilyen.


jah, hogy jobb kormányos? hát ettől függetlenül maga a gyártási ideje szerintem nem 2002, de lehet volt már, akinek 2002-02 gyártású és még benne volt ez a motor, de ez nagyon ritka.
igazából mindegy, akksis valóban a kulcs. ha nagyon gatya 280km kevés... valamikor régen beszéltük ezt mennyi kell kb, de már nem emlékszem. nagyon mérni nem lehet az akksija töltöttségét. a jel erősségét amit a kulcs kiad lehet mérni, de olyan helyen ahol tudják mérni a megfelelő eszközzel.


Hali!

Rég nem jártam itt. Szóval nem jobb kormányos. Akkor nyilván nekem az a ritkaság-om van. Nem is ez a lényeg.
Leírom a kálváriám, hátha tanulságos másnak is. Szóval gombra nem nagyon akartak nyílni az ajtóim. Próbáltam a tartalékkulccsal, azzal sem működött. A belső lámpa sem kapcsolt fel. Néha-néha nyitott, de nem akartam égetni magam a parkolóban, így inkább tervbe vettem, hogy megcsináltatom Yellow tanácsára a kocsi vevőjét. Addig is a zárral nyitottam, zártam. Éreztem, hogy ezt annyira nem szereti a zár mechanika. Néha előfordult, hogy nem teljesen jött fel a gomb, ilyenkor még egyszer rányitottam. Biztonság kedvéért hordtam magammal a másik kulcsot, biztos ami biztos.
Egyik nap ezt nem tettem meg, és pont aznap történt a baj. Kocsi nyitáskor a kulcs körbeforgott a zárban. A kulcsot nem is tudtam kivenni belőle. Ott álltam a bezárt kocsi mellett, úgy hogy a kulcs a zárban maradt. Segítségemre sietett egy szerelő srác, aki ki tudta venni a kulcsot, de a kocsit nem tudta kinyitni. Felhívtam a feleségem, hozza el a másik kulcsot, hátha sikerül. Hál istennek azonnal nyitotta a zárat gombbal. A lakatosom azt mondta, ki kell szedni a zárat, ha javítható megcsinálja, ha nem akkor vagy bontó, de akkor két kulccsal kell mászkálnom, vagy rendelek a BMW-től, ami meg 80 rugó környéke lesz. Szétszedte, mutatta a kis darabot ami eltört. Kuka.
Hazafelé eszembe jutott, hogy van egy ügyes kulcsmásoló kontaktom. Megkérdem, hátha zárakhoz is ért. Elvittem hozzá. "Semmi gond van ilyen záram polcon." 10 perc és ki is cserélte. 10.000. Az, hogy ezután mindkét kulcsot szétszedte, akksit cserélt bele db-onként 5.000-ért már maga volt a megváltás.

Tehát a tanulság:
1. Ügyes zárszerelő ki tudja cserélni a zárat, nem kell bontó, vagy gyártói alkatrész csere.
2. A rombusz kulcsok akksijai is elfáradnak évek alatt. Ezt lehet cserélni. Igaz szét kell szedni a vízálló kulcsot, ami eztán nem lesz vízálló, de nem kell a Balcsiban fürdeni vele.

Ja és még újra sem kell tanítani.

YELLOW Elküldve: 2020-01-20 10:59 xenon próbléma.

isty98 írta: Helló!
Adott egy E46 Facelift Cabrio gyárilag Dynamic (adaptív) Xenonnal ellátva. Az elözö tulajdonos sima, tehát nem adaptív xenon fényszórókra cserélte a gyárit. A jelenlegi a probléma pedig, hogy az autómata magasságállítás nem müködik.

AHL modult olvasva hibakódót dob az SMC modulra, mindkét modul csak adaptívos típusban adott.

Mindkét, ezzel kapcsolatos magasságállító szenzor ad jelet. Fényszóróban található állítómtorról és állapotáról nem rendelkezem infóval.

Kérdésem a következö: Müködhet adaptívval szerelt típus nem adaptív fényszóróval, vagy muszáj lesz beszereznem egy adaptiv fényszórót?


szerintem tutti lehet úgy programozni, hogy jó legyen.

isty98 Elküldve: 2020-01-19 23:38 xenon próbléma.

Helló!
Adott egy E46 Facelift Cabrio gyárilag Dynamic (adaptív) Xenonnal ellátva. Az elözö tulajdonos sima, tehát nem adaptív xenon fényszórókra cserélte a gyárit. A jelenlegi a probléma pedig, hogy az autómata magasságállítás nem müködik.

AHL modult olvasva hibakódót dob az SMC modulra, mindkét modul csak adaptívos típusban adott.

Mindkét, ezzel kapcsolatos magasságállító szenzor ad jelet. Fényszóróban található állítómtorról és állapotáról nem rendelkezem infóval.

Kérdésem a következö: Müködhet adaptívval szerelt típus nem adaptív fényszóróval, vagy muszáj lesz beszereznem egy adaptiv fényszórót?

YELLOW Elküldve: 2020-01-19 18:41 Beázik?

Zolie90 írta: Sziasztok, e90 320d facelift, 2011-es autó. a problémám az, hogy minden mosás után víz van az első ajtóknél, az első részen, alul, vezetőoldalál pont a lábtartó alatt, látszik, hogy az ajtó aljától folyik be a víz, anyósoldalon ugyanez. a gumikérdenek látszólag kutya baja, nem is egy túl öreg autó, valakinek valami ötlet, tipp esetleg, hogy mi okozhatja?


ha visszaolvasol biztos olvastál volna tippet.
az ajtó párazáró "fóliája" elengedte magát. az üvegről befolyik a víz, az ajtó belsejébe, de a párazáró nem zár, ezért jut az utastérbe. vagy az ajtó alján lévő rések vannak eltömődve. ha már volt szétszedve az ajtó, akkor jellemzően nem fog úgy ragadni a párazáró.

Zolie90 Elküldve: 2020-01-19 10:02 Beázik?

Sziasztok, e90 320d facelift, 2011-es autó. a problémám az, hogy minden mosás után víz van az első ajtóknél, az első részen, alul, vezetőoldalál pont a lábtartó alatt, látszik, hogy az ajtó aljától folyik be a víz, anyósoldalon ugyanez. a gumikérdenek látszólag kutya baja, nem is egy túl öreg autó, valakinek valami ötlet, tipp esetleg, hogy mi okozhatja?

YELLOW Elküldve: 2019-12-22 16:05 Motorolaj

muszka93 írta: BMW 320i / E46 / Sedan / Facelift , M-Packet
Motor kód: M54 B22 (226S1) 2.2 Benzin 6H
Évjárat:2002
Ccm:2171
KW:125
LE:170

Sziasztok! Egy kis segítséget szeretnék kérni tőletek. Lenne nekem egy olyan problémám ezzel a fajta BMW-vel, hogy elég durván elkezdte enni az olajat.(2500Km alatt 1Liter olaj)
275000ezer van benne.(Valós Km) Az autó nem füstöl, motor alatt olaj folyás nincs de valahol mégis elszökik az olaj. Valaki esetleg tapasztalt már hasonlót? Ilyenkor hol érdemes keresni elsősorban a hibát?
Előre is köszönöm szépen a segítséget!


ez a motor ilyen, de ez valóban soknak tűnik már, még nála is.
szelepszár szimmering első körben. kikeményedik, elereszti az olajat. a gyűrűsorral szoktak még játszani, mert az is kínos nála, ha rossz olajak voltak benne, és berakódott a koksz.

muszka93 Elküldve: 2019-12-22 12:23 Motorolaj

BMW 320i / E46 / Sedan / Facelift , M-Packet
Motor kód: M54 B22 (226S1) 2.2 Benzin 6H
Évjárat:2002
Ccm:2171
KW:125
LE:170

Sziasztok! Egy kis segítséget szeretnék kérni tőletek. Lenne nekem egy olyan problémám ezzel a fajta BMW-vel, hogy elég durván elkezdte enni az olajat.(2500Km alatt 1Liter olaj)
275000ezer van benne.(Valós Km) Az autó nem füstöl, motor alatt olaj folyás nincs de valahol mégis elszökik az olaj. Valaki esetleg tapasztalt már hasonlót? Ilyenkor hol érdemes keresni elsősorban a hibát?
Előre is köszönöm szépen a segítséget!

YELLOW Elküldve: 2019-11-20 17:11 Karosszéria (javítás?)

panelsniper írta: Sziasztok!
Annyiban szeretnék infót kérni, hogy az E46 Touring (facelift előtti)sárvédői passzolnak a Limousinehoz is?
Találtam két sárvédőt amit egy Touringból bontottak, de nem merem megvenni mert nekem Limousineom van.
Köszi!
D


a kettő egyforma én úgy tudom.

panelsniper Elküldve: 2019-11-20 00:03 Karosszéria (javítás?)

Sziasztok!
Annyiban szeretnék infót kérni, hogy az E46 Touring (facelift előtti)sárvédői passzolnak a Limousinehoz is?
Találtam két sárvédőt amit egy Touringból bontottak, de nem merem megvenni mert nekem Limousineom van.
Köszi!
D