Keresőkifejezés: Kapcsolat:
Összesen 3743 találat


dzsoki Elküldve: 2015-01-04 12:27 lámpa

horisz2 írta: Üdv!
Szeretném faceliftesíteni az e46-omat!
Elvileg meg van már minden hozzá (motorháztető, sárvédők, lámpák, indexek) csak a tavaszt már megvárom vele!
Ami az ide kapcsolódó kérdésem lenne a XENON lámpa!
A facelift előttiben sima xenon van a faceliftes lámpák meg bi xenonosak!
A bi xenonos trafón (trafó tartó műanyagon) 2 csatlakozó van a sima xenonoson csak 1!
Mit kell oda csatlakoztatni? Kell bekötni plusz vezetéket vagy mi megy oda?
Gondoltam inkább most megkérdezem ne akkor húzzam vele az időt mikor már szét van szedve az autó!
Esetleg aki csinált már ilyen átépítést megírhatja mire érdemes odafigyelni vagy mit kell még vennem ami még nincs a felsorolásban!
Köszi: Roland


Szerintem vegyél egy faceliftet! :P
Minden esetre ha jól látom fehér indexes hátsó lámpád van.
Ki ne dobd! Lehet hogy érdekelne. Jó barkácsolgatást! :kiraly:

gfeco Elküldve: 2015-01-04 12:20 Autóvásárlás

bajzy írta:
gfeco írta:
bajzy írta:
bajzy írta:
krissz írta:
Jocc írta:
bajzy írta:
dbtibi írta:
nickname írta:
dbtibi írta:
bajzy írta:
oxigen írta:
bajzy írta:
Jocc írta:
bajzy írta: Sziasztok!

Most regisztráltam ide Hozzátok!
Szeretnék egy faceliftes, benzines, E46 touringot venni, manuális váltóval.
Elsősorban 320i-t.

Segítséget szeretnék Tőletek kérni, hogy mire figyeljek a vásásrlásnál. Úgy tudom, hogy ez egy elég megbízható motor. DE mégis miket nézzek, tippek-trükkök? Tudom, hogy költeni kell rá, ezzel tisztában vagyok, de azért egy motorfelújításba vagy egy rommátörött autóba nem szeretnék beleszaladni. Érdemes BMW márkszervízbe elvinni átvizsgáltatni?
Van kettő kinézett a HAHU-n:
http://www.hasznaltauto.hu/aut...ng-8536730 - ez szimpatikus
http://www.hasznaltauto.hu/aut...xi-8552201 - kevés kép, ez gáz?

ui.(Esetleg, aki nagyon Fanatikus, Pest közeli és rá szokott érni eljöhetne velem megnézni a kiszemelt példányt:)), aki már közelebbről is ismer E46 benzineseket)

Köszönöm


Szia! Nem vagyok túl tapasztalt a témában, de ha megnézed a HAHU-n az általad kinézett típusok, igencsak az árpaletta aljáról származnak. Persze ez nem feltétlen jelenti, hogy nem érik meg az árukat, de ha egy kereskedő ennyiért adja gondolhatod, hogy mennyiért hozhatta be. Sajnos előfordulhat, hogy az ilyen autók több anyagi ráfordítást igényelnek majd a vásárlást követően.
Referenciának ajánlom, hogy nézz szét pl. egy német használt autós oldalon: pl. mobile.de , azért, hogy lásd, hogy a kinézett típus mennyibe kerül kint, így következtethetsz az itthoni reális(abb) árára.
Amennyiben tetszik az autó mindenképpen nézzétek meg, de legyetek kellően körültekintőek és kritikusak vele.

BUÉK :iszunkra:




Köszi, a véleményt. Hát igen, 700eFt- 2MFt-ig terjed a hazai paletta, a külföldi is kb.
Egy kicsit eltántorítottál tőle:) , de azért csak nem kell egyből több százezer Ft-os "beruhásásal" kezdeni (az alapdolgokaon kívül)
Szerinted nagy bukta lehet?


320i manuálisnál talán nagy gond nem lehet, de autót csak úgy szabad venni, ha rászánod azt a 20-30ezer forintot és (ha szerinted tényleg 100% rendben van) elviszed egy márkaszervízbe teljes átvizsgálásra. Amit nem mondott az eladó, de kiderült hiba, az mehet alkuba. Fontos, hogy a váltót soha nem nézik meg a márkaszervízben, legyen az manuális vagy automata. Egyébként ritka, hogy az alsó palettából választva problémamentes autóra talál az ember.


Ha nekem megfelel, akkor mindenképpen el akarom vinni márkaszervízbe átvizsgáltatni, tényleg ne azon a 30eFt-on múljon a dolog. Akkor szinte tuti, h lesz valami komolyabb hibája...(kettőstömegű, hardy tárcsa, vanos..?) arra számítok, hogy költeni kell rá, a mostanira is éves szintem min. 100eFt-ot költök. Csak nagy buktába nem akarok belefutni..
Köszi a tippeket!


szia,
ezt azért olvasd el mielőtt maximálisan megbízol a márkaszervízekben ...
Autót vesz? Így verik át

itt a szervíz válasza a megjelent cikkre :
A márkaszerviz visszalő

jobban járhatsz szerintem egy hozzáértő, laptoppal és programmal rendelkező BMW-khez hozzáértő emberrel (szerelő és karosszérialakatos ...)


Szerinted laptoppal meg tudja állapítani, a futómű vagy egyéb mechanikai problémák jeleit ??



ok, elismerem azért kell a szervízes átvizsgálás is ...:wink:


Már ismertem ezt a cikket, és eléggé kiborító mi meg nem történik!
Szerintetek milyen hibákkal számolhatok...Nektek mi volt vétel után?


Szia!
Na itt például megemlítenek párat... Árban közel az előzőkhöz.
http://www.hasznaltauto.hu/aut...3i-8565013



Nekem is 2.2 benzin van, a kötelező dolgokon (folyadékok, szűrők, fék stb..) ilyenekre kell(ett) költenem: szelepfedél tömítés, termosztát, xenon trafó, difi szilent.
Nem vészes kategóriák, lekopogom, nagyobb kiadás hálistennek nem volt vele. Egyébként nagyon jó motor, szeretni fogod. :kiraly:
-

Én is ebben reménykedem:) köszi az infót

A kettőstömegű lendkerék mennyire szokott tönkremenni, kb. mennyit bír? Úgy tudom a 318i fölöttiekben is van.


Szia
Általában dizeleknél előbb tönkremegy,több a rezonancia és nagyobb a nyomaték.
Nekem 298 e km van a gyáriban és jele sincs meghibásodásnak.
De azért ajánlott kuplungcserénél ezt is cserélni csakhát ugye nem olcsó.


Szia!
És meddig bírja általában a kettőstömegű a benzinesnél? Gondolom tovább mint a dízeleknél 2-300ekm környékén. Vagy használatfüggő. Ugyanúgy észre lehet venni, hogy szar, mint a dízelnél? (remeg leállításkor...)


Nekem benzines.

bajzy Elküldve: 2015-01-04 11:01 Autóvásárlás

gfeco írta:
bajzy írta:
bajzy írta:
krissz írta:
Jocc írta:
bajzy írta:
dbtibi írta:
nickname írta:
dbtibi írta:
bajzy írta:
oxigen írta:
bajzy írta:
Jocc írta:
bajzy írta: Sziasztok!

Most regisztráltam ide Hozzátok!
Szeretnék egy faceliftes, benzines, E46 touringot venni, manuális váltóval.
Elsősorban 320i-t.

Segítséget szeretnék Tőletek kérni, hogy mire figyeljek a vásásrlásnál. Úgy tudom, hogy ez egy elég megbízható motor. DE mégis miket nézzek, tippek-trükkök? Tudom, hogy költeni kell rá, ezzel tisztában vagyok, de azért egy motorfelújításba vagy egy rommátörött autóba nem szeretnék beleszaladni. Érdemes BMW márkszervízbe elvinni átvizsgáltatni?
Van kettő kinézett a HAHU-n:
http://www.hasznaltauto.hu/aut...ng-8536730 - ez szimpatikus
http://www.hasznaltauto.hu/aut...xi-8552201 - kevés kép, ez gáz?

ui.(Esetleg, aki nagyon Fanatikus, Pest közeli és rá szokott érni eljöhetne velem megnézni a kiszemelt példányt:)), aki már közelebbről is ismer E46 benzineseket)

Köszönöm


Szia! Nem vagyok túl tapasztalt a témában, de ha megnézed a HAHU-n az általad kinézett típusok, igencsak az árpaletta aljáról származnak. Persze ez nem feltétlen jelenti, hogy nem érik meg az árukat, de ha egy kereskedő ennyiért adja gondolhatod, hogy mennyiért hozhatta be. Sajnos előfordulhat, hogy az ilyen autók több anyagi ráfordítást igényelnek majd a vásárlást követően.
Referenciának ajánlom, hogy nézz szét pl. egy német használt autós oldalon: pl. mobile.de , azért, hogy lásd, hogy a kinézett típus mennyibe kerül kint, így következtethetsz az itthoni reális(abb) árára.
Amennyiben tetszik az autó mindenképpen nézzétek meg, de legyetek kellően körültekintőek és kritikusak vele.

BUÉK :iszunkra:




Köszi, a véleményt. Hát igen, 700eFt- 2MFt-ig terjed a hazai paletta, a külföldi is kb.
Egy kicsit eltántorítottál tőle:) , de azért csak nem kell egyből több százezer Ft-os "beruhásásal" kezdeni (az alapdolgokaon kívül)
Szerinted nagy bukta lehet?


320i manuálisnál talán nagy gond nem lehet, de autót csak úgy szabad venni, ha rászánod azt a 20-30ezer forintot és (ha szerinted tényleg 100% rendben van) elviszed egy márkaszervízbe teljes átvizsgálásra. Amit nem mondott az eladó, de kiderült hiba, az mehet alkuba. Fontos, hogy a váltót soha nem nézik meg a márkaszervízben, legyen az manuális vagy automata. Egyébként ritka, hogy az alsó palettából választva problémamentes autóra talál az ember.


Ha nekem megfelel, akkor mindenképpen el akarom vinni márkaszervízbe átvizsgáltatni, tényleg ne azon a 30eFt-on múljon a dolog. Akkor szinte tuti, h lesz valami komolyabb hibája...(kettőstömegű, hardy tárcsa, vanos..?) arra számítok, hogy költeni kell rá, a mostanira is éves szintem min. 100eFt-ot költök. Csak nagy buktába nem akarok belefutni..
Köszi a tippeket!


szia,
ezt azért olvasd el mielőtt maximálisan megbízol a márkaszervízekben ...
Autót vesz? Így verik át

itt a szervíz válasza a megjelent cikkre :
A márkaszerviz visszalő

jobban járhatsz szerintem egy hozzáértő, laptoppal és programmal rendelkező BMW-khez hozzáértő emberrel (szerelő és karosszérialakatos ...)


Szerinted laptoppal meg tudja állapítani, a futómű vagy egyéb mechanikai problémák jeleit ??



ok, elismerem azért kell a szervízes átvizsgálás is ...:wink:


Már ismertem ezt a cikket, és eléggé kiborító mi meg nem történik!
Szerintetek milyen hibákkal számolhatok...Nektek mi volt vétel után?


Szia!
Na itt például megemlítenek párat... Árban közel az előzőkhöz.
http://www.hasznaltauto.hu/aut...3i-8565013



Nekem is 2.2 benzin van, a kötelező dolgokon (folyadékok, szűrők, fék stb..) ilyenekre kell(ett) költenem: szelepfedél tömítés, termosztát, xenon trafó, difi szilent.
Nem vészes kategóriák, lekopogom, nagyobb kiadás hálistennek nem volt vele. Egyébként nagyon jó motor, szeretni fogod. :kiraly:
-

Én is ebben reménykedem:) köszi az infót

A kettőstömegű lendkerék mennyire szokott tönkremenni, kb. mennyit bír? Úgy tudom a 318i fölöttiekben is van.


Szia
Általában dizeleknél előbb tönkremegy,több a rezonancia és nagyobb a nyomaték.
Nekem 298 e km van a gyáriban és jele sincs meghibásodásnak.
De azért ajánlott kuplungcserénél ezt is cserélni csakhát ugye nem olcsó.


Szia!
És meddig bírja általában a kettőstömegű a benzinesnél? Gondolom tovább mint a dízeleknél 2-300ekm környékén. Vagy használatfüggő. Ugyanúgy észre lehet venni, hogy szar, mint a dízelnél? (remeg leállításkor...)

gfeco Elküldve: 2015-01-03 16:24 Autóvásárlás

bajzy írta:
bajzy írta:
krissz írta:
Jocc írta:
bajzy írta:
dbtibi írta:
nickname írta:
dbtibi írta:
bajzy írta:
oxigen írta:
bajzy írta:
Jocc írta:
bajzy írta: Sziasztok!

Most regisztráltam ide Hozzátok!
Szeretnék egy faceliftes, benzines, E46 touringot venni, manuális váltóval.
Elsősorban 320i-t.

Segítséget szeretnék Tőletek kérni, hogy mire figyeljek a vásásrlásnál. Úgy tudom, hogy ez egy elég megbízható motor. DE mégis miket nézzek, tippek-trükkök? Tudom, hogy költeni kell rá, ezzel tisztában vagyok, de azért egy motorfelújításba vagy egy rommátörött autóba nem szeretnék beleszaladni. Érdemes BMW márkszervízbe elvinni átvizsgáltatni?
Van kettő kinézett a HAHU-n:
http://www.hasznaltauto.hu/aut...ng-8536730 - ez szimpatikus
http://www.hasznaltauto.hu/aut...xi-8552201 - kevés kép, ez gáz?

ui.(Esetleg, aki nagyon Fanatikus, Pest közeli és rá szokott érni eljöhetne velem megnézni a kiszemelt példányt:)), aki már közelebbről is ismer E46 benzineseket)

Köszönöm


Szia! Nem vagyok túl tapasztalt a témában, de ha megnézed a HAHU-n az általad kinézett típusok, igencsak az árpaletta aljáról származnak. Persze ez nem feltétlen jelenti, hogy nem érik meg az árukat, de ha egy kereskedő ennyiért adja gondolhatod, hogy mennyiért hozhatta be. Sajnos előfordulhat, hogy az ilyen autók több anyagi ráfordítást igényelnek majd a vásárlást követően.
Referenciának ajánlom, hogy nézz szét pl. egy német használt autós oldalon: pl. mobile.de , azért, hogy lásd, hogy a kinézett típus mennyibe kerül kint, így következtethetsz az itthoni reális(abb) árára.
Amennyiben tetszik az autó mindenképpen nézzétek meg, de legyetek kellően körültekintőek és kritikusak vele.

BUÉK :iszunkra:




Köszi, a véleményt. Hát igen, 700eFt- 2MFt-ig terjed a hazai paletta, a külföldi is kb.
Egy kicsit eltántorítottál tőle:) , de azért csak nem kell egyből több százezer Ft-os "beruhásásal" kezdeni (az alapdolgokaon kívül)
Szerinted nagy bukta lehet?


320i manuálisnál talán nagy gond nem lehet, de autót csak úgy szabad venni, ha rászánod azt a 20-30ezer forintot és (ha szerinted tényleg 100% rendben van) elviszed egy márkaszervízbe teljes átvizsgálásra. Amit nem mondott az eladó, de kiderült hiba, az mehet alkuba. Fontos, hogy a váltót soha nem nézik meg a márkaszervízben, legyen az manuális vagy automata. Egyébként ritka, hogy az alsó palettából választva problémamentes autóra talál az ember.


Ha nekem megfelel, akkor mindenképpen el akarom vinni márkaszervízbe átvizsgáltatni, tényleg ne azon a 30eFt-on múljon a dolog. Akkor szinte tuti, h lesz valami komolyabb hibája...(kettőstömegű, hardy tárcsa, vanos..?) arra számítok, hogy költeni kell rá, a mostanira is éves szintem min. 100eFt-ot költök. Csak nagy buktába nem akarok belefutni..
Köszi a tippeket!


szia,
ezt azért olvasd el mielőtt maximálisan megbízol a márkaszervízekben ...
Autót vesz? Így verik át

itt a szervíz válasza a megjelent cikkre :
A márkaszerviz visszalő

jobban járhatsz szerintem egy hozzáértő, laptoppal és programmal rendelkező BMW-khez hozzáértő emberrel (szerelő és karosszérialakatos ...)


Szerinted laptoppal meg tudja állapítani, a futómű vagy egyéb mechanikai problémák jeleit ??



ok, elismerem azért kell a szervízes átvizsgálás is ...:wink:


Már ismertem ezt a cikket, és eléggé kiborító mi meg nem történik!
Szerintetek milyen hibákkal számolhatok...Nektek mi volt vétel után?


Szia!
Na itt például megemlítenek párat... Árban közel az előzőkhöz.
http://www.hasznaltauto.hu/aut...3i-8565013



Nekem is 2.2 benzin van, a kötelező dolgokon (folyadékok, szűrők, fék stb..) ilyenekre kell(ett) költenem: szelepfedél tömítés, termosztát, xenon trafó, difi szilent.
Nem vészes kategóriák, lekopogom, nagyobb kiadás hálistennek nem volt vele. Egyébként nagyon jó motor, szeretni fogod. :kiraly:
-

Én is ebben reménykedem:) köszi az infót

A kettőstömegű lendkerék mennyire szokott tönkremenni, kb. mennyit bír? Úgy tudom a 318i fölöttiekben is van.


Szia
Általában dizeleknél előbb tönkremegy,több a rezonancia és nagyobb a nyomaték.
Nekem 298 e km van a gyáriban és jele sincs meghibásodásnak.
De azért ajánlott kuplungcserénél ezt is cserélni csakhát ugye nem olcsó.

bajzy Elküldve: 2015-01-03 15:47 Autóvásárlás

bajzy írta:
krissz írta:
Jocc írta:
bajzy írta:
dbtibi írta:
nickname írta:
dbtibi írta:
bajzy írta:
oxigen írta:
bajzy írta:
Jocc írta:
bajzy írta: Sziasztok!

Most regisztráltam ide Hozzátok!
Szeretnék egy faceliftes, benzines, E46 touringot venni, manuális váltóval.
Elsősorban 320i-t.

Segítséget szeretnék Tőletek kérni, hogy mire figyeljek a vásásrlásnál. Úgy tudom, hogy ez egy elég megbízható motor. DE mégis miket nézzek, tippek-trükkök? Tudom, hogy költeni kell rá, ezzel tisztában vagyok, de azért egy motorfelújításba vagy egy rommátörött autóba nem szeretnék beleszaladni. Érdemes BMW márkszervízbe elvinni átvizsgáltatni?
Van kettő kinézett a HAHU-n:
http://www.hasznaltauto.hu/aut...ng-8536730 - ez szimpatikus
http://www.hasznaltauto.hu/aut...xi-8552201 - kevés kép, ez gáz?

ui.(Esetleg, aki nagyon Fanatikus, Pest közeli és rá szokott érni eljöhetne velem megnézni a kiszemelt példányt:)), aki már közelebbről is ismer E46 benzineseket)

Köszönöm


Szia! Nem vagyok túl tapasztalt a témában, de ha megnézed a HAHU-n az általad kinézett típusok, igencsak az árpaletta aljáról származnak. Persze ez nem feltétlen jelenti, hogy nem érik meg az árukat, de ha egy kereskedő ennyiért adja gondolhatod, hogy mennyiért hozhatta be. Sajnos előfordulhat, hogy az ilyen autók több anyagi ráfordítást igényelnek majd a vásárlást követően.
Referenciának ajánlom, hogy nézz szét pl. egy német használt autós oldalon: pl. mobile.de , azért, hogy lásd, hogy a kinézett típus mennyibe kerül kint, így következtethetsz az itthoni reális(abb) árára.
Amennyiben tetszik az autó mindenképpen nézzétek meg, de legyetek kellően körültekintőek és kritikusak vele.

BUÉK :iszunkra:




Köszi, a véleményt. Hát igen, 700eFt- 2MFt-ig terjed a hazai paletta, a külföldi is kb.
Egy kicsit eltántorítottál tőle:) , de azért csak nem kell egyből több százezer Ft-os "beruhásásal" kezdeni (az alapdolgokaon kívül)
Szerinted nagy bukta lehet?


320i manuálisnál talán nagy gond nem lehet, de autót csak úgy szabad venni, ha rászánod azt a 20-30ezer forintot és (ha szerinted tényleg 100% rendben van) elviszed egy márkaszervízbe teljes átvizsgálásra. Amit nem mondott az eladó, de kiderült hiba, az mehet alkuba. Fontos, hogy a váltót soha nem nézik meg a márkaszervízben, legyen az manuális vagy automata. Egyébként ritka, hogy az alsó palettából választva problémamentes autóra talál az ember.


Ha nekem megfelel, akkor mindenképpen el akarom vinni márkaszervízbe átvizsgáltatni, tényleg ne azon a 30eFt-on múljon a dolog. Akkor szinte tuti, h lesz valami komolyabb hibája...(kettőstömegű, hardy tárcsa, vanos..?) arra számítok, hogy költeni kell rá, a mostanira is éves szintem min. 100eFt-ot költök. Csak nagy buktába nem akarok belefutni..
Köszi a tippeket!


szia,
ezt azért olvasd el mielőtt maximálisan megbízol a márkaszervízekben ...
Autót vesz? Így verik át

itt a szervíz válasza a megjelent cikkre :
A márkaszerviz visszalő

jobban járhatsz szerintem egy hozzáértő, laptoppal és programmal rendelkező BMW-khez hozzáértő emberrel (szerelő és karosszérialakatos ...)


Szerinted laptoppal meg tudja állapítani, a futómű vagy egyéb mechanikai problémák jeleit ??



ok, elismerem azért kell a szervízes átvizsgálás is ...:wink:


Már ismertem ezt a cikket, és eléggé kiborító mi meg nem történik!
Szerintetek milyen hibákkal számolhatok...Nektek mi volt vétel után?


Szia!
Na itt például megemlítenek párat... Árban közel az előzőkhöz.
http://www.hasznaltauto.hu/aut...3i-8565013



Nekem is 2.2 benzin van, a kötelező dolgokon (folyadékok, szűrők, fék stb..) ilyenekre kell(ett) költenem: szelepfedél tömítés, termosztát, xenon trafó, difi szilent.
Nem vészes kategóriák, lekopogom, nagyobb kiadás hálistennek nem volt vele. Egyébként nagyon jó motor, szeretni fogod. :kiraly:
-

Én is ebben reménykedem:) köszi az infót

A kettőstömegű lendkerék mennyire szokott tönkremenni, kb. mennyit bír? Úgy tudom a 318i fölöttiekben is van.

YELLOW Elküldve: 2015-01-03 10:10 manuális váltó

gfeco írta:
YELLOW írta:
Rob320D írta: Sziasztok! 2004 es 110 kw-os E46 320D-m van, 5 sebességes kézi váltós, egy barátom bontós és nagyon olcsón tudna nekem szerezni teljesen ugyan ehhez a típushoz 6 sebességes kézi váltót. Az lenne a kérdésem, hogy azt be tudom-e szerelni az én kocsimba, és ha igen ez milyen további átalakításokkal járna, esetleg mit kell még a váltó mellé szereznem, hogy biztosan minden gond nélkül és rendeltetés szerűen tudjam használni az autómat a 6 sebességes kézi váltóval? Előre is köszönöm a segítséget!


az évszám nem stimmel így. 2002 éveleji környéki max az utolsó, amiben 5-ös váltó volt és facelift-es 150 lovas. szóval vagy az évjárat nem jó, vagy már nem az eredeti váltó van fent.
diffi, kardán biztos más kell hozzá.


Szia
Vin decoderben nézd meg a valodi gyártás dátumát.
Láttam már olyat hogy 2év eltérés volt a forgalmi és a vin között.


2 dolog lehet. vagy elírta és 2001-es, ami úgy oké, főleg ha szeptember utáni. végülis a 1 és a 4 közel van egymáshoz. vagy ahogy írod a forgalmi, mert van amikor az országba kerülés, mondjuk úgy honosítási dátumot írják bele. de a bal oldali tornyon ott a cimke, azon is rajta van.

gfeco Elküldve: 2015-01-03 09:34 manuális váltó

YELLOW írta:
Rob320D írta: Sziasztok! 2004 es 110 kw-os E46 320D-m van, 5 sebességes kézi váltós, egy barátom bontós és nagyon olcsón tudna nekem szerezni teljesen ugyan ehhez a típushoz 6 sebességes kézi váltót. Az lenne a kérdésem, hogy azt be tudom-e szerelni az én kocsimba, és ha igen ez milyen további átalakításokkal járna, esetleg mit kell még a váltó mellé szereznem, hogy biztosan minden gond nélkül és rendeltetés szerűen tudjam használni az autómat a 6 sebességes kézi váltóval? Előre is köszönöm a segítséget!


az évszám nem stimmel így. 2002 éveleji környéki max az utolsó, amiben 5-ös váltó volt és facelift-es 150 lovas. szóval vagy az évjárat nem jó, vagy már nem az eredeti váltó van fent.
diffi, kardán biztos más kell hozzá.


Szia
Vin decoderben nézd meg a valodi gyártás dátumát.
Láttam már olyat hogy 2év eltérés volt a forgalmi és a vin között.

YELLOW Elküldve: 2015-01-03 09:03 manuális váltó

Rob320D írta: Sziasztok! 2004 es 110 kw-os E46 320D-m van, 5 sebességes kézi váltós, egy barátom bontós és nagyon olcsón tudna nekem szerezni teljesen ugyan ehhez a típushoz 6 sebességes kézi váltót. Az lenne a kérdésem, hogy azt be tudom-e szerelni az én kocsimba, és ha igen ez milyen további átalakításokkal járna, esetleg mit kell még a váltó mellé szereznem, hogy biztosan minden gond nélkül és rendeltetés szerűen tudjam használni az autómat a 6 sebességes kézi váltóval? Előre is köszönöm a segítséget!


az évszám nem stimmel így. 2002 éveleji környéki max az utolsó, amiben 5-ös váltó volt és facelift-es 150 lovas. szóval vagy az évjárat nem jó, vagy már nem az eredeti váltó van fent.
diffi, kardán biztos más kell hozzá.

bajzy Elküldve: 2015-01-02 23:10 Autóvásárlás

krissz írta:
Jocc írta:
bajzy írta:
dbtibi írta:
nickname írta:
dbtibi írta:
bajzy írta:
oxigen írta:
bajzy írta:
Jocc írta:
bajzy írta: Sziasztok!

Most regisztráltam ide Hozzátok!
Szeretnék egy faceliftes, benzines, E46 touringot venni, manuális váltóval.
Elsősorban 320i-t.

Segítséget szeretnék Tőletek kérni, hogy mire figyeljek a vásásrlásnál. Úgy tudom, hogy ez egy elég megbízható motor. DE mégis miket nézzek, tippek-trükkök? Tudom, hogy költeni kell rá, ezzel tisztában vagyok, de azért egy motorfelújításba vagy egy rommátörött autóba nem szeretnék beleszaladni. Érdemes BMW márkszervízbe elvinni átvizsgáltatni?
Van kettő kinézett a HAHU-n:
http://www.hasznaltauto.hu/aut...ng-8536730 - ez szimpatikus
http://www.hasznaltauto.hu/aut...xi-8552201 - kevés kép, ez gáz?

ui.(Esetleg, aki nagyon Fanatikus, Pest közeli és rá szokott érni eljöhetne velem megnézni a kiszemelt példányt:)), aki már közelebbről is ismer E46 benzineseket)

Köszönöm


Szia! Nem vagyok túl tapasztalt a témában, de ha megnézed a HAHU-n az általad kinézett típusok, igencsak az árpaletta aljáról származnak. Persze ez nem feltétlen jelenti, hogy nem érik meg az árukat, de ha egy kereskedő ennyiért adja gondolhatod, hogy mennyiért hozhatta be. Sajnos előfordulhat, hogy az ilyen autók több anyagi ráfordítást igényelnek majd a vásárlást követően.
Referenciának ajánlom, hogy nézz szét pl. egy német használt autós oldalon: pl. mobile.de , azért, hogy lásd, hogy a kinézett típus mennyibe kerül kint, így következtethetsz az itthoni reális(abb) árára.
Amennyiben tetszik az autó mindenképpen nézzétek meg, de legyetek kellően körültekintőek és kritikusak vele.

BUÉK :iszunkra:




Köszi, a véleményt. Hát igen, 700eFt- 2MFt-ig terjed a hazai paletta, a külföldi is kb.
Egy kicsit eltántorítottál tőle:) , de azért csak nem kell egyből több százezer Ft-os "beruhásásal" kezdeni (az alapdolgokaon kívül)
Szerinted nagy bukta lehet?


320i manuálisnál talán nagy gond nem lehet, de autót csak úgy szabad venni, ha rászánod azt a 20-30ezer forintot és (ha szerinted tényleg 100% rendben van) elviszed egy márkaszervízbe teljes átvizsgálásra. Amit nem mondott az eladó, de kiderült hiba, az mehet alkuba. Fontos, hogy a váltót soha nem nézik meg a márkaszervízben, legyen az manuális vagy automata. Egyébként ritka, hogy az alsó palettából választva problémamentes autóra talál az ember.


Ha nekem megfelel, akkor mindenképpen el akarom vinni márkaszervízbe átvizsgáltatni, tényleg ne azon a 30eFt-on múljon a dolog. Akkor szinte tuti, h lesz valami komolyabb hibája...(kettőstömegű, hardy tárcsa, vanos..?) arra számítok, hogy költeni kell rá, a mostanira is éves szintem min. 100eFt-ot költök. Csak nagy buktába nem akarok belefutni..
Köszi a tippeket!


szia,
ezt azért olvasd el mielőtt maximálisan megbízol a márkaszervízekben ...
Autót vesz? Így verik át

itt a szervíz válasza a megjelent cikkre :
A márkaszerviz visszalő

jobban járhatsz szerintem egy hozzáértő, laptoppal és programmal rendelkező BMW-khez hozzáértő emberrel (szerelő és karosszérialakatos ...)


Szerinted laptoppal meg tudja állapítani, a futómű vagy egyéb mechanikai problémák jeleit ??



ok, elismerem azért kell a szervízes átvizsgálás is ...:wink:


Már ismertem ezt a cikket, és eléggé kiborító mi meg nem történik!
Szerintetek milyen hibákkal számolhatok...Nektek mi volt vétel után?


Szia!
Na itt például megemlítenek párat... Árban közel az előzőkhöz.
http://www.hasznaltauto.hu/aut...3i-8565013



Nekem is 2.2 benzin van, a kötelező dolgokon (folyadékok, szűrők, fék stb..) ilyenekre kell(ett) költenem: szelepfedél tömítés, termosztát, xenon trafó, difi szilent.
Nem vészes kategóriák, lekopogom, nagyobb kiadás hálistennek nem volt vele. Egyébként nagyon jó motor, szeretni fogod. :kiraly:
-

Én is ebben reménykedem:) köszi az infót

bajzy Elküldve: 2015-01-02 23:06 Autóvásárlás

Jocc írta:
bajzy írta:
dbtibi írta:
nickname írta:
dbtibi írta:
bajzy írta:
oxigen írta:
bajzy írta:
Jocc írta:
bajzy írta: Sziasztok!

Most regisztráltam ide Hozzátok!
Szeretnék egy faceliftes, benzines, E46 touringot venni, manuális váltóval.
Elsősorban 320i-t.

Segítséget szeretnék Tőletek kérni, hogy mire figyeljek a vásásrlásnál. Úgy tudom, hogy ez egy elég megbízható motor. DE mégis miket nézzek, tippek-trükkök? Tudom, hogy költeni kell rá, ezzel tisztában vagyok, de azért egy motorfelújításba vagy egy rommátörött autóba nem szeretnék beleszaladni. Érdemes BMW márkszervízbe elvinni átvizsgáltatni?
Van kettő kinézett a HAHU-n:
http://www.hasznaltauto.hu/aut...ng-8536730 - ez szimpatikus
http://www.hasznaltauto.hu/aut...xi-8552201 - kevés kép, ez gáz?

ui.(Esetleg, aki nagyon Fanatikus, Pest közeli és rá szokott érni eljöhetne velem megnézni a kiszemelt példányt:)), aki már közelebbről is ismer E46 benzineseket)

Köszönöm


Szia! Nem vagyok túl tapasztalt a témában, de ha megnézed a HAHU-n az általad kinézett típusok, igencsak az árpaletta aljáról származnak. Persze ez nem feltétlen jelenti, hogy nem érik meg az árukat, de ha egy kereskedő ennyiért adja gondolhatod, hogy mennyiért hozhatta be. Sajnos előfordulhat, hogy az ilyen autók több anyagi ráfordítást igényelnek majd a vásárlást követően.
Referenciának ajánlom, hogy nézz szét pl. egy német használt autós oldalon: pl. mobile.de , azért, hogy lásd, hogy a kinézett típus mennyibe kerül kint, így következtethetsz az itthoni reális(abb) árára.
Amennyiben tetszik az autó mindenképpen nézzétek meg, de legyetek kellően körültekintőek és kritikusak vele.

BUÉK :iszunkra:




Köszi, a véleményt. Hát igen, 700eFt- 2MFt-ig terjed a hazai paletta, a külföldi is kb.
Egy kicsit eltántorítottál tőle:) , de azért csak nem kell egyből több százezer Ft-os "beruhásásal" kezdeni (az alapdolgokaon kívül)
Szerinted nagy bukta lehet?


320i manuálisnál talán nagy gond nem lehet, de autót csak úgy szabad venni, ha rászánod azt a 20-30ezer forintot és (ha szerinted tényleg 100% rendben van) elviszed egy márkaszervízbe teljes átvizsgálásra. Amit nem mondott az eladó, de kiderült hiba, az mehet alkuba. Fontos, hogy a váltót soha nem nézik meg a márkaszervízben, legyen az manuális vagy automata. Egyébként ritka, hogy az alsó palettából választva problémamentes autóra talál az ember.


Ha nekem megfelel, akkor mindenképpen el akarom vinni márkaszervízbe átvizsgáltatni, tényleg ne azon a 30eFt-on múljon a dolog. Akkor szinte tuti, h lesz valami komolyabb hibája...(kettőstömegű, hardy tárcsa, vanos..?) arra számítok, hogy költeni kell rá, a mostanira is éves szintem min. 100eFt-ot költök. Csak nagy buktába nem akarok belefutni..
Köszi a tippeket!


szia,
ezt azért olvasd el mielőtt maximálisan megbízol a márkaszervízekben ...
Autót vesz? Így verik át

itt a szervíz válasza a megjelent cikkre :
A márkaszerviz visszalő

jobban járhatsz szerintem egy hozzáértő, laptoppal és programmal rendelkező BMW-khez hozzáértő emberrel (szerelő és karosszérialakatos ...)


Szerinted laptoppal meg tudja állapítani, a futómű vagy egyéb mechanikai problémák jeleit ??



ok, elismerem azért kell a szervízes átvizsgálás is ...:wink:


Már ismertem ezt a cikket, és eléggé kiborító mi meg nem történik!
Szerintetek milyen hibákkal számolhatok...Nektek mi volt vétel után?


Szia!
Na itt például megemlítenek párat... Árban közel az előzőkhöz.
http://www.hasznaltauto.hu/aut...3i-8565013


Na, valami ilyesmire gondoltam:) köszi
(csak halkan megjegyzem, amikor megvettem a jelenlegi autómat - 1.9TDI paszuj, főtengely szimmertinget,kumplungszettet,kartergázcsővet kellet cserélni, kapásból 100 rongy volt)
az a lényeg, hogy a motor ne legyen szétgyilkolva, egy 10+ autótól nem várom el, hogy tökéletes legyen, és én is azt vallom, hogy egy normális kocsira folyamatosan áldozni kell, különben megbosszulja magát. Csak amíg eljut egy normális szintre az ember a kocsija szervízelését illetően, nem mindegy hány forint vezet odáig.