Keresőkifejezés: Kapcsolat:
Összesen 3743 találat


YELLOW Elküldve: 2014-11-27 13:02 e46 első lökhárító tartozékok?

bando5 írta:
YELLOW írta:
csbalu írta:
bando5 írta: Sziasztok!

BMW E46 Facelift Sedan 2003 az autóm.
Vettem rá egy utángyártott M-Sport lökhárítót.
Amikor le akartam cserélni, szépen levettem az eredeti lököst az alu merevítővel együtt. De azt tapasztaltam, hogy az új lökösbe igen-igen nehezen passzolt az alu merevítő és az oldalán lévő kis műanyag sínecskék sem olyanok. Az m-sporté szélesebb!

Szóval a kérdésem az lenne, hogy hogyan tudnám ezt felrakni?
Vagy talán az eredeti m-sport alu merevítő az másmilyen?
Vagy csak elég a két oldalán lévő műanyag tartót lecserélni?

Köszönöm!


Tudomásom szerint más a merevítője az M-es lökösnek, habár én még nem jártam végig ezt az utat. Ezen kívül mások a fékhűtő műanyagok is, stb... Nem annyira egyszerű ez az M-packettosítás :D


a fém merevítő ugyanaz. nekem teljesen passzolt az utángyártott m-pack-ba. annyi, hogy kevesebb bolha kellett bele, vagy mi az a patent. a fékhűtő más, és oldalt a tartók, amire rácsúszik a lökös.

ami nekem fehér a két szélén olyan kell, mert a gyári keskenyebb és fekete ha jól emlékszem



Köszönöm az eddigi válaszokat és segítséget!:kiraly:
A "fékhűtővel" mit kell kezdenem? Az is csere?


én speciel hagytam a gyárit, igaz így van egy luk a ködlámpa mellett. anniyra nem zavaró. legalábbis nekem. de ha újba veszed, akkor 14ezer/db kb az ára, bontóban párat kapsz ennyiért.

bando5 Elküldve: 2014-11-27 12:46 e46 első lökhárító tartozékok?

YELLOW írta:
csbalu írta:
bando5 írta: Sziasztok!

BMW E46 Facelift Sedan 2003 az autóm.
Vettem rá egy utángyártott M-Sport lökhárítót.
Amikor le akartam cserélni, szépen levettem az eredeti lököst az alu merevítővel együtt. De azt tapasztaltam, hogy az új lökösbe igen-igen nehezen passzolt az alu merevítő és az oldalán lévő kis műanyag sínecskék sem olyanok. Az m-sporté szélesebb!

Szóval a kérdésem az lenne, hogy hogyan tudnám ezt felrakni?
Vagy talán az eredeti m-sport alu merevítő az másmilyen?
Vagy csak elég a két oldalán lévő műanyag tartót lecserélni?

Köszönöm!


Tudomásom szerint más a merevítője az M-es lökösnek, habár én még nem jártam végig ezt az utat. Ezen kívül mások a fékhűtő műanyagok is, stb... Nem annyira egyszerű ez az M-packettosítás :D


a fém merevítő ugyanaz. nekem teljesen passzolt az utángyártott m-pack-ba. annyi, hogy kevesebb bolha kellett bele, vagy mi az a patent. a fékhűtő más, és oldalt a tartók, amire rácsúszik a lökös.

ami nekem fehér a két szélén olyan kell, mert a gyári keskenyebb és fekete ha jól emlékszem



Köszönöm az eddigi válaszokat és segítséget!:kiraly:
A "fékhűtővel" mit kell kezdenem? Az is csere?

YELLOW Elküldve: 2014-11-27 12:08 e46 első lökhárító tartozékok?

csbalu írta:
bando5 írta: Sziasztok!

BMW E46 Facelift Sedan 2003 az autóm.
Vettem rá egy utángyártott M-Sport lökhárítót.
Amikor le akartam cserélni, szépen levettem az eredeti lököst az alu merevítővel együtt. De azt tapasztaltam, hogy az új lökösbe igen-igen nehezen passzolt az alu merevítő és az oldalán lévő kis műanyag sínecskék sem olyanok. Az m-sporté szélesebb!

Szóval a kérdésem az lenne, hogy hogyan tudnám ezt felrakni?
Vagy talán az eredeti m-sport alu merevítő az másmilyen?
Vagy csak elég a két oldalán lévő műanyag tartót lecserélni?

Köszönöm!


Tudomásom szerint más a merevítője az M-es lökösnek, habár én még nem jártam végig ezt az utat. Ezen kívül mások a fékhűtő műanyagok is, stb... Nem annyira egyszerű ez az M-packettosítás :D


a fém merevítő ugyanaz. nekem teljesen passzolt az utángyártott m-pack-ba. annyi, hogy kevesebb bolha kellett bele, vagy mi az a patent. a fékhűtő más, és oldalt a tartók, amire rácsúszik a lökös.

ami nekem fehér a két szélén olyan kell, mert a gyári keskenyebb és fekete ha jól emlékszem

csbalu Elküldve: 2014-11-27 11:50 e46 első lökhárító tartozékok?

bando5 írta: Sziasztok!

BMW E46 Facelift Sedan 2003 az autóm.
Vettem rá egy utángyártott M-Sport lökhárítót.
Amikor le akartam cserélni, szépen levettem az eredeti lököst az alu merevítővel együtt. De azt tapasztaltam, hogy az új lökösbe igen-igen nehezen passzolt az alu merevítő és az oldalán lévő kis műanyag sínecskék sem olyanok. Az m-sporté szélesebb!

Szóval a kérdésem az lenne, hogy hogyan tudnám ezt felrakni?
Vagy talán az eredeti m-sport alu merevítő az másmilyen?
Vagy csak elég a két oldalán lévő műanyag tartót lecserélni?

Köszönöm!


Tudomásom szerint más a merevítője az M-es lökösnek, habár én még nem jártam végig ezt az utat. Ezen kívül mások a fékhűtő műanyagok is, stb... Nem annyira egyszerű ez az M-packettosítás :D

bando5 Elküldve: 2014-11-27 11:15 e46 első lökhárító tartozékok?

Sziasztok!

BMW E46 Facelift Sedan 2003 az autóm.
Vettem rá egy utángyártott M-Sport lökhárítót.
Amikor le akartam cserélni, szépen levettem az eredeti lököst az alu merevítővel együtt. De azt tapasztaltam, hogy az új lökösbe igen-igen nehezen passzolt az alu merevítő és az oldalán lévő kis műanyag sínecskék sem olyanok. Az m-sporté szélesebb!

Szóval a kérdésem az lenne, hogy hogyan tudnám ezt felrakni?
Vagy talán az eredeti m-sport alu merevítő az másmilyen?
Vagy csak elég a két oldalán lévő műanyag tartót lecserélni?

Köszönöm!

kzste Elküldve: 2014-11-26 20:54 e46 első lökhárító tartozékok?

Sziasztok! Szeretnék a faceliftes e46 limo gyári első lökösre toldatot. Az lenne a kérdésem, hogy van e esetleg valakinek ilyesmi a gépén? Ha van tudnátok képet feltenni róla? Akinek esetleg van eladó, írjon pm-et, még nem döntöttem hogy melyik fajta kerüljön fel. Köszönöm!

elgeri Elküldve: 2014-11-23 00:33 Felni csere

Sziasztok

Mit kell tudni a lemezfelni vs. gyári dísztárcsa párosításáról?
Tavaszal vett használt kocsihoz adott plusz téli szettként meglévő nem gyári acélfelnire nem akar rámenni a szintén kapott gyári dísztárcsa.

Nem gondoltam volna, hogy nem csak az átmérőmérettől függhet az ilyesmi :(

Közben megnéztem a lemezfelnit és BMW van beleütve, így talán gyári. Akkor lehet hogy az a baj, hogy az egyik faceliftes, a másik meg elötte lévő? :(

ZoleeSRB Elküldve: 2014-11-19 21:38 Autóvásárlás

Levimester írta:
wassabika írta: Hello BMW-T szeretnék vásárolni egy 318i 2000-2002 es év járatút mire kell figyelni vásárlásnál ?:D és persze véleményeket is kérnék hogymilyen a 318i :) első bmw-m lesz


Hali, ha küldesz egy emailt, elküldök egy segédletet, abban a fő dolgok benne vannak,mire kell figyelni autóvásárlásnál, de az a lényeg hogy vigyél olyat aki már látott párat, meg te is legalább 2-3-at próbálj ki, hogy tudj összehasonlítani. A 118 lovas 1-9-es, normális használatra teljesen elég,(nekem 105 lovas van, de normálisan hajtva elég) a facelift után meg 116 lovas 1.8-as kb ugyanez, motor egy fokkal bonyolultabb, ha teheted 2000-es évjárat közepétől- vagy ha belefér akkor facelift, motorokkal-váltókkal nem szokott gond lenni, a 118 lovas egyszerűbb, kevesebb lehet a gond vele. Futóműre időszakonként kell költeni, nézzétek meg mennyire újak a stabilizátorpálcák, lengőkarok, szilentek. Kormányművet nézzétek át,rosszabb úton ne kopogjon a futómű, mint állat, váltáskor ne legyen huppanó, döbbenő, klattyanó hang. A lényeg szerelőt vigyél!
De ha linkelsz ide HAHU-ról biztos a többiek is segítenek majd. :kiraly:


Facelift utáni nem létezik,van faceliftes meg facelift előtti!2001 végétől meg van már 143lovas 318i!

Levimester Elküldve: 2014-11-19 21:16 Autóvásárlás

wassabika írta: Hello BMW-T szeretnék vásárolni egy 318i 2000-2002 es év járatút mire kell figyelni vásárlásnál ?:D és persze véleményeket is kérnék hogymilyen a 318i :) első bmw-m lesz


Hali, ha küldesz egy emailt, elküldök egy segédletet, abban a fő dolgok benne vannak,mire kell figyelni autóvásárlásnál, de az a lényeg hogy vigyél olyat aki már látott párat, meg te is legalább 2-3-at próbálj ki, hogy tudj összehasonlítani. A 118 lovas 1-9-es, normális használatra teljesen elég,(nekem 105 lovas van, de normálisan hajtva elég) a facelift után meg 116 lovas 1.8-as kb ugyanez, motor egy fokkal bonyolultabb, ha teheted 2000-es évjárat közepétől- vagy ha belefér akkor facelift, motorokkal-váltókkal nem szokott gond lenni, a 118 lovas egyszerűbb, kevesebb lehet a gond vele. Futóműre időszakonként kell költeni, nézzétek meg mennyire újak a stabilizátorpálcák, lengőkarok, szilentek. Kormányművet nézzétek át,rosszabb úton ne kopogjon a futómű, mint állat, váltáskor ne legyen huppanó, döbbenő, klattyanó hang. A lényeg szerelőt vigyél!
De ha linkelsz ide HAHU-ról biztos a többiek is segítenek majd. :kiraly:

Wakama Elküldve: 2014-11-17 09:27 Centrálzár vezérlő, grundmodul

Sziasztok!

Nekem is hasonló problémám van. Távirányítóval egyáltalán nem tudom zárni a kocsit egy ideje, csak nyitni. A nyitás többnyire problémamentes, egyszer-egyszer fordult elő, hogy nem nyitott első próbálkozásra sem távirányítóval, sőt kulccsal sem, csak másodikra, harmadikra.
Facelift előtti a kocsim, az általatok leírtak szerint a grundmodul relé, de a zárszerkezet is lehet a ludas.
Tudtok ajánlani szakembert Budapesten, esetleg környékén, aki tud segíteni ezügyben, bármelyik is okozza a hibát?