Összesen 3743 találat
solyom76 Elküldve: 2014-10-19 21:09 km óra
villas írta:
Sziasztok
Érdeklődési státuszba léptem be ide is :D
Az érdeklődésem:
20d Facelift 2002.11
Nem világít a check lámpám (ez persze nem olyan nagy baj :D)
De még gyújtáskor se villan fel!
Az órát szétszedtem és a helyén van az izzó!
Az autót én hoztam németből (vagyis buherálás nem valószínű)
Mi lehet a gond?
És van e olyan megoldás hogy fel lehet villantani az összes lámpát valami teszt féle?
szia talán
EZ segíthet.
Menű 2.
villas Elküldve: 2014-10-19 20:56 km óra
Sziasztok
Érdeklődési státuszba léptem be ide is :D
Az érdeklődésem:
20d Facelift 2002.11
Nem világít a check lámpám (ez persze nem olyan nagy baj :D)
De még gyújtáskor se villan fel!
Az órát szétszedtem és a helyén van az izzó!
Az autót én hoztam németből (vagyis buherálás nem valószínű)
Mi lehet a gond?
És van e olyan megoldás hogy fel lehet villantani az összes lámpát valami teszt féle?
Tomiii723 Elküldve: 2014-10-15 09:59 Multikormány beszerelése utólag...
csbalu írta:
Tomiii723 írta:
Sziasztok,
Én is szeretnék multikormányt utólag beszerelni elsősorban a tempomat miatt. :) Szóval a kérdés a következő, hogy az én autómba megoldható-e ez csupán egy multikormány és egy kábelköteg segítségével? Az autó E46 320d, 2000.05 havi, automata és ilyen gázpedállal rendelkezik:
http://bmwfans.info/parts-cata...potentiom/
Igen megoldható! Az előző kommentemben leírtam hogyan.
Üdv
Balu
Rendben, köszi a választ. :) Csak nem voltam biztos benne, hogy nekem is ennyi az egész, mint egy facelift-ben, utána meg nézhettem volna, hogy megvettem nem kevés pénzért és semmit nem érek vele, úgyhogy köszönöm mégegyszer, remélem nemsokára sikerül is beszerezni egyet. :D :twisted:
Üdv,
Tomi
Rodnanr1 Elküldve: 2014-10-14 21:28 Ékszíj tárcsa
szotakdavid írta:
Rodnanr1 írta:
Sziasztok!
Lehet, hogy korábban már kért valaki segítséget az alábbi témában, de még új vagyok a fórumon és inkább leírom én (is).
Tavaly nyáron vettem egy 2007-es BMW 118d-t. Szinte hibátlan állapotban, amit az elmúlt 25.000 km is alátámasztott.
Volt egy kis hangja a főtengely ékszíjtárcsának ezért kicseréltettem az ékszíjakkal együtt.
Általában utángyártott alkatrészt választok az autómhoz a nevesebb gyártóktól. Luk ékszíjtárcsát kapott és már pontosan nem emlékszem de talán Gates ékszíjat.
Egy-két hónap (4-5000km) múlva hallottam, egy enyhe csikorgó hangot alapjárat körül, amikor a garázsba álltam be, később indításkor is meg-megnyikkant mintha csúszna az ékszíj. Ez erősödött, úgyhogy a szerelőm kicserélte a feszítőgörgőt és új ékszíjat tett fel. Újabb egy-két hónapig volt jó, de a tavasz beálltával (amikor a klíma is rajta van) egyre erősebben szólt. Próbaképpen egy másik fajta ékszíjat is feltett a szerelő, de újabb egy-két hónapig volt csak jó.
Mindenképpen meg akarok szabadulni ettől a hibától és nem gond az sem ha csak a gyári alkatrész hozza meg a megoldást, de feleslegesen nem szeretnék kidobni 40-50000 forintot pluszban.
Mit javasoltok, milyen gyártmányú ékszíjtárcsát, ékszíjat vegyek, cseréltessek újra feszítőgörgőt is, illetve lehet, hogy valami technológiai hibát vét a szerelő minden alkalommal és csak azt kell másképp csinálni? Avagy egészen más lehet a hiba, pl. a klímakompresszor ékszíjtárcsája csúszik...
A motor egyébként az M47-es 122Le-s még pont a facelift előtt gyártották.
Köszönöm előre is a segítő szándékú hozzászólásokat!
Ékszíjtàrcsa:sak is corteco,szíj csak conti.
Köszönöm, 5-6 oldalt visszaolvasva nekem is ez jött le, hogy Corteco+Conti lesz a gyógyír a problémámra.
szotakdavid Elküldve: 2014-10-14 19:11 Ékszíj tárcsa
Rodnanr1 írta:
Sziasztok!
Lehet, hogy korábban már kért valaki segítséget az alábbi témában, de még új vagyok a fórumon és inkább leírom én (is).
Tavaly nyáron vettem egy 2007-es BMW 118d-t. Szinte hibátlan állapotban, amit az elmúlt 25.000 km is alátámasztott.
Volt egy kis hangja a főtengely ékszíjtárcsának ezért kicseréltettem az ékszíjakkal együtt.
Általában utángyártott alkatrészt választok az autómhoz a nevesebb gyártóktól. Luk ékszíjtárcsát kapott és már pontosan nem emlékszem de talán Gates ékszíjat.
Egy-két hónap (4-5000km) múlva hallottam, egy enyhe csikorgó hangot alapjárat körül, amikor a garázsba álltam be, később indításkor is meg-megnyikkant mintha csúszna az ékszíj. Ez erősödött, úgyhogy a szerelőm kicserélte a feszítőgörgőt és új ékszíjat tett fel. Újabb egy-két hónapig volt jó, de a tavasz beálltával (amikor a klíma is rajta van) egyre erősebben szólt. Próbaképpen egy másik fajta ékszíjat is feltett a szerelő, de újabb egy-két hónapig volt csak jó.
Mindenképpen meg akarok szabadulni ettől a hibától és nem gond az sem ha csak a gyári alkatrész hozza meg a megoldást, de feleslegesen nem szeretnék kidobni 40-50000 forintot pluszban.
Mit javasoltok, milyen gyártmányú ékszíjtárcsát, ékszíjat vegyek, cseréltessek újra feszítőgörgőt is, illetve lehet, hogy valami technológiai hibát vét a szerelő minden alkalommal és csak azt kell másképp csinálni? Avagy egészen más lehet a hiba, pl. a klímakompresszor ékszíjtárcsája csúszik...
A motor egyébként az M47-es 122Le-s még pont a facelift előtt gyártották.
Köszönöm előre is a segítő szándékú hozzászólásokat!
Ékszíjtàrcsa:sak is corteco,szíj csak conti.
Rodnanr1 Elküldve: 2014-10-14 14:13 Ékszíj tárcsa
Sziasztok!
Lehet, hogy korábban már kért valaki segítséget az alábbi témában, de még új vagyok a fórumon és inkább leírom én (is).
Tavaly nyáron vettem egy 2007-es BMW 118d-t. Szinte hibátlan állapotban, amit az elmúlt 25.000 km is alátámasztott.
Volt egy kis hangja a főtengely ékszíjtárcsának ezért kicseréltettem az ékszíjakkal együtt.
Általában utángyártott alkatrészt választok az autómhoz a nevesebb gyártóktól. Luk ékszíjtárcsát kapott és már pontosan nem emlékszem de talán Gates ékszíjat.
Egy-két hónap (4-5000km) múlva hallottam, egy enyhe csikorgó hangot alapjárat körül, amikor a garázsba álltam be, később indításkor is meg-megnyikkant mintha csúszna az ékszíj. Ez erősödött, úgyhogy a szerelőm kicserélte a feszítőgörgőt és új ékszíjat tett fel. Újabb egy-két hónapig volt jó, de a tavasz beálltával (amikor a klíma is rajta van) egyre erősebben szólt. Próbaképpen egy másik fajta ékszíjat is feltett a szerelő, de újabb egy-két hónapig volt csak jó.
Mindenképpen meg akarok szabadulni ettől a hibától és nem gond az sem ha csak a gyári alkatrész hozza meg a megoldást, de feleslegesen nem szeretnék kidobni 40-50000 forintot pluszban.
Mit javasoltok, milyen gyártmányú ékszíjtárcsát, ékszíjat vegyek, cseréltessek újra feszítőgörgőt is, illetve lehet, hogy valami technológiai hibát vét a szerelő minden alkalommal és csak azt kell másképp csinálni? Avagy egészen más lehet a hiba, pl. a klímakompresszor ékszíjtárcsája csúszik...
A motor egyébként az M47-es 122Le-s még pont a facelift előtt gyártották.
Köszönöm előre is a segítő szándékú hozzászólásokat!
ateszka86 Elküldve: 2014-10-11 10:47 330d motor
Frici29 írta:
Sziasztok!
Inditaskor az olaj visszajelzo lampa sargan vilagit kb 15 masodpercig aztan elalszik nem minden inditaskor csinalja ezt,mi lehet a problema egyaltalan van e problema.Valamint azt hogy tudnam megnezni,hogy 184 vagy 204 lovas a 330d-m az evjarat 2003...
Koszi a valaszokat elore is
e46 betegsége a lámpa, ne foglalkozz vele,az uj is hamar tönkremenne, olajszintjelző,nézd meg az olajszinted időnként.... 204le a tiéd a faceliftesek már 204le
YELLOW Elküldve: 2014-10-09 07:12 Autóvásárlás
Prof írta:
Qtya írta:
Sziasztok!
E46-os BMW vásárlása előtt állok. A kritériumok, hogy facelift utáni legyen, a futómű kiszakadása miatt, sedan, és 2.2 vagy 2.5 benzines, manuális váltóval. A keret 1.8 millió Ft. A kérdésem az lenne, hogy milyen típushibái vannak a kiszakadáson kívül ennek a típusnak? Megbízhatóságuk milyen? (Japán autót váltana).
Szóba jöhet még E39 is, de nem tudom annak a fenntartása nem lenne-e jóval költségesebb az E46-nál, illetve a keretbe belefér-e normális állapotú.
a FACELIFT esetében nincs futómű kiszakadási probléma.
Ezért az árért már lehet venni nagyon megbízható darabokat.
illetve a facelift utáni az már az E90. van FL előtti és FL-es :wink: (bár ha jól tudom az FL-ből is volt FL-es, de az nem olyna jelentősségű módosítás volt, ezért nem is nagyon mondják annak.
Prof Elküldve: 2014-10-09 07:10 Autóvásárlás
Qtya írta:
Sziasztok!
E46-os BMW vásárlása előtt állok. A kritériumok, hogy facelift utáni legyen, a futómű kiszakadása miatt, sedan, és 2.2 vagy 2.5 benzines, manuális váltóval. A keret 1.8 millió Ft. A kérdésem az lenne, hogy milyen típushibái vannak a kiszakadáson kívül ennek a típusnak? Megbízhatóságuk milyen? (Japán autót váltana).
Szóba jöhet még E39 is, de nem tudom annak a fenntartása nem lenne-e jóval költségesebb az E46-nál, illetve a keretbe belefér-e normális állapotú.
a FACELIFT esetében nincs futómű kiszakadási probléma.
Ezért az árért már lehet venni nagyon megbízható darabokat.
gfeco Elküldve: 2014-10-09 06:03 Autóvásárlás
Qtya írta:
Sziasztok!
E46-os BMW vásárlása előtt állok. A kritériumok, hogy facelift utáni legyen, a futómű kiszakadása miatt, sedan, és 2.2 vagy 2.5 benzines, manuális váltóval. A keret 1.8 millió Ft. A kérdésem az lenne, hogy milyen típushibái vannak a kiszakadáson kívül ennek a típusnak? Megbízhatóságuk milyen? (Japán autót váltana).
Szóba jöhet még E39 is, de nem tudom annak a fenntartása nem lenne-e jóval költségesebb az E46-nál, illetve a keretbe belefér-e normális állapotú.
Szia
Amik jellző kisebb hibák és majndnem mindenkinél előjön talán:
Fűtés ellenállás,ajtóhatároló,ülésfoglaltság érzékelő,difi szilent,fűtéscsap,szélvédő alatti müanyag elem,hátsó lámpa kontakthiba,jobb ablakemelő,csomagtér ajtóba kábelszakadás az átvezetésnél.
Kopott kuplungnál rángatózás.
Mokrikusan nem tudok segiteni,nekem 16i-m van.