Keresőkifejezés: Kapcsolat:
Összesen 415 találat


YELLOW Elküldve: 2014-05-09 10:13 Mi lehet a baj?

elgeri írta: Sziasztok

Lenne nekem is egy kérdésem. Bár szerintem inkább költői, mint érdemi. Mert így fórumon keresztül elég nehéz lehet diagnózist adni. De jól esik kiírni magamból :)

Az adatlapomon található kocsiról van szó (2008-as, 116i, elvileg 84e km).
Utolsó előtti utamon (cirka 10km) úgy értem haza, hogy még járó motorral szálltam ki a kocsiból és olyat hallottam, mint amikor egy forró fémre nagy csöppekben ráesne a folyadék és sisteregne (vagy mintha valami szerep szakaszosan eresztene). De ezt csak hasonlatként mondom, mert egyenletes, de csak járó motornál hallottam, a motor felől. Motor lekapcs, akkor megszűnt, majd bekapcs és megint szólt. Állt egy éjszakát, és másnap nem jött elő a hang egy szintén 10-15km-es szakaszon. Azóta még nem mentem vele. Aggódjak? Vagy tudtok bárminemű forrást, ami legálisan csinálhat ilyet?

Hiba adódhat:
- Két hónapja vettem, lehet bármi, eddig nem ismert hibája. (pl. valahol elkezdett szivárogni a hűtőfolyadék?)
- Rájárnak a roh@dt nyestek, valamit megrághattak.
- Egy hónapja volt Wallisnál motor- és fék-olaj / szűrök / gyertyák / gyertyatrafó(k) / váltókapcsoló szimering cserén. Lehet, hogy ők pl. nem húzták meg eléggé az új gyertyákat és ott "szelel"?

Előre is köszönöm a hozászolásokat!


furcsa csak melegen csinálja. lehet a hűtővíz levegős, és ereszti el a levegőt a túlnyomás miatt. esetlege gy légtelenítést meg lehet nézni. így hírtelen ennyi, az elején másra gondoltam, mert az enyém is csinál dolgokat melegen, nem úgy mint hidegen. de az is normális.

abdul Elküldve: 2014-04-21 20:07 Hűtővíz..:S

abdul írta:
jons írta:
abdul írta: 2 hete tettem a vízbe hűtőtömítőt és azóta rendetlenkedik a vízhőfok.


Ezt eddig nem említetted. Szerintem a hűtőtömítős dologgal meg is érkeztünk. Szét kéne szedni az egészet és kimosni belőle azt a trutyit. Légteleníteni rendesen és semmi gondod nem lenne.

Sok sikert az átmosáshoz! :)


Köszönöm!:D


Na, most végeztünk az autóval átmosva minden a vízhűtő vadi új légtelenítés megtörtént szépen folyik minden ahol kell,csak 1 valami nem tetszik hogy a 2 vastag vízcső még most is kemény ha megyek vele már 10 km után bekeményedik ez normális?

abdul Elküldve: 2014-04-13 11:18 Hűtővíz..:S

jons írta:
abdul írta:
Még mindig lenne benne levegő? Semmi komoly baj?


Miért cseréltétek a hengerfejtömítést?
Ha azért, mert akkor már fennállt ez a túlnyomásos dolog, akkor ott még lesz dolog a hengerfejjel szerintem.

Ha viszont azért, mert pont ez jutott eszetekbe és nem is régen történt a dolog, tehát "mostanában" cseréltétek ezt a sok alkatrészt és "mostanában" jött elő a túlnyomás, akkor simán levegős a rendszer. Ez esetben a légtelenítés már sokszor le lett írva, azzal a módszerrel nem tudsz hibázni.

Ha egyik feltevésem sem igaz, akkor ennél pontosabb hiba/körülmény leírásra van szükség.


De én Németországban dolgozom 1100 km laikus eszemmel talán ha hengerfej repedés lenne nem tudtam volna haza jönni vele.Ja meg a víz hőfok ingadozik.

jons Elküldve: 2014-04-12 22:47 Hűtővíz..:S

abdul írta:
Még mindig lenne benne levegő? Semmi komoly baj?


Miért cseréltétek a hengerfejtömítést?
Ha azért, mert akkor már fennállt ez a túlnyomásos dolog, akkor ott még lesz dolog a hengerfejjel szerintem.

Ha viszont azért, mert pont ez jutott eszetekbe és nem is régen történt a dolog, tehát "mostanában" cseréltétek ezt a sok alkatrészt és "mostanában" jött elő a túlnyomás, akkor simán levegős a rendszer. Ez esetben a légtelenítés már sokszor le lett írva, azzal a módszerrel nem tudsz hibázni.

Ha egyik feltevésem sem igaz, akkor ennél pontosabb hiba/körülmény leírásra van szükség.

vick666 Elküldve: 2014-04-11 20:59 Hűtővíz..:S

hurrá, megoldódott!!!

a légtelenítésre nagyon figyelni! :) harmadjára sikerült de csak ugy ha kicsit megemeltük a kocsi orrát...

köszi:biglol:

anubisz Elküldve: 2014-03-11 12:33 Fékjavítás

GRM írta:
anubisz írta:
YELLOW írta:
anubisz írta:
YELLOW írta:
anubisz írta:
YELLOW írta:
anubisz írta:
YELLOW írta:
anubisz írta: Meg tudom én csinálni a fékolaj cserét? vagy van ennek buktatója? Úgy gondolom, kiszívom ami a tartályba van, rátöltök más színűt,aztán addig pumpálom minden fékpofánál amíg meg nem jelenik az a szín,ami az új.
Ennyi az egész,vagy rosszul gondolom? Valaki csinált már ilyet?


igen ennyi, csak arra kell figyelni, hogy közben a tarályból ne fogyjon ki, mert levegőt kap, akkor macerás lesz

Köszi. Igen azt tudom, a tartályt figyelni kell. A youtubon mindenféle pumpás,meg speckó gépekkel látom ahogy csinálják.


annyi a lényeg a legtávolabbi ponttól kell kezdeni a légtelenítést. jobb hátul, bal hátul, jobb elől, bal elől a sorrend.


Szuper, pont elölről kezdtem volna, hogy úgy is átfolyik a rendszeren.
DOT 4 helyett rakhatok bele DOT 5 olajat?


szerintem ne rakj bele. úgy tudom, hogy nem mindegy a rendszer mire van felkészítve, lehet nagyon marna a DOT 5.


azt hittem csak a hőtűrése nagyobb az 5 nek, meg max egy két paraméter.
Mennyi kel bele,hogy átnyomja a régit?


hát fél liter kevés, 1 liter sok. de én szinte az egészet elhazsnáltam, úgy átjárattam. mondom ha már felbontottam, elfogyni nem fog, hogy után kelljen tölteni.


akkor 1 liter elég? te is magad csináltad a cserét?


1 liter elég, de a tengelykapcsoló munkahengerén keresztül is meg kell(ene) csinálni, így teljes a csere - közös a tartály. DOT 4 SL6 tökéletes bele. A légtelenítő csavarokat csavarlazítóval nem árt előtte befújni, azután pedig megtisztítani a környékét!



Na azt láttam a videón,néztem is,hogy mi a szart csinál ott,azért is kérdeztem rá itt.No azt aztán igen nem tudom hol található.

YELLOW Elküldve: 2014-03-11 07:46 Fékjavítás

anubisz írta:
YELLOW írta:
anubisz írta:
YELLOW írta:
anubisz írta:
YELLOW írta:
anubisz írta:
YELLOW írta:
anubisz írta: Meg tudom én csinálni a fékolaj cserét? vagy van ennek buktatója? Úgy gondolom, kiszívom ami a tartályba van, rátöltök más színűt,aztán addig pumpálom minden fékpofánál amíg meg nem jelenik az a szín,ami az új.
Ennyi az egész,vagy rosszul gondolom? Valaki csinált már ilyet?


igen ennyi, csak arra kell figyelni, hogy közben a tarályból ne fogyjon ki, mert levegőt kap, akkor macerás lesz

Köszi. Igen azt tudom, a tartályt figyelni kell. A youtubon mindenféle pumpás,meg speckó gépekkel látom ahogy csinálják.


annyi a lényeg a legtávolabbi ponttól kell kezdeni a légtelenítést. jobb hátul, bal hátul, jobb elől, bal elől a sorrend.


Szuper, pont elölről kezdtem volna, hogy úgy is átfolyik a rendszeren.
DOT 4 helyett rakhatok bele DOT 5 olajat?


szerintem ne rakj bele. úgy tudom, hogy nem mindegy a rendszer mire van felkészítve, lehet nagyon marna a DOT 5.


azt hittem csak a hőtűrése nagyobb az 5 nek, meg max egy két paraméter.
Mennyi kel bele,hogy átnyomja a régit?


hát fél liter kevés, 1 liter sok. de én szinte az egészet elhazsnáltam, úgy átjárattam. mondom ha már felbontottam, elfogyni nem fog, hogy után kelljen tölteni.


akkor 1 liter elég? te is magad csináltad a cserét?


részben magam, szervízben voltam, de ketten csináltuk. írták a kuplung munkahengert. én még nem mertem ahhoz nyúlni, sokan megszívják vele. végülis azzal bajom nincs, ott nem keletkezik hő. 1 liter elég.

GRM Elküldve: 2014-03-10 23:44 Fékjavítás

anubisz írta:
YELLOW írta:
anubisz írta:
YELLOW írta:
anubisz írta:
YELLOW írta:
anubisz írta:
YELLOW írta:
anubisz írta: Meg tudom én csinálni a fékolaj cserét? vagy van ennek buktatója? Úgy gondolom, kiszívom ami a tartályba van, rátöltök más színűt,aztán addig pumpálom minden fékpofánál amíg meg nem jelenik az a szín,ami az új.
Ennyi az egész,vagy rosszul gondolom? Valaki csinált már ilyet?


igen ennyi, csak arra kell figyelni, hogy közben a tarályból ne fogyjon ki, mert levegőt kap, akkor macerás lesz

Köszi. Igen azt tudom, a tartályt figyelni kell. A youtubon mindenféle pumpás,meg speckó gépekkel látom ahogy csinálják.


annyi a lényeg a legtávolabbi ponttól kell kezdeni a légtelenítést. jobb hátul, bal hátul, jobb elől, bal elől a sorrend.


Szuper, pont elölről kezdtem volna, hogy úgy is átfolyik a rendszeren.
DOT 4 helyett rakhatok bele DOT 5 olajat?


szerintem ne rakj bele. úgy tudom, hogy nem mindegy a rendszer mire van felkészítve, lehet nagyon marna a DOT 5.


azt hittem csak a hőtűrése nagyobb az 5 nek, meg max egy két paraméter.
Mennyi kel bele,hogy átnyomja a régit?


hát fél liter kevés, 1 liter sok. de én szinte az egészet elhazsnáltam, úgy átjárattam. mondom ha már felbontottam, elfogyni nem fog, hogy után kelljen tölteni.


akkor 1 liter elég? te is magad csináltad a cserét?


1 liter elég, de a tengelykapcsoló munkahengerén keresztül is meg kell(ene) csinálni, így teljes a csere - közös a tartály. DOT 4 SL6 tökéletes bele. A légtelenítő csavarokat csavarlazítóval nem árt előtte befújni, azután pedig megtisztítani a környékét!

anubisz Elküldve: 2014-03-10 22:38 Fékjavítás

YELLOW írta:
anubisz írta:
YELLOW írta:
anubisz írta:
YELLOW írta:
anubisz írta:
YELLOW írta:
anubisz írta: Meg tudom én csinálni a fékolaj cserét? vagy van ennek buktatója? Úgy gondolom, kiszívom ami a tartályba van, rátöltök más színűt,aztán addig pumpálom minden fékpofánál amíg meg nem jelenik az a szín,ami az új.
Ennyi az egész,vagy rosszul gondolom? Valaki csinált már ilyet?


igen ennyi, csak arra kell figyelni, hogy közben a tarályból ne fogyjon ki, mert levegőt kap, akkor macerás lesz

Köszi. Igen azt tudom, a tartályt figyelni kell. A youtubon mindenféle pumpás,meg speckó gépekkel látom ahogy csinálják.


annyi a lényeg a legtávolabbi ponttól kell kezdeni a légtelenítést. jobb hátul, bal hátul, jobb elől, bal elől a sorrend.


Szuper, pont elölről kezdtem volna, hogy úgy is átfolyik a rendszeren.
DOT 4 helyett rakhatok bele DOT 5 olajat?


szerintem ne rakj bele. úgy tudom, hogy nem mindegy a rendszer mire van felkészítve, lehet nagyon marna a DOT 5.


azt hittem csak a hőtűrése nagyobb az 5 nek, meg max egy két paraméter.
Mennyi kel bele,hogy átnyomja a régit?


hát fél liter kevés, 1 liter sok. de én szinte az egészet elhazsnáltam, úgy átjárattam. mondom ha már felbontottam, elfogyni nem fog, hogy után kelljen tölteni.


akkor 1 liter elég? te is magad csináltad a cserét?

YELLOW Elküldve: 2014-03-10 22:35 Fékjavítás

anubisz írta:
YELLOW írta:
anubisz írta:
YELLOW írta:
anubisz írta:
YELLOW írta:
anubisz írta: Meg tudom én csinálni a fékolaj cserét? vagy van ennek buktatója? Úgy gondolom, kiszívom ami a tartályba van, rátöltök más színűt,aztán addig pumpálom minden fékpofánál amíg meg nem jelenik az a szín,ami az új.
Ennyi az egész,vagy rosszul gondolom? Valaki csinált már ilyet?


igen ennyi, csak arra kell figyelni, hogy közben a tarályból ne fogyjon ki, mert levegőt kap, akkor macerás lesz

Köszi. Igen azt tudom, a tartályt figyelni kell. A youtubon mindenféle pumpás,meg speckó gépekkel látom ahogy csinálják.


annyi a lényeg a legtávolabbi ponttól kell kezdeni a légtelenítést. jobb hátul, bal hátul, jobb elől, bal elől a sorrend.


Szuper, pont elölről kezdtem volna, hogy úgy is átfolyik a rendszeren.
DOT 4 helyett rakhatok bele DOT 5 olajat?


szerintem ne rakj bele. úgy tudom, hogy nem mindegy a rendszer mire van felkészítve, lehet nagyon marna a DOT 5.


azt hittem csak a hőtűrése nagyobb az 5 nek, meg max egy két paraméter.
Mennyi kel bele,hogy átnyomja a régit?


hát fél liter kevés, 1 liter sok. de én szinte az egészet elhazsnáltam, úgy átjárattam. mondom ha már felbontottam, elfogyni nem fog, hogy után kelljen tölteni.