Összesen 415 találat
anubisz
Elküldve: 2014-03-10 22:18 Fékjavítás
YELLOW írta:
anubisz írta:
YELLOW írta:
anubisz írta:
YELLOW írta:
anubisz írta:
Meg tudom én csinálni a fékolaj cserét? vagy van ennek buktatója? Úgy gondolom, kiszívom ami a tartályba van, rátöltök más színűt,aztán addig pumpálom minden fékpofánál amíg meg nem jelenik az a szín,ami az új.
Ennyi az egész,vagy rosszul gondolom? Valaki csinált már ilyet?
igen ennyi, csak arra kell figyelni, hogy közben a tarályból ne fogyjon ki, mert levegőt kap, akkor macerás lesz
Köszi. Igen azt tudom, a tartályt figyelni kell. A youtubon mindenféle pumpás,meg speckó gépekkel látom ahogy csinálják.
annyi a lényeg a legtávolabbi ponttól kell kezdeni a légtelenítést. jobb hátul, bal hátul, jobb elől, bal elől a sorrend.
Szuper, pont elölről kezdtem volna, hogy úgy is átfolyik a rendszeren.
DOT 4 helyett rakhatok bele DOT 5 olajat?
szerintem ne rakj bele. úgy tudom, hogy nem mindegy a rendszer mire van felkészítve, lehet nagyon marna a DOT 5.
azt hittem csak a hőtűrése nagyobb az 5 nek, meg max egy két paraméter.
Mennyi kel bele,hogy átnyomja a régit?
YELLOW
Elküldve: 2014-03-10 22:15 Fékjavítás
anubisz írta:
YELLOW írta:
anubisz írta:
YELLOW írta:
anubisz írta:
Meg tudom én csinálni a fékolaj cserét? vagy van ennek buktatója? Úgy gondolom, kiszívom ami a tartályba van, rátöltök más színűt,aztán addig pumpálom minden fékpofánál amíg meg nem jelenik az a szín,ami az új.
Ennyi az egész,vagy rosszul gondolom? Valaki csinált már ilyet?
igen ennyi, csak arra kell figyelni, hogy közben a tarályból ne fogyjon ki, mert levegőt kap, akkor macerás lesz
Köszi. Igen azt tudom, a tartályt figyelni kell. A youtubon mindenféle pumpás,meg speckó gépekkel látom ahogy csinálják.
annyi a lényeg a legtávolabbi ponttól kell kezdeni a légtelenítést. jobb hátul, bal hátul, jobb elől, bal elől a sorrend.
Szuper, pont elölről kezdtem volna, hogy úgy is átfolyik a rendszeren.
DOT 4 helyett rakhatok bele DOT 5 olajat?
szerintem ne rakj bele. úgy tudom, hogy nem mindegy a rendszer mire van felkészítve, lehet nagyon marna a DOT 5.
anubisz
Elküldve: 2014-03-10 20:12 Fékjavítás
YELLOW írta:
anubisz írta:
YELLOW írta:
anubisz írta:
Meg tudom én csinálni a fékolaj cserét? vagy van ennek buktatója? Úgy gondolom, kiszívom ami a tartályba van, rátöltök más színűt,aztán addig pumpálom minden fékpofánál amíg meg nem jelenik az a szín,ami az új.
Ennyi az egész,vagy rosszul gondolom? Valaki csinált már ilyet?
igen ennyi, csak arra kell figyelni, hogy közben a tarályból ne fogyjon ki, mert levegőt kap, akkor macerás lesz
Köszi. Igen azt tudom, a tartályt figyelni kell. A youtubon mindenféle pumpás,meg speckó gépekkel látom ahogy csinálják.
annyi a lényeg a legtávolabbi ponttól kell kezdeni a légtelenítést. jobb hátul, bal hátul, jobb elől, bal elől a sorrend.
Szuper, pont elölről kezdtem volna, hogy úgy is átfolyik a rendszeren.
DOT 4 helyett rakhatok bele DOT 5 olajat?
YELLOW
Elküldve: 2014-03-10 19:10 Fékjavítás
anubisz írta:
YELLOW írta:
anubisz írta:
Meg tudom én csinálni a fékolaj cserét? vagy van ennek buktatója? Úgy gondolom, kiszívom ami a tartályba van, rátöltök más színűt,aztán addig pumpálom minden fékpofánál amíg meg nem jelenik az a szín,ami az új.
Ennyi az egész,vagy rosszul gondolom? Valaki csinált már ilyet?
igen ennyi, csak arra kell figyelni, hogy közben a tarályból ne fogyjon ki, mert levegőt kap, akkor macerás lesz
Köszi. Igen azt tudom, a tartályt figyelni kell. A youtubon mindenféle pumpás,meg speckó gépekkel látom ahogy csinálják.
annyi a lényeg a legtávolabbi ponttól kell kezdeni a légtelenítést. jobb hátul, bal hátul, jobb elől, bal elől a sorrend.
jons
Elküldve: 2014-02-20 17:55 Hűtővíz..:S
anubisz írta:
Basszus, nem tudnak légtelenitteni a szerelők?
E34-es időkből ragadt rám egy (rossz?) szokás. Én emelkedőn állok a kocsival légtelenítésnél... E46 nem biztos, hogy használ, de ártani nem ártott eddig :)
dfle
Elküldve: 2014-02-20 15:42 Hűtővíz..:S
anubisz írta:
dfle írta:
De lehetnek olyan jelenségek amiket leírtam, rosszul elvégzett légtelenítéstől???
Kőkemény a vastag gumicső,bugyborékol a víz a tartályban, gőzt nyom ki a tartály tetején lévő légtelenítő csavarnál???
Igen, megreked egy légkamra benne, az válik gőzzé, ahogy melegszik, azt fújja ki.
Csak nem gondoltad, hogy már a légtelenittés alatt annyi kipufogó gáz jut bele, hogy majd felrobban, 2 perc alatt :lol: nem lenne kicsit sok az hirtelen?
Nem tudom mitévő legyek...most kell választ adjak, hogy akkor hengerfejet kezdjék leszedni...Mit csinálnátok??? Ismerős szerelő, átverni biztos nem akar, esetleg nem ért rendesen hozzá...de azt mondja, hogy nem lehet vele mozdulni, így máshová sem merem vinni??? Légteleníttessem még vele???
anubisz
Elküldve: 2014-02-20 15:36 Hűtővíz..:S
dfle írta:
De lehetnek olyan jelenségek amiket leírtam, rosszul elvégzett légtelenítéstől???
Kőkemény a vastag gumicső,bugyborékol a víz a tartályban, gőzt nyom ki a tartály tetején lévő légtelenítő csavarnál???
Igen, megreked egy légkamra benne, az válik gőzzé, ahogy melegszik, azt fújja ki.
Csak nem gondoltad, hogy már a légtelenittés alatt annyi kipufogó gáz jut bele, hogy majd felrobban, 2 perc alatt :lol: nem lenne kicsit sok az hirtelen?
dfle
Elküldve: 2014-02-20 15:34 Hűtővíz..:S
De lehetnek olyan jelenségek amiket leírtam, rosszul elvégzett légtelenítéstől???
Kőkemény a vastag gumicső,bugyborékol a víz a tartályban, gőzt nyom ki a tartály tetején lévő légtelenítő csavarnál???
dfle
Elküldve: 2014-02-20 15:18 Hűtővíz..:S
YELLOW írta:
dfle írta:
Az a baj, hogy én ilyet most nem tudok szerezni...
Az lehet, hogy rosszul légteleníti ki a szerelő???
nem rosszul, hanem nem jól. fűtést fel kell csavarni, úgy járatni, közben légteleníteni. nem egyszerű, szerintem egy átlag szerelő nem tököl vele... :|
Le tudnád írni a pontos menetét a légtelenítésnek ???
MattM325
Elküldve: 2014-01-31 22:38 Termosztát
ember84 írta:
MattM325 írta:
ember84 írta:
MattM325 írta:
ember84 írta:
Ha tudsz rá mas magyarazatot,miert gondolnank komolyan,de igy nincs mas!
Tudok. Az egr termosztát nem ugyan azon a vízkörön van mint a nagy, tehát hiába zár a nagy, ha az egr nyitva marad. Ezért is írtam korábban, hogy emelkedőn terhelve kellene próbálni. A fő termosztát azért ~88C°, mert addig kéne bemelegedni.
Emelkedőn terhelve jobban melegszik.
Hát épp ez az!! Ha akkor sem melegszik, akkor szinte biztos, hogy kuka a termosztát.
Hogy lenne kuka,mindkettő új,80 körüli vzemvan általában.Ez nem lessz 88,szerintem akkor sem,ha a 3-ik termót a kiegy. trt alatt kicserélem,szerintem.Bár ha pl bmw320d4d megerősítené,akkor igen.
Létezik gyári hibás alkatrész, ki nem cserélt, de annak mondott, illetve szakszerűtlen beszerelés is (légtelenítés???). Egy 88 fokos termosztátnak nem 80, 75 fokosnak kell lennie... De nyugodj bele és járj "hideg" motorral.