Keresőkifejezés: Kapcsolat:
Összesen 415 találat


anubisz Elküldve: 2012-12-05 21:19 Termosztát

szotakdavid írta:
kecsurobi írta:
vivaladiesel írta:
kecsurobi írta:
pomzi írta:
kecsurobi írta:
kecsurobi írta:

és kitakaritani nem lehet az a termosztátott ha szar akkor szar nem lehet megcsinálni mert a gyujtás kapcsolonál elég volt kitakaritani és jó volt



ezt az alkatrészt ha cserélem le kell engedni a vizet?



Az EGR termosztát cseréhez nem kell leengedni a vizet, mert magasan van, minimális fog kifolyni, és ne felejts el légteleníteni


hol kell légteleniteni?


Magán az EGR termosztáton van egy kis műanyag csavar. Azt kell egy kicsit "kicsavarni" és így tudod légteleníteni.


értem köszi



Én még annyival kiegészíteném a légtelenítést h a fűtés maxra fel kell kapcsolni.


Ez csak a dieseleknél divat, hogy ilyen fűtéseket meg miket kell feltekerni egy légtelenítéshez? Bárhol jártam a ( nagyvilágba ) szervizben, soha sehol semmit nem tekertettek fel, főleg nem a fűtést. Sose maradt levegős, de gondolom megint én vagyok a hülye, vagy ők.

szotakdavid Elküldve: 2012-12-05 20:42 Termosztát

kecsurobi írta:
vivaladiesel írta:
kecsurobi írta:
pomzi írta:
kecsurobi írta:
kecsurobi írta:

és kitakaritani nem lehet az a termosztátott ha szar akkor szar nem lehet megcsinálni mert a gyujtás kapcsolonál elég volt kitakaritani és jó volt



ezt az alkatrészt ha cserélem le kell engedni a vizet?



Az EGR termosztát cseréhez nem kell leengedni a vizet, mert magasan van, minimális fog kifolyni, és ne felejts el légteleníteni


hol kell légteleniteni?


Magán az EGR termosztáton van egy kis műanyag csavar. Azt kell egy kicsit "kicsavarni" és így tudod légteleníteni.


értem köszi



Én még annyival kiegészíteném a légtelenítést h a fűtés maxra fel kell kapcsolni.

zozo622 Elküldve: 2012-10-16 12:18 Mi lehet a baj?

Üdvözletem mindenkinek!

A következő problémám lenne:
Nemrég vettem egy 94-es 316i-t, amiben jelenleg nem megy a fűtés.
A ventilátor megy minden fordulaton, szóval az olvasottak alapján nem hiszem,
hogy a süni.Motor eléri a hőfokot és a radiátornál lévő műanyag csőcsonk is meleg,
tehát a fütéscsap is átengedi a vizet.
Viszont csak hideget fúj, akármilyen fordulaton jár a motor bármeddig.
Láthatóan hűtőcserés volt a gép.
Én sz.r légtelenítésre gondolok, vagy esetleg túltöltött hűtőrendszerre.
Klíma nincs az autóban.

Ötlet, javaslat valakinek?
Előre is köszönöm!

U.i.:Szervíz nem megoldás, mert jelenleg külföldön vagyok.

anubisz0718 Elküldve: 2012-10-11 17:08 Hűtővíz..:S

YELLOW írta:
PITTIBL11 írta:
YELLOW írta:
PITTIBL11 írta: Sziasztok!!! (BMW e46 2000-es motor évjárat 98

Nem az én autóm hanem az egyik barátomé.
Most vette, és az a probléma hogy hiába öntöm fel neki maxra a hűtőfolyadékot pedig már az úszó is teljesen fenn van! Ekkor kupak rá mehet tovább 2 nap múlva normál használatnál műszerfalon kis ikon jelez kevés a kiegyenlítőtartályban a hűtőfolyadékszintje. Ekkor ha lassan megpróbáltam levenni a tartály kupakját gőz és komoly bugyogás mellett (fórrt) mindig vissza zártam míg meg nem hűlt. Ma megint feltöltöttem légtelenítő csavart álló motornál levettem maxnál feljebb öntöttem és a termosztáttól érkező csövön próbáltam a lehető legtöbb levegőt kiszedni. Igazából a gyári légtelenítést nem tudom ez az egyik kérdés. Sehol nem látok vízfolyást nem gondolnék hengerfejre mert se az olajba nincs víz se a vízbe olaj. Ma ahogy feltöltöttem hagytam járni 15 percig nem tűnt el a víz nem forrt fel a viszkó jó. De nem értem hogy lehet hogy 2 nap alatt üres lesz a kiegyenlítő tartály?
Előre is köszi a választ.
Ha kimaradt valami vagy van valami ötlet akkor írjatok válaszolok.



kell bele azért anyag, ha le volt engedve.... középső rostélynál tekerd meleg állásba a középső tárcsát, illetve maxra a hőfokot így kell járatni, addig amíg üzemmeleg nem lesz, aztán célszerű megállni az autóval, hogy nyisson ki rendesen minden termosztát. csak így lehet lelégteleníteni rendesen. én is sokáig csak néztem.... hova megy a víz :D




Ezt értem király! de akkor nem valószínű a hengerfely igaz? Csúpán a légtelenítés lehet a gáz? Most hozta be németből a srác. Levett sapkával járassam? és ha kell öntsek mindig utána? csak mert írtad célszerű megállni akkor alapjáraton nem is éri el a két termosztát nyitását?



csak alapjáraton vedd le a sapkát, mert másképp kilő a víz. óvatosan kell levenni. meg ami van légtelenítő azokat is kinyitni. nekem le lett belőle engedve, aztán feltöltés után még vagy 2 liter simán belement, de sosem ment a pirosirányában. mondjuk november környéke volt, akkor hűt rendesen.
azért írtam menjél vele, amikor eléri az üzemit, akkor megállsz, letekered a kupakot óvatosan, aztán hagyod egy picit. majd visszateker, és álló helyzetben nyomod neki olyan 2500 fordulattal, hagy melegedjen a víz, hogy minden kinyisson. azt a szervizes pumpát nem értem, mert ha nem megy az autó, akkor a fűtéskör nincs nyitva és ha ott van levegő, akkor onnan nem jön ki....


Pedig számtalanszor csinálta előttem, nemrég pár napja. Kis termosztát csere miatt. Feltölti rácsavarja azt a szart,nyom rajta párat, közbe megnyitja a légtelenítő csavart, ahogy ott kezd folyni a víz elzárja, letekeri a pumpát, és kész, ültem a kocsiba és már mentem is, azóta ott áll a víz mint a cövek.

anubisz0718 Elküldve: 2012-10-11 17:05 Hűtővíz..:S

PITTIBL11 írta:
anubisz0718 írta:
PITTIBL11 írta:
anubisz0718 írta:
YELLOW írta:
PITTIBL11 írta: Sziasztok!!! (BMW e46 2000-es motor évjárat 98

Nem az én autóm hanem az egyik barátomé.
Most vette, és az a probléma hogy hiába öntöm fel neki maxra a hűtőfolyadékot pedig már az úszó is teljesen fenn van! Ekkor kupak rá mehet tovább 2 nap múlva normál használatnál műszerfalon kis ikon jelez kevés a kiegyenlítőtartályban a hűtőfolyadékszintje. Ekkor ha lassan megpróbáltam levenni a tartály kupakját gőz és komoly bugyogás mellett (fórrt) mindig vissza zártam míg meg nem hűlt. Ma megint feltöltöttem légtelenítő csavart álló motornál levettem maxnál feljebb öntöttem és a termosztáttól érkező csövön próbáltam a lehető legtöbb levegőt kiszedni. Igazából a gyári légtelenítést nem tudom ez az egyik kérdés. Sehol nem látok vízfolyást nem gondolnék hengerfejre mert se az olajba nincs víz se a vízbe olaj. Ma ahogy feltöltöttem hagytam járni 15 percig nem tűnt el a víz nem forrt fel a viszkó jó. De nem értem hogy lehet hogy 2 nap alatt üres lesz a kiegyenlítő tartály?
Előre is köszi a választ.
Ha kimaradt valami vagy van valami ötlet akkor írjatok válaszolok.



kell bele azért anyag, ha le volt engedve.... középső rostélynál tekerd meleg állásba a középső tárcsát, illetve maxra a hőfokot így kell járatni, addig amíg üzemmeleg nem lesz, aztán célszerű megállni az autóval, hogy nyisson ki rendesen minden termosztát. csak így lehet lelégteleníteni rendesen. én is sokáig csak néztem.... hova megy a víz :D


A szervizbe rátesznek egy pumpát,nyom rajta 5x azt jól van.Be se kell indítani.


oksa ezt értem persze a leggyorsabb út! csak jó lenne pár alternatíva.


Én egyszer csináltam, maradt benne, 100m mentem a kocsival egyből pirosba ugrott a mutató. Ha nem sikerül jól,megsüthetitek a motort, egy pillanat alatt.


Tehát valszeg akkor a légtelenítés csak az autó baja? akkor hengerfej ok? a leírtak alapján?


Soha ne mond, hogy soha. Nekem egy hajszálrepedésen szivárgott el a víz, és persze levegősödött le. Mivel nem rég vette ilyet megmondani nem lehet. Ha annyira levegős lenne a kocsi,hogy ennyi vizet felzabál még mindig, nem tudnál menni vele, pár méternél többet, mert azonnal pirosba ugrana a mutató. Ha valahol elszivárog akkor nem hirtelen, hanem fokozatosan kezd mászni a mutató, nagyobb teljesítményen. És persze akkor a lámpa is világit, hogy kevés a víz.Kizárt hogy ennyire levegős még mindig és nem melegszik a motor.

YELLOW Elküldve: 2012-10-11 17:01 Hűtővíz..:S

PITTIBL11 írta:
YELLOW írta:
PITTIBL11 írta: Sziasztok!!! (BMW e46 2000-es motor évjárat 98

Nem az én autóm hanem az egyik barátomé.
Most vette, és az a probléma hogy hiába öntöm fel neki maxra a hűtőfolyadékot pedig már az úszó is teljesen fenn van! Ekkor kupak rá mehet tovább 2 nap múlva normál használatnál műszerfalon kis ikon jelez kevés a kiegyenlítőtartályban a hűtőfolyadékszintje. Ekkor ha lassan megpróbáltam levenni a tartály kupakját gőz és komoly bugyogás mellett (fórrt) mindig vissza zártam míg meg nem hűlt. Ma megint feltöltöttem légtelenítő csavart álló motornál levettem maxnál feljebb öntöttem és a termosztáttól érkező csövön próbáltam a lehető legtöbb levegőt kiszedni. Igazából a gyári légtelenítést nem tudom ez az egyik kérdés. Sehol nem látok vízfolyást nem gondolnék hengerfejre mert se az olajba nincs víz se a vízbe olaj. Ma ahogy feltöltöttem hagytam járni 15 percig nem tűnt el a víz nem forrt fel a viszkó jó. De nem értem hogy lehet hogy 2 nap alatt üres lesz a kiegyenlítő tartály?
Előre is köszi a választ.
Ha kimaradt valami vagy van valami ötlet akkor írjatok válaszolok.



kell bele azért anyag, ha le volt engedve.... középső rostélynál tekerd meleg állásba a középső tárcsát, illetve maxra a hőfokot így kell járatni, addig amíg üzemmeleg nem lesz, aztán célszerű megállni az autóval, hogy nyisson ki rendesen minden termosztát. csak így lehet lelégteleníteni rendesen. én is sokáig csak néztem.... hova megy a víz :D




Ezt értem király! de akkor nem valószínű a hengerfely igaz? Csúpán a légtelenítés lehet a gáz? Most hozta be németből a srác. Levett sapkával járassam? és ha kell öntsek mindig utána? csak mert írtad célszerű megállni akkor alapjáraton nem is éri el a két termosztát nyitását?



csak alapjáraton vedd le a sapkát, mert másképp kilő a víz. óvatosan kell levenni. meg ami van légtelenítő azokat is kinyitni. nekem le lett belőle engedve, aztán feltöltés után még vagy 2 liter simán belement, de sosem ment a pirosirányában. mondjuk november környéke volt, akkor hűt rendesen.
azért írtam menjél vele, amikor eléri az üzemit, akkor megállsz, letekered a kupakot óvatosan, aztán hagyod egy picit. majd visszateker, és álló helyzetben nyomod neki olyan 2500 fordulattal, hagy melegedjen a víz, hogy minden kinyisson. azt a szervizes pumpát nem értem, mert ha nem megy az autó, akkor a fűtéskör nincs nyitva és ha ott van levegő, akkor onnan nem jön ki....

PITTIBL11 Elküldve: 2012-10-11 16:56 Hűtővíz..:S

anubisz0718 írta:
PITTIBL11 írta:
anubisz0718 írta:
YELLOW írta:
PITTIBL11 írta: Sziasztok!!! (BMW e46 2000-es motor évjárat 98

Nem az én autóm hanem az egyik barátomé.
Most vette, és az a probléma hogy hiába öntöm fel neki maxra a hűtőfolyadékot pedig már az úszó is teljesen fenn van! Ekkor kupak rá mehet tovább 2 nap múlva normál használatnál műszerfalon kis ikon jelez kevés a kiegyenlítőtartályban a hűtőfolyadékszintje. Ekkor ha lassan megpróbáltam levenni a tartály kupakját gőz és komoly bugyogás mellett (fórrt) mindig vissza zártam míg meg nem hűlt. Ma megint feltöltöttem légtelenítő csavart álló motornál levettem maxnál feljebb öntöttem és a termosztáttól érkező csövön próbáltam a lehető legtöbb levegőt kiszedni. Igazából a gyári légtelenítést nem tudom ez az egyik kérdés. Sehol nem látok vízfolyást nem gondolnék hengerfejre mert se az olajba nincs víz se a vízbe olaj. Ma ahogy feltöltöttem hagytam járni 15 percig nem tűnt el a víz nem forrt fel a viszkó jó. De nem értem hogy lehet hogy 2 nap alatt üres lesz a kiegyenlítő tartály?
Előre is köszi a választ.
Ha kimaradt valami vagy van valami ötlet akkor írjatok válaszolok.



kell bele azért anyag, ha le volt engedve.... középső rostélynál tekerd meleg állásba a középső tárcsát, illetve maxra a hőfokot így kell járatni, addig amíg üzemmeleg nem lesz, aztán célszerű megállni az autóval, hogy nyisson ki rendesen minden termosztát. csak így lehet lelégteleníteni rendesen. én is sokáig csak néztem.... hova megy a víz :D


A szervizbe rátesznek egy pumpát,nyom rajta 5x azt jól van.Be se kell indítani.


oksa ezt értem persze a leggyorsabb út! csak jó lenne pár alternatíva.


Én egyszer csináltam, maradt benne, 100m mentem a kocsival egyből pirosba ugrott a mutató. Ha nem sikerül jól,megsüthetitek a motort, egy pillanat alatt.


Tehát valszeg akkor a légtelenítés csak az autó baja? akkor hengerfej ok? a leírtak alapján?

anubisz0718 Elküldve: 2012-10-11 16:50 Hűtővíz..:S

PITTIBL11 írta:
anubisz0718 írta:
YELLOW írta:
PITTIBL11 írta: Sziasztok!!! (BMW e46 2000-es motor évjárat 98

Nem az én autóm hanem az egyik barátomé.
Most vette, és az a probléma hogy hiába öntöm fel neki maxra a hűtőfolyadékot pedig már az úszó is teljesen fenn van! Ekkor kupak rá mehet tovább 2 nap múlva normál használatnál műszerfalon kis ikon jelez kevés a kiegyenlítőtartályban a hűtőfolyadékszintje. Ekkor ha lassan megpróbáltam levenni a tartály kupakját gőz és komoly bugyogás mellett (fórrt) mindig vissza zártam míg meg nem hűlt. Ma megint feltöltöttem légtelenítő csavart álló motornál levettem maxnál feljebb öntöttem és a termosztáttól érkező csövön próbáltam a lehető legtöbb levegőt kiszedni. Igazából a gyári légtelenítést nem tudom ez az egyik kérdés. Sehol nem látok vízfolyást nem gondolnék hengerfejre mert se az olajba nincs víz se a vízbe olaj. Ma ahogy feltöltöttem hagytam járni 15 percig nem tűnt el a víz nem forrt fel a viszkó jó. De nem értem hogy lehet hogy 2 nap alatt üres lesz a kiegyenlítő tartály?
Előre is köszi a választ.
Ha kimaradt valami vagy van valami ötlet akkor írjatok válaszolok.



kell bele azért anyag, ha le volt engedve.... középső rostélynál tekerd meleg állásba a középső tárcsát, illetve maxra a hőfokot így kell járatni, addig amíg üzemmeleg nem lesz, aztán célszerű megállni az autóval, hogy nyisson ki rendesen minden termosztát. csak így lehet lelégteleníteni rendesen. én is sokáig csak néztem.... hova megy a víz :D


A szervizbe rátesznek egy pumpát,nyom rajta 5x azt jól van.Be se kell indítani.


oksa ezt értem persze a leggyorsabb út! csak jó lenne pár alternatíva.


Én egyszer csináltam, maradt benne, 100m mentem a kocsival egyből pirosba ugrott a mutató. Ha nem sikerül jól,megsüthetitek a motort, egy pillanat alatt.

PITTIBL11 Elküldve: 2012-10-11 16:44 Hűtővíz..:S

anubisz0718 írta:
YELLOW írta:
PITTIBL11 írta: Sziasztok!!! (BMW e46 2000-es motor évjárat 98

Nem az én autóm hanem az egyik barátomé.
Most vette, és az a probléma hogy hiába öntöm fel neki maxra a hűtőfolyadékot pedig már az úszó is teljesen fenn van! Ekkor kupak rá mehet tovább 2 nap múlva normál használatnál műszerfalon kis ikon jelez kevés a kiegyenlítőtartályban a hűtőfolyadékszintje. Ekkor ha lassan megpróbáltam levenni a tartály kupakját gőz és komoly bugyogás mellett (fórrt) mindig vissza zártam míg meg nem hűlt. Ma megint feltöltöttem légtelenítő csavart álló motornál levettem maxnál feljebb öntöttem és a termosztáttól érkező csövön próbáltam a lehető legtöbb levegőt kiszedni. Igazából a gyári légtelenítést nem tudom ez az egyik kérdés. Sehol nem látok vízfolyást nem gondolnék hengerfejre mert se az olajba nincs víz se a vízbe olaj. Ma ahogy feltöltöttem hagytam járni 15 percig nem tűnt el a víz nem forrt fel a viszkó jó. De nem értem hogy lehet hogy 2 nap alatt üres lesz a kiegyenlítő tartály?
Előre is köszi a választ.
Ha kimaradt valami vagy van valami ötlet akkor írjatok válaszolok.



kell bele azért anyag, ha le volt engedve.... középső rostélynál tekerd meleg állásba a középső tárcsát, illetve maxra a hőfokot így kell járatni, addig amíg üzemmeleg nem lesz, aztán célszerű megállni az autóval, hogy nyisson ki rendesen minden termosztát. csak így lehet lelégteleníteni rendesen. én is sokáig csak néztem.... hova megy a víz :D


A szervizbe rátesznek egy pumpát,nyom rajta 5x azt jól van.Be se kell indítani.


oksa ezt értem persze a leggyorsabb út! csak jó lenne pár alternatíva.

anubisz0718 Elküldve: 2012-10-11 16:34 Hűtővíz..:S

YELLOW írta:
PITTIBL11 írta: Sziasztok!!! (BMW e46 2000-es motor évjárat 98

Nem az én autóm hanem az egyik barátomé.
Most vette, és az a probléma hogy hiába öntöm fel neki maxra a hűtőfolyadékot pedig már az úszó is teljesen fenn van! Ekkor kupak rá mehet tovább 2 nap múlva normál használatnál műszerfalon kis ikon jelez kevés a kiegyenlítőtartályban a hűtőfolyadékszintje. Ekkor ha lassan megpróbáltam levenni a tartály kupakját gőz és komoly bugyogás mellett (fórrt) mindig vissza zártam míg meg nem hűlt. Ma megint feltöltöttem légtelenítő csavart álló motornál levettem maxnál feljebb öntöttem és a termosztáttól érkező csövön próbáltam a lehető legtöbb levegőt kiszedni. Igazából a gyári légtelenítést nem tudom ez az egyik kérdés. Sehol nem látok vízfolyást nem gondolnék hengerfejre mert se az olajba nincs víz se a vízbe olaj. Ma ahogy feltöltöttem hagytam járni 15 percig nem tűnt el a víz nem forrt fel a viszkó jó. De nem értem hogy lehet hogy 2 nap alatt üres lesz a kiegyenlítő tartály?
Előre is köszi a választ.
Ha kimaradt valami vagy van valami ötlet akkor írjatok válaszolok.



kell bele azért anyag, ha le volt engedve.... középső rostélynál tekerd meleg állásba a középső tárcsát, illetve maxra a hőfokot így kell járatni, addig amíg üzemmeleg nem lesz, aztán célszerű megállni az autóval, hogy nyisson ki rendesen minden termosztát. csak így lehet lelégteleníteni rendesen. én is sokáig csak néztem.... hova megy a víz :D


A szervizbe rátesznek egy pumpát,nyom rajta 5x azt jól van.Be se kell indítani.