Keresőkifejezés: Kapcsolat:
Összesen 415 találat


Csota Elküldve: 2020-11-01 07:29 Fékjavítás

Sziasztok! Teljes fék felújítás után, pontosabban teljes csőrendszer csere, új dugattyúk, tömítések, az a jelenség, hogy csúsztatott fékezésnél elmegy a fékhatás. Légtelenítés többször is volt, impából abs légtelenítés is. Hírtelen pedálnyomásnál blokkol, csak felpumpált ill. csúsztatott fékezésnél megy el. Arra gyanakszom, hogy visszaenged a főfékhenger. Volt e már valakinek hasonló gondja?

Krapulax6 Elküldve: 2020-08-14 18:54 Fékjavítás

YELLOW írta:
Krapulax6 írta:
YELLOW írta:
Krapulax6 írta: Sziasztok.
Eszrevettem ,hogy 80-90 km/h -tol felfele intenzivebb fekezesnel mintha az auto orra balra huzna de a segge jobbra vagy nem tudom hogy irjam.
A kormanyon nem kell ellen tartani es nem razza a kormanyt sem.
Olyan mintha kicsit keresztbe fekezne a kocsit...
Jobb elso munkahenger fel lett ujitva ket eve mert fogott,illetve az elso lengokar hatso szilentje is cserelve volt.
A bal oldalira szilentre mar nem emlekszem.
Az csinalhat ilyet?
Illetve az egyik abroncs elol 2.5 a masik 2.4 baron van 225 szelesek.
50rol fekezek intenziven akkor nem tapasztalom a jelenseget.

Padra kene tenni fekhatasra?

Ha jobban belegondolok lehet a hatsokkal van gond?


padra kellene tenni. mert igazából lehet futómű is. nagyobb tempónál lassításnál nagyobb erő hat és ha nem úgy tart valamelyik szilent, akkor elhúzhat.
a nagy szilentblokktól inkább rázni szokott.
de lehet simán maga a fék is. ami érdekes ez a keresztbe dolog. a fékrásegítés is nagyobb. lehet éppen egy légtelenítés is elég lenne neki.



A gyerek elalszik akkor meg kiugrok megnezni a fekolajtartalyt...
Viszont 5 eve van nalam de nem dereng,hogy a hatso fektarcsat csereltem volna ...


Padra meg az ultetes miatt nem ugrik fel XD
Csak a hatso mert az meg nem rohadt ossze...
Bar ahogy beszeltuk ,gondolkodom a gyarira visszaallitani a gyerek es a teljes menetfelszereles miatt.
Az is lentebb van ket centivel tan’.
Gyari m-es volt a futomu alatta mikor elhoztuk.


genóság, ha örülök a problémádnak? :D
kicsit van élet itt és nem egyedül tartom a frontot. beindulhatna vissza valami.



Ugy tunik kicsit merseklodott a hibam...
Lehet,hogy valami retek kerult a betetbe vagy nem tudom...

YELLOW Elküldve: 2020-08-02 21:58 Fékjavítás

Krapulax6 írta:
YELLOW írta:
Krapulax6 írta: Sziasztok.
Eszrevettem ,hogy 80-90 km/h -tol felfele intenzivebb fekezesnel mintha az auto orra balra huzna de a segge jobbra vagy nem tudom hogy irjam.
A kormanyon nem kell ellen tartani es nem razza a kormanyt sem.
Olyan mintha kicsit keresztbe fekezne a kocsit...
Jobb elso munkahenger fel lett ujitva ket eve mert fogott,illetve az elso lengokar hatso szilentje is cserelve volt.
A bal oldalira szilentre mar nem emlekszem.
Az csinalhat ilyet?
Illetve az egyik abroncs elol 2.5 a masik 2.4 baron van 225 szelesek.
50rol fekezek intenziven akkor nem tapasztalom a jelenseget.

Padra kene tenni fekhatasra?

Ha jobban belegondolok lehet a hatsokkal van gond?


padra kellene tenni. mert igazából lehet futómű is. nagyobb tempónál lassításnál nagyobb erő hat és ha nem úgy tart valamelyik szilent, akkor elhúzhat.
a nagy szilentblokktól inkább rázni szokott.
de lehet simán maga a fék is. ami érdekes ez a keresztbe dolog. a fékrásegítés is nagyobb. lehet éppen egy légtelenítés is elég lenne neki.



A gyerek elalszik akkor meg kiugrok megnezni a fekolajtartalyt...
Viszont 5 eve van nalam de nem dereng,hogy a hatso fektarcsat csereltem volna ...


Padra meg az ultetes miatt nem ugrik fel XD
Csak a hatso mert az meg nem rohadt ossze...
Bar ahogy beszeltuk ,gondolkodom a gyarira visszaallitani a gyerek es a teljes menetfelszereles miatt.
Az is lentebb van ket centivel tan’.
Gyari m-es volt a futomu alatta mikor elhoztuk.


genóság, ha örülök a problémádnak? :D
kicsit van élet itt és nem egyedül tartom a frontot. beindulhatna vissza valami.

Krapulax6 Elküldve: 2020-08-02 19:58 Fékjavítás

YELLOW írta:
Krapulax6 írta: Sziasztok.
Eszrevettem ,hogy 80-90 km/h -tol felfele intenzivebb fekezesnel mintha az auto orra balra huzna de a segge jobbra vagy nem tudom hogy irjam.
A kormanyon nem kell ellen tartani es nem razza a kormanyt sem.
Olyan mintha kicsit keresztbe fekezne a kocsit...
Jobb elso munkahenger fel lett ujitva ket eve mert fogott,illetve az elso lengokar hatso szilentje is cserelve volt.
A bal oldalira szilentre mar nem emlekszem.
Az csinalhat ilyet?
Illetve az egyik abroncs elol 2.5 a masik 2.4 baron van 225 szelesek.
50rol fekezek intenziven akkor nem tapasztalom a jelenseget.

Padra kene tenni fekhatasra?

Ha jobban belegondolok lehet a hatsokkal van gond?


padra kellene tenni. mert igazából lehet futómű is. nagyobb tempónál lassításnál nagyobb erő hat és ha nem úgy tart valamelyik szilent, akkor elhúzhat.
a nagy szilentblokktól inkább rázni szokott.
de lehet simán maga a fék is. ami érdekes ez a keresztbe dolog. a fékrásegítés is nagyobb. lehet éppen egy légtelenítés is elég lenne neki.



A gyerek elalszik akkor meg kiugrok megnezni a fekolajtartalyt...
Viszont 5 eve van nalam de nem dereng,hogy a hatso fektarcsat csereltem volna ...


Padra meg az ultetes miatt nem ugrik fel XD
Csak a hatso mert az meg nem rohadt ossze...
Bar ahogy beszeltuk ,gondolkodom a gyarira visszaallitani a gyerek es a teljes menetfelszereles miatt.
Az is lentebb van ket centivel tan’.
Gyari m-es volt a futomu alatta mikor elhoztuk.

YELLOW Elküldve: 2020-08-02 16:43 Fékjavítás

Krapulax6 írta: Sziasztok.
Eszrevettem ,hogy 80-90 km/h -tol felfele intenzivebb fekezesnel mintha az auto orra balra huzna de a segge jobbra vagy nem tudom hogy irjam.
A kormanyon nem kell ellen tartani es nem razza a kormanyt sem.
Olyan mintha kicsit keresztbe fekezne a kocsit...
Jobb elso munkahenger fel lett ujitva ket eve mert fogott,illetve az elso lengokar hatso szilentje is cserelve volt.
A bal oldalira szilentre mar nem emlekszem.
Az csinalhat ilyet?
Illetve az egyik abroncs elol 2.5 a masik 2.4 baron van 225 szelesek.
50rol fekezek intenziven akkor nem tapasztalom a jelenseget.

Padra kene tenni fekhatasra?

Ha jobban belegondolok lehet a hatsokkal van gond?


padra kellene tenni. mert igazából lehet futómű is. nagyobb tempónál lassításnál nagyobb erő hat és ha nem úgy tart valamelyik szilent, akkor elhúzhat.
a nagy szilentblokktól inkább rázni szokott.
de lehet simán maga a fék is. ami érdekes ez a keresztbe dolog. a fékrásegítés is nagyobb. lehet éppen egy légtelenítés is elég lenne neki.

katonaza Elküldve: 2019-11-08 20:06 Hütövetillátor

YELLOW írta:
katonaza írta:
YELLOW írta:
katonaza írta:
YELLOW írta:
katonaza írta: BMW E60 530D LCI (235Le)

A hűtővíz túl forró (97°C), miközben a ventilátor (600W) ki van kapcsolva.
- INPA szoftverből azonban (Motor / Aktiváció / Ventilátor) bekapcsolható a ventilátor és ekkor jól működik és lemegy a hőfok 90°C-ra.

Körülmények:
- Mindkét termosztát új.
- Vízpumpa új.
- Hűtőfolyadék új (lehet hogy túl tömény).
- A radiátor kívülről megtisztítva.
- A légtelenítés rendben, a tágulási tartályban buborék mentes a vízsugár.
- Nincs tárolt hibaüzenet (INPA, Carly for BMW).

Autópályás haladáskor csak úgy vihető le a hűtőfolyadék hőmérséklete 90°C-ra, ha az utastéri hőmérséklet és ventilátor maximálisra állított. Tartósan így elviselhetetlen az utastéri hőmérséklet.

Esetleg valakinek ötlet, javaslat?


most nem tudom pontosan, de biztos sok az a 97°C?
a termosztátok biztos jók? sokszor az új sem jó, vagy nem pontosan nyit. nekem ez gyanús.


Dízelnél nekem nagyon soknak tűnik.
Nem gyári termosztát ment bele.
Lehet hiba volt. Rendelek gyárit aztán meglátjuk ha nincs más ötlet.
Köszönöm.


nekem valami ilyesmi rémlik, hogy a dízel, de lehet a 20d, hogy 88 és 95°C között megye, de lehet 97 pont a tető.
ami még gyanús lehet, hogy a hűtő előtt nincs zsalu? lehet későn nyit ki, vagy nem nyit ki.



Jól gondolod: a zsalut soha nem tudtam rajtakapni, hogy nyitva legyen.
Ezért gondoskodtam róla, hogy (hétvége óta) mindig nyitva legyen..
- Mint halottnak a csók.

Se a ventit nem indítja el, se a zsalut nem nyitja fel, tehát látszólag a motor jól érzi magát.
- Csak én nem tudom ezt normálisnak elfogadni egy olyan dízel motortól, aminek az elődjével (M57N) mentem majd félmillió km-t, miközben tényleges 90°C körül volt a hűtőfolyadék.

Ezért keresnék gyári adatot, valami dokumentációban csak leírták:
- mi a normál üzemi hőmérséklet tartomány,
- hol kell indulni a ventinek,
- mikor kell nyitnia a zsalunak.


szerintem az nem probléma, hogy esetleg magasabb. a víz ugyanúgy kezd el forrni, mint a benzinesnél, tehát ez bőven belefér, hisz a benzinesek mennek olyan 97-108 között. 108-nél kapcsol a venti. a dízel eleve kevesebb hőt termel, ezért is alacsonyabb picivel az üzemi. de problémát szerintem nem okoz. hiszen a motornak az a rossz, ha üzemi alatt van, mert akkor több anyagot ad, vagy ha túl meleg, de az 115 fok felett van. elvileg a ventinek is van előtét ellenállása, mármint ennek a ventinek is, de nem tudom hol. bár már most lehet Fiat-tal keverem.



A problémát sikerült megoldani.
- Beszereztem eredeti BMW termosztátot.
- Mivel a szerelőm megbetegedett, ezért beszereltem magam.
- Ez után az előírt hűtőfolyadékkal feltöltöttem a rendszert.

Ezt követően városi és autópályás közlekedés során a hűtőfolyadék hőmérséklete egyaránt pontos és megfelelő volt: 90°C ±1°C.
- Tehát teljesen pontosan tartja a 90°C hőmérsékletet. A használati módtól függetlenül.

Ebből következően tévedés azt gondolni, hogy megfelelő és normális a tartós magas vízhőmérséklet.
- Ez valószínűleg igaz a regenerálásra is, de ezt még ellenőrizni fogom a jövő héten és megírom a tapasztalatot.

Köszönöm a segítő hozzászólást.

YELLOW Elküldve: 2019-10-30 08:30 Hütövetillátor

katonaza írta:
YELLOW írta:
katonaza írta:
YELLOW írta:
katonaza írta: BMW E60 530D LCI (235Le)

A hűtővíz túl forró (97°C), miközben a ventilátor (600W) ki van kapcsolva.
- INPA szoftverből azonban (Motor / Aktiváció / Ventilátor) bekapcsolható a ventilátor és ekkor jól működik és lemegy a hőfok 90°C-ra.

Körülmények:
- Mindkét termosztát új.
- Vízpumpa új.
- Hűtőfolyadék új (lehet hogy túl tömény).
- A radiátor kívülről megtisztítva.
- A légtelenítés rendben, a tágulási tartályban buborék mentes a vízsugár.
- Nincs tárolt hibaüzenet (INPA, Carly for BMW).

Autópályás haladáskor csak úgy vihető le a hűtőfolyadék hőmérséklete 90°C-ra, ha az utastéri hőmérséklet és ventilátor maximálisra állított. Tartósan így elviselhetetlen az utastéri hőmérséklet.

Esetleg valakinek ötlet, javaslat?


most nem tudom pontosan, de biztos sok az a 97°C?
a termosztátok biztos jók? sokszor az új sem jó, vagy nem pontosan nyit. nekem ez gyanús.


Dízelnél nekem nagyon soknak tűnik.
Nem gyári termosztát ment bele.
Lehet hiba volt. Rendelek gyárit aztán meglátjuk ha nincs más ötlet.
Köszönöm.


nekem valami ilyesmi rémlik, hogy a dízel, de lehet a 20d, hogy 88 és 95°C között megye, de lehet 97 pont a tető.
ami még gyanús lehet, hogy a hűtő előtt nincs zsalu? lehet későn nyit ki, vagy nem nyit ki.



Jól gondolod: a zsalut soha nem tudtam rajtakapni, hogy nyitva legyen.
Ezért gondoskodtam róla, hogy (hétvége óta) mindig nyitva legyen..
- Mint halottnak a csók.

Se a ventit nem indítja el, se a zsalut nem nyitja fel, tehát látszólag a motor jól érzi magát.
- Csak én nem tudom ezt normálisnak elfogadni egy olyan dízel motortól, aminek az elődjével (M57N) mentem majd félmillió km-t, miközben tényleges 90°C körül volt a hűtőfolyadék.

Ezért keresnék gyári adatot, valami dokumentációban csak leírták:
- mi a normál üzemi hőmérséklet tartomány,
- hol kell indulni a ventinek,
- mikor kell nyitnia a zsalunak.


szerintem az nem probléma, hogy esetleg magasabb. a víz ugyanúgy kezd el forrni, mint a benzinesnél, tehát ez bőven belefér, hisz a benzinesek mennek olyan 97-108 között. 108-nél kapcsol a venti. a dízel eleve kevesebb hőt termel, ezért is alacsonyabb picivel az üzemi. de problémát szerintem nem okoz. hiszen a motornak az a rossz, ha üzemi alatt van, mert akkor több anyagot ad, vagy ha túl meleg, de az 115 fok felett van. elvileg a ventinek is van előtét ellenállása, mármint ennek a ventinek is, de nem tudom hol. bár már most lehet Fiat-tal keverem.

katonaza Elküldve: 2019-10-30 07:55 Hütövetillátor

YELLOW írta:
katonaza írta:
YELLOW írta:
katonaza írta: BMW E60 530D LCI (235Le)

A hűtővíz túl forró (97°C), miközben a ventilátor (600W) ki van kapcsolva.
- INPA szoftverből azonban (Motor / Aktiváció / Ventilátor) bekapcsolható a ventilátor és ekkor jól működik és lemegy a hőfok 90°C-ra.

Körülmények:
- Mindkét termosztát új.
- Vízpumpa új.
- Hűtőfolyadék új (lehet hogy túl tömény).
- A radiátor kívülről megtisztítva.
- A légtelenítés rendben, a tágulási tartályban buborék mentes a vízsugár.
- Nincs tárolt hibaüzenet (INPA, Carly for BMW).

Autópályás haladáskor csak úgy vihető le a hűtőfolyadék hőmérséklete 90°C-ra, ha az utastéri hőmérséklet és ventilátor maximálisra állított. Tartósan így elviselhetetlen az utastéri hőmérséklet.

Esetleg valakinek ötlet, javaslat?


most nem tudom pontosan, de biztos sok az a 97°C?
a termosztátok biztos jók? sokszor az új sem jó, vagy nem pontosan nyit. nekem ez gyanús.


Dízelnél nekem nagyon soknak tűnik.
Nem gyári termosztát ment bele.
Lehet hiba volt. Rendelek gyárit aztán meglátjuk ha nincs más ötlet.
Köszönöm.


nekem valami ilyesmi rémlik, hogy a dízel, de lehet a 20d, hogy 88 és 95°C között megye, de lehet 97 pont a tető.
ami még gyanús lehet, hogy a hűtő előtt nincs zsalu? lehet későn nyit ki, vagy nem nyit ki.



Jól gondolod: a zsalut soha nem tudtam rajtakapni, hogy nyitva legyen.
Ezért gondoskodtam róla, hogy (hétvége óta) mindig nyitva legyen..
- Mint halottnak a csók.

Se a ventit nem indítja el, se a zsalut nem nyitja fel, tehát látszólag a motor jól érzi magát.
- Csak én nem tudom ezt normálisnak elfogadni egy olyan dízel motortól, aminek az elődjével (M57N) mentem majd félmillió km-t, miközben tényleges 90°C körül volt a hűtőfolyadék.

Ezért keresnék gyári adatot, valami dokumentációban csak leírták:
- mi a normál üzemi hőmérséklet tartomány,
- hol kell indulni a ventinek,
- mikor kell nyitnia a zsalunak.

YELLOW Elküldve: 2019-10-29 22:01 Hütövetillátor

katonaza írta:
YELLOW írta:
katonaza írta: BMW E60 530D LCI (235Le)

A hűtővíz túl forró (97°C), miközben a ventilátor (600W) ki van kapcsolva.
- INPA szoftverből azonban (Motor / Aktiváció / Ventilátor) bekapcsolható a ventilátor és ekkor jól működik és lemegy a hőfok 90°C-ra.

Körülmények:
- Mindkét termosztát új.
- Vízpumpa új.
- Hűtőfolyadék új (lehet hogy túl tömény).
- A radiátor kívülről megtisztítva.
- A légtelenítés rendben, a tágulási tartályban buborék mentes a vízsugár.
- Nincs tárolt hibaüzenet (INPA, Carly for BMW).

Autópályás haladáskor csak úgy vihető le a hűtőfolyadék hőmérséklete 90°C-ra, ha az utastéri hőmérséklet és ventilátor maximálisra állított. Tartósan így elviselhetetlen az utastéri hőmérséklet.

Esetleg valakinek ötlet, javaslat?


most nem tudom pontosan, de biztos sok az a 97°C?
a termosztátok biztos jók? sokszor az új sem jó, vagy nem pontosan nyit. nekem ez gyanús.


Dízelnél nekem nagyon soknak tűnik.
Nem gyári termosztát ment bele.
Lehet hiba volt. Rendelek gyárit aztán meglátjuk ha nincs más ötlet.
Köszönöm.


nekem valami ilyesmi rémlik, hogy a dízel, de lehet a 20d, hogy 88 és 95°C között megye, de lehet 97 pont a tető.
ami még gyanús lehet, hogy a hűtő előtt nincs zsalu? lehet későn nyit ki, vagy nem nyit ki.

katonaza Elküldve: 2019-10-29 19:39 Hütövetillátor

YELLOW írta:
katonaza írta: BMW E60 530D LCI (235Le)

A hűtővíz túl forró (97°C), miközben a ventilátor (600W) ki van kapcsolva.
- INPA szoftverből azonban (Motor / Aktiváció / Ventilátor) bekapcsolható a ventilátor és ekkor jól működik és lemegy a hőfok 90°C-ra.

Körülmények:
- Mindkét termosztát új.
- Vízpumpa új.
- Hűtőfolyadék új (lehet hogy túl tömény).
- A radiátor kívülről megtisztítva.
- A légtelenítés rendben, a tágulási tartályban buborék mentes a vízsugár.
- Nincs tárolt hibaüzenet (INPA, Carly for BMW).

Autópályás haladáskor csak úgy vihető le a hűtőfolyadék hőmérséklete 90°C-ra, ha az utastéri hőmérséklet és ventilátor maximálisra állított. Tartósan így elviselhetetlen az utastéri hőmérséklet.

Esetleg valakinek ötlet, javaslat?


most nem tudom pontosan, de biztos sok az a 97°C?
a termosztátok biztos jók? sokszor az új sem jó, vagy nem pontosan nyit. nekem ez gyanús.


Dízelnél nekem nagyon soknak tűnik.
Nem gyári termosztát ment bele.
Lehet hiba volt. Rendelek gyárit aztán meglátjuk ha nincs más ötlet.
Köszönöm.