Keresőkifejezés: Kapcsolat:
Összesen 415 találat


hil Elküldve: 2019-07-29 16:14 Mi lehet a baj?_

Hegzsa írta:
Hegzsa írta:
YELLOW írta:
Hegzsa írta: Sziasztok!

Olyan problémám van az autómmal (318i), hogy teljesen rendszertelenül gondol egyet és mintha 1 kattanásig behúznád a kéziféket, befog az összes fék. Félreállok vele 10-15 percre és újra normális. Féktárcsák/betétek elől újak, hátul dettó.
Műszerfalon egyik visszajelző se villan ki.

Ha valakinek van valami ötlete vagy esetleg futott bele ilyesmibe, kérem segítsen! :D

Válaszokat előre is köszönöm!:iszunkra:


hogy az új betétek bele lettek rakva, a fékfolyadék szint meg lett nézve?
sokan esnek abba a hibába, hogy kopottak a betétek, tehát a munkahengerek kint vannak, ugye ettől az fékolajszint lentebb megy. rátöltenek, hogy MAX-on legyen. majd cserélik a betéteket, és ahogy visszanyomódik a munkahenger az új betét miatt, úgy a fékolajat felnyomja. a tartályban nyomás lesz a többlet anyag miatt, lehet ez szórakozik. ilyenkor ezért illik fékfolyadékot is cserélni, de minimum a szintet beállítani, légteleníteni egyet.


A szerelő állítása szerint nézték a fékolaj szintet amikor visszanyomták a munkahengereket és kellet is belőle leszívni.
Ma visszaviszem, és a fékfolyadék cserét illetve a légtelenítést megcsináltatom, remélem ezek után már jó lesz.


Helló

Fékolaj cserélve illetve a légtelenítés is.
Jó volt a tipp mert tényleg volt levegő a rendszerben.
A másik probléma az, hogy ritkán a kormány fogja magát és elkezd rázni egészen ijesztő mértékben, leállok az autóval 5 perc és újra tökéletes. Ilyennel találkozott már itt valaki?

Köszönöm!

Szia,
nekem is volt ilyen, a fék munkahenger meg volt szorulva. Nálad visszanyomták dugattyút a a rozsdával együtt, ez lehet az ok.
Bye: hil

Hegzsa Elküldve: 2019-07-29 08:25 Mi lehet a baj?_

Hegzsa írta:
YELLOW írta:
Hegzsa írta: Sziasztok!

Olyan problémám van az autómmal (318i), hogy teljesen rendszertelenül gondol egyet és mintha 1 kattanásig behúznád a kéziféket, befog az összes fék. Félreállok vele 10-15 percre és újra normális. Féktárcsák/betétek elől újak, hátul dettó.
Műszerfalon egyik visszajelző se villan ki.

Ha valakinek van valami ötlete vagy esetleg futott bele ilyesmibe, kérem segítsen! :D

Válaszokat előre is köszönöm!:iszunkra:


hogy az új betétek bele lettek rakva, a fékfolyadék szint meg lett nézve?
sokan esnek abba a hibába, hogy kopottak a betétek, tehát a munkahengerek kint vannak, ugye ettől az fékolajszint lentebb megy. rátöltenek, hogy MAX-on legyen. majd cserélik a betéteket, és ahogy visszanyomódik a munkahenger az új betét miatt, úgy a fékolajat felnyomja. a tartályban nyomás lesz a többlet anyag miatt, lehet ez szórakozik. ilyenkor ezért illik fékfolyadékot is cserélni, de minimum a szintet beállítani, légteleníteni egyet.


A szerelő állítása szerint nézték a fékolaj szintet amikor visszanyomták a munkahengereket és kellet is belőle leszívni.
Ma visszaviszem, és a fékfolyadék cserét illetve a légtelenítést megcsináltatom, remélem ezek után már jó lesz.


Helló

Fékolaj cserélve illetve a légtelenítés is.
Jó volt a tipp mert tényleg volt levegő a rendszerben.
A másik probléma az, hogy ritkán a kormány fogja magát és elkezd rázni egészen ijesztő mértékben, leállok az autóval 5 perc és újra tökéletes. Ilyennel találkozott már itt valaki?

Köszönöm!

Hegzsa Elküldve: 2019-07-24 10:26 Mi lehet a baj?_

YELLOW írta:
Hegzsa írta: Sziasztok!

Olyan problémám van az autómmal (318i), hogy teljesen rendszertelenül gondol egyet és mintha 1 kattanásig behúznád a kéziféket, befog az összes fék. Félreállok vele 10-15 percre és újra normális. Féktárcsák/betétek elől újak, hátul dettó.
Műszerfalon egyik visszajelző se villan ki.

Ha valakinek van valami ötlete vagy esetleg futott bele ilyesmibe, kérem segítsen! :D

Válaszokat előre is köszönöm!:iszunkra:


hogy az új betétek bele lettek rakva, a fékfolyadék szint meg lett nézve?
sokan esnek abba a hibába, hogy kopottak a betétek, tehát a munkahengerek kint vannak, ugye ettől az fékolajszint lentebb megy. rátöltenek, hogy MAX-on legyen. majd cserélik a betéteket, és ahogy visszanyomódik a munkahenger az új betét miatt, úgy a fékolajat felnyomja. a tartályban nyomás lesz a többlet anyag miatt, lehet ez szórakozik. ilyenkor ezért illik fékfolyadékot is cserélni, de minimum a szintet beállítani, légteleníteni egyet.


A szerelő állítása szerint nézték a fékolaj szintet amikor visszanyomták a munkahengereket és kellet is belőle leszívni.
Ma visszaviszem, és a fékfolyadék cserét illetve a légtelenítést megcsináltatom, remélem ezek után már jó lesz.

John Elküldve: 2019-05-07 22:28 Termosztát

Gebrosz írta:
John írta:
John írta:
YELLOW írta:
John írta: Szisztok nem rég cserélt az egyik srác FL E46 320d Touring 2002.12- havi-ban termosztátot és nem melegszik jobban mint előtte,mivel nem vagyok profi azt szeretném megkérdezni hogy ebben csak egy termosztát van biztos?


2 minimum van benne. ha automata, akkor talán 3.
van a nagy termosztát, meg az EGR termosztát. általában amúgy is párban célszerű cserélni, az a biztos.
mindamellett a új is lehet rossz. termosztátoknál jellemző azért.

Igen ezeket jól tippeltem viszont azt mondja hogy manuál és nincs benne Egr temosztát bár azt is mondta a srác hogy 3 légtelenítő csavarja van viszont manuál,és kintről hozta be 1 éve.Nem lehet hogy kézire lett butítva és a kiegyenlítőjében lent is van egy pici termosz?


Nekem mókolás gyanús a motorja mert azt mondja nincs benne Egr Termosz


Szia!Én pont ma cseréltem a sajátomban termosztátot. Nekem nincs az egr én külön termosztát. Csak 1 gyárilag hozzá tenném.
2003 12 havi M Packett Touring.
Újra fagyálóztam kettő db légtelenítő csavar van nekem 1 ahol feltöltöd a második a felső hosszú csövön. Mind a 2 őt lazidzsd meg betöltő kupakot is vedd ugyebár le a két légtelenítőt teljesen ne vedd le csak párszor lazidzsd fel hogy tudjon fújni csöpögni...
Töldzsd fe fullra indítsad be hadjad hagy fröcsögjön nyomja vissza.hadjad had egye el a fagyállót járásd közben persze.
Töltesz hagyod had egye töltesz ugyan ez jó párszor és közben nézed a két légtelenítő csavart. Majd várj pár percet de közben töltögeds.... Aztán a hosszú lassan tekerd be zárásig. És maradjon még nyitva az ami a betöltőn van. Nézed és akkor lessz jó a legtelenítes ha ott már folytonos a fagyálló folyása.Majd ha az zárd azt is le és töltögesd a fagyállót bele várj vele szép lassan közben ha egyszer csak fel töltött telsejen úgy látod
a fűtest kapcsold be tedd maximum hőfokra és fokozatra és hadjad had járjon még alapjáraton, és tölts rá majd zárd le óvatosan menjél vele egy két kört de ne pörgesd, utána ismét álj meg és nézd meg a szintet hogy fogyott e a fagyállóbol. Ha igen töltögesd tovább majd megint egy kör és megint ugyan ez de a fűtés menjen közben ha megjött a meleg forró fűtés akkor még nem okes megint álj meg nézd meg a szintet és ha kell tölts rá majd kapcsold le a fűtéses és hadjad had járjon nézzed az alsó csövet ha ott is szép lassan megjön a melegfagyáló akkor minden rendben lett kinyitott és még egyszer tekerd le a sapkát és nézz rá a szintre de csak akkor ha már az alsó csőnél is érzed hogy kezd forró lenni. Ha mind ez még lett akkor kész van járasd még egy kicsit had forduljon át és kész is. Kicsit macerás és türelme kell hozzá de jó lessz. Remélem tudtam segíteni és várom a fejleményeket.

Köszönöm,közben ki derült nem is új termosztát került bele hanem amiben van 17000 Km... Állítólag 3 légtelenítőcsavar van neki:1 a Tágulásinál 2 az EGR alatti műanyag vízcsövön 3 a "Flow Heater" körben viszont élőben nem tudok neki rá nézni de be másolom neki a légtelenítésedet ha nem baj?

John Elküldve: 2018-07-01 11:12 Fék

YELLOW írta:
John írta: Sziasztok.Jobb hátsó hajlékony fékcsövemnél szivárog a fékolaj.Ebben az esetben elég csak a hátsó légtelenítőket légteleníteni vagy mind a négyet,és Abs-nél kell-e valamit vagy bármit is aktiválni Inpával vagy csak légtelenítsem csőcsere után és kész? Köszi,fontos!


hát ha maga a cserélt csődarab előtt el tudod zárni, akkor elég csak azon az oldalon légteleníteni. persze figyelve, hogy a tartályban meg legyen a szint.
INPA-ban van egy opció, ami elvileg légtelenítést csinál. ASC/DSC-n belül van, most hirtelen fejből nem tudom. a féket kell benyomni, majd darál egy jót, meg remegteti a pedált. d eén szerintem ez csak a az ABS tömbben mozgatja át a dugattyúkat.

Köszönöm szépen,akkor nekiállok.(Mégsem a hajlékony cső hanem a fémcső szivárog közvetlen a hajlékonycső felett ami bemegy a kasztni alá... Azt hol kell megbontani ha megrendeltem?)Csavarhúzónál van elrohadva...Realom-ben hanyas számút kell megrendelnem?





YELLOW Elküldve: 2018-07-01 11:08 Fék

John írta: Sziasztok.Jobb hátsó hajlékony fékcsövemnél szivárog a fékolaj.Ebben az esetben elég csak a hátsó légtelenítőket légteleníteni vagy mind a négyet,és Abs-nél kell-e valamit vagy bármit is aktiválni Inpával vagy csak légtelenítsem csőcsere után és kész? Köszi,fontos!


hát ha maga a cserélt csődarab előtt el tudod zárni, akkor elég csak azon az oldalon légteleníteni. persze figyelve, hogy a tartályban meg legyen a szint.
INPA-ban van egy opció, ami elvileg légtelenítést csinál. ASC/DSC-n belül van, most hirtelen fejből nem tudom. a féket kell benyomni, majd darál egy jót, meg remegteti a pedált. d eén szerintem ez csak a az ABS tömbben mozgatja át a dugattyúkat.

Jani69 Elküldve: 2018-02-03 23:01 Hûtõvíz

John írta:
Tibo írta:
YELLOW írta:
Tibo írta:
YELLOW írta:
Tibo írta: Sziasztok!

BMW E46 M43TU19-ről lenne szó.
Segítséget szeretnék kérni a hűtővíz PERFEKT feltöltésére illetve légtelenítésére.
Ahogyan én csináltam:
-autó bal kereke megemelve
-gyújtás ráad, fűtés felkapcsolva
-hűtősapka kiteker, légt. csavar kitekerve
-addig töltöttem míg a légtelenítőnél nem folyt a folyadék
-lezártam a légt. csavart majd leszívtam a kiegy.tartályból a max jelig
-lezártam a kupakot is és az autót járattam fél percig majd megvártam a reggelt és utántöltöttem

A problémám a következő, fűtésem forró, de várnom kell 5-6 mp-et míg elkezdi a meleget fújni, a hűtővíz mutatója középen áll, de ha a titkosmenüben megnézem a 7. pontnál a vízhőmérsékletet akkor 108c, ha a fűtésem megy és félreállok az autóval, a termosztátból kijövő cső hideg, ha a fűtést kikapcsolom akkor kezd melegedni az alsó cső. Miután hazaértem és leállítom az autót a hőfok fel megy 116 fokra is.

A kérdésem az hogy normális ez, vagy valamit elrontottam?


szerintem jól csináltad ám érdemes többször a légtelenítésre ránézni, kitekerni a szelepet.
108°C még közép állás, talán picivel van felette.
azt sosem néztem, hogy leállítás után merre megy a hőfok, de lehetséges fizikailag, hogy felfelé megy. hisz nincs keringés, meg hűtés sem, de a blokk még meleg. minimális áramlás még van.


Én úgy hallottam hogy a légtelenítőcsavart nem szabad többször kitekerni mert megszűnik a vákum.
Illetve amit írtam az normális hogy fűtés mellett hideg az alsó cső?
Ha ki kell még tekernem a csavart akkor hogyan csináljam? Járjon a motor vagy hidegen? Kupak legyen rajta?


nem szoktam tapogatni, de azt tudom elég lassan légtelenedett le nekem is. szelepet lehet nyitni, betöltő sapkát már nem kell, de a motor járjon és legyen üzem meleg.


Köszi a választ, egyébként üzemmelegen ( 108c ) ha kitekerem a légtelenítő csavart akkor spriccel össze vissza.

Szia,nekem termosztát csere után csinálja ugyanezt,mi volt a megoldás?


Sziasztok! Én kicseréltem mindkét termosztátot a 330 d-n. Utána teletöltöttem a kiegyenlítőtartályt,majd motor beindít,fűtés bekapcsol,légtelenítő csavarokat kitekertem, közben öntöttem utána a fagyállót és amikor elkezdett folyni a hűtővíz becsavartam őket és kész. Kiegyenlítőtartály feltöltöttem szintre. Még kb. kétszer kellett a szintet utánatölteni és minden hibátlanul működik.

John Elküldve: 2018-02-01 10:39 Hûtõvíz

Tibo írta:
YELLOW írta:
Tibo írta:
YELLOW írta:
Tibo írta: Sziasztok!

BMW E46 M43TU19-ről lenne szó.
Segítséget szeretnék kérni a hűtővíz PERFEKT feltöltésére illetve légtelenítésére.
Ahogyan én csináltam:
-autó bal kereke megemelve
-gyújtás ráad, fűtés felkapcsolva
-hűtősapka kiteker, légt. csavar kitekerve
-addig töltöttem míg a légtelenítőnél nem folyt a folyadék
-lezártam a légt. csavart majd leszívtam a kiegy.tartályból a max jelig
-lezártam a kupakot is és az autót járattam fél percig majd megvártam a reggelt és utántöltöttem

A problémám a következő, fűtésem forró, de várnom kell 5-6 mp-et míg elkezdi a meleget fújni, a hűtővíz mutatója középen áll, de ha a titkosmenüben megnézem a 7. pontnál a vízhőmérsékletet akkor 108c, ha a fűtésem megy és félreállok az autóval, a termosztátból kijövő cső hideg, ha a fűtést kikapcsolom akkor kezd melegedni az alsó cső. Miután hazaértem és leállítom az autót a hőfok fel megy 116 fokra is.

A kérdésem az hogy normális ez, vagy valamit elrontottam?


szerintem jól csináltad ám érdemes többször a légtelenítésre ránézni, kitekerni a szelepet.
108°C még közép állás, talán picivel van felette.
azt sosem néztem, hogy leállítás után merre megy a hőfok, de lehetséges fizikailag, hogy felfelé megy. hisz nincs keringés, meg hűtés sem, de a blokk még meleg. minimális áramlás még van.


Én úgy hallottam hogy a légtelenítőcsavart nem szabad többször kitekerni mert megszűnik a vákum.
Illetve amit írtam az normális hogy fűtés mellett hideg az alsó cső?
Ha ki kell még tekernem a csavart akkor hogyan csináljam? Járjon a motor vagy hidegen? Kupak legyen rajta?


nem szoktam tapogatni, de azt tudom elég lassan légtelenedett le nekem is. szelepet lehet nyitni, betöltő sapkát már nem kell, de a motor járjon és legyen üzem meleg.


Köszi a választ, egyébként üzemmelegen ( 108c ) ha kitekerem a légtelenítő csavart akkor spriccel össze vissza.

Szia,nekem termosztát csere után csinálja ugyanezt,mi volt a megoldás?

Tibo Elküldve: 2017-12-16 20:16 Hûtõvíz

YELLOW írta:
Tibo írta:
YELLOW írta:
Tibo írta: Sziasztok!

BMW E46 M43TU19-ről lenne szó.
Segítséget szeretnék kérni a hűtővíz PERFEKT feltöltésére illetve légtelenítésére.
Ahogyan én csináltam:
-autó bal kereke megemelve
-gyújtás ráad, fűtés felkapcsolva
-hűtősapka kiteker, légt. csavar kitekerve
-addig töltöttem míg a légtelenítőnél nem folyt a folyadék
-lezártam a légt. csavart majd leszívtam a kiegy.tartályból a max jelig
-lezártam a kupakot is és az autót járattam fél percig majd megvártam a reggelt és utántöltöttem

A problémám a következő, fűtésem forró, de várnom kell 5-6 mp-et míg elkezdi a meleget fújni, a hűtővíz mutatója középen áll, de ha a titkosmenüben megnézem a 7. pontnál a vízhőmérsékletet akkor 108c, ha a fűtésem megy és félreállok az autóval, a termosztátból kijövő cső hideg, ha a fűtést kikapcsolom akkor kezd melegedni az alsó cső. Miután hazaértem és leállítom az autót a hőfok fel megy 116 fokra is.

A kérdésem az hogy normális ez, vagy valamit elrontottam?


szerintem jól csináltad ám érdemes többször a légtelenítésre ránézni, kitekerni a szelepet.
108°C még közép állás, talán picivel van felette.
azt sosem néztem, hogy leállítás után merre megy a hőfok, de lehetséges fizikailag, hogy felfelé megy. hisz nincs keringés, meg hűtés sem, de a blokk még meleg. minimális áramlás még van.


Én úgy hallottam hogy a légtelenítőcsavart nem szabad többször kitekerni mert megszűnik a vákum.
Illetve amit írtam az normális hogy fűtés mellett hideg az alsó cső?
Ha ki kell még tekernem a csavart akkor hogyan csináljam? Járjon a motor vagy hidegen? Kupak legyen rajta?


nem szoktam tapogatni, de azt tudom elég lassan légtelenedett le nekem is. szelepet lehet nyitni, betöltő sapkát már nem kell, de a motor járjon és legyen üzem meleg.


Köszi a választ, egyébként üzemmelegen ( 108c ) ha kitekerem a légtelenítő csavart akkor spriccel össze vissza.

YELLOW Elküldve: 2017-12-16 19:12 Hûtõvíz

Tibo írta:
YELLOW írta:
Tibo írta: Sziasztok!

BMW E46 M43TU19-ről lenne szó.
Segítséget szeretnék kérni a hűtővíz PERFEKT feltöltésére illetve légtelenítésére.
Ahogyan én csináltam:
-autó bal kereke megemelve
-gyújtás ráad, fűtés felkapcsolva
-hűtősapka kiteker, légt. csavar kitekerve
-addig töltöttem míg a légtelenítőnél nem folyt a folyadék
-lezártam a légt. csavart majd leszívtam a kiegy.tartályból a max jelig
-lezártam a kupakot is és az autót járattam fél percig majd megvártam a reggelt és utántöltöttem

A problémám a következő, fűtésem forró, de várnom kell 5-6 mp-et míg elkezdi a meleget fújni, a hűtővíz mutatója középen áll, de ha a titkosmenüben megnézem a 7. pontnál a vízhőmérsékletet akkor 108c, ha a fűtésem megy és félreállok az autóval, a termosztátból kijövő cső hideg, ha a fűtést kikapcsolom akkor kezd melegedni az alsó cső. Miután hazaértem és leállítom az autót a hőfok fel megy 116 fokra is.

A kérdésem az hogy normális ez, vagy valamit elrontottam?


szerintem jól csináltad ám érdemes többször a légtelenítésre ránézni, kitekerni a szelepet.
108°C még közép állás, talán picivel van felette.
azt sosem néztem, hogy leállítás után merre megy a hőfok, de lehetséges fizikailag, hogy felfelé megy. hisz nincs keringés, meg hűtés sem, de a blokk még meleg. minimális áramlás még van.


Én úgy hallottam hogy a légtelenítőcsavart nem szabad többször kitekerni mert megszűnik a vákum.
Illetve amit írtam az normális hogy fűtés mellett hideg az alsó cső?
Ha ki kell még tekernem a csavart akkor hogyan csináljam? Járjon a motor vagy hidegen? Kupak legyen rajta?


nem szoktam tapogatni, de azt tudom elég lassan légtelenedett le nekem is. szelepet lehet nyitni, betöltő sapkát már nem kell, de a motor járjon és legyen üzem meleg.