Keresőkifejezés: Kapcsolat:
Összesen 129 találat


YELLOW Elküldve: 2013-03-05 08:23 Féktárcsa és fékbetét

nickname írta:
YELLOW írta:
nickname írta:
YELLOW írta: szerintem vegyéé ATE-t mer nekem is az van :twisted:
én az egészért 56ezerért jutottam hozzá, igaz először nem, majd pár száz km után rázott, de mára eltünt, fog mint az állat, nekem fel sem tűnik, de asszony feszt a mislicákat nézné a szélvédőn:mrgreen:
ugye milyen szééép?


Akkor te ugy gondolod, hogy ami neked az legjobb ?

egyébként meg ne 10 évvel ezelőtti árakat mondj :D :D :D :D



nem 10 éves hanem 4-5. már írtam, hogy szerencsém volt. mert. úgy volt, hogy kedvezményesen 76ezer. aztán én hagytam 20ezer előleget. amikor mentem érte, a csóka fia kérte is az 56ezret, hogy a faterja mondta. én meg bevágtam, hogy volt 20ezer előlegem. aztán az 56-ból levonta :) de még a faterját is megvártam, hogy akkor tutti? szerintem már bezavarták magukat... :D aztán vagy 2 évig nem is mentem arra :D
azt csak azért írtam, hogy ilyet vegyen, mert "mindenkinek a sajátja a legjobb" :D igazából csak ilyen kis fricska, ahogy Robinson mondaná. szerintem a PowerDisc marha nagyot mutat.


Nézd évente kb 5000-7000 Km -t mész az autóval, tehát nincs akkor gyakorlati tapasztalatod, A mart tárcsákkal meg csak az nagy gond hogy lényegesen hamarabb kopik a betét.

Nézd Budapesten 3 elismert BMW szerelővel "szervizzel" is beszéltem, hogy érdemes e a gyáritól eltérő márkájú tárcsát használni, mindenki azt mondta hogy érdemes inkább gyárit venni. a fékbetétnél meg a TEXTART ajánlották.

Én csak azon emberek szervizek, tapasztalatát írom le akik napi szinten benne vannak a témában. Csalódnom még nem kellett évi 40-60 Km futásteljesítmény mellett.


nekem is megvan még a gyári, sosem mondtam, hogy rossz. nekem amúgy Jurid van. direkt nem dobtam el, mert egy kis szabályzás kell és mehetne vissza. én alapvetően a féket sem nagyon hazsnálom, mert motorfékkel lassulok, csak azé kell a fék, ha valóban kell. én ezért is vállaltam be ezt a szettet, mert nem megyek sokat vele. amúgy keményebb betétet választottam direkt, mert harmad annyiba került mint az ATE sport betétje, és azért nem kopik úgy.
valóban nekem sok tapasztalatom nincs semmivel kapcsolatban sem, viszont sokat hallok ismerősöktől, akiknek BMW van, vagy épp más típus, hallom, látom mivel szenvednek, mi nem jó nekik. mint írtam a sajátom direkt raktam be, egy korábbi hsz-re.

nickname Elküldve: 2013-03-05 08:18 Féktárcsa és fékbetét

YELLOW írta:
nickname írta:
YELLOW írta: szerintem vegyéé ATE-t mer nekem is az van :twisted:
én az egészért 56ezerért jutottam hozzá, igaz először nem, majd pár száz km után rázott, de mára eltünt, fog mint az állat, nekem fel sem tűnik, de asszony feszt a mislicákat nézné a szélvédőn:mrgreen:
ugye milyen szééép?


Akkor te ugy gondolod, hogy ami neked az legjobb ?

egyébként meg ne 10 évvel ezelőtti árakat mondj :D :D :D :D



nem 10 éves hanem 4-5. már írtam, hogy szerencsém volt. mert. úgy volt, hogy kedvezményesen 76ezer. aztán én hagytam 20ezer előleget. amikor mentem érte, a csóka fia kérte is az 56ezret, hogy a faterja mondta. én meg bevágtam, hogy volt 20ezer előlegem. aztán az 56-ból levonta :) de még a faterját is megvártam, hogy akkor tutti? szerintem már bezavarták magukat... :D aztán vagy 2 évig nem is mentem arra :D
azt csak azért írtam, hogy ilyet vegyen, mert "mindenkinek a sajátja a legjobb" :D igazából csak ilyen kis fricska, ahogy Robinson mondaná. szerintem a PowerDisc marha nagyot mutat.


Nézd évente kb 5000-7000 Km -t mész az autóval, tehát nincs akkor gyakorlati tapasztalatod, A mart tárcsákkal meg csak az nagy gond hogy lényegesen hamarabb kopik a betét.

Nézd Budapesten 3 elismert BMW szerelővel "szervizzel" is beszéltem, hogy érdemes e a gyáritól eltérő márkájú tárcsát használni, mindenki azt mondta hogy érdemes inkább gyárit venni. a fékbetétnél meg a TEXTART ajánlották.

Én csak azon emberek szervizek, tapasztalatát írom le akik napi szinten benne vannak a témában. Csalódnom még nem kellett évi 40-60 Km futásteljesítmény mellett.

YELLOW Elküldve: 2013-03-05 08:07 Féktárcsa és fékbetét

nickname írta:
YELLOW írta: szerintem vegyéé ATE-t mer nekem is az van :twisted:
én az egészért 56ezerért jutottam hozzá, igaz először nem, majd pár száz km után rázott, de mára eltünt, fog mint az állat, nekem fel sem tűnik, de asszony feszt a mislicákat nézné a szélvédőn:mrgreen:
ugye milyen szééép?


Akkor te ugy gondolod, hogy ami neked az legjobb ?

egyébként meg ne 10 évvel ezelőtti árakat mondj :D :D :D :D



nem 10 éves hanem 4-5. már írtam, hogy szerencsém volt. mert. úgy volt, hogy kedvezményesen 76ezer. aztán én hagytam 20ezer előleget. amikor mentem érte, a csóka fia kérte is az 56ezret, hogy a faterja mondta. én meg bevágtam, hogy volt 20ezer előlegem. aztán az 56-ból levonta :) de még a faterját is megvártam, hogy akkor tutti? szerintem már bezavarták magukat... :D aztán vagy 2 évig nem is mentem arra :D
azt csak azért írtam, hogy ilyet vegyen, mert "mindenkinek a sajátja a legjobb" :D igazából csak ilyen kis fricska, ahogy Robinson mondaná. szerintem a PowerDisc marha nagyot mutat.

HGabor Elküldve: 2013-03-03 22:51 Féktárcsa és fékbetét

jlaci74 írta: A Steinhof bár jól csengő németes név, valójában lengyel tárcsa.
Lehet hogy jó kisebb súlyú / teljesítményű autókra, de BMW-re nem feltétlenül ajánlanám. Az Openparts bár olasz, nekem is jó tapasztalataim vannak vele, pontosabban ügyfeleknek akiknek hoztam. ( több, nagy teljesítményű tuning és turbós autó ) Ha márkás lyuggatott kell akkor Ferodo.
Ha nem kell a pompa-fény-csillogás akkor az ATE jó választás, ha meg nem számít a pénz csak a lelki nyugalom akkor meg Original Teile ...


+1 az ATE-ra. Nekem E36 alatt az volt, elől ATE Powerdisc + Ate 189. Hátul Textar Pro volt, nem volt vele bajom, habár Textar-ra hallottam pár panaszt, de ugye mindenből van selejtes darab.

YELLOW Elküldve: 2013-02-24 16:41 Féktárcsa és fékbetét

valter320d írta:
Alesi írta:
senna írta:
YELLOW írta:
senna írta: Üdv. Ezek közül melyiket vegyem meg hátra? Persze számit az olcsoság is....:)



más lehetőség nincs? a Juratek szerintem a Jurid valami lejányvállalata. mondjuk nem tudjuk milyen autód van, nincs az adatok között. Én Jurid-ot és sima sallang nélküli ATE tárcsát tennék fel.


Az autóm BMW 320D 150LE 2002-es. Jurid szerintem csak Unixban van,ott nincs kedvezményem!:((



Nekem a Textar tárcsák egy erősebb fékezés következtében rendesen vetemettek, 80 fölött ráztak mint az állat, elöl-hátul (alig jöttünk rá, hogy mi a baj, mert először csak az elsőt szabályozták fel, a szerelő sem hitte, hogy a hátsók is kaptak...)

Úgyhogy SZVSZ Textar-t ne! ;)


Itt is megoszlanak a vélemények nekem a jurid volt szar lecseréltem textarra és nem remegett utána! Szóval kinek mi :wink:


örök kérdés ez is, mint az olaj :fetreng:
a Jurid volt gyári beszállítója, az ATE szintén. már csak emiatt is. Nekem is remegett a PowerDisc, már nem csinálja, idővel ki centíroztam :D
a brembo-ra is sok a panasz, valakinek az a jó. a többi meg számomra annyira noname, hogy... ugye tulajdonképpen sima vastányérokról beszélünk, jó biztos van benne valami ötvözet. de gondolom gyártáskor nem mindegy honnan jött az az alapanyag. ez minden gyártónál benne van a pakliba. lehet adott darabszámból csak pár lesz olyan, és pont azt fogja ki az ember, pont azt nem tették ki minőségvizsgálatra.

anubisz Elküldve: 2013-01-16 20:27 Féktárcsa és fékbetét

BarG írta:
anubisz írta:
YELLOW írta:
anubisz írta:
YELLOW írta:
anubisz írta: Na,kidobtak új tárcsát, elég jófajtának néz ki, jó anyagból, biztos aranyárba
http://www.ebcbrakes.com/autom...ndex.shtml


hát nekem még ilyen vágott tárcsákból még mindig a PowerDisc (ATE) a tetszőő. eztcsupán a kinézetre írom.


Valami carbont ír, biztos valami brutális anyagból van. Még elviszed ide a csókához lefagyasztani -200 fokra, utána, 30 évig fogja bírni :kiraly:


:fetreng::porgosnevetos::biglol:


szerk.: amúgy azt írja, hogy magas silicon és magas carbon bevonat... a szilikont nem értem :D de biztos mondjuk inkább ötvözetre utalna nem bevonatra


az nem sílícium, silicon helyett?


Ángliusul a szilícium silicon.


igen utána néztem én is, furcsálltam is, hogy fémet mutat a siliconnál.

BarG Elküldve: 2013-01-16 20:23 Féktárcsa és fékbetét

anubisz írta:
YELLOW írta:
anubisz írta:
YELLOW írta:
anubisz írta: Na,kidobtak új tárcsát, elég jófajtának néz ki, jó anyagból, biztos aranyárba
http://www.ebcbrakes.com/autom...ndex.shtml


hát nekem még ilyen vágott tárcsákból még mindig a PowerDisc (ATE) a tetszőő. eztcsupán a kinézetre írom.


Valami carbont ír, biztos valami brutális anyagból van. Még elviszed ide a csókához lefagyasztani -200 fokra, utána, 30 évig fogja bírni :kiraly:


:fetreng::porgosnevetos::biglol:


szerk.: amúgy azt írja, hogy magas silicon és magas carbon bevonat... a szilikont nem értem :D de biztos mondjuk inkább ötvözetre utalna nem bevonatra


az nem sílícium, silicon helyett?


Ángliusul a szilícium silicon.

anubisz Elküldve: 2013-01-16 17:12 Féktárcsa és fékbetét

YELLOW írta:
anubisz írta:
YELLOW írta:
anubisz írta: Na,kidobtak új tárcsát, elég jófajtának néz ki, jó anyagból, biztos aranyárba
http://www.ebcbrakes.com/autom...ndex.shtml


hát nekem még ilyen vágott tárcsákból még mindig a PowerDisc (ATE) a tetszőő. eztcsupán a kinézetre írom.


Valami carbont ír, biztos valami brutális anyagból van. Még elviszed ide a csókához lefagyasztani -200 fokra, utána, 30 évig fogja bírni :kiraly:


:fetreng::porgosnevetos::biglol:


szerk.: amúgy azt írja, hogy magas silicon és magas carbon bevonat... a szilikont nem értem :D de biztos mondjuk inkább ötvözetre utalna nem bevonatra


az nem sílícium, silicon helyett?

anubisz Elküldve: 2013-01-16 17:08 Féktárcsa és fékbetét

YELLOW írta:
anubisz írta:
YELLOW írta:
anubisz írta: Na,kidobtak új tárcsát, elég jófajtának néz ki, jó anyagból, biztos aranyárba
http://www.ebcbrakes.com/autom...ndex.shtml


hát nekem még ilyen vágott tárcsákból még mindig a PowerDisc (ATE) a tetszőő. eztcsupán a kinézetre írom.


Valami carbont ír, biztos valami brutális anyagból van. Még elviszed ide a csókához lefagyasztani -200 fokra, utána, 30 évig fogja bírni :kiraly:


:fetreng::porgosnevetos::biglol:


szerk.: amúgy azt írja, hogy magas silicon és magas carbon bevonat... a szilikont nem értem :D de biztos mondjuk inkább ötvözetre utalna nem bevonatra


Van benne anyag.

GG15HC as the name implies uses Higher Carbon content during the casting process , approximately DOUBLE the Carbon element content than normal. Carbon content in brake discs ranges from 2 to approximately 4%. GG 15HC is right there at the highest content figure. More Silicone is also added to GG15HC to encourage the formation of GRAPHITE during the cooling process. These graphite flakes add "Plasticity" to the cast iron matrix and are excellent at absorbing shocks and preventing cracks. Whilst the GG 15HC is essentially a "Softer" iron and may wear slightly faster than its harder low carbon counterparts the development of the enemy article CEMENTITE is much reduced in GG 15HC. Cementite is a brittle bi product formed in cooling of the disc material during the casting process. The content of GG15HC is shown below in table form
%C 3.72

%Si 1.74

%Mn 0.50

%P 0.05

%S 0.108

%Cr 0.16

%Cu 0.24

%V 0.02

%Mo 0.45

%Sn 0.112

%La 0.0085

%Zr 0.03

This "Grey" cast iron GG15HC has also many other benefits:
1)
The graphite flakes dampen vibrations reducing brake judder and brake noise

2)
These graphite flakes also conduct heat very well and therefore reduce thermal distortions

3)
The graphite flakes act as mini stress "Focal points" for potential cracking and make this material extremely viable for use on drilled and slotted discs or rotors, drawing the stress energy away from the machined slots or holes and preventing cracks

YELLOW Elküldve: 2013-01-16 17:01 Féktárcsa és fékbetét

anubisz írta:
YELLOW írta:
anubisz írta: Na,kidobtak új tárcsát, elég jófajtának néz ki, jó anyagból, biztos aranyárba
http://www.ebcbrakes.com/autom...ndex.shtml


hát nekem még ilyen vágott tárcsákból még mindig a PowerDisc (ATE) a tetszőő. eztcsupán a kinézetre írom.


Valami carbont ír, biztos valami brutális anyagból van. Még elviszed ide a csókához lefagyasztani -200 fokra, utána, 30 évig fogja bírni :kiraly:


:fetreng::porgosnevetos::biglol:


szerk.: amúgy azt írja, hogy magas silicon és magas carbon bevonat... a szilikont nem értem :D de biztos mondjuk inkább ötvözetre utalna nem bevonatra