Keresőkifejezés: Kapcsolat:
Összesen 129 találat


anubisz Elküldve: 2013-01-16 17:00 Féktárcsa és fékbetét

YELLOW írta:
anubisz írta: Na,kidobtak új tárcsát, elég jófajtának néz ki, jó anyagból, biztos aranyárba
http://www.ebcbrakes.com/autom...ndex.shtml


hát nekem még ilyen vágott tárcsákból még mindig a PowerDisc (ATE) a tetszőő. eztcsupán a kinézetre írom.


Valami carbont ír, biztos valami brutális anyagból van. Még elviszed ide a csókához lefagyasztani -200 fokra, utána, 30 évig fogja bírni :kiraly:

YELLOW Elküldve: 2013-01-16 16:57 Féktárcsa és fékbetét

anubisz írta: Na,kidobtak új tárcsát, elég jófajtának néz ki, jó anyagból, biztos aranyárba
http://www.ebcbrakes.com/autom...ndex.shtml


hát nekem még ilyen vágott tárcsákból még mindig a PowerDisc (ATE) a tetszőő. eztcsupán a kinézetre írom.

YELLOW Elküldve: 2012-09-29 09:49 Fékjavítás

Alesi írta: Sziasztok!

Az olasz szerpentines nyaralas ota nagy sebessegnel fekezeskor egy picit raz az auto. Futomuveshez elvittem, centiroztak, futomuvet allitottak igy annak semmi baja, marad az, hogy a fektarcsa lett hullamosra rallyzva. Ez azert kellemetlen, mert kb 15e km-rel ezelott lett a teljes fekrendszer vadiuj Textarokra cserelve.

Kerdes, hogy van ertelme ezeket szabalyoztatni, vagy torodjek bele, hogy ez ilyen marad, amig nem cserelek tarcsat?


mindent fel lehet szabályozni, ha elég neki az anyag, mármint van miből szabályozni. csak értelmes esztergályoshoz kell elvinni.
amúgy nekem az elején rázott a vadi új PowerDisc, mármint nem a legelején, hanem felrakás után 500 km múlva. pedig nem fékeztem el. pont tegnap figyelgettem, már nem ráz. lehet idő után kikopik belőle a hullám... bár hozzá teszem, a kereket megpörgetve egyáltalán nem ütött a tárcsa....

Vendég Elküldve: 2012-08-19 12:08 Féktárcsa és fékbetét

b_imi írta:
jlaci74 írta:
BalaBMW írta: Nekem is jövő héten esedékes lesz az első tárcsák cseréje... A kérdés: ATE Powerdisc vagy Zimmermann? Mindenképpen a lyuggatott felé hajlok...8)


Ha lyuggatott akkor Zimmermann, mert az Ate Powerdisc az hornyolt.
Mindkettő jó, de arra készülj fel hogy ezek a sport tárcsák hangosabbak fékezés közben.
Egyébként van egy a fent említettektől olcsóbb, de jól bevált lyuggatott féktárcsám, alubevonatos mint a gyári. ( akit érdekel majd keres )
Egyébként ha komoly fékhatás növekedést akarsz akkor a betét is fontos, pl. Ferodo DS Performance.
Új tárcsához úgyis új betétet raksz.


Mondjuk, ha komolyabb fékhatás növekedés kell, akkor célszerű a gumi fékcsöveket is cserélni, ill. a féknyerget legalább 6 dugattyúsra. A lengőkar szilenteket és a gátlókat keményebbre, valamint a fékfolyadékot szintén a magasabb igényekhez igazítani. Mert egyébként az egész olyan lesz, mint a leggyengébb eleme.
Normál használat mellett a gyári és az ATE szett tökéletes megoldás.
A bizonytalan eredetű cuccok veszélyesek lehetnek!


Ha a "bizonytalan eredetű cuccok" -kal rám céloztál akkor rossz helyen jársz.
15 éve forgalmazok alkatrészeket, tudom mi ajánlható és mi nem. A fent említett cucc nincs bevezetve - reklámozva itthon, ezért nem mélyedtem bele, de van sok ügyfelem referenciának, turbos BMW-k, stb...
A fékbetétet azért ajánlottam, mert ha már úgyis cserélni kell akkor nem jelent túl nagy plusz kiadást és lényeges - érezhető javulást okoz.
Arról nem beszélve , hogy otthon, egy alap szerszámozottsággal -típusismerettel -gyakorlattal beszerelhető. Ellenben a 6 dugattyús, horror áron vett féknyereggel.
Ebben viszont teljesen egyetértünk : " Normál használat mellett a gyári és az ATE szett tökéletes megoldás. "
Viszont azt ne feledjük, hogy nem vagyunk egyformák, mindenkinek más az igénye - pénztárcája.

hil Elküldve: 2012-08-19 06:00 Féktárcsa és fékbetét

jlaci74 írta:
BalaBMW írta: Nekem is jövő héten esedékes lesz az első tárcsák cseréje... A kérdés: ATE Powerdisc vagy Zimmermann? Mindenképpen a lyuggatott felé hajlok...8)


Ha lyuggatott akkor Zimmermann, mert az Ate Powerdisc az hornyolt.
Mindkettő jó, de arra készülj fel hogy ezek a sport tárcsák hangosabbak fékezés közben.
Egyébként van egy a fent említettektől olcsóbb, de jól bevált lyuggatott féktárcsám, alubevonatos mint a gyári. ( akit érdekel majd keres )
Egyébként ha komoly fékhatás növekedést akarsz akkor a betét is fontos, pl. Ferodo DS Performance.
Új tárcsához úgyis új betétet raksz.


Kollégám lyuggatott Zimmerman tárcsái nem egészen 3000Km után cserések lettek a hullámosodás miatt. Elmondása szerint nagyot nem fékezett vele (én nem voltam ott, így nem tudhatom ezt)
Én Juridot vettem 21384Ft/pár (Unix)

Egyébként valaki levezethetné nekem, hogy miért jobb a lyuggatott vagy a hornyolt féktárcsa? Szerintem: kisebb felület ezért kisebb fékhatás, gyorsabb kopás és az egyenetlen melegedés miatt hajlam a hullámosodásra ez főleg a hornyolt esetében. Mert ugye fékezéskor az érintkező felület meleg, viszont a horony alja hidegebb, ami jelentős hőmérséklet eltérést eredményezhet, a lyukak pedig mind feszültség gyűjtő helyek. Akkor mégis miért jobbak ezek? Az tuti, hogy jobban néznek ki, de van-e más előnyük is? Alu bevonat nem szempont, mert semmit nem ér, ezt megtapasztaltam, láttam, nem vita kérdés.







b_imi Elküldve: 2012-08-18 23:00 Féktárcsa és fékbetét

jlaci74 írta:
BalaBMW írta: Nekem is jövő héten esedékes lesz az első tárcsák cseréje... A kérdés: ATE Powerdisc vagy Zimmermann? Mindenképpen a lyuggatott felé hajlok...8)


Ha lyuggatott akkor Zimmermann, mert az Ate Powerdisc az hornyolt.
Mindkettő jó, de arra készülj fel hogy ezek a sport tárcsák hangosabbak fékezés közben.
Egyébként van egy a fent említettektől olcsóbb, de jól bevált lyuggatott féktárcsám, alubevonatos mint a gyári. ( akit érdekel majd keres )
Egyébként ha komoly fékhatás növekedést akarsz akkor a betét is fontos, pl. Ferodo DS Performance.
Új tárcsához úgyis új betétet raksz.


Mondjuk, ha komolyabb fékhatás növekedés kell, akkor célszerű a gumi fékcsöveket is cserélni, ill. a féknyerget legalább 6 dugattyúsra. A lengőkar szilenteket és a gátlókat keményebbre, valamint a fékfolyadékot szintén a magasabb igényekhez igazítani. Mert egyébként az egész olyan lesz, mint a leggyengébb eleme.
Normál használat mellett a gyári és az ATE szett tökéletes megoldás.
A bizonytalan eredetű cuccok veszélyesek lehetnek!

Vendég Elküldve: 2012-08-18 22:00 Féktárcsa és fékbetét

BalaBMW írta: Nekem is jövő héten esedékes lesz az első tárcsák cseréje... A kérdés: ATE Powerdisc vagy Zimmermann? Mindenképpen a lyuggatott felé hajlok...8)


Ha lyuggatott akkor Zimmermann, mert az Ate Powerdisc az hornyolt.
Mindkettő jó, de arra készülj fel hogy ezek a sport tárcsák hangosabbak fékezés közben.
Egyébként van egy a fent említettektől olcsóbb, de jól bevált lyuggatott féktárcsám, alubevonatos mint a gyári. ( akit érdekel majd keres )
Egyébként ha komoly fékhatás növekedést akarsz akkor a betét is fontos, pl. Ferodo DS Performance.
Új tárcsához úgyis új betétet raksz.

zoliika Elküldve: 2012-08-18 21:34 Féktárcsa és fékbetét

BalaBMW írta: Nekem is jövő héten esedékes lesz az első tárcsák cseréje... A kérdés: ATE Powerdisc vagy Zimmermann? Mindenképpen a lyuggatott felé hajlok...8)


Én júniusban kicseréltettem az összes féket A.P.D-re nagyon megvagyok elégedve vele.Ott a bajor alpokban azt vettem észre hogy harapósabb és nem gyengül a fékhatás (egy idő után)mint az előzőnél,persze ez is biztos fel tud melegedni,de arra még nem volt példa!A zimmermann nem tudom,hogy mennyi és biztos élőben nagyon szép,de az Ate-t merem ajánlani nem olcsó,de nem is drága,viszont azt mondja a szerelő(m) hogy jobban fogja enni a tárcsa a betétet,de abban biztos vagyok ,hogy a zimmermann-nál ez ugyanúgy fent áll......:twisted:

YELLOW Elküldve: 2012-08-18 20:17 Féktárcsa és fékbetét

hancurozo írta:
YELLOW írta:
BalaBMW írta: Nekem is jövő héten esedékes lesz az első tárcsák cseréje... A kérdés: ATE Powerdisc vagy Zimmermann? Mindenképpen a lyuggatott felé hajlok...8)


én cirmit nem vennék... arról még több rosszat hallottam. állítólag hamisíjják...is


Már megint a "hallottam". Mielött lehúzol egy általad nem használt/próbált terméket, miért nem a saját tapasztalatodat írod le?
Akkor majd én.: 2012. május 28. hétfő, 12:45

YELLOW írta: nekem is Power van. viszont nekem az Unix-tól lett rendelve, és ráz. mondjuk most már nem annyira. hallottam, hogy sok gagyi van belőle. fogni fog, azzal nincs baj. szerintem M.Attilától rendelj.




mivel már leírtam:hulyevagyok:
és még ennek ellenére is vennék PowerDisc-et, és nem zimmermann-t. attól a véleményem ugyanez.
de köszönöm, hogy belinkelted!:kiraly:

hancurozo Elküldve: 2012-08-18 20:13 Féktárcsa és fékbetét

YELLOW írta:
BalaBMW írta: Nekem is jövő héten esedékes lesz az első tárcsák cseréje... A kérdés: ATE Powerdisc vagy Zimmermann? Mindenképpen a lyuggatott felé hajlok...8)


én cirmit nem vennék... arról még több rosszat hallottam. állítólag hamisíjják...is


Már megint a "hallottam". Mielött lehúzol egy általad nem használt/próbált terméket, miért nem a saját tapasztalatodat írod le?
Akkor majd én.: 2012. május 28. hétfő, 12:45

YELLOW írta: nekem is Power van. viszont nekem az Unix-tól lett rendelve, és ráz. mondjuk most már nem annyira. hallottam, hogy sok gagyi van belőle. fogni fog, azzal nincs baj. szerintem M.Attilától rendelj.