ATiiSP Elküldve: 2013-09-28 17:51 Mi lehet a baj?
valter320d írta:ATiiSP írta:hancurozo írta:ATiiSP írta:ATiiSP írta: Sziasztok. Esetleg valaki talalkozott egy hasonlo hibaval: autopalyan megy az auto 140 ig szepen huz aztan hiaba nyomom a gazt folyamatosan csokken a sebbeseg erotlen lesz, majd gondol egyet es megint elkezd huzni. Illetve neha 2000es fordulat szam folott elkezd remegni rangatni es elveszti az erejet aztan visszajon (fustol az auto). De ezek a problemak hol elojonnek hol nem. Nem mindig ugyan akkor jon el valtozo mikor hogy. Diagnosztikai gep semmilyen elektronikai hibat nem ir. Magasnyomas pumpa cserelve szijjak, kuplung, gazolaj szuro. Koszonom. Attila
valaki megtudna mondani hogy mennyi a
320d '00 136hp a szivattyuban levo nyomas ?
A nyomás értékét nem tudom megmondani. De évjárat szerint a tied adagolós és abban nincs nagynyomású pumpa (azaz, mégis, mert maga az adagoló állítja elő a befecskendezéshez szükséges nyomást)
Ha leáll a tankodban lévő szivattyú, a motor tovább üzemel (nekem működött, csak figyelni kellett a megfelelő üzemanyagszintre)
Nézd végig az üzemanyag csöveket, hogy valahol nem szív esetleg levegőt. (a tankban lévő szivattyú szerelésénél lehet hibázni :wink
Koszonom a valaszt! a csoveket ellenoriztuk minden rendben. ratankoltam meg 15L uzemanyagot jobb bar az auto meg mindig remeg illetve most fedeztem fel h uresbe felporetem a motort 4.5 ig utana elengedem a gazt mikor vissza esik alapjaratra elkezd ingadozni meg valtozik a motor hangja dadog is kicsit majd parmasodperc mulva helyre all. Kiszeretnenk merni a szivattyuba a nyomast de egyenlore meg nem talalom h mennyinek is kellene lennie.
Szia
Kérdezd bmw320d4 et ő megmondja de élőadatot is néznetek kéne szerintem!
Szia. Koszi h irtal. Minden esetre azota a legtomegnopvelo csatlakozojat lehuztam h kiprobaljam ugy mit reagal(masik topicban olvastam rola) es sokkal jobb lett. bar 3.5 rmp nel meg mindig letilt.