Adamyno fórum hozzászólásai

Adamyno Elküldve: 2019-06-29 22:12 Hûtõvíz

YELLOW írta: hát a tagnapi sikeres műszaki vizsga után elfolyt a magzatvíz. utólag gondolkozva, lehet amíg az irodában voltam, a fotós gyerek lehet a motorszámot kereste és és megnyomta vagy nem tudom. igaz a vizsga után még 30km-t ment minimum.
a szerencsém az volt, hogy otthonomtól kb 1,5 km-re történt álló helyben alapjáraton, még haza tudtam menni.
a bekarikázott csonk tört el, a bilincs előtt közvetlen. szerintem az összes vizet elf0sta. fura volt, mert alapjáraton full középen állt a mutató, se durranás, se semmi nem volt, csak ahogy mentem vissza az autóhoz, kb 10 méter távolságból, akkor látom, hogy full víz van alatta. nagyon remélem, hogy csak megfáradt a műanyag.


Ez mondjuk egy horvát tengerparti nyaralás közben tök jó lenne. Félek messzebb menni a géppel az ilyenek miatt Egy kis gumi, egy kis műanyag... nem nagy dolgok csak épp annyi van belőle mint a szemét és elég nagy galibát tudnak okozni.

Adamyno Elküldve: 2019-06-29 22:09 hûtõ

Ritlop írta:
Adamyno írta:

Ha túlnyomás van, hogyan jelzi a hibát? Azért kérdezem, hogy mire figyeljek ha ilyen lenne. Nekem néha a sárga doboz világít amiben lötyög a víz, de valószínűleg kevés a vizem, mert csak dombnak lefelé van így. Vagy inkább a szenzor lehet rossz, mert mechaikus szintező teljesen kinn van a tartályból.



Üdv! Lett valami megoldása a problémának? Én is ugyanevvel kúzdök jelenleg.


Egyik délután rászántam magam és légtelenítettem. Azóta már el is felejtettem

Adamyno Elküldve: 2019-06-29 14:42 Hûtõvíz

gcoper001 írta: Sziasztok!
Valaki tudna segíteni nekem abban, hogy kB 2 hete vettem egy e36 316i coupe-t az előző gazdája hengerfejesre vágta amit még is csináltatott. A hűtő műanyag részén volt 1 hajszál repedés valószínű ez lehetett a gond most kicserélték a hűtőt és a kupakot is. Próbáltam legteleniteni de a felső vízcső üzemi hőmérsékleten is puha és a kupaknal is szuszog ez normális dolog vagy valamit nem jól csinálok? Segítségeteket előre is köszönöm


Elvileg van ott felül egy műanyag légtelenítő csavar, amit ha kitekersz, kijön a levegő. Azért mondom, hogy elvileg mert nekem E46 van de szerintem hasonló lehet. Nekem az volt a baj, hogy nem volt fűtésem csak ha odaléptem neki és akkor azt csináltam, hogy először addig öntöttem a vizet amíg ki nem folyt ott, utána járattam a motort. Jobb lett de nem az igazi. Utána azt csináltam, hogy levettem a kupakot és a légtelenítő csavart is és a csavarnál öntöttem be a vizet, aztán járattam az autót és elkezdtem önteni a vizet, mert a vízpumpa elszívta onnan és amíg körbe nem ért, üresen állt a tartály szinte, így öntöttem utána folyamatosan amíg vissza nem ért és már ki akart futni akkor motor leállít, szintet megnéztem és jó lett.

Azóta jó de a youtubon láttam a videót én is, szerintem te is találsz róla.

Adamyno Elküldve: 2019-06-29 14:31 OBD2 kérdések + hibakód olvasó

Zolcsok írta: Sziasztok, szeretnek konkret tippeket kapni, hogy diagnosztikahoz/hibakodolvasashoz/torleshez stb mi az az arany kozeput, ami meg nem nagyon draga de mar hasznos es er valamit. Szoval gagyi hibakodolvaso nem erdekel, de nem is vagyok nagyszerviz hogy a legdragabb eszkozom legyen. Szoval van ilyen konkret eszkoz, vagy inkabb szoftver kabellel es laptoppal? Tehat a cel egy megbizhato es ertheto otthoni hibafeltaras lenne ameddig lehet otthoni javitassal. Kerlek konkret eszkozoket nevvel tipussal ajanljatok, ugy konnyebb elindulni. Remelem ez masnak is segit, koszonom!


Én egy ilyet vettem. Közép ármezőny. A vezérlőket kiolvassa, mindig bent van a csomiban, számítógép sem kell hozzá. Lehet vele adaptációtörlést csinálni, hibakód tárolót törölni, élő adatokat nézni, stb...
A másik a bmw scanner, amihez kell számítógép is, de elég okos program, viszont kérdéses, hogy mennyire megbízható, mert amikor átírom vele pl. az LCM-et, akkor mást is módosít nem csak azt amit eredetileg akartam + mindig írja a légzsákvezérlőmre, hogy alacsony tápfesz pedig cserélték a légzsákokat is és megvizsgálták a márkaszervizben, ott sem találtak ilyen hibát és az INPA, Rheingold sem jelzi, szóval ez érdekes. De ettől függetlenül átlátható és jól kezelhető csak ne bízd rá az életed.

Adamyno Elküldve: 2019-06-27 12:25 Jeladó

kertesznorbert írta:
kertesznorbert írta:
YELLOW írta:
kertesznorbert írta: Sziasztok!

Az alany e46 touring 2002 2.0 diesel m47 motor,

Egy kis segítségre volna szükségem az alábbiakkal kapcsolatban:

Következők a hibakódok:

5DC3 - Jobb hátsó kerék fordulatszám érzékelő; baleset felismerés
5DC1 - Hátsó jobb keréksebesség érzékelő; valószínűtlen
5DF4 - A vezérlő egység feszültségellátása túl alacsony
5DC0 - Jobb hátsó kerék fordulatszám érzékelő; baleset felismerés

Tavaly nyáron lett cserélve a jobb hátsó abs jeladó, kézifékszerkezet, féktárcsa, porvédőlemez, minden ami a jeladó környékén megtalálható.
Szerelővel meg lett nézve a kerék sebesség, egy időben mutatta mind a négyet egyszerre eltérés nélkül.
Beszéltem szakemberrel aki kockát javít és ő azt mondja hogy a kocka nem okozhatja ezt a hibajelenséget, autóvillamosságissal kiméretve a kocka, elmondása szerint rendben (hiszek neki, mert én nem vagyok hozzáértő)
Lehetséges a jeladó és a kocka közötti kábelkontakt/szakadás?

Autó újra indításakor a hibalámpák kialszanak majd kis idő elteltével újra csipog és 3 hiba lámpa felgyullad.

Esetleg valakinek valami ötlet? Megköszönöm ha építő jelleggel hozzászólsz!


megfelelő jeladók lettek betéve? Ugyanis voltak különbözőek és nem mindegy, hogy DSC-s vagy simán ASC-s az autó pl.
sőt nem árt egy DSC "nullázás", azaz, hogy minden alapérték beállítson. Ehhez vízszintes talaj kell, kormányt egyenesbe tenni.
amúgy meg akár ABS tömb hiba. lehet javítható is. de akár bármi kontakt probléma. esetleg testelési hiba. elnyomott vezeték, ami letestel a kasznival.


A jeladóról nem tudok semmit, csak annyit hogy talán tudta a kereskedéshez tartozó szervíz hogy milyen típusú kell bele asc vagy dsc ha dsc-s a kocsi és ők adták el előtte 3 hónappal.


Hiba rendeződött/megszűnt!
Tanulság: Az abs jeladót úgy faragták be szó szerint és az oldalánál légrés keletkezett és ezt hozta a hibát, ki lett takarítva a jeladó helye és az új jeladó faragás mentesen belement és megszűntek a hibakódok!
Újabb csodád "szakember" gyöngyszem...


Azért azt jó lenne tudni ki volt az a szaki. Jobb óvatosnak lenni.

Adamyno Elküldve: 2019-06-26 11:05 Gyári kazettás fejegység + kisnavi

Közben utánanéztem.
-Nem elég a színes kijelző, kell a kábelköteg is, mert más a csatija + szoftverfrissítés.
-Tolatókamerához kell TV modul is. Tekintettel arra, hogy tudtommal DVB-T adást nem tud fogni a modul (ez nem biztos) és nem is akarok TV-t nézni, csak emiatt elég drága mulatság lenne. Kell hozzá még egy bármilyen analóg kamera hátra.
-RDC (RPA) mgoldható kis módosítással, de még nem foglalkoztam vele

Adamyno Elküldve: 2019-06-26 10:58 Lámpamosó

Időközben megoldódott.
A kis fehér pöcök ami kitört a szivattyú motorból, az belekerült a csőbe és mikor kicseréltem a motort, az új belenyomta a spricnibe, amiben van egy membrán, hogy ne folyjon a víz. Na ebbe a membránba belement és tönkretette -> vettem új spriccelő fejet és jó lett minden.

Adamyno Elküldve: 2019-06-26 10:45 Utánagyártott Sárvédő !

Bitu79 írta:
Adamyno írta:
Gebrosz írta:
Bitu79 írta:
Gebrosz írta: Sziasztok! Szeretnék segítséget kérni tőletek
Nem tudom hol és mennyiért lehetne venni rendelni BMW e46 Touring hoz hátra ahol a difi akkumulátor tartó és pótkerék van. Nos oda keresnek műanyag védőburkolatot.
Ahogy láttam videókon és képeken gyárilag van rajt védi az esőtől stb stb....
Köszönöm szépen a segítséget.
Valamelyik kocsin nincs gyárilag rajta...Én anno kérdeztem már ugyanezt.Realoemen nézd meg a bontott ábrán a cikkszámát,és számold át forintba...A cikkszám alapján segít a google kereső...
Köszönöm szépen a segítséget!
Utána nézek.
Én is ilyet keresek, mert felveri a vizet és tiszta rozsda ott. Most ideiglenesen megoldottam de jó lenne normális megoldást találni a helyzetre(rozsdaátalakítóval lekentem)Az a baj, azt sem tudom melyik ábrán keressem mert annyi féle van Ha esetleg előbb meglesz, beírom ide a cikkszámot.

Azon a részen nekem is van az alján pici rozsda...Ez is szériahiba lehet...Nekem sincs rajta burkolat gyárilag ott.


Bementem a márkakereskedésbe, hogy rendeljek ott és megnézték. Azt mondták, oda nem kell semmi, nem is értik mit akarok, gyárilag sem volt soha. Néztük a robbantott ábrát, azon sincs. Lehet, hogy US verzióban vagy valami másik ábrán van, de ha én a sajátomhoz keresek, akkor lehetőségként sincs.

Adamyno Elküldve: 2019-06-26 10:42 BMW Navigáció CD/DVD-rol minden

rolandkerek írta: sziasztok , erdeklodnek hogy a navim e46 2005 330ci ben megadta magat be sem tolt , mi lehet a problema tudja valaki ?tudnatok segiteni ? ugyanitt a cd tar sem nagyon akar mukodni, nem mintha nagyon kellene az nem idegesit nagyon csak gondoltam hozzafuzom hatha szamit valamit csak azert gondolom mert aaz is hatul van a navi cd vel egyutt

elore is koszonom


Az olvasófej (lézer) szokott elfáradni. Kell egy másik bele, vagy próbáld meg kifújni sűrített levegővel ha nem akarsz nagyon belenyúlni, de szerintem az nem lesz elég. Mielőtt megkérdeznéd, hogy milyen kell bele -> nem tudom. Én is olvastam, hogy ezek ennyi idősen már kezdenek megfeküdni. Először csak a DVD-t nem olvassa, később már CD-t sem. Szerencsére nekem még mindent olvas. Elvileg Ebay-en vagy alin lehet kapni hozzá de lehet, nagy eséllyel a különböző "Mark"-okba különböző fejek is vannak. Tehát egy MKII lézer nem jó egy MKIV-hez, erre szerintem figyelj.

Adamyno Elküldve: 2019-05-04 16:28 Társalgó

YELLOW írta:
Bitu79 írta:
Adamyno írta:
Bitu79 írta: Eljött a nagy nap.Ma megyek a kocsimért.Kicserélve lesz az összes szilent a difinél,és a keretben is.Kapott a verda új fékolajat,difi olajat,és váltóolajat.A fékolajat azért cseréltettem,mert az első 2 fékcső csere érett volt a szervízt szerint.Amúgy is a fékolaj is már elmúlott 4 éves,vagy több...Kíváncsi leszek a váltásnál való dübbenés megszünik e,hisz ez volt a célom a hadművelettel...Mivel le kellett szedni az egész hátsó felfüggesztést,ezért kértem a végére egy futómű beállítást is.A nap közepe felé megyek a gépért.Drukkoljatok,h. jó legyen....Én már tűkön ülök Már tegnap reggel óta nem láttam a drágaságomat Ezeket a szilenteket cseréltettem ki mindent újakra.Próbáltam tutira menni,hogy biztos jó legyen... E46 316i Rear axle carrier Pénzben olyan 180 000 huf lesz... Majd leírom a végeredményt ha kész a kocsi,illetve csinálok egy szervíz értékelést.

Ebben az árban az anyagköltség és a szervizdíj is benne van? Nekem ugyanezt kéne véghezvinni annyi kiegészítéssel, ha már le van szedve a futómű akkor alatta a korróziókat érdemes lenne lekezelni.
Benne van minden.A 7 darab szilent,váltóolaj,difiolaj,2 első fékcső,fékolaj,és a szerelési díj.Plusz kértem egy futóműállítást is.Vagyis csak megnézték,de az is okés volt.Ezekkel együtt fizettem 171 000-et. Közben ugyanúgy megmaradt a hang,pedig az összes szilent a keretben,illetve a difinél cserélve lett...Úgy néz ki,h. a féltengely lesz a hang forrása,vagy a difi.Fel volt emelve a kocsi,és kézzel megmozgattuk a féltengelyeket,kicsit ilyen kottyanós hangja volt mindkettőnek.Szerintem azt hallom én is...A szerelők szerint hagyjam így,mert ez a pici hang nem hiba...Bontottat meg végképp ne vegyek szerintük féltengelyből.Néztem az új árát.Kb 300 000 huf lenne a kettő.A kocsi már 70 000 km-esen is adta a hangot amúgy...A szilenteknek amúgy semmi bajuk nem volt.Az enyémnek szép az alja,tehát nem kellett lekezelni az alját.Az egyik féltengelynél kicsit be van gyógyulva a csavar,és kellene még pluszban kerékcsapágyat is vennem,ha ki akarom cseréltetni,illetve kukázhatnám a féltengelyt is ez miatt,mivel szépen nem jönne ki az egyik oldali...De írtam,a szerelők lebeszéltek a dologról,mert ez a pici kottyanás nem hiba szerintük,hagyjam így.Azt is mondták,hogy ilyen jó állapotú e46 nem sok van,és becsüljem meg.Sokan csak álmodhatnak ilyen állapotú e46-ról.Amúgy engem kissé zavar a hang,igaz már tudok úgy váltani,hogy alig hallani...A difi és a váltóólaj cserétől sem lett semmi változás amúgy.Egy dologra vagyok pipa.Ugye ki kellett akasztani a kézifék bowdent.Közben ugye a kéziféknél meg összekarcolták a középkonzolomat...Legalább takarták volna le ronggyal. Amúgy korrektek szerintem.Már többször vittem ide a vasat.Ez amúgy a pécsi gyors szervíz. A link neve


én azt hallottam, hogy BMW E46-nál féltengely hibáról nem nagyon hallani. főleg a te esetedben nem lehetne. inkább kardánkereszt lesz az. de én sem aggódnék. én már nem idegesítem magam neszeken, főleg ahogy egyre több használt autót használok, így semmivel nem zavaróbb, mint más autók esetében a sok probléma.


Kardánkeresztet mondták nekem is, de megnézték és állítólag jó. Úgy tűnik kopott a difi, de már én is kezdek beletörődni ebbe a hangba

Adamyno Elküldve: 2019-05-04 14:14 Nem tudom mi a baja az autómnak

Pospisek írta: Sziasztok kedves Klubtársak! Az a problémám, h egy ideje állandóan világít a féklámpám és ha ráteszem a gyújtást akkor is ha meg leveszem az aksiról a sarut akkor is, régebben ez megoldotta a problémát de most már nem, ha a sarut vissza teszem akkor is világít.Valamint a légzsák is világít. amikor ez a panasz van sokkal halványabban világít mint szokott. Ezzel egyidejűleg a szervi és a rádióm se megy se a cd- olvasó se multi kormany. Ha meg dudálni akarok van amikor nem szól, vagy volt olyan is, hogy az utastért világítás villant fel dudaszó helyett este. Emiatt állandóan beírja a féklámpa hibát már voltam diagon és nem segített a problémát megoldani...Valami adatszál probléma lehet és teljesen meghülyíti a kocsit...Legalábbis erre gyanakszom! Van amikor menet közbe visszajön az erősen világító légzsák lámpa és kialszik. Akkor kialszik a féklámpa és már minden működik a jól megszokott szerint a kocsin.Ez után nincs is vele tovább probléma ha le nem állítom. Miután megint ráadom a gyújtást v előjön vagy nem de általában igen. Már tökre kivagyok borulva emiatt nem látom a megoldást..
Azért fordultam hozzátok , hát ha valakinek volt már hasonló problémája.A kocsim 2006 X5 30D.
A válaszokat előre is köszönöm üdv P!


Ez egy nagyon szemét hiba. Mondanám, hogy autóvillamosságis, de ők sem nagyon szereti kaz ilyet. Valahol valamilyen kábel vagy csatlakozó valamihez hozzáér, amihez nem kellene. Ezt megtalálni elég nagy szívás. Nekem is volt villanyos gondom, nekiálltam keresni de nem hittem benne, hogy meglesz. Végülis meglett, egy csatlakozó volt összeégve mert befolyt a víz. először amihez hozzáférsz és amit tudsz, nézz át! Minden mindennel összefügg.

Féklámpánál a pótféklámpa is világít felül? Ha igen, akkor én azt csinálnám a helyedben, hogy mindent, de mindent kihúzok ami nem kell. A középkonzolban a fejegyéget, klímavezérlőt, hátul az összes lámpát, elöl is, az ablakemelő kapcsolókat, akár még a kormányszög érzékelőt is, a navit, ha van akkor a tv modult, tolatóradarokat, belsőtér és tükör világítást... mindent amihez csak hozzá lehet férni akár a motor egyes csatlakozóit is. Ha eközben nem veszel észre kidörzsölődött/megtört vezetéket vagy oxidált, összeégett csatlakozót, akkor nézd meg, hogy még mindig megvan-e a hiba. Ha szinte mindent lehúztál (a pótféklámpa kivételével) és még mindig világít, akkor valami olyan helyen lehet a hiba, ami burkolat alatt van de ez nem igazán jellemző szerintem mert a vastagabb kábelkorbácsok nehezebben sérülnek és nem igazán mozognak. Esetleg a biztosítéktáblánál is lehet gáz, de az szívás megint mert nehéz hozzáférni normálisan + rendes fény is kell oda.
Ha viszont ezek után nem jön elő a hiba, akkor egyesével állj neki mindent visszarakni. Ahol újra előjön, ott a környéken kell keresni a hibát. Ezt persze érdemes úgy csinálni, hogy közben töltőn van az akku.

Azért nem hiszem, hogy az LCM vezérlőd, mert annak a légzsákhoz és annak a visszajelzőjéhez semmi köze. A légzsákvisszajelző kizárólag a műszerfal és a légzsákvezérlő kommunikációja alapján működik. A féklámpakapcsoló pedig tudtommal akkor is működteti a féklámpát ha nincs is bekötve a világításmodul, bár ebben nem vagyok teljesen biztos, mert ugye programozható, hogy melyik izzó világítson illetve melyik vegye át a helyét ha kiég az eredeti.

Adamyno Elküldve: 2019-05-04 13:53 Utánagyártott Sárvédő !

Gebrosz írta:
Bitu79 írta:
Gebrosz írta: Sziasztok! Szeretnék segítséget kérni tőletek
Nem tudom hol és mennyiért lehetne venni rendelni BMW e46 Touring hoz hátra ahol a difi akkumulátor tartó és pótkerék van. Nos oda keresnek műanyag védőburkolatot.
Ahogy láttam videókon és képeken gyárilag van rajt védi az esőtől stb stb....
Köszönöm szépen a segítséget.
Valamelyik kocsin nincs gyárilag rajta...Én anno kérdeztem már ugyanezt.Realoemen nézd meg a bontott ábrán a cikkszámát,és számold át forintba...A cikkszám alapján segít a google kereső...



Köszönöm szépen a segítséget!
Utána nézek.


Én is ilyet keresek, mert felveri a vizet és tiszta rozsda ott. Most ideiglenesen megoldottam de jó lenne normális megoldást találni a helyzetre. (rozsdaátalakítóval lekentem)

Az a baj, azt sem tudom melyik ábrán keressem mert annyi féle van Ha esetleg előbb meglesz, beírom ide a cikkszámot.

Adamyno Elküldve: 2019-05-04 13:49 Társalgó

Bitu79 írta: Eljött a nagy nap.Ma megyek a kocsimért.Kicserélve lesz az összes szilent a difinél,és a keretben is.Kapott a verda új fékolajat,difi olajat,és váltóolajat.A fékolajat azért cseréltettem,mert az első 2 fékcső csere érett volt a szervízt szerint.Amúgy is a fékolaj is már elmúlott 4 éves,vagy több...Kíváncsi leszek a váltásnál való dübbenés megszünik e,hisz ez volt a célom a hadművelettel...Mivel le kellett szedni az egész hátsó felfüggesztést,ezért kértem a végére egy futómű beállítást is.A nap közepe felé megyek a gépért.Drukkoljatok,h. jó legyen....Én már tűkön ülök Már tegnap reggel óta nem láttam a drágaságomat Ezeket a szilenteket cseréltettem ki mindent újakra.Próbáltam tutira menni,hogy biztos jó legyen... E46 316i Rear axle carrier Pénzben olyan 180 000 huf lesz... Majd leírom a végeredményt ha kész a kocsi,illetve csinálok egy szervíz értékelést.


Ebben az árban az anyagköltség és a szervizdíj is benne van? Nekem ugyanezt kéne véghezvinni annyi kiegészítéssel, ha már le van szedve a futómű akkor alatta a korróziókat érdemes lenne lekezelni.

Adamyno Elküldve: 2019-03-12 20:14 Firmware frissítés MK-IV

henesa írta: Üdv ! Adott egy 2004 e46 kisnavival,a napokban láttam egy képet hogy magyar nyelvű menü is " lehet " benne. Hogyan ? Ha valaki felvilágosítana nagyon megköszönném !


Szia!

Ebben valószínűleg tudok segíteni, amennyiben még aktuális a dolog. Feltéve, hogy MK IV Business Navigation System.

Adamyno Elküldve: 2019-03-10 21:45 OBD2 kérdések + hibakód olvasó

Ebben nem vagyok kompetens viszont engem is érdekelne. Ha már hengerfej, akkor szerintem érdemes a szelepszár szimeringeket is cserélni meg ami még ott van. Hengerfej levételnél a vanost nem kell piszkálni? Mert annak az összerakása az eddigi olvasataim alapján nem egy alap feladat

BMW0926 írta: Köszi a hasznos információkat!

Annyit kérdeznék még, hogy a hengerfej tömítést kizárólag úgy lehet megcsinálni, hogy kiemeljük a motort? Vagy meg lehet oldani úgy is, hogy nem szereljük ki? Itthon van hozzá mindenféle célszerszám, és szerintem meg tudnám csinálni, csak hát zsiráfom nincs itthon, hogy a motort kiemeljem a helyéről.

Adamyno írta: Ha fogy a hűtővized is, akkor lehet, hogy hengerfej tömítés. De az is lehet, hogy két különböző dolog. Nekem ezt akkor csinálta amikor az egyik vákuumcső el volt repedve. A pára a kipufogóban pedig természetes dolog, mivel a katalizátor vízpárára és széndioxidra alakítja a kipufogógázok nagy részét (szerencsés esetben). Ha mindig csak az 5-ösben van a baj, akkor tényleg lehet tömítés is, bár ott akkor a vízbe is szokott menni olaj illetve az olajba víz + füstölhet is az autó. Próbáld meg kicserélni a gyertyát trafóval együtt egy másik hengerrel. Égéskimaradás injektor miatt is lehet vagy hibás adaptáció miatt (bár utóbbi esetben váltakozni szokott, hogy melyik hengerben). Ha melegebb van, nagyobb a nyomás is a rendszerben, 100-105 fok körül van a víz, simán lehet, hogy szivárog valahol.

A hűtővíz tartály kupakja nyomáskiegyenlítős, elengedi a nyomást/gőzt amennyiben túlnyomás lenne a rendszerben. Ha ez meghibásodik, akkor a túlnyomás szétnyomhatja a tömítéseket a motorban, a csöveket az illesztéseknél vagy magát a tartályt, hűtőt, stb... fogalmam sincs hogy lehet ellenőrizni, hogy a kupak működik-e de fontos tényező az biztos mert ha emiatt van a gond, akkor hiába csinálod meg a tömítéseket, rövidesen visszatér a hiba.

BMW0926 írta: Sziasztok

Az INPA az alábbi infot tárta fel: 242 - Burning fail Cylinder 5
A beteg: E46 M54B22-es motorral.
Tünetek: Hideg indítés -- alapjárat katasztrófa! 3x 4x újra kell indítani az autót, hogy menjen mind a hat henger. A hűtővíz néha fogy, néha nem, de mindig párás a kipufogó füst! Ha közel hajolok, érezni, hogy van nedvesség tartalma, amit az egyik kipufogóvég nedvessége is bizonyít. És itt van pár INPA kép.

https://imgur.com/a/yCUDxg7

Szerintetek mi lehet a probléma?

Szerk.: Gyertyák, trafók rendben!