
Adiii Elküldve: 2011-02-09 12:34 Lámpamosó
anubisz írta:Adiii írta:anubisz írta:Adiii írta: Sziasztok!
Merre találom a lámpamosó motorját? Én pont rá szeretném kötni, mert szerintem nekem le van kötve hiszen nem működik. Válaszokat előre is köszönöm.
A motorból kettő van,legalább is ahol gyári a lámpamosó,1 a szélvédőnek,1 a lámpa mosónak. Nálam mind kettő a szélvédő mosó tartály oldalán van,a tartály is értelem szerűen olyan hogy két luk van benne ahova a motorokat kel bele illeszteni, 1 tartályból zabál mind a két motor. Ha utólag szerelted be nemtom. 1 motorra kötötted? vagy tartályt is cseréltél?
A gyári lámpamosós a te kocsidhoz http://bmwfans.info/parts/cata...container/
mellette a szimpla. a 4 es a lámpamosó pumpája.
Ez meg a szimpla, látom elméletileg ott a luk a másik motornak,csak gondolom dugaszolva van. http://bmwfans.info/parts/cata...container/
Gyári a lámpamosó. Ha netán mégis rá van kötve és annak ellenére nem működik a lámpamosó, akkor mit érdemes megnézni?
hát ha gyári és mégse megy,én először a motort nézném meg, mert a pumpa mikor nyomja a vizet az tolja ki a lámpamosót és spricceli a vizet,úgyhogy ha az el van gyengülve,vagy nem megy akkor nem is spriccel,hát ha jó a motor sok minden nem lehet,Akkor spriccel csak amikor fel van kapcsolva a világítás,kapcsold fel a lámpát és kel vele spriccelni,úgy hogy le húzod a motorról a sarut aztán meg kel nézni megy egyáltalán áram a motorhoz. Ha kap áramot,és jó a motor max dugulás lehet,mert nem hiszem hogy egyszerre szál el mind a két spriccelő,meg ritkán szokott,inkább ereszteni kezd,és el folyatja a vizet. Én már egyszer cseréltem motort.Húzd le a motorról a csövet és megtudod nézni nyomja e a vizet, de lámpát olts mert nem fog el indulni a pumpa.Hát így szakaszosan ki tudod zárni,hogy mi lehet a hiba.
Adiii Elküldve: 2011-02-09 10:33 Lámpamosó
anubisz írta:Adiii írta: Sziasztok!
Merre találom a lámpamosó motorját? Én pont rá szeretném kötni, mert szerintem nekem le van kötve hiszen nem működik. Válaszokat előre is köszönöm.
A motorból kettő van,legalább is ahol gyári a lámpamosó,1 a szélvédőnek,1 a lámpa mosónak. Nálam mind kettő a szélvédő mosó tartály oldalán van,a tartály is értelem szerűen olyan hogy két luk van benne ahova a motorokat kel bele illeszteni, 1 tartályból zabál mind a két motor. Ha utólag szerelted be nemtom. 1 motorra kötötted? vagy tartályt is cseréltél?
A gyári lámpamosós a te kocsidhoz http://bmwfans.info/parts/cata...container/
mellette a szimpla. a 4 es a lámpamosó pumpája.
Ez meg a szimpla, látom elméletileg ott a luk a másik motornak,csak gondolom dugaszolva van. http://bmwfans.info/parts/cata...container/
Adiii Elküldve: 2011-02-04 21:50 Üzemanyagszint-jelzõ hiba
pneurob írta:laci320ci írta:Adiii írta: Sziasztok!
SOS segítségre lenne szükségem. Az autómba tegnap tankoltam 30 liter benzint de már volt benne 33 liter körül. Én úgy tudom 63 literes a tank. Tankolás után ugye full állást kellett volna mutatnia ennek ellenére a mutató ott maradt ahol előzőleg állt (ami nagyjából 33 liter +- 1-2 liter). Műszerfaltesztet lefuttattam, a mutatónak látszólag nincs baja. Akksi sarut levettem hátha törli a hibatárolót. Erre a mutató még lejjebb állt be vagy 10 literrel. Mi lehet a gond? Mit érdemes megnézni? Minden tippet, ötletet, konkrét segítséget szívesen fogadok. Előre is köszönöm.
Akksi sarut vedd le 2percre és tedd vissza!Ennyi!
Ha ez sem segít két hiba lehet még
http://www.realoem.com/bmw/sho...&fg=05〈=de
Itt egy osztott tank van van, mert valahol el kell mennie a kardánnak. A két tér között van egy szintkiegyenlítő folyadéksugárszivattyú. Lehet, hogy csak lecsúszott a tömlő
A másik hiba az lehet, hogy fennakadt a szintjelződ, a képen a 2 számú:
http://www.realoem.com/bmw/sho...&fg=15〈=de
Majd csak megfejtjük.
Adiii Elküldve: 2011-02-04 18:24 Valaki segítsen
anubisz írta:Adiii írta:anubisz írta:Adiii írta: Sziasztok!
SOS segítségre lenne szükségem. Az autómba tegnap tankoltam 30 liter benzint de már volt benne 33 liter körül. Én úgy tudom 63 literes a tank. Tankolás után ugye full állást kellett volna mutatnia ennek ellenére a mutató ott maradt ahol előzőleg állt (ami nagyjából 33 liter +- 1-2 liter). Műszerfaltesztet lefuttattam, a mutatónak látszólag nincs baja. Akksi sarut levettem hátha törli a hibatárolót. Erre a mutató még lejjebb állt be vagy 10 literrel. Mi lehet a gond? Mit érdemes megnézni? Minden tippet, ötletet, konkrét segítséget szívesen fogadok. Előre is köszönöm.
Nekem régen volt hogy még 85 km írt hogy annyit mehetek,aztán villant a sárga,rá 2 km és már le is állt a kocsi,össze,vissza számolt, és mindig olyan volt mintha csak 40 liter körül menne a tankba.már kezdtem az hinni valami csempész cucc van benneés csutkóra tele tankolva sem ment el 400 km nél többet. abban az időben csomagtartóban mindig vittem benzint,mert egyszer a pályán is elfogyott ripsz,ropsz.
Üzemanyagszint jelző volt. Gépre kötötték,és mondták is. Csere után minden oké volt, most annyira pontos hogy 10km ír még mindig megy a kocsi,tovább nem mértem,nem akartam kannából tankolni. Ja, a sima szintjelző,az egyik tankba,mert ugye kettő van benne,a másik a szivattyún, és ugye ha az egyik jól mér,a másik nem, tuti meg bolondítja a rendszert . Hallottam olyat is hogy fent is akadhat az úszó.
Ma már nem vinném szervizbe,előbb én ki szedném,meg mozgatnám vagy valami,mert ha felakadt és meg rendelte az ember az alkatrészt,kit érdekel már. Be rakják ( vagy nem ) és kész. Lehet csak meg kellett volna mozgatni kicsit,azt ki csenget az ember 40-50 ezret.
Köszönöm a megtisztelő válaszodat. Igen nekem most az lesz , hogy ki lesz szedve az AC mert ugye az egyik szintjelző sajnos azzal vagy egybeépítve. A másikat meg nem tom hol van, de meg lesz keresve. Lehet felakadt, megszorult. Az is lehet az érzékelő szakadt el. Ezek a tippeket kaptam idáig, de továbbra is várom még a véleményeket.Egy nem öreg az AC mert cserélve volt, és üzemképes az autó. tehát AC csere biztos nem lesz.
mind a kettő a tankba van,ugye két oldalas a tank,mindegyikbe van egy. ülés alatt.Lehet hogy cserélni kell,de azért jobb előtte megnézni,ki tudja.jártam már úgy hogy gép rosszat írt alkatrészre azt csere,18000 lett volna, egy elektromos szelep ami a benzingőzt vagy mit vezet vissza a szívó torokba vagy hova, aztán ki szereltem,meg fújtam egy párszor, ki pucoltam,azóta is tökéletes,vagy fél éve.
Adiii Elküldve: 2011-02-04 18:08 Valaki segítsen
anubisz írta:Adiii írta: Sziasztok!
SOS segítségre lenne szükségem. Az autómba tegnap tankoltam 30 liter benzint de már volt benne 33 liter körül. Én úgy tudom 63 literes a tank. Tankolás után ugye full állást kellett volna mutatnia ennek ellenére a mutató ott maradt ahol előzőleg állt (ami nagyjából 33 liter +- 1-2 liter). Műszerfaltesztet lefuttattam, a mutatónak látszólag nincs baja. Akksi sarut levettem hátha törli a hibatárolót. Erre a mutató még lejjebb állt be vagy 10 literrel. Mi lehet a gond? Mit érdemes megnézni? Minden tippet, ötletet, konkrét segítséget szívesen fogadok. Előre is köszönöm.
Nekem régen volt hogy még 85 km írt hogy annyit mehetek,aztán villant a sárga,rá 2 km és már le is állt a kocsi,össze,vissza számolt, és mindig olyan volt mintha csak 40 liter körül menne a tankba.már kezdtem az hinni valami csempész cucc van benneés csutkóra tele tankolva sem ment el 400 km nél többet. abban az időben csomagtartóban mindig vittem benzint,mert egyszer a pályán is elfogyott ripsz,ropsz.
Üzemanyagszint jelző volt. Gépre kötötték,és mondták is. Csere után minden oké volt, most annyira pontos hogy 10km ír még mindig megy a kocsi,tovább nem mértem,nem akartam kannából tankolni. Ja, a sima szintjelző,az egyik tankba,mert ugye kettő van benne,a másik a szivattyún, és ugye ha az egyik jól mér,a másik nem, tuti meg bolondítja a rendszert . Hallottam olyat is hogy fent is akadhat az úszó.
Ma már nem vinném szervizbe,előbb én ki szedném,meg mozgatnám vagy valami,mert ha felakadt és meg rendelte az ember az alkatrészt,kit érdekel már. Be rakják ( vagy nem ) és kész. Lehet csak meg kellett volna mozgatni kicsit,azt ki csenget az ember 40-50 ezret.
Adiii Elküldve: 2011-02-04 17:42 Valaki segítsen
Adiii Elküldve: 2010-12-23 11:20 Az ilyenek se tesznek jót a BMW-sek megítélésének
YELLOW írta:Adiii írta: Sziasztok!
Egy picit hozzászólnék a témához. Szerintem nem lehet egy kalap alá venni minden BMW tulajt. Nem feltétlen bunkó, szarházi akinek BMW-je van. Sőt mi több márkán belül sem lehet kategóriákra bontani ki a bunkóbb és ki kevésbé. Ez a negatív megítélés onnan ered, hogy a közvélemény szerint akinek ilyen autója van az már biztos bűnöző. Ott lett elszúrva az egész, hogy a sok okos azt hiszi mindent megtehet ő az isten a császár. Parkolnak keresztbe kasul, zebrán, rokiban... index nélkül váltanak egyesek sávot és még sorolhatnám. Ettől függetlenül embertől, sofőrtől függ ki mennyire tartja be a KRESZ-t vagy közlekedik normálisan nem pedig a márkától. Az a baj egy BMW-ben ülhet egy 70 éves néni és vezethet tök szabályosan akkor is egy bunkó, senkiházi bűnözőnek könyvelik el a fent említettek miatt. Ugyanakkor más részről eszesebb emberek részéről megvan a tisztelet is. Csak az irigy emberek részéről van meg az elítélés.
igazából a tegnapi E30-as sztorit egy másik netes oldalra szántam, ahol az E30 tulajok úgy el vannak telve maguktók, nekik semmilyen más BMW típus nem létezik stb. ide csak érdekességből linkeltem be. persze minden márka/típus tulajok között van, csak engem az dühített fel, hogy 4db E30 egyszerre, kb 10 perc leforgása alatt. és itt arra szerettem volna utalni, hogy az ilyenek miatt is van lenézés, stb... nem beszélve a marha nagy E30-as önérzetről, ami bennük van.
" csóró vagyok, de BMW-m van, ami a világon a legjobb, semmi más típust nem ismerek el, E30-al bezárólag vége lett a BMW gyártásnak... stb "
ez baxott fel
Adiii Elküldve: 2010-12-23 09:49 Az ilyenek se tesznek jót a BMW-sek megítélésének