Alesi fórum hozzászólásai

Alesi Elküldve: 2011-08-26 21:40 Ültetés

Robinson írta: ménincsen egyik általatok preferált márkának sem e46-ra 40/30 rugója????

egyformát nem akarnék...


Meg egy markarol hallottam jokat: Merwede. Nekik van 40/30-as rugojuk.

Alesi Elküldve: 2011-08-26 19:10 Ültetés

Robinson írta:
Alesi írta: Robinson: ha ez szamit vmit, nekem az Eibach rugoval, 18" kerekkel, ha nincs az ut keresztbordakkal telerakva, akkor kb gyarival megegyezo a komfort!


Pont ez a bajom. Minden nap keresztbordákon megyek át, sőt még egy kis macskakő is jutott nekem. Ezek olyan részek, amik kikerülhetetlenek számomra, hacsak nem teszek rá pár10km-t a hazaútra.


2011 Magyarország, Budapest.


Sajnos ezzel viszont nem tudsz mit kezdeni! Par centivel rovidebb rugo ketlem, hogy dramait javitana a helyzeteden.

Alesi Elküldve: 2011-08-26 17:10 Ültetés

YELLOW írta:
Alesi írta:
YELLOW írta:
Alesi írta: Konkrétan látott E46-ban is, és szerinte nem nézett ki jól, mivel elöl-hátul ugyanannyit csüccsentett, nem volt ék alak.


nekem erről az a véleményem, hogy E36-nál még jól nézett ki az ék alak, de E46-nál nem. én azt mondom elől/hátul differencia 10mm. ez kis ék



Nyílván, én csak azt mondtam, amit nekem is mondtak.
Az viszont problémás lehet a gyári telóknak, ha nem 40mm-t ültet, hanem többet.

Sárbogárdon, ahol a szüleim laknak, van egy fekete E46, ami elöl porba ül, hátul meg sztem gyári rugók vannak. Ék alak, de rettentő furán néz ki, legkisebb mértékben sem mondanám szépnek . Meg arra is kíváncsi lennék, kanyarokban hogy viselkedik egy ilyen...




na tankoltál az autóba? amúgy ha méred a szintet, próbálj olyan felületre állni, ami nem lejt sehova... engem is tréfált már meg ilyen, azt hittem el van törve a rugóm illetve szerintem ne a sárvédőhöz nézd hanem pl a hátsó kerék előtt az emelőbakkhoz, vagy ott valamelyik ponthoz.


Nem tankoltam meg (hovege van), ha tankolok lemerem, es irok ide. Amugy a melygarazsban mertem, eleg sik terepen. Remelem neked lesz igazad!

Robinson: ha ez szamit vmit, nekem az Eibach rugoval, 18" kerekkel, ha nincs az ut keresztbordakkal telerakva, akkor kb gyarival megegyezo a komfort!

Alesi Elküldve: 2011-08-26 09:36 Ültetés

YELLOW írta:
Alesi írta: Konkrétan látott E46-ban is, és szerinte nem nézett ki jól, mivel elöl-hátul ugyanannyit csüccsentett, nem volt ék alak.


nekem erről az a véleményem, hogy E36-nál még jól nézett ki az ék alak, de E46-nál nem. én azt mondom elől/hátul differencia 10mm. ez kis ék



Nyílván, én csak azt mondtam, amit nekem is mondtak.
Az viszont problémás lehet a gyári telóknak, ha nem 40mm-t ültet, hanem többet.

Sárbogárdon, ahol a szüleim laknak, van egy fekete E46, ami elöl porba ül, hátul meg sztem gyári rugók vannak. Ék alak, de rettentő furán néz ki, legkisebb mértékben sem mondanám szépnek . Meg arra is kíváncsi lennék, kanyarokban hogy viselkedik egy ilyen...

Alesi Elküldve: 2011-08-26 09:02 Ültetés

Robinson írta: Ezekhez mit szóltok?

TA-Tecnix 40/30 komplett
A TA-Technix-ről azt hallottam, hogy egész jó kis cuccokat csinálnak. Van fórumtárs is, aki ezt használja és nagyon meg van vele elégedve. Viszont gyanúsan olcsó, ahhoz képest, hogy van hozzá lengéscsillapító is.

Weitec 40/30 rugók
Weitec-et nem ismerem, hallottam már a nevét.

KW 40/30 rugók
KW-ről megoszlanak a vélemények, valakitől nagyon jókat hallok róla, valaki meg azt mondja gáz, én meg nem tudom

Ezen felül érdemes csillapítókkal együtt venni a szettet, vagy nincs túl nagy szerepük? Hozzáértők is vitatkoznak ezen, valaki azt mondja van értelme, valaki azt mondja elég a rugókat cserélni.


TA egyik ismerősöm E39-ében (állítható szett) az egyik teló eldurrant, igaz garanciaidőn belül. és ki is cserélték neki.

Koninak viszont nézz utána, nekem, akitől vettem az Eibach rugókat srác azt mondta, hogy a Koni-k majdnem mindig többet ültettek, mint ami rájuk volt írva. Konkrétan látott E46-ban is, és szerinte nem nézett ki jól, mivel elöl-hátul ugyanannyit csüccsentett, nem volt ék alak.

Alesi Elküldve: 2011-08-25 19:51 Ültetés

YELLOW írta:
Alesi írta: Sziasztok!

Eibach 30/20mm rugoim vannak, es most lemertem a sarvedo es fold kozotti tavolsagokat. Meglepoen tapasztaltam, hogy az auto jobb oldala 1 centivel alacsonyabb, mint a bal. Tudja valaki, hogy ez mitol lehet?


kitalálom! félig volt a tank.



Bingo! A tank tenyleg nagyjabol felig van. Viszont kulfoldi forumokon is irnak hasonlokat. Ne legyen igazam, ha tele tankoltam, vagy esetleg kiuritettem, lemerem megegyszer.

Alesi Elküldve: 2011-08-25 19:35 Ültetés

Sziasztok!

Eibach 30/20mm rugoim vannak, es most lemertem a sarvedo es fold kozotti tavolsagokat. Meglepoen tapasztaltam, hogy az auto jobb oldala 1 centivel alacsonyabb, mint a bal. Tudja valaki, hogy ez mitol lehet?

Alesi Elküldve: 2011-08-24 09:57 320d Motor

nickname írta:
Alesi írta: Sziasztok!

Van egy bumszli kipufogó vég az autómon, ami még a kisebbik baj, de mostanság egyre gyakrabban, ha nem nagy gázzal indulok, akkor beleverődik a lökhárítóba. Kérdésem, hogy ez lehet-e a fáradt motortartó bakok miatt (102.000km van az autóban, és még nem volt cserélve), mert szerintem azok amugyis cserések, abból ítélve, hogy talán mintha kicsit sok lenne a rezonanciája az autónak alapjáraton.


Igen lehet , mivel a bakokat 80.000 km enként cserélni kell, bár esetedben a kipufogó felfüggesztését, is átnézném

Nekem most cserélték motor+váltó tartó bakot munkadíjjal egy 50.000 ft volt "eredeti gyári alkatrésszel"

mondjuk azt a 102e km lehet hogy megkérdőjelezném, ha nem első tulajtól vetted.




Magyarországi, első tulajtól vettem 3 éve, 55.000km-rel, és mivel hétköznap nagyrészt céges autóval járok, ezért én se pakoltam bele őrülten sokat . A kipuff felfüggesztés az ki lett cserélve kb fél évvel ezelőtt, amikor elkezdett a rezonátor dob rosszalkodni, mivel nem jöttek rá mi a baj. Szóval én is motortartóra szavazok. Tud esetleg ez más kárt is okozni?

Alesi Elküldve: 2011-08-24 09:04 320d Motor

Sziasztok!

Van egy bumszli kipufogó vég az autómon, ami még a kisebbik baj, de mostanság egyre gyakrabban, ha nem nagy gázzal indulok, akkor beleverődik a lökhárítóba. Kérdésem, hogy ez lehet-e a fáradt motortartó bakok miatt (102.000km van az autóban, és még nem volt cserélve), mert szerintem azok amugyis cserések, abból ítélve, hogy talán mintha kicsit sok lenne a rezonanciája az autónak alapjáraton.

Alesi Elküldve: 2011-08-18 19:10 Klubtársvadászat!

Valaki ma egy fekete ultetett, angel eye-os E46 sedannal fel6-6 korul a Budai Alsorakparton? Villogtam is es o is koszont

Alesi Elküldve: 2011-08-12 15:23 hidegen rángat....

Bianconero írta: Sziasztok!

Azonos tüneteket vélek felfedezni, mint amiket már 1-2 emberke írt itt. Főleg hidegen, 1-esben elinduláskor, ha gyorsabban engedem fel a kuplungot enyhe rángatást, vagy inkább ringást érzékelek. Ha lassan engedem és több gázt adok hozzá akkor nem csinálja...Bemelegedés után pedig szinte egyáltalán nem. Mire lehet számítani alkatrészileg/árban stb stb...
Köszi előre is az infókat!


Ezt nekem is csinalja kb masfel eve. Valoszinuleg kuplung lesz, de en meg hagyom, hogy teljesen "szetmenjen", mielott kicserelem.

Alesi Elküldve: 2011-07-25 10:58 Üzemanyag fogyasztás

Coyote írta: Board Computer fikázóknak:

Legutóbbi teletankolásnál lenulláztam a km-órát és a fogyasztásmérőt. Tegnap teletankoltam, 54,55 liter ment bele az első kattanásig (hogy korrekt legyen a mérés), a km számláló 838,4 km-en állt.

Ez alapján 6,5 liter a verda átlagfogyasztása, a board computer szerint 6,6.

Örömöm határtalan


Mázlid van, én minden tankolásnál mérem "manuálisan", és fél-1 litert csal felfelé a computer.

Alesi Elküldve: 2011-07-18 15:02 Autóvásárlás

Dutch írta: Sziasztok!

Először is szeretnék elnézést kérni ha vmit rosszul csináltam, csinálok , nem vagyok nagy fórumozó.

BMW-t szeretnék venni de jó pár kérdés előtt tanácstalanul állok, mint Ádám anyák napján, ezért kérném a segítségeteket.
Évi 15.000 km-t megyek max 18-at. Dízeltől eltanácsoltak mivel az én pénztárcámhoz (max 2,2-2,5 millio) csak sokat futott lenne, illetve nem gazdaságos ennyi km mellé, mivel sok a hibalehetőség, drága a szervizelés. Szerintetek is igy van?
Így a sok ellenérv miatt döntöttem a benzines mellett, e46 vagy e39 2.2 vagy 2.5-ös motorral. Mondjuk egy E46 320-ast vezettem az nem volt rossz.
Melyik motor a jobb konstrukció, strapabíróbb?
Melyik szériának "jobb" a futóműve, fékrendszere, erőátvitele, anyagfelhasználása megbízhatósága?
Tudom, hogy nem nagyon szabad foglalkozni a fogyasztással mert ha majmot veszel legyen pénzed banánra is, de városban vagy országúton mennyivel lehet számolni?
Melyiknek olcsóbb az alkatrészárai, szervizelése?
Illetve van még egy kérdés ami nagyon érdekelne de kielégítő választ nem kaptam eddig, olvastam a gázüzemről, és mivel 5-6 évig tutira megtartanám a kocsit így a lehet megéri, mi a véleményetek róla? árt a motornak vagy az alkatrészeknek?
Mire kell figyelnem a vásárlásnál?
Egyáltalán Ti melyik modellt javasoljátok nem javasoljátok?

Előre is köszönöm a segítségetek!


Anno én is ugyanebben a cipőben jártam, mindenféleképp benzinest szerettem volna, végül egy dízel mellett kötöttem ki. A probléma az, hogy a használt piacon jóval nagyobb a dízelek aránya, így nehéz a benzinesek között válogatni.

Szerintem tedd azt, amit én, és ne ragaszkodj görcsösen egy motortípushoz, hanem próbálj állapotot vásárolni, hosszú távon kifizetődőbb lesz. A dízelek a rossz hírnevüket nagyrészt a külföldről behozott, 6x visszatekert, vagy esetleg nem megfelelően szervízelt autók miatt kapták (egyik barátom 6 évvel ezelőtt vette 2002-es 320d-jét, Németországból, 80.000km-rel, és kiderült róla, hogy az autó soha nem járt szervizben!). Ha talász egy megbízható állapotút, akkor szerintem bátran vágj bele, mert a teljesítmény és fogyasztásbeli különbség megéri.

Alesi Elküldve: 2011-06-30 09:43 Futómû és hibái

anubisz írta:

Nyomvályú utána is vinni fogja. csak hogy ne lepődj meg. Már ha esetleg nem teszel rá 195 gumit.


Nekem a 205-ös gumival is vitte a nyomvájú, mindaddig amíg nem cseréltem szilenteket. Most a 225-öst sem viszi...

Alesi Elküldve: 2011-05-28 08:35 Kasza mester 0670-5799225

Bero írta:
Alesi írta:
InsectKiller írta: E46-OK ÉRKEZTEK BONTÁSRA!
JÖVÖ HÉT ELEJÉN KEZDŐDIK MEG BONTÁSUK.

E46-ALKATRÉSZEK!!

SZFVÁR.70/5799225 kasza.imre@chello.hu (KASZA Mester)



Valaki kereste az M packet 1-est limora, hát most az is van!


En vootam aki kereste. Hetfon majd megprobalok erdeklodni, hatha most felveszik nekem a telefont


Nekem felvette,csak éppen 2 hétig hitegetett,hogy lesz alkatrész lesz, majd holnap aztán holnap ja és holnap,meguntam és megvettem mástól


Nembaj, most ugyis nagyon olcso arat kell kapjak, hogy vegyek barmit is