Alesi Elküldve: 2011-04-15 09:37 Lökhárító
ute107 írta:Alesi írta:
Koszonom!
Hat igen, ez romokban van. Elobb talalni kell hozza valakit, aki ossze varazsolja...
Ezt én is néztem, de ha meg is kapnád ingyen, még akkor is drágább lenne, mintha valahol megveszed 50eFt-ért a komplettet.
M_Attilával beszéltem ezzel kapcsolatban, azt mondta, hogy ha ez csak a külső lökös, felejtsem el. Nem éri meg.
Alesi Elküldve: 2011-04-14 22:10 Lökhárító
Qucsy írta:Alesi írta: Nem tudja esetleg valaki, hogy ilyen loklapot honnan tudnek szerezni?:
http://forum.e46fanatics.com/a...1212552664
itt találsz ilyet de barkácsolni azt kell..
http://www.vatera.hu/auto_moto...89704.html
Alesi Elküldve: 2011-04-14 19:12 Lökhárító
Zolee írta:m_attila írta:
m packett 1Alesi írta: Nem tudja esetleg valaki, hogy ilyen loklapot honnan tudnek szerezni?:
http://forum.e46fanatics.com/a...1212552664
nekem is sokkal jobban bejön az m packet I. nem tudom hol lehet beszerezni, már 1 éve keresem - sehol nem találtam, ha találsz valahol jelezd légyszi!
Mj: van 1 gyári m packet II-es első lökösöm, nem eladó, de szívesen elcserélném m packet I-re
Alesi Elküldve: 2011-04-14 17:25 Lökhárító
Alesi Elküldve: 2011-04-13 15:47 Ültetés
Majti írta: Ha már itt tartunk, akkor kérdezek én is.
Vélemény? rugó
Alesi Elküldve: 2011-04-12 14:21 Ültetés
YELLOW írta:Alesi írta: Sziasztok!
Ta-Technix futóművel van esetleg valakinek tapasztalata?
Tervezek egy kisebb ültetést.
hát ültetéshez elég rugó. szerintem alacsonyabb árkategóriában van a TA, ami a kivitelezésen látszik is. Ha szerencséd van, akkor mindig a gari előtt fog tönkre menni és cserélik gariba, vagy javítják. hamar ki tudja nyomni az olajat a szimeringek nem a legjobbak benne. viszont könnyű javítani. az árát éppen megéri.
az állítható magasságú TA már picit jobb.
én azt mondom inkább szerezz egy megfelelő ültetésű rugót, ha kell cserélj kutyacsontot és gyári gátlókat használj egy olyan trükkel, hogy pl ha 4 hengeres az autó, akkor hathengereshez valót rendelsz, az keményebb lesz.
Alesi Elküldve: 2011-04-10 21:53 Termosztát
fapuma7210 írta:pneurob írta:fapuma7210 írta: Üdv!
A problémám sajnos a vízhőfokkal akadt.Titkos menü szerint 71 foknál nem tudom feljebb tornázni a vízhőfokot.Azt is csak kb 15km után (+15 fokos hőmérséklet mellett)
Amint picit kevésbé nyomom neki pl. település 50km/h azonnal esni kezd a vízhőfok.
Mi lehet a gond?Termosztát?Honnan szerezzek be legolcsóbban gyárit?
A szerelő még tippel valami zsalurendszerre is ami nem zár be szerinte.
(autó tipus : E46 318d touring 2005.05.)
A zsalu nem igazán szabályoz, a hűtőlevegő mennyiségét állítja be. A szabályzást a termosztát végzi, 99%, hogy az lesz a a hibás. Elég gyakori probléma. Az árakról pü-t küldök.
SZia !
ebay.coo@gmail.com ,ide küldj árat.
Üdv: Dóczi László
Alesi Elküldve: 2011-02-18 22:08 manuális váltó
spree írta: Hello mindenki!
Hosszas gondolkodás után vettem a gépbe egy új sebváltó gombot, a régi már elég gáz.
Szóval most van a baj, mert a sokak által leírt módon (csak egyszerűen felfelé lehúzni) nekem sehogy sem akar még csak megmozdulni sem.
A szemem kijön az erőlködéstől, attól félek lassan felhúzom az egész váltóházat kardánostól diffistől a lyukon, a sérvem kiújul de ez akkor sem jön le.
Valóban nincs semmilyen pl. évjárattól függő trükkje ennek?
Nem kell semerre tekerni, vagy esetleg a tetején a kupak alatt csavaros?
Nem akarom szétbarmolni a váltókulisszát meg a mechanikát még jobban, így sem tökéletes sajnos olajcsere után a váltóm, nem akarok még plusz törni vagy feszíteni valamit.
Plííz adjatok tanácsot vagy aki biztosan meri állítani, hogy ez csak ilyen nehezen jön le, de lejön simán felfelé húzva, vagy járt ugyanígy mert csinálta, kérem írja meg, én akkor bátran ráfogok keményen oszt leszakítom a f...ba..
Köszi előre is....
Alesi Elküldve: 2011-02-12 13:25 Termosztát
sumi20 írta:wizzaerr írta:sumi20 írta: Azonban lenne még egy kis problémám! Kicseréltem a nagy termosztátot, de még most sem nagyon akar felmenni a vízhőfok mérő közép állásba. Lehetséges, hogy az egr termosztátját is ki kellene cserélnem? Észrevettem valamit, ha beindítom a kocsit egy pár másodperc után megemelkedik az alapjárat, most pedig, amikor álló helyzetben felment a vízhőmérő majdnem középre akkor vissza esett az alapjárat. Gondolom ez így van rendjén....
Alapjárat dologhoz nem tudok hozzászólni, de ha állóhelyzetben várod, hogy felmelegedjen az sokkal tovább tart, inkább menj vele 2-3 km-t és ha akkor sem melegszik fel (terhelés alatt) középállásig akkor még vmi gond van.
Ha megyek vele nem 2-3 km-t hanem 15-20-at akkor sem megy fel középállásba. Kicserélem még az egr termosztátját is hátha az megoldja.
Alesi Elküldve: 2011-01-18 12:03 Szívócsonk-pillangószelep
czellaia írta:Alesi írta:tschikosch írta:Alesi írta: Sziasztok!
Ettol a pillangoszelep-problematol kb mikortol kell felni? Enyembe meg csak 95e km van, kezdjek rettegni?
A Masik, elobbi oldalakon is megkerdezte vki, de nem jott valasz, igy en is megkerdem, hogy az NT Auto vajon foglalkozik ilyen tores-dugozassal, es ha nem, akkor tud valaki egy jo BMW szakit, akinek mindene megvan ehhez?
Koszi elore is
Ami a legfontosabb:vedd le,és nézd meg milyen állapotban van.Ha könnyen járnak a pillangók,és nem taknyolja az olajat a tengelynél,akkor egy takarítás után mehet vissza.
Sztem nem azért szívja be a motor,mert akkora szívóhatás van ott,hanem elrakódik korommal,retekkel,és nem bír mozogni,amikor a rudazat mozgatná,valószínű sérül a tengelynél.
Ha bizonyos időközönként karban van tartva,tisztítva,akkor nem fogja beszívni.
Ettől még a folyás megeshet.
Akik ledugózták,azon nem tapasztaltak semmi hátrányos jelenséget (füst,lomhaság,fogyasztás,stb).
Van akinek viszont a gyári állapot fenntartása a fontos.
Én is most vívódom,mert az egyik tengelynél már taknyolja a cuccot.
Köszi a választ!
Sajnos a legkisebb mértékben sem vagyok autószerelő szaki, így a levétellel inkább nem próbálkoznék (sztem nagyobb kárt okoznék, mint hasznot)...a legjobb megoldás valószínűleg az lesz, ha a legközelebbi kötelező szervizen egyszerűen kiírtom a problémát.
Tudtok erre valakit, aki nem néz hülyének, ha ilyet kérek, és a megfelelő felszerelése is megvan hozzá?
Szia!
22-ker Nagytétényi út 48.HANTOS RICSI.Én decemberben szedetem ki,semmit nem vettem észre
azóta az autón,csak magamon.Már nem rettegekEsetleg ha kell a száma szólj.A szervíz
értékeléseknél találsz róla véleményeket.
Rem segítettem
Alesi Elküldve: 2011-01-18 11:51 320d Motor
wizzaerr írta:Alesi írta: Sziasztok!
Az normális, hogy ilyenkor télen, hidegben, alig hajlandó a vízhőfokmérőm középső állásba állni?
Gyakorlatilag normál, városi használat mellett valamivel alatt mindig megáll, kivéve, ha elkezdem egy kicsit észnélkül taposni, de utána meg van, hogy visszahűl kicsit...a baj, hogy tavaly télen nem emlékszem, hogy lett volna ezzel probléma.
Ha az első vonalnál megáll, akkor az rossz termosztátot jelent. Nekem is 320d-m van és tegnap cseréltünk nagy termosztátot, azóta tökéletes (12óránál megáll és nem ingadozik). Az enyémben csak 1 termosztát van ami faceliftesnél ritka. A titkos menüben ellenőrizheted a vízhőmérsékletet, 88 C fok körül kell lennie, ha ennél alacsonyabb akkor ne pörgesd a motort és cseréld azt a termosztátot mihamarabb. (nekem 10600Ft volt a legjobb ajánlat).
Alesi Elküldve: 2011-01-17 15:27 320d Motor
Alesi Elküldve: 2011-01-17 15:24 Szívócsonk-pillangószelep
tschikosch írta:Alesi írta: Sziasztok!
Ettol a pillangoszelep-problematol kb mikortol kell felni? Enyembe meg csak 95e km van, kezdjek rettegni?
A Masik, elobbi oldalakon is megkerdezte vki, de nem jott valasz, igy en is megkerdem, hogy az NT Auto vajon foglalkozik ilyen tores-dugozassal, es ha nem, akkor tud valaki egy jo BMW szakit, akinek mindene megvan ehhez?
Koszi elore is
Ami a legfontosabb:vedd le,és nézd meg milyen állapotban van.Ha könnyen járnak a pillangók,és nem taknyolja az olajat a tengelynél,akkor egy takarítás után mehet vissza.
Sztem nem azért szívja be a motor,mert akkora szívóhatás van ott,hanem elrakódik korommal,retekkel,és nem bír mozogni,amikor a rudazat mozgatná,valószínű sérül a tengelynél.
Ha bizonyos időközönként karban van tartva,tisztítva,akkor nem fogja beszívni.
Ettől még a folyás megeshet.
Akik ledugózták,azon nem tapasztaltak semmi hátrányos jelenséget (füst,lomhaság,fogyasztás,stb).
Van akinek viszont a gyári állapot fenntartása a fontos.
Én is most vívódom,mert az egyik tengelynél már taknyolja a cuccot.