Alesi fórum hozzászólásai

Alesi Elküldve: 2012-06-26 13:02 Klíma

lbalog írta:
Coyote írta:
vivaladiesel írta:
lbalog írta:

Hát Srácok megnézettem itt kint:
- a gáz félig volt benne /340g vs 680g/ eddig ok...de a többi

- amiért nem ment, hogy a kompresszort hajtó ékszíj le volt dobva
- azért volt ledobva, mert a vezérműtengelyen lévő tárcsa belseje félig szét volt szakadva (gyári eredeti)
- mivel amikor ezt megláttam, már egy métert sem gurulhattam az autóval így jól beszívtam, ott kellett megcsináltatnom: tárcsa+2 ékszíj+340gr gáz+szerelés= 4000kn (160.000Ft)



Szia! Örülök, hogy végül megoldódott a klíma problémád. Vigasztaljon, hogy egy olyan meseszép helyen mint a Vir sziget javították az autódat.


Így van! Remélem szervízelés közben megittad a Karlovacko-készletüket!

nos, a javítás előtt még a Karlovacko készlet csökkentése folyt, azután már inkább a "PÁLINKO" készlet megcsapolására volt szükség....


lbalog, marhára nem ide tartozik, de Te véletlenül nem béksécsabai vagy, és nem volt egy fehér facelift előtti E46-od is?

Alesi Elküldve: 2012-06-25 19:16 Társalgó

K_Gergo írta:
YELLOW írta: nem akarok ebbe nagyon belemenni, de TT-ben nem volt 225 lovas.

ez akkora baromság, hogy inkább kigúnyoltalak volna, de maradjunk a tényeknél: gyárilag volt 180 és 225 lovas túrós verzió is, utóbbi quattro privilégium.


En ehhez csak annyit fuznek hozza, hogy nem reg ota irogatok a forumba, de az autom megvetele elott 1 evvel (kb 4,5 eve) mar rendszeres olvaso voltam, es legalabb 1 eve nem olvasok el egy kommentet se Yellow-tol, csak ha muszaj...

Alesi Elküldve: 2012-06-25 15:36 Társalgó

vivaladiesel írta:
Coyote írta:
vivaladiesel írta:
K_Gergo írta:
öcsém tt-jét "díszíti" ez a krómcsík, minden alkalommal elmondom neki milyen igénytelen bazári hülyeség, de neki tetszik...


Egy rövid jellemzést kérhetnék a TT-ről? Kényelem, stabilitás, tapasztalatok stb...


Mercid van, és Audiról érdeklődsz a BMW fórumon. El vagy te tévedve


Bmw-m volt, mercim van audim viszont nem lesz. Mindig is kíváncsian nézegettem ezeket a kis méregzsák TT-ket bár magamnak nem vennék. (Ezért tettem fel a kérdést)


Én vezettem egy kb. 150km-en keresztül egy 225 lovas 1,8T Quattro TT Cabrio-t, azért nem mondanám rá azt, hogy nem megy, se nem hasonlítgatnám 1,6-os Ford Puma-hoz...az az autó igenis mocskosul megy, egy bajom volt vele, hogy érzésre mintha egy koporsó lenne, annyi hely van benne, és nagyon ideges az úton, 100nál úgy éreztem magam közúton, mint a sajátomban 160-nál! Érdekes autó, van benne élmény, de nekem nem kéne.




Alesi Elküldve: 2012-06-24 08:42 Díszlécek

Coyote írta:
Alesi írta: Sikeresen eltörtem a mászerfalon az anyós oldali díszléc jobb szélső patentjét (gyakorlatilag a fém szegecs tört ki a helyéről eltávolítás közben), így az most ocsmányul eláll.

Kérdésem, mivel ez egy nagyon szép csiszolt aluminium betét, amit az ebay-en ahogy látom kizárólag szettben, aranyért ehet venni, hogy van bárki ki ugyanígy járt, mint én, és sikerült megragasztania valahogy? Bivalyerős 3M kétoldalú ragasztóval próbáltam, de egyszerűen nem akar odaragadni a műszerfal gumis anyagához... bármilyen tipp jól jönne!!!


Kőkemény 7600 Ft, ami nem éppen aranyár, és nem is szett...

lásd itt


Nekem ez a fajta van!

Alesi Elküldve: 2012-06-24 08:32 Díszlécek

jrtom írta: Ez nem az amire Ő gondolt, ez sima ezüstös műanyag léc. A szálcsiszolt alu diszléc az kicsit húzósabb árban van. Lehet darbra is venni de biztos van vagy 30 ezer.
Egyébként nekem is elvolt törve az a foglalat amibe a fém tüske belemegy a lécbe. Hálisten megvolt a letört darab és sima pillanatragasztóval vissza ragasztottam és idáig még fogja rendesen. Pedig már egyszer leis kellet vennem és nem tört el újból.


Coyote írta:
Alesi írta: Sikeresen eltörtem a mászerfalon az anyós oldali díszléc jobb szélső patentjét (gyakorlatilag a fém szegecs tört ki a helyéről eltávolítás közben), így az most ocsmányul eláll.

Kérdésem, mivel ez egy nagyon szép csiszolt aluminium betét, amit az ebay-en ahogy látom kizárólag szettben, aranyért ehet venni, hogy van bárki ki ugyanígy járt, mint én, és sikerült megragasztania valahogy? Bivalyerős 3M kétoldalú ragasztóval próbáltam, de egyszerűen nem akar odaragadni a műszerfal gumis anyagához... bármilyen tipp jól jönne!!!


Kőkemény 7600 Ft, ami nem éppen aranyár, és nem is szett...

lásd itt




Hat nekem annyi eszem nem volt, hogy a letort darabot eltegyem, konstataltam hogy, eltort es majd odaragasztom ketoldaluval... Lehet akkor megprobalom kozvetlen a fem tusket odaragasztani pillragasztoval, hatha segit valamit.

Tano: hogy erted, hogy a foglalaltot lehet kulon kapni? A fem szegecs tartoja ha jol emlekszem nem egy kulon darab, hanem az "ontveny" resze. Szerintem Te a piros befogatora gondoltal (amikbol egyebkent vettem is ujakat)

Alesi Elküldve: 2012-06-23 16:43 Díszlécek

Sikeresen eltörtem a mászerfalon az anyós oldali díszléc jobb szélső patentjét (gyakorlatilag a fém szegecs tört ki a helyéről eltávolítás közben), így az most ocsmányul eláll.

Kérdésem, mivel ez egy nagyon szép csiszolt aluminium betét, amit az ebay-en ahogy látom kizárólag szettben, aranyért ehet venni, hogy van bárki ki ugyanígy járt, mint én, és sikerült megragasztania valahogy? Bivalyerős 3M kétoldalú ragasztóval próbáltam, de egyszerűen nem akar odaragadni a műszerfal gumis anyagához... bármilyen tipp jól jönne!!!

Alesi Elküldve: 2012-06-21 13:09 Autóvásárlás

Coyote írta:
Alesi írta:
BarG írta: Láttátok már, hogy az új 1-es bömös szélesebb - nagyobb a nyomtávja - mint az E46-os 3-asnak?! Oszt mégis ezt hivjuk kis bmw-nek. (tengelytáv az persze kisebb)
Ugye az elsőkerék hajtású szörnyűség nem az egyes utóda lesz??


Lesz valami mégkisebb BMW (Audi A1 ellenfél), ha minden igaz az lesz az első elsőkerekes förmedvény.


De, az 1-es utóda lesz az elsőkerekes. Mivel az 1-esek vásárlói köre nem igényli a hátsókerék-hajtást...

Egyébként a régi 1-eseket gusztustalannak tartottam, most már (nagyon) tetszik. Az újabbik 1-estől egyenesen hánytam, de ott parkol egy az utcánkban, és nem bírom levenni róla a szemem... kezd tetszeni ez is. A hátulján a Polo lámpa iszonyat mellényúlás mondjuk. Tényleg erősen fosvágenes.


http://www.origo.hu/auto/20100...bmwk.html#

Alesi Elküldve: 2012-06-20 09:09 Autóvásárlás

BarG írta: Láttátok már, hogy az új 1-es bömös szélesebb - nagyobb a nyomtávja - mint az E46-os 3-asnak?! Oszt mégis ezt hivjuk kis bmw-nek. (tengelytáv az persze kisebb)
Ugye az elsőkerék hajtású szörnyűség nem az egyes utóda lesz??


Lesz valami mégkisebb BMW (Audi A1 ellenfél), ha minden igaz az lesz az első elsőkerekes förmedvény.

Alesi Elküldve: 2012-06-19 10:32 Társalgó

csbalu írta:
Alesi írta:
csbalu írta:
Alesi írta:
csbalu írta:
Kerékőr a legnagyobb szopatás a világon...
Én mikor hátsó betkókat cseréltem a 2 kerékőr levétele volt 2 óra a betéte csere 20p. Ezt az út szélén le nem szedtem volna. Annyira durván bele volt rohadva hogy csak ilyen 2m-es erőkarral lehetett levenni és eltörtem egy kulcsot is....
Ajánlom mindenkinek, hogy a kerékőrt ne húzza meg annyira, ha vinni akarják a kereket így is úgy is viszik

Hát államvizsgázik a csapat pénteken, délben végzünk és beülünk a kocsiba ráállítom a km órát fél 300-ra, és irány valahova messze, tengerpartra sok alkohollal Ennyire van megszervezve az egész. Majd az M3-ason eldöntjük hova megyünk horvátország vagy olaszország


Az úgy elég laza Bár az M3-ason előbb értek az ukrán tengerpartra, mint az olaszra


Mivel minden nap ezen a szerencsétlen M3-ason megyek mindig ezt mondom minrendre M7-esre gondoltam Muszáj megünnepelni... 1x ezt is ki kell próbálni, hogy megy az ember de nem tudja hova


Mi ezt egyszer csináltuk csak meg, de csak siófokig jutottunk. 2 kocsival mentünk, az egyik csomagtartója volt a ruhásszekrény, a másik a hűtő, és természetesen a kocsiban aludtunk (volna, ha nem tűz a pofámba a nap egész végig)


Nekem van egy remek szivargyújtós hűtőm. Nem hűtőtáska, kis hűtő, megy gázról, 230ról meg 12V-ról, kb 10 sört lehet beletenni és az ajtajába 2 whiskys üveget Ja és van fagyasztója is Kötelező tartozék. Egyébként nem is tudom, hűtött a kesztyűtartója az E46-nak?



Emlékeim szerint nem hűtött, pedig az jó dolog, a 307-es Peugeotomban volt! Mi csak sima akkus hűtőtáskát alkalmaztunk, aminek eredménye másnapra persze az lett, hogy langyos whiskyt ittunk langyos kólával

Alesi Elküldve: 2012-06-19 10:11 Társalgó

csbalu írta:
Alesi írta:
csbalu írta:
Kerékőr a legnagyobb szopatás a világon...
Én mikor hátsó betkókat cseréltem a 2 kerékőr levétele volt 2 óra a betéte csere 20p. Ezt az út szélén le nem szedtem volna. Annyira durván bele volt rohadva hogy csak ilyen 2m-es erőkarral lehetett levenni és eltörtem egy kulcsot is....
Ajánlom mindenkinek, hogy a kerékőrt ne húzza meg annyira, ha vinni akarják a kereket így is úgy is viszik

Hát államvizsgázik a csapat pénteken, délben végzünk és beülünk a kocsiba ráállítom a km órát fél 300-ra, és irány valahova messze, tengerpartra sok alkohollal Ennyire van megszervezve az egész. Majd az M3-ason eldöntjük hova megyünk horvátország vagy olaszország


Az úgy elég laza Bár az M3-ason előbb értek az ukrán tengerpartra, mint az olaszra


Mivel minden nap ezen a szerencsétlen M3-ason megyek mindig ezt mondom minrendre M7-esre gondoltam Muszáj megünnepelni... 1x ezt is ki kell próbálni, hogy megy az ember de nem tudja hova


Mi ezt egyszer csináltuk csak meg, de csak siófokig jutottunk. 2 kocsival mentünk, az egyik csomagtartója volt a ruhásszekrény, a másik a hűtő, és természetesen a kocsiban aludtunk (volna, ha nem tűz a pofámba a nap egész végig)

Alesi Elküldve: 2012-06-19 10:04 Társalgó

csbalu írta:
Kerékőr a legnagyobb szopatás a világon...
Én mikor hátsó betkókat cseréltem a 2 kerékőr levétele volt 2 óra a betéte csere 20p. Ezt az út szélén le nem szedtem volna. Annyira durván bele volt rohadva hogy csak ilyen 2m-es erőkarral lehetett levenni és eltörtem egy kulcsot is....
Ajánlom mindenkinek, hogy a kerékőrt ne húzza meg annyira, ha vinni akarják a kereket így is úgy is viszik

Hát államvizsgázik a csapat pénteken, délben végzünk és beülünk a kocsiba ráállítom a km órát fél 300-ra, és irány valahova messze, tengerpartra sok alkohollal Ennyire van megszervezve az egész. Majd az M3-ason eldöntjük hova megyünk horvátország vagy olaszország


Az úgy elég laza Bár az M3-ason előbb értek az ukrán tengerpartra, mint az olaszra

Alesi Elküldve: 2012-06-19 09:23 Társalgó

csbalu írta:
Alesi írta: Biztosításokban jártas embertől kérdezném, hogy van olyan casco, amit rövid időre, mondjuk 1 hétre meg lehet kötni?

Jövő hó végén mennénk Olaszországba, és nem bízok a digókban


Én csak opciósról tudok utasbiztosításhoz ami szállítási díjat fedez.
https://www.generali.hu/Szolgaltatasok/Utas.aspx
Gondolj bele egy casconál eléggé sok mindent megnéznek a kocsin. Körbemérik, körbefényképezik, lefényképezik a kulcsokat. Ennek van egy díja amit a normál esetben a biztosító fedez, remélve, hogy Te jó sokáig fogod csengetni a cascot. Nem érné meg neki ilyen rövid lejáratú szerződéseket kötni.
Én jövő hét végén ugrok le szerintem bibionébe 2 napra, én leszek a tesztalanyod, ha engem összetörnek ne menjél


Az nem rossz hely, bár "leugrani" 2 napra nincs kicsit messze?

Mi Toszkánába mennénk, ráadásul direkt autós körutazásra, szóval elég sokat járnánk a vassal, nem szeretném ha a nyaralás költsége megnőne pár ezer euróval...
Haverom a tavaly előtti franciaországi sielést nagyon megszívta (szintén E46, csak már vagy 300e km volt benne akkor): elinduláskor, még le se értünk a hegyről beszart a generátor, fények oda, majd kapott egy defektet, amikor meg le akartuk cserélni a kereket, beletört a kerékör a menetbe. Az eredmény asszem 1400EUR pluszköltség, és még egy hét szállodában ücsörgés, ugyanos a franciák nem gyorsaságukról és rugalmasságukról híresek.

Vivaladiesel: írok privit!

Alesi Elküldve: 2012-06-19 08:57 Társalgó

Biztosításokban jártas embertől kérdezném, hogy van olyan casco, amit rövid időre, mondjuk 1 hétre meg lehet kötni?

Jövő hó végén mennénk Olaszországba, és nem bízok a digókban

Alesi Elküldve: 2012-06-12 21:03 Társalgó

Baj van, Barbie vett egy X6-ot...

A kep Komaromban keszult

Alesi Elküldve: 2012-06-12 20:54 320d Motor

hil írta:
Alesi írta: Készülök a közeli napokban egy nagyszervízt csinálni az autón, és tanács kellene, szerintetek ezeken kívül van-e valami, amit csináltassak/nézessek meg az autón (a KM állás kb. 120.000).

A következőkre gondoltam én:

Olaj, olajszűrő, gázolajszűrő, légszűrő, pollenszűrő, kartergázszűrő csere
Váltóolaj csere
Hűtőfolyadék csere

Egyelőre ennyi, már elkezdtem beszerezni a dolgokat, de bármi tanács bárkitől még jól jöhet .


Szia! Ha Magad akarod csinálni az olajcserét, akkor javaslom, szerezz be egy olajszűrő leszedőt is. De ne a fogót, mert a búra műanyagból van, azzal csak összeroppantani lehet. Van hozzá sokszögletű fémből, dugókulcs szárra húzható.

Bár lehet, hogy hülyeségeket írok......



Biztos, hogy nem magam csinalom, valszeg csak tonkretennek valamit
Viszont egy egyszeru szervizzel csinaltatom, legfokepp kenyelmi okokbol, mert ket saroknyira vannak a cegtol, cserebe nem nagy zsenik (oda hordjuk a ceges autokat), remelem amiket en akarok rutinmuveletnek szamitanak, es nem rontanak el semmit...